bohužel mi to přijde uplně stejně. Navíc 500XL mi řpijde jak novodobý nástupce multiply a jediný, co je na tom autě fajn jsou ty reklamy, marketing a možná, možná praktičnost - nicméně s pětistovkou to nemá nic společnýho a dle mýho to autům spíš škodí ...
Nemyslím si, že je tohle dobrá cesta dopředu, ale podobná rozhodnutí jsou pro současný Fiat v rukou pana účetního typická. Bohužel. :-! Abarth 500L bude určitě pecka a navíc poté, co Opel u nových generací Merivy a Zafiry neudělal verzi OPC, na trhu nějaké sportovní MPV chybí. Ale význam dělat sportovní verze z aut, určených do lehkého terénu moc nevidím a absence hot hatche v tradičním segmentu B je úplně přešlap.
Náhodou vynechat Punto je chyba. Takový nabroušený Fiat se jen tak nevidí. Ne každý si chce koupit ostrý bonbonek Abarth 500. A dokážu si představit i Abarth Freemont. Snad vědí, co dělají.
slovíčkaření ... prostě by udělali rychlejšího Freemonta, toť vše, záleží jak by nastavili cenovou politiku a výkon auta - doslova poměr cena/výkon :-)
nesmysl to není ... rozhodně mi to přijde zajímavější, než ladit fiat 500 XL ...
Nevím jak ty, ale já rozhodně nechci, aby Abarth inspiroval svou nabídky u simply never. O Octavii Rychlá Saze a těch, co je řídí, mám svůj názor (a je jedno, jestli mají TDI nebo TSI). A na implantace silných motorů do pojízdných cihel už Fiat jednu značku má - SRT. Abarth by měl zůstat věrný tradici a dělat opravdu sportovní auta.