ono v originálním článku je to malinko jinak, je tam napsáno, že na vw strácí asi 300k aut a na toyotu asi 260k aut (v pololetí) a že být jedničkou není na pořadu dne...
V pololetí těžko když červen ještě neskončil... ale to je jedno. Mně jde spíš o tu formulaci... tipuju, že nejvíc aut chce letos prodat VW, Toyota, RN a možná klidně třebas i Honda, jen u té to teda asi neklapne.
JJ, Volvo a Mercedes zkoupili v USA a Kanadě skoro vše.
Pod volvo patří bývalý White, GMC truck a Mack, pod Daimler Freightliner, Sterling a Western star.
Krom toho už v USA z tradičních značek zbyl jen PACCAR (Kenworth a Peterbilt) a nezávislý International (Navistar). Marmon skončil už v 90. letech a nic dalšího není.
ak zvazime fakt ze maju pod sebou uz aj mitsubishi... a to je dalsi milion aut k dobru.... takze razom mozu byt fakticki prvi... je to tak.. kusok nenapadnym sposobom ale velmi umne sa renault-nissan derie za prvym flekom ;-):yes:
Pokud si Carlos připočte k prodejům Micinu, tak bude asi největší. Ale já teda rozhodně netleskám.
Tleskat můžu třeba Mazdě nebo Subaru, to jsou automobilky s vlastním vývojem a svébytnou technikou. Jejich koupí si člověk kupuje opravdu unikátní produkt, pod kterým je někdo podepsaný.
Tyhle megakoncerny, které sekají z jednoho těsta deset typů a liší se akorát tak znáčkem na kapotě, mi jako autofandovi žádnou radost nedělají.