Už koncem června započne nová epocha značky Alfa Romeo - s představením sedanu střední třídy s pohonem zadních kol se chce značka vrátit tam, kam kdysi patřila.
Kdyby třeba tenhleten projekt realizovali, tak proč ne? Vezmou motor z Maserati a je to. Podle mne má ta automobilka stále potenciál, s lepším marketinkem klidně přetlačí i Cadillac v Číně a další značky, pokud budou mít pár schopných modelů.
Maserati se povedlo vzkříšit, v 90letech neměli nic konkurenceschopného, potom vše stálo na jednom modelu a teď jsou v pohodě.
AR má šanci uspět. :yes:
Tady pomůže položit si otázku a upřímně odpovědět: "Koupil bych si za svý vydřený prachy SAABa nebo AR?" Moje odpověď: "Nekoupil". A když ne já, tak proč by měl někdo jiný?
Protože nepřemýšlí všichni stejně. Když to vztáhnu na sebe - "Koupil bych si za svý vydřený prachy Audi, Volkswagen, Mercedes nebo třeba Hondu s Toyotou"? Moje odpověď "Nekoupil". Bylo by mi líto dát tolik peněz za něco tak masovýho a všedního. A když ne já, tak proč by měl někdo jiný? Jednoduše proto, že většina lidí jedná a myslí masově. Ale pro mě je auto až moc drahá věc na to, abych ty peníze chtěl utratit za něco tuctovýho.
Takže tady máš pro zajímavost přesně opačnej pohled :-)
Pokud bych neměl firemná VW...koupil bych si určitě Alfu Romeo , např. Giulietta JE KRÁSNÁ , a skvěle jezdí !
Kamarád má Alfu 159 v kombíku , koupenou novou v ČR , tedy nic ulítaného z Itálie.
Po 5 letech a nájezdu přes 150 tis. km , by neměnil. Motoricky auto nemá chybu , a do servisu jezdí jen na prohlídky ;-)
Alfě fandím ! :yes:
Koncern , který vyrábí Ferrari , si s nějakou konkurencí typu BMW , klidně poradí , stačí jen chtít a dát tam potřebné zdroje!
Nestavajú proti D3 skôr Maseratti? Minimálne cenou áno. Alfa aj keď bude mať techniku z Maseratti bude musieť byť minimálne zo začiatku lacnejšia ako priama konkurencia.
Saaba jsem měl (ikdyž jen chvíli), momentálně jezdím už druhou Lancií a taky Jeepem, což podle mě taky nepatří mezi vozy, které mají v hledáčku typičtí středoevropané :-) Takže ano, za svým postojem si stojím a není to jen plkání do větru někde na internetu...
Myslím, že pro některé lidi, je pocit nejistoty a vzrušení před každou jízdou - dojedu, nedojedu, co se stane tentokrát - vítaný, pro ně je Alfa, či SAAB, to pravé, oni tím zkrátka žijí. Mně stačí japonská auta, která jen pořád a pořád a pořád nudně jezdí. Pocit dobrodružství a vzrušení hledám jinde. :-)
Takový pocit jsem měl při své OII RS před každou delší jízdou. Jako student jsem měl auto z koncernu Fiat a ničeho takovýho jsem se neobával. Po Škodě jsem radší zamířil mimo Evropu.
Hm, momentálne sedlám už druhého kórejca, a aby som mal s niektorým nejaký vážnejší problém sa nedá povedať. Vždy som s nimi v pohode došiel všade kam som potreboval, čo napríklad nemôže povedať veľa mojich kamarátov s VW či Audi, ktorí z dovolenky prišli na lane alebo na odťahovke. Zovšeobecňovanie ničomu nepomôže, ak sa o svoje auto staráš tak ako máš, zvyčajne nemáš následne problém. A je v podstate jedno akej značky to auto je.
Nechci mluvit za mozgoga, ale on měl spíš asi na mysli, jestli si tady někdo koupil tohle auto jako nové. Tím totiž opravdu výrobce podporuješ. Koupí ojetiny moc ne, spíš bych řekl, že právě naopak.
Obecně je tady hromada fandů do italskejch aut, kteří BY si hned koupili Alfu, ale jakmile maj vytáhnout z kapsy vlastní peníze, tak to skončí v lepším případě u ne moc olítané dieselové (cuore sportivo, ne?) 156/159, nebo spiš - v případě funglovky - u německé konkurence.
Co máš proti tříválci, ke 3er se hodí, minimálně matematicky určitě. Neboj, jen s tříválcem 3er rozhodně nebude, hlavně aby nakonec Alfa nedostala základ od Fiatu, v podobě dvouválce. ;-)
Už od léta - autor tím asi myslel, že Alfa postaví konkurenceschopný model do léta toho roku, takže od léta se stane soupeřem
Už léta - snaha se přiblížit a konkurovat BMW, která již nějakou dobu trvá
Závěr - článek jsem nečetl, tudíž nevím, co z toho vyvodit >:D
Až na to, že v Centro Stile Alfy nepracovali jen Italové. Konkrétně 147 je připisovaná trojici de Silva, Egger a Zapatinas (dva Němci a Řek). Kdo nakreslil její "***ku", netuším.
Nadčasovost nezná hranice, takže neexistuje žádné -ve svojí době-. 33 je dnes hnusná, ale 159 bude krásná i za 222200 let. Je dokonalá, není na ni co vylepšit.
Tak to prr, Alfa 33 druhé generace (se zvýšenou ***kou) je pořád nádherná, naopak ke 159 mám zásadní výhrady - přehnaně dlouhý přední převis (rovný metr dlouhý), humpolácké vnější kliky dveří a podivně zakulacený profil víka kufru (při pohledu zezadu). Proti 156 (samozřejmě předfaceliftované) je 159 jen slabý odvar (i včetně neuvěřitelně strohé palubní desky). Konec konců, ne nadarmo tuto Alfu Sergio nazval přešlapem...
Měli by koukat spíš na to, aby udělali pořádný auto a zajistili mu odpovídající sevisní zázemí atd. Kecy o tom, vůči komu se chtějí vymezit mi připomínají hjondé.
Alfa rozhodně patří k automobilům, za kterými se otočím dodnes, jejich design mi opravdu sedí, téhle automobilce opravdu přeju aby se ji povedlo vzkřísit prodeje, ale k tomu vede alespoň nějaká modelová řada, bohužel musím ale říct tohle připomíná další díl seriálu Ulice, tisíc poktračování a o ničem :-)
Súperom pre BMW boli možno tak ešte za čias pred Fiatom. Už pekných pár rokov neponúkajú nič zaujímavé, dosť veľká čast kupcov tohto segmentu už aj zabudla že nejaká Alfa existuje a zrazu majú konkurovať etalónu v prémiovej strednej triede kde je tvrdá konkurencia, a Alfa má k tomu ešte....no povedzme taliansku povesť. V USA predávali niečo naposledy asi pred 20 rokmi a zrazu tam chcú predávať 150 000 ks. Neviem čo majú tí Taliani za matroš, ale očividne to bude kvalitka.
Ono BMW na tom taky není nijak dobře. Díky iniciativě některých majitelů a pravdomluvných novinářů se o tom ví dost. Např. vrzající interiér v novém SUV, zpracování interiéru u trojky (naštvaný majitel natočil video) no a v neposlední řadě velké problémy s kvalitou motorů viz např. kvalitní článek.
[odkaz]
Osobně doufám, že Alfa bude lepší než BMW, protože jinak to nemá smysl. To je jako se srovnávat s horšími číňany - ty lepší co se už prodávají na Slovensku už jsou možná lepší než BMW.
aktualna je aspon pekne urobena, to ze ta kvalita asi bude "pokulhavat" ma preto prekvapilo. V min. gen. som ale ostal az zdeseny, ked som videl ( na kuse kupenom v SR ako novy, ktory mal 2 roky a najzdenych cca 46 000 km ) ako nelicuju jednotlive diely v interieri ! Pristrojovka - o nejakej rovnakosti spar ani nemohla byt rec, navyse som medzi ne bol skoro schopny strcit malicek ! sposob, akym sa otvarala schranka pred spolujazdcom bolo jedno uvrzgane divadlo, naväznost dielov pristrojovky na dverne vyplne ani komentovat neidem... 8-s Pri aute za cca 65t.€ vcelku slusny fail... :-!
Italové mají jednu výhodu, můžou překvapit.. Bavorák je sice kvalita, ale taky léta stejná nuda, nic novýho.. Pokud se jim podaří kvalitní auto, u spousty klientů ostatních prémií vzbudí zvědavost a pokud se jim podaří atraktivní design podtrhnout i kvalitní technikou, což by za přispění Maserati, potažmo Ferrari neměl být problém, a skvělýma jízdníma vlastnostma, který v Miláně vždycky uměli.....není co řešit.. Já jim držím palce a věřím, že tentokrát ví, co dělají..
Pokud se Alfě podaří novou Giulii utajit do poslední chvíle, bude to bezesporu jedna z nejnapínavějších automobilových premiér posledních let. Já osobně ale příliš nevěřím, že by mohli stihnout do léta dodělat kompletní auto. Spíš bych to tipoval na nějaký model 1:1 s neprůhlednými skly a představení kompletního auta až na jaře 2016. Ale samozřejmě bych se hrozně rád mýlil ;-) Ta slibovaná technika vypadá moc slibně, jenom se ale bojím cen. Pokud to bude moc drahé, úspěch se těžko dostaví...
Myslím si to samé, na druhou stranu Fiat teď fakt uvádí jednotlivé modely ohlášené někdy dlouho dopředu bez nějakých dlouhých okázalostí (alá dnes světlo, zítra klika).
A spy fotek z testů tohohle auta už pár je. Takže by to klapnout mohlo. V zásadě na ničem jiném teď v koncernu moc nedělají, takže tohle by zvládnout mohli a měli.
Čeho se osobně bojím bude fakt jen cena. Samozřejmě tohle auto nebude asi v nabídce jen s motory Maserati, tak věřme, že aspoň základní 1,4 T-Jet, a 1,6 MJTD (1,9 MJTD) budou za přijatelné peníze, které by se mohly chytit u firemní klientely.