Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AC Schnitzer ACS3 3.5d Convertible: pohledné kabrio

Dvorní tuner vozů BMW, společnost AC Schnitzer, připravil balíček úprav pro kabriolet řady 3 s třílitrovým naftovým šestiválcem.
Zpět na článek
1. 6. 2007 15:12
anonym
31. 5. 2007 16:29
neregistrovaný "pida"
1. 6. 2007 12:55
neregistrovaný "LS"
31. 5. 2007 19:21
neregistrovaný "papluh"
31. 5. 2007 19:24
neregistrovaný "jahonzik"
31. 5. 2007 20:32
neregistrovaný "DS"
31. 5. 2007 20:40
neregistrovaný "Golias"
31. 5. 2007 20:46
neregistrovaný "DS"
31. 5. 2007 22:29
neregistrovaný "fx50"
1. 6. 2007 00:23
neregistrovaný "papluh"
1. 6. 2007 22:16
neregistrovaný "DS"
1. 6. 2007 17:53
neregistrovaný "petrt"
31. 5. 2007 16:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
anonym
1. 6. 2007 15:12
Re: Prečo posledné cabrio???
A nikto neodpovedal!!! :-( :-( :-( :-( :'-( :-O :-O ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 5. 2007 16:27
maškara
No teda nic moc..Já jsem ještě pořádně upravenou E90 neviděl...Všechy firmy z ní dělají poutové auto. Na tomto kousku od AC viz zadní rádoby difuzor. Ale na Hamann to nemá,to je nejošklivější BMW na světě. Kdybych měl tuto úpravu oznámkovat jako v moje.auto,tak bych dal 5b...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pida"
31. 5. 2007 16:29
Bombice!
To vypadá moc pěkně. Ten výkon u 335d mluví za vše! A to nezveřejnili o kolik se zvýšil kroutící moment. A pak že diesel nemůže být sportovní... cha cha cha >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LS"
1. 6. 2007 12:55
Re: Bombice!
Ale no tak :-!
neregistrovaný "papluh"
31. 5. 2007 19:21
neda mi to, musim si rypnut...
Americky institut IIHS spravil bezpecnostne testy 10 cabrioletov.
text [odkaz]
a s tabulkou tu [odkaz]
Prve miesta su viacmenej ocakavane Saab 9-3 a Volvo C70, vo vsetkych kategoriach (naraz spredu/zboku/zozadu) najvyssie hodnotenie.
BMW 3 sa schovava niekde na 8. mieste pred Audi A4 a pontiacom G6.
Zaujimave ze Saab 9-3 patri medzi auta ktorym sa vycita zastaralost a nedostatocne obmienanie modelovej rady. Aj tento model zacal v roku 2004. A dalsia zaujimavost je ze Pontiac G6 je na rovnakej podvozkovej platforme Epsilon a kde skoncil ...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "jahonzik"
31. 5. 2007 19:24
Re: neda mi to, musim si rypnut...
Porovnej si napr. sirku dveri u Saabu a Audi. Joo, masa te ochrani. Jen vul by neveril bezpecnosti Svedskejch aut.
neregistrovaný "DS"
31. 5. 2007 20:32
Re: neda mi to, musim si rypnut...
Neda mi to a taky si rypnu... kabriolet je o pozitku z jizdy ne o bezpecnosti. Dovolim si tvrdit, ze az se ti povali na odkrytou strechu zelezne trubky z polskeho kamionu, tak ti bude jedno ve kterem z tech aut sedis. Akorat jedine v M3 sis tu jizdu pred tim poradne uzil ;-)
...pokud ti jde o bezpecnost, porid si RR
neregistrovaný "Golias"
31. 5. 2007 20:40
Re: neda mi to, musim si rypnut...
RR = Rolls Royce nebo CBR1000RR Fireblade? :-)
neregistrovaný "DS"
31. 5. 2007 20:46
Re: neda mi to, musim si rypnut...
nee, Rotacni Ruchadlo ;-)
neregistrovaný "fx50"
31. 5. 2007 22:29
Re: neda mi to, musim si rypnut...
jsem myslel že Range Rover ;-)
neregistrovaný "papluh"
1. 6. 2007 00:23
Re: neda mi to, musim si rypnut...
No neviem ako ty ale ja na pozitok z jazdy kabriom nepotrebujem motor z M3 (okrem toho clanok pojednava o vytunenych dieslakoch) a pretekanie. To skor plynulu jadzu aj v zatackovitom terene do cca 100-120km/h. Cokolvek nad 150km/h povazujem len za dokazovanie si co to dokaze aj ked je to kabrio a nie za pozitok z jazdy, take kupecko by to zvladlo v lepsej kvalite (pozor bavime sa o strednej triede a nie o Lambo roadsteri)
Pozitok z jazdy kabriom neni o max. vykone, skor o tom ci je ho dost na plynulu jazdu s rezervou po stlaceni plynoveho pedalu ... a v tom pripade je jedno ci tam je 2.8 V6, 2.5 T5 alebo 335d/i
neregistrovaný "DS"
1. 6. 2007 22:16
Re: neda mi to, musim si rypnut...
Tak myslim, ze kdo nekdy sedel v M3 a ma moznost porovnat, tak vi o cem pisi. Nemluvim vubec o motoru, nevztahuju to na tento konkretni clanek, jako ty jsi nevztahoval bezpecnost kabrioletu na tento konkretni "vytuneny" model. Nemluvim ani o zavodeni. M3 neni jen o motoru. To auto dela to cim je celek jako takovy.

A k tomu umisteni se v testech IIHS... jo, asi maji pravdu. Jen je otazkou jestli hovorit u kabrioletu o bezpecnosti neni spise alibismus. Ale tohle asi plati obecne, v provozu mohou nastat ruzne situace a rozhodne to neni vzdy ukazkovy naraz z testcentra.
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2007 17:53
kabrio
Auto hezký, teda před úpravou >:D No a motor...ehm, disel do kabria??? I když je to nejlepší disel současné produkce tak je to divná volba. Mírně řečeno. >:D
Rozbalit vlákno
0