Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 147 Linea Rossa za 489.000,-Kč

Český dovozce vozů Alfa Romeo přichází na trh s nabídkou speciální edice Alfa Romeo 147 Linea Rossa za 489.000,-Kč. Akční model vychází ze základní pětidveřové verze 147 1,6 TS (77 kW) Progression a je nabízen s bohatou standardní výbavou.
Zpět na článek
4. 6. 2006 11:50
neregistrovaný "milo"
4. 6. 2006 14:14
neregistrovaný "Lubosh"
4. 6. 2006 14:15
neregistrovaný "Lubosh"
4. 6. 2006 21:55
neregistrovaný "Martin"
4. 6. 2006 23:28
neregistrovaný "milo"
4. 6. 2006 23:32
neregistrovaný "milo"
5. 6. 2006 00:13
neregistrovaný "Martin"
4. 6. 2006 14:19
neregistrovaný "masO"
4. 6. 2006 21:11
neregistrovaný "GermanCarFan"
5. 6. 2006 00:16
neregistrovaný "Vasek"
5. 6. 2006 07:20
neregistrovaný "limach"
5. 6. 2006 14:05
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:11
neregistrovaný "limach"
5. 6. 2006 00:23
neregistrovaný "Kubas"
5. 6. 2006 05:34
neregistrovaný "Jan"
5. 6. 2006 11:52
neregistrovaný "NIcKON"
5. 6. 2006 12:48
neregistrovaný "Quido"
5. 6. 2006 13:44
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 14:12
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 06:42
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 07:25
neregistrovaný "limach"
5. 6. 2006 07:45
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 10:11
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 10:20
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 14:17
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 15:02
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 08:03
neregistrovaný "Charger"
5. 6. 2006 08:10
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 08:28
neregistrovaný "Charger"
5. 6. 2006 10:09
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 10:57
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 10:59
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 11:33
neregistrovaný "milo"
5. 6. 2006 11:36
neregistrovaný "Petr"
5. 6. 2006 11:48
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 12:07
neregistrovaný "NIcKON"
5. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "NIcKON"
5. 6. 2006 12:30
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 12:35
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:17
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:22
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 14:24
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:29
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 15:00
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 13:24
neregistrovaný "pjetka"
5. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 09:10
neregistrovaný "Petr"
5. 6. 2006 10:27
neregistrovaný "petrrik"
5. 6. 2006 11:16
neregistrovaný "mari"
5. 6. 2006 14:24
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:41
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 14:52
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:55
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:58
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:42
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:57
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:11
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 15:21
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:14
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 15:24
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:33
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 15:54
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:04
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:12
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 17:24
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 16:20
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 16:34
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:37
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 16:56
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 17:00
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 21:28
neregistrovaný "156driver"
5. 6. 2006 20:55
neregistrovaný "mr.modena"
5. 6. 2006 17:35
neregistrovaný "MadPete"
5. 6. 2006 22:31
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 22:34
neregistrovaný "luckhash"
6. 6. 2006 09:53
neregistrovaný "Paja"
6. 6. 2006 13:14
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "milo"
4. 6. 2006 11:50
AKO JAZDIA ALFINY
Vo stvrtok som prevetral 159 1.9 jtd a breru 3.2. Vecer tu k tomu nieco napisem. Zatial iba tolko..159 sa, aspon po technickej stranke podarila velmi, design, ten tu uz bol. A Brera? Krasna z vonka, vyborne auto na zaradenie do triedy GT, teda, iba v pripade ze sa berie ako dvojmiestne. Neviem pochopit zmyslanie inzinierov v alfe, pretoze tie zadne sedacky su uplne nepouzitelne. Za mna, co mam menej ako 180 cm by si sadlo mozno akurat tak 4-5 rocne dieta. Fakt nechapem.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lubosh"
4. 6. 2006 14:14
Re: AKO JAZDIA ALFINY
neregistrovaný "Lubosh"
4. 6. 2006 14:15
Re: AKO JAZDIA ALFINY
omylom som stlacil enter :*) V Alfe im islo asi o to, aby si za teba sadla nejaka prirucna taska ci priatelkyna kabelka, s detmi zatial nepocitali...
neregistrovaný "Martin"
4. 6. 2006 21:55
Re: AKO JAZDIA ALFINY
Brera je prezentována jako 2+2 to znamená že zadní sedadla jsou pouze nouzové a pro malá děti. Nevím jak ty, ale já bych si nikdy nemyslel, že Brera má ambice být rodinným vozem. Nakonec malá otázka, co si myslíš o zadních sedadlech v Porsche 911?
neregistrovaný "milo"
4. 6. 2006 23:28
Re: AKO JAZDIA ALFINY
Ano, je prezentovana ako 2+2. Ale, pochop, pozries dozadu a vidis tam dve velmi pohodlne vyzerajuce kresla. sadnes si do auta a tvoja opierka sa takmer dotyka zadnych sedadiel. Tu nejde o rodinne auta, a asi sa zhodneme ze brera nie je zrovna 911. Ale ide o to, ze tie sedadla su tam uplne zbytocne. Keby boli o 10 cm viac vzadu, tak vtedy by to bolo perfekne GT. PS, pre mna 2+2 dva znamena ze sa dozadu da aspon ako tak sadnut a mat kam dat nohy. Pride mi to tak, ze za auto co stoji mega a pol SK, som 1
neregistrovaný "milo"
4. 6. 2006 23:32
Re: AKO JAZDIA ALFINY
sto tisic vysolil len tak, za kozou potiahnutu penu, ktoru mi vlastne uplne kludne mohli dat osobitne v krabici. Pride mi to skratka ako ma vzadu motor. brera ma vzadu akurat tak obrovsky kufor.
neregistrovaný "Martin"
5. 6. 2006 00:13
Re: AKO JAZDIA ALFINY
S tím Porsche jsem uvedl, protože mě nenapadlo nic jiného co má uspořádání 2+2, ale v zásadě je toto uspořádání bráno tak, že dozadu lze posadit dítě do deseti let věku resp cca 130 cm (někdy max 150 cm) vysoké a to ještě spíše nouzově. Nejsem si jist, ale to co čekáš (prostor i vzadu) nabízí spíš Alfa GT. Nevím co si představuješ pod pojmem velký kufr, na mě to působilo, že je jen o trochu větší než v malých autech. Ale je fakt, že ve srovnání s GTV který by měla Brera nahradit je dvojnásobný.
neregistrovaný "masO"
4. 6. 2006 14:19
kazetak
nechapu ze se dneska jeste porad davaji do auta kazetaky... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GermanCarFan"
4. 6. 2006 21:11
Kazetak
Kazeta? Jak to vypada, ty vo*e?
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2006 23:25
ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
nářadí... No, s těmi 104 koňmi... bych to viděl, že by se mohli s Loganem v naftě v dlouhým táhlým dost posekat :no: Tedy... maximálka 185... zajímavej sporťák... Kastle stále pěkná :yes: A cena příjemná... možná se počítá s tím, že to postupně donosíš do servisu... Nebo, že by Alfa začala být spolehlivým autem? Je tu někdo se zkušeností za volantem 147... jak je to se spolehlivostí?
Rozbalit vlákno
43
neregistrovaný "Vasek"
5. 6. 2006 00:16
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ahoj, mel jsem 147, tu silnejsi 1.6. A byl sem s ni nadmiru spokojen... Jediny nesvar byly svetla...tu a tam praskla zarovka. A garancni prohlidky byly levnejsi nez mam ted na fabii... >:D A co vic, skvele se mi s ni jezdilo.
5. 6. 2006 00:34
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "limach"
5. 6. 2006 07:20
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Mám 147 1.6TS 88kW přes 3 roky, jediná závada po asi 1,5 roce synchron mezi 2. a 3. stupněm, spraveno v záruce, jinak jen denně jezdím a raduju se. On ti sice ten "bratwurst" fanatik s nickem GTI pod tvým příspěvkem zvedl palec, ale místo toho by to ve 147 taky mohl zkusit v praxi, pak možná zjistí, že i s jednašestkou a pořádným podvozkem se dá slušně vyřádit, o designu uvnitř i vně snad ani nemá cenu mluvit. Ještě k těm světlům. Svítím stále, ale kromě prvního roku provozu, kupodivu, mi žárovky nepraskají, za což jsem rád hlavně kvůli problematickému přístupu k nim. takže pokud bych měl něco kritizovat, tak jen mizerné ostřikovače.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:05
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
:-) Limachu, klid... klid. Ten "bratwurst" :-) je sice kouzelnej, ale to neznamená že ti polezu do vejfuku. Hele se 104 koňmi se vyřádíš leda tak na parkovišti pžed Delvitou, tomu věřím... jinak je to žalostně, opravdu žalostně málo... mimochodem, Fiesta ST... nebo POLO GTI jedou na 150 koních... tam už bych si uměl představit ostřejší jízdu... To alfa na 104 koních, to je možná dobrý, ale ne do protivětru ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "limach"
5. 6. 2006 15:11
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Chtěl jsi slyšet zkušenost, tak jsem ti ji napsal, dokonce jako majitel, co ji už delší dobu má. Já se vyřádím i se 120 koníky, třeba na letišti a nejsem sám, na parkovišti před Delvitou děláš machra před peroxidkama možná jen ty sám. Jinak díky za nabídku, ale na rektální hrátky mě nedostaneš, to si k sobě najdi někoho svolnějšího. Nic ve zlém, proti gustu... ;-)
neregistrovaný "Kubas"
5. 6. 2006 00:23
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Matinka se uz 4 roky vozi ve 147 1.6 a svete div se, ma najeto 90tkm a v servisu auto bylo zatim 4x, vzdycky kazdych 20tkm na prohlidku... Jinak nic... Krome spatne fungujicich ostrikovacu svetel, obcas vrznouciho interieru a spotreby oleje mezi 1-2dcl/1000km uplna pohoda ;-)
5. 6. 2006 00:34
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Jan"
5. 6. 2006 05:34
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
A pan Chytry opet blinka sve nesmyly, ses ubohej GTI - to je ma zprava tobe!! Uz se neplet to tehle diskusi, ja taky neotravuju vw i kdyz si myslim ze je to nejnenavidenejsi automobilka a dela ubohy auta. Sedni si do sveho foxe a zmiz!!
neregistrovaný "NIcKON"
5. 6. 2006 11:52
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Potvrzuješ mou teorii, že fanouškové italských aut jsou nejméně tolerantní a nejsprostší. Zkrátka největší blbci. Kvůli takovým jako ty, Enzo a někteří další se někdy stydím přiznat, že sám mám doma dvě italská auta. Okolí by si mohlo myslet, že jsem jedním z vás.
neregistrovaný "Quido"
5. 6. 2006 12:48
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
NIckON: nene to není jen mezi "náma", to je všude, jen "doma" to víc zamrzí, ale máš recht, primitivní fanoušek čehokoliv je mor :no:
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 13:44
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Vysvetli mi kdy jsem byl na nekoho sprostej??? Nechapu proc si me beres na musku!!!
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 14:12
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Dekuji Ti za cejch, myslim, ze to preziji... ;-) necitim se byti prisprostlym troubou, stejne jako tady nevidim, krome beznych (bohuzel) narazek nic podivuhodneho. Navic jsou dle meho militantnejsi nazory rozprostreny stejnomerne a namitky vuci italske produkci v zasade stale stejne a bez napadu. ;-)
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 06:42
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ano je sportovni a vzdycky byla. Na srazu veteranu byla stara GTA 1300 motor ma vykon 93 koni, krasny auto jako ze skatulky. To ze ma 1.6 104 koni je uplne normalni hodnota. Je zajimavy ze jednou tvrdis ze je 147 pro zensky a pak ji srovnavas v dlouhym tahlym s dehtovym Loganem, kterej dejcha pres turbo. Je to o volbe co chces, jestli chces vyhravat v dlouhym tahlym tak si sahni po silnejsim motoru. Mas na vyber, strop je 3,2 V6 s 250ti kobylama. Zabijak jmenem GTA, ale je to o penezich, mas li na tohle tak ber a nebo nech byt a nekuckej tu neco o dlouhym tahlym.
neregistrovaný "limach"
5. 6. 2006 07:25
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Díky. Navíc ta verze se 105 koni je pro stlačení ceny o něco níže, pak je tu ještě ta, co sám vlastním, tedy se 120 koníky. Pokud vím, tak GTI milovaný koncern se skříženými motykami ve znaku takovou 1.6 dodnes neumí udělat a aby se aspoň klasickému Twin Sparku přiblížil, tak ještě musí doporučovat plnotučné palivo a hrát si s přímým vstřikem.
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 07:45
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Naprostej souhlas. Stejne po 1.7. nam tech 104 koni naprosto staci.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 10:11
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Tak to je velmi podivný názor... P.S. Alfa vlastně musí bejt šťastná, že nastupuje bodovací sistém, aby se nemusela červenat, že mi tu podsouvá nějeké výkonově podměrečné auto se sloganem - mysli si, že valíš sportovní Alfu... jo, výkon podobnej Loganu... dokonalá politika... proto holt je Alfa v takovým laufu v jakým je.
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 10:20
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
A jeje. Tady se nam dneska nekdo vyspal. Tvrdim ze 104 koni staci ne dnesni silnice. Jestli chces vic tak si musis priplatit. Prosimte kolik ma VW z 1.6 vykon? Koukl jsem na stranky a 102 kobyl, ve vyssi vykonovy variante 115, Alfa 120. Jsme opet u cisel. Mas nazory malyho kluka kterej by chtel zavodit s autem na dalkovy ovladani protoze je levnejsi. Kdyz chces delat machra musis na to mit a ne delat paskare co si mysli ze s 1.6 vypraska kohokoliv. Z Loganu sportaka neudelas, Alfa ma o dost lepsi podvozek tak prosimte nehon cisla sedni porovnej a pak si to strihni treba v klikatejch zatackach, tam zalezi na podbvozku a ne na konich
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 14:17
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
105 HP ma zakladni verze a je nejslabsim motorem v nabidce, automobilek, ktere se soustredi na beznejsi automobilovou produkci a mohou se timto parametrem pochlubit prilis neni. Treba i Audi je na tom o 5 HP hure. M-B diky tride A jeste vice (a to je vlastne nizsi stredni jako AR 147). Obvyklym parametrem teto tridy je hranice 75PS, coz je o 30 mene, nez nabizi nejmene vykonna Alfa, je to snad maly rozdil?
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:02
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Na alfu samozřejmě ano... to je jako by Cayman začínal na 110 >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 10:07
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ale nevšiml jsem si, že by VW měl ambice být sportovní automobilkou...
neregistrovaný "Charger"
5. 6. 2006 08:03
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Alfa si hraje na to že je sportovní a většina lidí jim to baští...ale žádný pravý sporták v nabídce nemají.. :no:
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 08:10
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Jojo, je to spis takova alternativa k komfortni lowend >:D :no: >:-[]
neregistrovaný "Charger"
5. 6. 2006 08:28
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
:yes:
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 10:09
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
A co je dnes tedy tím sportovnám náčíním Alfy? Nafta ve 159?
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 10:57
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
a co je sportovní zboží? Nejrychlejší podvozek, nebo tuna plastu na přednim nárazníku?
Je vidět že ste nikdo tady ještě v žádné alfě nikdo nejel. Lancia Integrale vám nic neřiká? Jestli ano, tak kde myslíte ,že se vzali podvozky thema apod?
Motor nedělá auto, auto dělá poctivá strojařina na podvozku, zavěšení, odpružení, geometrie apod. To bohužel z dnešní produkce aut spoňuje jen minimum nabízených aut. Ale alfa ano, at uz s nejslabším motorem.
Skym si užijete víc zábavy?S nadupanou pětkou při pendlování okolo koně na václaváku, nebo na kokořínsku s 105ti koňovou alfou?Notabene 90% prodanejch dvousvíčkovejch jednašestek je prodanejch v silnější 88kW verzi...přál bych vám svezení s 2.0TS 115Kw.
159 v naftě je věc druhá, o tom jinde...
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 10:59
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
nějak se mi tam vytratili čísla :-( podvozky 147,156, 145,146 vycházejí samozřejmě z Integrale.
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 11:01
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Naprostej souhlas. :yes:
neregistrovaný "milo"
5. 6. 2006 11:33
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
nic v zlom, ale fakt si myslis ze si uzijes viac zabavy s 105 konovou alfou nez s napr s focusom alebo mazda3? Sprobnul som 159, alfa, jasne, dobre auto, ale dnes vie podvozky kde kdo. Alfa nie je porsche, a ked maju dobre naladeny podvozok na 147 alebo 159, nemysli si ze to znamena ze prejdu zakrutu 2x rychlejsie. Len ju prejdu o nieco rychlejsie ako 'komfortne' sedany a asi rovnako rychlo ako 'sportove' ako niektore, a od niektoych zase pomalsie. Tak ked si to porovnam...mam 'sportovu' alfinu s podvozkom ktory od konkurencie nema daleko a s motormy ktore nakonkurenciu neviem.
neregistrovaný "Petr"
5. 6. 2006 11:36
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Nevis o cem mluvis. Viz: [odkaz] :yes:
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 11:48
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
OHOHOOOOOO! :yes: Tomuhle se tezko ;-)
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 11:57
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
ted mluvish z cesty. Porad tady mluvite o nejslabsi motorizaci kterou alfa nabizi. Opravdu si myslish ze zakladni focus 1.6 bude rychlejsi?No nevim. Opravdu si myslish ze mazda 3 bude rychlejsi spodobnou motorizaci? opět si nejsem jistý.
pls nesrovnavej 159 a 147. 159 je bohuzel uz nekde jinde a to že se mi moc nezamlouva kde ,je věc druha.
Kdyz uz o těch motorech : 1.6 TS 120k v roce 1995. BMW 116i 115k rok 2004. ( o japonskejch vysavačích nemluvim). Jde o to že ,alfa je vyjimečná tím. že i nejzákladnější modely oplývají neobyčejnou dynamikou v přímce i v zatáčce. Samozřejmě že Focus RS, ST,atd atd, mají podvozek srovnatelný. Kdo drží nejrychlejší čas ve vyhýbacím manévru?AR 156 1.8TS sest let stara. M3,M5 za ní. focus kkde?.

Tohle je na hrozně dlouhou diskuzi, a nejde to zevšeobecňovat na jednu nabízenou variantu auta.

Jedinou velkou nevýhodu moderních alf je absence pohonu 4x4.
neregistrovaný "NIcKON"
5. 6. 2006 12:07
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
A co Crosswagon? Plnohodnotnou čtyřkolku, kterou používá, by jistě bylo možné použít i jinde.
neregistrovaný "NIcKON"
5. 6. 2006 12:09
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Sám blbnu - Brera 3,2 JTS je samozřejmě taky čtyřkolka.
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 12:30
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Mluvím o alfach generace 1995-2004 zhruba. 159, brera už je jiné je sice hezká záležitost, ale jediná motorizace, sice fajn motor, ho dost jsem si 4x4 ala 155,164Q4...
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 12:35
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Tak nevim, vypadávají mi odtud věty, nejaká sabotáž? 8-s 8-sMno nic, snad mě je auto nanic, byhc skoro řekl. A Brera je jinde než 147. Představoval bych si 4x4 ala integrale, ve 147 2.5V6 ze 156...ale maketing je marketing
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:08
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Focus se přece netváří jako sportovní auto... To vy tu básníte o sportovních Alfách... Ford Focus je normální hatchback.
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:17
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
achjo GTI, mam tě rád, ale ted nám podsouváš takovy divný věci.
Smarja, samozřejmě že 104 koní je málo.Ale srovnávejme ST polo GTI sou auta naladeny jinam, od toho tuje GTA, taky naladěná jinde, stejne jako focus ST.AR 147 1.6 je taky normální hatchback, nevim kde jsi přišel že je to sportovní vůz. Skvělej, rychlej podvozek, se 120koníkama i skvelej motor.Víc nic víc mín. nevim proč by tu někdo měl básnit o sportovních alfách pořád...
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 14:22
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ano, Focus taky zacina na 80 konich, Golf dokonce na 75...AR na 105 ;-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:24
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ale ani jeden z nich se netváří, že útočí na sportovní svezení roku... ;-)
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 14:29
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ano a AR ma jednoznacne navrh. Tech 30 koni tu dela temer 30% navic vykonu zakladniho modelu, je to dostatecne? Ve tride supersportu asi ne u hatchbacku, zcela jiste. ;-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:00
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Ty si děláš legraci... 105 koní v nižší střední... max 185... to je snad nějakej pokus o vtip, ne? :-) Tahle alfička je dobrá pro manželku na nákupy... přesně (jo, přesně) jako 1,6 GOLF, či FOCUS...
neregistrovaný "pjetka"
6. 6. 2006 13:24
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
Nic ve zlým GTI, ale Tvoje příspěvky mi silně připomínají to, co už kdysi nazval Freud " sublimací libida do orální sféry " (ve Tvém případě grafické ). Nevytrácí se s kvantitou Tvých příspěvků i jejich úroveň ?
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 11:32
Re: ALFA JE PRÝ SPORTOVNÍ
AR 159 3,2QV, 147 GTA...naftu musi dodavat, je to tlak trhu, benziny maji vyvonene! ;-)
neregistrovaný "Petr"
5. 6. 2006 09:10
Alfa 147 red line
To mi pripomnelo Favority ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "petrrik"
5. 6. 2006 10:27
Re: Alfa 147 red line
myslíš tohle: [odkaz]škoda&id=3156…
neregistrovaný "mari"
5. 6. 2006 11:16
Re: Alfa 147 red line
:-) >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:24
TAK JE TO JASNÝ
Opět se potvrdilo, že je jedno, co vlastníš, protože to nejsportovnější auto pod sluncem je 147 na 105koních >:-[] 105 koní bych si nedovolil tlačit mezi sporťáky ani na základní škole. Jo, dobrá kára, pěkně vypadá... ale nejezdí... teda vymáčkneš z ní 185... to jezdil fakt i Favorit z mírnýho kopce... panebože... tady si kolega koupí alfu na 1.6 motoru a vůbec se nestydí tu psát ódy na sportovní notu ostrejch hochů... Co to je? 105 koní... to má kdejakej dobrej RC model... s tím jo, s tím je dobrý sportovní svezení... ale pánové, já jsem vlastně rád... Vždyť my jsme se tak nepřímo dozvěděli, že takové POLO GTI... :yes: to je vlastně pro alfisty něco, jako pro mě 911ka. BRAVO ALFISTI :yes: :yes: :yes: tohle jsem od vás opravdu nečekal >:-[] 105 koní v nižší střední... bože... o třídu menší Fiesta ST a POLO GTI jedou na 150 a s náma to nehne, považujem to za "normálku" a tady alfisti tečou nad 105 koňmi... no, tak to jsou ty smutné konce... P.S. Brácho, pod 200 za mnou vůbec nechoď... to jsi pro smích... jestli chceš řešit důstojný sportovní svezení...
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 14:41
Re: A je to tu zas
Opet utvrzujes me (a asi nejen me) ze srovnavas jabka s hruskama. Obhajuju tech 105 koni, nekomu to staci, kdyz na ni ma at jde do ni. Jestli chce vic tak at si priplati. Je to o vyberu toho co chces. Jestli chces zavodit tak vyber GTA ale musis na ni mit. Jestli chces zlatej stred tak sahni po 2.0 TS. Je to o vyberu.Kdo ma rad naftu sahne po JTDcku. Tomu se rika nabidka, a ty beres anebo nechavas bejt. Mimochodem tech 105k se da vztahnout na jakykoliv jiny auto z N.stredni.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:52
Re: A je to tu zas
105 koní stačí mnoha lidem... jen těm alfistům, co milujou sportovní auta... jaksi by stačit nemělo, nemyslíš... a nafta? To si děláš legraci... mít auto s ambicí - dokonalý sportovní podvozek - včetně kabátu... a pak to valit v naftě... Tak tohle tedy má píseň rozhodně není. Když Alfu... tak nadupanou, nekompromisní, s který je cejtit touha po krvi... Je vůbec taková, nebo se Alfisti koncentrujou do nižší střední na 105 koní jako vosy na pivo?...
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:55
Re: A je to tu zas
začínáš bejt vtipnej ;-) :-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:58
Re: A je to tu zas
To sis všimnul brzo. ;-) :-)
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 14:42
Re: A je to tu zas
mas blbej den co? :-) :-) Já furt nevim kdo tu tvrdí ze 147 v 1.6 se 105 koněma je sportovní náčiní..ses občas dost lamička :-!
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 14:57
Re: A je to tu zas
Nevím, co je lamička :-) ale bezpečně vím, že kolega nahoře mě přesvědčuje, jak je v Alfě na 105 koních báječný -sportovní- svezení :-) Tak o tom píšu... 105 koní je tak akorát dobrý na mikrospánek... Osobně to považuju za trapnost kvartálu... Alfa musí mít výkon, musí bejt dostatečně ostrá a samozřejmě nikoliv v naftě... Když chceš naftovej kočár... to si snad koupíš Mercedes, ne?
neregistrovaný "Enzo"
5. 6. 2006 15:11
Re: A je to tu zas
Ja te nepresvedcuju, nauc se cist, ja jen ten vykon obhajoval ze nekomu staci. Myslim ze dnes je z tebe citit velka chut se hadat kuli kazdymu slovu. Trapnosti a to dost podstatnou je tvoje prekrucovani slov. Bez do politiky tedka tam takovy hledaji. Jeden den pises ze 147 je babsky vozitko a pak bys z ni chtel cejtit krev. Uz si vyber za cim si stojis. Delat z ostatnich hlupaky je moc jednoduchy a koukam ze dneska si se zaradil mezi ty posmivace a provokatery i TY :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:21
Re: A je to tu zas
Tak především si nemyslím, že dělat z jiných hlupáky je jednoduché. Taktéž jsem přesvědčen, že tu nikdo takovou ambici ani nemáme. A konečně jsem pevně přesvědčen, že Alfa na 105 koních žádným sportovním náčiním není, neb býti ani nemůže.... to je vše. Já tu neteču nad touhle červenou karkulkou... já naopak musel napsat něco, co by tu Alfu postavilo v diskuzi do míst která ji náleží (ačkoliv mě to mrzí). Je to podrůměrnej (zejména výkonově) vozejk, u něhož nemůže být vůbec řeč o sportovní jízdě. A tohle nezmění ani poměrně její dobrej podvozek. Protože auto, tedy sportovní auto, musí mít motor. Nemusí ovšem nutně mít 500 koní, ovšem pod 200... to je lepší mlčet. A mít nenadupanou Alfu... to je jako kdyby Cayman začínal na 110 a my tu tekli z nádhernýho sporťáku... Prostě, pokud tu kolegové napíší tu základní pravdu - že totiž 147 na 105 je tuctové auto do kolony a nikoliv lítačka, co deklasuje Fabiu RS, či snad dokonce Fiestu ST nebo POLO GTI (vše o třídu menší auta!) pak není nutno již dál polemizovat. Ale pokud tu bude někdo trumfovat 105 koňmi... nastavím mu zrcadlo.
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 15:14
Re: A je to tu zas
A kdo řekl že MUSÍ bejt dostatečně ostrá a že MUSÍ mít dostatečnej výkon?Ty? Kdo řekl že zadní náhon je rychlejší? Kdo řekl, že německej design je studenej, kdo řekl, že nejrychlejší auto je BMW M5, kdo řekl že italove mají nespolehlivá auta?Takovejch otazkej ti položim tisíc, a věechno to jenom záleží na nějakejch předpojatejch skutečnostech typu jedna paní povídala....Jde o to jak na ten problém nahlížíš.Alfa romeo je značka jako každá jiná...jen dělá technicky dokonalejší automobily než ostatní, za cenu třeba jisté náročnosti údržby a nepraktičnosti. A nevim proč bys měl schazovat celou zančku kuli jedinému modelu, kterej si stejně nikdo nekoupí...Pleteš marketing s technikou.Dve naprosto odlišný věci v automobilovém průmyslu.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:24
Re: A je to tu zas
Špatně chápeš psanej text - nikdo tu neshazuje Alfu... a já? já tu "shazuji" toho, kdo tu teče nad 105 koňmi... to je vše. To bych udělal i kdyby se tu někdo vnucoval s těmi 105 koňmi třeba u Golfu... prostě 105 koní v téhle třídě už (víš vůbec co znamená to - už?) dnes nic takřka neznamená... a už vůbec nic v nižší střední třídě s akcentem na -sportovní notu- vždyť na 105 jezdí na nákupy takřka důchodci...
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 15:33
Re: A je to tu zas
Mno hezké, a poenta toho tvého vyprávění GTI? Já nějak nechápu ty tvoje zařazení. VW patří sem, BMW tamhle a Alfa sem. Stejně jako porsche trapčí s SUV, aby si zachránila zisky, jaguar dělá kombíka atd. tak alfa sáhla ke 105 jízda se něměří na koně. Vsadim se, že tebou zmiňivaná Fiesta ST bude na lecjaké trati rychlejší než 99% aut s 50% výkonu navíc..Hlavně, když jsem tím autem nejel. Tak o něm od počítače nebudu mluvit. Já nikdy nejel golfem ani Polem GTI--> nevyjadřuju se. Ale alfy sem řídil všechny, a nikdy, nikdy sem nezažil, že bych se za volantem nudil. Ani s blbou 1.6TS 88kW...
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 15:54
Re: A je to tu zas
Fakt? Hele, luckhashi, pokud se domníváš, že tu mohou psát o autech jen ti, kteří v autech jeli... tak to by tu moc příspěvků nebylo... Ale hele... nevím, jestlis´ jel toho Cayenne... zejména v T... byl bys unešen, tomu věř. Těch 105 je opravdu málo... zejména na nižší střední a na Alfu, to prostě ber na vědomí... Přiznám se, že tohle je dnes první diskuze na auto,cz, která potlačuje touhu po výkonu... a zrovna u alfy... to mi vysvětli :-) P.S. Nepřál bych ti nudu ve Favoritu v dlouhým táhlým... když tě bere jedna 105ti koňová Alfa za druhou... Jo... jak vidíš, všechno je relativní... i ty koně. Ale 200 je 200. Vím co píšu.
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 16:04
Re: A je to tu zas
200 je 200 naprostej souhlas. 156 2.5V6 ;-) Ale ted si mě špatně pochopil. Ted bych ut mohl rozpoutat diskuzi, estli tak záleží na parametrech výkonu, nebo spíš na tom jak je položen křivka a jak kroutící moment atd atd.Tohle je nadlouho, já si také myslím že 105 koní je málo, ale málo na co? tahle alfa nemá pražádné ambice se stát sportovním autem, špatně tak soudíš možná ze vzhledu. A k tomu Porscheti, ať to má kolik chce koní, pořád je to vysoká karoserie a hmotnost přes dvě tuny. Valící se kolos na dálnici.Jenom doufam že sou dobře dimenzovaný brzdy. Nebezpečný auto pro širokodaleký okolí...S velkejma autama na mě nechoď, mam nutkání jim vypouštět ventilky v centru ;-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:30
Re: A je to tu zas
:-) To nedělej :yes:
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 16:12
Re: A je to tu zas
Je to stejne malo jako 100k na Passat a o neco vic na BMW 3, nebo M-B C... ;-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:30
Re: A je to tu zas
Sedíš si dnes na hlavě? On tu někdo psal, že Apoštol na 100 koních je sportovním nářadím?
neregistrovaný "Paja"
5. 6. 2006 17:24
Re: A je to tu zas
A je dostatecnou, nebo spise dustojnou zakladni motorizaci pro vuz hmotnosti 1,5t? Je to uplne o tom samem...A co BMW, M-B, nebo Audi?
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 16:20
Re: A je to tu zas
Chtěl jsem jenom prostě poznamenat, že nebudu unešenej jenom proto, že u toho auta je napsáno že to má 300k apod apod. Stejně tak nebudu zklamanej, že auto má jen 105 koní, ikdyž to leccos nasvědčuje...To jenom k tomu že hodnotím to co opravdu dobře znám... A k naftě, přál bych ti zažít 240koňový peklo v dieslu...
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:34
Re: A je to tu zas
Znám, luckashi, znám. Nedávno jsem jel Q7 v třílitru... dokonalé svezení. Nedávno jsme tu psali o naftě... dnes již jsou to výborné motory... obrovský zátah... opravdu obrovský... Samozřejmě to není na vlásenky... a na sportovní svezení, ale na běžnou jízdu, když to potřebuješ trochu osolit do kopce, je nafta opravdu famozní... a 240 koní s tím autem cloumá dokonale.
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 16:37
Re: A je to tu zas
Q7? to už smě si snad vyjasnili stěmahle příšerama ne?:-) Já myslel 156SW 2.4JTD 240HP >:-[] idkyž uznávám, že to teda nejni zrouna seriová verze :-)
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:56
Re: A je to tu zas
Těžkej předek... zátah bude omračující... na ty vlásenky to asi nebude...
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 17:00
Re: A je to tu zas
Vidiš? už zase hodnotíš od stolu >:D Nejni to tak hrozný, Ten pětiválec je relativně podotýkám. To je výhoda přeplňovanejch motorů. velkej výkon, lineární křivka, prostorová a váhová nenáročnost. Integrale žije! :-) Je to divný jak se ta móda vrací...GTI a spol.
neregistrovaný "156driver"
5. 6. 2006 21:28
Re: A je to tu zas
ty si uplny * - uz si sa s nejakou jtd alfou viezol ???
urcite nie, pretoze potom by si ju nemohol urazat mercedesom 8-s
5. 6. 2006 21:45
Re: A je to tu zas
:-) No, to by se mi ani nemohlo podařit, viď... :-) ;-) Mercedes je jinej svět, jiná liga... už sto let...
neregistrovaný "mr.modena"
5. 6. 2006 20:55
Re: A je to tu zas
Mě by zajímalo jak vtipně by jsi reagoval ty kdyby tvoje autíčko někdo srovnával u Loganem, nediv se, že tím pak hodně lidí naštveš. My tu 105 koňovou 147 máme doma (ne tuhle "line vezri"), ale zatím jen cca čtvrt roku, takže tvrdit něco o spolehlivosti nemůžu. Plně nám vyhovuje, chtěli jsme auto, který má ducha a který člověk nepotká na každým rohu a o nějaký trhání asfaltu už nám vůbec nešlo. Svezení je s ní i tak hezký, stejně jako hezky vypadá.
Za tou slevou nemusíš hledat snahu vybrat si to v servisu. Před časem ti tady jeden člověk psal že rozdíl mezi srovnatelnou 147 v ČR a v BRD je skoro 90 tisíc. To co Alfa ČR udělala je jen nabídka za férovou cenu, protože i ty němci tam budou mít nějakou marži.
Pokud vím, tak byla už od začátku roku podobná marketingová akce, kde byl jinej motor s bohatou výbavou za cca 580t, ale asi se to moc nechytlo, proto zkusili ještě jeden pokus.
Pokud ještě umím číst, tak ten model označili "Linea rossa", takže nechápu kde nejen ty vyvozujete, že se Alfa ČR snaží tohle auto prezentovat jako nějakej extra sporťák.
Proto taky nechápu to srovnání s Fiestou ST, to pak teda rovnou srovnávej s 147 GTA, která má 250 koňovej 3,2 litr. Taková Autodelta pak z toho motoru umí dostat i 400k., ale to už jsem někde jinde
5. 6. 2006 22:12
Re: A je to tu zas
Děkuju ti za reakci, mistře Modeno :yes: Právě pro takové, jako jsi ty jsem... to nepsal. Ty víš přesně cos koupil a jsi rád ve svém krásném :yes: autě. A cejtíš k němu třeba velkou lásku... a užíváš si jízdu v něm... jistě. Jenže já tu musel psát o tom, že to tu pomalu vypadá, že 147 na 105 válcuje v dlouhým táhlým 911 v turbu... Tak to teda neválcuje ;-) Malá Alfa je velmi povedený vůz... má sportovní šmrnc. Přeju ti jen štastné kilometry... P.S. A toho Logana doufám, ode mne nebereš na vážno ;-)
neregistrovaný "MadPete"
5. 6. 2006 17:35
Seat León
, sportovní to vůz, základní motor, voilá, 1.4 MPI 85k, ovace ve stoje, prosím!!! >:D >:D >:D
GTI, jestli jsi chtěl dokázat, že někteří fanoušci některých značek jsou trapní, uznávám, že se ti to podařilo >:-[]
P.S. "Dokonalej drzek" v nižší střední, BMW 1 má koní v základu asi tak 115... za 600 000. Kde s tím chceš protáčet zadní, na zamrzlý louži před Delvitou? ;-)
P.P.S. Polo GTI je o ničem, přečti si Autocar (britský) ;-)
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2006 22:06
AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
Tak to se zase fanoušci ALFY předvedli. Jo, kolega MadPete jim dokonce musí radit s argumentací ;-) Paja je zoufalej od rána, tlačí mi sem sto koní v Apoštolu... a tak je nutno reagovat - Tak především, každá slušná automobilka si nedovolí ti prodat auto s jedním motorem, u každé slušné automobilky má motorizace jednotlivejch modelů své gradace. Jistě. Porovnej si sám základní motorizaci BMW1, Focusu, GOLFU atd... zjistíš, že jsou tařka shodné... a výkonově nikoliv oslnivé... ovšem je tu jeden zásadní problém - jedině fanouškové Alfy dělaj ze 105 koní ve 147 konkurenta Veyronu... proč?, tohle prostě nechápu. Nikdo přece neočekává, že základní Golf pojede jako GOLF GTI :yes: Nebo snad jo? A proč tu tedy alfisti tečou ze 105 koní v nižší střední? Tak o to jde. Jde totiž o to, že právě ta Alfa si musí na svou pověst dát setsakra pozor... ano, milí alfisté... to vy tu dokola předhazujete, že Alfa je dokonalé sportovní náčiní... že Alfa se přece miluje... jak která... Ovšem Alfa má jinej problém... dnes už vůbec nejde o to, jestli se ti zatáhnou tanga, když vyslovíš slovo ALFA ROMEO... jde o to, prodat... a to se moc nedaří... tady potkat 159 na silnici se rovná malému zázraku... Velkej model chybí úplně, 159 má ambice na nejhorší prodeje roku, 147 vaří včerejší čaj... Breru a GT od sebe takřka nerozeznáš, zepředu dokonce nerozezná 159 od Brery ani Bertoňák... no, tak tohle je ten obraz dokonalého sportovního náčiní? Podívej se na portfolio BMW... vždyť paleta modelů je tak rozsáhlá, že ji bez pomoci ani nedokážeš vyjmenovat... Jistě, němci... dokonalost, preciznost, kvalita... Tak když už teda chceš před světem obhajovat svou lásku... nehal ji do plášě dravce silnic... je to smutné, ale budeš muset zvolit poměrně usedlejší ohoz... P.S. Giulia... jo, to byly doby... Dnes, pokud chceš platit za znalce motorů a sportovních aut jako takovejch, ti nezbyde, než holt sedlat to dokonalé BMW... věř... že budeš neskonale spokojenej.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 22:31
Re: AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
;-) Vidiš a mě na autech vubec nezajímá kolik se jich prodává, a to vůbec!!To přeci nejni měřítko kvality.Jinak se ti moooooc hezky podařilo nám podsunout že tu tečem ze 105 koní. Já teda rozhodně ne, ani nikdo okolo...Skvelá věc, kolovrátku :-))Bavíš mě...Ajestli nepoznáš GT a Breru, tak si je buď viděl jenom na fotkách, a nebo sesh slepej ;-) Čím mín alf se u nás(podotýkám u nás) prodá, tím líp :yes: :yes: Konfekcí by se nikdy alfa stát neměla. Technikou se pomalu priblizuje průměru, tak snad tim designem to dotáhnou....U mě nejni alfa jenom volbou srdce, u mě je to i volba rozumu..domluvil sem ;-)
neregistrovaný "luckhash"
5. 6. 2006 22:34
Re: AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
Vem 116 a AR147 1.6TS 88KW, Focuse 1.6, Golfa 1.6 ,Hondu civic s podobnym výkonem a postav ty auta na startovní čáru. Dej jim okruh, dva, tři ať se gumy rozehřejou, posaď do nich špičkové jezdce, prostřídej je... a vyber nejlepší časy..Pak hodnoť sportovnost, rychlost atd...Ostatní jsou jenom osobní pohledy, domněnky, maketingově zabalený prdy a komerční masírování...
5. 6. 2006 23:26
Re: AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
Ani slovem jsem za celou diskuzi nenapadl Alfu za jízdní vlastnosti...
5. 6. 2006 23:25
Re: AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
Volba rozumu? Co jiného než konfekce je 159 či 147? Máš pravdu, že počet prodaných kusů není měřítkem kvality... u Aston Martin... nikoliv ovšem ve střední třídě... tam to 159 těžce projíždí...
neregistrovaný "Paja"
6. 6. 2006 09:53
Re: AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
Fabulujes...o prodejnich uspesich AR159 v nemecku vis i Ty sam. CR urcite neni meritkem ;-) A ze bych si zoufal...tomu never! Pises, ze kazda automobilka ma pravo na zakladni model, ma ho i AR a deklasuje jim vsechny krom BMW. To je cela pravda. ;-)
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 13:14
Re: AŤ ŽIJE ALFA - SHRNUJU
Znovu opakuji - nekritizuji Alfu, vyjadřuji se k onanii nad Alfou, co jede max 185... Nad Golfem v základu tu neteče nikdo. Ani nad Focusem :-) jen nad Alfou... nad tím grippenem našich silnic... se 105 koňmi se tu píší ódy... Tak o tom píši.