Volkwagen Passat: plošné snížení cen, první začínají na 579.300,- Kč

Volkwagen Passat: plošné snížení cen, první začínají na 579.300,- Kč

 
 

Volkswagen se rozhodl snížit ceny modelu Passat v průměru o 85 tisíc Kč. Slevy se týkají i akčních modelů Business a Executive s naftovými motory.

Volkswagen Passat je podle nového ceníku v průměru o 85 tisíc Kč levnější. Nejlevnější provedení 1,6 Trendline tak nyní stojí 579.300,- Kč, kromě standardních verzí nabízí Volkswagen také dva akční modely Business a Executive s výbavou navíc zdarma.

Základní provedení Trendline zahrnuje mimo jiné šest airbagů (dva čelní, boční a okenní), stabilizační systém ESP, automatickou dvouzónovou klimatizaci, autorádio s CD a MP3, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a elektrické stahování předních oken. Comfortline přidává například tempomat, elektrické stahování také zadních oken, komfortní sedadla (u řidiče s šestisměrovým elektrickým nastavením) nebo středovou loketní opěrku.

Levnější z akčních modelů – Business – vychází z verze Comfortline. Navíc obsahuje malý kožený paket, bi-xenonové světlomety, palubní počítač s multifunkčním ukazatelem a 16palcová hliníková kola Milwaukee. Provedení Business je určeno pro motory 2,0 TDI 103 a 125 kW a je o 17 tisíc levnější než Comfortline. Po připočítání nadstandardní výbavy je celková úspora 74.400,- Kč, Passat Business lze nyní pořídit od 739.900,- Kč.

V současné době Ford nabízí pětidveřové Mondeo Titanium s motorem 2,0 TDCi (103 kW) za akční cenu 676.900,- Kč, proti Passatu Business mu ale chybí bi-xenonové světlomety (+30.800,- Kč) a tempomat (+12.000,- Kč). Naopak Passat ve výbavě Business nemá měnič na 6 CD a kolenní airbag řidiče.

Nové ceny Volkswagen Passat - benzinové motory
Motor1,61,4 TSI2,0 FSI 4Motion1,8 TSI2,0 TSI3,2 FSI 4Motion3,6 FSI 4Motion
Zdvihový objem [cm3]1598139019841798198431893597
Válce/ventily4/44/44/44/44/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]75/560090/5000110/6000118/5000147/5500184/6250220/6600
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]148/3800210/1500-4000200/3500250/1500280/1800330/3000350/2400-5300
Max. rychlost [km/h]190203 (201)209220 (215)235 (230)(246)(250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,410,5 (10,5)9,98,6 (9,0)7,6 (7,8)(6,9)(5,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,66,6 (6,4)8,77,6 (8,2)7,9 (8,5)(9,8)(10,5)
Cena Trendline [Kč]579.300,-648.700,- (725.600,-)739.800,-690.700,- (767.500,-)---
Cena Comfortline [Kč]606.000,-675.500,- (752.400,-)766.500,-717.400,- (794.300,-)826.000,- (902.900,-)(1.039.800,-)-
Cena Sportline [Kč]636.600,-706.000,- (782.900,-)797.100,-747.900,- (824.800,-)856.600,- (933.500,-)(1.070.400,-)-
Cena Highline [Kč]-754.300,- (831.200,-)845.400,-796.200,- (873.100,-)904.900,- (981.800,-)(1.118.700,-)-
Cena R36 [Kč]------(1.199.000,-)

Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku Tiptronic (1,8 TSI a 2,0 TSI) nebo převodovku DSG (1,4 TSI, 3,2 FSI a 3,6 FSI).

Verze Sportline přidává ke Comfortline palubní počítač s multifunkčním ukazatelem, sportovní sedadla, řidičovo elektricky nastavitelné v šesti směrech, sportovní podvozek snížený o 15 mm a 16palcová kola. Chybí naopak tempomat. Nejvyšší z běžně nabízených provedení Highline tempomat má, přední sedadla jsou vyhřívaná, čalounění je v kombinaci Alcantara/kůže, nemá sportovní podvozek.

Druhý akční model Executive rozšiřuje Highline o bi-xenonová světla, satelitní navigaci s rádiem a palubní počítač Plus. Tato výbava je opět určena pro dvoulitrové turbodiesely. Celková úspora proti verzi Highline je 119.800,- Kč.

Nové ceny Volkswagen Passat - dieselové motory
Motor1,9 TDI1,9 TDI BlueMotion2,0 TDI2,0 TDI 4Motion2,0 TDI (125 kW)
Zdvihový objem [cm3]18961896196819681968
Válce/ventily4/24/24/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]77/400077/4000103/4000103/4000125/4200
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]250/1900250/1900320/1800-2500320/1800-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]188193209 (206)204223 (220)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,112,19,8 (9,8)10,28,6 (8,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,65,15,8 (6,2)6,45,8 (6,1)
Cena Trendline [Kč]659.500,-690.300,-729.900,- (806.800,-)787.800,-771.500,- (848.400,-)
Cena Comfortline [Kč]686.200,--756.600,- (833.500,-)814.500,-798.200,- (875.100,-)
Cena Business [Kč]--739.900,- (816.700,-)797.700,-781.500,- (858.300,-)
Cena Sportline [Kč]716.800,--787.100,- (864.000,-)845.000,-828.700,- (905.600,-)
Cena Highline [Kč]765.100,--835.400,- (912.300,-)893.300,-877.000,- (953.900,-)
Cena Executive [Kč]--774.900,- (851.800,-)823.800,-816.500,- (893.400,-)

Údaje v závorkách platí pro převodovku DSG. Motory 1,9 TDI BlueMotion, 2,0 TDI 103 kW a 2,0 TDI 125 kW mají standardně filtr pevných částic. Verze BlueMotion má prodloužený 3. až 5. převodový stupeň a pneumatiky s nižším valivým odporem.

Spolupracujeme s TipCars.com
Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu

Nový ministr průmyslu se musí rychle zorientovat…

 
 

Přidat názorDiskuse: Volkwagen Passat: plošné snížení cen,…







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 




Ojetý Volkswagen Passat B6: TDI není zárukou levného provozu Ojetý Volkswagen Passat B6: TDI není zárukou levného provozu

Volkswagen Passat patří k nejoblíbenějším ojetinám na…

Videotest ojetiny: Volkswagen Passat 2,0 TDI B6 Videotest ojetiny: Volkswagen Passat 2,0 TDI B6

Jaké chyby a nedostatky má předposlední verze v bazarech…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Ruského exposlance zastřelili v Kyjevě u luxusního hotelu. Je za tím Moskva?

Ruského exposlance zastřelili v Kyjevě u luxusního…

V centru Kyjeva podlehl střelným zraněním bývalý ruský poslanec Denis Voroněnkov. Potvrdila to ukrajinská…

Honda po střetu s náklaďákem dopadla na střechu: Zranil se řidič i spolujezdkyně

Honda po střetu s náklaďákem dopadla na střechu:…

U dopravní nehody osobního automobilu a náklaďáku na Chodově, při které jedno z aut skončilo na střeše,…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reichel má hokeje dost. Mluvil o konci, stěhování i pěti lidech na tréninku

Reichel má hokeje dost. Mluvil o konci, stěhování i…

Zavřel tlustou bichli, založil ji do knihovny. Prozatím, nebo navždycky? To netuší ani Robert Reichel sám. „Mám…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…