Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia prý v rámci testování pokořila rychlost 320 km/h

Modelem Giulia se Alfa Romeo vrací do segmentu střední třídy. Nejsilnější verze QV by měla umět překročit rychlost 320 km/h!
Zpět na článek
9. 7. 2015 17:25
9. 7. 2015 19:10
9. 7. 2015 20:01
10. 7. 2015 16:58
9. 7. 2015 20:25
10. 7. 2015 12:54
10. 7. 2015 08:21
10. 7. 2015 09:33
Avatar - fOE
9. 7. 2015 15:58
Tak kdyz uz zminujete
Tak kdyz uz zminujete onoho soka z Mnichova dokonce vybaveneho packetem tak by bylo vhodno napsat ze i na tech 280km/hod je to jeste furt jen posunuty omezovac. To neni maximalni rychlost toho auta. Chapu ze to vedle 320km alfy nevypada tak bombasticky, kdyz napisete ze to BMW jede "jen" 280 kvuli omezovaci, ale zase to vypada vic seriozne a min bleskove. ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
9. 7. 2015 16:22
Re: Tak kdyz uz zminujete
Máš pravdu a dá sa dôvodne očakávať, že to M3 pôjde citeľne rýchlejšie, ako 280 Km/h, možno dá tristovku. Na druhej strane pri týchto rýchlostiach sú už také odpory, že každých 10 km/h navyše je veľký rozdiel, takže ak by dala M3 300 a Giulia QV 321 km/h, stále je to dosť rozdiel. Pre úplnosť by sa ale malo zopakovať, že QV má skoro o 100 koní viac, to sa musí prejaviť.
Mňa by skôr zaujímalo, ako bude vyzerať bežná verzia Giulie. Ono všetky čísla QV a jej výzor sú fajn, ale nás smrteľníkov zaujíma, ako bude vyzerať bežná verzia s nejakým 2,0JTD, lebo tam sa bude lámať chlieb.
Avatar - Emel
9. 7. 2015 16:48
Re: Tak kdyz uz zminujete
Že zrovna ty se budeš ptát na JTD... takhle 1.75TBi nebo co tam bude... :-)
Avatar - iudex
10. 7. 2015 08:12
Re: Tak kdyz uz zminujete
To bol len príklad, keďže to bude zrejme najpredávanejšia verzia. Samozrejme mňa osobne by lákal nejaký stredný benzín, napr. Tebou spomínaný 1,8TBi.
Avatar - Czerwik
9. 7. 2015 16:55
Re: Tak kdyz uz zminujete
možný vzhľad "civilnej" verzie... [odkaz]
Avatar - fOE
9. 7. 2015 18:22
Re: Tak kdyz uz zminujete
JTD bude nejdulezitejsi z hlediska prodeju, to jiste ano, me by ale nejvic zajimalo jestli bude stred nabidky taky tvorit nejaky vicevalec, jak to ma BMW, Audi, MB i Jaguar, anebo vsechno i na vykony kolem 300k budou jen vyhonene 4 valce? To bude podle me problem. Na QV dosahne malokdo, ale ekvivalent 335i/S4/C400 atd je precijen v dosahu pro vic lidi a tim, ze je clovek potkava casteji poslouzi jako image makeri mozna i lepe, tak se obavam aby jsme se nedockali nejake 1.75 o 300k a smitec. ;-\
9. 7. 2015 20:57
Re: Tak kdyz uz zminujete
Pokud budou sdílet motorizace Maserati, tak se dá předpokládat, že ten šestivál bude ve vícero výkonových verzí... a tu 300koňovou si zamlouvám prosím:)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2015 18:25
Re: Tak kdyz uz zminujete
Alpina B3 což je taková komfortnější M3 má maximálku 305 km/h.Takže tech 320 km/h u nový Giulie bude spíš pravda :yes:
9. 7. 2015 16:36
běžná Giulie
přesně tak, směrodatné je pro alfu, co bude v běžné produkci za auto v prodeji pro normální prodej a za kolik. Pravda je, že zmiňované výkony a rekordy prodeje určitě ovlivní. Držím palce a těším se na první exempláře !!
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2015 16:55
Re: běžná Giulie
Souhlasím!

Ale teď máme mediální masáž č. 1 a uvidíme jen obrázky Alfy s 510k od Ferrari.
Potom bude mediální masáž č. 2 a budeme číst recenze jen o 510k od Ferrari.

Potom teprve realita.
Auto bude OK, cenovka ta jako vždy potopí, Alfa se bude divit, že to nikdo nechce, těch pár šťastných majitelů si vyzkouší spolehlivost (a podvozek!) italského vozu na vlastní kůži ... no a pak za 15 let se budeme bavit o tom, jestli tedy ten nástupce bude nebo ne ...
Avatar - white label
9. 7. 2015 17:25
Prý...
Jak je to "prý", tak je to "tutovka"... ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - demonicus
9. 7. 2015 19:10
Re: Prý...
Už kdysi dávno Karel Čapek psal, že správný novinář "prý", "možná", "údajně" atd... nepoužívá.
Ale ti, co tu píší, nejsou novináři. Opsat článek z jiného webu, přepsat PR email atd... to umí i student střední školy.
9. 7. 2015 20:01
Re: Prý...
Ale možná těch 320 dá...z dlouhého a vysokého dálničního mostu...myslím pádem z vmax :-)
10. 7. 2015 16:58
Re: Prý...
Co blázníš - 510k od Ferrari těch 300-320 km/h pojede, o tom žádná ... ale s běžnou Alfou to nemá společnýho nic.
9. 7. 2015 20:25
Re: Prý...
Upřímně by mně překvapilo, kdyby tak výkonné auto téhle velikosti nejelo 320. A určitě bude mít V-max větší než M3.
Avatar - white label
9. 7. 2015 23:10
Re: Prý...
Jde o princip, ne o Giulii, tedy o to slovo v nadpisu, když někde vidím "prý", má to automaticky punc "jedna paní povídala...", viz demonicus 19:10.
10. 7. 2015 12:54
Re: Prý...
ano, pride mi to ako z komnetarov politlickych komentatorov (udajne, vraj, mozno....)
9. 7. 2015 17:36
ůdajně.....
Mě se líbí nejvíc to slovíčko "údajně" .... a když si přečtu dál tak ty karbonové díly apod... To je speciál , aby se mělo o čem psát . Když si představím jaká by mohla být cena když se jedná o alfu tak to bude neprodejné .
Rozbalit vlákno
0
9. 7. 2015 20:02
rakvička se šlehačkou
dost lehké auto...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
9. 7. 2015 20:37
Pekné, ale chýba jej jedno podstatné...
... iný majiteľ - koncern VW. Potom by to auto bolo dokonalé... >:D
Rozbalit vlákno
3
9. 7. 2015 21:07
Re: Pekné, ale chýba jej jedno podstatné...
To je pravda, no sila a pritazlivost Alfy Romeo nikdy nebyla v dokonalosti, prave naopak.
Postavit dokonale auto nebude problem, postavit zase pritazlivou a zadouci Alfu je orech uz peknych par let...
9. 7. 2015 22:14
Re: Pekné, ale chýba jej jedno podstatné...
zblaznil si sa? Ten grc VW?
Avatar - PlumJelinek
9. 7. 2015 23:51
Re: Pekné, ale chýba jej jedno podstatné...
To by mě zajímalo, co je na VW dokonalého. Koncern VW si pravděpodobně jako dokonalý sedan prémiové střední třídy představuje Audi A4, což tedy dokonalé auto nikdy nebylo, vždycky jsem v této třídě radši jezdil Mercedesem nebo Bmw, neb jakákoliv konkurence mě dokázala z řidičského pohledu víc chytnout.
Avatar - 3_diamanty
9. 7. 2015 21:13
dizajnovy duel
[odkaz] vs [odkaz]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Kobler
9. 7. 2015 21:44
Re: dizajnovy duel
No, tak to je jasné. Alfa :yes:
Avatar - speedfred
9. 7. 2015 21:49
Re: dizajnovy duel
Ako bmwfan si vyberám Alfu.
Avatar - AUDIRS6
9. 7. 2015 21:57
Re: dizajnovy duel
nemohol si najst cervenu M3 ? ;-)
to by mozno bol ten vyber trochu tazsi, takto asi ta Alfa, noooo :-!
Avatar - DRBNUTY
9. 7. 2015 22:01
Re: dizajnovy duel
Aby sme boli spravodlivi, mala by tam byt tato fotka:
[odkaz]
Avatar - Avanti
9. 7. 2015 23:23
Re: dizajnovy duel
Asi je to jedno ;-) :-!
Avatar - Kobler
10. 7. 2015 00:17
Re: dizajnovy duel
>:D >:D jo no...
10. 7. 2015 06:23
Re: dizajnovy duel
To jsi si tedy pěkně naběhl. F30 je i v základu štíhlý a hezký auto >:-[]
Avatar - iudex
10. 7. 2015 08:58
Re: dizajnovy duel
Presne to som chcel povedať, ani bežná 3er sa rozhodne nemá za čo hanbiť, je to elegantné štíhle auto.
Btw. úplný základ to ale nebude, tipujem na nejaký Sportline.
10. 7. 2015 09:54
Re: dizajnovy duel
Ano, bral jsem to jako bez M-Paketu ;-) . Jinak to je Sport linie :-)
Avatar - Dinar
10. 7. 2015 10:37
Re: dizajnovy duel
Giulia vypadá dobře, určitě to není žádný průšvih, ale právě při srovnání s trojkou je vidět, že je to designově trochu cvalík. Navíc 3er, jako každé klasické bmw (sedan, kombi) má tu vlastnost, že vypadá výborně i v základu, je radost se dívat i na nějakou 316i na plechu, např. MB tohle neumí a v základu je to vizuální bída, a o julče to zatím neumíme říct. 3er má pořád komplexně nejlepší design i ve srovnání s novinkami XE a Giulií, má povedený předek i zadek, XE je zezadu nijaké a julča trošku ***atá. ;-)
10. 7. 2015 12:52
Re: dizajnovy duel
tak z 316i na plechu teda ziadnu radost nemam... ;-\ v M pakete je to uz ale ina kava.
Avatar - Dinar
10. 7. 2015 13:30
Re: dizajnovy duel
3er je pěkné auto, protože jeho design je kvalitní a dojem nezkazí ani ty šestnáctky, tak je to myšleno. M-paket už je jen otázka chuti každého soudruha.
Avatar - fOE
10. 7. 2015 08:21
Re: dizajnovy duel
Tva rozpoznavaci schopnost konci u barvy? Nebo je nejaky jiny duvod sem hodit obyc 3er proti vrcholu alfy?

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - iudex
10. 7. 2015 08:56
Re: dizajnovy duel
:yes:
Pri tomto porovnaní to už s Giuliou nie je také úžasné, a to jej ešte pomáha krásna červená metalíza proti nevydarenej cukríkovomodrej na M3.
Avatar - fOE
10. 7. 2015 09:33
Re: dizajnovy duel
Me se treba libi hodne obe auta (alfa teda samozrejme zatim jen z fotek) a na nekterych fotkach pri spravnem vecernim svetle mi nevadi ani ta cukrikovomodra :-) na M3, ale urcite se najdou barvy v kterych to M3 bude sluset jeste vic (za me seda).
10. 7. 2015 09:56
Re: dizajnovy duel
Giulia je hezká, ale tak trochu po tom dlouhým čekání jsem čekal naprosto odzbrojující krásku. Ona to bude spíš ale taková ta typická italská pěkně vystajlovaná mrška, ne přirozeně nádherná, ale dráždivá ;-)
Avatar - praděda7
10. 7. 2015 15:46
Re: dizajnovy duel
Ano, nádherná i snad trochu dráždivá, ale erekce nehrozí... ;-)
Avatar - Kobler
10. 7. 2015 12:53
Re: dizajnovy duel
Tyhle fotky jsou samozřejmě lepší. A krásně to ukazuje že Alfa pořád vede. (né že by se mi BMW nelíbila... jedno vlastním)
Avatar - Midlosek
10. 7. 2015 01:28
3.0 liter turbocharged V6
Žádná poznámka ohledně obsahu a přeplňování? To se nestačím divit 8-s .
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
10. 7. 2015 08:59
Re: 3.0 liter turbocharged V6
No jednu poznámku by som mal: obsah je plošná miera, pri motore ale meriaš objem. ;-)
Avatar - Midlosek
10. 7. 2015 10:09
Re: 3.0 liter turbocharged V6
Pokud se nebavíme o plošném obsahu, jsou obsahem válců písty a bylo by asi správné se bavit v tomhle případě o zdvihovém objemu ;-) .
Avatar - Ada je zase tady
10. 7. 2015 02:14
No to je výborné
a co zpomalovací pás, nebo obrubník u chodníku: ten to přejede? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
10. 7. 2015 06:39
Re: No to je výborné
Přeletí :-)
Avatar - wakantanka
10. 7. 2015 06:47
Re: No to je výborné
nie počká kým pôjdete vy dvaja s marosom okolo aby ste ho kus pridvihli >:D