Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ADAC: Brilliance BS6 totálně propadl v nárazovém testu

Čínská limuzína Brilliance BS6 prošla v Evropě nárazovým testem, který v souladu s normami NCAP provedl německý ADAC. Číňané si odvážejí z ostudy kabát a slibují nápravu. Již bylo dohodnuto, že vylepšený model projde nárazovým testem na konci července.
Zpět na článek
21. 6. 2007 20:00
neregistrovaný "EUFAN"
21. 6. 2007 20:01
neregistrovaný "Marccoo"
21. 6. 2007 20:01
neregistrovaný "Marccoo"
21. 6. 2007 23:48
anonym
24. 6. 2007 23:22
neregistrovaný "josé"
25. 6. 2007 18:03
neregistrovaný "Arne"
21. 6. 2007 20:09
neregistrovaný "Temný Prorok"
21. 6. 2007 21:07
anonym
21. 6. 2007 20:10
anonym
22. 6. 2007 09:50
neregistrovaný "Urbi"
22. 6. 2007 16:00
neregistrovaný "FanThomas"
21. 6. 2007 20:16
neregistrovaný "mates"
22. 6. 2007 13:00
neregistrovaný "nastran"
21. 6. 2007 21:11
neregistrovaný "misogsk"
21. 6. 2007 21:35
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2007 21:42
neregistrovaný "Roman"
21. 6. 2007 21:43
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2007 22:20
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 20:26
neregistrovaný "mates"
22. 6. 2007 10:18
neregistrovaný "me"
21. 6. 2007 20:30
neregistrovaný "jenda"
21. 6. 2007 20:33
neregistrovaný "mates"
22. 6. 2007 08:47
neregistrovaný "patrik"
26. 6. 2007 07:03
anonym
22. 6. 2007 20:48
anonym
21. 6. 2007 21:56
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2007 22:27
neregistrovaný "Zrout"
22. 6. 2007 11:12
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 6. 2007 11:43
neregistrovaný "Zrout"
22. 6. 2007 13:17
neregistrovaný "Cynik"
23. 6. 2007 10:49
neregistrovaný "Tom"
26. 6. 2007 20:18
neregistrovaný "maluch"
21. 6. 2007 21:57
neregistrovaný "jenda"
21. 6. 2007 22:16
neregistrovaný "Jozki."
22. 6. 2007 07:39
neregistrovaný "Jogi"
21. 6. 2007 20:46
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 21:53
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 20:31
neregistrovaný "Johan"
21. 6. 2007 20:31
22. 6. 2007 06:21
22. 6. 2007 09:58
neregistrovaný "Urbi"
22. 6. 2007 11:04
neregistrovaný "mamlas"
22. 6. 2007 13:30
22. 6. 2007 13:54
neregistrovaný "mamlas"
23. 6. 2007 02:48
neregistrovaný "palo_"
25. 6. 2007 18:09
neregistrovaný "Arne"
21. 6. 2007 20:33
anonym
21. 6. 2007 20:35
anonym
21. 6. 2007 20:37
anonym
21. 6. 2007 20:40
21. 6. 2007 20:48
neregistrovaný "Johan"
22. 6. 2007 08:24
neregistrovaný "xmn"
22. 6. 2007 10:24
neregistrovaný "Beefeeter"
22. 6. 2007 23:53
anonym
25. 6. 2007 15:58
neregistrovaný "misogsk"
22. 6. 2007 16:01
anonym
22. 6. 2007 16:02
neregistrovaný "invi"
4. 7. 2007 17:38
neregistrovaný "SpeedGT"
21. 6. 2007 21:49
neregistrovaný "jan"
21. 6. 2007 21:52
neregistrovaný "muco"
22. 6. 2007 08:11
neregistrovaný "_Teddy_"
22. 6. 2007 09:13
anonym
22. 6. 2007 09:24
neregistrovaný "mmx"
22. 6. 2007 09:28
neregistrovaný "mamlas"
22. 6. 2007 13:58
neregistrovaný "Cynik"
22. 6. 2007 18:40
neregistrovaný "mayday"
24. 6. 2007 01:54
neregistrovaný "nd4spd"
21. 6. 2007 22:32
neregistrovaný "Zrout"
22. 6. 2007 10:17
neregistrovaný "Beefeeter"
21. 6. 2007 22:03
neregistrovaný "ALIEN"
21. 6. 2007 22:35
neregistrovaný "Bildr"
21. 6. 2007 22:45
neregistrovaný "Paavo"
22. 6. 2007 01:58
neregistrovaný "ALIEN"
22. 6. 2007 08:47
neregistrovaný "Bildr"
24. 6. 2007 01:57
neregistrovaný "nd4spd"
21. 6. 2007 23:05
22. 6. 2007 01:56
neregistrovaný "ALIEN"
24. 6. 2007 01:58
neregistrovaný "nd4spd"
24. 6. 2007 19:25
anonym
25. 6. 2007 12:29
neregistrovaný "Honza"
25. 6. 2007 12:30
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2007 23:37
neregistrovaný "DS"
21. 6. 2007 23:43
neregistrovaný "Fullsize"
22. 6. 2007 02:07
neregistrovaný "Petr"
22. 6. 2007 00:51
neregistrovaný "Bruure"
22. 6. 2007 14:14
neregistrovaný "Cynik"
4. 7. 2007 17:41
neregistrovaný "SpeedGT"
22. 6. 2007 07:35
neregistrovaný "erik"
22. 6. 2007 11:52
neregistrovaný "X-RAY"
22. 6. 2007 08:15
anonym
22. 6. 2007 08:39
neregistrovaný "Zdenda"
22. 6. 2007 09:16
neregistrovaný "misakxt"
22. 6. 2007 09:51
neregistrovaný "spokojený"
22. 6. 2007 11:15
neregistrovaný "jj je to auto na chuja"
22. 6. 2007 11:59
neregistrovaný "X-RAY"
22. 6. 2007 12:17
neregistrovaný "Frantik"
22. 6. 2007 13:47
neregistrovaný "Fucker"
24. 6. 2007 02:04
neregistrovaný "nd4spd"
22. 6. 2007 13:48
neregistrovaný "Libor"
22. 6. 2007 14:17
anonym
22. 6. 2007 16:05
neregistrovaný "Dave"
22. 6. 2007 17:38
neregistrovaný "DS"
22. 6. 2007 17:47
neregistrovaný "Alessio"
23. 6. 2007 18:46
neregistrovaný "DS"
27. 6. 2007 16:16
neregistrovaný "katherinne"
24. 6. 2007 19:20
anonym
27. 6. 2007 16:15
neregistrovaný "katherinne"
22. 6. 2007 19:38
neregistrovaný "Miso"
22. 6. 2007 20:28
neregistrovaný "XMAN"
25. 6. 2007 16:13
anonym
25. 6. 2007 23:38
22. 6. 2007 20:38
neregistrovaný "autak"
22. 6. 2007 23:17
neregistrovaný "Ada"
23. 6. 2007 11:28
neregistrovaný "Q7"
24. 6. 2007 19:30
26. 6. 2007 06:54
26. 6. 2007 09:47
neregistrovaný "bingo"
26. 6. 2007 10:07
25. 6. 2007 12:46
neregistrovaný "PatrikJ"
27. 6. 2007 14:06
neregistrovaný "jouda.ondra"
27. 6. 2007 22:03
anonym
7. 7. 2007 12:33
anonym
9. 7. 2007 00:10
neregistrovaný "jojojojo"
neregistrovaný "EUFAN"
21. 6. 2007 20:00
Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
HAHAHA! Dufam ze sa tym odpornym Aziskym suntom nepodari tak skoro dobit nase Europske trhy! Europanov je predsalen menej a je skoda kazdeho z nich. :-(
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marccoo"
21. 6. 2007 20:01
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
:no:
anonym
21. 6. 2007 20:59
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
jj nech sa v tom oni zahlusia a nie do EU to dovazat ;-\
sak to nema ani deformacne zony...
anonym
21. 6. 2007 22:51
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
Ma to tri deformacne zony: motorovy priestor, kabinu cestujucich a kufor. A vsetky sa presne vypocitanym sposobom simultanne deformuju, cestujuci su ako vo vaticke...
anonym
21. 6. 2007 23:56
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
>:D Tak to to je pravde prepadak
anonym
21. 6. 2007 21:00
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
:yes: :yes:
Avatar - Falco
21. 6. 2007 21:15
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
Kdyby jenom miliarda a pořád přibývají [odkaz]
anonym
24. 6. 2007 19:23
Re: Nech si v tom jazdia cinania ich je Miliarda!
Ále najmenej ich pribúda! ;-) Inak super odkaz !!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marccoo"
21. 6. 2007 20:01
Nekup to
Kvalita made in China :no:
Rozbalit vlákno
3
anonym
21. 6. 2007 23:48
Re: Nekup to
nech teho, já mam Microsoft myš z číny a je fantastická. Nevěřím ADACu.
"Zabili Logana, parchanti."
neregistrovaný "josé"
24. 6. 2007 23:22
Re: Nekup to
zapomnel jsi ale rict ze zespoda hned nad napisem "Made in China" stoji "Designed in Redmond, USA" :-!
neregistrovaný "Arne"
25. 6. 2007 18:03
Re: Nekup to
Jo poronávej myš s autem :no: Na myši se těžko někdo zabije. 8-s
neregistrovaný "Temný Prorok"
21. 6. 2007 20:09
Čínská auta
Opět se potvrzuje "kvalita" spícího obra. Koukám že Brilliance dopadla defakto stejně jako Landwind. Uvidíme jak se přizpůsobí ....
Rozbalit vlákno
1
anonym
21. 6. 2007 21:07
Re: Čínská auta
Přizpůsobí ten jeden model co daj na testy a bude! ;-)
anonym
21. 6. 2007 20:10
Š120
jednou dělali ve Světu motorů crash-test stare shade120 a řekl bych, že dopadla líp než tohle chinalimo :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Urbi"
22. 6. 2007 09:50
Re: Š120
Myslim, ze tam ta karoserie byla zdeformovana uplne stejne, jenom to kolo bylo zasunuty jeste o kousek dal:-)
neregistrovaný "FanThomas"
22. 6. 2007 16:00
Re: Š120
Ale ve stodvacce ti nenafackovaly mimo mířící airbagy.
neregistrovaný "mates"
21. 6. 2007 20:16
těším se na letadla
to bylo keců jak čína dobude automob. trhy západu,no uvidíme co vymyslí dalšího, že by letadlo co nelítá?? >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - da_b0mb
21. 6. 2007 20:20
Re: těším se na letadla
Borci urcite vbehli do prvniho Volvo showroomu,koupili co jim pod ruku prislo a ted to cely okopcej a pak nam vytrou zrak
Avatar - Falco
21. 6. 2007 21:08
Re: těším se na letadla
Taky bych to tak viděl...
neregistrovaný "nastran"
22. 6. 2007 13:00
Re: těším se na letadla
bude to jinak, přilákají spoustu švédských inženýrů na pár let do Číny, ti je naučí dělat auta a pak nám vytřou zrak - stejné to bylo s Japonskem a teď to dělají v Koreji
Avatar - da_b0mb
21. 6. 2007 20:18
Pockejte priste !
auto bude mit o 3 tuny vetsi hmotnost...protoze "inzenyri" tam navarej ochranej ram z I profilu (traverz) >:D Mozna by mohli zkusit misto strechy litinovou vanu,co myslis GTI ? To by byl High-end >:D
Rozbalit vlákno
7
21. 6. 2007 20:25
Re: Pockejte priste !
Litinová vana, to je jediné řešení. Tedy, pokud dá Bertoňák souhlas... :-) :yes:
neregistrovaný "misogsk"
21. 6. 2007 21:11
Re: Pockejte priste !
Cinania nepotrebuju suhlas. Ti to pajcnu. >:D :-!
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2007 21:35
Re: Pockejte priste !
Navrhuji grafitickou litinu s vermikulárním grafitem >:D :yes:
neregistrovaný "Roman"
21. 6. 2007 21:42
Re: Pockejte priste !
Ja radeji bilou litinu. Vermikularni tvar grafitu podporuje nepriznivy vrubovy ucinek :yes: >:D
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2007 21:43
Re: Pockejte priste !
dobře, vezmeme tedy metastabilní soustavu... >:D :yes:
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 22:20
Re: Pockejte priste !
Teda nevim, ale já bych tam dal akrylátovou, přes litinu nejde rádio přece...>:D
Avatar - da_b0mb
21. 6. 2007 22:40
Re: Pockejte priste !
jsi zapomnel na otvor pro odtok...v praxi to znamena,ze kdyz vanu otocis tak otvor bude nahore...tudis takove male stresni okno...ten signal to snad nejak poresi! A pokud bude prset,staci spunt...nejlip na retizku ;-)
21. 6. 2007 20:22
BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
>:-[] >:-[] není to sice k smíchu... ale já se fakt rozřehtal na celé kolo - chtěl jsem totiž původně napsat, že po srážce s letícím holubem to dopadlo opravdu zajímavě >:D Překvapení? Pro mne tedy ne. Tak jako vím přesně s čím mám jezdit, vím také přesně s čím jezdit nemám. Ostatně, proč by mě, který žije obklopen světovými automobilkami ze všech stran, měl zvedat z křesla jeden rejžovej nákyp... BRAVO EVROPA :yes:
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "mates"
21. 6. 2007 20:26
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
:yes: :yes:
21. 6. 2007 21:51
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
:yes:
neregistrovaný "me"
22. 6. 2007 10:18
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jenda"
21. 6. 2007 20:30
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Osobně jsem také čekal tento výsledek, ale já pořád držím vztyčený prst. Oni se kluci žlutí velmi rychle oklepou, okopírují a brzy přijdou s něčím lepším. Sic teď to nestojí za pohled, ale co tak za 10 let?
neregistrovaný "mates"
21. 6. 2007 20:33
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
ale tak za pohled to stojí, ty auta zase nevypadají tak tragicky, nesmějí ale bourat, to je potom už velká tragédie >:D
21. 6. 2007 21:25
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
S lepším nikdy nepřijdou. K tomu, aby jejich výrobky za něco stály, potřebují mít před sebou evropský vzor. Čili stále jen dotahují a dotahují, ale nikdy sami nic nevymyslí. Navíc se mi zdá BS6 dost předražený, nedávno byl tento kousek testovaný Autobildem. Proti němu se postavil Passat a Kia Magentis. Kia byla dokonce levnější cca 40 000 Kč. Magentis je o generaci dále ve všech směrech než BS6. Nárazový test dopadl špatně z důvodů maximálního šetření, používání nekvalitních materiálů na důležitých místech z hlediska bezpečnosti (jestli v tomhle autě použili vysokopevnostní ocel, tak já jsem čínskej papež >:D ). Pro takový auto není na evropském trhu místo, nevyniká absolutně ničím, ani cenou.
22. 6. 2007 06:17
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Never tomu. Idu presne tou istou cestou ako kedysi Japonci a ako v nedavnej minulosti Korejci. A ucia sa velmi rychlo. Japonci dnes patria k svetovej spicke, pritom v zaciatkoch mnohym automobilkam ani nestali za to, aby ich zalovali za kopirovanie svojich modelov. Preslo par desiatok rokov a Japonci su kde su. Korejcom sa ich triumf dari o nieco prv, a sli na to cistejsim sposobom - formou spoluprace so svetovymi vyrobcami a nakupom licencii zavedenych modelov. Naucili sa to a dnes sa uplne vyrovnavaju ostatnym. Cinania zacali kopirovat prednedavnom. Nie je ani tak daleko doba, ked v Cine nebolo povolene vlastnictvo automobilu, a jedinymi osobnymi autami v krajine boli sluzobne auta vo fabrikach a taxiky. Dnes vyrabaju auta vo velkom, casto kopie europskych a japonskych modelov, ale od tohto trendu zacinaju upustat a snazia sa hladat vlastnu cestu. No vzhladom na to, aka kratka doba presla odvtedy, ako vobec zacali v sirsom meradle vyrabat auta, je ich pokrok obrovsky. Je naivne mysliet si, ze svet nikdy nedobehnu. Dobehnu, a velmi skoro. Ucit sa nie je problem. Vsetku najmodernejsiu techniku, know-how, vsetky technologie maju priamo pod nosom. Mnohi automobilovi giganti im ju nosia az domov v snahe odkrojit si z perspektivneho cinskeho trhu co najvacsi kus. Cinania ich v tom podporuju. Ucia sa u buducej konkurenciou, vytvaraju s nou spolocne podniky. S akym zamerom asi? Ja by som Cinu rozhodne nepodcenoval. Tisicrocna risa, ktora raketovy pohon poznala davno predtym, ako ho vo "vyspelom" svete niekto vynasiel, to obrovske mnozstvo mozgov a masy pracovnej sily uz nieco znamena.
neregistrovaný "patrik"
22. 6. 2007 08:47
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
:yes: + pěkný den :-)
22. 6. 2007 10:24
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Jen tvrdím, že budou tak dobrý, jak dobrá bude jejich konkurence. Postavit auto, prostě není jako spíchnou boty za 150. I takové automobilky jako Opel či VW svoje klenoty balancují několik generací. Můžou použít stejnou techniku, stejné dodavatele...a přesto z toho vyleze jiné auto, chce to obrovské zkušenosti, aby vše hrálo. A to jim prostě chybí. Jedinou jejich možností je spolupráce s automobilkami a přetažení lidí, kteří v automobilismu něco znamenají-designéry, inženýry.
A k těm korejským autům. Ano Ceed se opravdu povedl a nebezpečně se přiblížil konkurenci, jenže ani evropští výrobci aut nespí. A věř, že i přes velký pokrok Korejců, stále existuje dost lidí, kteří by jejich auto prostě nekoupili. Stále jejich vozy vynikají dobrým poměrem mezi cenou/užitnou hodnotou, přesto jim některé třídy zůstávají zapovězeny. Navíc, první čínské vozy, prodávané na evropském trhu nevynikaly ani cenou, byla na tom hůř než Korejci, čili není žádný důvod proč jít právě pro Brilliance.
26. 6. 2007 06:21
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Ano, do urcitej miery s Tebou suhlasim. S tym dodatkom, ze tak, ako Japonci v mnohom predbehli a predbiehaju europskych a americkych vyrobcov, moze sa to kludne podarit aj Cinanom. Korejci to maju v Amerike na dosah, nasledovat moze aj Europa. Azijci sa ucia na tom, co ostatny svet desatrocia krvopotne vyvijal. Pre dalsi vyvoj maju zaklad a podmienky viac-menej uz rovnake ako vsetci svetovi vyrobcovia. Ze su v tejto branzi novi, ze nevyrabaju auta 60 alebo 100 rokov, uz vobec nehra ulohu. Ak sa cee´d teraz vyrovna zavedenym rivalom, ktorych prave caka generacna vymena (a to sa az na nejake drobnosti vyrovna, alebo ich dokonca predci), dalsia generacia moze uz byt rovnocennym superom pre nove modely europskych vyrobcov. A so stupajucou kvalitou a spolahlivostou rastie aj image. Iste, vela ludi si Kiu nekupi, lebo je to Kia. Ale aj tieto zabrany postupom casu opadavaju. Korejci sli hore relativne rychle, podobne plany, myslim si, urcite maju aj Cinania. Cinania sa dostavaju teraz tam, kde boli nejakych 15 rokov dozadu Korejci a Hyundai uviedol prvy vlastny model Pony. O 10-15 rokov uz moze automobilovy trh vyzerat uplne inak...
anonym
26. 6. 2007 07:03
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
ses pokakal ne? Japonci lepší než Evropa? možná tak v tvém vymyšleném světě, chudáku
26. 6. 2007 09:48
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Pozri sa do zrkadla, uvidis chudaka.
anonym
22. 6. 2007 20:48
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Přesně jsi to vystih. Před 20-30 lety japonští výrobci sklízeli podobný posměšky a dneska je to tu samý japanofil. Historie se opakuje, jen s tím rozdílem, že číňanům to bude trvat mnohem kratší dobu než kdysi japoncům. Vše je jen otázka peněz, neexistují info bariéry, zpočátku kopírují, později si najmou inženýry ze západu a za pár let to tu na auto.cz bude spousta chinofilů :'-( . Chce to klid a zůstat v evropě.
23. 6. 2007 10:29
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Klaudius : Velmi dobře napsáno! Naprosto s tím souhlasím. Evropa si sama se.e do bot, když v zájmu hamižných zisků staví fabriky v Číně! A nebude to opravdu dlouho trvat a bude tady spousta kvalitních čínských aut ... :-!
21. 6. 2007 21:51
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Za deset let bude i Evropa o deset let vepředu... doufejme.
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2007 21:56
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Jistěže bude. Osa Evropa - Japonsko číně jěště pár let určitě odolá, hlavně co se týče vyšších vozů. Ale protože dnešní světoví výrobci učí lidi chtít víc a víc i v malých vozech bude to mít Mao těžké ;-)
neregistrovaný "Zrout"
21. 6. 2007 22:27
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Obavam se, ze evropa jiz nyni neodolava korejskym vozum. Jen si vzpomenme, co v nas pred lety evokovalo slovo hyundai. A dnes? Jen aby se to same nestalo s vozy z ciny.
22. 6. 2007 06:18
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Presne to sa stane.
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 6. 2007 11:12
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
No ve mně pořád evokuje to samé: levné a hnusné. Zlepšení tu je, ale nějak mě to pořád neoslovuje. A pro mě osobně to tak zůstane až do konce života - pořád budu chtít značky, které jsem obdivoval jako malý kluk.
neregistrovaný "Zrout"
22. 6. 2007 11:43
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Nedavno jsem pozoroval parkoviste pred panelakem u svych rodicu. Kdyz jsem byl maly, stalo tu par lad, spousta skod 105, 120, 100. Jeden soused mel dokonce i erko. A nyni? Stoji tu nejlevnejsi modely Kia, Hyundai, pak take 2 Thalie, 2 Fabie, Octavka z druhe ruky, a nekolik dotazenych ojetin.
neregistrovaný "Cynik"
22. 6. 2007 13:17
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
No presne tak - k nahrazovani 120tek a dalsich starych vraku jsou korejci (potazmo v budoucnu cinane) dobri. Ale myslim, ze treba BMW muze zustat naprosto klidne :-)
neregistrovaný "Tom"
23. 6. 2007 10:49
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Na jak dlouho... Takovej japonskej Lexus slape BMW a MB pekne na paty.
neregistrovaný "maluch"
26. 6. 2007 20:18
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Já jako malý kluk obdivoval tatry a volhy...... A Ty? >:D
neregistrovaný "jenda"
21. 6. 2007 21:57
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
To nepochybně, ale vzpomeňme, jak to bylo s japoncema...
21. 6. 2007 22:10
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Směr je jasnej, budou se lepšit...
neregistrovaný "Jozki."
21. 6. 2007 22:16
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
No, tak z tohto sa da uz len zlepsit. ;-) Horsie to uz byt nemoze. >:-[]
21. 6. 2007 22:24
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
trefa :-)
neregistrovaný "Jogi"
22. 6. 2007 07:39
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Ono dnes to uz neni take jednoznacne kto dobyva koho. Uvedomte si , ze skoda vyraba oktavie v cine a kia vyraba ceedy na slovensku. Ktore auto je teraz azijske a ktore europske ? 8-s
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 20:46
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
GTI, přece je hlavní že to má klimu, kůži a vokna v elektrice nééé? Nějaký testíky přece čínany neberou, no nééé?
21. 6. 2007 21:49
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Jasněééééé :-)
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 21:53
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
A jak se to bude tuningovat, akorát to po každé bouračce bude jinej tuningář :-)
21. 6. 2007 22:07
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
>:D :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 6. 2007 22:35
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
>:D >:D >:D >:D :yes:
21. 6. 2007 23:35
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Rejžovej nákyp nesnáším od dětství >:D
21. 6. 2007 23:37
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
Každopádně, jseš si jistej, že to byl holub. Já bych řekl, že to bylo spíš hejno komárů >:D
22. 6. 2007 08:10
Re: BRILANTNÍ MAJSTRŠTYK
>:D >:D
neregistrovaný "Johan"
21. 6. 2007 20:31
Čína ven!
Tady opravdu není co dodat...snad jen že sou to jedničky :yes: :yes: :yes:
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
21. 6. 2007 20:31
Peklo
To je naprostý peklo, vole!!!!! 8-s
Rozbalit vlákno
7
22. 6. 2007 06:21
Re: Peklo
To vies ze je. Ale Cinania nie su az tak pozadu ako by sa zdalo. Ako by v takom teste dopadla Skoda 120? A voci nej maju cinske auta predsa len kopec vybavy navyse a lepsiu techniku. Zaostavaju v bezpecnosti. Kolko rokov im bude trvat kym sa ostatnym vyrovnaju?
neregistrovaný "Urbi"
22. 6. 2007 09:58
Re: Peklo
Jak dopadla Skoda 120 bylo pred nedavnem ve Svete motoru - prakticky stejne, jenom to sklo se vysypalo...
neregistrovaný "mamlas"
22. 6. 2007 11:04
Re: Peklo
Š 100/110, včetně R se homologovaly v roce 1972 v ÚVMV za kontroly UTAC podle EHK 12. Náraz torza do volantu a posuv volantu při nárazu rychlostí 30 mil = 48,3 km/h do pevné bariéry o hmotnosto 90 tun. Obě části zkoušky splnily, druhou s 20% rezervou. Předpis byl 127 mm, skutečný posuv myl necelých 100 mm. Š 105/120 se homologovala 1976 podle EHK 11 = pevnost zámků dveří, 12 = viz výše, 14 = kotvení pásů, 16 = pásy, 17 = pevnost sedadel a jejich upevnění, 21 = deformační oblasti hlavy v interiéru, 25 = pevnost a geometrie opěrek hlavy, 32 = pevnost karosérie při nárazu zezadu rychlostí 36 km/h, 32 = pevnost karosérie při nárazu zepředu rychlostí 48,3 km/h, 34 = únik paliva po nárazech (32 a 33). Tehdy byly všechny zkoušky splněny. Ohánět se dnes, po 30 letech (i rezavění), tím že auto, které už tenkrát, bylo za komunální cenu, neplní dnešní světové standardy bezpečnosti, je směšné.
22. 6. 2007 13:30
Re: Peklo
Smiešny si Ty. Prečítaj si najprv, v akej súvislosti to spomínam. Chcel som tym nazacit, na akej urovni su Cinania dnes, hoci pred nedlhou dobou auta takmer nevyrabali. Vobec som tym nepoukazoval na to, ze vtedajsie skodovky neplnia sucasne limity. Aj ked tych skodoviek dnes este jazdi mraky...
neregistrovaný "mamlas"
22. 6. 2007 13:54
Re: Peklo
Ptát se, ...Ako by v takom teste dopadla Skoda 120? ... je opravdu směšné. Ale zaútočit osobní invektivou na názor, proč nemá smysl, srovnání konstrukce Š 105/120 podle EHK předpisů, z doby před 30 lety, s dnešními zkouškami, je politováníhodné.
neregistrovaný "palo_"
23. 6. 2007 02:48
Re: Peklo
chlapce.. ty si vobec nepochopil pointu..
neregistrovaný "Arne"
25. 6. 2007 18:09
Re: Peklo
Ne ono to žádnou nemá.
anonym
21. 6. 2007 20:33
ách!
:no:
Hlavne, že mala byť dobrá bezpečnosť! >:D Na druhej strane ak si uvážime bezpečnosť ich iných brakov je to ozaj pre ních bezpečné!!! >:D >:D 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 6. 2007 20:35
ÚBOHé!!!
Preto je lacný! Ani predpínače do tejto triedy!!... :no: 8-s :'-( :-( :-( ;-\ ;-\ ;-\ :-| >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 6. 2007 20:37
ÁCH!!
Chudák GIUGIARO!Takémotu braku robil karosériu! :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2007 20:40
Brilliance
Ideální služebák pro naše poslance, senátory a ministry.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - sparrow1
21. 6. 2007 21:04
Re: Brilliance
Taky pro některý oblibený šéfy a ředitele ;-)
Avatar - DanieliDesign
22. 6. 2007 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Johan"
21. 6. 2007 20:48
Čínská pomoc Evropě
Nebo je taky docela možné, že Číňani chtějí tímto způsobem pomoct Evropě. Nechaj v těch popelnicích se zabít pouze ty slabé a defektní jedince co si to auto koupí a všichni plnohodnotní Evropští občané zůstanou bez úhony..... ADAC jim plány překazil, škoda - západní sousedé nepochopily dobrá Čínská srdce :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xmn"
22. 6. 2007 08:24
Re: Čínská pomoc Evropě
... proto navrhuji cinskou automobilku na Darwinovu cenu :D
26. 6. 2007 06:30
Re: Čínská pomoc Evropě
Inak aby som povedal pravdu, ten crashtest ADACu sa mi az tak nepaci. Auto dopadlo priam fatalne. Prebehol test regulerne, alebo bol schvalne urobeny tak, aby auto totalne prepadlo? Vieme, ze tlak zo strany europskych vyrobcov (a najma nemeckych) je, aby sa cinske vozy vobec nedostali do Stareho sveta. Zeby ti Cinania boli az taki blbi a az tak zle kopirovali? Ved ked okopirujem auto, spravim ho aj s jeho bezpecnostnou strukturou, spravim testy na materialy a nebudem ho lepit z materialov o polovicu sklabsich, aby som pri narazovej skuske prepadol...Nezastavam si Cinanov (mna to kopirovanie dost irituje, nastastie uz od neho pomaly upustaju), ale toto je prinajmensom na zamyslenie. Ci ten test ADAC-u trochu nesmrdi. Ked ADAC zvozi napriklad nejaky model francuzskej automobilky a vychvali do neba nemecke auto, tak vsetci kricia aky je neobjektivny, pronemecky a tendencny. Ak ide o Cinana, vsetci su ticho a do bodky mu veria... :-!
neregistrovaný "eva"
21. 6. 2007 21:42
Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Obávám se, že si tu někdo nevidí ani na špičku nosu, že? Žádný učený z nebe nespadl. Akorát, na rozdíl od evropanů, tam číňani dokázali poslat svého kosmonauta a ve své raketě. A taky mu dokázali zajistit návrat na zem. Pokud se zaměří se stejným úsilím na konstrukci aut, může vám chlapci, ten úsměv idiota, docela zatuhnout. Všechno je jen otázka času a volby, k čemu využít násobně větší potenciál, než má Evropa.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "jan"
21. 6. 2007 21:54
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
jen se podivej odkud meli know how na cestu do kosmu. Evropa uz tam mohla v 60letech nekoho poslat jen zadna vlada neni ochotna uvolnit miliardy. Jsem si ale jisty ze do 5 let budou vyrabet auta na korejske urovni
21. 6. 2007 21:54
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Nebyl to kosmonaut, byl to tchajkonaut.
neregistrovaný "Abre"
21. 6. 2007 22:02
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Je to tak, dve tri generace stejneho modelu a zacnou byt konkurenceshopni i v Evrope a US. Oni sou hodne flexibilni a prizpusobi se vrtochum jednotlivych trhu. Nakonec i v Evrope si bohuzel spousta lidi vybira vuz podle libivosti karoserie a interieru, to jakej maji ram, rozlozeni hmotnosti, brzdy, motor... vetsinou moc neresi. Pak neni tezky na tak povrchni trh proniknout. Musite jen znat jeho vrtochy a podbizet se jim.
Avatar - Falco
21. 6. 2007 22:11
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Řiká ti něco jméno Wernher von Braun... Tenhle člověk stál u samého počátku vývoje raket a prvních vesmírných letů, V-2 byla technicky nejvyspělejší zbraní druhé světové války.....Po válce se von Braun rozhodl, že se vzdá Američanům do zajetí i s přední pětistovkou vědců, společně s plány. Nevybral si Američany náhodou, ale čistě prakticky, neboť byli kromě SSSR jedinými, kdo měli dostatek kapitálu na raketový výzkum. Po zajetí bylo okamžitě Peenemünde prozkoumáno Američany a bylo odvezeno na 100 raket V-2 do Ameriky a komplex byl po prozkoumání vyhozen dvěma explozemi do vzduchu, aby Sověti nemohli získat další informace. Těm se však podařilo zajmout část vědců von Brauna. Prostě jednoduše řečeno, jeho práci okopčili Američané, Rusové, a naposledy Číňani.....
21. 6. 2007 22:23
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
To jsi napsal dobře. V rámci objektivity ale musíme zmínít i Sergeje Koroljova... Ale hlavním raketovým geniem minulého století byl von Braun, to je pravda.
Avatar - Falco
21. 6. 2007 22:31
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
:yes:
neregistrovaný "eva"
21. 6. 2007 22:49
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Hele, vy dva chytrolíni, v každé slušnější encyklopedii, si můžete najít, že první historicky doložitelné rakety, tehdy plněné střelným prachem, použili již počátkem 13. století číňani, jako účinnou zbraň proti mongolským nájezdníkům na obranu Pekingu. A dneska není ani tak důležité, kdo co vynalezne, jako kdo to dokáže zobchodovat, kapišto jelimánci?
Avatar - Falco
21. 6. 2007 22:57
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
My se tady, ale nebavíme o zabavní pyrotechnice, nýbrž o letech do vesmíru, kapišto Evičko...
neregistrovaný "eva"
21. 6. 2007 23:02
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Někde se začít muselo. Ty si taky napřed pindíkem jen čůral, ale byla to jen otázka času, kdy s ním někoho ojedeš. Kapišto Falco?
Avatar - Falco
21. 6. 2007 23:09
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
To co vymysleli Čiňani, to je spíš předchůdce dnešního náboje do pistole... Raketový motor je úplně o něčem jiném...Kapišto Evičko?
neregistrovaný "eva"
21. 6. 2007 23:32
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Hlavně si nepleť, co je motor a co je dopravní prostředek. Raketa nepřestane být raketou, ať spaluje palivo pevné nebo kapalné. Dokonce byla raketou i střela V 1 s pulzním spalováním a bude raketou i kosmická loď s fotonovým pohonem. Lokomotiva taky nepřestane být lokomotivou, ať jí pohání pára, diesel, dieselelektrika nebo je jen elektrická. No jdi už radši spát brouku, vidím že to byl dneska záhul na tvé mozkové závity. Na oba, ty můj chudáčku, viď?
Avatar - Falco
21. 6. 2007 23:55
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Já mám pocit, že si to pleteš ty! my se tady celou dobu bavíme o raketových motorech, protože dnešní vstupenka do vesmíru je právě raketový motor a kvůli vesmíru tady diskutujeme!!!
neregistrovaný "Beefeeter"
22. 6. 2007 10:24
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
...no, ona V1 raketa zcela určitě nebyla. Byl to letoun(bo spíše letounová střela). Mělo to i svoji pilotovanou verzi (Fieseler Fi-103 tušim) ale samozřejmě jen jako projekt. (ha! jsem se zase vyžil :-)
22. 6. 2007 10:09
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Pánové, a co Ciolkovskij? :o)
21. 6. 2007 22:53
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Zapomněl jsi na Ciolkovského, Goddarda a Obertha když už bereš počátky výzkumu vesmíru a raketové techniky. A první kdo dostal umělý objekt do vesmíru byl Koroljov a ne von Braun.
neregistrovaný "marvin"
25. 6. 2007 10:07
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Pěknej blábol Peenemunde padlo do rukou rusům (východní Prusko-dnešní Polsko)
Avatar - Falco
25. 6. 2007 23:27
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Tvrdím snad opak? V Plzni Američani taky byli a odešli...
neregistrovaný "Drsoň"
22. 6. 2007 00:09
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Souhlas... nemám potřebu tento "vůz" hájit... ale co není bezpečné a špičkové teď, může být za pár let... a jsem si téměř jistý, že bude... tak jen doufám, že "tradiční" výrobci neusnou a nenechají se převálcovat... ;-\
neregistrovaný "Cynik"
22. 6. 2007 13:43
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Ale notak, Evičko, vzala jste si už svoje sedativa? >:-[] Myslím, že úsměv idiota nám ještě nějaký čas vydrží, protože Evropa je na naprosté špičce co se týče automobilismu. Mluvíš o kontinentě, kde se dělají Ferrari, Jaguar, Mercedes-Benz, BMW, Aston Martin a desítky dalších značek, kterým se Čínská auta v následujících padesáti letech ani nepřiblíží. Oni možná mají lidský potenciál (který ovšem už využívají i evropské automobilky), ale na to, aby mohli dělat legendy, to nestačí. Na to potřebuješ hlavně něco, co by se dalo nazvat "kulturní potenciál", a ten je především tady.
neregistrovaný "Jasoň"
22. 6. 2007 15:19
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
Optimisto... >:-[]
neregistrovaný "luboš"
22. 6. 2007 16:20
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
:yes: :yes:
neregistrovaný "falco"
22. 6. 2007 21:51
Re: Kdo se směje naposled, nemusí mít nutně nejdelší vedení.
:yes:
anonym
22. 6. 2007 23:53
Re: honda forever
???nejlepsi a hlavne nejkvalitnejsi auta delaji japonci ty ferari :-) zadny evropsky auto se nevyrovna lexus!!!kdyz vydim tady v americe lexus a mercedes a bmw,vedle toho lexe vypadaji jak dva chcipaci!!
Avatar - Falco
23. 6. 2007 21:11
Re: honda forever
Pěkný vtip, máš jestě nějaký další....
neregistrovaný "misogsk"
25. 6. 2007 15:58
Re: honda forever
Sme sa na nom dobre pobavili a ani to nemal v plane >:D
26. 6. 2007 06:36
Re: honda forever
Kulturny potencial? Ty si spadol z Mesiaca? Cinska risa existovala uz davno predtym, ako sa ukludnili a usadili dive hordy v Europe. A Ty napises, ze tisicrocna risa nema "kulturny potencial", nadivo... :no:
anonym
22. 6. 2007 16:01
Re: honda forever
Ty jsi chuj jak lampa jenomže nesvítíš. Číňani okopírujou a ojebou kde co a teď se to znovu projevilo. Je to celá ta východní filozofie obchodu - musí to vypadat kdo ví jak ale ojebané to musí být na maximum aby to nic nestálo a na prodejnách to bylo levné :o) Když tak si v tom kosmonautu klidně jezdi ale moc netřískej dveřma aby sis je nepokřivil.
neregistrovaný "invi"
22. 6. 2007 16:02
Re: honda forever
Ty jsi chuj jak lampa jenomže nesvítíš. Číňani okopírujou a ojebou kde co a teď se to znovu projevilo. Je to celá ta východní filozofie obchodu - musí to vypadat kdo ví jak ale ojebané to musí být na maximum aby to nic nestálo a na prodejnách to bylo levné :o) Když tak si v tom kosmonautu klidně jezdi ale moc netřískej dveřma aby sis je nepokřivil.
neregistrovaný "SpeedGT"
4. 7. 2007 17:38
Re: honda forever
Tak si kup Brilianci a až se v ní rozsekáš a půjdeš na invalidní vozík, zatímco já se jen oklepu a půjdu dál, tak si řekni, že Číňani už byli taky v kosmu. Bude ti to hodně platný.
neregistrovaný "jan"
21. 6. 2007 21:49
.
v nemecku rikali, ze prave cinske auto ze statniho podniku prijde za 4 roky a to uz bude vaznejsi konkurence na zacatku asi jen pro daciu, ale podobne jak korejci v 90letech se rozbehnou a potom budou mit konkurenti problemy. Z japonskych kopii se na zacatku taky kazdy smal
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "muco"
21. 6. 2007 21:52
europske auta
asi pred mesiacom som bural celne do stromu v 100 vke na octavii RS 1,vyskocil som z auta a nic mi nebolo,dakujem za europske standardy v bezpecnosti,lebo ked vidim toto do smiechu mi nie je.asi by som s toho cely nevystupil
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "_Teddy_"
22. 6. 2007 08:11
Re: europske auta
Celne v stovke do stromu a nic sa ti nestalo, hej?
A teraz tu o cervenej karkulke, tu mam radsej...
anonym
22. 6. 2007 09:13
Re: europske auta
videl som fotografie BMW, ktore asi 10 km od mojho domu v 120 km/h vyletelo zo zakruty do stromu. Predok auta na srot, interier s miernymi poskodeniami. Posadka v poriadku okrem jedneho *, ktory sa vzadu nepriputal a skoncil s 3-nasobnou frakturou chrbtice. Asi tolko k bezpecnosti europskych aut.
neregistrovaný "mmx"
22. 6. 2007 09:24
Re: europske auta
videl som fotografie BMW, ktore asi 10 km od mojho domu v 120 km/h vyletelo zo zakruty do stromu. Predok auta na srot, motor odhedeny par metrov vedla auta, interier s miernymi poskodeniami. Posadka v poriadku okrem jedneho *§^˘/, ktory sa vzadu nepriputal a skoncil s 3-nasobnou frakturou chrbtice. Asi tolko k bezpecnosti europskych aut.
neregistrovaný "mamlas"
22. 6. 2007 09:28
Re: europske auta
To jela obě za sebou? A trefila stejný strom?
neregistrovaný "Cynik"
22. 6. 2007 13:58
Re: europske auta
Ty jsi ale mamlas :-) Precti si to znovu.
26. 6. 2007 06:48
Re: europske auta
Rozmyslas vobec, co pises? Pri naraze na pevnu prekazku v rychlosti 120 km/h nema najmensiu sancu na prezitie vobec nikto z posadky, bez ohladu na znacku a typ auta. To co opisujes, mozu byt rychlosti tak 60-70 km/h v okamihu narazu. Fyziku neoklames. Predna deformacna zona auta je asi tak meter. Pri rychlosti 120 km/h ten jeden meter prejdes za 3 stotiny sekundy. Aj ked deformacna zona odbura velku cast narazovej energie, a znizi hodnoty spomalenia, pretazenie je stale smrtelne.
neregistrovaný "mayday"
22. 6. 2007 18:40
Re: europske auta
Prave dnes som videl buracku nazivo: Opel Astra to vpalil do zlava vychadzajuceho pickupu (asi Peugeot Partner, alebo Citroen Berlingo) a pokracoval dalej do betonoveho stlpu a obmurovanej rozvodnej skrinky elektro, ktoru definitivne zrusil. Ten stlp ho zastavil definitivne. Rychlost by som odhadol na 60-70kmh. Chlapik vystupil z auta, akoby sa nic nestalo. Dalsia havaria, ktora hovori o bezpecnosti a odolnosti europskych aut: Audi A4, za volantom moj byvaly sef - cestny pirat, pred nim autobusova zastavka (dedina - zastavka typu 4ks ocelovych I-profilov a vlnity plech). Vpalil to tam neznamou rychlostou, ktora sa da odhadnut z nasledkov: 1.stlp (I-profil) bol doslova odrezany cistym rezom, 2.stlp zohnuty do horizontalnej polohy. Audi A4 sa dalo spoznat jedine podla zadnych svetiel. Sofer sa z auta dostal sam s malym sokom z havarie. A o cervenej karkulke bude nabuduce...
neregistrovaný "nd4spd"
24. 6. 2007 01:54
Re: europske auta
no a takoví jako ten v A4 by měli jezdit právě v těch čínských autech (vzkazují ti co zrovna nečekali na autobus). Znám také jednoho takového co má snad sedm životů, jen měl v oblibě BMV a Porsche než to všechno rozbil...
Avatar - Ricardo
21. 6. 2007 22:01
Špatný výsledek...
No žádná sláva. Ale taky co jsme mohli čekat po loňském testu SUV Landwind. Na druhou stranu stačí vyjít před dům a podívat se, kolik podobně (ne)bezpečných aut po našich silnicích jezdí. A nebo načíst stránky Euro NCAP a podívat se jak dopadl třeba Chevrolet Aveo nebo Fiat Seicento - netroufám si odhadnout jestli byly lepší než Brilliance nebo ne, ale každopádně dopadly taky špatně.
Rozbalit vlákno
5
21. 6. 2007 22:14
Re: Špatný výsledek...
Nevidím žádný problém. Místo Recaro tam dám Martin Baker a bezpečnosti je habaděj.
neregistrovaný "Zrout"
21. 6. 2007 22:32
Re: Špatný výsledek...
:yes: Bez legrace, podle mne prijde doba, kdy i na toto reseni dojde!
21. 6. 2007 22:34
Re: Špatný výsledek...
Představ si hromadnou havárii 50-ti aut na dálnici. To by byl frkot >:D
neregistrovaný "Beefeeter"
22. 6. 2007 10:17
Re: Špatný výsledek...
>:D Leteckej den!.. Jak když foukneš do pampelišky >:D Ale taková nehoda v tunelu... 8-s
Avatar - da_b0mb
21. 6. 2007 22:43
Re: Špatný výsledek...
Ted me tak napada...videl nekdo vcera Na vlastni oci a tu reportaz o "bezpecnejch" Superbech? :-) Dobrej business ;-)
neregistrovaný "ALIEN"
21. 6. 2007 22:03
PROC TAM DAVAJ AIRBAGy ? Kdyz...
Proc tam davaj AIRBAGy , kdyz mas po narazu motor na hlave a strechu pod nohama >:-[] ???
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 6. 2007 19:20
Re: PROC TAM DAVAJ AIRBAGy ? Kdyz...
nO PREDSA PRE PREDAJ!
neregistrovaný "Bildr"
21. 6. 2007 22:35
brilliance je odpověď...
Ano, teď jsem na to přišel. Brilliance BS6 je odpověď na přelidněnou Čínu. Je jich jak mravenců, jeden číňan sem druhej tam, tam se na nějaký hvězdičky od NCAP nehraje >:D Jen nechápu o co se snaží tady u nás v Evropě :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paavo"
21. 6. 2007 22:45
Re: brilliance je odpověď...
Presne to samy jsem chtel napsat, kdyz jsem se rozhodoval , jakou spetkou do mlyna prispet.
neregistrovaný "ALIEN"
22. 6. 2007 01:58
Re: brilliance je odpověď...
Co dat tyhle auta cikanum, misto podpory :-! ....ale aspon 7mimistny.. ;-)
neregistrovaný "Bildr"
22. 6. 2007 08:47
Re: brilliance je odpověď...
není potřeba, i do 5-timístného se jich naštosuje 15 >:D
neregistrovaný "nd4spd"
24. 6. 2007 01:57
Re: brilliance je odpověď...
v Číně jsem těch bouraček moc neviděl a když tak jen ťukance, takže tady je ta odpověď co s tím v Evropě, někam se ti mravenci rozlézt musí...
Avatar - MeSiL
21. 6. 2007 23:05
Zamyslete se
Ano, mozna je to u nejakeho uhlu pohledu zabavne, ale kolik lidi vybira auto podle bezpecnosti. Jo Jardo v prvni lavici, ty se nehlas. Ano, i o tobe Marceli vim, ale co ti, co se o auta nezajimaji a maji jen jako "prevazedlo"? Tech je podle me vetsina. Reknou si, vypada to hezky, je to velky-takze i bezpecny a ta cena? Beru hned dva. Takze ja mam spis obavy z lidi, co si to koupi a tech kvuli cene bude asi dost. Ano, za par desitek let do Šikmooky dotahnou, ale kolik to bude zmarenejch zivotu na silnici? ;-\ :-( :'-( :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ALIEN"
22. 6. 2007 01:56
Re: Zamyslete se
Kazdej svyho stesti strujce....... ;-)
neregistrovaný "nd4spd"
24. 6. 2007 01:58
Re: Zamyslete se
a co s těma mrtvýma mají společného ti číňani?
anonym
24. 6. 2007 19:25
Re: Zamyslete se
Veď má 16rokov!Mladší ešte než já!
neregistrovaný "Honza"
25. 6. 2007 12:29
Re: Zamyslete se
To jsou vyrobci :))
neregistrovaný "Honza"
25. 6. 2007 12:30
Re: Zamyslete se
To jsou vyrobci ;-)
neregistrovaný "DS"
21. 6. 2007 23:37
nechapu
Nepochybuju o tom, ze Cinani se jednou dostanou na uroven, ktera je beznym standardem, ale nerozumim, proc se nyni vubec snazi prodavat takove krapy v Evrope? Prece museli vedet jak ta popelnice v crash testu dopadne a ze si akorat trhnou ostudu. At mi nikdo nerika, ze si nezkusili sami aspon jedno tohle "auto" poslat proti stene, vzdyt to neni problem, na to nemusi slohnout know-how.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fullsize"
21. 6. 2007 23:43
Pověst
Čistý štít a dobrou pověst máme každý jen jednou a to na začátku. Když přišel na náš trh Hyundai, tak u některých modelů byly v novinářských testech uděleny jen dvě hvězdičky s výrokem "raději nenasedat" Trvalo déle jak 10 let než se korejcům podařilo vše dohnat a dostat se s kvalitou alespoň na evropský průměr. Nemyslím si, že by korejci byli jako asijská rasa v něčem charakterově odlišnější od číňanů. Jak je z obrázků patrné, nepoučili se z chyb svých sousedů a vydali se na jejich cestu. Čeká je tedy 10 let snažení, aby se dostali na akceptovatelnou kvalitu a bezpečnost. Zvrátit situaci by jim pomohlo jen to, kdyby opravený model dostal ve všech směrech maximum hvězdiček (v nárazových testech) a bylo prokázáno, že to nejsou speciální kusy jen pro tento účel a seriové vozy budou stejně odolné. Věřte ale někomu ze státu, kde vláda vyrobí jednu jedinou dalekonosnou raketu, aby jí v zápětí vystřelila a začala řvát, že má v šachu půl světa...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
22. 6. 2007 02:07
Re: Pověst
Je videt, ze o nich moc nevis. Charakterove jsou safra odlisni. Je to stejne jako rict ze cesi a britove jsou stejni, pac jsou to vsichni evropani...
neregistrovaný "Bruure"
22. 6. 2007 00:51
Cinani
Myslíte, že to číňani udělaj stejně jako Škodovka s Roomsterem? Upraví ten model, který půjde na test a to, co už je vyrobené nechají být? :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cynik"
22. 6. 2007 14:14
Re: Cinani
Ne. Myslím, že to prostě nechají být. :no:
neregistrovaný "SpeedGT"
4. 7. 2007 17:41
Re: Cinani
Proč by si s tím dělali zbytečnou práci? Jen vyměnit znáček na kapotě a je to. A můžou je klidně kupovat ještě od Škodovky >:D >:D
neregistrovaný "erik"
22. 6. 2007 07:35
Hawk
Než číňani udělají pořádné auto, dojde ropa. Hawk
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "X-RAY"
22. 6. 2007 11:52
Re: Hawk
:yes: :yes: >:-[]
anonym
22. 6. 2007 08:15
ha
kdo by chtěl jezdit v pojízdný rakvi >:-[] ?!? myslim,že podle testú by cena auta musela klesnout tak na 200tisíc,abych vůbec začal uvažovat o koupi takovýho šitu :yes: to aby si člověk obědnal ochranou klec,protože i náraz do králíka,či ptáka zruší totálně celý auto >:D Tohle je snad pokus o snížení lidské populace ne?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda"
22. 6. 2007 08:39
A to je ten průser...
...prostě bezpečné (a kvalitní) auto, dnes nevyrobíte míň jak za částku okolo 200 000,- Ale možná, že když se Čína poučí, nabídne auto za nižší částku. Je hodně lidí co radši koupí nové než ojeté auto ikdyž třeba o třídu níž, Každopádně reálná částka se pod 120 000,- nevejde - a to v Indii nejde (jak bylo deklamováno auto za 3000 dolarů) - to budou jatka!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misakxt"
22. 6. 2007 09:16
auto
No mě to přijde taky jako 120tka ale pouze s tim rozdílem že to má dva airbagy.Ovšem zůstává otázkou jestli tam k nečemu jsou když se sloupek řizení zarazí až do řidičovy opěrky :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
22. 6. 2007 09:51
Čínským laciným šmejdem jsme zavaleni
Veškeré spotřební zboží, domácí potřeby, obuv, textil, elektronika atd. všechno laciný komunistický šmejd. Kvalitní značkový výrobek vyráběný v civilizované Evropě, za patřičnou cenu, by člověk s lucernou hledal. Auta jsou vyjímkou, výběr je dostatečný, produkováno v Evropě, kvalita vynikající, bezpečnost špičková, v tomto oboru nemá čínský šmejd šanci.
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 6. 2007 10:23
Chcete-li se zabít,kupte si čínský auto !
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jj je to auto na chuja"
22. 6. 2007 11:15
jj je to auto na chuja
made in china... kill bill 5 :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "X-RAY"
22. 6. 2007 11:59
Vysoké prodeje!!!!
Vážení, možná to nevíte, ale po tomhle autě je obrovská sháňka a podle dealera jsou vyprodaní na jeden a půl roku dopředu. Když se pídili po příčině, zjistili, že značný počet tchýní dostane pod stromeček a na narozeniny nové auto. ;-) Taková bába tutovka :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Frantik"
22. 6. 2007 12:17
Evropa zatím mistrně uniká
Evropa zatím mistrně uniká čínským plagiátům. Pasivní bezpečnost karoserie je pro Evropu jedním z důležitých kritérií. Druhým kritériem budou brzdy: evropští novináři vezmou čínský vůz na alpské průsmyky, a po několika zabrždění se "uvaří" brzdy. A pár dramatických fotek k tomu... A potom přijde na řadu ekologie provozu (splodiny) a později ekologie výroby daného vozu. Jistě bude mnoho evropanů, kteří si nekoupí čínské auto proto,že uvidí fotografii čoudící továrny, kde se čínská auta vyrábí. Něco zkopírovat jde lehce (hračky,nábytek,...), ale něco zkopírovat je dost obtížné (třeba auta). Pokrok v automobilovém průmyslu je za posledních 10 let obrovský a stále se zrychluje. Proto si myslím, že Čína během následujících 15-ti let nebude mít v Evropě větší než 5-ti% podíl trhu. Vím, že i to je dost. Čínské vozy se budou prosazovat zatím jen v Asii. Tam zbohatnou, a budou kupovat zkrachovalé evropské automobilky i s vývojovými odděleními. A to bude konec...za 25 let.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fucker"
22. 6. 2007 13:47
čínská ocel
Ach ta čínská ocel, ta nic nevydrží, to je známý >:-[] ... Jak tohle vůbec mohli dát na trh... 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nd4spd"
24. 6. 2007 02:04
Re: čínská ocel
někdy si skoč do velkoskladu se železem koupit třeba ocelovou trubku a schválně se zeptej odkud ji mají...
neregistrovaný "Libor"
22. 6. 2007 13:48
čínská ocel
Ach ta čínská ocel, ta nic nevydrží, to je známý >:-[] ... Jak tohle vůbec mohli dát na trh... 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 6. 2007 14:17
Brillance po stopach Landwindu
Dopadlo to tak ako som cakal, tak ako LANDWIND, v ktorom volant v podstate zabil vodiča a tu skoro to isté...Čínania sa majú, čo učiť uvidíme ako dlho im to bude trvat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dave"
22. 6. 2007 16:05
Re: Brillance po stopach Landwindu
Ja bych na ne uvalil embargo. Nic nekupovat. Uz slysim keci typu - kdyz nic nekoupime, ani neprodame...tj. blbost. Protoze oni nas potrebujou, my je ne..
neregistrovaný "DS"
22. 6. 2007 17:38
volant vzadu
Ja myslim, ze by to Cinani meli vyresit tak, ze volant daji az na zadni sedadla a vpredu by se smel prevazet jen nakup z hypermarketu atp. Mam takove tuseni, ze timhle navrhem by nepohrdli, je to jejich "berlickovej" styl. Nevim, jestli by jim tohle proslo, ale kdyz jim prochazeji jine zhovadilosti, ktere se k nam ve velkem distribuuji... (viz elektronika... jestli delate do elektroniky a videli jste nekdy neco cinskeho zevnitr, tak vas urcite uz taky nejednou zamrazilo).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2007 17:47
Re: volant vzadu
jj...viděl jsem mrazák
22. 6. 2007 17:51
Lenovo, ZTE a spol.
K smichu to je jen ted! Pockejte za par let. Kdo si dnes vzpomene na prvni Hyundai Pony, Kia Sephia, Skodu Favorit? Osobne pisu na notebooku Lenovo (btw.jsem spokojen), muj mobil prijima signal z vysilacu giganta ZTE a nad hlavou nam krouzi cinsky vojensky druzice. Pokud umi vyvinout a rozvijet tyto spickovy technologie, tak JE JEN OTAZKOU CASU nez se nauci delat auta...
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2007 19:21
BRILLIANCE a LANDWIND
Nedavno jsem v jedne diskusi videl prispevek, ktery pripomnel dalsi katastroficky narazovy test dalsiho cinskeho vozu, LANDWIND. Take dopadl primo priserne. Pozoruhodna byla pote novinarska a PR propaganda nemeckych vyrobcu ohledne nebezpecnosti cinskych aut. Nemecti vyrobci aut se na tomto vysledku doslova pasli. Vyzdvihovali bezpecnost svych aut do nebes a zaroven zatracovali ostatni (styl GTI). Jak vsichni vime, narazove testy (ADAC a ostatni) se delaji v nemecku. Po testu LANDWINDU se tento vuz stahl z automobiloveho trhu a dnes se prodava s urcitym vylepsenim. Toto vylepseni ale nebylo vubec potrebne. Vyslo najevo, ze nemci pri testu podvadeli a vyslali testovany vuz proti zdi v rychlosti znacne prevysujici testovaci rychlost. Bezpaterni?? Ano, toto dela strach. Strach, ze nekdo dokaze vyrabet a prodavat vyrobek podobne kvality za lepsi cenu, kterou nikdy nebudu moci vyrovnat. Kvalita cinskych vyrobku je stale otazkou. Vetsina lidi zde na diskusi zatracuje kvalitu vyrobku vyrobenych v cine. Kdyz se ale rozhledneme kolem sebe, i ten pocitac na kterem pisu tento prispevek je z valne casti vyroben v Cine. Ze zkusenosti s mentalitou nemcu ohledne dominance v tom ci onom, je dosti podobne, ze se historie opakuje a i tento test je pouhym PR podvodem.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "DS"
23. 6. 2007 18:46
Re: BRILLIANCE a LANDWIND
Nechce se mi s tebou rozebirat vsechno co jsi napsal, ale prosimte, pro priste si ujasni rozdil mezi cinskym vyrobcem a produkty JEN vyrabenymi v Cine jinou nez cinskou firmou. Nejsem si totiz momentalne vedom nejakeho cinskeho vyrobce, ktery by vyrabel komponenty do PC. V Cine jsou tak maximalne fabriky jinych vyrobcu za ucelem snizeni nakladu na vyrobu (pracovni sila, nulova ekologie), ale zavod jako takovy je s technikou, postupy a kontrolou vyrobce, ktery si jej tam postavil.
Avatar - Falco
25. 6. 2007 23:32
Re: BRILLIANCE a LANDWIND
Přesně tak, ale víš co se říká - blbost je věčná...
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 16:16
Re: BRILLIANCE a LANDWIND
Pises hlouposti. Potom by hamburger prodany v CR byl stejne americky jako ten v USA, protoze je namichany podle stejneho receptu. Nebo nabytek z IKEA by byl svedsky i kdyz je vyrabeny v Rumunsku nebo na Slovensku. Skoda je potom take kompletne nemecka, i kdyz je kompletovana a z velke casti vyrabena v CR. Otevri oci, nebud taka zarytym odpurcem ciny a zacni myslet
anonym
24. 6. 2007 19:20
Re: BRILLIANCE a LANDWIND
A ešte chrashtest nejakého cherry-napodobenina DAEWOO MATIZ! ;-)
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 16:15
Re: BRILLIANCE a LANDWIND
:yes: souhlasim
neregistrovaný "Miso"
22. 6. 2007 19:38
Masaker
Toto je masirovanie ega pre Daciu, ci Ladu. Po tomto myslim mozu zabudnut na vsetky svoje komplexy:) A ja * som cely nanic, ze mi na Megane piska lava predna brzda...:)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XMAN"
22. 6. 2007 20:28
Cina a auta?
Ctu tady nazory, ze cina bude za nedlouho to sami jak japonsko a nak se mi to nelibi. Musite vzit v potaz jednu vec, Cina je komunistickej stat, kde je vsechno tak trouchu pozadu a chut investovat tam jako zapad se ji nelibi, takze podle me se Cina nedostane na uroven ani Japonska, ani Evropy, protoze si to predstavte, ze miliardova cina, kde normalni lidi delaj spis nekde v hadrarne bude delat super rudohvezdy auta...
Rozbalit vlákno
3
22. 6. 2007 20:49
Re: Cina a auta?
Cinske pojeti komunismu je znacne rozdilne, nez pojeti komunismu pred lety u nas. V cine je rozsirene podnikani (u nas bylo zakazane), cina vita zapadni kapital (u nas az v 80.letech), atd. atd... Pamatuj, ze cina je technicky vyspela, nebrzdi ji vymenny obchod ani regulace z Moskvy. Nejvetsim rozdilem je snazivost. Cinsky clovek je neuveritelne houzevnaty a snazivy (u nas naposledy za cisare pana). Cinsky HDP roste rok od roku, nas uz predbehli a verim, ze brzo budou na spicce. Nemluvim zde o lidskem pravu, ten je v Cine na urovni CSSR v 50. letech. Cinane jsou ohrome prijemni a sympaticti lide se kterymi se vyborne obchoduje (po vyreseni vsech byrokratickych veci). Ocividne toho o Cine mnoho nevis, ani o komunismu. Zde to ale neni o politice, ale o autech. Cina je v tomto odvetvi stale dosti nova, tak si jeste pockejme. Dobre to pro Evropu ale nevypada.
anonym
25. 6. 2007 16:13
Re: Cina a auta?
Nas uz prebehli v HDP??? Jejich HDP na hlavu je radove asi 10x nizsi nez u nas, navic jiz ted se u nich zacinaji objevovat zasadni problemy s ekologii, ktere jiz za chvili muze ten jejich rust hodne ohrozit. Nehlede na neskutecne socialni tlaky, kdy mala cast populace se ma pomerne dobre a vetsina zbytku dre jak otrok za mrzky (ci zadny) peniz. Situace se s dalsim rustem jenom zhorsi, cekal bych brzo vyznamne socialni boure, ty jsou mimochodem v Cine bezne jiz dnes, jenom se to diky cenzure a velikosti zeme ztrati.
Avatar - Falco
25. 6. 2007 23:38
Re: Cina a auta?
Nerozčiluj se, jak jsem napsal - blbost je věčná...
Průměrná měsíční mzda v Česku - 20 000 kč
Průměrná roční mzda v Číně - 22 000 kč
neregistrovaný "autak"
22. 6. 2007 20:38
Cina a auta?
Nesouhlasim, to auto je pomerne pekny a docela vybaveny, porovnej to s Cinou pred 5 lety, tam jezdily napodobeniny Zigulu. Tohle auto ma sice mizernou bespecnost atd. ale pokud pouzijou kvalitni veci a par dobrych postupu, tak udělaj solidni auto stredni tridy, ktery bude sice pro cinany nedostupny, ale pro evropu pohoda, ale kdyz sezenou dobryho investora, nebo je nekdo koupi, tak maj docela sanci. Vemte si zacatek novych dacii typu supernova atd. hrozny kraksny a to uz byly docela zajisteny...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada"
22. 6. 2007 23:17
za par let
Za par let bude tyhle auta na kvalite Renaultu. Tedy ma kvalite sice nic moc, ale nekterymi jedinci s ohledem na cenu akceptovatelne. A najednou Cina spolecne s Indii bude mit vetsi spotrebu ropy, nez USA.

A potom uz v v Evrope zadna nova auta nebudeme potrebovat. 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Q7"
23. 6. 2007 11:28
velká říše
Navzdory všem ústrkům a problémům, bohužel tihle lidičkové pronikají do všech oborů našeho činění . A jsou to opravdu obory nečekané, jsou schopni v mém oboru vyhrát atypickou zakázku s cenou nižší o 40% . No a investor, ten vidí jen cenu. Jistě domů by si to nekoupil, ale .... . Tak jen doufejme , že nás jejich umíněnost nepřivede do záhuby .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DanieliDesign
24. 6. 2007 19:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
26. 6. 2007 06:54
Re: ADAC
To prave nie je iste. Taky fatalny vysledok. Ved by ti Cinania museli byt totalne blbi. Nepochybujem, ze oni sami robia vlastne crashtesty s autami, ktore chcu vyvyzat, ved vedia, co svetz vyzaduje. myslim, ze vysledok tohto testu prekvapil aj ich samych. Mam podvedomy pocit, ze tu nieco kvapku smrdi....ADAC nie je zrovna premiantom spolahlivosti a nestrannosti...
neregistrovaný "bingo"
26. 6. 2007 09:47
Re: ADAC
Tak jednak Cinani vyvijeji auta primarne pro svuj trh, takze teorie s pokusem, jestli to projde i jinde, nemusi byt vubec licha. Jestli sami nejake crashtesty delaji, je otazka :-) , pro domaci trh zrejme nemuseji (viz crashtesty ostatnich jejich znacek jinde, leda by to bylo zfalsovane globalne uplne vsechno, coz asi nebude). A za druhe z toho crashtestu jsou videa, takze vyssi najezdova rychlost by se musela vychytat i na videu.
26. 6. 2007 10:07
Re: ADAC
To nebolo tvrdenie, skor otazka. Samozrejme nemozno len tak obvinit ADAC z nejakeho podvodu. Len mi je az tak spatny vysledok proste podozrivy. Cinania su vo vyvoji nejaku tu desiatku rokov pozadu, ale hlupaci tiez nie su. Pokial nie je potrebne testovat bezpecnost pre domaci trh, urcite to robia v snahach o export. Ako vravim, boli by blbi. A co sa tyka toho, ze ten crshtest nemusel byt celkom cisty (zastupcovia automobilky zrejme neboli pritomni na skuske?), nemuselo ist zrovna o vyssiu najazdovu rychlost (aj ked aj 2-3 km/h, ktore vizualne tak lahko nezistis by urobili tiez svoje), moznosti na upravu vysledku je urcite dost. Napriklad nalozit mrtvu zataz, odtranit nejake vystuhy z karoserie, odvrtat nejake nosiky...ber to ale vsetko v rovine teoretizovania, nemam na to ziadny podklad. ;-)
neregistrovaný "PatrikJ"
25. 6. 2007 12:46
Zakázat prodej
Zakázal bych prodej všech nebezpečnejch čínskejch aut
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jouda.ondra"
27. 6. 2007 14:06
Bez pasu
Do tohohle auta by se nemely davat pasy, je lepsi umrit hned, nez pak 3 dni v bolestich po prevozu..
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 6. 2007 22:03
Re: Bez pasu
Skôr 3milisec.!!! 8-s >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
7. 7. 2007 12:33
*****
Hlavní je spolehlivost a užitná hodnota auta. BEZPEČNOST mě nezajímá >:D , já bourat nehodlám. Když do mě najede nezodpovědný idiot 160-kou, 5 hvězdiček mi nepomůže!!! 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jojojojo"
9. 7. 2007 00:10
a tak to je
chlapi,nejsem ani Číňan, ani japanofil....jen říkám, bacha na ně.... k***y žluté dobře vědí...a mohl by o tom povidat Franta Šťastný, kdyby chudák ještě žil, jak ho Honda a Suzuki i Yamaha prosili(y) o to, jen aby se na jejich motorkách svezl a řekl co a jak mají udělat jinak.... a to byla Jawa no. 1.... pro neznalé doporučuji knihu Šťastný František... že je to mimo téma??? Nene panáčci, oni nám totiž ještě ukážou...... bojimbojimbojim......
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2007 15:01
jak stavebnice:D
sebevrazi, můžete kupovat >:D >:D
Rozbalit vlákno
0