Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 159: oficiální fotografie a informace

Konec dohadům. Nástupce Alfy Romeo 156 zná oficiální podobu. Jmenuje Alfa Romeo 159 a vypadá skvěle.
Zpět na článek
22. 2. 2005 13:38
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2005 22:00
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2005 22:02
neregistrovaný "Regat"
22. 2. 2005 13:40
neregistrovaný "Jachym"
22. 2. 2005 13:45
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:11
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 14:14
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:32
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 14:19
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 2. 2005 14:38
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 13:51
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2005 13:58
neregistrovaný "Miki"
22. 2. 2005 14:00
neregistrovaný "Enzo"
22. 2. 2005 14:03
neregistrovaný "Wik"
22. 2. 2005 14:12
neregistrovaný "Jiri"
22. 2. 2005 14:13
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 14:40
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:49
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 15:03
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:51
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 15:35
neregistrovaný "paja"
22. 2. 2005 17:11
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 17:23
neregistrovaný "Jenda"
22. 2. 2005 19:28
neregistrovaný "dmx"
22. 2. 2005 16:31
neregistrovaný "RomikX"
22. 2. 2005 17:08
neregistrovaný "wolff"
22. 2. 2005 17:12
neregistrovaný "911T"
22. 2. 2005 18:21
neregistrovaný "petrumr"
22. 2. 2005 18:36
neregistrovaný "Yuri"
22. 2. 2005 22:08
neregistrovaný "pepik"
22. 2. 2005 23:18
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 00:42
neregistrovaný "jan"
23. 2. 2005 01:12
neregistrovaný "Tom z LA"
23. 2. 2005 07:49
neregistrovaný "paja"
23. 2. 2005 10:50
neregistrovaný "Petr"
23. 2. 2005 11:54
neregistrovaný "JoKo"
23. 2. 2005 10:18
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 15:44
neregistrovaný ".."
23. 2. 2005 19:52
neregistrovaný "magic"
24. 2. 2005 00:24
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 2. 2005 09:06
neregistrovaný "magic"
26. 2. 2005 21:00
neregistrovaný "petrumr"
23. 2. 2005 07:10
neregistrovaný "Fans"
23. 2. 2005 09:02
neregistrovaný "911T"
23. 2. 2005 09:31
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2005 09:58
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2005 10:15
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2005 10:26
neregistrovaný "Petr"
23. 2. 2005 11:51
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2005 15:58
neregistrovaný "petr"
23. 2. 2005 15:45
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 20:04
neregistrovaný "magic"
24. 2. 2005 08:54
neregistrovaný "911T"
22. 2. 2005 17:13
neregistrovaný "tomaz"
22. 2. 2005 23:02
neregistrovaný "honza"
22. 2. 2005 17:19
neregistrovaný "Jenda"
22. 2. 2005 17:46
neregistrovaný "Wik"
23. 2. 2005 08:34
neregistrovaný "free"
23. 2. 2005 20:17
neregistrovaný "magic"
24. 2. 2005 12:19
neregistrovaný "free"
22. 2. 2005 17:55
neregistrovaný "DVD"
22. 2. 2005 17:56
neregistrovaný "Cuore sportivo"
24. 2. 2005 10:06
neregistrovaný "Jenda"
24. 2. 2005 10:50
neregistrovaný "Enzo"
24. 2. 2005 15:23
neregistrovaný "Jenda"
24. 2. 2005 19:48
neregistrovaný "radio"
25. 2. 2005 10:21
neregistrovaný "limach"
22. 2. 2005 18:47
neregistrovaný "paja"
22. 2. 2005 17:29
neregistrovaný "Radek"
23. 2. 2005 17:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 2. 2005 19:00
22. 2. 2005 17:30
neregistrovaný "Pavel_KR5"
22. 2. 2005 17:48
neregistrovaný "DVD"
22. 2. 2005 17:50
neregistrovaný "audi"
22. 2. 2005 18:10
neregistrovaný "susi"
22. 2. 2005 18:12
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 11:12
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 15:56
neregistrovaný "mates"
22. 2. 2005 18:25
neregistrovaný "petrumr"
22. 2. 2005 18:54
neregistrovaný "JP"
22. 2. 2005 19:30
neregistrovaný "dmx"
22. 2. 2005 19:44
neregistrovaný "theo"
22. 2. 2005 23:07
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 01:25
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2005 09:02
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 11:15
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 12:10
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 12:51
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 13:25
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:28
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 14:47
neregistrovaný "limach"
26. 2. 2005 17:08
neregistrovaný "Max"
23. 2. 2005 15:59
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 16:38
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 23:39
neregistrovaný "radio"
24. 2. 2005 07:50
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 22:53
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2005 13:22
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:26
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 13:33
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:37
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 13:40
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 20:27
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 22:59
neregistrovaný "TRUCKER"
24. 2. 2005 11:12
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 15:07
neregistrovaný "MichalH"
23. 2. 2005 15:40
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2005 07:43
neregistrovaný "MichalH"
23. 2. 2005 16:01
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 16:35
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2005 10:35
neregistrovaný "Sipi"
25. 2. 2005 08:21
neregistrovaný "knour"
25. 2. 2005 23:12
neregistrovaný "Vasek"
26. 2. 2005 21:10
neregistrovaný "petrumr"
27. 2. 2005 23:38
neregistrovaný "Rob"
18. 3. 2005 07:17
neregistrovaný "ML"
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2005 13:38
Alfa proste design umi ...
... jeste bych rad videl interier
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2005 22:00
Re: Alfa proste design umi ...
neregistrovaný "Regat"
22. 2. 2005 22:02
Re: Alfa proste design umi ...
Koukni se na AutoRevue.cz tam sou špionážní fotky interiéru.
neregistrovaný "Jachym"
22. 2. 2005 13:40
Je fakt dobra
Nova Alfa se myslim fakt povedla. Videl jsem nekolik studii a "tajnych fotek" ale zadna nevypadala tak drave a sportovne. Fakt dobry. Predek se hodne podoba Brere a zadek je typicka Alfa. Jeste jsem zvedavej na interier, ale myslim ze to bude ve sportovnim stylu. Chromove ramecky kolem tachometru, kulate vydechy klimatizace, atd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 13:45
BRAVISSIMO
Sedím, prsty v křeči. Totálně rozhozenej po tom, co sem přijdu od tý modrý audi. Alfa Romeo. Doprčic pode mnou se třese židle. Jo, jo, tohle je ten správněj směr. Tohle je k vystavení hned vedle sochy Davida. Tohle je auto pro bejka. Dlouho na mně nic tak nedejchlo jako tahle kráska. Budem to spolu umnět, to ti píšu. bravissimo.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 14:11
Re: BRAVISSIMO
..tak jsi mi posledně psal, abych nevytahoval tlačenku když porcuješ humra, tak prosím tebe, aby jsi to nedělal také a nyní.. Nemůžeš sem tahat ke srovnání obyčejný a nevýrazný audi... i když tu tlačenku mám taky rád...!! Tohle je neporovnatelný teměř s ničím co je k vidění a rozhodně ne s VW gruppe...!!!! I starší Alfa vypadá několikanásobně lépe než nová Audi... a tahle..? k nepopsání.. nemám slov.. skvělá..!!!
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:14
Re: BRAVISSIMO
Jo, jo. Tak já si to u tebe žehlím příspěvkem u u Mazdy MX-5. Snad mi to pomůže.
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 14:32
Re: BRAVISSIMO
ucvrnk, grandiózní, nedostižná, famózní, Alfa, tradice, emoce, srdce
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 2. 2005 14:19
Re: BRAVISSIMO
ty ctes hodne Speed, co?
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:38
Re: BRAVISSIMO
Myslíš Yaroukhu mně?. Jo, vždyť dobrou polovinu článků jim píšu já Ale vážně. Speed nekupuju, nečtu.
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2005 13:51
krasne..
..ale to sa dalo cakat. Predok je perfektne agresivny (aj ked je to teraz trochu nezvyk, lebo "stred" je v style iba jemne pozmenena Mk.I- co je dobre). Fakt, ak je nieco ako dizajnova dokonalost, to je sakramensky blizko.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miki"
22. 2. 2005 13:58
bez titulku
Akorát škoda, že ty kliky zadních dveří nejsou jako u minulé generace.... Teď je to ale asi praktičtější
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Enzo"
22. 2. 2005 14:00
bez titulku
Je krásná jak jsme vsichni cekali. Uz se na ni tesim v reálu. To me zase bude bolet krk
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wik"
22. 2. 2005 14:03
Není slov
To je v pr...,to je mistrovský dílo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiri"
22. 2. 2005 14:12
Nadhera
Tak tohle je jedno z nejagresivneji vypadajicich aut za posledni dobu. Myslim v dane tride. Je uzasne!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 14:13
krása
tohle je to čemu se říká krása..! stylová, agresivní, jemná, sportovní, exkluzivní... Jedinečnej design..!! Tohle auto si řidič musí zasloužit...!!!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 14:40
Re: krása
Vyjímečně máš pravdu
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 14:49
Re: krása
???? nejsem ten co by vnucoval svůj názor... ale vyjímečně to není... ale taky 1000 lidí, 1000 názorů... pravda jen jedna..!! Ale u každýho VW-fila při tomhle autě musí jít jakýkoliv auto z produkce VW na hanbu do kouta... to je fakt a pravda... A bude tam až projede polovina všech aut na silnici.... to je fakt..
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2005 15:03
Re: krása
Madona mia, já si dělal legraci. To je to, jak se lidi smějou. Mám tě dost načtenýho, abych ti mohl tohleto napsat a oba víme, co to znamená. Dopr.. teda - chápeš?
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 14:51
Re: krása
pravda jest, tohle je ten andílek s ďáblem v sobě a ne nějaký plechy z ingolštatlu
neregistrovaný "paja"
22. 2. 2005 15:35
Re: krása
Tak hosi tisickrat omilanou kvalitu povysit na uroven japoncu, dokazat, aby auta Fiatu vypadala opet italsky a bijte ty nemce po hlave!!!
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 17:11
Re: krása
kéžby rok 2007 vypadal takto: fiat doplnil modelovou řadu a předčil kvalitou i pověstné německé vozy, poté lehce převálcoval na trzích skomírající a designově stagnující vozy značky Volkswagen, Lancia si vzala vzor od Fiatu a válcuje nevýrazný Seat, Alfa jde v podobném duchu a právě deklasovala nevkusné Audi, z bývalého koncernu utečivší Škoda boduje na trzích s novým crosscombi ...
neregistrovaný "Jenda"
22. 2. 2005 17:23
Re: konec vysilani
pohadka pro deti z detskych domovu, kteri nikdy o nicem podobnem neslyseli a neziji na zemi
neregistrovaný "dmx"
22. 2. 2005 19:28
Re: konec vysilani
zial mas asi pravdu
neregistrovaný "RomikX"
22. 2. 2005 16:31
Ach....
Je krasna, agresivni primo brutalni uz ted ji miluju...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
22. 2. 2005 17:08
bez titulku
taky sem se zamiloval...
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "911T"
22. 2. 2005 17:12
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Nič proti, pekné to je, ale AUDI je AUDI. Taliani sa vždy sypali a sypať budú.
neregistrovaný "petrumr"
22. 2. 2005 18:21
Re: Kde sa hrabe na AUDI
nemám rád blekotáka WV grupe
neregistrovaný "Yuri"
22. 2. 2005 18:36
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Audi sa len hraje na športovú značku.Tak sa zobuď.Všetky autá z VW majú ošúchaný a nevýrazný dizajn zober si napríklad novú A6(za ňou sa moja hlava neunúva).Audi nikdy nedosiahne športovosť Alfy.
neregistrovaný "pepik"
22. 2. 2005 22:08
Re: Kde sa hrabe na AUDI
alfa nikdy nedosahne tolik oceneni a vyher co melo audi qattro v 80letech, dneska ho testovali a byl stale rychlejsi jak ENZO. [odkaz]
To nemluvim o nejdulezitejsich zavodech v roce: 24hodin laMans kde audi pravidelne vyhrava. Alfa je ve svete mrtva
neregistrovaný "magic"
22. 2. 2005 23:18
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Ty jsi hodně mimo, co? Ono totiž pokaždý, když se Alfa/Lancia/Ferrari se někde účastní, tak musí FIA změnit pravidla, aby si ti ostatní taky škrtli, ty negramotnej hlupáku. Audi má 2 tituly Mistra světa v Rally, Fiat má 3 a Lancia 10+1. Alfa má krom jednoho všechny tituly v ITC, v tom posledním roce z osmi závodů jich vyhrál Larini 6 a Nanini2, hádej na čem jezdili? Audi dostávala tak 1-2 kola...teď zavedli osmiválce, aby se konečně Alfic zbavili, protože je zatím nevyrábí...v cesťácích byli všichni rádi, když divizi II po 6 letech opustila Alfetta GTV6, protože ji nikdo nebyl schopnej porazit, když přišla 75 dalo se to ještě vydržet (mají sice jedinej titul MS Cesťáků, ale co), ale když 155 GTA nakládala BMW M3 v Imole v průměru skoro 10 km/h na jedno kolo, tak jim to FIA odpískala. A o tom, že v letech 1987-1992 nebyl nikdo schopnej porazit Deltu už nemá dál cenu se zmiňovat. Fiat je nejúspěšnější značka ve sportu všech dob (počítáme-li všechny koncernový značky), takže se nauč ty troubo číst a neplkej takovýhle nesmysly!!!
neregistrovaný "jan"
23. 2. 2005 00:42
Re: Kde sa hrabe na AUDI
ferrari jezdilo 20roku v F1 na poslednich mistech. Potom prisel Schumacher a donesl kompletne novy team tak, ze nema z ferrari nic spolecneho. Precti si nekde co pise o Ferrari Lauda, Alesi nebo Berger jak to tam driv vypadalo nez prinesli civilizaci. Schumi to porovnal z jeho drivejsi Kart -dilnou v koline. spagetaci lepili motory na kolenach a vykresy jim nejaky anglican posilal faxem z londyna, uroven a spolehlivost aut byla horsi jak u jordan.
neregistrovaný "Tom z LA"
23. 2. 2005 01:12
Re: Kde sa hrabe na AUDI
v USA je FIAT noname, dokonce stare Ferrari se prodavalo spis jako exot, protoze se po par 100km rozadnul a musel do dilny. Nekde jsou i fotky jak Montezemolo stoji v Rimu a zjeho f40 se dymi. Samotny Todt jezdil na zacatku v mercedesu, nejaky novinar ho vyfotil a musel presednout do masseratti. krasne auta, ale dovolenou do Chorvatska nebo spanelska bych jsem snimi urcite neabsolvoval
neregistrovaný "paja"
23. 2. 2005 07:49
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Tak proc je trh USA pro Ferrari tim nejvetsim? Neslysel jsi neco o tom jak predseda predstavenstva Daimleru jel v novem Ecku na autosalon a museli ho pritahnout kvuli nefungujici elektronice? A necekal nahodou Todt na auto podle sve specifikace a do te doby jezdil svym? Navic kolika lidem v Evrope reknou neco znacky Saturn, Infinity apod.?
neregistrovaný "Petr"
23. 2. 2005 10:50
Re: Kde sa hrabe na AUDI
velka slava to neni. V USA kde zije 300MIO obyvatel prodaji 1000aut, v nemecku kde zije 80Mio - 500. Prodej Porsche se pohybuje v 100tisicich, protoze pravnici, doktori s nim muzou jezdit i do prace
neregistrovaný "JoKo"
23. 2. 2005 11:54
Re: Kde sa hrabe na AUDI
rozdiel je v tom, ze ferrari si udrzuje svoju exkluzivitu a vyroby presny pocet kusov, zatial co porsche je pomalicky, ale isto masovka... a tym pomalicky, ale isto strati aj to svoje meno. ferrari si potrpi na exkluzivite... je tam rozdiel strategii koncernov...
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 10:18
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Tak to si ty knížky přečti znova a pořádně. Pokud vím, byl to právě Niki Lauda, který v knížce "Mé roky s Ferrari" přirovnal VŠECHNY OSTATNÍ týmy k POUŠTĚČŮM DRAKŮ! Ferrari na posledních místech nebylo nikdy, opět nesmyslná lež. Že Schumacher všechny vyházel...zase se vraťme k tomu, co píše Lauda: kdo byl šéfkonstruktérem motorů a kdo nosil pořád u sebe něco zelenýho? A koho že to tam uváděl jako "nejrozumějšího z Agnelliů"? Aha, a oni tam jsou dodnes, co, jenom ještě povýšili....A copak je napsáno na konci knihy? Že žádná závada se zátkou chladiče - kterou tak dojemně a komicky Lauda popisuje jako neschopnost Italů - se nikdy nekonala, že? A spousta dalších věcí. Čti to celý a pořádně!!!! Zásadní změna zasáhla vedení, protože Jean Todt je mistr, který v roce 1986 dokázal právě jenom geniální taktikou vyhrát pro Peugeot titul v MS rally, přestože na začátku sezony nic nenasvědčovalo tomu, že by to tak mohlo být (dvě Lancie S4 startovaly a dojely už na první soutěži na prvním a druhém místě, že?). Všechny trumfy (tedy Lancii Deltu S4 a Henriho Toivonena) měl tehdy v rukou Cesare Fiorio a přesto prohrál, protože Todt byl zkrátka chytřejší (smluvně si zavázal všechny schopné jezdce a vsadil na to, že Toivonen bude mít třeba chřipku. A on ji měl. Nikdo ale tehdy netušil, že bude nejpravděpodobnější příčinou jeho smrti). Pokud vím, je Lauda stále předsedou evropského Ferrari klubu, Alesi je čestným členem (i čestným členem klubu Alfa Romeo France) atd. Pořád tam nějak ale ne a ne vidět to Audi...statisticky podobné výsledky v F1 má jen McLaren - a to se snad nebudeš zlobit - s Audi nějak nesouvisí...v rally není s kým srovnávat, v okruzích jim chvíli konkurovalo BMW, chvíli Mercedes, chvíli Renault, chvíli Peugeot, ale doba Audi přišla až poté, co byla AR 155 GTA zakázána, a původní ITC rozpuštěno odchodem právě Alfy Romeo, capito? Víš v čem je problém tvůj a tobě podobných nekritických vyznavačů všech aut Made in Germany? Že vám chybí INFORMACE, PŘEHLED A OSOBNÍ ZKUŠENOSTI! Až to doženeš, tak zjistíš, že v Německu se automobil v podstatě narodil, že Němci udělali spoustu fantastických a skvělých auťáků, ale že nejsou na této planetě jediní. Že tu jsou i jiní, kteří taky umí dělat skvělá auta a že Evropa není jen Německo. Nenech se krmit německými médii a vzdělávej se!
neregistrovaný ".."
23. 2. 2005 15:44
Re: Kde sa hrabe na AUDI
u audi jsou problem jeho manageri, kterym je lito investovat penize do F1 nebo jinych zavodu. Da se rict, ze se zadnych (oficialne) neucastni krome dulezite DTM a nejreklamovejsi a nejziskovejsi -LaMans kterou sleduji i v USA a Japonsku.
Podobne mercedes nebo BMW nechteli moc vstoupit do F1 a problem je jak popsal i N.Lauda, ze kombinovane teamy maji mnohem horsi podminky pro vyvoj auta i ridice jak team kde se vyrabi i motor a podvozek a vsichni spolu jako jedna rodina drzi pohromade. Kdyz chteji mit v budoucnosti sanci tak si musi koupit vlastni team, jinac se budou hadat a ikdyz BMW vyrabi uz 4roky nejlepsi motor (rekl minuly tyden na BBC Lauda) nema sanci uspet.

Proti italskym autum nemam vubec nic, maji hodne emoce a Enzo je jedno z nejlepsich na svete.
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 19:52
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Ja jenom, že mi je čerta starýho do toho, jestli si nějakej Lauda myslí, že BMW má nebo nemá nejlepší nebo nejhorší motor. Jeho názory mne zajímaly v roce 1977, ne teď, když už je absolutně out a vyhodili ho pro neschopnost i z týmu, kterej potom pro neschopnost dosáhnout výsledku odpovídajícího vynaloženým nákladům odpískali. Tým Ferrari už čtvrt století vídá jenom zvenku a kdyby býval věděl kdo nebo co je nejlepší, asi by to získal pro Jaguar v době, kdy mu šéfoval. Z výsledků jeho práce soudím, že už nemá dneska světu moc co říci. Osobně nevím, jestli má nebo nemá BMW nejlepší motor, jednak nejvíc koní nerovná se nejlepší motor, protože koně motor nedělají a motor nedělá auto. Ale mám ještě mnohem míň relevantních informací než Lauda, takže to nemohu posoudit. Považuju tyto spekulace za nesmyslné a svědčící o nedostatku rozumu ze strany takovýchto proroků. Je ale také možné, že to takto nikdy neřekl a je to jen nešťastná interpretace sdělovacích prostředků.
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 2. 2005 00:24
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Vse OK, jen bych trochu poopravil to z posledniho a neuplneho rocniku MS Rally ve skupine B, pac titul by mel patrit prave Lancii, jenze po dvou tydnech FIA! nesmyslne! zrusila vysledky z rally San Remo!!! a tim padem spadlo vitezstvi do klina prave Todtovl a jeho Peugeotu, ktery je v tabulkach v tomto roce (zrejme a bohuzel) navzdy zapsan.
neregistrovaný "magic"
24. 2. 2005 09:06
Re: Kde sa hrabe na AUDI
To nebylo až tak nesmyslné, vedly je k tomu dva rozumné a jeden postranní důvody: první byla diskvalifikace Peugeotů kvůli spodním lištám, kterými vedly kabely. Komisaři FIA (samozřejmě Italové) měli pocit, že se jedná o nedovolený aerodynamický prvek. Peugeot naopak uváděl, že celou sezonu takto jezdil, nikde nikdy nebyl problém a že se jedná pouze lišty sloužící k ochraně vodičů. Já si myslím, že pravdě byli blíž komisaři, protože těma lištama by muselo vést asi 6.000 drátů, podle vnějších rozměrů těch lišt. Byly prostě evidentně strašně velké a hodně nízko u země a FIA by tuto diskvalifikaci možná i přešla, kdyby nebyl důvod č.2. A to bylo chování nejen továrního týmu Martini-Lancia, ale i soukromého týmu Jolly Club. Na jedné z posledních RZ totiž dosud vedoucí Dario Cerrato z Jolly Clubu téměř zastavil, za ním zastavil i Biasion a jeli krokem, dokud je nepředjel Alen. To bylo natolik okaté a skandální jednání ze strany DVOU týmů (oba s vozy Lancia, oba italské), které se dohodly na protlačení Alena na post Mistra světa, že to prostě nešlo přejít. To už Italové prostě "přepískli". Pochopitelně všechny ostatní týmy kromě Škodovky podaly protest a FIA v podstatě nemohla rozhodnout jinak, zvlášť, když jí vedení Peugeotu zažalovalo za zrušení skupiny B a tím pádem za zmaření investic. Myslím si, že ale Juha Kankkunen ukázal, že je mistr volantu v následujícím roce, kdy si titul plně zasloužil, i když sezona 1987 začala na RMC dalším skandálem u Lancie, který zase pro změnu vyvolal Kankkunen....
neregistrovaný "petrumr"
26. 2. 2005 21:00
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Ferrari začlo výtězit díky novým pravidlám.Motor musí vydržet,nesmí se měnit atd.A to je pro druhé nedostižná záležitost v té kvalitě a proto do toho nejde WV-jeden okruh a z motora je šrot.To sou ty pomlouvači,že Fiat nic nevydrží,ale F1 je hlavně kvalita.Lauda jezdil v té době co ferrari nepatřilo k Fiatu a nemělo patřičný technický znalosti o výdrži.
neregistrovaný "Fans"
23. 2. 2005 07:10
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Souhlasím, Alfa vůbec jako taková (v podstatě v 60 - 80. letech malovýrobce) je ve sportu nejúspěšnější značka všech dob. Onen příspěvek je opravdu od trouby.
neregistrovaný "911T"
23. 2. 2005 09:02
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Ak tej akože značke tak veríte, prečo je stále na chvoste predajnosti.
Ak by bola taká super, ako sa tu mnohí snažia prezentovať, tak by bola dávno schovala nemcov do vrecka a neboli by dnes ako koncern v situácii v akej sú.
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2005 09:31
Re: Kde sa hrabe na AUDI
..jen mě stále udivuje jak všichni příznivci VW gruppe omílají ty stejný hovadiny naučený z brožur..!! Jde o marketing... o propagandu.. o správný slova a o penize který ty slova protlačí do medií.. kolik je u nás časopisů pod německým vlastníkem..?? skoro všechny..! kolik italských nebo francouzských..?? A z toho pak každej sklání hlavu před německým autem... Kdo to čte tak ví, že když je srovnání německých aut a mimo německýma.. švédsko, itálie anglie... tak vždy vítězí němec.. i když to fakticky není pravda.. píší jen o tom co mají "lepší" resp. to co ostatní tolik neprotlačují..!! Nechápu, jak v bezpečnosti může v testu celkově zvítězit německý auto před nějakým švédem...??? Jak omílají aktivní opěrky hlavy... jak je to super vynález, jak skvěle fungují, (mimochodem to bylo popsáno blbě..!!) a byly tam fotky z MB, Audi, jedna ze Saaba, žádná z Volva a o těhle dvou autech téměř ani zmínka... přitom to vyvinuli právě švédi..!! Co se týká sportu, tak nahlédněte do dějina třeba velice populární je rally a blbosti ohledně Audi quattro... jen to srovnejte (fakta) audi - lancia...! Pak by mě zajímalo co Audi-filové budou říkat... Že si to někdo vymyslel...??? Tak tady prosím neplácejte nesmysly o skvělých výsledcích a jedinečnosti Audi ve sportu...!!!! nikdo jim těch pár úspěchů nebere.. ale stojí hodně právě za taliánama..!! A že se jich málo prodává.. hmmm.. není divu, když se na všechny valí nucenej profil "úspěchu" v podobě strnulých a nudných a nevýrazných německých aut.. Jsme v době kde je většina lidí znuděných a strnulých a šlapou se stádem... tak protože to je "synonymum" post-komunistickýho úspěchu, tak do toho většina jde ani neví vlastně proč... V tom je rozdíl mezi talošama... ty auta si koupí člověk na jiné mentální úrovni... ví, že si to auto "musí" zasloužit... ví že chce něco jiného, než 60% stáda vlastnících ty obyčejný plechový věci na kolech....
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2005 09:58
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Nie som priaznivec VAGu a ani sa neriadim nejakými plytkými testami podplatených novinárov. Pravda je, že som mal možnosť vyskúšať ako nemcov, tak aj talianov či japoncov a či chceš alebo nechceš pripustiť, talianom k uspechu nikdy nebudu stačiť len ľúbivé tvary a agresívny vzhľad. Osobne sa mi ešte do ruky nedostal kvalitný talian a pochybujem že sa to spraví nejakým novým modelom. ALFA je zaslúžene tam kde je a k tomu niet čo dodať.
A naozaj neviem prečo podľa Teba značka ako MERCEDES nemôže byť lídrom v bezpečnosti automobilov. Švédi síce naozaj boli priekopníkmi mnohých bezpečnostných riešení a niektoré dokonca dostali do sériovej výroby prvý, ale dnes už bezpečnosť nie je výsada jednej či dvoch značiek. Dnes preberajú ich štafetu aj iný výrobcovia či sa Ti to páči, alebo nie.
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2005 10:15
Re: Kde sa hrabe na AUDI
..ale pravdu nemáš... s tou bezpečností.... není moc automobilek co mají všechny modely s 5 hvězdama... nebo až na jednu není snad žádná..... a rozhodně není z D..!
neregistrovaný "Petr"
23. 2. 2005 10:26
Re: Kde sa hrabe na AUDI
auta, ktere se prodavaj na evropskem a zaroven US trhu nemuzou mit 5hvezdicek. Protoze musi byt tak konstruovane aby zodpovidali rozdilnym podminkam obou trhu. Zajimave by byla podilnost na cestni havarijnosti, kdyz vetsina automobilek nema seriove ESP ktera jen u mercedesu snizilia 20% havarijnost o dalsich pomuckach jako aktiv-lenkung ani nemluvim.
neregistrovaný "ciello"
23. 2. 2005 11:51
Re: Kde sa hrabe na AUDI
..nečti jen o mercedesu.... aktiv-lenkung (nebo jak chceš).. - ReAxs, aktivní opěrky hlavy (snížily poranění krční páteře o 75%), intelignetní Airbag, ESP standard,EBD standard, všechny Airbagy standard, ceny prince Michaela za přínos bezpečnosti silničního provozu, investice vlastních prostředků do zkoumání běžných dopravních nehod a jejich předcházení (aktivní/pasivní bezpečnost)-program Real Life Safety, a mohl bych pokračovat bez rozdílu EU - U.S. market...
neregistrovaný "petr"
23. 2. 2005 15:58
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Kdyz jedu 200 tak mi inteligentni operky a airbagy nepomuzou. Potrebuji stabilni podvozek, dobre brzdy, ESP,aktiv lenkung .. a to mi Kia ktera obdrzela 5* urcite neda. Ja jsem si jednou pujcil nissana a ten me v mirne zatacce na dalnici pri 160 skoro vyhodil, v stejne zatacce jsem mohl z volvem projed 200.
Je ale pravda ze nove mercedesy v USA uz maji inteligentni sedadla ktere umi poznat havarii a podle toho se nastavi, automaticky otevrou okna a dvere aby ridic mohl vylezt atd...
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 15:45
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Dobře jsi to teď napsal. Prosím tě, doufám, že sis přečetj jak ti vysvětluju ten včerejšek s tou vyjímečnosu pravdou? Odpověz mi, byl bych nerad, aby takto nepochopená zpráva tvořila nějakou umělou barieru v komunikaci. Jo a mrkni na mazdu Mx5, tam si to hojim u tebe dost, ne? Lones..., Marko a radio už to tam maj za sebou. Dík.
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 20:04
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Kdyby Windows byly nejlepším operačním systémem na světě, asi bys je neměl doma. To nejlepší není pro široké masy, to je jen pro ty nejnáročnější zákazníky. Think Different!
neregistrovaný "911T"
24. 2. 2005 08:54
Re: Kde sa hrabe na AUDI
Máš pravdu, vecí ktorých je málo sú buď veľmi dobré(a preto drahé), alebo naopak veľmi slabé a preto o ne veľa ľudí nestojí. Myslím že je každému jasné kde patrí ALFA.
neregistrovaný "tomaz"
22. 2. 2005 17:13
vzkaz pro grafika
zaujal mne rozdil v barevnem podani fotek na autorevue.cz a auto.cz. je zamerne ze stejne fotky vypadaji na auto.cz tak odporne? je barevna distorze zamer grafikuv aby trochu schladil nadseni nekterych jedincu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "honza"
22. 2. 2005 23:02
Re: vzkaz pro grafika
nejsem grafik auto.cz,ale stejne fotky jako zde sem nasel vcera teste po pulnoci na italiaspeedu, predpokladam tedy, ze byly upraveny spise na autorevue...
neregistrovaný "Jenda"
22. 2. 2005 17:19
Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
Mnozi se to tu makaronama - jasny posun Alfy k VW fadnosti, brrrr. Okopcili Breru, no to je toho! Zadna novinka, ani Fiat neni to co byval - posledni hezky model bylo Punto pred faceliftem. Nevim jak Vy, ale to, ze sou spagetari nespolehlivy a dost poruchovy vi i maly dite. Spolehlivy a hnusny auto je porad lepsi nez sebekrasnejsi modylek. I kdyz tohle bude vypadat pekne akorat v showroomu a v polosvetle. Jinak to bude v servisu. Motory
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Wik"
22. 2. 2005 17:46
Re: Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
*.Jde o to,že kdo má alfu tak ji dává kapky a tudíš se víc sere.Ale tak to má bejt.Nemluvím ale o fiatu,to je jiná kapitola.
neregistrovaný "free"
23. 2. 2005 08:34
Re: Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
Bohužel, nemám zkušenosti z novou alfou, ale co jsme měli starší model tak to byl děs hrůza a příšernost bylo to dokonce horší než V6 od bmw 325i kde se do zahřátí muselo jet velmi opatrně jinak šla hlava do... A když jsme u italů tak ještě větší děs než Alfa byla LAncia - Jinak tento model se mi opravdu líbí je to krasavec. Jo a platilo, že ital má sportovní srdce a do 80tis tři infarkty - nejezdil jsem z ničím italským od modelového roku cca 96takže dál nejsem schopen soudit.
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 20:17
Re: Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
To evidentně nejsi schopen posoudit. Kdybys měl opravdu osobní zkušenosti, mohl bys těžko útočit právě na motory a psát takovýhle nesmysly. Co se týká počtu infarktů, myslím, že přeborníkem jsou motory BMW řady M. Jediná jiná automobilka než Lancia, která dokázala udělat 2.0 turbomotor, který něco vydrží a přitom jede je Mitsubishi. To, že se konstrukčně jedná o motor původně z Integrale odvozený není náhoda. Japonci jsou totiž mnohem chytřejší než Češi. Když je něco dobrý, čerta starýho se starají, jestli to je Italský nebo Německý, prostě to koupí, rozeberou, poučí se a vylepší to. A proto dneska dělají nejspolehlivější auta, aniž by to bylo na úkor konstrukční úrovně.
neregistrovaný "free"
24. 2. 2005 12:19
Re: Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
To co jsem řekl za tím si stojím a co se týče infarktů nejhorší co jsem zažil byla lancia Dedra a potom už zmíněná 325 (vše osobní zkušenost).
neregistrovaný "DVD"
22. 2. 2005 17:55
Re: Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
Ty budeš asi pěkný pako co jen jezdí a ne co JEZDÍ, páč alfu musíš milovat. To většina lidí nepochopí, má sví klady a necnosti, ale ten kdo miluje umí i odpouštět. Na silnici najdeš jen málo aut co tak sqele vypadaj maj řízení jak břitva a motory co maj chuť do života, kam se hrabe VW
neregistrovaný "Cuore sportivo"
22. 2. 2005 17:56
Re: Italove, zpatky do Benatek a jist olivy
Jendo jendo ty zamindrakovaný skopčáku chtěl bych tě vidět v tvé fabii (samozřejmě s tvým dodatečným tuningem výměna škodováckého znaku za VW aby si měl něco extra)Jak se ti děla špatně jak tě přdjíždí nějaká krasné italské auto a jak bledneš zavistí a necháváš si to pro sebe .Taloši dělali vždycky krásné auta na které se hned tak nezapomene a otočíš se za nimi kdekoliv je potkáš. Je pravda že spolehlivosti nejsou na špici, ale spíš je to ohraná několikaletá fráze. POdívej se teď do testů kde je BMW3 a VW Pasat sou to skvělá auta. Alfa 156 je myslím před nema a každy jen tak ze strvačnosti si stejnak mele sve. Zkus se taky někdy projet v něčem co není jenom přibližovadlo ale jízda která tě nepřestane nikdy bavit. Cuore sportivo
neregistrovaný "Jenda"
24. 2. 2005 10:06
Re: italsky salat
Kdyz nekdo pospicha, at si jede. VW povazuji za nadsolidni automobilku, v jejimz interieru se da stravit dlouha pracovni cesta, ale nad Alfou designove kouzlej Japoncici - Infiniti M, FX, Acura RSX, TL, Toyota Solara Camry, Matrix, Lexus IS ma krasnej interier az oci prechazej - sou daleko hezci, originalnejsi, solidnejsi, spolehlivejsi auta nez naka Alfa a jejich vyrobni rada je x vetsi. A aspon narozdil od alfy maji espezetku vkusne zakomponovanou do predku. Vis, proc Alfy stavej policajti? No protoze nevidi zadnou znacku. Cekam, az bude mit Subaru predvadecky, abych se svezl v necem, co je nad CUORE SPORTIVO. Jste poblazneny z cetby automobiloveho bulvaru, kde to krasne popisou jak to jede a vyblijou keci o kulovem, ale dozvis se * o aute. Je to to samy jako kdybych jezdil v Cinquecentu na doraz.
Uzenaci uz jenom DELALI pekna auta, ted je s tim konec. Posledni hezke auto bylo Punto pred faceliftem, bohuzel se vzhledli ve VW sterilite, no, novy zakazniky jim to nepritahne a stare odradi. Po odchodu GM budou pomalicku umirat...Alfa ma dusi - jsi snad verici?? Pouzivej svoji hlavu! Jo a krasne tu nekdo popisoval sportovni MINULOST. Tuto sezonu (nmevim, kdo vyhral) v MS cestovnich se mezi s sebou prali 156 vs.BMW 3, minuly serial vyhrala o kousek Alfa. To je vse ze soucasnosi, kde snad Alfa boduje. ------- Nebudu popisovat, v cem vsem jsem se svezl, neopakuji se, v Alfe zatim nikoli. A asi ani nesvezu, nemam a neznam nikoho, kdo by mi ji pucil. Jo, vlastne jenom ve staricke 164. Nekomentuji vsak stary automobil.
neregistrovaný "Enzo"
24. 2. 2005 10:50
Re: italsky salat
Mily Jedno. Nikdo tu nepsal ze Alfa je nejoriginalnejsi, nejspolehlivejsi, nejsolidnejsi, auto. Mezi nejkrasnejsi urcite patri. I kdyz to je vec osobniho nazoru a vkusu. To ze ma spz na strane to te mozna stve. Je odlisna , provokujici, originalni, proto ji mozna i ty policajti stavi. I kdyz tomu neverim Italove delaji pekna auta. Stilo 3D je moc pekny, Jakakoliv Alfa je skovst. Lancia to je extravagance a umeni. Az pujdes na Subaru predvadecky tak si vzpomen, ze 147 GTA se zvetsenym zdvihovym objemem na 3,7 l dala Impreze Sti na testovacim okruhu Top Gear 0,1s. Na predohrab dost dobry. Nerikam ze Subaru je ... taky ho mam rad ale chci ukazat na to ze Alfa delat auta umi. Italove taky, tak se posad do novyho golfa GTI s TDI a vzpomen si ze to TDI maj skopcaci od Talianu.
neregistrovaný "Jenda"
24. 2. 2005 15:23
Re: italsky salat
Ano, meli, ale PD je uz od Scanie. Jo, jsou to take Alfy, hezky auta - krasna a pekne jezdi, motory vykonne a pekne zneji...chce to zamakat na zbytku. Na auto je to malo. Bravo a Brava, Punto to byly Fiaty jak mely byt. Jenze od te doby se FIAT meni na italske VW, ten neobvylky design je fuc. 159 je 156 s mensi upravou. GT je prekrasna. Ano, 147 je rychla, ma vsak slabe brzdy a nechtel bych videt jak by si vedla na okresce, coz je zase dominance Subaru. A do ty GTI TDI bych se posadil mile rad, to musi bejt sakra rychly pero! Kez by Stilo bylo super kvalitni. Vis co je nejvetsi rozdil - v interieru VW dokazu vydrzet, v jinych ne tak dlouho - chybi jim utulnost, ergonomie (presednu - li do Audi, Seatu, Skody nemusim nikde hledat spinace a lamat si hlavu, co kde je), robusnost, je user friendly bez nejakych vystrelku. A nesetkal jsem se s nejakym povrzavanim v interieru - i kdyz zase spis nez po interieru nekoukam tolik, kdyz ridim. A to nejdulezitejsi - ovsem, ze tahle Alfa je KRASNA, ale ocekaval jsem velke prekvapeni.
neregistrovaný "radio"
24. 2. 2005 19:48
Re: italsky salat
ale Jendo, co to píšeš o 159, jen úpravy 156 ??? a co golf V a IV, tam ta změna není vidět skoro vůbec, to nemluvím o polu, skok je znát jen u passatu, ale ne tím správným směrem. píšeš o slabých brzdách, dyť si v ní nejel, sám si to psal. to, že najdeš stejné palubky v audi, VW, seatu a škodovce považuješ za výhodu ? najdeš tam útulnost ? já teda strohost
neregistrovaný "limach"
25. 2. 2005 10:21
Re: italsky salat
To je právě ten problém těchto rádoby odbornáků a kritiků. Jenda nám tady předvedl krásný příklad demagogie. Hluboce se zamyslel nad všemi podstatnými aspekty, které má správné auto mít. Poté usoudil, že Alfa vlastně za nic nestojí a uvedl, že co se týká jízdy tak jedině Japonci a dle kvality tak Němci. A na závěr, jako, jen tak mimochodem, nám sdělil, že objekt své kritiky (Alfa Romeo) vlastně ani nikdy neřídil (a kdo ví, zda v nějaké vůbec seděl). Bravo Jeníku.
neregistrovaný "paja"
22. 2. 2005 18:47
Re: italsky salat
Je mi Te uprimne lito, cokoladu a pivo mame taky vsichni radi a zdravim zrovna neprekypuji. Navic vice nez tabulky, ktere nejsou ovlivneny probehem najetych kilometru, ale pouze starim vozu u me maji podstatne mensi hodnotu, nez prakticke zkusenosti znamych. Zpracovani italskych vozu urcite neni zcela bezchybne, ale poruchovost je neco jineho. Navic na rozdil od konkurence ma kazda Alfa dusi.
Alfa belissima.
neregistrovaný "Radek"
22. 2. 2005 17:29
Jenom skoda
Jenom skoda, ze to predni espezetka opet zhyzdi
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 2. 2005 17:20
Re: Jenom skoda
V USA ne! Ono i takový Chrysler LHS nebo Concorde jsou s přední poznávačkou pěkně zprasený. I v EU by měli povinnost přední SPZ zrušit.Kdo viděl z auta jen přední poznávačku, tak už většinou není ve stavu něco vypovídat
23. 2. 2005 19:00
Re: Jenom skoda
Museli mě teď křísit. Nejlepší hláška za poslední 3 roky
neregistrovaný "Pavel_KR5"
22. 2. 2005 17:30
super design, super motory, super 4x4
... vypadá to víc než nadějně, kež by se designově povedlo i kombi a crosswagon.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DVD"
22. 2. 2005 17:48
prostě BOŽSKÁ.... !!!!!
Jestli tohle neni vrchol automobilovýho designu, tak mi pak ukažte něco hezčího, ale ať to neni taky od alfy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audi"
22. 2. 2005 17:50
bez titulku
celkom sa mi paci ale designovo neviem rozlisit 166 a tuto 159, podobaju sa ako vajce vajcu ale je to moj osobny subjektivny nazor
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "susi"
22. 2. 2005 18:10
great
ty krabe tou sou grady, to je krasny auto!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
22. 2. 2005 18:12
bez titulku
I kdyz jsem sklani priznivce ostrovni automobilove produkce, tak pred timhle autem smekam! Alfa se ukazala v tom nejlepsim svetle!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 11:12
Re: bez titulku
se ví, třeba zařadíš i poloostrov do oblíbených
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 15:56
Re: bez titulku
Ja proti talosum ( a specialne Alfe) vubec nic nemam. Anglani jsou u me na prvnim miste, ale temer paralelne s nekterymi oblibenci jsou i nektere vytvory z kontinentu Priznam barvu, ze z Nemecka je jich zalostne malo a vetsina ma takovy to divny modro bily logo
neregistrovaný "petrumr"
22. 2. 2005 18:25
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
22. 2. 2005 18:54
tohle nemusim
Me osobne se to opet libi, jako za posledni dobu vsechny nove Alfy. ALE ... obavam se, ze tenhle rekneme extravagantni design se mi opet brzy "okouka a zasedne". Radsi volim neco, co se mi bude postupne libit aspon porad stejne, nebo mozna jeste vic. Audi a VW uz je zase moc extrem, ale minula generace BMW 3 je presne to, co mam na mysli. U noveho se necham prekvapit, az ho uvidime live.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dmx"
22. 2. 2005 19:30
bez titulku
tak ma napada, ALfa len teraz zacina predavat 156 Q4 a este tu terennejsiu verziu, teraz si nespomeniem meno.. a zrazu nova 159? aj ked je to na case, je to trochu zvlastne nacasovanie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "theo"
22. 2. 2005 19:44
art
Nádhera. Dokonalost.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic"
22. 2. 2005 23:07
Design mě nezajímá...
...radši mi někdo napište, jak se dělá motor 2.2 JTS, kterej má na 6300/min 185 koní a na 2800 230 Nm a přitom sežere v kombinovaným provozu 8,8 l/100 km? A jestli je v tý 3.2 JTS Q4 opravdu aktivní středová špéra, tak to už zní slibně. Moc jsem těm spekulacím nevěřil (navíc, exteriérový fotky jsou pořád jen montáže), ale pokud to skutečně zveřejnila fabrika, tak je to hodně slušný. Škoda, že nemáme fotky motorovýho prostoru, abychom věděli, co všechno bude odcházet. Už 20 let totiž na Alfách odchází jedno a totéž; naštěstí se to dobře a z dálky pozná, protože je na tom napsáno BOSCH (Made in Germany)....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2005 01:25
Alfo, styď se....
....copak to se dělá dávat takové podpásovky mému milovanému BMW? Nová trojka se ještě ani pořádně nedostala na trh a už u mě nejspíš po téhle 159 ztratila pozici nejkrásnějšího auta střední třídy ( a nejen střední) !
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 09:02
Re: Alfo, styď se....
Ještě spím. Jedním okem mrknu na tvůj titulek. To mě teda zvedlo!, teď mu to ale nandám, říkám si a fofrem roluju a roluju, příspěvků už je tu plná pr.., tak rychle rychle. Napsal jsi to pěkně, Trackere.
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 11:15
Re: Alfo, styď se....
no ještě jsme a ni v jednom neseděli, nesuďme, třeba to ještě BMW dožene
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 12:10
Re: Alfo, styď se....
Tak já ti napíšu o svejch pocitech. Stokrát jsem tu koukal na fotky nový trojky. Sedí mi, je umírněná, designeří dělali jen jednou rukou. Tou šikovnější (ve vztahu k pětce). Pak tu koukám na jedničku a ta mně vzala hodně. S tím vpoklidu žiju (a píšu). Včera jsem otevřel (ale až po dlouhým váhání) tyhle snímky a normálně jsem ustrnul nad tou čistotou, zahalenou tušenou silou atd. Já tu psal nedávno, že alfa, má bejt červená a zaprášená... Ale teď tu sedím, vím, že tohle je design, tohle je ten kus jak z mramoru. Děsně mě bere a mám trochu obavu, že za tu krátkou dobu, co to tadý čítávám, jste mně (někteří - vy víte kdo) otevřeli oči trochu jiným směrem. Mimochodem, ráno mě málem přejela alfa. Brodim se sněhem a čumim na ní-156-. Ten řidič si musel myslet, že jsem z těch, co jim teď neprošel ten zákon o společný posteli, jenže já koukal na alfu. Takhle jsem se na ní nepodíval nikdy... A tahle kráska shora, ta má pro mně obrovský kouzlo. Má.
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 12:51
Re: Alfo, styď se....
červená a zaprášená ? jo, prach na ní ulpěl právě proto, že tě nepustí, nikdy. přijdeš k ní, už z dálky jseš naměkko, máš pocit, že vidíš dokonalé dílo, sen, co se stal skutečností. sma se odemkne a sedneš, zjihneš, otočíš klíčkem a už to je, zjihneš podruhé. ten zvuk, ta síla, jak umějí ale s člověkem zacloumat emoce. pak už jen šlapeš na plyn, občas brzdy, selespeed je dokanalý. pak dochází potrava a tak zastavíš u pumpy, vystupuješ, protože TVOJÍ alfu nebude krmit ten pobuda se špinavejma prackama. leješ to tam a koukáš, zasněně, na tu svojí alfu, krásně zaprášenou od pořádný dávky emocí, který ti na oplátku nadělila ona. alfa - jediná věrná
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:25
Re: Alfo, styď se....
Óóó. Tak tohle podepisuju. Špicovej sloh. Teďka jsi zaválel. To mi sedí.
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 13:28
Re: Alfo, styď se....
sto ve mě probudil ty ! dříve jsem snil sám, teď se s tebou dělím
neregistrovaný "limach"
23. 2. 2005 14:47
Re: Alfo, styď se....
Hezkýýýý. Ale je to tak. To zná snad každý srdcař Alfista. Dnes jsem se o přestávce v práci přistihl, že už asi tři minuty civím z okna kanceláře na parkoviště, kde jsem tu svoji krasavici zaparkoval. Po dlouhé dálniční jízdě v tom dnešním sněhu byla jak vypulírovaná. Toho nikdy nenabažím.
Jo a pro všechny Alfisty zde v diskusi: dlabejte na ty chytráky se stále stejnýma řečma o poruchových Alfách. Je to stále dokola a já už se na diskuse s nimi dávno vybodl. Bavme se spíš o kráskách s Cuore Sportivo. Na demagogy "z poza Dunaja" typu 911 a anonym (jak přiléhavé) se vykašleme. Co vy na to?
neregistrovaný "Max"
26. 2. 2005 17:08
Re: Alfo, styď se....
Nechajme ich nech sa vozia na svojich "nadherných" Fábiach a Oktáviach.
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 15:59
Re: Alfo, styď se....
Ty vo..e, tys to od GTI chytil Copak nevis, ze nechraneny styk je nebezpecny
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 16:38
Re: Alfo, styď se....
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 23:39
Re: Alfo, styď se....
neříkej matesovi, že jsem ženská, chtěl by mě nakazit ostrovní infekcí
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2005 07:50
Re: Alfo, styď se....
Z ostrovu vim jen o jedny - nemoc silenych krav To ti snad nehrozi
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2005 22:53
Re: Alfo, styď se....
Si myslím... !
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:22
ALFO - CHCE TO JEŠTĚ TUNING
Alfa Romeo - žádost o zaměstnání. Vážení, u nás v ulici mi říkaj Berťoňák. Je to prej po nějakým dobrym tuningáři z jihu, tam od vás. Tuningoval údajně našeho Favorita. Toho jsem neviděl, žiju v Česku, nemůžu soudit, moje zásada. Jarda je taky dobrej, bydlí vedle mně na pavlači a tuningujem spolu u nás v ulici. Já osobně začal s tuningem poměrně brzo, hned jak jsem napošestý udělal papíry na osobák. Soustavně jsem totiž bojkotoval testovou otázku o povinným vybavení auta. Měl jsem na tohle už tehdy dost ustálenej názor, ale trojúhelník mi tam nějak nepasoval a nepasuje dodnes. S Jardou jsme u nás na konci ulice koupili za tři tisíce kaček dvougaráž a tam tuningujem. Nesvítí tam světlo a tak tuninngujem potmě. Tuningujem škodovku, stopětku. Je o tři roky starší, než já, ale mně to nevadí. Jí asi taky ne. Začali jsme vytahováním přední kapoty. Trvalo nám dva roky, než jsme jí v tý tmě vybouchali až do úrovně předního nárazníku. Jarda říkal, že v zimě sežene džob u správy silnic a helfnem jim při odklízení sněhu. My s Jardou totiž ctíme BESIP. Jarda jinak dělá v depu na nádraží. Dělal tam dřív s tím, jak je teď předsedou vl..., ale nepíšu to pro to, že chci od vás protekci. Tak v tom depu Jarda sehnal vyřazený nádražácký signální baterky. Parádní lampy. Obě jsme je zabudovali na předek. Můžem na nich lankem za jízdy měnit zabarvení, tak máme takovej pojízdnej semafor. Za lanka měl tahat Jarda, nemá papíry. Jarda je taky ortodoxní tuningář, takže mi odsouhlasil i výměnu předních sedadel za sáně. Na skládce u nás v ulici jsem vyhráb pěkný anatomický sáně. Seděj ve stopětce jak kdyby byly od Recaro (říká Jarda), to je prej taky tuningář, neznám ho, asi tuninguje v jiný ulici. S Jardou jsme chtěli vyjet na první projížďku v létě. Tři roky na tom makáme, pořád ve tmě, je to facha. Včera napadl sníh a my ráno zjistili, že se propadla na garáži střecha. Tři roky práce v háji. Jarda brečel. Já taky. Byl to šok. Tento dopis vám píšu z postele, jsem teď pod sedativama a snad se z toho brzy vyhrabu. Z tuningem potmě končim, cejtim, že mám na víc a chtěl bych nastoupit u vás do vývoje. Určitě bych byl posilou. Zatím vám zdarma posílám můj poslední tuningovej nápad. Jde o obrácenej kabriolet. Jako, že upicnem střechu a přední sklo a ponecháme jen sklo zadní. Navrhuju to vyzkoušet u vašeho modelu 159 a vystavit to teď v Ženevě. Bude to bomba. Předem děkuju za odpověď. S pozdravem - tuning forever. Bertoňák. P.S. Jarda mi dnes koupí po šichte lístek na vlak. Počítám s Váma.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 13:26
Re: ALFO - CHCE TO JEŠTĚ TUNING
a co bude s tím prachem ?
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:33
Re: ALFO - CHCE TO JEŠTĚ TUNING
Sakra, z jakym prachem?
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 13:37
Re: ALFO - CHCE TO JEŠTĚ TUNING
myslel jsem, že tam přidáš tvojí povídku, chci se zase pěkně nasmát
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 13:40
Re: ALFO - CHCE TO JEŠTĚ TUNING
Psal jsem to s Jardou Nestačí?
neregistrovaný "magic"
23. 2. 2005 20:27
Re: GTI a Jarda sou machři
Supr povídka
23. 2. 2005 20:36
Re: GTI a Jarda sou machři
Dík. P.S. - Z Alfy se ještě neozvali
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2005 22:59
Re: GTI a Jarda sou machři
*!!! Ale neboj, určitě ten dopis uvízl někde v závěji a až se k nim dostane, tak lístek na vlak budeš moct klidně zahodit, protože si pro tebe osobně přijedou! A co Jarda? Už sehnal nějakou další garáž se 105 uvnitř?
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2005 11:12
Re: GTI a Jarda sou machři
Mrkni ma Mercedes. Píše tam Bertoňák.
neregistrovaný "MichalH"
23. 2. 2005 15:07
srdcovka
Tak jak je vyfocena v úvodu článku, když si odmyslím masku, tvarem vypadá jak malé quatroporte... Ale nádhernější... Škoda, Alfa bude nejspíš můj nikdy nesplněný sen... Srdce říká ano, hlava říká ne...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 15:40
Re: srdcovka
MichaleH. Zde je rozhodující, co říká tvoje peněženka. Hlava, ta to zvládne. Srdce zvládněš ty. Jinak to máš pěkně rozložené - srdce říká ne, hlava ano. To je jako častokrát v životě. Myslím, že každej chlap má v těchto situacích obdobnou zkušennost. Nezapomeň kondom.
neregistrovaný "MichalH"
24. 2. 2005 07:43
Re: srdcovka
Teda tak tohle jsem si musel přečíst víckrát, abych si to nějak poskládal... Taková poměrně málo jetá 156 je relativně dostupné auto i pro nás chudší... Neměl jsem zrovna na mysli, že bych přemýšlel o zbrusu nové 159, ale Alfu obecně...
neregistrovaný "mates"
23. 2. 2005 16:01
Re: srdcovka
Co rika hlava?
neregistrovaný "GTI"
23. 2. 2005 16:35
Re: srdcovka
Já mu to otočil. To ona mu to otočí taky
neregistrovaný "Sipi"
24. 2. 2005 10:35
bez titulku
Vyrážajúci dych! Proste super, bomba! Toto je naozaj už auto od ALFA.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "knour"
25. 2. 2005 08:21
obycajny facelift
zadok zo zabudnutej 166, akurat zasadenie svetiel dava spomenut na bmw 635 csi, inak len lestenie formy bez obsahu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasek"
25. 2. 2005 23:12
bez titulku
No celkem nechapu co maji sportovni uspechy v minulosti spolecneho s pouzivanim tohoto auta v beznem provozu.... ??
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrumr"
26. 2. 2005 21:10
Re: bez titulku
Kvalita,hospodárnost,výdrž a paráda pro oko-to je důležitý pro sponzory.
neregistrovaný "Rob"
27. 2. 2005 23:38
co dodat...
brutalita...BRUTALITA...B R U T A L I T A !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ML"
18. 3. 2005 07:17
Krása
Je to ozajstný skvost, jednoducho krása a naozaj tie motory sú TIP TOP. Kde sa hrabe Audi alebo nejaký nemec, ktorý musí stiahnuť 190000 ks aut pre poruchu motora!!!
Rozbalit vlákno
0