Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 159 po faceliftu: ceny na českém trhu od 599.000,- Kč

Alfa Romeo modelového roku 2008 přichází s drobnými úpravami a velmi lákavou základní cenou. Není ale všechno zlato, co se třpytí...
Zpět na článek
18. 4. 2008 12:12
18. 4. 2008 18:26
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 12:53
18. 4. 2008 12:59
18. 4. 2008 13:06
18. 4. 2008 14:02
18. 4. 2008 14:29
18. 4. 2008 13:14
18. 4. 2008 13:20
18. 4. 2008 14:55
neregistrovaný "wector"
18. 4. 2008 16:58
18. 4. 2008 19:04
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
18. 4. 2008 23:11
19. 4. 2008 10:22
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2008 12:48
18. 4. 2008 23:08
18. 4. 2008 18:30
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 21:25
19. 4. 2008 03:06
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 13:53
18. 4. 2008 14:31
18. 4. 2008 14:35
18. 4. 2008 18:39
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 18:28
neregistrovaný "Znalec"
19. 4. 2008 03:18
neregistrovaný "babo"
20. 4. 2008 18:18
neregistrovaný "yaroukh"
18. 4. 2008 14:56
neregistrovaný "fredy999"
18. 4. 2008 18:41
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 15:49
18. 4. 2008 18:48
neregistrovaný "babo"
19. 4. 2008 12:25
19. 4. 2008 19:25
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 12:12
E-Q2
Pochybuji, že bude v základu samosvor Q2 pánové, špatně jste četli tiskovou zprávu ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 18:26
Re: E-Q2
No tak toto presne mi povedal aj predajca. Aj mi dal take cenniky, Q2 vsetky modely okrem tusim uplne najzakladnejsich motorov
Avatar - Dinar
18. 4. 2008 12:53
Hmmm...
Tak tohle je zpráva dne, Alfa poslechla nářky a začala jednat, udělala se 159kou ne jeden, ale několik kroků vpřed. Viz. technické změny, jedno, že jde o snížení váhy o "jen" cca 50kg, i ta jsou poznat, ale hlavně návrat k plnému užití hliníku na nápravách, to je ono, plus informace o Q2, na jeho fungování jsem velmi zvědav, posílené motory. No, zdá se, že nejhezčí auto střední třídy bude konečně konkurenceschopné i svými výkony na silnici, sice jsou to zatím jen informace, ale není důvodu si myslet, že by zmíněné změny 159ce výrazně nepomohli. A ty ceny, u Alfy konečně pochopili, že jestli chtějí mezi premii, musejí si cestu nejdřív poctivě odšlapat v souboji s mainstreamem, a že to nebude boj lehký. V6 motor s cenou pod milion, na to konkurence moc odpovědí nemá. :yes: Celou tuhle zprávu Alfy směrem k trhu můžem hodnotit jen velkým potleskem, a nelze než se těšit na svezení. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
23
18. 4. 2008 12:59
Re: Hmmm...
Nepoznávám tě. :-O
Avatar - Dinar
18. 4. 2008 13:06
Re: Hmmm...
Neplácej, každé, řidičsky přívětivé, auto je můj kamarád, z toho co je v článku napsáno, doufám, že 159ka taková konečně bude. Do teď svými výkony na špičku nestačila a cenami se k ní tlačila, tlačila se někam, kam zatím nepatří, trh to srovnal, a nakonec ji prodávali s nedůstojnými slevami. Teď jsou z mého pohledu ceny tam kde mají být, není důvod nevěřit, že se to auto začne konečně prodávat. A o vzhledu 159ky jsem neměl pochyby nikdy. Takže, ještě něco nepoznáváš?
18. 4. 2008 14:02
Re: Hmmm...
Pořád ne... článek neurážející, logický, podložený tu více tu méně logickými argumenty... Připadá mi, že tohle psal člověk a ne totální trotl...
Avatar - Dinar
18. 4. 2008 14:29
Re: Hmmm...
"Připadá mi, že tohle psal člověk a ne totální trotl" no to asi proto, že jsem to psal já, ne ty. ;-)
18. 4. 2008 13:14
Re: Hmmm...
Nejkrásnější kombik střední třídy je bezkonkurenčně 159SW, pak dlouho, velmi dlouho nic, nějaká ta A4, BMW3, C5 a až poté ten zbytek. Ceny nižší, kvalita vyšší, 1.9JTD 150PS, V6 260PS co víc si přát :yes:
Avatar - Dinar
18. 4. 2008 13:20
Re: Hmmm...
Přesně tak. ;-)
neregistrovaný "wector"
18. 4. 2008 14:55
Re: Hmmm...
Náhon na zadní ;-)
18. 4. 2008 16:58
Re: Hmmm...
ne díky, 15 už mi bylo ;-) Zadní pohon beru jako technickou variantu, nikoliv něco navíc.
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
18. 4. 2008 19:04
Re: Hmmm...
tak to je chyba. Zadní náhon je především něco navíc a vůbec to nemá spojitost s blbnutím a driftováním. Jde o to, že zadní náhon je za všech okolností sofistikovanější. Žádné rany do volantu, škubání, přenos vibraci a ran při akceleraci v zatáčce do volantu. Auta se zadním náhonem krásně pluji, lépe se směřují na apex a ještě lépe z něj. Sofistikovanost, vyvážení vlastností a ovladatelnost. O tom je zadní náhon...
Avatar - Ricardo
18. 4. 2008 23:11
Re: Hmmm...
Pohonem... náhon vede na mlýnský kolo :-)
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2008 10:22
Re: Hmmm...
To mas burt, jestli nahonis, nebo pohonis. Hlavne aby to bylo az do konce >:-[] >:-[]
Avatar - Zdenda
18. 4. 2008 23:08
Re: Hmmm...
Zadní náhon bude a už brzy. */Alfa-Romeo/Alfa-Romeo-ma-opet-blize-k-… /> :yes:
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 18:30
Re: Hmmm...
takt o tazko, A4 (dnes som videl nazivo na autosalone) a BMW3 tam absolutne nemaju co hladat. Tak C5, MAZDA 6, MONDEO KOMBI a ACCORD TOURER. A 159 - skor len v sedane
18. 4. 2008 21:25
Re: Hmmm...
To je možný, ovšem mě se líbí to co jsem psal. Krom toho Mondeo bylo úžasné asi pět minut na obrázku, v realitě celkem obyčejné kombi, Mazda6 také nic extra a Accord nehodnotím, protože kromě obrázků jsem ho nikde neviděl. 159 v sedanu je pěkná, ale v combi dokonalá.
neregistrovaný "babo"
19. 4. 2008 03:06
Re: Hmmm...
mna tak opustil MONDEO SEDAN a LIFBACK, vlasnte uplne. Aj ked nie za 5 minut, aj na zivo to bolo OK, ale... KOMBI mi ale nevadi... Rozhodne ale 3er nemozem, nie je to tak zle, ako sedan zboku, ale tie svetla ma stale strasne rusia... A4 AVANT - ten zadok je nesmierne divny, paci sa mi o este menej ako A6 AVANT, ale A4 ma to sklo este divnejsie skosene, proste sa mi to javi, ako keby niekto podarenemu A4 sedanu odsekol za c stlpikom koniec a prilepil zadok z A6 a co nepasovalo, tak este nejako zmodifikoval...

159 mam ale prehodene, sedan je jednicka.

A kazdemu sa nam paci nieco ine, tak to ma byt... Aj ked z hladiska dizajnu niekedy ani vyspele automobilky vobec nechapem :-)
18. 4. 2008 13:53
Re: Hmmm...
Taky Te nepoznavam, hrubka v textu! ;-). AR159 jsem se po recenzi ZZ jednoho z prvnich kusu dost bal. bohuzel vsak cenova politika v CR do doby predstaveni FL modelu byla naprosto otresna a za cenu skladova 1,9JTD se dala v D koupit 2,4JTD 4x4 v plne vybave i s navigaci. Neochota jednani o cenu tak pro mne znepristnupnila tento model. Pritom musim napsat, ze jizdni vlastnosti prave Q4 ve verzi Sportwagon s 2,4JTD byly velmi dobre, motor s relativne hezkym zvukem, palubni deska ve stylu a kvalite, kterou bych ocekaval v BMW mne opravdu lakaly. Puvodni cenu vyssi o vice nez 20% oproti nemeckemu trhu jsem vsak nebyl ochoten akceptovat. Nyni je situace o neco lepsi. ;-)
Avatar - Dinar
18. 4. 2008 14:31
Re: Hmmm...
jo, ty změny :*)
18. 4. 2008 14:35
Re: Hmmm...
...promin, sam mam "bad day", tak jsem byl rad, ze jsem na neco narazil :-)
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 18:39
Re: Hmmm...
s tymi cenami by som povedal presne to iste, bol to velky favorti pri vybere auta. Ale urovne vybavy na nic, elektrocke sedadla a stresne okno v ziadnej vybave, ani najvyssej(len doplnkova a to za 45 000 + 35 000 SKK, tusim). Teraz su ceny lepsie, aj ked stale mi to pride pomerne dost (stale spustu vybavy treba doplatit)
neregistrovaný "Znalec"
18. 4. 2008 18:28
Re: Hmmm...
Ale jdi ty brepto! Alfa 159 deklasovala svymi vykony na silnici konkurenci uz pred faceliftem - viz napr. tento nemecky test - [odkaz] . Ted to ale bude jen lepsi. To je pravda.
neregistrovaný "babo"
19. 4. 2008 03:18
Re: Hmmm...
tak hadat sa s chlapikom, co ma najazdene s roznymi modelmi a ohanat sa 100rokov starym jednym testom, ktory je prinajmensom divny a uz bol 100krat rozoberany, ty budes zjavne "znalec". teda nic proti ALFE, 159 ma naozaj dobry podvozok a vybornu ovladatelnost. Na mna ale tiez posobila tazko, z nepochopitelnych dovodov pomerne dost nedotacavo, ale to bude tym dieslom. Aj ked ten predok mi na nej prisiel tazky, ako keby tam bol aspon trojliter diesel... Od podvozku idu ale pomerne dost rany, podobna chyba, ako u ACCORD a to este 159 jazdi na balonovych 17-kach 225/50 (na 18-kach je uz ale kostitras), chcelo by to lepsie odhlucnenie. Hodnotit ale FWD a RWD dokopy je nezmysel, pre mna FWD podvozkovo a ovladatelnostou bolo 1. 159, 2. ACCORD + starsie MONDEO 3. mozno PEUGEOT 407, sice sa naklana, ale tiahle zakruty udrzi neuveritelne. Horsie je to ale s ovladatelnostou, napriek tomu test, ze VECTRA sa udrzala lepsie su z rise snov :).

Inak moj ACCO po dokupeni tovarenskeho SPORT SUSPENSION je teda mazec, to uz seriova 159 nestiha. Ovsem to ich nove "TI" asi bude velka vec :-) Tusim ma aj znizenejesi podvozok a brutalne 19-ky gumy :-) Tym ale tak skoro asi nepojdem :-( :-(
neregistrovaný "yaroukh"
20. 4. 2008 18:18
Re: Hmmm...
Mezi "být lepší" a "deklasovat" je "deklasující" rozdíl, Znalče.
neregistrovaný "fredy999"
18. 4. 2008 14:56
wau
SW sa mi velmi pozdava, otazka je len ako na tom bude s kvalitou. Lebo aj ked je to v zaruke, akakolvek porucha dokaze totalne rozbit tyzdenny program... Tak neviem ci to risknut, to su tie dilemata :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 18:41
Re: wau
vraj mala ALFA este aj 2 mesacnu odstavku linky a 159 sa nevyrabali, precechovavali stroje a tvrdia, ze po F/L sa kvalita ma este o dalsich 50% zvysit :-) Je ale pravda, ze ja talianskym seriovym autam stale moc neverim, ich povaha nie je na takuto vyrobu, pre nich je MASSERATI, alebo FERRARI - kazdy kus pomaly jedinecny a original >:-[]
Avatar - da_b0mb
18. 4. 2008 15:49
Interier
Ty 3 vydechy a pod nima 3 budiky...a vsechno orientovany na ridice - to zeru :yes: Asi se mi to nikdy neokouka
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2008 18:48
Re: Interier
no nazivo praveze tie 3 vyduchy a 3 budiky nemusim (tie budiky su take hlboke a vyzera to ako okienko z ponorky). Ovladanie klimy tiez nemuselo svietit oranzovo, do auta sa to nehodi (ale je to vzdy dobre vidiet, co je fajn). Trochu sa mi este nepaci ergonomia tlacitiek na volante, stale som stlacil jedno tlacitko z toho kruhu a zapla sa ina funkcionalita...

Napriek tomu interier znesie porovnanie s najlepsimi autami v triede, to je urcite pravda :yes:
19. 4. 2008 12:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
19. 4. 2008 19:25
Re: Je to zlé
Ty fakt len dokazujes svoju "odboronost". Aky model s akou vybavou AR159 prosim Ta ma 1.7 tony, majstro? Ja som pohotovostnu hmotnost nikdy nestudoval u ALFY, aj ked je pradva, ze pri jazde sa mi 1.9 JTD 150k trochu tazka zdala, v ziadnom piapadne nemala ale 1.7 tony, to je zivy nezmysel. Na inom fore majitel nejakej AR 159 pise, ze napriklad 2.2 JTS ma pohotovostnu 1.5 tony bez vodica a teraz daju 45kg dole... Aha... teraz ma napadlo, ze z kade asi tuto info mas. Pozrel som sa do testo na tomto webe a tam ma prave 159 1.9 JTD SEDAN napisanu hmotnost 1680... Tak tomu ver, ze je to chyba... Poprosim ked taketo niec budes pisat, tak len z vlastnej skusenosti a nie podla toho, co si na jednom mieste precital, chyby niekedy byvaju aj na oficialnych strankach danej znacky.... Takto tucna ALFA teda rozhodne nie je, to si pis...

Cena klesla pomern jemne. Zaklady model ma preto taku nizku cenu, lebo dali moznost vyberu aj 1.8, co sice osobne nepokladam za uplne stastny tah (ten motor sa do tahkeho auto absolutne nehodi), ale nevadi... Prerasteny velky tlsotch MONDEO, ktory je rozmermi uz vyssia stredna, co zabludila do strednej omylom urcite AR konkurovat nebude, obzvlast nie je tym hroznym interierom, to FORDU fakt nevyslo...