Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia odhaluje technická data. Co umí základ?

Nový sedan z dílny Alfy bude v době zahájení prodeje sázet hlavně na turbodiesely. Benzin je v nabídce zatím jediný, vrcholný šestiválec s 375 kW.
Zpět na článek
11. 5. 2016 11:05
11. 5. 2016 11:15
11. 5. 2016 11:27
11. 5. 2016 13:09
11. 5. 2016 13:58
11. 5. 2016 14:58
11. 5. 2016 15:04
11. 5. 2016 15:05
11. 5. 2016 17:09
11. 5. 2016 23:07
12. 5. 2016 07:30
12. 5. 2016 08:07
12. 5. 2016 09:46
11. 5. 2016 15:07
11. 5. 2016 20:38
11. 5. 2016 21:11
12. 5. 2016 08:01
11. 5. 2016 14:13
11. 5. 2016 15:01
11. 5. 2016 14:11
11. 5. 2016 14:59
11. 5. 2016 17:07
11. 5. 2016 17:58
11. 5. 2016 18:54
11. 5. 2016 19:40
11. 5. 2016 23:16
11. 5. 2016 11:14
11. 5. 2016 11:18
11. 5. 2016 11:41
11. 5. 2016 11:59
11. 5. 2016 13:05
11. 5. 2016 15:03
11. 5. 2016 11:17
11. 5. 2016 11:20
11. 5. 2016 11:25
11. 5. 2016 11:33
11. 5. 2016 11:39
11. 5. 2016 12:02
12. 5. 2016 10:56
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 5. 2016 12:54
11. 5. 2016 13:30
11. 5. 2016 21:43
11. 5. 2016 21:50
11. 5. 2016 22:01
11. 5. 2016 22:07
11. 5. 2016 22:13
12. 5. 2016 08:10
11. 5. 2016 22:06
11. 5. 2016 23:32
11. 5. 2016 11:52
11. 5. 2016 11:59
11. 5. 2016 12:04
11. 5. 2016 12:18
11. 5. 2016 13:34
11. 5. 2016 13:41
11. 5. 2016 14:18
11. 5. 2016 13:41
11. 5. 2016 13:44
11. 5. 2016 13:48
11. 5. 2016 19:37
11. 5. 2016 22:15
11. 5. 2016 14:04
11. 5. 2016 14:23
11. 5. 2016 15:00
11. 5. 2016 20:12
11. 5. 2016 20:52
11. 5. 2016 21:17
11. 5. 2016 21:50
11. 5. 2016 14:15
11. 5. 2016 12:23
11. 5. 2016 12:25
11. 5. 2016 12:13
11. 5. 2016 13:43
11. 5. 2016 12:30
11. 5. 2016 12:55
11. 5. 2016 13:08
12. 5. 2016 08:16
11. 5. 2016 17:03
11. 5. 2016 19:25
11. 5. 2016 13:12
11. 5. 2016 14:58
11. 5. 2016 15:12
11. 5. 2016 16:20
11. 5. 2016 18:03
11. 5. 2016 21:49
12. 5. 2016 10:22
11. 5. 2016 20:31
12. 5. 2016 05:33
12. 5. 2016 06:45
12. 5. 2016 08:25
12. 5. 2016 08:49
12. 5. 2016 09:15
12. 5. 2016 10:05
12. 5. 2016 10:18
12. 5. 2016 11:06
12. 5. 2016 11:33
12. 5. 2016 10:26
12. 5. 2016 13:36
12. 5. 2016 14:21
12. 5. 2016 14:29
11. 5. 2016 11:05
Divné
Chápu, že při zahájení prodeje nejsou k dispozici ještě všechny motorizace, ale že je v nabídce kromě vrcholové verze prakticky jen jeden diesel, mi přijde hodně málo.
Rozbalit vlákno
25
11. 5. 2016 11:15
Re: Divné
Musíš to brát tak, že Giulia měla podle plánů přijít na trh v roce 2012. Pak ten termín prodlužovali, prodlužovali a prodlužovali ... takže je vůbec úspěch, že v roce 2016 si ji můžeš koupit s jedním motorem. Pokud do faceliftu v roce 2020 zvládnou dát do nabídky další motor, bude to pro Alfu úspěch :-)
11. 5. 2016 11:27
Re: Divné
To, že této značce není pomoci si myslím už dávno. Zatímco třeba Volvo nekecá a maká (a zdá se, že se opravdu na výsluní vrací), Alfa pořád plnou hubu řečí a výsledek nula. Tohle se prodávat nebude, protože než se to auto dostane do konfigurace, která se dá koupit, bude na konci životního cyklu.
Avatar - Avanti
11. 5. 2016 13:09
Re: Divné
Výsledek nula? Postavili na cistom papieri uplne nove auto s uplne novou platformou za 3 roky. Mal by si sa pozriet najprv na svoje vysledky a kecy, ktore siris.
11. 5. 2016 13:58
Re: Divné
To možná ano.
Ale z hlediska trhu je to irelevantní. S výrobou 159 skončili v roce 2011, pak 5 let nic, žádný model střední nebo vyšší střední třídy, až teď v roce 2016 přišla Giulia. Jenže zákazníci v 21. století nejsou zvyklí čekat 5 let. A myslím si, že i mnozí autorizovaní dealeři to během těch 5 let zabalili.
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 14:58
Re: Divné
Ano, trh si žádá co tři roky nový model i kdyby měl být technicky a designově vlastně to samé co předchozí 2 až 3 generace stejného modelu... nebudu jmenovat, všichni víme o čem mluvím že.
11. 5. 2016 15:04
Re: Divné
To je zase opačný extrém, to sem netahej. Značka, která měla poslední roky jeden použitelný model (za který si navíc říkala naprosto nekřesťanské peníze) se bude muset sakra snažit, aby se k ní zákazníci vrátili. To, že postaví nějaký brus, co je na stovce za 4, to je možná tak dobré pro rozmazlené motoristické novináře, na běžné zákazníky to má vliv naprosto zanedbatelný. Těm bude muset Alfa dát za stejné peníze o kus lepší auto, než konkurence, jinak končí. To je trh. Nostalgie má význam pro skalní fanoušky, ti ale značku nezachrání.
11. 5. 2016 15:05
Re: Divné
Ne. Trh žádá především výrobek. Alfa ho neměla, konkurenti ho měli. Proto je Alfa tam, kde je:
[odkaz]
Jestli to je úplně nová generace nebo je to třetí facelift staršího modelu, to trh zase tak moc nevnímá. Důležitější je, aby se to líbilo a aby to fungovalo. A v rámci modelu střední třídy je potřeba více variant, než jen sedan v dieselu. Pro trhy na sever od Itálie je potřeba kombík. Pak je potřeba nějaký rozumný zážehový motor, jednak ma mimoevropské trhy (pokud tam Alfa chce), ale taky už třeba do Paříže, kde od roku 2020 mají diesely zákaz vjezdu.
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 17:09
Re: Divné
Zážehové motory umí a budou a ten kombík raději ponechávám bez komentáře.
Avatar - Googlit
12. 5. 2016 07:30
Re: Divné
Protože je to stejně oprávněný požadavek jako si vynucovat po lambu 5dv model.
12. 5. 2016 08:07
Re: Divné
Googlit:
Občas je potřeba vrátit se do reality. Ano, v Itálii by stačil sedan, ale na sever od Itálie je kombík nezbytný a to i u prémie. BMW, Mercedes, Audi, ti všichni to berou jako samozřejmost. I Japonci a Korejci připravují speciálně pro Evropu kombi verze svých aut střední třídy. Konec konců, i Alfa měla modely 156 a 159 ve verzi kombi. A na 95 % bude mít tuto karosářskou variantu i Giulia. Ale jak jsem říkal v předchozím příspěvku, trh nebude dlouho čekat.
Avatar - twistedTSD
12. 5. 2016 09:46
Re: Divné
Tak počkej, je Giulia exkluzivní supersport nebo sedan střední třídy? :-O U toho druhého je každopádně normální alternativu v podobě kombi nabídnout, a to již tradičně i u Alfy...A nebo myslíš, že takové kombi s V6 by bylo méně Alfa než sedan s 150k rakovinometem v automatu?

Já si tedy určitě nemyslím, že by pěkné kombi (a Alfa kombíky umí) bylo nějakou dehonestací značky.
11. 5. 2016 15:07
Re: Divné
tipnu...vw a vsechny jeho znacky... ale na jejich "obranu" musim uvest, ze novy model take znamena vyrobne prolevneny, ale prodavany za stejne penize...

vyplne dveri v nove octavii jsou krasny priklad. PR linka je SNIZOVANI HMOTNOSTI. realna zkusenost: radio nemuzete mit ani na 50% hlasitosti, protoze papirova vypln dveri jiz rinci.
rikal jsem si, ze je to diktat smerem ke skodovce, do te doby, co jsem na sluzebni ceste vyfasoval novy passat s tim samym vysledkem! auto za mega a repro v papirovych vyplnich drnci a drnci...
Avatar - wakantanka
11. 5. 2016 20:38
Re: Divné
Montaznici hifi audia ci domaci kutilovia tiez potrebuju z niecoho zit. :-)
11. 5. 2016 21:11
Re: Divné
Jenze treba u octavie je to deleny na dva kusy,ktery drncej o sebe, to snad nema cenu ani zkouset resit...
Avatar - wakantanka
12. 5. 2016 08:01
Re: Divné
Tlmiacich materiálov a techník na vytlmenie dverí je hafo >:D . Keď sa to dalo uspokojivo zvládnuť vo Felicii tak v dnešej Octe to nebude taký veľký problém >:D
11. 5. 2016 14:13
Re: Divné
To se pleteš před 3 rokama už mělo dávno jezdit a pořád nic.
11. 5. 2016 15:01
Re: Divné
To žádný úspěch není, pokud se to neodrazí na výsledcích prodeje. Těm přešlapování okolo uvedení modelu resp. použitelných motorizací na trh rozhodně nepřispěje.
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 14:11
Re: Divné
Postav se před zrcadlo a třikrát za sebou řekni: "nechci alfu, raději si koupím volvo". Pak se tady vrať a napiš nám jak sis připadal. ;-)
11. 5. 2016 14:59
Re: Divné
Myslím, že pro Alfu by byl velký úspěch, kdyby si otázku "Volvo nebo Alfa" kladl v této třídě nějaký podstatnější počet zákazníků.
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 17:07
Re: Divné
Mě se alfy třeba líbí takové jaké jsou.
11. 5. 2016 17:58
Re: Divné
Líbí, líbí, mě se taky většina z nich líbí, jenže to k nákupu přece nestačí. Pak jsou také další kritéria zejména užitná hodnota a cena. Kdyby ty prodeje měly být odkázány jen na ty, co se na to auto podívají a řeknou si, tohle musím mít, tak to může Alfa rovnou zabalit, protože takových zákazníků není tolik, aby je to uživilo. Musí nabídnout zákazníkům atraktivní "balíček". A to se mi zdá se jim zatím moc nedaří. Všude je jen ten hype kolem top verzí, který bude za chvíli pryč a pokud na něj ihned nenaváží prodejem zákaznicky atraktivních verzí, tak ten model bude jako takový neúspěšný.
11. 5. 2016 18:54
Re: Divné
Ja o top verzi uvazuju, ale za cenu prevysujici M3? Standard i cena je taky vyssi nez bmw 3? To sorry ale top verze ma vetsi sanci nez ta bezna, protoze proti d3 se prosadi jen tezko a vyssi cena je absolutne mimo misu...
Mrzi me to, ale je to tak...
Avatar - Sumi2000
11. 5. 2016 19:40
Re: Divné
100 krát Alfu a nikdy Volvo.. švédsko - čínský taxík si kup sám.. >:D
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2016 23:16
Re: Divné
No, tak jste se tu zasnili (nic proti tomu, moje volba by byla stejná) a teď realita: Volvo prodá jen v Evropě o 230 tisíc vozů více než Alfa. Jo, má mnohem širší modelovou řadu, ale...o tom to právě je, že.
Avatar - Missouri
11. 5. 2016 11:14
RZ
Ta registrační značka vpředu na takovém autě, to je vážně zločin. :'-(
Rozbalit vlákno
5
11. 5. 2016 11:18
Re: RZ
No a kam ji chceš dát? Všichni ostatní výrobci počítají s tím, že ve všech státech světa je RZ vpředu povinná a přizpůsobí tomu design přední části auta. Jen Alfa se nepřizpůsobuje a pak ta RZ vypadá jako pěst na oko.
Avatar - Missouri
11. 5. 2016 11:41
Re: RZ
No, v USA si s RZ jenom vzadu už léta vystačí. Takže všechny státy světa?
Avatar - boost.
11. 5. 2016 11:59
Re: RZ
To platí jen pro některé státy USA, ale jinak souhlas. Aspoň bysme tu mohli mít menší formát RZ...
11. 5. 2016 13:05
Re: RZ
Dobře, tak ne ve všech státech. Ale ve většině. Rozhodně ve většině států, kde Alfa prodává svá auta.
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 15:03
Re: RZ
Dovolím si nesouhlasit. Takhle zběsile nasazená značka je jedna z těch fines co o autu na první pohled říká, že nejde o tuctovku.
Avatar - fOE
11. 5. 2016 11:17
Jizdni dojmy
Posledni dny se zacina internet plnit dojmy z jizd s jak QV tak i civilnima giuliama a zatim se vicemene hyri jen superlativy. O tom jak prekonava D3 v tom nebo onom atd..
Jelikoz predstaveni pro novinare jiz probehlo (zda se bez ucasti auto.cz kdyz zde mame jen tabulky), chci se redakce zeptat zda uz vi kdy si k nejake Giulii pricichne?

Mozna se na ni muselo cekat, mozna bude cenou hodne ambiciozni...
...ale dost mozna taky za cele to cekani a kazde jedno euro nakonec bude stat. Drzim palce. :yes:
Rozbalit vlákno
28
11. 5. 2016 11:20
Re: Jizdni dojmy
Jo, taky jsem zvědav. Zatím jsem kapku rozčarován, nějak jsem podvědomě myslel, že mířej výš, než na čtyřválcovej diesel se 110kw a šestnáctkama. No, ale ta váha vypadá supr.
Avatar - fOE
11. 5. 2016 11:25
Re: Jizdni dojmy
Miri na premiovou stredni a tam vidis 110kw BMW na R16, 110kw audi na R16 a 110kw MB na R16 (vsechny tri s motorem o mensim objemu). V tomhle miri alfa spravne, chtelo by to ale (casem) i pohon 4x4 (ktery stejne kvuli SUV budou muset prinest) a idealne i kombik. 159 potkavam hlavne v kombiku a ikdyz mi je design sedanu 100x blizsi, tak doufam, ze se alfa nepripravi o prodeje zbytecnym limitovanim karosarskych verzi. Alfa potrebuje hlavne prodavat a je jedno jestli 90% bude s 2l naftou a v kombalu, hlavne kdyz proda (a prezije).
11. 5. 2016 11:33
Re: Jizdni dojmy
Jako jo, ten úplnej taxikářskej základ. Akorát že u těch tebou zmíněnejch máš přeci jen řádově větší možnosti volby.. jak píšu, já tomu rozumim, ale nějak podvědomě jsem očekával od Alfy větší.. odvaz:)
EDIT: No a hlavně jsem z neznámýho důvodu žil v tom, že mířej na vyšší střední - ale ono ne, v třídě BMW 3, A4 a podobně je to asi OK. Až na ten benzín, teda.
Avatar - fOE
11. 5. 2016 11:39
Re: Jizdni dojmy
Tak diesel ma prijit i v sestivalc, a furt neni uplne jasne co za motorizaci bude pokryvat ten prostor mezi top 2L (280k) a QV (510k), tam prostor na nejaky do extremu vyhoneny 2L ala 45AMG nebo podladeny 3L urcite je. V tomhle nemam strach. 2L nafta je urcite dobra volba na to aby se prodeje Giulie rozjeli a my zacali Giuliu potkavat v provozu. Bycharsky zajimavejsi motorizace muzou prijit pozdeji (EDIT: pozdeji myslim do roku alfo, ne do peti let >:D ).
Avatar - boost.
11. 5. 2016 11:47
Re: Jizdni dojmy
No, na TG se to jen superlativy nehýřilo... [odkaz]

Nic jiného jsem zatím ale nečetl. Do startu prodeje je ještě čas... ;-)
Avatar - fOE
11. 5. 2016 12:02
Re: Jizdni dojmy
Kdyz autor toho clanku a zaroven majitel M3 napise:
"And given a straight choice between it and the Giulia… I really don’t know. It’s that close. My practical side would say BMW because it’s a known quantity, but I reckon there’s a strong case for the Giulia being better to drive."
beru to jako superlativ. ;-)
Avatar - boost.
11. 5. 2016 12:13
Re: Jizdni dojmy
Ovšem já jsem nepsal, že v tom článku superlativy nejsou.

Taloši mají ještě čas auto odladit. Každopádně jsem zvědav, jak se jim povede postavit proti M3, M3 CP a AMG.
11. 5. 2016 15:08
Re: Jizdni dojmy
Což je třeba něco, co normálního zákazníka vůbec nezajímá. Jestli chtějí jít touhle cestou poměrování si přiřození pomocí vyhoněných modelů pro nadšence a novináře, bude to poslední hřebíček do rakve. To má smysl pouze v případě, že zároveň mám správně naceněné normální verze, kde mohu tvrdit, koukněte se, i v tomhle standardním trojkovým bavoráku je kus genů té M3. Ale jak to tak sleduji, obávám se, že právě na tomhle ztroskotají, protože ty normální verze buďto vůbec nebudou, nebo budou stát tolik, že si to nikdo nekoupí.
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 17:10
Re: Jizdni dojmy
Co je to normální zákazník alfy?
11. 5. 2016 18:01
Re: Jizdni dojmy
Jako jakékoli jiné značky - ten, kdo si to auto koupí proto, že se mu za a) líbí a za b) věří, že pro něj představuje hodnotu, která odpovídá jeho ceně. a) jsou srdcaři a skalní fanoušci značky, kteří navíc mají tolik peněž, aby si to mohli koupit jen kvůli pocitu a takových lidí je naprosté minimum b) přísně racionální kupující, kteří jsou hlavně po ceně a ti si beztak Alfu nikdy nekoupí. Samostatně a) ani b) tedy k prodejnímu úspěchu nestačí. Musí najít ten správný mix, který zatím nevidím, i když je pravda, že se dívám spíš na benzín, protože nafta mě nezajímá.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
12. 5. 2016 10:56
Re: Jizdni dojmy
"normální zákazník alfy"

Taky neexistuje.
11. 5. 2016 11:49
Re: Jizdni dojmy
Uvidíme v sérii. Jízdní chování nelze srovnávat u "naladěných" novinářských vozů. Je to jako pustit na dráhu sériová německá auta vedle okruhového speciálu. Technicky taky velké překvapení nepředvádí. Uvádět použití xenonových světel jako majstšrtich italských vývojářů proti německé konkurenci mě úplně nepřesvědčuje. Seat Leon má už několik let Full-LED přední světla. A nový benzínový motor by za tu dobu vývoje dala Škodovka dvakrát (jeden s nepovedenými rozvody a druhý už dobrý).
11. 5. 2016 12:54
Re: Jizdni dojmy
No pokud ti neva dí, že ty full Led světla svítí v podstatě jako halogeny s night breaker od Osramu, tak pak s tebou souhlasím.

Xenony nejsou horším zdrojem světla než LED, jsou jen dražším, z tohoto pohledu to tedy tak prezentovat lze. Dobře svítící LED zatím nejsou, jediná světla která jsou technologicky zatím jinde jsou Lasery, ale i ty mají spoustu nevýhod a omezení...
11. 5. 2016 13:30
Re: Jizdni dojmy
to pravda uplne neni... v audi A6 a bmw 5 sviti adaptivni led vyborne....
LED v leonu jsou vysmech... doporucuju srovnani s xenony na youtube... dalkovy v podstate nesvitej...

k tomu kolik je casu si dovoluji napsat, ze narozdil od zdejsich novinaru, jsem si dal tu PRACI :-) a zavolal do Imofy, abych se dozvedel, ze pravdepodobne jeste v cervnu bude QV na prodejne a k objednani.
Avatar - Covenant
11. 5. 2016 21:30
Re: Jizdni dojmy
To jsou zase keci od piva...viděl jsem video na youtube a podle toho hned poznám, že jsou ty světla úplně na*** :-!

Světla v Leonu svítí uplně normálně, nejsou lepší nebo horší než běžné xenony, ale mají mimo jiné jinou barvu a jsou pro většinu řidičů příjemnější na oči.
11. 5. 2016 21:43
Re: Jizdni dojmy
Kecy jsou to bohuzel v tvem pripade... Leon pouziva levnejsi LED s nizkym svetelnym tokem, ktere se bohuze s xenony nedaji srovnat ;)
Avatar - Covenant
11. 5. 2016 21:48
Re: Jizdni dojmy
A kolik jsi s těmi LED najezdil?? ;-)
11. 5. 2016 21:50
Re: Jizdni dojmy
Jezdim s matrix led a6 a adaptive led bmw 5.... celkem asi 250 000km v noci tak tretinu ;)
[odkaz]
Avatar - Covenant
11. 5. 2016 21:55
Re: Jizdni dojmy
A jsme doma...jak můžeš srovnávat Led světla v prémiové třídě s nižší střední....proto jsem psal, že nejsou horší ani lepší než běžné xenony.
11. 5. 2016 22:01
Re: Jizdni dojmy
Co je na tiguanu premioveho?? Na videu v odkazu je prime srovnani xenonu v tiguanu s led v leonu. To, co predvadi leon je takova bida, ze bych to zakazal... a to vazne xenony v tiguanu nejsou spicka ;)
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 22:05
Re: Jizdni dojmy
mala vyhoda zrovna Tiguanu moze byt to, ze ich ma umiestnene vyssie nad vozovkou. ;-)
Ale video zaujimave. Len ten Leon mal pred sebou trochu blbo prejazdeny sneh, preto to pred nim vyzeralo tak divokejsie. Je ale jasne, ze ten svetelny tok Tigiho bol prijemnejsi.
11. 5. 2016 22:07
Re: Jizdni dojmy
A co ta znacka v zaveru? To je prece des....
Leon pouziva svetla, ktera nemusi mit ostrikovace, protoze neoslnuji :D
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 22:11
Re: Jizdni dojmy
To je krutost ! >:D :*)
Ale aj to ide dost na vrub ich vyssieho umiestnenia - proste si to porataj ako trojuholnik a ked si tam dosadis vysku umiestnenia svetiel v Leone a v Tigim, tak je jasne, ze to ma lahsie. Keby mal do takej vysky svietit Leon, tak by na neho blikali aj satelity. >:D
11. 5. 2016 22:13
Re: Jizdni dojmy
Tak to nesouhlasim, do vysky znacky sviti vsechna dalkova svetla a rozdil ve vzdalenosti je nulanulaprd ...
Oni opravdu zcela zamerne pouzivaji nizsi svetelny tok, aby usetrili na ostrikovacich. To se neda okecat :) jestli lidi nuti si za tohle priplacet, tak to je vazne legrace. Mam ted mimo jine sharana s podobnymi xenony jako tiguan a jsou to jedny z nejhorsich, jake jsem kdy mel....
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 22:19
Re: Jizdni dojmy
ved ano, trochu som to nadsadil. ;-)
Chcel som len povedat, ze Leon s tou svojou obycajnejsou Led-technikou plus nizsim ulozenim svetla s tym problem moze mat skor, ako cenovo porovnatelne auto so svetlami ummiestnenymi vyssie. Proste sa to lahsie ladi. ;-)
Ale osvetlit znacku by mal zvladnut aj on, to sa nehadam. ( aj ked neviem, ako presne - do akeho uhlu do vysky - boli na tom videu tie auta situovane. Ale to uz je len take pitvanie sa v tom a tvojmu nazoru rozumiem a suhlasim )
11. 5. 2016 22:06
Re: Jizdni dojmy
Takze rikam Ano, led mohou byt super, ale pozor co vam prodavaji ;)
[odkaz]
Video porovnava na tom samem miste xenony a3 a matrix led
Avatar - Ham.
11. 5. 2016 23:32
Re: Jizdni dojmy
LED v Leonu fungují slušně v režimu potkávacích světel, ale v dálkovém režimu jsou ošizené, viz třeba zde
[odkaz]
bixenony ve Focusu jsou v dálkových výrazně lepší. Společně s Mazdou jsou LED v Leonu v dálkovém režimu dokonce výrazně horší než klasická H7 v Corse.
11. 5. 2016 11:26
Takže zase benzín nula
Tohle mě ale už vážně vytáčí. To už ani Alfa nedokáže zákazníkům nabídnout normální benzínový motor? Dneska je to všude stejné. Nafťáků je jak ...., ale benzín je buďto nějaký slabý, anebo předražená top sportovní verze a obříma kolama a břichem u silnice, tj. auto naprosto nevhodné na denní cestování. Nepotřebuju auto za 2 mega z nuly na stovce za 4 vteřiny. Chtěl bych slušný benzínový motor v normální verzi auta, který na té stovce bude za 7-9 a bude se s ním dát normálně jezdit. Velmi smutné je, že to snad dneska v Evropě umí mimo prémii nabídnout už jen koncern (a možná ještě Opel).
Rozbalit vlákno
4
11. 5. 2016 12:44
Re: Takže zase benzín nula
Pane bože, stačí prečítať aspoň dáky článok a človek sa dozvie že benzín príde až v Q3 tohoto roku a budú tam aj rozumné varianty o akých hovoríš...
11. 5. 2016 13:31
Re: Takže zase benzín nula
jenze to zdejsi redaktor neumi.... :-O
11. 5. 2016 13:38
Re: Takže zase benzín nula
Mazda 6
11. 5. 2016 15:09
Re: Takže zase benzín nula
Jo to je pravda, na ni jsem v rozčilení zapomněl.
Avatar - praděda7
11. 5. 2016 11:31
2.0l turbo benzin
Udávaných 147 kW s turbem není v dnešní době výkon nic moc. Já vím, emise jsou emise, ale 147 kW (i víc) ze dvou litrů, uměla Honda kdysi dávno ještě v atmosféře... ;-\
Rozbalit vlákno
10
Avatar - fOE
11. 5. 2016 11:34
Re: 2.0l turbo benzin
Pro tebe i pro bubulaka.
2L benzin se planuje s vykonem 200k a 280k + je mozne ze prijde jeste silnejsi verze. 200k urcite nebude maximum toho co alfa umi kdyz uz pred 8 lety dolovala stejny vykon v 159 z objemu 1,75L, jednoduse se bude paleta motorizaci (a ja doufam i kombinaci pohonu a prevodovek) rozrustat postupne, tak jak to dela snad kazdy. ;-)
Avatar - praděda7
11. 5. 2016 11:55
Re: 2.0l turbo benzin
V článku se píše o 200k. Jestli bude silnější verze a kdy, soudě dle rychlosti s kterou Julču přivádějí na trh, může se stát, že k vůli "tvrdším" emisním normám už nebude aktuální... :-!
Avatar - fOE
11. 5. 2016 11:56
Re: 2.0l turbo benzin
Z jineho fora, planovane motorizace:

2.2 MultiJet 99, 110, 132, 154 kW
3.0 MultiJet V6 184, 202, 235 kW

2.0 MultiAir 132, 154, 184, 206, 235? kW
2.9 V6 Quadrifoglio 375 kW
Avatar - praděda7
11. 5. 2016 12:21
Re: 2.0l turbo benzin
Dobře, ale papír snese všechno.... :-!
Avatar - iudex
11. 5. 2016 11:58
Re: 2.0l turbo benzin
Súhlas, od počiatku sa avizoval pomerne silný benzín 2,0T (neviem presne či práve tých 280k), takže tá 200k verzia bude pod ním. Akurát vidím problém s tým postupným rozrastaním (dôraz na slovo postupne, rozumej u Alfy roky).
Avatar - fOE
11. 5. 2016 12:03
Re: 2.0l turbo benzin
Jn, viz ja 11:39, toho se taky bojim. Postupne uvadet motory dela kazdy, nic proti tomu, jen doufam ze to uvadeni budeme pocitat na mesice a ne roky.
11. 5. 2016 12:05
Re: 2.0l turbo benzin
Ok, ale budu tomu věřit, až to v reálu uvidím ;-) Jinak i těch 132 kW může být pro tohle celkem lehké auto už slušná motorizace a taková verze by ani nemusela být tak drahá. Já bych to Alfě přál, jenže ono je to těžké, když si člověk vzpomene na ty kopance z minulosti (naposledy, když za trochu slušně vybavenou Giuliettu si klidně byli schopni říkat kolem 700 tisíc, a to to ani ještě nebyla ta QV verze.
Avatar - jurajos
11. 5. 2016 13:05
Re: 2.0l turbo benzin
Včera tu myslím prebehla správa o novom 2.0 T Hurricane od FCA s výkonom okolo 300k´.
To by mala byť aj na Alfu slušná hodnota. Otázka samozrejme ostáva...kedy?
11. 5. 2016 14:20
Re: 2.0l turbo benzin
At tam soupnou 3.6 V6 Pentastar...
11. 5. 2016 14:19
Re: 2.0l turbo benzin
Takze bys tam radeji mel 1.6 147 kW?
Avatar - boost.
11. 5. 2016 11:52
Jižani
>:D [odkaz] [odkaz]

(pro slepé, pravý horní roh)
Rozbalit vlákno
22
11. 5. 2016 11:56
Re: Jižani
Pěkný... A ten dobastlenej radar adaptivního tempomatu je designová perla 8-s
Avatar - iudex
11. 5. 2016 11:59
Re: Jižani
Ty tomu nerozumieš, to nie je šlendriánske spracovanie, to je ďalší výduch vzduchu. >:-[]
Avatar - boost.
11. 5. 2016 12:04
Re: Jižani
"It's not a flaw, it's a feature!"

... anebo nějaký alfácký active sound system. ;-)
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 12:18
Re: Jižani
Co si pass ???? >:D >:D >:D >:D
A to uz som chcel pomaly zacat spievat ody na vcelku pekne zvladnuty minimalisticky interier, s naznakom staruckej ( C4 ) Audi 100/A6 - pristrojovka :-) , chvalit za bezdotykovy displej s ovladanim ala D3 s touchpadom a kritizvat len nevzhladne "tubusy" otackomera a tachometra. :-!
Ale na niektorych fotkach vypada cudne aj ta cierna hmota pod nohami spolujazdca - marne sa snazim zistit, co by to mohlo byt - poistkova skrinka ? >:D
No nic, vidno ze ju splacali juzania s amikmi a nie "nasi". :-!
Avatar - speedfred
11. 5. 2016 13:34
Re: Jižani
prečo by mal byť nemecky (prip Audi) interiér najlepší ? Rôzny ludia majú rôzne chute. Za mňa :yes: Alfa
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 13:41
Re: Jižani
My byť 2 rozny kmeňovia a 2 cudzi language ? >:D
Veď ja ich chvalim ! A sympaticka mi je tam ta az nostalgicka podobnost. ;-)
Teda az na tie 2 detajly - ako "boost - Ex PleassSmile" poukazal na ten pravy A-stlpik ( odstavajuci tapacir ) a ja na tu ciernu nevzhladnost pod nohami spolujazdca. No a ti etubusy - aj poondiata KIA ich dokazala urobit pekne.
Inac pohoda, proste prajem im uspech, nech je na cestach trosku pestrejsie. ;-)
Avatar - speedfred
11. 5. 2016 14:18
Re: Jižani
tak som to asi zle pochopil :'-( , keď si tam spomenul staručkú C4. Ináč sme asi "kúsok" od seba-bydlom.
11. 5. 2016 13:41
Re: Jižani
filtr vnitrni cirkulace :-)
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 13:44
Re: Jižani
No, na mojich autach zvykol byt vyssie a lepsie maskovany ( pristrojovkou ) ;-)
11. 5. 2016 13:48
Re: Jižani
puntickari... :-)
myslim, ze prvni auta budou tragicky...
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2016 19:37
Re: Jižani
Jde vidět, že odkládání výroby má svůj dobrý důvod. Jen doufejme, že mezery ve zpracování a kvalitě zůstanou výsadou předprodukčních vozů, jinak by se mohla Alfa odkopat dřív, než pořádně začala.
Avatar - Stejsn
11. 5. 2016 22:15
Re: Jižani
V pohodě, první auta dostali Carabinieri [odkaz] ;-)
11. 5. 2016 14:04
Re: Jižani
Dřív jsem tvoje příspěvky docela rád četl, ale teď už mám pocit, že to fakt přeháníš. Svět není jenom Audi... To je co příspěvek to chvalozpěvy na koncern. Možná by to chtělo trošku racionálnější pohled na svět..
Rozhodně nechci Audi ubírat nebo ho schazovat, ale interiéry taky nemá bezchybný (viz naprosto obyčejný plast na palubce v A7 - laminátovej spodek verze 3,0 bitdi s-line). Sice je to pořád lepší než v obyčejným BMW 5/6 bez individualu, ale ten má zas podstatně lepší podvozek, teda na normálních gumách).
Tohle auto si zaslouží minimálně uznání za motor. Svezení by taky mohlo bejt zajímavý. Neříkám, že bych si pro tohle šel, ale rozhodně bych to chtěl vyzkoušet. Už jen kvůli podvozku, který zrovna v A4 (nevím jak poslední, ale předposlední) rozhodně nevyčníval..
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 14:23
Re: Jižani
ale ved pozoooor. Asi naposledy napiisem: Chvalim ! ;-)
A tvoj typicky plast na pristrojovke A7... Tiez si ju mozes v Exclusive dat do kože. Fakt je ten, ze plasty proste Audi zvlada dlahodobo najlepsie, aj ked samozrejme, nejaka peha na krase by sa aj tam najst dala. Ja nehovorim, ze kazdy musi mat interier na urovni Audi / Bentley - ved to je defakto nemozne ( alebo aspon financne nerentabilne za predajne ceny "slabsej konkurencie" - teda nie BMW, MB - ktori by to mali zvladat ).
Neviem co mam napisat - ze si jednu kupim, aby som ta presvedcil ? >:D
Az na tu prilisnu baculatost a tych par detailov sa mi fakt ze paci. ;-)
11. 5. 2016 15:00
Re: Jižani
ne, ze by me bavilo curat proti vetru, ale ja mam treba interiery bmw radsi nez audi... napr. I-drive je dle meho nazoru urcite lepsi...
a takovy head-up display v audi je proti bmw vysmech...
na audi se mi ve vyssi stredni v primem srovnani libi jiny veci... treba pevnost a pocitova bytelnost karoserie, lepsi panoramaticke okno, kdyz uz ho nekdo musi mit...
konkretne u allroadu pak schopnost neprenaset razy a celkove lepsi akusticky komfort... a stabilita na vsech povrsich, ale je cela rada veci, kterou zatim bmw dela lip (prevodovka, schopnost nasledovat predni kola bez prilisne nedotacivosti, sedacky, reakce motoru, daleko zabavnejsi rizeni a mensi odtazitost atd...
11. 5. 2016 20:12
Re: Jižani
Já mám prostě čas od času chuť vytoupit z řady a koupit nějakou okrajovou kravinu, v autech jsem to udělal jednou (Citroen C4 VTS) a dodneška to možná byla nejlepší koupě, co jsem udělal. Protože když máš nízký očekávání, může to jenom překvapit.
Naopak když si sedáš do něčeko, jako je poslední Range Rover, tak tě naprosto odpudivá roletka v kufru prostě překvapí. Stejně jako pseudo-karbonová lišta na palubce BMW 5, která je úplně stejná jako v dvojkový oktávii za pětinu ceny. Podobný překvapení byly jízdní vlastnosti LC V8 na silnici, taková bída.. Zklamanej jsem byl ale i z minulýho Allroadu, to auto prostě fakt nezatáčelo. Ostatně ani ta A7 mi neseděla podvozkem.
Co tím chci říct je, že prostě nic není dokonalý...
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 20:52
Re: Jižani
Defakto vsetko chapem a berem. Aj ja som vyskusal kadejake "furiky" >:D a väcsinu nelutujem - proste kazda skusenost sa hodi ( pokial nevide moc draho ).
Zase ma budes podozrievat z Audi-manie, ale musim sa spytat: To akoze Audi A6 Allroad C6 ti "nezatacal ?" Ako takto, nie ze by to mala byt nejaka motokara, ale prave vzhladom na to, ze to bola trosku pridvihnuta a mäksia A6 Avant, tak mna to auto ani nejako do akcneho "zatacania" netahalo. Allroad 1. gen. bol taka z nudze cnost, ked nemali nic proti X5 a ML a otestovali si teda vzduchovy zdvihaci podvozok, uspesne, ale este od neho nic extra necakali. Prekvapilo ich, kolko ludi ho kupilo a ako % ho pouzivai ( ze defakto 98% z nich sa mimo cestu nepozrelo ), tak ten "tvoj" druhy, bol uz len ako luxusna nadstavba A6. Teda vobec nie sportovejsia, alebo nejako na jazdne vlastnosti v zatackach zamerana, ale napriek tomu na pomery Audi tej generacie - klobuk dole. Ja som na takej tiez par tisic km urobil a hodnotim to kladne - hlavne ten klud a filtrovanie nerovnosti - v tej dobe vraj Audi s najlepsou filtraciou nasich "ciest".
Tretia generacia ide v duchu poslednych Audi, kedy vsetko v ratane 2.0 TDi ultra sa proste musi tvarit sportovo. :-! No a podla toho aj tie nove jazdia - quattra fakt ze gut, a co som bol prekvapeny, ani S-Line, alebo S-sport. podvozok s 19" na vzduchu( na A6 sedan) nejaky diskomfort neznamenali. So sportovym diferakom som ju nemal k dispozicii, ale co som pocul inich, ktori mali / maju, tak nedotacavost takmer odstranena a na riadenie ako take si ani ja ani oni nestazujeme.
Viem kam mieris - keby urobili BMW 5er "Alrad" >:-[] , ze by zatacal lepsie. Jo ?
Lenze neviem. Niesom si isty - mozno vplyvom lepsieho rozlozenia hmotnosti by aj zatacal lepsie, ale pocit v riadeni a zo spravania sa auta maju testeri lepsi z Avantov / Allroadov, nez z x-drivovych Touringov.
Tak ale kazdy mame svoje preferencie. Takze tvoju kritiku berem, vyvracat ti to nebudem a ani nejako extra dalej obhajovat tiez. ;-)
11. 5. 2016 21:17
Re: Jižani
Tak to bych ty testery chtel poznat... jezdim v obou techto autech a v audi mi to prijde, jako kdyz me nekdo veze... totalne odtazite, do zatacky se mu apriori nechce...
Castecne dan lepsi ctyrkolce, ale tester, ktery umi by to co pises nemohl rict...
11. 5. 2016 21:50
Re: Jižani
První Allroad byl fakt průšvih. Ikdyž na 2,7t vzpomínám rád:-)
A6 C6 byla vždycky příšerně prkenná a nepohodlná, jedinej Allroad byl aspoň pohodlnej, to je fakt. Odhlučnění ok, ZF6 bída, ale na poměry doby asi průměr no. Odpudivě nastavený ESP, zasahovalo skoro pořád a nešlo úplně vypnout (tedy dnešní standard). Ale absolvoval jsem s tím několik alpských průsmyků a byla by větší zábava to jet na kole nahoru než tímhle. Jednou větou těžký, nedotáčivý a s odtažitým řízením. S novou A6 zkušenost nemám, ale A7 (sline, vzduch, 3,0bitdi) má to řízení pořád odtažitý, ikdyž je to lepší. Pohodlnější je, ale C6 byla fakt ostuda. Blbý je, že w212 ečko se zase pro změnu v zatáčce tak divně kroutí a žvejká. Takže v tomdle bych rozhodně vzal 5er a to jí fakt rád nemám.
To třeba z Cayenne jsem byl nadšenej, přistoupil jsem k tomu jako k přemotorovaný těžký krabici do města a vystupoval jsem z toho s úctou..
11. 5. 2016 14:15
Re: Jižani
.. omylem přidáno...
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2016 12:23
Re: Jižani
Oj, to je oficiální foto? Na netcarshow tenhle malý zádrhel vyřešili elegantně, ochmatané zrcátko však zůstalo: [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 12:25
Re: Jižani
asi dostali lepšie chlebíčky >:D
11. 5. 2016 12:13
Bella!
Dvoulitrove turbo o 200 konich zni jako spravna volba :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2016 12:19
Jedem jedem...
To je teda proces. Vytoužená emotivní RWD Alfa po tolika letech konečně v prodeji...s dvoulitrovou naftou. :*) A to, že Alfa "slibuje" příchod benzínového dvoulitru, mě fakt neuklidnilo, zvlášť když se píše jen o spojení s automatem. QV je sice super, ale ta se jaksi bude vyskytovat více na plakátech než na silnicích.
Rozbalit vlákno
2
11. 5. 2016 13:43
Re: Jedem jedem...
me treba QV vazne zajima...
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2016 19:39
Re: Jedem jedem...
K tomu nelze než pogratulovat. :yes: Nicméně páteř prodejů asi tvořit nebude (byť by to bylo hezké).
Avatar - Atlis
11. 5. 2016 12:30
A1
Nedávno som maskovanú Giuliu stretol na diaľnici A1 v Poľsku. Nijak výnimočne rýchla nebola. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
11. 5. 2016 12:55
Re: A1
Tak 150k dízel ani nemôže byť extra rýchly, na to je QV. Aj keď v tom pomerne známom videu Giuliu QV pomerne úspešne stíha Leon Cupra: [odkaz]
Avatar - fOE
11. 5. 2016 13:08
Re: A1
Furt zijes ten sen o rychlych predokolkach a pomalych zadokolkach? >:D >:-[]
Avatar - wakantanka
12. 5. 2016 08:16
Re: A1
myslím, že ti je jasné, že týpek v Giulii sa nejak veľmi ani nesnažil, zatiaľ čo ten v Leone mu dával docela za uši. No a v technických pasážach bude mať leon trošku navrch už len kvôli svojej veľkosti nie?
11. 5. 2016 17:03
Re: A1
Ja teda aj na niektorých našich rozbitých úsekoch jazdím skôr na prežitie než na rýchlosť. Neviem teda v akom stave bola tá poľská A1.
Avatar - Atlis
11. 5. 2016 19:25
Re: A1
Je perfektná, betónová, s tromi širokými pruhmi.
11. 5. 2016 12:51
Kde jsou normální zadokolkové benzínové verze s manuálem!?
Tak z těch verzí, co zatím nabízejí, bych si určitě nevybral! Kde je ten benzihový 2,2 l čtyřválec s manuálním šestikvaltem? :'-( 8-s :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2016 12:53
Hodně povedená
Hodně povedená :yes: :-! :yes: Jedno z nejhezčích současných aut :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
11. 5. 2016 19:43
Re: Hodně povedená
nádherná !!!! :yes:
Avatar - Hittman
11. 5. 2016 13:12
V6
Tak s v6 naftou by v Evropě měla dobře šance, exteriér je OK, interiér zda se taky, uvidíme naživo. Bral bych v6 s manuálem..
Rozbalit vlákno
0
proč?
Proč to tak vláčí břicho po zemi? Vždyť je to prakticky nepoužitelné. :no:
Rozbalit vlákno
7
11. 5. 2016 14:58
Re: proč?
Na italské perfektní silnice to nevadí, a pro ČR se třeba Alfa nechá inspirovat Škodovkou a za příplatek nabídne "paket pro špatné cesty". >:D
P.S. Ale s ním už by asi nemohla jezdit přes 300 km/h :-)
11. 5. 2016 15:12
Re: proč?
Italské perfektní silnice jsou mýtus. To platí leda tak na dálnicích a v takových těch regionech na severu, které nějakým nepochopitelným řízením osudu nejsou Rakousko. Čím dál od hlavních tahů a čím dál na jih je to horší a horší a potkat tam silnici, která si nezadá s českýma okreskama není vůbec žádný problém.
11. 5. 2016 16:20
Re: proč?
No, já jsem jezdil spíš na severu, a tam je to fakt podobné Rakousku. Na jihu jsem zase jezdil spíš po dálnicích a v Neapoli a Palermu po centru. Ale tolik propadlých kanálů a nerovností jako v Praze jsem tam nezažil! >:-[]
11. 5. 2016 18:03
Re: proč?
No např. na české okresce jsem to nikdy neotáčel proto, že by byla kvůli dírám nesjízdná. Na Sicilii ovšem ano. ;-) Jinak, kdo neřídil v Neapoli, ví o řízení prd. Dodnes na to vzpomínám a beru do značné míry jako zázrak, že se auto z tehdejší cesty vrátilo bez poskvrnky.
11. 5. 2016 21:49
Re: proč?
Přesně tak, Neapol je řidičské peklo a ty popelnice, co tam občas jsou vidět v provozu, to už je skoro Afrika! >:D
12. 5. 2016 10:22
Re: proč?
Je to tak, v Neapoli jsem byl autem před 14 dny, Sicílii jsem projel celou loni včetně Palerma. Neapol je pro řidiče to nejhorší, co jsem v Evropě zažil, je to nepopsatelné. K autu nemají vůbec žádný vztah, většina je dotlučená ze všech stran, není vyjímkou chybějící nárazník, myslím že promáčkliny vůbec neřeší, pokud plech neodpadne. Sice troubí jak magoři, ale jsou v klidu, ze dvou pruhů jsou čtyři, červená moc neplatí, ve špičce se všichni nahrnou hlava nehlava a pomalu se posunují všichni tak, že nevznikne úplná zácpa - účinná metoda...Kdo z našinců nikdy nebyl na jihu, tak se musí za volantem zhroutit. Ani Italové ze střední a severní Itálie si tam netroufají a vyhýbají se tomu jak čert kříži.Od Říma dolu kvalita cest klesá, ale je zajímavé, že na Sicílii je zase dobrá - v 70-80 tých letech udělali nové cesty. Palermo je proti Neapoli dopravně v pohodě.
Avatar - wakantanka
11. 5. 2016 20:31
Re: proč?
Aby si to nekupovali traktoristi ako ty :-)
11. 5. 2016 14:59
najde si priznivce
ta V6 ma hodne slusne parametry. libi se mi to >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2016 19:53
a co benziny?
sportove srdce alfy by si podla mna zasluzilo ( a aj zakaznici ) aspon nejake dva tri solidne a dostupne benziny s vykonmi v rozmedzi okolo 110 az 150kw .. lebo ta top verzia je vazne uz kusok mimo dosah vacsiny zakaznikov a fakticky uz zbytocna a podla mna bude aj dost nepredajna .... a zase dizel mi k alfe skratka nikdy pasovat nebude .... nechcem byt zase kriticky ale priznavam ze z tejto motorovej ponuky by som si u alfy nevybral ... za mna velke sklamanie... skoda... nejaky ten benzin okolo 110-150kw by to vazne chcelo lebo prave tu by sportove srdce "realnych" zakaznikov asi najviac zaplesalo.... tak snad uz coskoro sa paleta motorov rozsiri.... :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2016 20:37
Re: a co benziny?
Skoro bych ti dal lajk, kdybys nenapsal, že brutální imagemaker QV s V6 od Ferrari je zbytečný. >:D ...Benzíny by to určitě chtělo.
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2016 21:16
Re: a co benziny?
uz hadam rok cakame na spustenie tohto noveho modelu do predaja a nejaky ten dobre predajny a dostupny benzin v ponuke nadalej chyba ( v com je problem? ) .... a potom ze preco je alfa na tom tak ako je ..a podla mna bude v eu giulii hodne chybat aj kombik.... ale stejne ked pride SUV od alfy tak to bude mat giulia dost mozno spocitane sotva co sa len rozbehne ...
Avatar - Ja Prvni 123
11. 5. 2016 21:08
Koukám, jak trpké zklamání způsobila absence tříválce...
při čtení některých příspěvků to zní, že pokud Alfa nedokáže udělat asi litrovej tříválec, s výkonem minimálně 150kW, tak by bylo lepší, kdyby přestala vyrábět auta...

:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Googlit
11. 5. 2016 22:54
Re: Koukám, jak trpké zklamání způsobila absence tříválce...
Zapoměl si dodat že některým výše diskutujícím ještě chybí kombi! >:D
11. 5. 2016 22:03
si snad ještě AR koupím
klidně i v základní naftě, 150 koní z normálního objemu v o 200 kg lehčím autě než teď jezdím, to bude jak letadlo >:D , snad ještě zapracují na kvalitě, ale když to nebude drnčet, je mi nějaký slícování plastů fuk
Rozbalit vlákno
0
12. 5. 2016 05:33
Cena
Tak pockame na cenu. Osobne odhaduju o 100tis levnejsi nez ekvivalentni BMW 3, takze to bude vicemene neprodejny.
Jedina verze s dobrou cenou v porovnani s konkurenci bude benzin V6...
Rozbalit vlákno
9
12. 5. 2016 06:45
Re: Cena
V6 a konkurenceschopna cena? Drazsi nez M3? Vzhledem k tomu, ze z toho kazdou chvili neco upadne... Uz jsem jednu QV mel a v servisu byla porad. Vetsinou s hloupyma vecma jako ojeta ozubena kola motorku klimatizace - 12000, zablokovane tlumice na zadni naprave 80000, kluby na poloosach, novy motor steracu, necktelne displaye, Atd atd... Navic si servis se spoustou veci nevedel rady s tim, ze tech aut je malo... Takze jsem se potykal se spatne prelozenou diagnostikou kdy napr. zamenovala jednotliva kola pri chybe cidla abs. V italstine spravne, v cestine spatne. To se to pak spatne opravuje :-) navic reakce imofy byla vzdy takova, jako by to auto nikdy neprodali. Poslechli si, jaky mate problem, pokrcili rameny a dal je to nezajimalo. Kdyz clovek nalehal, odpovedi mu bylo, ze auto kompletne rozeberou a budou hledat... A ze to rozebrani chtej zaplatit dopredu...proste alfa...
Jenze alfa uz je prece jina!!! To uz rikali v dobe, kdy jsem to auto kupoval :-)
A ja bych ji stejne chtel... ale za cenu vyssi nez M3 fakt ne... Muzu bejt cvok, ale ne ***..
12. 5. 2016 08:25
Re: Cena
Znám pár opravdových pacientů (myšleno v dobrém) na Alfy. A máš pravdu. Oni jezdí zásadně a důsledně na jakýkoliv servis do Německa.

Je to opruz a je to dražší, ale co bych pro svojí lásku neudělal. Jet na servis do Imofy je jako odvézt manželku na operaci nebo když je jí špatně k veterináři. A to některé veterináře urážím. Říkává jeden z nich. >:D
12. 5. 2016 08:49
Re: Cena
v prvni rade je to smutny, za druhe pak hodne neprakticky... nebot perioda navstev servisu je vazne kratka a jet pokazde do nemecka, nehlede na to, ze by tam clovek auto musel nechat, pujcit si auto.... megavoser
a priplacet si za to vuci D3 je opravdu vtipne
12. 5. 2016 09:15
Re: Cena
V tomto prípade sa hrdo hlásim do rady plnej cvokov vlastniacich rozpadávajúce sa Alfy. AR 159 SW, 1.9 JTD, Automat, vyrobená v roku 2008, kupovaná v roku 2010, nájazd skutočných 67 000km, aktuálne stav 152 000, slovo servis v prípade závad neviem ani vysloviť, pretože ho nepotrebujem. Jediné, čo mením sú všetky náplne podľa predpísaných intervalov. Sumár, aj po rokoch krásne auto s jazdnými vlastnosťami o ktorých sa môže aktuálnym rivalom v danej triede s naftou vpredu možno snívať, originálnym interiérom a materiálmi, kde ani po 8 rokoch nič nevŕzga, ale pre moju smolu aj aute, ktoré patrí medzi najnepraktickejšie kombíky, aké boli kedy vyrobené. To je ale iná téma. Áno, hovorím o tej istej značke, ktorá v štatistikách spoľahlivosti pravidelne prepadá. Ak štatistiky vyjadrujú realitu uvedeným spôsobom, budem rád, ak bude aj moje ďalšie auto jedno zo štatisticky najporuchovejších. Čo sa týka cien, musím bohužiaľ súhlasiť. Nech už bude Giulia akokoľvek dobrá, či už v jazdných vlastnostiach, technike a spracovaní, Alfa zatiaľ nemá status značky, ktorá dokáže predať model strednej triedy za cca 45 000 €. História a nostalgia sú jedna vec, trhová realita druhá.
12. 5. 2016 10:05
Re: Cena
gratuluju k alfe bez problemu! ale hodnoceni jizdnich vlastnosti pomerne znacne ubira na duveryhodnosti. 159 byla jednim z nejtezsich aut a jizdni vlastnosti nebyly nicim, cim by se mohla chlubit... a treba to, ze v interieru nic nevrze ti vazne neverim :-)
srdce muze upozadit rozum, ale clovek by pak mel byt schopen to ferove uznat.
;-)
12. 5. 2016 10:18
Re: Cena
Jazdné vlastnosti po faceliftoch ku konci výroby skutočne patrili k tomu najlepšiemu u FWD, ani tá váha už nebola tak vysoká a spoľahlivosť obstojná. Mal som 2.0 JTDm 2009 so 190tis. A rozhodne to nie je jediné auto, ktoré som kedy jazdil a aj keď mám teraz Legacy sedan s H6, ktoré vo všeobecnosti jazdí dosť dobre, to už snáď môže poprieť len úplný autový analfabet, rád spomínam na športové a isté riadenie alfy, ktorá subaru ešte prevyšovala. Talianom asi chvíľu trvá kým sa spamätajú, nie som zaslepený alfista ale haniť 159 z konca výroby môže naozaj len niekto kto o tom aute nemá páru.
12. 5. 2016 11:06
Re: Cena
Zde milionkrát přetřásáno, tak jen heslovitě. Podotýkám, že mám Alfy rád.
159 -
-těžkej paroh, jízda jako s parníkem
-zpracování průměr
-líbivý design (věc osobního názoru)
-nafty - základní 1.9 slabá, ale nejméně starostí, čím víc koní a válců tím víc potíží, když jí šetříš, zaroste sací potrubí, když jí proháníš nezaroste, ale pokud včas nepřijdeš o papíry za rychlost, tak se zkroutí výfukové svody, vytrhávají se štefty z hlavy, dvouhmoty, DPF-(ale jako i jiná auta)
benzíny - bezpohlavní bučící GM, Holdeny, co žerou a nejedou, včetně V6 3.2 (letité V6 busso 100x lepší)
jediná světlá výjimka je 1750 TBi, jedinej benzín od Itala a jedinej, co má charakter. Bohužel vyrobeno pár kusů na závěr výroby.
12. 5. 2016 11:33
Re: Cena
zacal jsem to hledat, ale gil54 me predbehl, diky...
12. 5. 2016 10:26
Re: Cena
Jo a nech porovnám konkrétne tak passat z toho roku vážil 1725kg čo je o vyše 110 viac ako mala moja alfa, a nemal lepší ani ten podvozok ani motor. A napr mondeo malo 1690 čo je stále o skoro 100kg viac. A neviem či sa to dá brať ako referencia, ale vo všetkých testoch 159 tu na auto.cz či je to nafta či benzín sú u plusov uvedené jazdné vlastnosti. Takže ja neviem kde ty si nabral tak mylné informácie.
12. 5. 2016 13:36
Nadhera
Ja neviem, mne sa to auto jednoducho strasne paci, ci uz exterier, ci interier... Proste umelecke dielo. Keby som si mal vybrat medzi tymto a M3 za rovnaku cenu, vybral by som si jednoznacne Alfu. Podotykam, ze nikdy som ziadnu Alfu ani BMW nevlastnil, aby ma tu niekto neobvinoval z nejakeho fanusikovstva :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 5. 2016 14:21
Re: Nadhera
Rozumím ti. Alfu jsem měl a hodně jsem jich i řídil. Ale žádnou, která by se mohla rovnat Giulii QV. Nejdál jsem se dostal k 156 GTA. Jako značku jí mám rád. Teď, na stará kolena, mám i první BMW. Takže i BMW mám rád, protože jsem s ním spokojený.

Fakt nevím co, kdybych se musel rozhodovat. Giulia QV má vyšší výkon a je osobitá a nová, M3 má lepší důvěryhodnost. M3 mi připadá malá, jsem zvyklý na 5er. V Alfě jsem ještě neseděl a ani jsem jí živou ještě neviděl.

Když to chce někdo brát vážně, musí se také v obou svézt. Tak je asi dobře, že se nemusím rozhodovat.