V bristolském přístavu čeká loď plně naložená indickými CityRovery. Jejich dodavatel, automobilka Tata, je dodala již v době, kdy jejich odběratel vyhlásil bankrot.
Naklady na to drzet je tam jsou sileny, a lepsi je rozprodat, tech 100t je pekna idea, je to z levny Indie, i na trhu to stalo snad 300t, cili za pulku a maji to z krku. Za 150t bych si i s pravostrannym rizenim vzal, v Rusku jezdi 2,5 milionu dovezenych takovych aut z japonska a zadny statistiky nic o vetsich nehodach nerikaji.
Videl jsem plny letiste aut, vsechno Rover a MG Rover. Neco neskutecnyho. A stejne je nikdo, absolutne nikdo nechce. Dealeri se jich snazej zbavit za kazdou cenu. MG ZS, dvou a pul litr, 180 koni, puvodni cena 17-18 tisic liber, ted za 12. A slysel jsem, ze si muzete usmlouvat prakticky jakoukoliv slevu, i 7 litru dolu podle modelu. Fakt docela drsny.