Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
7
/
9
Prohlédnout znovu
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.
|
acz
Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší