Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 4C GTA: Cenově dostupná zadokolka už v roce 2012?

Kvůli ekonomické krizi se oslavy 100 let Alfy Romeo musely obejít bez nového dechberoucího modelu. Už příští rok by ale Alfa měla zjednat nápravu.
Zpět na článek
2. 2. 2011 19:51
2. 2. 2011 20:24
2. 2. 2011 20:41
3. 2. 2011 07:34
2. 2. 2011 21:06
3. 2. 2011 16:52
3. 2. 2011 08:46
3. 2. 2011 07:32
3. 2. 2011 09:42
3. 2. 2011 12:11
2. 2. 2011 19:51
4C
Tak jen do toho, uz se tesime. :-)
Konecne bude mit Boxster koncepcne shodnou konkurenci. A navic s tim spravnym znackem na kapote. :yes:
Rozbalit vlákno
6
2. 2. 2011 20:24
Re: 4C
A bude taká Alfička za milión vôbec predajná? Toľko stojí najlacneší Boxster s cca 250 koňmi, a to je kabrio. Neviem neviem, či značka Alfa Romeo a karoséria z karbónu a hliníku budú dostatočnými lákadlami. Aby ti eposledne enované materiály nakoniec nezdvihli cenu ešte vyššie. Ale palce im držím, snaha je to sympatická. Konečne Alfa robí veci, ktoré jej môžu prinavrátiť stratené meno. :yes:
2. 2. 2011 20:41
Re: 4C
Bude to len dalsie velkohube marketingove vyhlasenie a nakoniec z toho aj tak nic nebude. Odhadovana hmotnost 850kg je z rise snov aj keby to auto bolo cele z karbonu ...
3. 2. 2011 07:34
Re: 4C
Velkohubý kolego, přečti si článek pomaleji, možná ti unikají souvislosti. Informace zveřejnila společnost ANE, ne AR.
Avatar - ethicon
2. 2. 2011 21:06
Re: 4C
ak si kupcov našla 8C, prečo nie...inak najlacnejší Boxter stojí 51000 euro...to len na okraj ..
3. 2. 2011 16:52
Re: 4C
Presnejšie 48.584,-€... ;-)
Avatar - PlumJelinek
3. 2. 2011 08:46
Re: 4C
proč by nebyla prodejná? Nebude to první model Alfy, kde bude cena kolem milionu, takových bylo bezpočet...
Avatar - euro89
2. 2. 2011 22:01
S tou váhou se mi to nezdá
Zní to zatim dobře, jen s tou váhou nevim nevim... To by to museli udělat oholený alá Lotus a i tak by to bylo těžko dosažitelný. Ale pokud to bude mít kolem 250CV, tak by i váha lehce přes tunu zaručovala výborný svezení :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2011 07:32
Alfa X-Bow
Tak poněkud jiný zdroj mluví o využití kompletní plošiny X-Bow, z toho zřejmě aqgentura odtušila 850kg, proto nechápu rozevláté diskuzní přípsěvky výše.

Pokud se nebude chtít AR vzdát komfortních prvků, pak se dá očekávat hmotnost kolem 1t. V tomto případě stejně jako u SUV nemám strach o prodeje modelu, U Giulie se domnívám, že bude méně úspěšnější.
Rozbalit vlákno
5
3. 2. 2011 08:07
Re: Alfa X-Bow
Začíná to být taková trošku únavná klasika tady - Fiat chce koupit Chrysler = "proč to dělají, ať se starají sami o sebe". Bude SUV = "bude to drahé, neprodejné, beztak to zas odloží", bude GTA = "neprodá se, bude to divné, váze nevěřím".

Já to na jednu stranu chápu, protože Alfa v poslední dekádě fakt kecala kde mohla, ale už od uvedení Mita bych řekl že svoje proklamace plní. Dokonce ani ten cíl prodat 100.000ks Giuliett ročně se nezdá nereálný. On ten Marchione už tam vážně udělal trochu pořádek, jsou tam peníze, krize skončila, takže ono je už pomalu potřeba začít ten koncern brát vážně. Jinak je to takové plácání....

Jinak jestli plánují u tohodle GTA prodeje kolem 5.000ks ročně, tak to by Giulia dát mohla, ne? ;-)

Seriózně - já bych se o prodeje té Giulie zas tak nebál. Určitě budou lepší než u 159.... Redaktoři a diskutéři rádi furt Alfě obíjejí o hlavu, že se cpe někam do prémie a že na to nemá, ale když se rálně podíváš na ceník Giulietty, tak ona soupeří s lépe vybavenými Golfy aspol. O nějakém tlačení do prémie nemůže být řeči....

Takže jestli na to Giulia půjde podobně - tzn. ceny +/- na úrovni Passatu s tím, že Passat je lepší v něčem a Giulia zas v něčem jiném, tak by to rozhodně nemuselo být špatné.... (a samozřejmě, jestli si skopírují ceník BMW 3 a dosadí tam místo BMW Alfa tak budou mít problém.... ;-) )
3. 2. 2011 08:18
Re: Alfa X-Bow
AR už několikrát kopírovala ceník BMW a vždy to dopadlo špatně. Giulietta je taky dražší zboží, ale ta se alespoň podle všeho prodává.

Giulia bude muset být dokonalou předokolkou za super cenu, aby se prodávala. Nástupci AR159 se neodpustí ani jeden přešlap.

Doufám, věřím, že tentokrát vyhraje vyváženost a střízlivý duch ;-)
3. 2. 2011 09:42
Re: Alfa X-Bow
A v čem že je ta 159 tak špatná?
Děkuji.

P.S. jediná její chyba byla, že ybla v podstatě dražší (i když lepší) než trojka z Mnichova, což se ji prostě vymstilo.
3. 2. 2011 11:20
Re: Alfa X-Bow
Já nepsal, že je špatná, je výborná...nicméně si nepamatuju ani na jeden test, kde by to objektivně BMW3 "nandala". Samotnému se mi ale líbila, nicméně v době, kdy jsem ji chtěl byla stejně drahá jako trojka a to prostě nejde ;-)
3. 2. 2011 12:11
Re: Alfa X-Bow
No ono těch testů u nás moc nebylo. V zahraničí jich pár bylo a to i německých. Například ten známý losí test, kde byla 159 suveréně nejlepší ve slalomu mezi kužely je legendární...BMW bylo druhé za ní, ale se znatelným odstupem. [odkaz]

159 byla nejlepším sedan s předním náhonem. V mnohém překonávala i zavedené zadokolky.

Prodeje 159 zazdily a znovu se opakuji dvě věci, nikoliv její cílení proti BMW řady tři. to bylo, je a bdue v pořádku, jsou to blízcí konkurenti.

159 zabilo
a) rozjezdová kampaň 5 let servis a záruka na všechno (nebo jak to bylo), kterou pak (nevím proč) stáhli. působilo to jako yb svému produktu nevěřili a hodně lidí to odradilo. Dote´d nechápu, co za tím stálo, kde vznikla ta chyba. Kdo je pamětníkem jistě si na tu dobu vzpomíná.

b) vysoká cena. V době rozjezdu byla AR 159 opravdu dražší než už v té době pomalu výběhové BMW řady 3, které i tak bylo celkem povedeným autem. Alfa nemusí být VÝRAZNĚ levnější než to BMW, ale nesmí být dražší. Te cenový bonus tam prostě musí být a on prostě nebyl. On nebyl proto, že 159 prostě byla od samotného počátku koncipovaná jako drahé auto (tlustá, zesílená skla, prémiové materiály, individualizace atd..) Bohužel už nevyšly peníze na GTA. V tom byla její chyba. Ale kdo ji koupil a nebo má, tak je jistě spokojen, protože to auto je výborné!!!

Edit: Jinak AR pak k autum dávala myslím 3 lety, nebo 5 lety provoz, ted z hlavy nevím zdarma, ale o tom se už pak nepsalo. nicméně je to pravda. V produktu ajko takovém problém skutečně enbyl.
3. 2. 2011 10:36
nic pro kardiaky
Alfa a potomci Etrusků všeobecně umí dělat emocionálně zajímavá dílka, včetně těch automobilových. Na první pohled nevypadá vůbec zle a kouká na mně z toho vozu pěkně dravý a elegantní Falcone.... Nečekám, že by Alfa neuměla motor, natož podvozek. Nezbývá než jí popřát víc štěstí, než měla dříve. Aut, které dokážou od pohledu zvednout tep je třeba - víc než třeba...................
Rozbalit vlákno
0