Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf: První cena klesla na 319.900,- Kč

Volkswagen zlevnil před koncem roku Golf o 47 tisíc korun. Základní provedení stojí 319.900,- Kč, za pětidveřovou verzi žádá o pět tisíc víc.
Zpět na článek
29. 10. 2010 10:43
29. 10. 2010 11:03
29. 10. 2010 14:17
29. 10. 2010 14:17
29. 10. 2010 11:40
29. 10. 2010 11:50
29. 10. 2010 12:33
29. 10. 2010 13:02
29. 10. 2010 12:43
29. 10. 2010 13:00
30. 10. 2010 08:28
29. 10. 2010 12:09
29. 10. 2010 12:19
29. 10. 2010 12:25
29. 10. 2010 12:30
29. 10. 2010 12:24
29. 10. 2010 12:39
29. 10. 2010 18:11
29. 10. 2010 19:05
29. 10. 2010 19:33
29. 10. 2010 19:41
29. 10. 2010 21:53
29. 10. 2010 22:10
29. 10. 2010 22:28
29. 10. 2010 23:31
3. 11. 2010 13:53
2. 11. 2010 21:32
29. 10. 2010 12:40
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 12:44
29. 10. 2010 12:57
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 13:01
29. 10. 2010 13:06
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 13:13
29. 10. 2010 18:15
29. 10. 2010 14:30
29. 10. 2010 14:43
29. 10. 2010 17:20
29. 10. 2010 21:33
3. 11. 2010 11:20
3. 11. 2010 13:16
29. 10. 2010 15:16
29. 10. 2010 15:18
29. 10. 2010 15:33
29. 10. 2010 18:12
29. 10. 2010 18:28
29. 10. 2010 16:35
29. 10. 2010 19:30
29. 10. 2010 20:55
30. 10. 2010 16:35
29. 10. 2010 18:16
29. 10. 2010 23:37
29. 10. 2010 23:42
30. 10. 2010 00:14
30. 10. 2010 13:14
29. 10. 2010 18:39
30. 10. 2010 20:36
31. 10. 2010 03:01
31. 10. 2010 10:22
3. 11. 2010 10:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Emel
29. 10. 2010 10:30
Začíná to být zajímavé
No vida, začíná to být zajímavé... základní 1.4 nepadá v úvahu, ale 1.2TSI, k tomu Comfort a možná Sport (jen 16" liťáky za těch 10.000 stojí)... a za 350.000 je tu najednou auto, kterému nic důležitého nechybí. No možná šestistupňová převodovka, ta ale se silnějším TSI stojí skoro 50.000.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
29. 10. 2010 10:40
Ceny za Golfa skoro z říše snů...
...jen nechápu, proč je u článku o českých cenách, celá fotogalerie z amerických verzí Golfu?
Rozbalit vlákno
3
29. 10. 2010 10:43
Re: Ceny za Golfa skoro z říše snů...
Asi se bude týkat jan reimportovaných vozů >:-[]
Avatar - white label
29. 10. 2010 21:04
Re: Ceny za Golfa skoro z říše snů...
;-)
Avatar - Leg
29. 10. 2010 22:02
Re: Ceny za Golfa skoro z říše snů...
Mňa by hlavne zaujímalo ako vyzerajú tie nové xenóny s LED-dennými svetlami ;-\
29. 10. 2010 10:43
Neodolatelné!
Ac jsem si diky mistnimu specialistovi zacal podvedome pestovat vuci VW jistou averzi, zacina se mi jejich soucasna politika libit :-) Rekl bych, ze toto je vazne neodolatelna cena (za prvni TSI! Ta predpotopni atmoska dela jen ostudu) za opravdu skvele auto, s paradni vybavou a kvalitou. Jeste nedavno bych neveril, ze nekdy napisu BRAVO VW :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
29. 10. 2010 11:36
Re: Neodolatelné!
Tobě se cenova politika VW libi ? No jde vidět že VW to s čisli umi protože kdyby jsi znal předešli cenik tak by jsi zjistil že cena Golfa byla jen nepatrně vyšši určitě ne + 47tkč a v realu možna i stejna ne-li nižši.Ono když se studuji ceniky tak se to musi řadně a nejlepši je se vydat přimo k salonu. Teď tu hodim jednu citaci ktera přesně popisuje to o čem tu piši. No a teď si mužeš udělat obrazek o VW.
Citace:
Možná někoho zklamu, někoho potěším...ono s tou slevou není zas tak horké...on to VW udělal dobře...změnil základní ceníky u Golfu a Golfu Plus...takže navenek to vypadá na velkou slevu, ovšem v původním ceníku měl tzv. akční bonus na výbavu (u Golfu to bylo tuším 35 tis. Kč, u Variantu je to stále 4O tis. Kč-můžete se podívat do ceníku), který se vždy od celkové ceny vždy odečetl. A ten z toho nového ceníku samozřejmě zmizel. To bych ještě jako taktický krok a trik pochopil. Ovšem není úplně od VW fér, že to zpětně (původní akční bonus) zpětně vymazal i ze "standardního ceníku" krátkého Golfa, který kromě toho nového akčního ceníku, na svých stránkách taky nechal. Takže, kdo to nevěděl, tak už to nezjistí. U Variantu to je zatím při starém, ale počítám, že to výhledově udělají taky podobně. Přece jen pro nezasvěcené, nové potencionální zákazníky to vypadá jako velké slevnění modelu a může je to oslovit, i když to tak ve skutečnosti není. Vlastně je to od VW marketingově chytrý tah.
29. 10. 2010 13:24
Re: Neodolatelné!
Sakra... maji te marketing proste dotazeny k dokonalosti - nevidel jsem, tak jsem se skutecne nechal lapit :-)
Kazdopadne, kdyz budu porovnavat s tridni konkurenci... Ford, KIA, Renault... tak bych se asi priklonil k tomu VW, jde o to jak dlouho by mi vydrzel pred barakem :-)
Avatar - miromen
29. 10. 2010 16:59
Re: Neodolatelné!
Ja to risknul a přiznam že obavy z většiho zajmu zloděju mam pořad. Vice mě ale trapi vykradeni diky pasujicimu audiu u koncernovych vozu. Jinak jsem ale s autem max. spokojen.
29. 10. 2010 18:01
Re: To nemá Golf vstavané rádio ?
Ak nie, tak to si môže VW nechať ....

Len pred mesiacom zobrali kamošovi z Passatu B5 rádio a je to dosť starostí zháňať rýchlo nové okno o rádiu ani nehovoriac ...
Avatar - miromen
29. 10. 2010 18:57
Re: To nemá Golf vstavané rádio ?
Samozřejmě že ma ale pro zloděje jen par sekund zdrženi nic vic.
29. 10. 2010 19:31
Re: Tak potom to majú majitelia koncernu ťažké : (
Ochrániť auto pred profíkmi je ťažké, ale rádio je prakticky nemožné ...

A riešiť v zime rozbité okno je sakra problém - hlavne cez víkend, alebo nebodaj sviatky ...

Vždy tvrdím, že pre koncernové auto treba mať poriadnu garáž a vodiči parkujúci na sídlisku si také auto nemôžu dovoliť ...
Avatar - miromen
29. 10. 2010 19:38
Re: Tak potom to majú majitelia koncernu ťažké : (
No vidiš a ja bydlim na sidlišti a to ještě docela blizko PL hranic. Zas takove drama bych z toho nedělal co maji potom řikat majitele Škodovek nebo Audi popř. Renaultu ktere jsou taky oblibene. No a garaž to je snad to nejhorši zabezpečovaci zařizeni.
Avatar - WinDiesel
29. 10. 2010 10:47
JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Čekám na komentář našeho VW milce ..... Podobné ceny byly vždy označovány za podbízení u "levných" značek, zatímco VW je něco víc... :-) Nyní vidíme holou pravdu... nakonec, neznamená Volkswagen něco jako lidový vůz? Neměl by tedy mít lidové ceny?
Rozbalit vlákno
9
29. 10. 2010 10:55
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Musim rict, ze jsem na komentar k temto nizkym cenam vazne zvedav :-)
Kazdopadne ted je kterykoliv Korejec v nevyhode... specialne kvuli chybejicimu ESP... alespon u me ;-) Za danych okolnosti bych kluky z vychodu nepodporil... dokonce ani meho nedavneho favorita v modrem ovalu... ted bych se s chuti zaradil mezi supermainstreamove eurodrzky za cenu lonskeho korejce :-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 11:18
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Máš pravdu, tady už musí jít i případná antikoncernovost stranou a nastoupit jasná logika... ;-)
Avatar - woody-alien
29. 10. 2010 11:46
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
No vida, my o Wolf(sburg)u a Wolf(sburg) za humny...

Jsem jen zvědav, jestli bude nějaká návaznost cen v novým roce, případně o kolik se změní. V mém případě bych měl vyřešeno a soustředil bych se na "směšný detaily" jako je barva a tak... >:D

Souhlas se vším v SZ, TSIčko bude už z důvodu rozsahu točáku příjemnější tím, že nebudeš muset točit, aby se něco dělo. :yes:

PS: O DSG jsem moc neuvažoval, manželka zvládá techniku jízdy velmi dobře, spíš jí stresujou dopravní situace, takový to lepení na zadek, předjíždění zprava...
29. 10. 2010 11:17
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Presne - souhlasim, GTI napr. plival na Renault (ne ze bych ho musel), ze se cenove podbizi...
Ale stejne si myslim, ze reagovat nebude nebo si vymysli neco, ze budeme zase "cumet", protoze on si vzdy pise jen tam, kam nebo k cemu se mu to hodi ;-\

Stejne, kdyz vidim ty zisky tech automobilek (krize a ony jim rostou), tak se uz ani nedivim, ze jde kvalita dolu, prece nekde se usetrit musi ne ? Nebo automobilky mely tak nehorazne v minulosti zisky ?
Avatar - white label
29. 10. 2010 11:30
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Nevím, do jaké míry máš ekonomické vzdělání, ale zisk není ani zdaleka jen o konečné ceně produktu a úspora nákladů neznamená automaticky pokles kvality. Viz pojmy jako produktivita práce, nebo koncernové sdílení platforem apod. Např. přechod z G5 na G6 byl nejen o zvýšení kvality, ale zároveň i o zásadním snížení výrobních nákladů, což se nakonec povedlo. VW chce být světovou jedničkou v produkci automobilů, proto by měl (mimo jiné) i ceny svých produktů, své konkurenci, více přiblížit...
29. 10. 2010 11:54
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Ok, uvidime za pet let ;-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 21:07
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Cíl má být dosažen do roku 2008, takže uvidíme až za nějakých 7-8 let... :-)
Avatar - woody-alien
29. 10. 2010 21:42
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Neobtěžujte se, edituju za vás. ;-)

Míněn rok 2018.....
Avatar - white label
29. 10. 2010 21:49
Re: JEMNĚ VYVÁŽENÉ KOREJSKÉ CENY
Díky za opravu překlepu... :-)
P.S. Máš SZ
29. 10. 2010 11:03
JEŽÍŠEK BUDE
Mistři se slitovali, konečně si tu může golfa koupit úplně každej. Ovšem ne každej na něho má... jestli mi tedy jako dobře rozumíš. Golf je auto pro chytrý lidi, pro lide se vkusem, kapiš? Je to geniálně nakonfigurovaný vůz. Počty prodaných golfů pak tuhle skutečnost s přehledem dokumentují.

O technice, o designu, o ergonoimii, o zpracování či o meteriálech netřeba psát, nikdo není ve třídě lepší. Psát je ovšem nutno o image. V kompaktním mainstreamu má totiž třídní image golfa poměrně výjimečný status. Jde o vůz jaksi beztřídního charakteru, těží právě ze své designové, technické jedinečnosti, těží z toho, že je to nejlépe konfigurovaný produkt pro potřeby dominantního počtu řidičů evropských silnic. Golf je motoristickým středobodem, jakousi referencí dopravního prostředku v Evropě. Jistě, jako zakladatel třídy byl, je a bude stále jen tím nejlepším.

Dnes, po více ja třiceti pěti letech výroby je Golf právem řazen mezi evropské "rodinné stříbro". Konkurenční jepice naštěstí svýni notorickými odzdikezdi snahami postavení golfa nepřímo podporují, pomáhají udržovat neposkvrněný charakter golfa a napomáhají tak posilování jeho legendy.

Horní snímky kabiny jsou úchvatné co? Ve verzi getei se jedná v podstatě o naplnění snu každého (super)mainstreamového jezdce kompaktních vozů. Neexistuje jediný racionální důvod dávat v této třídě přednost jiné produkci. Ovšem velebme ty, kteří v rámci nutkavého pocitu zaujmout své okolí, volí jiný vůz. O to více pak vynikají na silnicích jezdci geteiček. Ostatně ne každý umí vychutnat čtyřhvězdičkový koňak, jsou i ti, kteří se v štiplavém oparu samohonek opíjejí nadějí, že snad zítra už si jich někdo na silnici konečně všimne. Nikoliv, museli by jezdit GOLF GTI.

Uznávám ovšem, že jeden důvod pro koupi jiného auta tu do včerejší půlnoci byl, totiž nižší cena. Ano, jsou i takoví jezdci, kteří kupují výhradně na cenovém chvostu. Mistři hrábli do strun, a trochu ten chvost polechtali.

P.S. Fronty se řadí postupně na déjedna směrem od Prahy k Brnu, a to v odstavném pruhu do dvojstupů, postupujte klidně, na každého se dostane. Dovozce rozváží od půlnoci horký čaj.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Frasier
29. 10. 2010 11:21
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Jedno sa mi páči na tebe, GTI, že si objektívny >:-[] zatial čo iné automobilky zlacnia, jedná sa o zúfalstvo, že nevedia predať auto ani za pár šupiek, kým zlacnie koncern, jedná sa o cenový jemnocit alebo najnovšie citujem "Mistři se slitovali". Podľa mňa to celé ma na svedomí Focus. Teraz sa vypredávajú zásoby za fakt dobré ceny a tým tak trochu Ford ukrojil aj koláč VW. Jednoducho VW musí reagovať na konkurenciu.
29. 10. 2010 11:23
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Tak textem jsi nezklamal...no hlavne, ze se ted stalo z Golfa konecne lidove vozitko pro kazdeho. S tim chytrakem, kdo si kopi Golf, tos ale prehnal, protoze tolik vypatlanych mladych "tuneru" co porusuji fyzikalni zakony a litaji po silnicich hlava nehlave, je nejvic v Golfech (kdyz pominu Passat ci Octavii TDI)...samozrejme ne ale novych >:D
I kdyz ted, kdo vi ;-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 11:39
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Název každé automobilky (nebo i firmy) přímo souvisí především s jejím vznikem, ale nemusí ani zdaleka tak souviset s jejím současným stavem, majitelem, nebo současnými produkty...
Podívej se jak opravdu lidově (co se týká výroby aut) začínalo třeba dnešní prémiové BMW...
29. 10. 2010 11:58
Re: JEŽÍŠEK BUDE
...no ale VW se konecne zacal nazvem priblizovat...nerikam, ze je to spatne, oni to maji asi dost dobre spocitane...i tak si myslim, ze u nas Nr.1 bude na veky veku Skoda...
Avatar - white label
29. 10. 2010 21:10
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Ale s tím u nás VW počítá a hlavně je Škodovka jeho, takže zrovna jemu to určitě nemusí nijak vadit... ;-)
Avatar - woody-alien
29. 10. 2010 21:47
Re: JEŽÍŠEK BUDE
No já myslím, že takhle nastavené ceny plus velmi výhodné pakety by mohly zamávat nejen s francouzsko-italsko-korejskou konkurencí (a taky s Fordem), ale i s číslama Octavie. Golf je v našich končinách vzýván jako modla a zdaleka ne všichni už vybírají auto podle toho jestli do kufru nacpou "letiště". Výhodou Octavie zůstává vzhled většího auta. Cenově ale začíná jít do tuhého.
Avatar - woody-alien
29. 10. 2010 11:53
Re: JEŽÍŠEK BUDE
>:D :yes:

Nad tímhle už se nedá jen tak mávnout rukou.

Začínaj mě svrbět prsty, takový to příjemný mrazení, když vážně zvažuju nákup auta. Upřímně, já má radost z Transita zrovna tak jako z Jimnyho. Asi se jdu zařadit, kdes psal že začíná ta fronta...

;-)
29. 10. 2010 14:17
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Teď někde u... Jihlavy >:D
Avatar - white label
29. 10. 2010 14:25
Re: JEŽÍŠEK BUDE
U Jihlavy končí hned dvě fronty na Golfy, jedna směrem do Prahy, druhá směr Brno...
Talentmánii, střídá Golfománie... :-O
29. 10. 2010 13:59
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Kurna, GTI, tos mne vydesil!!
Ja podle toho tveho oslavneho clanku myslel, ze za tech 320 klacku je opravdu ono GTi :-O
Ufff...

>:D :yes:
29. 10. 2010 15:19
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Máš akcie, že jsi zděšen? ...to by byla zpráva roku!
29. 10. 2010 22:44
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Vzhľadom na cenu je to už aj auto pre švorcákov. Lowend ako vyšitý. Pravé Volksauto, bravo Volkswagen! >:D
3. 11. 2010 11:11
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Nemas cas napsat neco novyho, nebo uz se proste nechce? Pak se div, ze te zacnou vykradat i ostatni ;-)

Jak psal nahore miromen, zas takova akce to neni a koupit golfa o dost levnejc nez je cenik je asi stejne tezky jako treba u fordu. Holky jedéém :-)
29. 10. 2010 11:40
Tak sláva
Konečně začíná Golf naplňovat název svého výrobce čili "lidové vozidlo", ano teď již je to tak, Golfa si může koupit každý. Přesto že tento vůz není šálek mého čaje stal se díky novým cenám z něj opravdový mainstream (není to myšleno hanlivě právě naopak) dobré auto za dobré peníze. :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - white label
29. 10. 2010 11:44
Re: Tak sláva
Ke zde tradičně oblíbenému tématu (prostého překladu) "lidového vozu" - viz 11:39...
29. 10. 2010 11:50
Re: Tak sláva
A jakého jiného překladu by se ti zachtělo, ten název tato automobilka má a pokud jej sama nezmění mít bude, jestli BMW začínalo výrobou vrtulí a motoru pro letadla tak to z ní nedělá špatnou značku, stejně tak je třeba se oprostit od vzniku Volkswagenu jelikož by to mohlo vyvolávat nepříjemné reminiscence na tehdejší poměry v Německu. Každopádně ten název tam je a po celou dobu zůstal a pokud budou výrobky této značky dělat čest svému názvu tzn. budou to dobré auta za dobré peníze, nebude se muset značka za své vozy stydět a naopak auta se nebudou muset stydět pod jakou značkou jsou prodávaný. ;-)
Btw.proč všem vadí že se to překládá tak prostě? Co je špatného nebo urážlivého na slově lidový? A proč tedy lidem nevadí že máme demokracii když je to z řečtiny: vláda lidu.
Avatar - white label
29. 10. 2010 12:19
Re: Tak sláva
Zjevně si přehlédl obsah závorky, podle kterého jsem psal jasně o začátcích BMW v souvislosti s jejich výrobou prvních aut, nikoli "vrtulí".
Nevidím žádný důvod, proč by se měl měnit ,dnes už tradiční název značky, jako je VW, který je navíc spojovaný s takovými produkty jako je Golf?
Dnes je to především název značky - "obchodní jméno", jehož doslovný překlad (za každou cenu) je až dětinsky nepodstatný, nebo snad podobně "logickým" překladem očekáváš od značky Muller produkt v podobě mouky?
29. 10. 2010 12:33
Re: Tak sláva
Ne jelikož Müller je poměrně hodně rozšířené jméno. Tak jako třeba Ford. ;-)
Btw. U mého příspěvku tě zjevně nezajímalo co jsem tím chtěl říct a nic hanlivého tam není, tak jsi se evidentně začal dobývat do otevřených dveří.
Avatar - white label
29. 10. 2010 12:40
Re: Tak sláva
Taky tam nic hanlivého nevidím, proto k tomu píšu k jen fakta...
Navíc jsem psal jasně, že je tady ten doslovný překlad dost "populární", takže to nebyla reakce jen na tebe, stejně jako má původní reakce z 11:39. :-)
Avatar - Plautus
29. 10. 2010 13:02
Re: Tak sláva
V SR a ČR žiadnych Fordových nepoznám >:-[] zato Škodových je aj u nás dosť ;-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 12:36
Re: Tak sláva
A odpověď na tvou první otázku: žádného překladu se mi nezachtělo, obchodní název/jméno/značka se nepřekládá (což platí obecně), proto najdeš původni "německou" podobu názvu značky jak na českých, tak na anglických webstránkách, nebo snad existuje nějaká www.lidovyvuz.cz, s ceníkem Golfu? 8-s ;-)
29. 10. 2010 12:43
Re: Tak sláva
Pakliže to bereš takto vystačilo ba si VW právě jen s tím VW a nebylo by co řešit. Mimochodem lidi kteří se zajímají o auta si většinou zakládají že o nich a značkách něco vědí, Franta co jezdí Mitsubishi a neví že to znamená tři diamanty nebude chodit na autoweb vykecávat o autech.
Avatar - white label
29. 10. 2010 14:10
Re: Tak sláva
Však on si vlastně VW právě jen s tím VW vystačí, dlouhý název této značky se už na jeho vozy "nepíše" pěkně dlouho..., naopak stále více ceněné a známé logo "VW" se stále zvětšuje...
Lidi, co se zajímají o auta trochu víc, mohou vědět co doslovný překlad značky znamená (např. Volvo, nebo to Mitsubishi), ale taky proto hned neočekávájí, že ke každému novému vozu značky Mitsubishi budou mít v přihrádce u spolujezdce tři diamatny, nebo že k němu dostanou stejnojmenou bankovní kartu..., stejně jako se samozřejmostí neočekávají, že vozy této značky budou (pomyslně) skutečně vzácnými "diamanty" mezi produkty konkurence...
Jedna věc je informace znát/mít, druhá je - umět s nimi pracovat...
Avatar - Plautus
29. 10. 2010 13:00
Re: Tak sláva
A ešte nám vysvetli, čo znamená volkswagen a hyundai pre Nemca a čo hyundai a volkswagen pre Kórejčana... ;-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 21:22
Re: Tak sláva
To už si ovšem docela mimo podstatu toho, co tu zrovna řešíme, ale každopádně to taky potvrzuje fakt, že obchodní jméno značky se nepřekládá. Většinu lidí v Německu nezajímá co v překladu znamená Hyundai a naopak...
Avatar - Plautus
30. 10. 2010 08:28
Re: Tak sláva
Mimo podstatu určite nie som...práveže som chcel poukázať na to, ako sa na danú vec nahliada i z pohľadu znalosti jazykov...na jednej strane nevyvraciam (ba naopak, potvrdzujem Tvoje slová), že značka je značka, obchodné meno je obchodné meno, atď., a jej názov sa neprekladá, ako napr. kamoša Georgea z Anglicka by sme u nás nevolali Juraj, pretože je pokrstený "Džordž", aj keď všetci vieme, že je Juraj :-) No na druhej strane je na to potrebné nahliadať práve z pohľadu jazykového, kde každý vie, že volkswagen = ľudové vozidlo, a preto sa nebudem čudovať, že to tu niekto použije, pretože názov značky v skutočnosti z toho spojenia i vznikol, takže nemám potrebu to vyvracať (ako Ty) a potláčať prapôvod mena značky. No už len málokto vie, že v kórejčine hyundai = moderný, a v tom je problém, hoc Kórejčania by možno aj boli radi, ak by si to viacero zákazníkov (hlavne tých potenciálnych) myslelo... ;-)
Takže tá Tvoja obhajoba názvov značiek mi príde tak "trochu" zbytočná...tak ako napísal Petrko, dobývaš otvorené dvere... Žeby boli podaktorí Folksvágeňáci citliví na to, že ich zadky usadajú do ľudového vozidla? Hm...každé vozidlo je predsa ľudové, pretože je pre ľudí...a nie pre opice...len podaktoré sú ľuďom dostupné viac a iné menej...no to už je o inom...
Avatar - white label
30. 10. 2010 11:33
Re: Tak sláva
Ale já se nikam nepotřebuju dobývat a do otevřených dveří už vůbec.
Jak píšeš: " Žeby boli podaktorí Folksvágeňáci citliví na to, že ich zadky usadajú do ľudového vozidla?" (to asi těžko, jinak by tolik lidí za tyto "lidové vozy" neutrácelo tolik peněz a kupovali by raději levnější a hlavně "moderní" Hyundaie) , no tak to je přesně ten příklad, kdy se tu používá doslovného překladu značky VW naprosto iracionálně. Viděls tu někdy, aby se podobně "argumentovalo" doslovným překladem jiných značek, jako je třeba ten "tvůj" Hyundai, nebo Mitsubishi.
Normální člověk (chodící na autoweb) ví, do jakého auta konkrétně usedá a do jaké míry je opravdu lidové, ale hlavně ví, že doslovný překlad značky jeho auta nemá na jeho vlastnosti, kvalitu, třídu, výbavu atd. vliv...
Jak jsem psal v úvodu vlákna, název (každé) značky má jasnou spojitost s jejím počátkem a se současností nemusí mít společného nic (změna majitele, změna produktů apod.), jsou značky, které začínaly pouze s výrobou motorů pro jízdí kola (Honda), nebo dokonce s výrobou tkalcovských stavů (SUZUKI) a dnes úspěšně prodávají automobily... a vadí snad někomu, že "usedá do značky", která původně dělala jen malé motory pro jízdní kola?
A to Honda začínala s výrobou motorů pro kola v r. 1948, což bylo až deset let od vyrobení prvního Brouka. Nabízí se tedy otázka, kdo z těchto dvou značek vlastně začínal s produktem pro opravdu "lidovou" dopravu... (byl to jen příklad, nic proti Hondě, sám mám jednu jednostopou v garáži). ;-)
Avatar - miromen
29. 10. 2010 12:09
Re: Tak sláva
Pouze na papiře a jen pro ty co neumi řadně čist ceniky protože Golf je "lidove vozidlo" tak jak to mysliš ty už cca pul roku.
29. 10. 2010 12:19
Re: Tak sláva
Tak teď jsi mě utřel že nejsem honěný v cenících volkswagenu. Spokojen? ;-)
Avatar - miromen
29. 10. 2010 12:25
Re: Tak sláva
To neni o utřeni ale o uvedeni na pravou miru ne jen pro tebe. ;-)

PS:pokud chceš byt v obraze přečti si muj prvni přispěvek.
Ježíšek nebude
Ale urození pánové, vždyť pan gti zjevně neví kdo je apoštol, pak přeci nemůže ani vědět, jakou roli hraje v zemi s křesťanskými kořeny a historií Ježíšek.

Mezi námi, Golf vždy byl, je a navždy bude auto pro řidiče začátečníky, pro mladé jezdce a jezdkyně, kteří mají sotva na studentskou pečeť.
Sečteno a podtrženo. Pomalu ale jistě se zatím jen cenami přibližuje k rodě nižší střední, tedy mezi ostatní kamarády, kam právem patří. Nic více, nic méně. Ještě odstranit pár cingrlátek, uskutečnit něco plastik pod rádoby nový kabát a může být vydáván za vůz nové generace.

Ale přesto, s tím jejich Das Auto mě nedostanou.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
29. 10. 2010 11:54
Re: Ježíšek nebude
Mezi námi, jen abys vždy aspoň na tu studenstkou pečeť opravdu měl... ;-)
Avatar - jazva
29. 10. 2010 12:00
Re: Ježíšek nebude
mám jednu akurát na stole pre sebou. Ale dojedol som vynikajúcu bagetu, tak ešte váham, či ju načnem. Dáš si aj ty, ponúknem ťa? >:D
29. 10. 2010 12:04
Re: Ježíšek nebude
Hosi hosi, zase ta diskuze nebude o autech ??? >:D >:D >:D
Avatar - jazva
29. 10. 2010 12:10
Re: Ježíšek nebude
je piatok, tak ma nechaj... >:D ;-)
Avatar - iudex
29. 10. 2010 13:49
Re: Ježíšek nebude
Zase niekam cestuješ, keď len bagetu? Ja som sa nadlábol špagetami frutti di mare a teraz nad prácou zaspávam, ani rozmýšľať sa mi nechce.
Avatar - jazva
29. 10. 2010 14:09
Re: Ježíšek nebude
ale nieeee, len som dostal chuť na Subway... A tomu proste neviem odolať. ;-)
29. 10. 2010 12:03
Re: Ježíšek nebude
Ja tedy VW moc nemusim, ale v tomto s Tebou nesouhlasim, to, co popisujes plati v Nemecku, ale ne u nas, u nas na Golfa tedy jen tak nekdo nema...ja kdyz jsem pred 10 lety dostudoval, jsem tedy 300 tacu v kapse nemel ani bohateho tatinka, po 3 letech uz jsem na prvni auto mel, ale chce to cas ;-) Rovnou jsem ale sel do velkeho auta, pro mne je tato trida jen do mesta, ne na dlouhe cesty...
Avatar - petrumr
29. 10. 2010 12:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - miromen
29. 10. 2010 12:39
Re: ok
Scela mimo. Zajdi si na salony a budeš překvapen že tě Golf vyjde levněji než Octavia a to ne zrovna o par drobnych. Par lidi znam co na to kaplo a pak už nebylo o čem.
Avatar - petrumr
29. 10. 2010 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
29. 10. 2010 19:05
Re: ok
Tim kufrem mysliš tu lepši nabidku ? Pro mě je to třeba nevyhoda a zbytečne plechy navic a myslim si že takovych lidi i ti co maji pravě tu Octavku ten větši kufr vubec nepotřebuji. Podle mě u nas existuje ještě spoustu lidi co prostě jedině Škodovka a přes to vlak nejede a ty jsi pravděpodobně jeden z nich.
Avatar - das_autos
29. 10. 2010 19:33
Re: ok
Je vidět,že nemáš rodinu.Mladí bez dětí chtěj Golfa a fotříci Octu.Proč asi?
Avatar - miromen
29. 10. 2010 19:41
Re: ok
Mam rodinu a měl jsem kombika. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 10. 2010 21:53
Re: ok
Nejde jen o to, jestli máš rodinu, ale jestli by Golf (Octavia) byl jediným autem v rodině nebo případně tím dalším. Právě řeším podobný problém a Octavii nechci pro "přerostlé" rozměry, resp. dám přednost autu kompaktnějších rozměrů při zachování nebo navýšení vnitřní prostornosti. Kufr prostě nehraje takovou roli.
Avatar - white label
29. 10. 2010 22:10
Re: ok
Mám Golfa i velký crossover a nemám problém jet pouze s Golfem i s třema dětma vzadu, jedním kočárkem (i hlubokým) v kufru a běžným nákupem k tomu...
Avatar - woody-alien
29. 10. 2010 22:28
Re: ok
O vnitřní prostornosti nepochybuju, to jsem si vyzkoušel. Ten kuf je záhada, nicméně co píšeš znamená, že Golf klidně srazí Octavii z piedestalu rodinného ideálu. A mně si udělal radost, že nebudu muset cpát kočárek do Vitary. >:D
Avatar - white label
29. 10. 2010 23:31
Re: ok
Tak jasně, že Octavia má větší kufr i jako liftback (nemluvě o kombi), který je omezen pouze na výšku pátými dveřmi. Každý hluboký kočár do krátkého Golfu možná nevleze, ale bez horního "plata" kufru většina určitě ano. Ten náš tam vlezl dokonce i s tím krycím "platem" a ještě kolem něho zbylo poměrně dost místa na případný nákup... ;-)
3. 11. 2010 13:53
Re: ok
a jakej máte kočárek?
Avatar - Nerez
2. 11. 2010 21:32
Re: ok
Souhlasím, když jsem se s kamarádem byl ptát co nabídne Octavia a Golf za stejnou cenu, tak Golf byl se stejným motorem jak Octa a bohatší výbavou za stejny peníze.
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 12:40
...
Jak bylo řečeno, tenhle ceník v praxi platí už nejméně půl roku. člověk jen nesmí být líný a musí se dojít zeptat dealera, že? V červnu jsme taky zjistili, že se v podstatě jiné malé auto nevyplatí.
Co se mi nelíbí je příplatek 26.200 CZK za dveře a další za radio.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
29. 10. 2010 12:44
Re: ...
Ten připlatek za dveře je pro troufnu si řict drtivou většinu nepodstatny vzhledem k paketum. A tim radiem mysliš co knk. ?
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 12:57
Re: ...
Mea culpa, radio je koukam uz v zakladu. Kdyz jsme kupovali auto my, jeste tam nebylo. I dost skladovek tam ma jen pripravu.
Avatar - miromen
29. 10. 2010 13:01
Re: ...
Skladovky jsou nechutně drahe a vubec se podle mě neoplati myslim knk. Polo a Golf.
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 13:06
Re: ...
Koupili jsme skladovku petidverovyho Golfa 1.6TDI 105cv v metalize a s par doplnkama za 390 tisic rovnych. Oproti cenikovym 480 tisicum mi to prislo docela dobre :-)
Avatar - miromen
29. 10. 2010 13:13
Re: ...
Tak to neni špatne. Ale co jse divam na ty ceny skladovek momentalně tak nic moc. Ono asi v době kdy jsi kupoval auto ty tak to bylo obraceně ceny novych aut vysoke a u skladovek tomu bylo naopak.
Avatar - petrumr
29. 10. 2010 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 10. 2010 14:30
Provaz
Umíš si představit, že si zejtra pořídíš jednoho golfa za dvě pade a za tejden zjistíš, že šel dolů na dvojku? To je na provaz, nemyslíš?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
29. 10. 2010 14:43
Re: Provaz
Golf za dvě pade? U tříáček už s ním na tebe určitě netrpělivě čekají... a "na provaz" je většina vozů
z podobných bazarů... ;-)
Avatar - Katikakus
29. 10. 2010 17:20
Re: Provaz
Proc ta zbytecna krec? Odvaz se, vsichni vime, z koho si dela srandu. Top nebylo mysleno proti Golfu, tak klid... ;-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 21:33
Re: Provaz
Jaká křeč? Já se tu taky především pokouším o srandu... :-)
Avatar - white label
3. 11. 2010 13:16
Re: Provaz
Jj, taky to byl jen marný pokus, podobně jako ten původní příspěvek... :-)
29. 10. 2010 15:18
Re: Provaz
První důvod, proč se dnes zasmát :-)
Avatar - wikinko
29. 10. 2010 15:33
1,4 TRENDLINE
uz cca rok som stastnym majitelom golfa, na zakladnej 1,4, trendline. ak mam povedat pravdu, vw koncern som uz hodnu chvilu nenavidel, najma kvoli extremne nespolahlivym passatom, tragedii v podobe octavie1, ktoru som 5 rokov bohuzial jazdil (vid recenzia). golfV bol dizajnovy omyl, golf IV s jeho hlinikovou prednou napravou (nebola nahodou skor z hlina a z plasteliny?) ktoru prebrala bohuzial aj octavia, o tom sa ani nebudem vyjadrovat.
ale po zhliadnuti prvych fotiek gVI som sa zamiloval, a doteraz to nelutujem. auto je vo vsetkych smeroch genialne, aj vo vybave trendline ma vsetko co clovek potrebuje.
k zakladnej 1,4ke len tolko: v meste uplne staci, bol som s nim aj v chorvatsku, v dialnicnych stupaniach treba ist na 4, ale to je skor inou pricinou, nie nedostatkom vykonu:
SPREVODOVANIE: konecne ta banda somarov, ktori vymyslaju sprevodovanie, dala rozum do hrsti a vymysleli: dlhu 5ku!!! pri dialnicnej 130ke motor toci cca 3,300 otacok, co je menej ako vacsina konkurencie toci na 6ke. takze je auto krasne tiche a ekonomicke aj na dialnici.
spotreba ani v meste (kosice) neprekracuje 7 litrov, na dialnici cca 6,5, na okreskach klesa spotreba pod 6 litrov aj pri nie velmi ekonomickej jazde.
takze odo mna pozdrav do vlkohradu, bravo!
Rozbalit vlákno
27
29. 10. 2010 15:48
Re: 1,4 TRENDLINE
K tomu dodám jen jednu drobnost. Většina kompaktů se základním motorem je zpřevodována pro městský a příměstský provoz, tedy tam, kde se předpokládá jejich teritorium, tudíž bych kratší pětku nikomu nevyčítal.
Avatar - wikinko
29. 10. 2010 16:19
Re: 1,4 TRENDLINE
ja by som to vycital, pretoze aj ked je ich teritorium hlavne v meste, neznamena to, ze mimo mesta nikdy nevyjdes a musis potom trpiet...
29. 10. 2010 18:12
Re: 1,4 TRENDLINE
Kolik ti toci ta petka pri 90kmh?
Avatar - petrumr
29. 10. 2010 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 10. 2010 18:28
Re: 1,4 TRENDLINE
To se chvalis nebo si stezujes? Mozna kdybys preradil z trojky na petku nebudes muset tocit 5000 ale taky min ;-)
Avatar - white label
29. 10. 2010 15:59
Re: 1,4 TRENDLINE
Je neuvěřitelné jak málo (nejen) designových změn stačilo Golfu 5 k tomu, aby se z údajného (dle tebe) "designového omylu" stalo auto, do kterého ses už "po zhliadnuti prvych fotiek zamiloval"...
Avatar - wikinko
29. 10. 2010 16:18
Re: 1,4 TRENDLINE
tak pozor nalepka, tvoje gticko je samozrejme o inom :-) ale to hnusne 5kove vajco sa mi fuckt nepaci.
Avatar - white label
30. 10. 2010 00:02
Re: 1,4 TRENDLINE
Ale i to pětkové GTI přece designově zřetelně vychází právě z toho "vajca"..., ale na druhou stranu je fakt, že VW umí udělat z běžného Golfu, velmi nenásilným a "netunerským" způsobem, podstatně atraktivnější a designově sportovnější Golf (GTI)...
29. 10. 2010 16:35
Re: 1,4 TRENDLINE
Ty jeho bláboly nemá ani snad cenu číst.
Avatar - wikinko
29. 10. 2010 18:07
Re: 1,4 TRENDLINE
zato tie tvoje, to je radost citat, je uzasne hlavne sledovat, aky mas o autach neuveritelny prehlad. tvoja najlepsia hlaska z poslednej doby je 'octavia s motorom roku' :))). pis si pekne svoje poeticke kusky o passatoch a na mna nereaguj prosim. si tu za maskota, tak sa tak spravaj.
29. 10. 2010 19:30
Re: 1,4 TRENDLINE
Všechno cos tu napsal jsi napsal špatně. Úplně všechno. Zeptej se někde v mototechně, kde rozdávaj hlavy. I hlava ze starýho passata toho o autech ví víc než ty. Někdo, * (cituji tě) musí být vždy nejhorší. Nyní jsi to ty :no:
Avatar - wikinko
29. 10. 2010 19:49
Re: 1,4 TRENDLINE
ty toho vies o autach jednoznacne viac ako ja :))) (a opat pripominam ten twincharger v octavii) a tu prasknutu hlavu zo stareho passata si vypytaj ty, a poloz si na nu studenu handru.
29. 10. 2010 20:55
Re: 1,4 TRENDLINE
To je opravdu úžasné zjištění, že namísto Fabia jsem napsal Octavia :-) Jo, smiř se s tím, že všechny motory v hlavě nemám. Mám ovšem hlavu. Na rozdíl od tebe.
Avatar - Rysguf.
29. 10. 2010 17:18
Re: 1,4 TRENDLINE
no to mozem potvrdit, Golf V. tocil s motorom 1,4 (75k) pri 130 km rychlosti presne 4000 otacok za min. na 5. stupni.

Ako hluk nebol nejaky vyrazny, ale pohlad na ten otackometer bol funny :-)

Inak sluzil dobre, aj mi zivot zachranil :-) R.I.P.
29. 10. 2010 23:36
Re: 1,4 TRENDLINE
Dobrý blábol..:o) OI je auto z roku 96, současník Bravy, Golfu III, Escorta. Ve své době špička. G6 má oproti G5 jiné světla a nárazníky, v interiéru středový panel. Mohl ti líp sednout, ale aby jeden byl "designový omyl" a druhý "vo všetkých smeroch geniálne"...
:no:
Avatar - white label
30. 10. 2010 00:06
Re: 1,4 TRENDLINE
S tím závěrem souhlas, ale Octavia I byla hlavně současník Golfu IV se kterýnm sdílela i společnou techniku...
30. 10. 2010 10:32
Re: 1,4 TRENDLINE
Díky, vím, nicméně O I přišla rok před G IV, takže současně prodávaný model by G III....rozumíme si..:o)
Avatar - white label
30. 10. 2010 11:46
Re: 1,4 TRENDLINE
Tomu samo rozumím, ale:
O1 1996-2003 (pominemi-li Tour)
G4 1997-2003 (+ společná technika s O1)

Kdo je tedy mnohem spíš "současníkem" O1, G3, nebo G4? Ano, O1 přišla na trh už ke konci "kariéry" G3, ale celkově byla jasně současníkem G4...rozumíme si... ;-) :-)
Avatar - skejpa
30. 10. 2010 16:35
Re: 1,4 TRENDLINE
Abych byl spravedlivý ke všem a nekritizoval jen GTIho :-) To co tu říkáme dokola je jasné - VW nedělá u nových modelů žádné zásadní změny a pokud se ti líbí 6tá generace a 5tá generace byla podle tebe hnusná, pak je to pro mě celkem hodně překvapivé - slušně řečeno, protože se designově zase až tak moc neliší ;-)
Avatar - miromen
30. 10. 2010 16:43
Re: 1,4 TRENDLINE
No vidiš a ja to mam podobně. 5 generace mě prostě nechytla až na GTI zato 3 a 6 generaci považuji za nejpovedenějši.
30. 10. 2010 19:36
Re: 1,4 TRENDLINE
Nelíšia a líšia. Číslo 6 dostalo naviac pár hrán a prelisov voči veľkým hladkým plochám Golfu 5 - a práve v tom môže byť ten zásadný pôvod zlomu páči sa/nepáči sa.
Avatar - miromen
30. 10. 2010 19:56
Re: 1,4 TRENDLINE
Vystihl jsi to přesně mě se prostě nelibi kulate tvary ale ostřejši. Pravě proto se mi např. podstatně vic libi novy Passat než ten předchozi oproti asi většině.
Avatar - white label
30. 10. 2010 23:25
Re: 1,4 TRENDLINE
Přesně tak, jak u nového Golfu, tak u nového Passatu šlo designově především o větší důraz na hranu (hranatost), čímž se dosáhlo "současnějšího" vzhledu (na rozdíl od kulatých "bublin" jako je např. Megane III hb), takže mě osobně nejvíc zaráží ten propastný rozdíl s jakým byl stejný postup přijat. Na jedné straně nadšení z designu Golfu 6 a na druhé straně všeobecné zklamání z nového Passatu...
Já jsem od (dlouho dopředu ohlášeného) faceliftu Passatu příliš nečekal, a proto logicky ani nemůžu být zklamán, tak jako většina zdejších uživatelů..., i když do zcela nového modelu má podobně daleko jako Golf 6...
Avatar - woody-alien
30. 10. 2010 23:38
Re: 1,4 TRENDLINE
A to co píšeš, je přesně i důvod, proč se mi nový designový směr VW líbí. Nevím, jestli je to současnější nebo ne, ale osobně jsem přesvědčen, že tohle "zhranatění" Golfu prospělo. Nemluvě o velmi dospělém výrazu nového Pola. Nakonec i Passatu. Tam je ale pro mě jasnou "krasotinkou" Passat CC.
Avatar - white label
30. 10. 2010 23:47
Re: 1,4 TRENDLINE
Tady je třeba jeden z několika odhadů (v tomto případě AutoZeitungu) podoby nového Passatu, a to již ze 13. dubna! letošního roku:
[odkaz]
No a řekni sám, mohl být někdo, kdo podobné odhady viděl (minimálně půl roku dopředu) překvapen z designu nového Passatu (bez ohledu na to, komu se líbí/nelíbí)?
Avatar - woody-alien
31. 10. 2010 00:18
Re: 1,4 TRENDLINE
No já diskuze k Passatu nečetl, neměl jsem sílu hrabat se ve třech stovkách příspěvků, ale jestli se někdo divil vzhledu exteriéru po těhle odhadech, tak je mi to taky divný. Ještě bych dodal, že se mi líbí (a tohle se tedy netýká jen VW), že VW nejde cestou absurdního navyšování rozměrů. Nemyslím, že by platilo rovnítko mezi velikostí auta a jeho kvalitami. Konkrétně ve střední třídě si to ale některé automobilky nejspíš myslí. ;-\
Avatar - white label
31. 10. 2010 01:26
Re: 1,4 TRENDLINE
Zdejší diskuse pod novým Passatem byly jednoznačně ve znamení velkého překvapení/ zklamání, a to především z designové změny proti minulé podobě Passatu, hodně lidí psalo, že čekali něco ve stylu Passatu CC, ale proč čekali zrovna druhý CC, netuším?
Naprosto souhlasím s tvým názorem na zvětšování rozměrů a není to jen otázka střední třídy (např. Mondeo), třeba taková nová Astra je na poměry třídy také značně přerostlá (stačí srovnat vnější rozměry se současným Golfem) a velmi negativní je navíc fakt, že z tohoto značného nárustu těží samotná prostornost interiéru jen opravdu minimálně...
Avatar - jozephko
29. 10. 2010 15:51
Odkedy do Golfu dávajú motor z Peugeotu?
Neviem nič o tom, že by sa do Golfu dávali diesle z Peugeotu - 66 kW verzia má 1.560 cm3, presne toľko, čo diesle v Peugeote, Citroene, Forde a Mazde. Žeby ďalšia kooperácia?
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2010 15:54
Re: Odkedy do Golfu dávajú motor z Peugeotu?
Jasně a podvozek z Citroenu ;-)
29. 10. 2010 18:16
drahý
:no:
Rozbalit vlákno
4
29. 10. 2010 23:37
Re: drahý
Copak, přišla ti faktura za internetové připojení?.. :-!
Avatar - white label
30. 10. 2010 00:14
Re: drahý
>:-[]

P.S. Jak je to drahý i pro aristokrata, pak něco není v pořádku..., samozřejmě s tím "aristokratem". ;-)
29. 10. 2010 18:39
chyba v ceníku
V ceníku u dieselu je chyba..nebo je opravdu 2.0 tdi jen o 3 litry dražší než 1.6 tdi??? Asi ne.

Jinak ceny odpovídají realitě na trhu, jak se tu už zmínilo, G6 byl za rozumné peníze delší dobu.Mě se osobně nelíbí propastný rozdíl mezi 1.2tsi 63kw a 77kw. 44tis je moc, i když má 77kw šestku. Hádám, že dovozce má 1.2tsi 63kw jako skladovky...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
29. 10. 2010 18:44
Krotil bych nadšení
Golf s prvním použitelným motorem a převodovkou je za 381 tis. Kč. A to ještě s tím, že těch 77 kW je vyhoněných turbínou. Za ty peníze bych si raději vybral poctivé kW u konkurence, neplatil předraženou havarijní pojistku a předražený servis. Jinak nic proti Golfu ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - miromen
29. 10. 2010 18:54
Re: Krotil bych nadšení
Ja měl taky před Golfem "poctive" kw ale už bych se k nim nevratil. Jinak s tou pijistkou a servisem pravdu nemaš doba se tak trochu změnila.
30. 10. 2010 10:05
Re: Krotil bych nadšení
Nie si trochu mimo? Kone z turba sú iné ako kone z atmosféry? Priebeh krútiaceho momentu a výkonu ti nehovorí nič? Chcelo by to trošku poštudovať fyziku a ujasniť si základné pojmy. ;-)
17. 1. 2011 22:12
Re: Krotil bych nadšení
Pojistku přece platíš z objemu a ne z výkonu, tedy mám na mysli povinné ručení.
Avatar - woody-alien
30. 10. 2010 12:18
Zprávy z Francie
Již podruhé v krátkém čase se obec Zvonokosy dostává na přední stránky evropských deníků.

Poté, co ve Zvonokosech s přispěním dotačních fondů Evropské unie úspěšně dokončili výstavbu veřejných záchodků, přichází další zajímavá zpráva.

Všemi ctěná a vážená paní Eulálie Čubíková včera u místního prodejce VW Group Jean-Baptisty Volantaira podepsala objednávku na nový vůz VW Golf v limitované edici Gabriel-line. Ta vychází z výbavy Highline, přidává patero dveří a hlavně speciální lak Absinth Green, vysoce leštěná 17"kola Pétanque a nepropustnou plachtu do zavazadlového prostoru určenou k převozu čuníků. A manžela.

Gratulujeme. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
30. 10. 2010 13:31
Re: Zprávy z Francie
Ironiku..., málem jsem ti to sežral a chtěl hledat v konfigurátoru ten Gabriel-line, Absinth Green a 17" Pétanque... >:-[]
Avatar - woody-alien
30. 10. 2010 18:56
Re: Zprávy z Francie
Nemyslím, že bych mohl byť na zlomek vteřiny zmást chodící encyklopedii VW Group, známou pod značkou White Label. ;-)
Avatar - white label
30. 10. 2010 23:30
Re: Zprávy z Francie
Pokud pod VW Group počítáš i Porsche a přidáš k tomu BMW a částečně i MB, pak možná maličko! ano... :*)
Avatar - woody-alien
30. 10. 2010 23:42
Re: Zprávy z Francie
Já to tady nechtěl zas tak moc rozpitvávat, ale pamět mi celkem slouží, a sleduju debaty často nezúčastněně. Znáš to, učit se, učit se, učit se. ;-) :yes:
Avatar - saldy
30. 10. 2010 20:36
to je
zas povyku kvůli golfu ;-\ bože ať už to daj třeba za 250t a světla do tvaru hvězdičky,bude to jenom dobře.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
31. 10. 2010 03:01
1.8 TSI
kde je ceník 1.8 TSI , 2.0 TSI
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
31. 10. 2010 10:22
Re: 1.8 TSI
1,8 TSI se do Golfu nenabízí (a u nás ani nikdy nenabízel), k dispozici je stejně výkonný 1,4 TSI twincharger, který se zase naopak nenabízí pro Octavii, nebo Passat.
2.0 TSI/155kW je pouze v GTI, příp. se 199kW v Golfu R, který se k nám dováží pouze individuálně.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 11. 2010 10:39
Konecne!
Takze ceny Golfu (nehladiac na marketingove carovanie s kombinaciou cennikovych cien a zliav) sa konecne priblizili urovni, ktora zodpoveda jeho technickemu vybaveniu, spolahlivosti, kvalite montaze a urovni konstrukcneho dizajnu.

Mozno to bude tym, ze VW usetril v dizajnovom oddeleni, sucasny line-up znacky je v podstate jedno auto v roznych velkostiach, takze staci jeden dizajn kopirka schopna zvacsovat ci zmensovat.
Rozbalit vlákno
0