Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 159 za 649.000,-Kč a další výhodné ceny

Hned zpočátku nového roku připravil dovozce vozů Alfa Romeo speciální cenovou nabídku vybraných modelů značky Alfa Romeo.
Zpět na článek
9. 1. 2007 09:02
anonym
9. 1. 2007 09:09
neregistrovaný "Juha"
9. 1. 2007 09:20
anonym
9. 1. 2007 09:54
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:04
neregistrovaný "OZZY"
9. 1. 2007 10:22
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:05
anonym
9. 1. 2007 10:23
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:28
anonym
9. 1. 2007 10:34
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:51
anonym
9. 1. 2007 10:06
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 10:21
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 10:24
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:14
9. 1. 2007 10:27
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:05
9. 1. 2007 11:14
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:21
9. 1. 2007 11:52
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 11:57
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:02
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:09
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:16
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:24
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 13:06
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 13:25
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "Quido"
10. 1. 2007 07:14
neregistrovaný "max"
26. 2. 2007 19:42
neregistrovaný "Míša"
9. 1. 2007 11:59
9. 1. 2007 12:26
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:22
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:36
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:54
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 11:59
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:04
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:11
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:20
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:27
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:59
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 12:06
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:09
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:12
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:18
9. 1. 2007 12:22
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:28
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:18
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 12:29
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 13:46
neregistrovaný "zmulin"
9. 1. 2007 13:50
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 16:26
anonym
9. 1. 2007 16:53
neregistrovaný "zmulin"
9. 1. 2007 18:57
anonym
9. 1. 2007 19:29
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 19:46
anonym
9. 1. 2007 19:48
anonym
9. 1. 2007 20:18
9. 1. 2007 20:31
anonym
9. 1. 2007 22:05
neregistrovaný "Jan"
9. 1. 2007 23:09
anonym
10. 1. 2007 01:58
neregistrovaný "viki"
9. 1. 2007 20:19
anonym
9. 1. 2007 21:07
neregistrovaný "gaja"
9. 1. 2007 21:12
anonym
9. 1. 2007 22:25
neregistrovaný "PETR"
10. 1. 2007 16:17
neregistrovaný "zmulin"
anonym
9. 1. 2007 09:02
Dopredaj...
Že by vypredávali ležáky z minulého roku?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Juha"
9. 1. 2007 09:09
Re: Dopredaj...
Proč to lidi nekupujou, všude to jezdí jenom v česku ne.
anonym
9. 1. 2007 09:20
Re: Dopredaj...
"Machri" nekupuju talianske premiovky, na to su moc velki machri. A my ostatni bezni ludia kupujeme skor prakticke a lacne auta po zrelej uvahe, ako srdcovky...
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 09:54
Copak?
Hm, 159 je na trhu jak dlouho? 2 roky? Maximálně 3. A už výprodejové akce se slevou 20%? No, pěkné, pěkné... Já bych za to nedal ale ani těch 600.. po tom co jsem se v tom svezl ;-\
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "OZZY"
9. 1. 2007 10:04
Re: Copak?
Zlatá ( tedy stříbrná ) OCTAVIA 1,9 TDI co ZZ?
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:22
Re: Copak?
Proč mi píšeš, co máš za auto ;-)
anonym
9. 1. 2007 10:05
Re: Copak?
a v čem byl problém? A jaký motor?
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:23
Re: Copak?
Psal jsem celou recenzi o mých zážitcích z toho auta... někde si to tu najdi ;-)
anonym
9. 1. 2007 10:28
Re: Copak?
tak na to fakt nemám čas... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:34
Re: Copak?
[odkaz] ;-)
anonym
9. 1. 2007 12:51
Re: Copak?
OK, díky :yes:
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 10:06
Re: Copak?
Kde byl Bůh když ti měl dát mozek...? Asi měl zrovna polední pauzu...
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 10:21
Re: Copak?
Omlouvám se ti za ten výrok, nechal sem se unést, nicméně nestála ta tvoje reakce ani za nejmenší reakci...
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:24
Re: Copak?
No tak napiš, co se ti nezdálo, vlčku. Nelíbilo se ti těch 20%, jasně, promiň, je to 21%. >:-[]
Avatar - Enzo
9. 1. 2007 10:14
Re: Copak?
Jo za 650 klacku mas na vyber spoustu lepsich aut co? Tak pis co ti vadilo, co mela za motor. Nebo spis to byl jen mokrej sen...
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:27
Re: Copak?
Nevím, o jakém mokru snu mluvíš. Špatně se ti spalo? Já mokré sny už pár let nemám ;-) Za to vím, v čem je AR 159 špatné auto - pro mě a z mého pohledu. Dej si tu práci a najdi si můj obsáhlý příspěvek, kde jsem popisoval zážitky, dojmy a zkušenosti z testování AR159. Takže já to už jednou napsal. Teď by možná mohla být řada na tobě, abys popsal, co se ti na tom autě líbilo a jaké máš své zkušenosti z testování toho vozu. Nebo Alfě tolik ubližuješ a hodnotíš ji jen na základě svého vizuálního dojmu? :-)
Avatar - Enzo
9. 1. 2007 11:05
Re: Copak?
No nedat nahoru ten okaz tak ti na to prdim, dobre beru tvuj nazor kterej sis stanovil, Quido ti pod tvoji recenzi rekl jakej ma pohled na 159 on a opet se to strhlo jako vzdy k necemu uplne jinymu. Nemam cas se z tebou hadat, argumentovat a presvedcovat te. Ja ani nemuzu 159 jsem s 2,2 nejel. Spatnou zpravou pro alfisty je ze JTD je lepsi volba. Aspon tak jak to vnimam ja. Procentuelni prodeje o tom taky vypovidaj. JTS (jet trust stochiometric) je svym projevem celkem odlisnej od TS. ALe to neni praxe, jen teorie. Ad k podvozku, no nevim, ze by se tolik naklanel a byl nejistej, nesouhlasim. Je tvrdej, ale ma vybornou schopnost tlumit nerovnosti od predchozi 156 je jinde. Ta tam je hravost 156 v tom mas pravdu, ale v porovnani s konfekci tridy je porad hravejsi. Nakonec co bys teda za 650 klacku koupil kdyz ne 159?
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:14
Re: Copak?
Musíš vycházet z ceny 820, pokud to chceš přesně porovnávat. 650 je akční cena. Akční ceny nabízí pořád někdo. Třeba před nedávnem kamarád koupil za cca 650 Legacy 2.0R. To je dle mě daleko lepší volba. Za 650 můžeš koupit i C5. Obě dvě auta mají jasně čitelné jízdní vlastnosti, což se o AR říct nedá ;-) No ale protože už jedno auto mám, tak kdybych měl prostředky výhradně na druhé, tak bych za 650 koupil jetej 350Z ;-)
Avatar - Enzo
9. 1. 2007 11:21
Re: Copak?
Jo tak 350Z, tak to by bylo prijemny investovani do radosti. S tou citelnosti jizdnich vlastnosti >:D ale je to tvuj nazor, ja mam jinej. Jdu makat at mam klacky. ;-)
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 11:52
Re: Copak?
Jojo to byla diskuze, ZZ potom už dokázal jen tvrdit cosi o puberťácích a vypůjčených autech od tatínka, když už mu došly ty.... argumenty >:D Jeho recenze 159 byla opravdu snůška blábolů, to dokazuje i zde, porovnávat například podvozek C5 se 159 může opravdu jen snílek nebo časpoisovej kovboj, C5 opravdu podvozek nevlastní, nezatáčí a hydractive si není schopen poradit s krátkými příčnými nerovnostmi,, ale to je jiná. 159 je za svoje jízdní vlastnosti všude jen chválena, moje zkušenosti to také potvrdily, ale ZZ a jeho Lexus IS bez řízení, trakce a podélné stability na dálnici s plastovou imitací dřeva a toyotíma tlačítkama je určitě lepší >:-[]

Kdepak 159 za 649 000 je velice solidní nabídka.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:57
Re: Copak?
Kde čteš porovnávání jízdních vlastností 159 a C5? :no:
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:02
Re: Copak?
"Za 650 můžeš koupit i C5. Obě dvě auta mají jasně čitelné jízdní vlastnosti, což se o AR říct nedá "
:no: :no: :no:

Ty už to nehul, když ani nevíš co píšeš...
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:09
Re: Copak?
Nauč se, prosím tě, chápat texty. C5 i Legacy mají čitelné jízdní vlastnosti. Neříkám, že jsou srovnatelné, to tam pořád nějak čteš ty! Každý ten podvozek se ale chová, tak jak má. A každý jinak. Ten kdo chce ultra pohodlí šáhne po C5 a ten kdo chce sportovněji laděný a permanent vezme Subo. Už to chápeš? :-) Ty musíš mít strašně problémů s tou svojí Alfou, co?
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:16
Re: Copak?
Vůbec nemám problém s Alfou, ale prostě tim co píšeš, mě převědčuješ, že znáš pár aut a o ostatním máš jen načteno. C5 jednak žádné ultrapohodlí nenabízí, krátký díry nebere a pořád se tak houpe, že z toho máš za hcvíli mořskou nemoc, v zatáčkách je jen a jen nedotáčivé, ale nesmíš přibrzdit pak ti jde zadek velice hbitě dopředu. Legacy není špatný, ale zase tvrdit že 4x4 permanent má pro laika čitelný jízdní vlastnosti, to je opravdu odvážné tvrzení, se 4x4 musíš umět jezdit, musíš auto mít v ruce, jinak tě může překvapit velmi rozdílnými reakcemi při brzdění, zrychlování, změnách zatížení v zatáčkách. 159 má z předokolek jedny z nejlepších (ne-li nejlepší) jízdní vlastnosti, zatáčí velice ochotně, má přesné a strmé řízení a hlavně je velmi dlouho neutrální, zatáčí až neuvěřitelně dlouho a nedotáčivost přichází hodně pozdě, o neklidu zadní nápravy nemůže být ani řeč. To je můj problém, když někdo porovnává hrušky s jabkama a proti hruškám je apriori vysazen, protože mu nezachutnaly....
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:24
Re: Copak?
No jasně, ještě jsi zapomněl, že jseš ten člověk, co staví BMW3 a AR159 do jedné roviny. Hele, to fakt nemá cenu ;-) .. s tebou se bavit o autech :-)
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 13:06
Re: Copak?
Prosím argumenty, jinak se odsuzuješ do role žvanila.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 13:25
Re: Copak?
Ty, který tu nic nenapsal, chce argumenty? Tys tu napsal jen, jaké já píši bláboly. Nenech se vysmát, alfisto, a zavolej do servisu, jestli ti už opravili brzdy ;-)
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 13:38
Re: Copak?
ZZ, kup si brýle, naroluj třeba o čtyři příspěvky výš, zkus to přečíst, možná to zkus dvakrát, nebo i třikrát, za bláboly si stojím, na jeden totiž reaguji....
neregistrovaný "max"
10. 1. 2007 07:14
Re: Copak?
do jednej roviny BMW3 a 159tka? ty si ale ignorant..vo všetkých nemeckých testoch nová 159tka poraža BMW3 napr. AMS..a porovnávať dizajnový nepodarok C5 s otrasnými jazdnými vlastnosťami môže naozaj len zaslepený tupec-ZZ...ktomu už neni čo dodať....nechg si dalej šantí na svojeje zasratej Ochcávke a myslí si , že jazdí v "aute"...
neregistrovaný "Míša"
26. 2. 2007 19:42
Re: Copak?
Přesně tak například video z jednoho německého testu jízdních vlastností tahle Alfa jednoznačně porazila konkurenci (i v podobě BMW3). Dejte si www.youtube.com, hledejte Alfa 159 BMW.
Avatar - Enzo
9. 1. 2007 11:59
Re: Copak?
Jo za 650 polen je to pekna nabidka, spekulovat proc tak malo po 3 letech nema cenu, jedinou cenu ma jit slozit to tam na stul a odvalit ve 159. Mit je jdu do toho, nemam muzu jen cekat na tu dobu az budou :-) . Jo srovnavat C5 s uplne jinou konstrukci podvozku se 159, to je husta kase. Inu nazor, kterej je ,ale verit mu nemusime :-!
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:26
Re: Copak?
Kde čteš srovnání C5 a 159??? Co mi to podsouváš?
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:22
Re: Copak?
No já ti teda nevím, ale slevový akce nebo zvláštní modely s výbavou grátis dělá úplně každý dovozce. Zrovinka tohle bych nekritizoval. Spíše bych se obul do toho tvého "testování". Tak jak je v tom odkazu psáno mám dojem, že to byla nějaká projížďka. Žádné testování. Po pár kilometrech vydávat dojmy za testování ¨mi nepřijde zrovinka vhodné. Ovšem je to tvůj názor a na jeho prezentaci máš samo nárok. Jen bych dodal, kolik, kde a jak si s tím popojel. Taky by stálo možná za zvážení, zda tvoje očekávání nebylo nerealistické, přeci jen od základních 320, A4, X-type (chytne se ?) se taky žádný forsáže nedočkáš. Možná si myslíš, že každá Alfa je přinejmenším GTA ... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:36
Re: Copak?
Slevové akce dělá každý, ale ne v hodnotě 21% po 2-3 letech od uvedení na trh. 2.2 JTS není základní motor. Očekávání vycházela pouze ze zkušeností s 156, tedy předchůdcem 159 a dále z marketingového prodávání toho vozu. Ano, očekávání naplněna nebyla, ale to je tam vše popsáno. S AR jsem najel dost, abych mohl vyřknout verdikt. Byly to řádově stovky kilometrů, ne desítky. Třeba napiš své zkušenosti, ať máme další pro porovnání. Každý auto vnímá jinak. Slovíčkařit o pojmech tu asi nebudeme, viď? Nebo je to stěžejní smysl tvého příspěvku?
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 11:54
Re: Copak?
Prosimtě kde nebyla splněna očekávání? Rozpovídej se nám tu trochu, Alfa měla díky 159 v loňském roce v Evropě výrazný nárůst prodejů. Se 159 si mohl najet koliks chtěl, ale znáš to komu není shůry dáno, kilometry nedohoní.... :-!
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:59
Re: Copak?
Když nevíš, kde, tak si to přečti ještě jednou. Opakovat ti to nebudu. Sice dle tvého předchozího příspěvku pochybuji, že zvládneš pochopit text, když hledáš něco, kde není, ale to už je tvůj problém :-)
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:04
Re: Copak?
Božee ZZ, ano nejsem schopen to pochopit, styl jakýms to napsal je pro mně nepochopitelný, pochybuj si o čem chceš, ale urážky, to ti šlo vždycky moc dobře :no:
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:11
Re: Copak?
Máš fakt velké problémy s chápáním textu. Ukaž mi, kde píši porovnání podvozků C5 / 159 / Legacy! Ovšem pořád se ještě můžeš omluvit :-)
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:20
Re: Copak?
???? jsi mimo, jednak se ti nemám za co omlouvat, nic jsem ti neudělal, ty si nemáš absolutně co vyžadovat, to je opravdu chování internetového psa. Budo to chápat jen tak, žes prostě jako já zareagoval omylem v jiném vlákně, jinak by ses taky mohl ještě omluvit ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:27
Re: Copak?
Omluv se za to, že mi podsouváš nějaké tvé srovnávání podvozků C5 a 159. O tom jsem nikde nepsal. Je to jen blábol z tvojí alfistické hlavy. :no:
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:59
Re: Copak?
Ale no tak se hned nestartuj ;-) Prostě mi to přijde divný to přespřílišné očekávání. Ano základní motor to není, ale pokud kupuji auto v segmentu střední třídy pak by to mělo mít alespoň šestihrnek. Tzn., že tyto základy jako 1.9 JTS, 2.0 JTS, 2.2 JTS nebo 318, 320 považuji za motory, které jsou určeny pro nenáročné řidiče, kteří místo dokonalého zážitku z jízdy a řízení upřednostňují dokonalý komfort. Výkon sice není ohromující, ale pro ně dostačující. Srovnávat 156 a 159 lze max. designově, technicky jsou to jiná auta. 159 je větší, prostornější, bezpečnější, komfortnější, vybavenější, tím pádem bohužel i těžší. proto ten šestihrnek. Slabinou je, že mezi 2.2 a 3.2 je díra jako hrom, chtělo by to 2.5 nebo 2.7. Proto taky spousta lidí nakonec vybere 2.4 JTD. Marketing českého importéra raději nebudu komentovat, tam je chyb, že to vypadá, jako že tam snad ani žádný marketing není. Dle mého názoru si lze udělat vcelku reálný dojem z vozu po ujetí přibližně 1500 km a to ve všech režimech jízdy a v co nejvíce rozdílných podmínkách ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:06
Re: Copak?
Ty Alfě strašně křivdíš? Zapomněl jsi snad Cuore Sportivo? Alfa se sama tímto modelem chtěla přiblížit BMW. Haha. Neříkám, že je 159 špatné auto, ale není to ta správná Alfa. Je z toho průměr, jako Ford nebo Fiat. Ovšem v pěkném kabátě, ale s mizernou kvalitou zpracování. Za vyšší peníze. Pro mě z toho vyplývá, že není žádný důvod pro Alfu 159.
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:09
Re: Copak?
Subjektivní dojmy vydávané za fakta.... po zkušenosti s jedním autem 8-s

Alfa 159 je naprosto srovnatelná s BMW 3, zkus prosimtě i to, ať víš o čem píšeš....
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:12
Re: Copak?
"159 je naprosto srovnatelná s BMW 3" >:D >:D >:D :yes: Ještě popros "Odborníka", ať ti prodá jeho nick a budeš dokonalý >:D :yes: Kde je sakra GTI a jeho "věta roku"? >:-[] ;-)
Avatar - Enzo
9. 1. 2007 12:18
Re: Copak?
[odkaz]
snad ovladas angl. jazyk >:D
neregistrovaný "Quido"
9. 1. 2007 12:22
Re: Copak?
Bože tak ještě jednou, není to jen můj názor, nicméně ten názor sdílím po vyzkoušení obou zmíněných vozů. Pokud se zmůžeš jen na výkřiky o nickách nebo GTIm, pak raději nepiš, je to trošku... k smíchu >:D
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:28
Re: Copak?
K smíchu je tvé srovnání BMW 3 a AR159.
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 12:18
Re: Copak?
No právě v tom marketingu je ten průšvih importéra. Přece nemůže postavit kampaň na Cuore Sportivo, když jedinej motor, kterej to splňuje je 3.2. Jinak se ale přiblížila, v některých verzích méňě, v některých více, o tom není pochyb. Zkus 3.2 a 330i, tam je hodnotím na stejno. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 12:29
Re: Copak?
OK. Dík za tip ;-)
neregistrovaný "zmulin"
9. 1. 2007 13:46
bzzzzzzzzz?
Ani jsem ten rádobytest pořádně nedočet.Možná by ti měli vrátit prachy za autoškolu,protože tě nic nenaučili a čtením časáků to nedoženeš.Srovnání podvozků z příspěvků jasně vyplívá a to nemusim bejt ani právník.Radši si sedni do toho svýho línýho bakelitu a nehodnoť prosím AUTA ;-)
Kolik,že se v Evropě prodá Lexusů a kolik AR 159?.......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 13:50
ZZ
Kruci nevědět, že jsi jiná osoba, snad si myslím, že si reinkarnace GTI. Úplně stejně blbé kecy... Nejspíš se bojíš konkurence pro IS? Neboj 159 není konkurencí pro IS. V prodejích nemůže konkurovat 159 IS, v kvalitě a tom osttaním je to obráceně...Nemusíš se vzrišovat... V této třídě jsou dvě nejlepší auta BMW 3 a AR 159 (jsou prakticky totožné s jedinou vyjýmkou - náhonem, pak je Mercedes C, pak IS a pak to všechno ostatní. To je railita
Rozbalit vlákno
11
anonym
9. 1. 2007 16:26
Re: ZZ
159 je pěkné auto, ale nedělej z něj modlu...je to pěkné, italské auto. A že BMW3 a AR jsou totožné? Alfa je rozodně hezčí :-) . PS: že tak šmahem hodnotíš střední třídu...to jsi ve všech jel, že můžeš vyřknout ortel?
neregistrovaný "zmulin"
9. 1. 2007 16:53
Re: ZZ
Tak z hlediska jízdních vlastností bys tam našel ještě který?
anonym
9. 1. 2007 18:57
Re: ZZ
střední třídu? třeba legacy,mondeo nebo A4q
neregistrovaný "wolff"
9. 1. 2007 19:29
Re: ZZ
A4 bych neřadil vedle 159 (já osobně, furt v tom autě vidím jen trochu líp udělanej VW, ale méně spolehlivý). Legacy snad, ale až vyšší verze, ono každé Subaru není STi. No a Mondeo se 159 snad ne, ne?
anonym
9. 1. 2007 19:46
Re: ZZ
já srovnávám podvozky, na téma motory nebo výbava si můžeme popovídat potom...mondeo beru jako poctivýho podvozkáře, jel jsem sice chviličku, takže snad ani nemůžu hodnotit, ale dost lidí říká, že mondeo se rozhodně podvozkově nemá za co stydět. Já nevim,řekl jsem svůj názor, z těhle zmíněných aut jsem jel déle jen ve třech. Ona 159 má nějaký kouzelný podvozek? Kolik váží s třílitrem?
anonym
9. 1. 2007 19:48
Re: ZZ
PS: je jasné, že třeba bmw s M paketem bude jinde, to samé legacy spec.B nebo mondeo ST...srovnávám "normální" verze, tam vím (a i mám načteno), že legacy i mondeo jsou na špičce segmentu.
anonym
9. 1. 2007 20:31
Re: ZZ
tož to je dost :-|
neregistrovaný "Jan"
9. 1. 2007 22:05
Re: ZZ
Pripravuje se odtucnovaci kura a bude cca pro 3,2 kolem minus 100 kg a ostatni verze minus 70 kg
anonym
9. 1. 2007 23:09
Re: ZZ
to je dobře! Z hlavy třeba vím, že třílitrová legacy váží 1495...těch 200 kilčo bude znát. PS: stejně se mi nelíbí, jak každá další generace je nafouklejší a těžší (myšleno obecně na auta). Vím, je to také kvůli bezpečnosti, ale...nějak se mi to prostě nelíbí ;-\
neregistrovaný "viki"
10. 1. 2007 01:58
Re: ZZ
Ahoj, taky se již začíná dělat systém Q2. Je to odpovĚď na váhu auta a výkoné motory. Mělo by to zvýšit stabilitu při rychlém průjezdu zatáčkami. Jinak ta váha je znát. AR156 je na tom lépe.
anonym
9. 1. 2007 20:19
ZZ
ano dobre sa v nej cestuje hlavne nam vacsim,hahaha
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gaja"
9. 1. 2007 21:07
cetl jsem si tvoji recenzi zz
cetl jsem si tvoji recenzi zz vubec o tom nic nevis
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 1. 2007 21:12
Re: cetl jsem si tvoji recenzi zz
zato ty jsi něco jako prorok mohammed, že?
neregistrovaný "PETR"
9. 1. 2007 22:25
ZZ....zzzzzzzz......
Prispevek od ZZ je hodne spatny a slaby, ten clovek tomu moc nerozumi a co hlavne je videt ze AR nema rad, proc pise pak tyhle "recenze"? Aby vyvolal diskusi? Aby si ukojil ego? Asi....
159 je velmi slusny auto a bohuzel vsechny ZZ pripominky a negativity zrovna 159 kdyz ne vuci konkurentum tak aspon vsem alfa ma vyrazne vylepsene a na soucasny standard kvalitni!
Dobra ergonomie, velmi slusna kulisa, skvele brzdy, skvela stabilita a slusnej motor!! 2,4 JTDm je lepsi volba nez 2,2 JTS a presto benzin jede slusne - da se i jet za 7,9 litru a pri sviznejsim upalovanim na dalnici je tak na 10 litrech a slusne reaguje na plyn, ale ja jsem si zvolil 2,4JTDm a to je BOMBA! Taha pres 220 km/h, na setreni jede za 5,2 litru (kolem 80-100 km/h), normal kolem 7 litru a nadoraz 9-11 litru a to je tech 200 km/h a vice.
Hosi v passatech 2,0 TDI jenom slzi a zamackavaj slzy a s jednim nemcourem 2,0 TFSI jsem na dalnici "vytiral" svodidla - ten jenom koukal jak je to mozny ze mu stacim a na rovince nasazuju na predjeti :) a to jel chlapec tak za 20 litru, ja za 11...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zmulin"
10. 1. 2007 16:17
podvozek
Mondeu se připisoval kvalitní podvozek někdy před 6-8mi lety a od tý doby s nim nehnuli.Legacy podobně.Tim neříkam,že jsou špatný,to ani náhodou.Tu gumovou A4 bych sem ani netahal.
Rozbalit vlákno
0