Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Acura RDX: nové sportovní SUV

Honda letos nechala v Detroitu vyniknout svou luxusní sportovní značku Acura s prototypem SUV RDX.
Zpět na článek
11. 1. 2006 10:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 10:53
neregistrovaný "Pierro"
11. 1. 2006 10:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 13:17
neregistrovaný "Deny"
11. 1. 2006 10:54
neregistrovaný "Pierro"
11. 1. 2006 11:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2006 18:56
neregistrovaný "milo"
11. 1. 2006 11:13
neregistrovaný "Godzilka"
11. 1. 2006 11:14
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 11:18
neregistrovaný "Pepino"
11. 1. 2006 12:16
neregistrovaný "yaniczech"
11. 1. 2006 13:29
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 12:57
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 13:30
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 13:39
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 13:49
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:03
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 15:37
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:42
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:45
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:53
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:57
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:08
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:11
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:24
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "Mates"
11. 1. 2006 14:26
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 23:37
neregistrovaný "Ada"
11. 1. 2006 14:48
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 15:44
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:47
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:24
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 13:27
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:41
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:55
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:10
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:21
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:25
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 16:28
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:31
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:50
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:02
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:39
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:59
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:05
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:14
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:39
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:46
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:00
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:01
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:07
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:13
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:17
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:19
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:21
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:29
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:13
neregistrovaný "MadPete"
11. 1. 2006 17:14
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:30
neregistrovaný "MadPete"
13. 1. 2006 11:57
neregistrovaný "King"
11. 1. 2006 17:10
neregistrovaný "empi"
11. 1. 2006 17:20
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:42
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:49
neregistrovaný "empi"
11. 1. 2006 18:05
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 18:41
neregistrovaný "empi"
11. 1. 2006 18:52
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 21:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2006 17:39
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 17:43
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 20:29
11. 1. 2006 20:50
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 21:03
11. 1. 2006 20:33
11. 1. 2006 20:53
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 21:00
11. 1. 2006 21:09
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 21:18
11. 1. 2006 21:29
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 21:36
11. 1. 2006 21:55
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:02
11. 1. 2006 22:07
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:33
11. 1. 2006 22:36
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:40
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:43
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:46
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 21:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:16
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:30
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:38
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:40
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:44
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 23:34
neregistrovaný "Ada"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 10:51
Ne a ne a ne...
To je hnus... Doufám, že se bude prodávat co nejhůř...za trest, ať se naučej kreslit auta... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pierro"
11. 1. 2006 10:53
Re: Ne a ne a ne...
Micko, tobě se tohle SUV fakt tolik nelíbí?? Mě docela jo, nezdá se mi až tak špatný. Co se mi nelíbí, je ten sci-fi interiér, připomínající startrek z novýho Civiku. Ten vážně nemusím :no: :no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 10:58
Re: Ne a ne a ne...
Ne nelíbí... Dokonce v tom vidím zprzněnej Forester, nebo Outback, zazadu zas světla jak z Audi a celý všechno mezi tim je jak zlámaná páteř.. A pochybuju, že to je i účelný...
neregistrovaný "Deny"
11. 1. 2006 13:17
Re: Ne a ne a ne...
To je ale opravdu tvůj subjektivní názor. Pravda, na fotce vypadá menší, ale ve zkutečnosti jsou rozměry podobné jako u Touaregu. Jinak je zcela pochopitelné, že se nejedná o Evropský design, ale o styl, který rajcuje američany a postupně se rozšiřuje i v Evropě. Já osobně doufám, že bude rozumná cena, aby jsem toto auto co nejrychleji viděl i na našich cestách. Motor bude určitě žůžo a design? ten se mně osobně velmi líbí. Nový Civic na fotografiích nevypadal zrovna nejlíp a ve skutečnosti je to nádherné auto. Myslím že až toto vozidlo shlédneme v reálu, spadne nám čelist. hoj....
neregistrovaný "Pierro"
11. 1. 2006 10:54
bez titulku
Počkej na Lonese, ten ti to vysvětlí... >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2006 11:03
Re: bez titulku
Co co? Volal mě někdo? Star Trek já rád. Ale jak už jsem psal u Civicu, mám radši, když scifoidní auto vypadá jako lidský vesmírný křižník. Civic a RDX jsou spíš mimozemský raketoplán. :-) Ale chápu, že se to někomu hodně líbí. Mě moc ne. Od Acury mě nejvíc bere TL.
neregistrovaný "milo"
11. 1. 2006 18:56
Re: bez titulku
TL ... to mne bere za srdce. a za koule :-). skratka sedan jak ma byt. Mnam!
neregistrovaný "Godzilka"
11. 1. 2006 11:13
Hmmmmm.
Interiér se mi líbí, exteriér ne. Co k tomu dodat? Snad jen že to vypadá ještě menší než Yetti od škodovky.... Ale to je asi jenom těma fotkama...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 11:14
bez titulku
Že by to byla nová Honda HR-V?Myslím,že není tak ošklivá!A ten interiér nemá chybu!Raději takový vnitřek,než studený Skopce(VW,AUDI,BMW...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepino"
11. 1. 2006 11:18
I když je to avantgardní až moc,
kdybych to měl, určitě bych mlaskal až za ušima.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaniczech"
11. 1. 2006 12:16
MotoR
Nevite nekdo nahodou jakej motor bude mit novej Civic Type R? Teoreticky by to mohl bejt ten stejnej jako v tyhle Acure.. ;-\ Jinak auto nic moc, na muj vkus je tam tech ruznejch zlomu moc.. 8-s ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 13:29
Re: MotoR
Doufám,že Type-R nedostane turbo!Viděl bych to na motor z S2000 - 240PS!Bomba!
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 14:29
Re: MotoR
Motor z S2000 to na 99.9% nebude - jedna se o uplne jinou radu (F20C), nez maji vsechny soucasne Type-R (K20Ax) a hlavne - ten motor je v S2000 namontovan napric, coz v pripade Civiku nepripada v uvahu. Nicmene taky doufam, ze to nebude turbo. Ale zase bych se nezlobil, kdyby to turbo bylo v pristi generaci Accordu Type-R. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 12:57
Konecne poradne entry-level SUV
Acura se rozhodla poradne zamichat kartami a zda se, ze se ji to povede. Exterier, ktery rika "jsem nadcasove a sportovni stvoreni". Vyrazna maska, jasne se hlasici ke svym Acuratnim sourozencum. Svetla, ktera jsou charakterem sama o sobe. Prolis kapoty, fantasticky zakomponovany podel masky do narazniku. Velke celni sklo, prosvetlujici interier. Cista bocni linie. Lehce vystouple blatniky, naznacujici sportovni ambice. Siroce rozkrocena zad s dvemi koncovkami, doplnujici sportovni motiv bocniho pohledu. Krasny leit-motiv Acury, vlozeny do zadnich dveri, horni linka spojujici svetla, dolni linka svetel mirich k sipovemu zakonceni. Stejny motiv na prolisu pro poznavaci znacku. Celkove atleticky tvar karoserie, cisty a vzdusny, vse do sebe zapada. :yes: :yes: Propracovany interier, opet motiv Acury, naznaceny prohnutou, oku lahodici krivkou spodniho okraje palubky. Decentni kombinace cerne a hliniku, celkova sladenost nejen barev calouneni, ale take osvetleni vsech pristroju. Sportovni tridilna kaplicka ve stylu luxusne-sportovniho RL. Ladne zacleneni obou displeju. Cistota tvaru, sportovni ambice, snoubici se s luxusem, kombinace vlastni kazde Acure. Pod povrchem pak jen to nejlepsi - spicka v pohonech 4x4 SH-AWD spolu se silnym motorem doda, co vzhled slibuje - dynamiku a radost z jizdy. Honda konecne vyuziva svych dlouholetych zkusenosti z motoristickeho sportu i sve vlastni minulosti a jako tresinka na dortu se pod kapotou objevuje prvni turbomotor v nabidce Acury, 240 plnokrevniku, pripravenych potesit sve majitele. Konkurence ma o cem premyslet. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 13:30
Re: Konecne poradne entry-level SUV
Jak tě tak čtu... neulítlo ti to zpod jinýho článku :-) Skyline... možná jsem tvůj příspěvek ne zcela přesně pochopil... hele, že tys to pojal jako ironickej skeč :-) V tom případě máš můj obdiv :yes:
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 13:39
Re: Konecne poradne entry-level SUV
Proč by to pojal ironicky?Auto vypadá pěkně!Určitě má víc stylu než obtloustlé combi AudiQ7,nebo nafouklý Golf Plus! >:-[]
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 13:49
Re: Konecne poradne entry-level SUV
Tak to je for tejdne... to se ti povedlo >:D To nenapadlo nikoho ani u Hondy. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 15:03
Re: Konecne poradne entry-level SUV
Myslis tu obludu, ktera vypada, jako kdyby ji nekdo zapomnel u hodne rozpaleneho radiatoru a roztekly se tomu plechy? Jo, tak to je Q7 >:-[] (o definici nulove invence a totalni nudy Golfu plus radsi nemluvim....)
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:37
Re: Souhlasim
se Skylinem, ackoliv je misty tahle Acura prilis komplikovana, tak napad ma, chybi ji trochu vlastni identifikacni prvek, ale odsoudit ji si rozhodne netroufam. Navic za inovacni prvky na palube davam Honde :yes:
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:42
Re: Souhlasim
Jo, myslím Q7... neskutečnej sen...
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:45
Re: Souhlasim
Ackoliv Te nevidim, pevne verim, ze se momentalne ironicky usmivas! ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:53
Re: Souhlasim
Ne ne... je to přesně tak jak píši... dokonalej kabát pro pracháče.
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:57
Re: Souhlasim
Ale jiste, snoby jsi myslel???
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:08
Re: Souhlasim
Přesně... dokonalé... nebejt snob... v této přijmové hladině... to snad ani nejde :-)
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:11
Re: Souhlasim
U nas neni modelova situace stejna jako ve vyspelejsich zemich, proto je to zavadejici... ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:24
Re: Souhlasim
Jo... není snob, jako snob... :-) Být snobem... jen s lehkým akcentem na ten snobismus, to je umění ;-) A ten, koho to nepřeválcuje... tak ten to v tomhle světě mamonu... vyhrál.
neregistrovaný "Mates"
11. 1. 2006 13:16
podobnost s CR-V ?
vypadá to very good hlavně ten vnitřek, vůbec bych se nezlobil kdyby takto vypadalo nové CR-V 2007... :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 14:26
Re: podobnost s CR-V ?
Velikostne je to sice k CR-V celkem blizko, ale jinak je to uplne jine auto a myslim, ze tim i zustane. Podvozek se rozsiri tak, aby i nova MDX dostala SH-AWD, ktere je precejen lepsi (ale drazsi), nez VTM-4, ktere zustane pro Hondy. Doba, kdy se SH-AWD dostane do americkych Hond je nejspis jeste daleko. Proto myslim, ze vylucnost pro RDX bude i designova. Kdyz se podivas na vyvoj v ostatnich kategoriich, interiery Hondy a Acury jsou cim dal, tim odlisnejsi - a zaroven cim dal, tim blizsi v ramci kazde znacky. Driv to tak nebylo a treba TL se Accordu (americkemu) podobalo celkem dost. Dnes je to uplne jine auto. Ale nebyl bych proti, kdybych se pletl ;-)
neregistrovaný "Ada"
11. 1. 2006 23:37
Re: podobnost s CR-V ?
Doufam, ze CRV-D takto zprznena nebude!
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 14:48
Re: podobnost s CR-V ?
Nerad reju, ale nick mates uz leta letouci pouzivam ja. Prosim, zmen to at je to snadno odlisitelny. Dik.
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:44
Re: podobnost s CR-V ?
A ty jsi mates s malym "m", nebo velkym "M"??? Zeptame se manzelky! >:D
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 15:47
Re: podobnost s CR-V ?
Dycinky s malym, dycinky ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:52
Re: podobnost s CR-V ?
Nahoře mě to zmátlo... doufám, že si kolega nick upraví.
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:58
Re: podobnost s CR-V ?
Mas pravdu, vsak jsi to jiz nekolikrat tvrdil! >:D
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 16:24
Re: podobnost s CR-V ?
Ja jsem sice svine, ale nikdy nelzu! >:-[] >:-[] ZZ ti to potvrdi >:D
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 13:27
NA VNITŘEK
se vykašli, brácho, stejně v tom nikdy sedět nebudeš... zaměř se na vnějšek... budeš ho objíždět očima, tak ať ho máš v paměti... Takovejch aut je... ani ti je všechny nedokážu vyjmenovat. Zato, když je vybouchaj v Evropě... pamatuješ si ho navždy... třeba Quasimodo. Sedmička. Tu máš v palici dokonale... Tak se nauč dívat kolem sebe, abys uměl odhadnout, co má styl... a co ten styl jen snaživě hledá :yes:
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:41
Re: NA VNITŘEK
Tech co hledaji styl je spousta, vlastni tvar si nedokazaly zachovat ani znacky M-B, nebo BMW, hleda Audi, hleda VW potrebujici oziveni, hleda Peugeot a dalsi a dalsi. S nastupem elektronickeho designu a vynechavanim tuzky tvrdosti HB mizi spousta tradicnich rysu, ktere znacky leta provazely a ke kterym se zacali, zacinaji, budou zacinat vsichni vyrobci s tradici vracet! ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 15:51
Re: NA VNITŘEK
Ne ne... jsou ti, co styl maj a ti, co ho hledaj... a tak to je desetiletí... Obě dvě skupiny úspěšně vyrábí... Pochop, to, zda maj či nemaj jejich výrobky styl, to posuzuje okolí...
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 15:55
Re: NA VNITŘEK
Ja jsem taky okoli nemyslis? Acura je znacka mlada, proto lze u ni hledani stylu tolerovat, stejne jako v pripade Kii, Lexusu apod. Naopak jsou znacky, ktere by mely mit koncept, cestu, definici, kdo jsou, proc jsou, co se do nich ocekava...
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:06
Re: NA VNITŘEK
No... a tak to je... jsou ti, co styl maj a ti co ho hledaj... tedy abych byl přesný... jen hledaj...
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:10
Re: NA VNITŘEK
Vyjmenuj 10 velkoseriovych vyrobcu drzicich styl...prosim
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:21
Re: NA VNITŘEK
Bez proseb, prosím ;-) Musím tě lehce poupravit - nejde o výrobce kteří drží styl... jde o ty, co ho maj... Tak především VW... celý koncern... to je koncert stylů. Dál nemusím snad jmenovat... známe je oba. Jednoho snad za všechny - BMW... to je tah na stále stejnou branku... v dokonalém stylu... P.S. Včera jsem vlezl do prodejny VW... a úplně mě to tam ohromilo - tam vejdeš a jsi oslepen tolika modely - Byl tam Fox, POLO, Golf, Golf+, Jetta, Apoštol a Touareg... a já se tam rozhlédl a uvědomil si, že to je tak silné "portfolio" :-) ža nemá nikdo jiný šanci být tu jednička. Podíval jsem se do Jetty... člověče... mrkni se na to... to je prvotřídní střih... takovej Apoštol do dlaně... světlá přístrojovka... šíře auta, překrásná sedadla... je to princezna touhy... fakt.
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 16:25
Re: NA VNITŘEK
Tak ti mam, bracho, zase pocit, ze te Paja opet dostal ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:28
Re: NA VNITŘEK
Paja mě težko dostane... vždyť styl stylů evropana je má doména... styl VW. BRAVO VW-PORSCHE... Nahoře jsem to napsal snad přesvědčivě.
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2006 16:31
Re: NA VNITŘEK
Napsal, ale presvedcive...? Tech 10 vyrobcu. Ja napocital jen 6;-) (VW, AUDI, Seat, Skoda, Porsche a BMW). A nesnaz se vetrit do me prizne Jaguarem! :-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:37
Re: NA VNITŘEK
:-) Já je nechtěl záměrně vyjmenovávat... aby mě nekritizoval, že zrovna ten a ten neměl nejstylovější jistící matku u rezervy v modelu z roku 1963... Vyjmenovat je samozřejmě mohu... jako ty... a jsem rád, žes to napsal... evropská škola... Pro mě je Jaguar styl stylů... myslím, že oba víme...
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:50
Re: NA VNITŘEK
Pripadam Ti jako indian, arab, asijec, nebo eskymak? ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:02
Re: NA VNITŘEK
Ne :-)
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 16:39
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
VW? Myslis Polo '01, ktere chtelo byt M-B "E", novy Passat vanouci od Banglelandu, maska sjednocujici se s Audi? Neco Ti povim, vazim si pristupu v pripade Golfu, ano to je ikona, byl jsem nadsen z Passatu B5 a Transporteru z 90-tych let, ale co dal? Hledani! BMW? Hledani! Z revoluce v pripade BMW "7" vznikla pouze evoluce BMW "3" snazici se drzet dokonalosti predchoziho modelu. Kdo dal, kdo je tam dal? ;-\ Vazim si Alfy, at uz je navrhoval casem kdokoliv, od osmdesatych let jsou nemenne, nizsi prid s erbem, stoupajici linie vrcholici v mohutne zadi s vysoko umistenymi horizontalnimi koncovymi svetly. koncept v zasade porusily pouze u nefaceliftovane Alfy 33, puvodni 75 a neuspesne 90. Jinak i v pripade nutnosti sdileni celych komponent s designove chudsim Fiatem (Alfa 155 vs. Tipo, Tempra) byl vysledek nakonec takovy jaky se od Alfy ocekava, razantni, smrncovni. Citroen dotapal, vi kde je jeho misto, v extravaganci tak pusobive u GS, CX atd. A par prikladu bych jeste nasel! ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 16:59
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Jo, jo, souhlas... ano, o tom to je... Citroen... P.S. Vlez do VW a rozhlédni se... začni Foxe a uzavři to Apoštolem variant... Nebyl bych vůči BMW tolik kritický a naopak bych tolik nevyzdvihoval Alfu... Brzy zestárne... Ne vše se vždy povede ve "stylu" viz ten Citroen... ovšem to velkoryse promíjíme... Neboť styl tam je. U jinejch ne...
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:05
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Ano, ted jsi to trefil, to co rychle zestarne...B5 je stale pohledny kus auta, bez diskuze...AR156 to same, Golf dtto, ostatni produkce VW??? Navic se bavime o stylu, zatim bez mozne implementace nevkusu. To, ze nekdo dokaze (musi, nebot neumi...tech alternativ je spousta) drzet styl, neznamena, ze je vkusny! Nezlob se na mne, ale nedal jsi jich dohromady ani pet a s odkazem na salony VW se nespokojim! ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:14
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Na jiná auta tu jsou jiní... já úmyslně píši teď jen o VW... už jsi tam byl? Až sjedeš Apoštola Variant... pak mi napiš, jestli ještě stále září na tvé obloze 407 sluncí... s jednou chromovou lištou na zádi...
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:39
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Servisuju u koncernoveho dealera, takze znam, hloupy ten, kdo odmita bez zkouseni. Jiste Peugeot hleda, ale jde vlastni cestou a ja to cenim! A pocetem chromovych list auta neposuzuji... ;-)
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 16:46
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Tak to by bylo na dlouho. Viděl bych to na dlouhou debatu nad pitím dle chuti. A jak tak na Tebe koukám, brácho, byla by to debata místy dost vzrušená. Ale rozhodně dost zajímavá. VW a styl... Kdo to kdy slyšel..? :-D
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:00
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Nejenom slysel, dokonce i videl, ale jaksi se ztratil...
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:01
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Vlez tam k nim a zůstaň půl hodiny... Rozhlížej se a hodnoť... já byl včera velmi vzrušen... v tichosti je obměněná celá modelová řada... a podle předku Apoštola se dělaj už dnes v praze účesy... ;-)
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:07
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Jestli jsou svetla oci, pak predni blinkry musi byti v pripade aprocstola nazvany zuby a tim padem bych to videl na paradni predkus! >:D
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:13
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Ale no tak, kluci. Každý jsme ulítlej jiným směrem. Někdo holt ucvrkává na VW. Smiřme se s tím. Je to smutný, ale je to tak... ;-) Ne, vážně - nic proti VW. Dobrá, spolehlivá auta s rozumným poměrem cena/hodnota. Ale srdcovky to nejsou, že ne? I design se musí posuzovat podle toho, co se od toho auta čeká - v tomhle před VW smekám. Umí udělat kombík, rodinnej krám, co v něm přestěhujete tchýni a přitom se nebudete cejtit trapně, až ho umejete a povezete dceru na radnici. Ale jak říkám, můj kůň to není. Ale každej do si krape do trikotu v jejich autosáloně - každému, co jeho jest.
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:17
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Hezky jsi to napsal... do sbírky od Burago si kupuju jiný auta... to, jo. Vlez tam a pak mi napiš... říkám ti, že budeš omráčenej. Apoštol variant je špička kombíků ve střední třídě... Za pár šupů jsi dokonale voháklej... s logem VW na zadní kapse... :yes:
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:19
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Souhlasím s kvalitou. Přesto bych se prvně díval jinam. Mám s logem VW osobní problém. Stojíme na opačný straně barikády, GTI. Barikády VW. :-)
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:21
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Ach... to mě mrzí...
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 17:29
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Myslím, že nemusí. Protože se oba shodnem na podstatném. A co na tom, že se mně nelíbí to, co Tobě. Zaplaťpánbu - byla by to nuda. Chodit po autosalónech spolu nebudem - ale aspoň potlacháme pod článkem. :yes:
11. 1. 2006 20:24
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
:yes:
neregistrovaný "MadPete"
11. 1. 2006 17:13
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Psům?
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:14
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
>:D Ne - e. Dobrej fór... :yes:
neregistrovaný "MadPete"
11. 1. 2006 17:30
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
Já myslím, že i tvůj miláček VW (značka, ne celý koncern) je tak napůl cesty k nové tváři. Třeba facelift Pola mi přijde dost křečovitý. I když vedle plastik Sharanu...
Uvidíme, kam wolfsburští dojdou a jestli se na trati neztratí.
neregistrovaný "King"
13. 1. 2006 11:57
Re: Zavitej i jinam...pro inspiraci
GTI, málokdy s tebou souhlasím a málokdy mě seznámíš s něčím přínosným ,ale nyní "svůj širák odhazuji v dál, ať letí hvězdám v ústrety" ;-) . Já si furt lámal hlavu, proč se Q7 jmenujw Q7. nyní už to vím - Q jako Quasimodo. Tak to nemohlo být trefnější ;-) >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "empi"
11. 1. 2006 17:10
Proc tomu dali ten korejsky design?
Ze zadu to vypada jak faceliftovana Kia Carens :no:. Zepredu jsou i korejci poslednich let lepsi ... ten se snad da prirovnat jedine k nejakemu Saturnu - ze oni pretahli nejakeho designera.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
11. 1. 2006 17:20
Re: Proc tomu dali ten korejsky design?
Konečně někdo, kdo má voko bez pásky... :yes:
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:42
Re: Proc tomu dali ten korejsky design?
Cetl jsi nekde o tom, ze se bude dovazet do Evropy? Ja ne, a proto akceptuji design pro USA, rozcilujes se spatne, porovnej americkou a evproskou Hondu Accord, nebo i dalsi verze japoncu, budes vedet, kde je nas vkus a kde je zaoceansky... ;-)
neregistrovaný "empi"
11. 1. 2006 17:49
Re: Proc tomu dali ten korejsky design?
Zajimave, ze takovy Land Rover nebo Mercedes se libi vsem stejne, jak evropanu, tak americanum, tak asijcum, a nevim komu jeste ... ;-).
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 18:05
Re: Proc tomu dali ten korejsky design?
Jiste, ale tohle je primarne navrzeno pro USA, proto ty rozdily...a M-B se mi v posledni dobe zase az tak nelibi ;-)
neregistrovaný "empi"
11. 1. 2006 18:41
Re: Proc tomu dali ten korejsky design?
Novy Mustang je taky primarne navrzen pro USA a nemyslim si, ze je mnoho evropanu, kterym by se nelibil.
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 18:52
Re: Jeden z kolika???
Urcite bude jednodussi vyjmenovat ty vozy, ktere jsou schudne pro vsechny, nez naopak! ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2006 21:39
Re: Jeden z kolika???
Přesně tak! Ta výmluva s americkým trhem je trapná. Je to jakoby na nesouhlas Američanů s designem Hyundai Accent odpovídali, že je ošklivá kvůli evropskému vkusu. ;-\ Kdo chce psa bít....
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 17:39
FOX!
Jak si pročítám příspěvky od GTIho zjišťuji,jaký to musí být fanatik VW!Můžeš mi prosím vysvětlit co je stylového na Foxu?Seděl jsem ve Foxu a řeknu vám,že mi to přišlo jako bych seděl v Ticu!Je to katastrofální auto,který je už teď zastaralé!Má to být konkurence pro Kolínské trio,ale je to jen na rychlo zaslaná plečka z Jižní Ameriky!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
11. 1. 2006 17:43
Re: Acura!
Drzme Acuru, at neshrnujeme!!! >:D
11. 1. 2006 20:29
Re: Acura!
Fanatik nejsem... možná užívám obsah citového zabarvení, ale - Fox je dospělé auto. Narozdíl od Tica... poodejdi od něho a sleduj jak krásně to udělali... je to malé autíčko pro dva lidi... a není nic v tomhle segmentu, co by bylo lepší. Fox se netváří, že odvaze celou školní družinu na vejlet, má velké dvoje dveře... ne čtyři škvíry... Uvnitř si nemůžeš nevšimnout dokonalé ergonomie, o kvalitě materiálů nemluvě. Stav se tam a vyžádej velkej (velkej) katalog s ceníkem. Doma ho otevři... a budeš žasnout nad nádherou toho auta. Ano, má volba by byla v tomhle segmentu jednoznačně Fox.
neregistrovaný "ricardito"
11. 1. 2006 20:50
Re: Acura!
Díval jsem se do ceníku!Za tří dvéř s klimou,CD,el.,metlou-320 táců!Promiň,ale za takové rádoby auto takových peněz?Za co?Když je tak dobrej,proč se na něj nepějí ódy?Aygo ho strčí hravě do kapsy-motor,vzhled,spolehlivost...
11. 1. 2006 21:03
Re: Acura!
Asi jsi v Aygu ještě nepolíbil nárazník popelářum zezadu... Jdi mi do háje s ceníkem, to mě nezajímá. Koupíš si snad auto, co se ti líbí, ne. A myslíš-li na minivozy... pak snad porovnání Ayga a Foxe ani nemůžeš myslet vážně...
11. 1. 2006 20:33
ACURÁTNÍ NIC
Copak to nevidíš?... na co tam koukáš?... na zadní blinkry od Audi? Na překombinovanej zadek? Na přisraženou příď bez stopy šmrncu? Podível se na letitého Freelandera... a protočí se ti panenky nad krásou toho auta... hergot, brácho, ty to fakt nevidíš?
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 20:53
Re: ACURÁTNÍ NIC
Hoši, hoši. Vy tady zase řádíte. Má smysl vám dělat arbitra, nebo se radši rozsápete na kousky..? ;-) Možná je problém v terminologii. Pletete pojmy styl a kvalita a krása a hodnota a teď se v tom vyznej. Já chápu spoustu aut jako stylových. Mají šarm a osobnost. Líbí se mi, i když bych si je třeba nikdy nekoupil. Ale nemá to nic společného s kvalitou nebo hodnotou. Znám spoustu aut, co maj styl, že strhnou celou ulici. Ale dobrý nejsou ani omylem. Znám spoustu aut, co maj šarm, že se do nich zamilujete na první pohled a už nebudete chtít jinak. Ale rozhodně za ně v bazaru nedostanete víc jak zlámanou grešli. Zkuste se zamyslet víc nad pojmy. Třeba zjistíte, že všichni máte svým způsobem pravdu. ;-)
11. 1. 2006 21:00
Re: ACURÁTNÍ NIC
Tady ovšem nejde o pravdu... tady Peytle, jde jen o to, který auto je nejlepší. Tedy tady, jako na auto.cz to víme snad už všichni... a kočkujem se už jen ze zábavy, ale osvěta je prostě nutná... to bychom tady mohli všichni pomalu začít nosit tepláky... když jsou tak pohodlný... P.S. Nenapsal jsem ti to nejlepší auto, viď. Tak v nižší střední je to GGURU... v pátý edici... dokonalá vazba s překrásnou ořízkou... a ve střední je to Apoštol krás ve variantu... passátní kus. Folklórně se tu jeden kolega tvrdě subarizuje... ale jak píšu, to je něž milej folklór... jinak, pozdrav doufám znáš - BRAVO, VW-PORSCHE ;-) :yes:
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 21:09
Re: ACURÁTNÍ NIC
To je přesně to, o čem mluvím. Chceš radši dobrý auto bez páteře, nebo osobnost s pihama na kráse..? Volba je na Tobě. Na mně. Na nás. Ty volíš VW. Já to druhý. (Mezi náma - můj názor na VW je poměrně jasnej, ale vypsat to by bylo na dlouho. Třeba jednou bude prostor. ;-) ) Pozdrav znám, jsem ale sebevědomý člověk a zdravím, jak cejtím. :-)
11. 1. 2006 21:18
Re: ACURÁTNÍ NIC
Sebevědomej jsme každej... to je pozdrav evropský jedničce ;-) P.S. Co to je, to druhý? Stydíš se za to čemu fandíš?
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 21:29
Re: ACURÁTNÍ NIC
Nestydím se za nic. To je nesmysl. Skoro stejnej nesmysl jako fandit jedné značce. Je to jako na fotbale, brácho - nefandím jednomu týmu, koukám se na celou hru a užívám si, když je dobrá. Držím palce hráčům, co do toho dávaj celý srdce a je mi fuk, za koho kopou. Proto nemůžu říct značku. Můžu vyjmenovat pár modelů z každý třídy, co jsou mi blíž. Takže... najde se tu místo pro nestraníka? ;-)
11. 1. 2006 21:36
Re: ACURÁTNÍ NIC
Jistě... stejně to z tebe jednou vypadne... chce to čas ;-) Přiznám že fandit jedné značce jde fakt snad jen u VW, Porsche, Ferrari a Aston Martin. Dobrá parta :-) :yes:
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 21:55
Re: ACURÁTNÍ NIC
Nic proti výběru. Jen si člověk musí udržet zdravej odstup a nehltat všechno po hlavě. Jak říkám. VW - jednička, protože svou práci odvádí na jedničku. Nikdo nedělá tenhle typ aut líp. Něco se mi líbí víc, něco míň, není to můj kůň. Ale respekt, jinak to ani nejde. AM - styl tak hustej, že by se dal krájet. Co dodat. Ferrari? Poslední modely rozčarování, ale beru to jako momentální tápání. Nic to nemění na tý magický auře, co tyhle maranellský vraníky provází. Porsche? Lehká VW pachuť na patře, ale co! Klukovský nadšení, samozřejmě. Prostě Porsche. Já bych možná přidal Volvo - hodně stylová záležitost. Koupíte ho manželce s vědomím, že je to kára, co si ji sem tam moc rádi pujčíte a nebudete vypadat jako v manželčině autě. Honda - kdo dneska dělá spolehlivější auta? A kdo se nebojí jít s kůží na trh s vesmírnou lodí v nižší střední třídě? Už jen tý odvaze se nedá netleskat. Lamborghini - pravda Gallardo jde mimo mě. Ne, neseděl jsem v něm. Což ovšem nic nemění na tom, že pro mě nemá šmrnc. Ale Morče? Pánové, když jsem ho prvně viděl, sed jsem si na zadek a seděl jsem než odjelo. A pak ještě notnou chvíli. A když jsem letěl v Diablu vlásenkou dveřma napřed... Auuu! Ještě teď mám husí kůži. Ford? Střízlivý, lehce sportovní elegán. Modla středních vrstev. Byli bychom tu dlouho. Snažím se slepě nezbožňovat a zbytečně neodsuzovat. Amen.
11. 1. 2006 22:02
Re: ACURÁTNÍ NIC
Pěkná pohádka ;-) :yes: Jo, Volvo... elegantní severskej sen... P.S. Co by to bylo za život, kdyby v něm nebyla zbožštění, kdyby v něm nebyly odsudky... jiskry a záře... hranice pro Koniáše... a šílenství mechanickejch pomerančů... Ale jinak máš pravdu... člověk musí umět mít odstup... v tomhle kotli s vařící se krví...
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:07
Re: ACURÁTNÍ NIC
To víš, že zbožňuju. Slepě a bez výhrad. Jenže moje modly jsou spíš z těch let minulých. K těm jsem absolutně nekritický, vzývám je a modlím se k nim. Jak už jsem psal u konceptu Miura - moje garáž snů má hodně pater a myslím, že fajnšmekr by se nenudil v žádném z nich... :-)
11. 1. 2006 22:33
Re: ACURÁTNÍ NIC
:-) To věřím :yes:
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:36
Re: ACURÁTNÍ NIC
Teším se, až bude na auto.cz článek na téma garáž snů. To bude diskuze pod článkem... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:36
Re: ACURÁTNÍ NIC
Zajímalo by mě, co máš ve sklepě... Tam určitě máš Kiu Opirus přivázanou za každý kolo provazem k okovům a chodíš jí mlátit koženým bičem ;-) >:D >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:40
Re: ACURÁTNÍ NIC
Zajímavá myšlenka - sestavovali jste nekdo svý privátní panoptikum automobilový hrůzy?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:43
Re: ACURÁTNÍ NIC
No nevím jak svý privátní, ale před několika měsíci, to to ale letí, tu bylo oficiálně víkendový téma nejošklivější auto...
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:46
Re: ACURÁTNÍ NIC
Ó kežby se na základě toho článku sezvala dotyčná vozidla k okamžitému a bezpodmínečnému (i neekologickému) sešrotování! :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:51
Re: ACURÁTNÍ NIC
[odkaz] mrkni tam... Adeptů je spousta.. ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 21:37
Nakopu vám p.rdel
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:16
Re: Nebojím.
Ty máš jednoho pěšáka. Já celou armádu. >:-[] [odkaz] [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:29
Re: Nebojím.
Jo jo. Fast Autos, tam maj pěkný fotky z akcí... Ale přeci jen, tovární Viper asi proti tomuhle bude trochu slabší..
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:30
Re: Nebojím.
Jistě - ale v součtu? ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:34
Re: Nebojím.
Skoro bych až řekl rudá přesila ;-) >:-[] Jo v součtu ano... Ale tenhle B&W Viper se mi líbí, navíc prý to staví ta firma co pomáhala Chrysleru postavit SRT-10
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:38
Re: Nebojím.
Jasně - vypadá docela nasupeně. Pěkná práce.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:40
Re: Nebojím.
Na Fast-autos.net často bývají fotky s akce Crystal Cove a tam jsou vždycky pěkný a různý auta... Ale stejně, na tohohle rudocha žádnej Viper nemá [odkaz] ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 1. 2006 22:42
Re: Nebojím.
Troufám si tvrdit, že jedno z tvých posledních tří pater v tvé garáži - věži snů... ;-)
neregistrovaný "Peytl"
11. 1. 2006 22:44
Re: Nebojím.
Rozhodně tam má teplý místečko. Díky, rozhoupal jsi mi srdíčko. :-)
neregistrovaný "Ada"
11. 1. 2006 23:34
Neco mi u tohoto noveho modelu chybi
Nema diesel a manualni prevodovku. Takze nezajem.
Rozbalit vlákno
0