Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

24 hodin Opel střídá akce Zima

Libor Zezulka
Diskuze (0)
Během kampaně 24 hodin Opel se prodalo 175 vozů. Na tuto akci navazuje akce Zima, v jejímž rámci si můžete vybrat výbavu zdarma nebo hotovostní slevu.

Prodejní akce „24 hodin Opel“, během které čeští dealeři značky Opel nabízeli non-stop od pátku 10. března do soboty 11. března (poledne) skladové vozy s výraznými slevami skončila výsledkem 175 prodaných vozů Opel. Nejúspěšnějším prodejcem se stala brněnská společnost BS Auto, která dokázala prodat 28 vozů.

Zájem zákazníků se prakticky rovnoměrně rozdělil mezi všechny modely, za zmínku stojí docela silná poptávka po lépe vybavených modelech Vectra a Zafira. Kampaň „24 hodin Opel“ skončila v sobotu v poledne, stále však pokračuje kampaň „Zima,“ která dává zájemcům o nové osobní i užitkové modely Opel možnost volby výbavy v hodnotě až 113 050 Kč zdarma, nebo hotovostní slevy ve výši až 83 300 Kč.

Díky kampani Zima například cena Agily ve verzi Viva klesla na 209 900 Kč, což je historicky nejnižší cena, za jakou se tento mikrovan nabízel.

Varianta A - hotovostní sleva částka
Agila24 100 Kč
Corsa24 500 Kč
Meriva - zážehové motory21 000 Kč
Meriva – vznětové motory28 000 Kč
Astra Classic II28 000 Kč
Astra25 000 Kč
Combo Tour35 000 Kč
Combo Van33 320 Kč
Vivaro83 300 Kč

Varianta B - výbava zdarma v hodnotě částka
Corsa35 000 Kč
Meriva – zážehové motory30 000 Kč
Meriva – vznětové motory40 000 Kč
Astra Classic II40 000 Kč
Astra35 000 Kč
Zafira – zážehové motory18 000 Kč
Zafira – vznětové motory30 000 Kč
Vectra – zážehové motory25 000 Kč
Vectra – vznětové motory40 000 Kč
Signum – zážehové motory25 000 Kč
Signum – vznětové motory40 000 Kč
Combo Tour50 000 Kč
Combo Van47 600 Kč
Vivaro113 050 Kč

Libor Zezulka
Diskuze (0)