Diskuse

AAA Auto loni zvýšila prodej o devět procent na 75.372 ojetin

5.1.2018

Skupina autobazarů AAA Auto loni zvýšila prodej o devět procent na 75.372 ojetých vozů, z toho 46.744 aut prodala v České republice. Letos očekává znovu přes 75.000 prodaných aut. Firma to uvedla v tiskové zprávě.

 

  • 53 Reagovat !

    foto pirata-della-strada

    pirata.della.strada 05.01.  09:33

    9% a 75 372 ojetin

    Oooo,opět musím pogratulovat zlodějům a podvodníkům z AAA, že se jim podařilo podvézt o 9% více lidí a jistě velkou část ze 75 372 zákazníků okrást případně je navlíknout do "výhodných úvěrů" a tak podobně :yes:
    • 14 Reagovat !

      foto DEVIL

      DEVIL 05.01.  10:14

      « Re: 9% a 75 372 ojetin

      ...nejsi nic jinýho, než česká vovce, co je zabržděná jen cizími názory a jde s tupým davem...

      Já osobně tam koupil už 4 ojetiny a NIKDY jsem s nima problém neměl. Proč? Protože u nákupu přemýšlím!

      1) Není až tak důležité kde, ale jaký kus auta kupuju, jak dobře si ho prověřím a taky trochu štěstí
      2) áčkaři sázejí na tupost českých lidí, co si stále myslí, že 3válce jsou úsporné a že škodovka jen TOP >:D >:D >:D Takže když už tam jdete, nebuďte tupci a přemýšlejte, mě se to vždy vyplatilo >:D Já jim fandím, mají perfektně zmáknutý přístup co do obchodního hlediska, k čemuž se váže bod 3)
      3) Jen úplný kre*én se nechá jakýmkoliv prodejcem zmanipulovat něco koupit když nemusí. Je to naše svobodná volba přeci. Ano, protí perfektně naučeným áčkařům a "borcům" s největšího vrakoviště jménem AUTOESA se hodně těžko dá "bojovat", ale jde to.
      4) Takže pokud člověk není úplný tatar a trochu u toho přemýšlí, tak si výhodný úvěr nevezme, špatné auto také ne. A když už v tomto není sběhlý, je na netu firma, co za 3000,- auto prověří jako nikdo jiný a všechno připraví. Takže teď vážně, kde je problém, v tuposti čechů??? >:D zřejmě ano...

      ...nijak se áček nezastávám. Osobně, byť podnikám bych jejich přístup nevolil, na druhou stranu ale chápu styl, kterým jsou vycvičeni. Tak i tak, v každém bazaru si člověk musí dát pozor. Prodejci chtějí prodat, kupující koupit, není to o ničem jiném...

      A k jejich úvěrům - nutí někdo kupující je vzít? NEEEEEEEEEE! I malý dítě ví, že první, druhá nabídka se nebere, možná až třetí. U áček to jde tak - brát úvěr zásadně z běžné ceny (akční cena je kravina, protože splátky jsou na dlouho a při srovnání s běžným úvěrem z vyšší ceny přeplatíte mnohem více - ovšem pro čechy postižené slevami je to kauf >:D ) Třetí úvěr je potřeba vždy konzultovat s manažerem, mít připravenu kontra nabídku z jiného bazaru či úvěrovky a pak je úvěr více než solidní. Kdo vezme jejich "akční" nebo první či druhou nabídku, není nic jiného než kus úplnýho wola! A pak tu brečí, že ho okradli... Neokradli, jen na sebe dotyčný ukazuje, jaký je blb >:D

      Tak hodně štěstí při výběru auta :-)
      • 31 Reagovat !

        foto jets-cz

        jets_cz 05.01.  11:08

        « Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

        jít kupovat cokoliv kamkoliv s tím, že VÍM, že to jsou šmejdi co mě chtějí oškubat, musím si dávat pozor na každý krok a stát se odborníkem na kupované zboží abych měl šanci na dobrou koupi je velmi smutné
        • 04 Reagovat !

          foto DEVIL

          DEVIL 05.01.  11:22

          « Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

          ...smutné to je, ale někdy jiná možnost není, když chceš něco, co mají jen někde. A nejsou to šmejdi, jsou to obchodníci co chtějí vydělat a je jen na lidech, zda jim za něco zaplatí nebo ne. Nikdo nenutí nikoho. Nechápu co stále máte všichni s oškubáváním. Je jen na obchodníkovi, jakou si nastaví cenu a finanční podmínky a jen na kupujícím, zda to bude respektovat nebo ne. NIKDO NENUTÍ PŘECI NIKOHO, tak nechápu celou tuhle kravinu kolem oškubávání. Spíš je v tom jen čirá závist, že se někomu daří, což je v týhle pod*laný zemi naprosto běžným českým jevem. 8-s
          • 16 Reagovat !

            foto Joab

            Joab 05.01.  11:34

            « Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

            Přesně tak.
            A koneckonců, socky, co nakupujou proprděný auta, si stejnak nic lepšího nezaslouží.
            • 41 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 05.01.  12:22

              « Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

              Jo, ti co nemají na nové auta by vlastně neměli ani mít právo řídit, stejně tak jako ti, co nemají na bydlení v hotovosti, tak bydlet... a co teprve ti, co jsou v nájmu? Střílet !
              • 14 Reagovat !

                foto Joab

                Joab 05.01.  12:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                Jasně že měli, dyk jim to neberu. Akorát by neměli čekat stejnej servis jako ti, kteří maj na nový auto.
                Bydlení do toho netahej, toe něco jinýho..
                • 31 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 05.01.  12:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                  V čem je to jiné ? Je to úplně stejné....

                  Proč nemohou lidé kupovat ojetiny komfortně a bez obav ? Je spousty bazarů třeba k autosalonům, kde se chovají daleko lépe, nebo i já narazil na soukromé malé bazary, kde byl přístup velmi vstřícný.
                  • 15 Reagovat !

                    foto Joab

                    Joab 05.01.  12:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                    Ne neni, protože auto je, narozdíl od bydlení, zbytný.
                    To je ale špatně, přístup bazaru má bejt natolik blbej, aby tě tak motivoval ke snaze víc vydělávat a roztáčet kolečka český ekonomiky tak, abys měl příště na nákup novýho auta. Nebo aspoň na nějakej ten operák.
                    • 32 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 05.01.  12:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                      To je kravina, co říkáš... nesouhlasím. Bydlení je nezbytné, to je sice pravda, ale pro někoho i to auto je už dnes nutnost a odsuzovat lidi, že si koupí za 50 tisíc "vrak" je smutné.... Víš kolik dnes stojí Autobusy nebo vlaky ? Když jezdíte 2-3 na určitých trasách si za podobné peníze autem.

                      Taky nevím, proč si někdo místo holobytu nižší střední radši nepřiplatí za pár let ojeté auto vyšší třídy ? Pokud by si ty jak ty říkáš "socky" nekupovali ty ojetiny, naopak by se kolečka ekonomiky zastavila.

                      Každý nemůže vydělávat statisíce, aby měl na nová auta, vysvětli to prodavačce v obchodě, co ti na to řekne ? A bez ní a podobných by ta ekonomika nefungovala už vůbec....
                    • 21 Reagovat !

                      foto pirata-della-strada

                      pirata.della.strada 05.01.  13:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                      @Joab...no ty meleš teda extremni hov*na zase ty idio*te :no: :no: :no:
                      • 13 Reagovat !

                        foto Joab

                        Joab 05.01.  13:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                        Jdi radsi makat priteli, pak si treba i ty jednou budes moci dovolit novy auto.
                    • 30 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 05.01.  15:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                      Plná klávesnice arogantních keců, ale jak jsi rád, když ti tu proprděnou plečku socky koupí a zacálují akontaci.
                      • 20 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 05.01.  21:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                        On to dáva rovno na vrakáč, jeho zostatková hodnota nezaujíma :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 05.01.  21:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                      Úžasné, predpokladám, že svoje vyllietané auto nepredávaš ďalej, ale rovno ho ideš zošrotovať >:-[]
          • 41 Reagovat !

            foto jets-cz

            jets_cz 05.01.  11:35

            « Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

            Nesouhlasím, pokud někdo něco prodává a ví, že zboží nemá hodnotu za jakou se prodává tak je to prostě špatně. To, že je to dnes bohužel normální, je druhá věc. Potom by člověk musel být odborník na úplně všechno a nakupovat i rohlíky s právníkem a smlouvou. S takovým světem běžte do *.
            • 11 Reagovat !

              foto DEVIL

              DEVIL 05.01.  11:58

              « Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

              ....tvuj problém, že nesouhlasíš. Věc má takovou hodnotu, za jakou ho prodejce dá a kupující je ochoten koupit. Logické. To bys takhle mohl nadávat i škodovce, která má v porovnání s kvalitou konkurencí atp. dost vysoké ceny a stejně se najde kupa ovcí, který jdou okřídlenej šíp koupit jenom proto, že je to škodovka a je jim fuk, že je předražená jako chro chro >:D Nicméně, prodejce si ji na tu cenu stanovil a cení, tudíž pro něj tu hodnotu to auto má. Stejně tak ten kdo si ji koupí, koupí ji dobrovolně, tudíž i pro něj tu hodnotu to auto má. Tak se tu rozčiluj jak chceš, ale pokud neumíš pochopit základy podnikání a přístupu k obchodu, raději zavři tlamu a běž o dům dál >:-[]
              • 12 Reagovat !

                foto jets-cz

                jets_cz 05.01.  12:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                ano, a přesně tohle je na tom to smutné...
              • 10 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 05.01.  15:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                Tvá argumentace mi připomíná názory obhajující tzv. šmejdy tím, že jen vydělávají na lidské blbosti a dotyční si být oškubáni zaslouží...Podstatné pro mě je, že s člověkem jednají amorálně a jejich praktiky naplňují znaky obyčejného podvodu. Že hodnota je taková, jakou prodejce určí a zákazník akceptuje? Ano, ale v případě, že zákazník ví, co kupuje.
                • 01 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 05.01.  21:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                  Jeho argumentácia je skrátka pravdivá, pokiaľ by sa tie jazdenky za tie ceny nepredávali, išli by s cenou dole. Realita je zjavné iná a trh (kupujúci) tú cenu akceptujú ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto pirata-della-strada

        pirata.della.strada 05.01.  11:58

        « Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

        Každej tomu asi "nerozumí" jako Ty ty deme*te. Nechápu co tady prskáš.
        Jistě že nikdo nikoho vlastně do ničeho nenutí, ale když už k nim někdo z jakýhokoliv důvodu přijde, tak jsou cíleně a velmi dobře vycvičení na to, jak s lidmi manipulovat, co a kdy jim do kupních a jiných smluv podstrkovat a pokud opravdu nejdeš s "odborníkem" přes auta (jako ty) a nejdeš s "právníkem" (což jsi nejspíš taky), tak je velmi pravděpodobné, že po 6 hodinách úmorného smlouvání v "kancelářích" s "manažerem", slabší povahy a ti né úplně znalý podlehnou jejich nátlakům a intrikám.
        Vždyť je jich popsáno všude možně spousty.
        Samostatná kapitola je jejich "Výkupní oddělení", ale to zase příště.
        Tak tady nes*er kdo je jaká ovce a kdo má typické české vlastnosti "wole". Pokud jsi u nich nějaký ze svých "špičkových kousků" koupil a vše bylo v pořádku, tak super!! Já ti to přeju! Vždycky jsou případy, kdy to proběhne naprosto v pořádku, aby se měli čím ohánět, že takový zmr*di přece nejsou...

        PS: Já jsem tam nikdy nic nekoupil a ani tak nikdy neučiním. V případě že se mě někdo zeptá na názor, tak vždy zcela nedoporučuji. AutoTým funguje jakš takš dobře, akorát ta služba, kdy auto skutečně důkladně prohlédnou a prověří, stojí trochu víc, ale né o moc...
        [odkaz]

        • 01 Reagovat !

          foto DEVIL

          DEVIL 05.01.  12:00

          « Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

          ...raději si vyhoň bobečku >:D to co tu píšeš je naprosto ale úplně mimo >:D Popsáno je to jen od koko*ů, co chtěli baworaka za cenu škodovky, takových je bohužel mraky no... ale toe taky kapitola sama o sobě >:D
          • 21 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 05.01.  12:17

            « Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

            Milej zlatej, Áčka jsou takový legální podvod sázející na naivitu a koupěchtivost zákazníků, spíše než auta umí prodávat reklamu. Osobně mám 4 zkušenosti s prodejem + 2x vyzkoušeno auto, nekoupeno ( mimo dalších stovek obhlídnutých). Pokud nemám nervy se hádat a stát si za svým, nemá to smysl, jejich praktiky už jsou prokouknuté a když jsi dost tvrdý, dá se z nich dostat dobrá cena ( nakonec 2x prodáno auto k nim do bazaru, ale ztracený celý den), ale hodně lidem to za to nestojí.

            Na výstavní ploše mají bourané vraky ve velké míře a ještě vám do očí lžou, že tomu tak není (různá auta od cen 50 - 350 tis. Kč v průběhu 10ti let).

            Větší zkušenost mám s výkupem, kdy se mi snažili snižovat cenu údajně bouraným autem a stočeným tachomtrem, když auta byla koupena v rodině jako nová s pravidelným servisem. Nekompetentní jednání a nátlak začíná už telefonátem.

            Auta se tam dají koupit dobrá, protože sami jsme tam 2 taková prodali, ale je to hledání jehly v kupce sena.
            • 01 Reagovat !

              foto DEVIL

              DEVIL 05.01.  13:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

              nerikej mi milej zlatej ty malej piňď*ure >:-[] nikdo tě nenutí tam chodit tak sklapni tlamu >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 05.01.  13:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                Dle tvého vyjadřování jsi spíš ty ten, kdo si musí něco kompenzovat, tak se nevztekej, prý se i s malým kašpárkem dá zahrát velké divadlo >:D
            • 00 Reagovat !

              foto pirata-della-strada

              pirata.della.strada 05.01.  13:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

              @Ozzman...přesně tak. O výkupu, jsem já osobně v mým příspěvku říkal, že to je kapitola sama pro sebe a že to až jindy, ale shrnul jsi to v kostce správně ty :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto pirata-della-strada

            pirata.della.strada 05.01.  13:41

            « Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

            Tak dle 99% všech reakcí jen tady,je zřejmé, že "mimo ale úplně mimo a koko*t" seš tady akorat tak Ty, což mě těší, že na ty tvoje debilní keci nemám takovej názor jen já sám, ale většina.. :yes: Ale konec tupyho se urážení přes nějaky diskuze...Pozdravuj v Ačkach >:D :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 05.01.  12:20

        « Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

        Brát si úvěr na ojetinu v bazaru je už samo o sobě na pováženou... jestli to děláš, tak nejsi o moc lepší než ten, kterým se vysmíváš.... Vždy na tom kopec přeplatíš.. i když je asi rozdíl, jestli je to kopec, nebo velehora navíc.......
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 05.01.  14:45

          « Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

          Ale houby. Bral jsem kdysi z áček Mondeo a úvěr mi nakonec dali snad nejlepší na trhu. Úrok několik jednotek procent. A to bylo auto za blbých 120tis.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 05.01.  15:11

            « Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

            Fakt? No mám jiné zkušenosti při různých kalkulací pro kamarády a na takovém autě by přeplatili, nebo přeplatili třeba 70 tisíc. Asi taky záleží na jak si to měl dlouho a jak příznivá byla doba a úroková sazba.
            • 01 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 05.01.  15:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

              Taky mi dali podobnou nabídku. Ale když pochopili, že to nevezmu, bez velkého smlouvání okamžitě nabídli daleko lepší.
              Jsou to obchodníci, ne charita. Hodní kluci to obecně asi nejsou. Ale to SKORO žádný autobazar.
              • 11 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 05.01.  21:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9% a 75 372 ojetin

                Asi tak, prskáme na AAA a to isté ale v bledomodrom nájdeme na každom rohu. Česť výnimkám. Mimochodom, najväčšiou perlou, alebo odvahou je, keď prebehneš plochu jedného malého bazáru (kolega nedávno hľadal auto pre manželku) a z verejne dostupných zdrojov (bezmála len samotný gúúúgl) zistíš, že polka bazáru je stočená. Decentne, tesne k poslednému známemu stavu, ktorý je v servisnej histórii vozidla :-! .
                Mimochodom, poznám prípady, kedy nenávidené Áčka odmietli vykúpiť vozidlo - dôvodom bolo stočené km. No a tieto vozidlá boli potom šupnuté do iného malého bazáru, ktorý si ich ochotne zobral....
    • 00 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 07.01.  02:08

      « Re: 9% a 75 372 ojetin

      AAA je jak KGB, nebrat, nezačínat si, rychle zmizet 8-s
  • 13 Reagovat !

    foto PetrStary

    PetrStary 05.01.  09:42

    áčka

    Tak očividně ví co dělají a mají co lidem nabídnout a lidi na to slyší, jen tak dál, je dobře, když se v ekonomice daří
    • 24 Reagovat !

      foto free78

      free78 05.01.  09:47

      « Re: áčka

      dovoluji si parafrázovat:
      Prodejci vlněných dek pro důchodce za 65 tisíc očividně ví co dělají a co mají lidem nabídnout a lidi na to slyší, jen tak dál, je to dobře, když se v ekonomice daří.
  • 11 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 05.01.  12:42

    Prodeje ojetých amerik 2017

    Ojeté - v závorce rozdíl oproti roku 2016

    Buick- 2 ks (+ 1ks)
    Cadillac – 43 ks (+ 8 ks)
    Dodge – 223 ks (+ 77 ks)
    GMC – 7 ks (+ 1 ks)
    Chevrolet – 300 ks (- 325 ks)
    Chrysler – 671 ks (- 68 ks)
    Hummer – 13 ks ( + 7 ks)
    Jeep – 731 ks (+ 89 ks)
    Lincoln – 22 ks (+ 13 ks)
    Mercury – 1 ks (- 1 ks)
    Pontiac – 7 ks (- 1 ks)
    Tesla – 38 ks (+ 17 ks)
    Willys – 3 ks (+ 3 ks)

    Celkem: 2 061 ks + další kousky budou pod Fordem, reálně cca 2100-2150 ojetých amerik.
  • 20 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 05.01.  13:33

    Raději ESA Auto !

    Osobní zkušennost již několikrát. U ESA auto Vám vykoupí ojetinu za lepší peníze..
    A při prodeji tak moc nevnucují úvěry..lepší a příjemnější jednání.
    Navíc můžete bez vnucování auto jen prodat či koupit za hotovost.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 05.01.  13:39

      « Re: Raději ESA Auto !

      Já mam při výkupu opačnou zkušenost a AAA dalo více :-)
    • 01 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 05.01.  13:42

      « Re: Raději ESA Auto !

      obojí stejní podvodníci >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto pirata-della-strada

      pirata.della.strada 05.01.  13:47

      « Re: Raději ESA Auto !

      @Jaros71: ...ano, není to žádná sláva ale jestli vybírat mezi těma dvěma, tak spíš už AutoEsa.. V žádném případě nemají ani nechtějí mít tak propracovaný systém manipulací a podvodů. Jsou tam školeni pro prodej vozů a ne pro intriky a lhaní. Samozřejmě že finanční služby, který tam nabízejí nejsou nijak výhodný, ale to už je věc rozhodnutí klienta, nikdo ho tam nijak do ničeho netlačí. :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 05.01.  17:29

        « Re: Re: Raději ESA Auto !

        Vždy si vzpomenu na rozhovor s člověkem zodpovědným za vozový park jisté velké společnosti (která si drží auta i přes 10 let), podle kterého se ESA při hromadných odkupech ani netají tím, že auta properou přes zahraničí, stočí a vymažou historii. >:D Horší než AAA ale asi nebudou.
  • 11 Reagovat !

    foto Jenik3

    Jenik3 05.01.  19:06

    Devil ma pravdu

    Sice to zni hodne tvrde, ale je to tak. Podepsal bych se snad pod vse, co tu napsal. Zivot je tvrdy a tento prodejce nedela nic nezakoneho (neporusuje pravidla), ale jde na hranu. To, ze maji zmaknuty marketing je vysledek dobre odvedene prace, protoze marketing je zaklad kazdeho obchodu.
    Jak bylo nekolikrat psano (ale asi ne dostatecne citelne). NIkdo nikoho nenuti k tomuto prodejci chodit. Je to jen a pouze svobodna volba nakupujicich, ze tam jdou. Mohou jit jinam a taky (na coz se casto zapomina) nemusi chodit nikam. Ale pro mnoho lidi je neprekonatelny problem rici NE, slusne podekovat a v klidu odejit.
    Kazdy ma k dispozici 24h na den. Nikdo nema vic ani min, vsichni maji stejne. Jak s timto casem kdo naklada je pouze jeho vec a jeho vizitka.
    Stejne to plati o penezich, ktere ma kazdy z nas k dispozici. Jak s nimi nalozime je jen a pouze nase vec.
  • 11 Reagovat !

    foto Kajakar

    Kajakar 08.01.  09:24

    neznám nikoho kdo by si koupil nove auto...

    Acka a Esa je uplne naprosto to same, mozna snad i maji stejneho vlastnika rozdil mezi nima je jen v tom, ze esa jsou vetsi vojeb...
    • 01 Reagovat !

      foto pirata-della-strada

      pirata.della.strada 08.01.  13:18

      « Re: neznám nikoho kdo by si koupil nove auto...

      Ne,majitele rozhodně stejnyho nemají a ani se nemají příliš v lásce..Kteří jsou lepší/horší je věc názoru a zkušeností ale většinou vychází výrazně lépe ESA. Říkám po několikáté, že nejsou cíleně školeni a cvičeni k podvodům, podstrkování listů do smluv, kráděžím a ojebům jako zaměstnanci v AAA.
      • 00 Reagovat !

        foto mr-Greb

        mr.Greb 16.01.  09:16

        « Re: Re: neznám nikoho kdo by si koupil nove auto...

        hmmm, to je fakt vtipný, koukám že trollové z esa jsou všude >:D lol
  • 00 Reagovat !

    foto Kajisek

    Kajisek 07.03.  16:59

    Fabia

    Já mám Fabii z AAA auto už 6 let a jsem s ní spokojený, když jsem jí bral, tak měla nejto 92 tis km, teď mám 201 tis
    • 00 Reagovat !

      foto Krajtik

      Krajtik 03.05.  00:46

      « Re: Fabia

      Já byl v AAA několikrát, objel jsem i jiné bazary a když to srovnám, tak v AAA mají nejhezčí auta
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Steam bude štědřejší, úspěšným vývojářům ponechá více peněz

Steam bude štědřejší, úspěšným vývojářům ponechá více peněz

Nové změny ve vybírání poplatků od vývojářů oznámil o víkendu největší online obchod s hrami Steam. Ze zisku z…

Tereza jde v Pákistánu na dračku: Další žádost o ruku!

Tereza jde v Pákistánu na dračku: Další žádost o ruku!

Soudní jednání v pákistánském Láhauru spěje do finále a Tereza (22) se usmívá. Stalo se snad něco, co jí dělá…

 

iSport.cz

Kovář nevěděl, co čekat. Pak rozhodl: Neupravený led? Překvapilo mě to

Kovář nevěděl, co čekat. Pak rozhodl: Neupravený…

Hokejisté Plzně slaví poprvé postup do semifinále Ligy mistrů. Rozhodujícím nájezdem o tom rozhodla čerstvá…

V Olomouci nehraje, Irák ho chce do boje o MS! Yunis už vyřizuje pas

V Olomouci nehraje, Irák ho chce do boje o MS! Yunis…

Velmi zajímavý příběh se rýsuje na Hané. Jakub Yunis, útočník Olomouce a někdejší český mládežnický…

 

Reflex.cz

OSN: O migrantech se bude psát jen dobře!

OSN: O migrantech se bude psát jen dobře!

Přes 150 zemí sdružených v OSN - světového uskupení, kde většinu tvoří reprezentanti nedemokratických režimů -…

Je libo krvavý nebo mandarinkový stromeček? Jak šel čas s Vánocemi v Bílém domě

Je libo krvavý nebo mandarinkový stromeček? Jak šel…

Od roku 1929 je v USA tradice, že o výzdobu vánočního stromečku se stará první dáma. A od roku 1961 každá první…