V letech 1987 až 1998 byla Alfa 164 vlajkovou lodí milánské automobilky. Dodnes velmi pohledný sedan mohl dokonce závodit coby stroj 164 Procar. Co měl společného s běžnou velkou Alfou a proč nakonec nikdy žádné závody nejel?
Nepolemizuji.
Mně se nejvíce líbila Alfa6, se šestiválcem, transaxle koncepcí a velmi důstojným zjevem. Mimochodem, Alfa6 se objevila ve filmu Bonnie a Clyde po italsku s nedávno zemřelým Paolem Villaggiem za volantem :-) .
"Ti pozornější či spíše znalejší by možná poznamenali, že je auto dost snížené a celkové vzezření odpovídá vrcholné verzi 164 Quadrifoglio Verde (zelený čtyřlístek)"...
Jen poupravím autora... vzezření odpovídá ZÁKLADNÍ verzi AR 164 (první verze z roku 87) nikoli Quadrifoglio Verde. QV a pozdější Q4 mají jiný přední a zadní spoiler a nástavce prahů. Snížená verze neexistovala v žádném originálním technickém provedení...
Opravdu by si tento pán nezasloužil aspoň noticku do Rychlých zpráv? Pro mě osobně spolu s pány Kalmou a Kulhánkem měl největší přínos pro značku Škoda. A když už se tu o Škodovce píše kdejaké ho.no s prominutím, tak v tomto případě by Ctrl+C, Ctrl+V bylo na místě.
František Dvořák opět zabodoval :yes:
[odkaz]