Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 164 Procar: Technika z F1 v nenápadném balení. Proč vznikl jediný kus?

V letech 1987 až 1998 byla Alfa 164 vlajkovou lodí milánské automobilky. Dodnes velmi pohledný sedan mohl dokonce závodit coby stroj 164 Procar. Co měl společného s běžnou velkou Alfou a proč nakonec nikdy žádné závody nejel?
Zpět na článek
11. 10. 2017 08:58
11. 10. 2017 09:24
11. 10. 2017 14:54
11. 10. 2017 10:35
11. 10. 2017 13:38
Avatar - fOE
11. 10. 2017 08:58
B12
Zajimavy kus historie, diky za clanek. Ale musim se zeptat, vazne mela alfa 177 B12? Nebyl to spis F12? ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
11. 10. 2017 09:24
Re: B12
Nepolemizuji.
Mně se nejvíce líbila Alfa6, se šestiválcem, transaxle koncepcí a velmi důstojným zjevem. Mimochodem, Alfa6 se objevila ve filmu Bonnie a Clyde po italsku s nedávno zemřelým Paolem Villaggiem za volantem :-) .
11. 10. 2017 14:54
Re: B12
Alfa 6 není transaxle.... jinak ale jo, je to parádní kára.... ;-)
11. 10. 2017 10:35
Vzezření
"Ti pozornější či spíše znalejší by možná poznamenali, že je auto dost snížené a celkové vzezření odpovídá vrcholné verzi 164 Quadrifoglio Verde (zelený čtyřlístek)"...

Jen poupravím autora... vzezření odpovídá ZÁKLADNÍ verzi AR 164 (první verze z roku 87) nikoli Quadrifoglio Verde. QV a pozdější Q4 mají jiný přední a zadní spoiler a nástavce prahů. Snížená verze neexistovala v žádném originálním technickém provedení...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Uživatel_5340709
11. 10. 2017 11:55
Re: Vzezření
Nějak ti není rozumět, když vozy procar mají se sériovými 164-kami společnou leda siluetu skořepiny, co se tváří jako karoserie.
11. 10. 2017 13:38
Re: Vzezření
Prostě že skořepina vychází z běžného modelu z roku 87 nikoliv z QV... snad je to jasnější :-)

Autor by měl nejprve vědět co k čemu přirovnává než začne tvrdit pro ty "pozornější a znalejší", že vzezření odpovídá vrcholné verzi 164 QV.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2017 21:40
Re: Vzezření
Přesně tak...

:-)

Ale jinak fajn článek.
Avatar - Floyd
11. 10. 2017 12:08
OT: Wilfried Bockelmann
Opravdu by si tento pán nezasloužil aspoň noticku do Rychlých zpráv? Pro mě osobně spolu s pány Kalmou a Kulhánkem měl největší přínos pro značku Škoda. A když už se tu o Škodovce píše kdejaké ho.no s prominutím, tak v tomto případě by Ctrl+C, Ctrl+V bylo na místě.
František Dvořák opět zabodoval :yes:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0