Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ADAC: test letních pneumatik 2007 (1. díl): rozměr 155/70 R13 T

Německý nezávislý autoklub ADAC pravidelně zveřejňuje hodnocení nejprodávanějších pneumatik na německém trhu. První díl shrnutí tohoto testu přináší výsledky 16 letních pneumatik rozměru 155/70 R 13 T.
Zpět na článek
30. 3. 2007 11:14
30. 3. 2007 11:58
neregistrovaný "Petr"
30. 3. 2007 15:30
31. 3. 2007 20:10
neregistrovaný "JirkaHK"
31. 3. 2007 20:11
neregistrovaný "JirkaHK"
30. 3. 2007 12:35
anonym
30. 3. 2007 15:33
30. 3. 2007 15:56
anonym
30. 3. 2007 14:12
neregistrovaný "astros"
31. 3. 2007 14:26
anonym
31. 3. 2007 14:27
neregistrovaný "Zdeno"
31. 3. 2007 23:51
neregistrovaný "Well"
1. 4. 2007 12:12
neregistrovaný "patrik"
30. 3. 2007 11:14
BRAVO BARUM
155... to tedy je rozměr. Tohle mám i na horským kole. Ale... i tak... je to frekventovaná šířka, takže, jak jsme dopadli. Výborně. Velebme BARUM Brilantis. Tu si kup. Ovšem pozor na Stellu, myslím, jako na gumu, i když obout Subaru Stella do Matador... STELLA, to by byl drak století :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Petr"
30. 3. 2007 11:58
Re: BRAVO BARUM
Barum uz nee... Dvakrat jsem to s nima zkousel a nechapu, jak muze byt jeste horsi guma na mokru. To ty horsi gumy asi nemaji zadny vzorek... A zadny test me nepresvedci, ze barum je dobra guma na vode. Staci mi dvojnasobna osobni zkusenost.
30. 3. 2007 15:30
Re: BRAVO BARUM
Na běžném autě (a 155 jezdí většinou páteční jezdci formule chata) to myslím bude bez problémů. Caymana holt to chce asi obout do jinejch.
neregistrovaný "JirkaHK"
31. 3. 2007 20:10
Re: BRAVO BARUM
Barum opravdu ne, měl jsem je na Felicii a nejen, že moc nevydržely, ale na mokru se jen klouzaly!!! Je ale fakt, že v té době měl kamarád na Felicii Matadory a ty byly ještě horší.
neregistrovaný "JirkaHK"
31. 3. 2007 20:11
Re: BRAVO BARUM
Barum opravdu ne, měl jsem je na Felicii a nejen, že moc nevydržely, ale na mokru se jen klouzaly!!! Je ale fakt, že v té době měl kamarád na Felicii Matadory a ty byly ještě horší.
anonym
30. 3. 2007 12:35
Re: BRAVO BARUM
Clovece, ty uz nedokazes napsat ani celou vetu aby davala smysl, ze ty trpis nejakou degenerativni poruchou neuronovych spojeni?
30. 3. 2007 15:33
Re: BRAVO BARUM
Pozor, stydlíne, to že ti mé věty nedávají smysl, to může být také poruchou na tvém přijímači ;-)
anonym
30. 3. 2007 15:56
Re: BRAVO BARUM
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "astros"
30. 3. 2007 14:12
tak nadalej vymyvajme hlavy
Toto s objektivitou asi moc spolocneho nema, vo francuzsku kraluje Michelin, v IT Pirelli no a v nemecku Conti.
Samozrejme ze treba oddelovat zrno od pliev a chranit motoristov od nebezpecnych plastov, ale toto je trapne. V hornej casti uvadzaju stupnicu hodnotenia plastov, avsak udelene ciselne hodnoty sa vobec nezhoduju so "slovným" hodnotenim. :no:
Inak plast Conti je asymetricky a smerovy (ako vacsina dnesnych "modernych" plastov) ktory nema lavu a pravu variantu. Ak sa pozorne pozriete na namontovane plaste na aute, tak vam neunikne, ze smerove drazky idu na jednej strane spravne, na druhej opacne. A to nas vyrobcovia presviedcaju ze kazda drazka je extremne dolezita a presne vypocitana. Dalo by sa verit, ak by lava a prava varianta plasta existovala (co by bolo narocnejsie na logistiku, teda aj drahsie), takto je to len dalsia marketingova masaz.
No a co sa tyka Matadoru, vraj bude o chvilu v nemeckych rukach, takze si v nemeckych testoch polepsi,.. teda nie zeby sa nejak zmenila konstrukcia plastov, len testy zacnu lepsie vychadzat. >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
4
30. 3. 2007 16:07
Re: tak nadalej vymyvajme hlavy
A proc tedy nemecka pneumatika skoncila stejne jako japonska a italska? A proc Semperit, nemecka pneu, skoncila hur nez Barum (mimochodem taky vlastne nemecka). Proste placas kraviny, bez s tim nekam na pavlac a ne sem...
anonym
31. 3. 2007 14:26
Re: tak nadalej vymyvajme hlavy
Ja si myslím, že nemecký ADAC je nezávislá inštitúcia, a ich testy určite nie sú skreslené. Ťažko ich môže ovplyvniť niečo ako krajina výrobcu. :-|
neregistrovaný "Zdeno"
31. 3. 2007 14:27
Re: tak nadalej vymyvajme hlavy
Ja si myslím, že nemecký ADAC je nezávislá inštitúcia, a ich testy určite nie sú skreslené. Ťažko ich môže ovplyvniť niečo ako krajina výrobcu. :-|
neregistrovaný "Well"
31. 3. 2007 23:51
Re: tak nadalej vymyvajme hlavy
Já si myslím, že Astros má ve všem pravdu ;-) . Ten problém asymetrického designu není jen u Continentalu, stejně na tom je i GY Excellence a určitě i další výrobci. Další velkou pravdu napsal GTI "Páteční jezdci formule chata" >:D :yes: . Co po těch pláštích v tomto rozměru vlastně můžeme chtít .
neregistrovaný "patrik"
1. 4. 2007 12:12
tak nadalej vymyvajme hlavy
Pneumatikám se věnuje pozornost až na posledním místě - dealeři a jejich marketing je prostě nevnímají. Až se tohle jednou změní, budou nás při prodeji nových vozů masírovat tunami informací a skvělých gumách, které z auta XY dělají fakt éro... Zatím mi v testech pneu i nabídce gumařů chybí stručné popisy jednotlivých gum - jejich celkové povahy a vhodnosti pro určitý typ/velikost vozu a určitý typ jezdeckých požadavků. Takhle se člověk dozvídá jen útržkovité názory servismanů typu: "tyhle nokiany jsou měkký jako bačkory, dají se použít jen na malý a lehký auta", nebo "tyhle pirellky jsou fajn, ale holt tvrdší". Ano, taky já jsem po jediné sezóně zahodil brillantisy, protože jsem najednou nemohl vyjet od silnice tři metry po mokré trávě do vrat a navíc se sjížděly jak činské kecky - bylo to ovšem před nějakými 8 (?) lety a věřím, že od té době v Barumu udělali nějaké změny, nicméně moje důvěra už je jednou provždy podlomena, je mi líto. Pro spravedlnost: téměř stejně prapodivné se ukázaly Michelin Energy generace kolem roku 2000 - výsledek: vyhýbám se michelinům.
Rozbalit vlákno
0