Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Brera Italia Independent: Nezávisle po italsku

Aleš Dragoun
Diskuze (0)
Alfa Romeo představila na konci minulého týdne v Porto Cervo novou limitovanou edici poněkud těžkopádného, ale krásného kupé Brera. Tentokrát se při úpravách spojila s firmou Italia Independent.

Co bude mít tato Brera pod kapotou? Na výběr budou dva motory – čtyřválec 2,2 JTS se 136 kW (185 k) a špičkový vidlicový šestiválec 3,2 litru se 191 kW (260 k). To samozřejmě ještě není vše. Zákazníci mohou zvolit také tři druhy šestistupňových převodovek – manuál, robotizovaný Selespeed nebo automat Q-Tronic. Třešničkou na dortu pak bude pohon všech kol, který u Alfy označují Q4, ten je k dispozici výhradně pro V6.

Firma Italia Independent nabízí stylové oblečení a doplňky, jako jsou sluneční brýle, tašky a podobně. Vše v moderním designu s visačkou Made in Italy a v prvotřídní kvalitě. Při vývoji se nebrání ani použití stále poměrně drahých a pevných materiálů, jakými jsou kevlar, Gore-Tex nebo tkanina Cordura vyvinutá firmou DuPont. Ve spolupráci s Alfou Romeo tak vznikla stylová edice. Brera Italia Independent se bude dodávat výhradně v matném titanovém laku, černá osmnáctipalcová kola mají specifický design, brzdiče září naopak kontrastní rudou barvou. Nezbytností jsou hliníkové prvky, například uzávěr nádrže. Na zádi vozu pak najdeme štítek s logem Italia Independent, taktéž z tohoto kovu.

Podobný je i uvnitř na opěradlech. Přístrojová deska je obložena karbonem, stejný materiál se uplatnil i na volantu, čalouněném černou a červenou kůží. Tuto kombinaci může mít majitel také na sedadlech a dveřních výplních, pokud si za ní ovšem připlatí, jinak jsou černá. A pro změnu opět hliník – jsou z něj vyrobeny pedály a opěrka pro levou řidičovu nohu.

Ještě k výbavě – její součástí je kromě jiného například elektronická stabilizace VDC, 7 airbagů, automatická dvouzónová klimatizace, audio s CD a MP3, či tempomat. Možnosti individualizace sahají od xenonových výbojek v předních světlometech přes parkovací čidla, špičkové hi-fi od Bose, bezdrátové hlasové ovládání telefonu Blue&Me, jednodušší navigaci Blue&Me Nav využívající USB rozhraní a také nový systém Instant Nav s mapou Evropy na SD kartě a plnou kompatibilitou právě se zmíněným Blue&Me.

Limitovaná série Italia Independent vznikne celkem v 900 kusech. Budou si ji moci koupit zákazníci v Evropě, Japonsku a stranou nezůstanou ani protinožci. Prodej začne v září, ceny startují na 32.200 eurech za verzi 2,2 JTS Selespeed.

Aleš Dragoun
Diskuze (0)