Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: A nejvíc aut chce letos prodat... Tipněte si!

Šéf Nissanu Carlos Ghosn tvrdí, že se evropsko-japonská aliance stane letos světovou jedničkou v prodejích. Není to příliš sebevědomé?
Zpět na článek
22. 6. 2017 11:03
22. 6. 2017 13:28
22. 6. 2017 14:43
22. 6. 2017 14:58
22. 6. 2017 15:33
22. 6. 2017 11:20
22. 6. 2017 11:29
22. 6. 2017 11:28
22. 6. 2017 16:47
22. 6. 2017 17:13
22. 6. 2017 12:18
22. 6. 2017 13:09
22. 6. 2017 15:17
Avatar - pelikoš
22. 6. 2017 11:03
proč ne
ghosn na to má koule...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
22. 6. 2017 13:28
Re: proč ne
Ten nadpis... je to jako... letos chce mít nejdelší péro Jarda :-)
Avatar - pelikoš
22. 6. 2017 14:43
Re: proč ne
ono v originálním článku je to malinko jinak, je tam napsáno, že na vw strácí asi 300k aut a na toyotu asi 260k aut (v pololetí) a že být jedničkou není na pořadu dne...
22. 6. 2017 14:58
Re: proč ne
Na pořadu dne to je. Renault-Nissan už byl jedničkou v březnu a po 4 měsících je za Toyotou na druhém místě.
Avatar - Emel
22. 6. 2017 15:33
Re: proč ne
V pololetí těžko když červen ještě neskončil... ale to je jedno. Mně jde spíš o tu formulaci... tipuju, že nejvíc aut chce letos prodat VW, Toyota, RN a možná klidně třebas i Honda, jen u té to teda asi neklapne.
Avatar - white label
22. 6. 2017 17:51
Re: proč ne
Nadpis tradičně mimo, Renault/Nissam/Mitsu logicky není jediný, kdo chce letos prodat nejvíc aut. ;-)
22. 6. 2017 11:20
proč ne
Navíc má Renault zastoupení i v těžké nákladní dopravě.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
22. 6. 2017 11:22
Re: proč ne
si si istý? Renault V.I. ktorý vyrába ťažké nákladné automobily už dosť dlho patrí Volvu. :-)
Avatar - WinDiesel
22. 6. 2017 11:29
Re: proč ne
Ovšem zapomínám na Nissan Trucks - ti jsou docela velcí (i pod značkou UD Trucks). Co je mimo Evropu na to moc nevidíme.
Avatar - WinDiesel
22. 6. 2017 11:28
Re: proč ne
nemá Renault Trucks patří Volvu
Avatar - Barrichello
22. 6. 2017 11:45
Re: proč ne
JJ, Volvo a Mercedes zkoupili v USA a Kanadě skoro vše.

Pod volvo patří bývalý White, GMC truck a Mack, pod Daimler Freightliner, Sterling a Western star.

Krom toho už v USA z tradičních značek zbyl jen PACCAR (Kenworth a Peterbilt) a nezávislý International (Navistar). Marmon skončil už v 90. letech a nic dalšího není.
22. 6. 2017 17:13
Re: proč ne
To máš sice pravdu, že Renault Trucks patří Volvu, ale Volvo patří pro změnu z 21,7% Renaultu. :-)
Avatar - WinDiesel
22. 6. 2017 11:31
Ádu z toho klepne ...
... až bude první v prodejích Rendlík & Syn (rozuměj Renault & Nissan) >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
22. 6. 2017 11:40
Re: Ádu z toho klepne ...
Práve ho oživujú >:D
Avatar - Barrichello
22. 6. 2017 11:46
Re: Ádu z toho klepne ...
>:D >:D >:D
22. 6. 2017 18:47
Re: Ádu z toho klepne ...
já myslím, že se během večera vyjádří hahaha. Tohle si přece nenechá ujít >:D :yes:
Avatar - white label
22. 6. 2017 18:59
Re: Ádu z toho klepne ...
Jenže na JIPce nemůže být online... ;-)
22. 6. 2017 20:09
Re: Ádu z toho klepne ...
>:D :yes:
Avatar - holden2
22. 6. 2017 22:00
Re: Ádu z toho klepne ...
prave ze na jipu je online pripojenej furt [odkaz] >:-[]
22. 6. 2017 12:18
proč ne
Omlouvám se. Máte pravdu. Jsem mimo.
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2017 12:38
Najlepsie sa da zbohatnut
na hluposti... A tu to plati na 100%...
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2017 13:09
Tipněte si!
hmmm.....Trabant?
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2017 14:05
Máte to špatně
Za první čtyři měsíce je pořadí trochu jiné.
1. Toyota - 3,526,343
2. Renault-Nissan - 3,471,808
3.VW - 3,336,202
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
22. 6. 2017 16:47
Re: Máte to špatně
to je hodně těsné
Avatar - 3_diamanty
22. 6. 2017 15:17
mozne to je
ak zvazime fakt ze maju pod sebou uz aj mitsubishi... a to je dalsi milion aut k dobru.... takze razom mozu byt fakticki prvi... je to tak.. kusok nenapadnym sposobom ale velmi umne sa renault-nissan derie za prvym flekom ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2017 16:56
Největší s Micinou
Pokud si Carlos připočte k prodejům Micinu, tak bude asi největší. Ale já teda rozhodně netleskám.

Tleskat můžu třeba Mazdě nebo Subaru, to jsou automobilky s vlastním vývojem a svébytnou technikou. Jejich koupí si člověk kupuje opravdu unikátní produkt, pod kterým je někdo podepsaný.

Tyhle megakoncerny, které sekají z jednoho těsta deset typů a liší se akorát tak znáčkem na kapotě, mi jako autofandovi žádnou radost nedělají.
Rozbalit vlákno
0