Diskuse

Alfa Romeo Giulia QV živě: Už abychom jezdili! (+video)

16.9.2015

Frankfurtský stánek Alfy Romeo se nesl ve znamení nové Giulie. Sedan ve specifikaci QV neuvěřitelně přitahuje pozornost!

 

  • 68 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 16.09.2015  08:04

    REPORTER NEREPORTER

    ...UŽ PÁR POSLEDNÍCH VIDEÍ S TÍMHLE ***** kdo to kuwa jako je??? Obsahy videí úplně nijaké, až žádné... ;-\ Když už tam pošlete někoho, kdo se neumí ani vyjadřovat, tak.... ne, škoda mluvit... Ale že jsem se z toho videa dozvěděl opravdu moooc věcí 8-s
    • 92 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.09.2015  08:36

      « Re: REPORTER NEREPORTER

      Je to tunajší prispievateľ švihák lázenský.
      • 513 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.09.2015  08:44

        « Re: Re: REPORTER NEREPORTER

        "...hergot, krucinál, sakra..." >:D >:D Dojmy ze stojícího auta, co z "reportéra" vypadne, až julču jednou možná i nastartují? Bude výměna plínek v přímém přenosu? Tolik afektu v pár vteřinách se jen tak nevidí. >:D :no:
  • 310 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.09.2015  08:16

    videa

    tie videa sa mi vobec nelubia..... neviem.. mozno som uz staromodny ale nepacia sa mi ... ani ich dlzka ani vypovedna hodnota... ani ako je to zostrihane... ja som si tie zive dojmy na videu predstavoval kusok inak..... mozno nieco ako ked to nas rasto robi alebo miso ..... ale ok .... lepsie ako nic

    k autu... kedy pride bezna verzia? na tento top model sa pozerame uz 3 mesiace a stale sme sa nedozvedeli nic nove... pride mi ze alfa moc plytva casom ( cas ale hra proti nej ) .. ono vazne nie je na co moc cakat ako tak pozeram na jej predajne klesajucu situaciu na europskom trhu.....

    PS: popravde som uz cakal ze vo frankfurte uvidime aj "normalnu" verziu ktora bude robit tu drvivu vacsinu predajov tejto alfy..... a vlastne bude vobec? lebo ja uz bohuzial ked ide o alfu neverim nicomu a nikomu... ono je dost mozne ze dalsi polrok nas bude alfa nadalej natahovat a ohurovat s touto ceresnickou .....a beznu verziu uvidime bohvie kedy..... nedivil by som sa keby to bolo az v zeneve.... hold zakaznik alfy musi mat trpezlivost z ocele inak to nepojde ....
  • 124 Reagovat !

    foto Individualita

    Individualita 16.09.2015  08:25

    Kráska

    Takhle si představuju sportovně střižený sedan! BMW se může jít bodnout...
    • 316 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.09.2015  08:26

      « Re: Kráska

      nie je to zvlastne? ... 2,5 roka ju vyvijaju a aj sa tym chvalia ako to slo rychlo.... a ono potom dalsi rok budeme cakat na beznu seriovku .... to je docela sila....

      neboj bmw moze byt v klude... tento mix dizajnoveho cohosi s logom alfa ... bawo neohrozi ani omylom ... ;-)
      • 94 Reagovat !

        foto Individualita

        Individualita 16.09.2015  08:47

        « Re: Re: Kráska

        Zrovna o dizajnu mluvím a Julča se mi prostě líbí mnohem víc než aktuální bavoři. Tohle auto totiž skutečně vyvolává ty správné emoce. A o emocích vždy Alfa byla :-!
        • 30 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.09.2015  08:51

          « Re: Re: Re: Kráska

          v poriadku.. ak sa ti paci je to fajn..... nemam nic proti tomu :yes: .... 100 ludi 100 chuti
    • 81 Reagovat !

      foto Petrolhead-CZ

      Petrolhead_CZ 16.09.2015  09:37

      « Re: Kráska

      :yes: :yes:
  • 80 Reagovat !

    foto Nizmo

    Nizmo 16.09.2015  08:34

    Alfa Giulia QV

    exterier :yes: interier :yes: cena :no: ..mam chut kvoli tomu autu upisat dusu diablovi >:-[] ako je to auto diabolsky dokonale hlavne v cervenej farbe.CUORE SPORTIVO :yes: :yes: :yes:
  • 112 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 16.09.2015  08:37

    A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

    Třešničku na dortu jsme už viděli, ale jaký bude dort se ještě neví. Ti reální zákazníci, kteří na Giulii čekají se stali pravděpodobně obětí výzkumu co člověk vydrží. Když vyhlásili červnovou světovou premiéru, tak jsem čekal už skutečné auto a na podzim už auta v showroomech. Namísto toho vystavili již vystavené jen odemčené. Tento přístup není seriózní a tak snad zbývá doufat, že jednou to auto bude seriózní a bude i fungovat.
    • 18 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.09.2015  08:41

      « Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      pri alfe clovek fakt nevie.... mozno ze nakoniec realnu verziu uvidime az v zeneve... a do predaja sa dostane na konci buduceho roka.... vie niekto kedy pride bezna verzia? a vobec pride?
    • 012 Reagovat !

      foto Individualita

      Individualita 16.09.2015  08:44

      « Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      Ano, co taky čekat od Fiatu že? Takže pro mě žádné překvapení. Musíme doufat, že nižší verze na tom nebudou výrazně hůře a přitom za zkousnutelnou cenu.
    • 212 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.09.2015  08:49

      « Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      Ano, jak´s napsal na autorevue, zase jen "jitrnice alfice, kterou svět neviděl." Podle mně dost hazardují tímhle Ford přístupem, až vyjdou po roce s běžnou verzí, auto už bude okoukané a efekt novinky při startu prodejů tím pádem nezafunguje. Je to bída bíd v podání alfy, a tím nemyslím julču QV samotnou, už dpc to auto předveďte!!! ;-\
      • 314 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 16.09.2015  08:55

        « Re: Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

        Ti italofilští mínusáři fakt nemají chybu, jim fakt stačí slintat nad plakátem QV a jezdit ve své 156ce 1,9 JTD.
        • 09 Reagovat !

          foto Individualita

          Individualita 16.09.2015  08:57

          « Re: Re: Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

          Ano, vždyť ten benzín ty Alfy tak žerou! >:D
    • 111 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.09.2015  09:09

      « Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      Predbehol si ma, to isté mi napadlo ako prvé (teda hneď po zhrození z videa).
    • 83 Reagovat !

      foto gtv6

      gtv6 16.09.2015  09:44

      « Re: A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      Pokud bude civilní verze, tak začne s 1.4 tbi a 1.6 jtd, s cenou holoty na 900, tak jak trojkový bávo. Auto za 600, tak jako stála 156, ani omylem. Julie, bude neprodejným pomníkem s ušmudlaným servisem od fiatu. ;-\
    • 010 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 16.09.2015  09:57

      « A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      A ty chudák dostaneš mínus pět od alfistů za holou pravdu. >:D :no:

      Pěkně to natahují... aspoň by mohli nechat pár novinářů sjet předprodukční prototypy.
    • 010 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 16.09.2015  10:00

      « A skutečnou premiéru civilní verze natahujeme dál

      A ty chudák dostaneš mínus pět od alfistů za holou pravdu. >:D :no:
  • 101 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 16.09.2015  08:40

    haha

    Redakcia išla na kávu a nechala reportáže na šviháka? >:D Ale ako mu svietia oči. :-)
    • 50 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.09.2015  08:43

      « Re: haha

      je to sympatak ......nic proti .... ale tie videa ako take sa mi teda moc nelubia ..... samozrejme nemusi nikto suhlasit.... ale ja som si predstavoval tie videa kusok inak... uz samotna dlzka videi ma zarazila....

      pockaj na prius .... tam mu budu ziarit este viacej ;-) :yes:
  • 213 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.2015  08:42

    Švihák redaktorom

    Ako sa zdá, švihák lázenský sa stal regulérnym redaktorom auto.cz. Či je to ale úplne správna voľba, to si nie som istý.
    Švihák by mal trochu ubrať z tej afektovanosti v prejave, je to nevhodné. Už som to tu písal pri jeho prvom vystúpení (tuším predstavenie Superba na Strahove), ale predpokladal som, že je to tréma z prvých vystúpení pred kamerou. Ako sa ale zdá, je to jeho štýl, ktorý si asi udrží. Každý tovar a každé obecenstvo si žiada inú prezentáciu; autá nie sú hrnce a čitatelia ACZ nie sú dôchodcovia na ich prezentácii, takže ten bombastický štýl by bolo vhodné zmeniť. O obsahovej chudobe príspevkov nehovoriac.
    • 012 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.09.2015  08:46

      « Re: Švihák redaktorom

      Jsi mě předběhl, napsal jsem pod tebe v diskusi výše něco podobného. ;-)
    • 42 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.09.2015  08:48

      « Re: Švihák redaktorom

      je fajn ze to pises ty... s niektorymi vecami suhlasim.... inak mne jeho prejav pride ok.... maximalny sympatak ... mna ale trosku sklamali videa ako take ( dlzka, informacna hodnota, strih ) .......

      ale inak s niektorymi vecami sa neda nesuhlasit.... vzdy je co zlepsovat aj po stranke prejavu.. ale tu v tomto pripade problem nevidim ... co som cakal su aspon 2 minutove videa s "hlbsimi" dojmami ...
    • 02 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.09.2015  09:30

      « Re: Švihák redaktorom

      :yes:
    • 101 Reagovat !

      foto Ondore

      Ondore 16.09.2015  09:39

      « Re: Švihák redaktorom

      Budem Ti zľahka oponovať :-)
      + Švihák vyzerá dobre na kamere. Ač se to zdá samozřejmé, tak opak je pravdou, fotogenickosť v kráme nekúpiš :-)
      + Emócie do videa patria! Alebo chceš radšej pozerať na uspávačov hadov? :-) Súhlasím, že je ťažké nájsť správnu mieru a nikdy nevyhovieš všetkým, ale nezatracoval by som ho.
      + Pre krátkosť videí to nedokážem posúdiť korektne, ale strih mi príde lepší ako doteraz, prinajmenšom prechody nie sú také kostrbaté ako pri iných videách.
      - Obsah je niečo na čom by mal fakt popracovať, povedzte mu prosím, že každý jeho výstup by mal mať pointu, každý záber by mal byť premyslený - toto sa ale dá naučiť ;-)

      Osobne mu držím palce, chalan to dáva lepšie ako by to dokázalo 95 % z nás! :yes:
      • 09 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.09.2015  09:47

        « Re: Re: Švihák redaktorom

        Ad výzor: hodnotiť chlapa z hľadiska výzoru nejdem, ale tie jeho úškrny mi moc fotogenické neprídu.
        Ad emócie: tie (a v takejto prehnanej miere) patria možno do mexickej telenovely, nie do videoreportáže z autosalónu. V ktorom inom médiu o autách si videl tak afektovaný prejav?
        Ad obsah: ten je úplne nedostatočný, v niektorých videách je to púha jedna veta. O niektorých výrokoch sa tiež dá polemizovať (viď video pri Astre: "interiér je takový německý").
        Btw. švihák má viac ako dosť skúseností s vystupovaním na verejnosti, donedávna sa tým živil, takže určitú mieru kritiky znesie.
      • 110 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 16.09.2015  09:58

        « Re: Re: Švihák redaktorom

        Ondore díky! Nejsem redaktorem Auto.cz a nebudu rozepisovat co tu dělám. Došlo v redakci ke změnám a tohle je výjímka, za kterou jsem rád. Řekněme, že jsem tady za Akademii žurnalistiky.
        Mým zaměřením je psaní- politika a v současnosti uprchlíci (Reflex a Blesk Zprávy 24h). A co napsat na kritiku? Nelze se nikdy zavděčit všem. Já bych třeba takhle nikoho nehodnotil, nejsem takový.

        • 72 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 16.09.2015  10:01

          « Re: Re: Re: Švihák redaktorom

          To ake mas velke srdce dokazujes zakazdym pri obhajobe Priusu... >:-[] ;-)
          • 90 Reagovat !

            foto Nizmo

            Nizmo 16.09.2015  10:27

            « Re: Re: Re: Re: Švihák redaktorom

            Podla mna super.Emocie a nadseny prejav k tomu autu patria a ako spomina RS6 tak ty vies prezivat veci,ktore ta nadchnu a oslovia ;-)
            • 90 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 16.09.2015  10:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Švihák redaktorom

              Díky moc. Teď si dávám kafe a snažím se dát do klidu. Půjdu na ten Prius. Ale ještě na vás vyskočí Rolls Royce, Bentayga, Infiniti, Borgward. Změnit se ale nedokážu. Když se mi něco líbí, tak to prostě neudržím. A ta Alfa je kurvadrát dokonalá!
              • 63 Reagovat !

                foto AUDIRS6

                AUDIRS6 16.09.2015  10:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Švihák redaktorom

                Ved v pohodeeee...
                Este ti dame par sanci... >:-[]
                Ci ti ich ale daju aj chalani z ACZ pred kamerou... - asi sa budes musiet trosku viac posnazit. Ten text si mal vymysleny hned po ranajkach, alebo si si ho aj par krat prestylizovaval...? Emocie su pekna vec. Len ich treba vediet davkovat s mierou ;-)
                Ja sa tiez obcas nedokazem tu "vpratat do kože", ale je to uplne ine, ked tu nemusim vystavovat moj xicht a ludia si tu uz na moje expresivne vyjadrovanie hadam aj zvykli...
                Ty si uz teraz verejny - ako vids asi az moc verejny... >:D
                Tak na sebe popracuj, ved si mlady, sikovny...len s divnym vkusom... >:-[] ;-)
                • 90 Reagovat !

                  foto evocolt

                  evocolt 16.09.2015  12:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Švihák redaktorom

                  Kritizovat vie kazdy,ale malokto vie povedat konstruktivnu kritiku k danej veci.. RS6 :yes: Svihak drzim :yes: ..na zaciatocnika pohodicka ;-)
                  • 30 Reagovat !

                    foto AUDIRS6

                    AUDIRS6 16.09.2015  12:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Švihák redaktorom

                    ;-) :yes:
                  • 30 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 16.09.2015  13:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Švihák redaktorom

                    Díky kluci, máte to u mě! Jinak galerii z IAA mám veřejně přístupnou na FB, kdo bude chtít, tak v SZ ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.09.2015  11:24

      « Re: Švihák redaktorom

      Z autosalonů by se data pořídit hromada hodnotnýho materiálu, je škoda, že se tomu redakce nevěnuje víc...
  • 012 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.2015  09:06

    Bežné verzie

    Tak asi všetci čakali, že Alfa predstaví na autosalóne aj bežné verzie. Nestalo sa. Tak snáď Alfa sa nevráti k dovtedajším spôsobom (samé sľuby, realita ale tristnejšia) a v krátkej dobe predstaví aj štandardné motorizácie.
    • 14 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.09.2015  09:33

      « Re: Bežné verzie

      vies jak sa vravi.... o alfe vzdy len v dobrom.... lebo inak ta tu uminuskuju ;-)

      ja dufam ze v zeneve uz beznu seriovku uvidime.... posledna sanca :yes:
    • 012 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 16.09.2015  09:44

      « Re: Bežné verzie

      Vidíš, jen mínusy, běžné verze nikdo nechce, každý správný Alfista by koupil jedině QV.
      • 014 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.09.2015  09:49

        « Re: Re: Bežné verzie

        >:D Presne tak. Aj môj sused sa ako správny petrolhead a srdcař zbavil 159 a kúpil si nudného Nemca Tiguana v nafte. >:D
        • 120 Reagovat !

          foto Individualita

          Individualita 16.09.2015  10:10

          « Re: Re: Re: Bežné verzie

          To asi moc petrolhead a srdcař není. Boha vyměnit emoce na kolech za nudnou vysokou baňku v dehtu :-(
          • 06 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  10:33

            « Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

            A za co by měl měnit ze současnýho portfolia AR? ;-)
          • 28 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 16.09.2015  10:47

            « Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

            Nadržuji Alfě, ale jaké, proboha, emoce zrovna u stopadesátdevítky ?

            Těžkopádnej neřiditelnej hroch bez jediného použitelného motoru hodného Alfy Romeo. Designově diskutabilní, dílenské zpracování, provedení, kvalita, materiály a spolehlivost také příliš neohromí. Oproti 156 ve všem, kromě výdrže podvozkových komponentů, horší. (Samozřejmě bráno v měřítku doby vzniku obou modelů.)

            Takže u mě emoce ne, pokud se jedná o 159.
            • 25 Reagovat !

              foto Individualita

              Individualita 16.09.2015  10:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

              Mně se tedy 159 vždy hodně líbila, po této stránce nemůžu nic vytknout. S nabídkou motorů je to bohužel pravda a taky proto v ní teď možná nejezdím.
              • 34 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 16.09.2015  10:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                Ano. Jak jsem napsal, o designu je možné diskutovat, rozhodně nebyla, v žádném případě, obluda. Někomu se hodně líbí, někdo může mít výhrady.

                Tajný agent VW, aby značka byla na prodej co možná nejlevněji, zařídil, obměnu dodnes geniálního Bussa za tupého, rozežraného Holdena bez výkonu, agility a se zvukovým projevem týrané, obstarožní, dva týdny nekrmené, zubožené krávy. :'-(

                To se snad u Giulie nebude opakovat.

                (A za ty mínusy děkuji, mám z nich radost. :-) )
                • 09 Reagovat !

                  foto KANKUNEN

                  KANKUNEN 16.09.2015  11:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                  Mínusáři asi chtěli říct, že ta hmotnost 159 jsou předsudek.
                • 19 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.09.2015  11:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                  :-) :yes:
            • 13 Reagovat !

              foto RS

              RS 16.09.2015  14:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

              Líbit se nemusí, ale z výše uvedeného bych spíše usuzoval, že ve 156 a 159 si možná ani neseděl, natož jel či řídil ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 16.09.2015  14:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                Snad nechceš rozporovat skutečnost, že 156 byla výrazně ovladatelnější, lehčí, agilnější a temperamentnější než 159. Pokud ano, potom mám obavy, že kdo v těchto autech nikdy nejel nebudu já.
                • 12 Reagovat !

                  foto RS

                  RS 16.09.2015  15:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                  Rozporuji, že "kromě výdrže podvozkových komponentů, je ve všem horší".

                  Každé auto, co bude o 3 metráky lehčí bude i hravější, nicméně o lepší ovládatelnosti či agilitě by se dalo dlouze debatovat. (vynechme GTA, Novitec apod...)
                  • 11 Reagovat !

                    foto gil54

                    gil54 16.09.2015  16:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                    Ano uznávám, měl jsem to napsat přesněji : Oproti 156 je - kromě výdrže podvozkových komponentů - ve všech parametrech, které jsem zmínil, buď stejná nebo horší.
                    • 11 Reagovat !

                      foto RS

                      RS 16.09.2015  16:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                      Tak v tom případě ta auta neznáš a vycházíš jen z toho co kde kdo říkal či psal ;-)

                      • 11 Reagovat !

                        foto gil54

                        gil54 16.09.2015  16:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                        Zmiňoval jsem : dílenské zpracování, provedení, kvalitu, materiály a spolehlivost.

                        O kterém z těchto parametrů si myslíš, že je 159 jiná nebo lepší než 156 ?

                        Potom jsem psal o ovladatelnosti, agilitě a temperamentu. To jsi si zodpověděl sám tou hmotností.

                        Pokud se týká motorizací, tak snad nechceš říct, že vrcholný 3.2 V6 (Holden) za něco stojí. Totéž benzín 2.2 JTS a i 1.8 JTS. Diesely jsou stejné (pouze modernizované v průběhu času) a ty stejně charizma značky netvoří. Jediný motor, který stojí za zmínku byl, až jako labutí píseň, 1.75 TBi.

                        Co tam máš dál ?

                        (Když tedy ta auta, oproti mě, co jenom opisuje cizí plky, tak dokonale znáš.)
                        • 22 Reagovat !

                          foto RS

                          RS 16.09.2015  20:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                          Dílenské zpracování, provedení, kvalita materiálu je u 159 zcela jiná galaxie. Spolehlivost je opět věc debaty, ale v průměru je u 159 dobrá (lepší než u 156)

                          Ovladatelnost v běžném použití je lepší. Řízení je pevnější, podobně strmé a přesné. Výrazně lépe brzdí a celý podvozek je účiněji nastaven. Je komfortní, neodskakuje a netluče. V normálních klimatických podmínkách je 159 možná pocitově méně obratná, ale ve výsledku v přímém srovnání jistější a rychlejší.

                          Jestli jsou GM motory hodny instalace do AR je opět věc názoru (a možností tehdejší nedobré situace). 3.2V6 možná nezpívá jak Busso, ale jinak to není tak zlý motor. Bohužel na svůj jen lehce nadprůměrný výkon je extrémně užraný a neefektivní. 2.2JTS je v podstatě ideální motorizace. Lehký, čilý, točivý, agilní a na poměry atmosferického čtyřválce zvukově ucházející. Opět ale stejná písnička, že má apetit na úrovni konkurenčních V6. 1.8JTS neexistuje, je to úplně obyčejná blbuvzdorná MPI kaše z Opelu Vectra. Za mě největší omyl, leč překvapivě jízdně docela dostačující. TBi už byla jen předsmrtná křeč, bohužel.
                          Stejně jako většina aut střední třídy byl v EU základ nafta a tam si vedla navýsost dobře.

                          Nedělejme ze 156/159 sportovní náčiní nebo nástupce nekompromisní 75ky. Je to "jen" atraktivněji střižený rodinný vůz, případně rychlé dálniční přesouvadlo. Pro tyto podmínky vychází s lepším skóre novější model, v některých o parník.

                          Dál bych tam toho mohl mít mnohem víc ;-)
                          • 11 Reagovat !

                            foto gil54

                            gil54 16.09.2015  20:51

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                            Nebudu dál tuto diskuzi hrotit, mám jiný názor a to zejména na benzínové motory vyjma TBi.

                            Jedno hovoří ale zcela jednoznačně a neoddiskutovatelně. To jsou prodejní výsledky resp. počty vyrobených kusů a tím i komerční úspěchy těchto dvou modelů.

                            AR 156 - 680 000 ks
                            AR 159 - 240 000 ks.

                            Divné, že si tedy tak dobré auto, jak říkáš, nechtěl nikdo koupit.

                            Tím k tomu nemám dál asi co říct.
                            • 11 Reagovat !

                              foto RS

                              RS 16.09.2015  21:22

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie


                              1997 - AR156 od relativně lidových 629.000Kč
                              2005 - AR159 od velmi sebevědomých 819.000Kč + zdecimovaná pověst po 156

                              • 12 Reagovat !

                                foto gil54

                                gil54 16.09.2015  21:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                                Zdecimovaná, nezdecimovaná, ale pořád to je 680 000 asi bláznů, co si koupili 156, proti 240 000.
                                Nemyslím, že v tomto případě byla cena jedinou překážkou neúspěšnosti 159ky. Když je auto tak dobré jak říkáš, jsou jich plné ulice. Špatná pověst předchůdce může maximálně přibrzdit nástup.
                                Já si ale nemyslím, že 156ka, jako produkčně nejúspěšnější Alfa všech dob, by na tom s pověstí byla zas až tak špatně. (Taky jsi to asi někde četl. :-) ) Srovnání cen, ještě k tomu jen českých a v průběhu času, není úplně korektní.

                                A třeba ekvivalent ke 156 GTA v modelu 159 vůbec neexistoval.
                                • 21 Reagovat !

                                  foto Arese

                                  Arese 17.09.2015  08:04

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                                  Naprosto s tebou souhlasím - měl jsem možnost delší dobu řídit jak 156, tak 159 a novější model má skutečně jen 2 výhody - lepší pasivní bezpečnost a odolnější techniku. Ale v tom hlavním, co dělá Alfu Alfou, tedy v požitku ze sportovní jízdy, je jakákoliv verze 156 o parník před 159! Také po stránce designu je 156 předvacelift podle mého názoru mnohem lepší než 159 (vč. designu interiéru).
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto Individualita

                                    Individualita 17.09.2015  08:19

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                                    Se sportovní jízdou souhlas, ale 159 se mi prostě líbí víc. No každý to má jinak...
                                  • 02 Reagovat !

                                    foto RS

                                    RS 17.09.2015  09:32

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bežné verzie

                                    Zkušenosti říkají něco jiného, takže souhlasit nemůžu, ale brát názor nikomu nebudu ;-)
  • 210 Reagovat !

    foto stone60

    stone60 16.09.2015  09:38

    video

    To video je skutečně na úrovni páté třídy /navíc pomocné/.
  • 211 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 16.09.2015  09:58

    Alfisti mínusáři, jediného opozičního příspěvku

    nejsou schopni, ale mínusy ty ještě zvládnou. Možná ani nechápou, že se na tu Giulii všichni těšíme. Že okomentování reality berou jako kopání do jejich řad, je jejich předsudek.
    • 110 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 16.09.2015  09:59

      « Re: Alfisti mínusáři, jediného opozičního příspěvku

      :yes:
    • 011 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 16.09.2015  10:04

      « Re: Alfisti mínusáři, jediného opozičního příspěvku

      To si nevsimaj. Ja som vcera pod S4-ou zbieral minusy ako na beziacom pase, len za to, ako sme debatovali o technickych veciach a nic anilen neporovnavali s nejakou konkurenciou... :-!
      PS: Vidim, ze nejaky verny fanusik sa nasiel aj tu >:-[] :no:
    • 26 Reagovat !

      foto Individualita

      Individualita 16.09.2015  10:14

      « Re: Alfisti mínusáři, jediného opozičního příspěvku

      Je to tak. Nejvíc je to vidět na nejlépe a nejhůře hodnocených příspěvcích této diskuze. Oba patří mně. V tom prvním píšu o krásné Julče a v tom druhém o tradičně nekorektním Fiatu. Vtipné >:D
    • 30 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 16.09.2015  11:15

      « Re: Alfisti mínusáři, jediného opozičního příspěvku

      Já jsem ti mínus nedal, ale jak jsem psal dole Webpajovi, pro Giulii je hlavní aby to bylo po všech směrech opravdu povedené auto. Nějaký efekt očekávání a překvapení ovlivní prodeje v max prvním roce, dál musí přesvědčovat svou kvalitou. Kromě toho Alfa už v této třídě ani nemá žádné kupce, kteří by čekali až nahradí starou za novou. Stejně začíná prakticky odznova a tak je jedno, jestli začne teď, nebo za půl roku. Hlavně ať začne pořádně, ať to není to zase takové to, že jí pro její krásné oči budeme muset odpouštět tamto a tohleto.
      • 21 Reagovat !

        foto Individualita

        Individualita 16.09.2015  12:01

        « Re: Re: Alfisti mínusáři, jediného opozičního příspěvku

        S tím se rozhodně dá souhlasit. Abychom si taky ale za případně komplexně povedené auto nemuseli připlatit až příliš. Doporučoval bych pro znovuzrození jistou dávku zdrženlivosti co se ceny týče...
  • 60 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 16.09.2015  10:02

    QV vs. Leon

    Ještě je tu někdo, kdo tohle neviděl? :-) [odkaz]
  • 140 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.09.2015  10:21

    Hodnocení IAA

    Podle mnoha redaktorů od nás i ze světa je Giulia nejlepším autem na autosalonu. Taky je ve stánku Alfa Romeo stále plno.
  • 52 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 16.09.2015  10:32

    Už letos na podzim mi buší...

    ...však Alfičce tý to tak sluší,
    však mraky mám ve svý duši,
    kdy zbytek modelů představí? Málokdo tuší...

    Někde na anglicým foru jsem se dočetl cosi o Ženevě a následným spuštění prodejů. Spousta kluků už to psala přede mnou, natěšení vyprchá, přijde pár nových dalších modelů a plány s velkými prodeji se mohou rozplynout.
    Co mě těší je popis Honzy Mičky, kterej k autu přistupuje srdcem a asi všichni tušíme, že týhle Alfě bysme odpustili i odpadávající výplně dveří, jen aby už jezdila a byla v prodeji.
    • 02 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.09.2015  10:51

      « Re: Už letos na podzim mi buší...

      Ono navic to vyprchavajici nateseni bude umocneno tim, ze se nam okouka rovnou ta nejlepsi verze. Civilni Giulia takova bomba dozajista nebude (to by byl zase fail pro QV), coz muze docela snadno tenhle model, a tim i celou alfu zabit. Hodne blbe zvolena strategie. :-(
      Stale vic a vic zacinam mit dojem, ze z dvou co to zkousi, prorazit mezi D3, je tomu Jaguar stale bliz stejne jako Alfa stale dal. A jak rad bych se pletl. ;-\
      • 12 Reagovat !

        foto Individualita

        Individualita 16.09.2015  10:53

        « Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

        Tak Alfa nikdy nebude Jaguar. Dost odlišné filozofie i tradice. Anglie vs. Itálie ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.09.2015  11:22

          « Re: Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

          Ale cíl je stejnej... ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Individualita

            Individualita 16.09.2015  12:05

            « Re: Re: Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

            Tak jasně že chtěj prodávat ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  11:22

        « Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

        Pořád věřím, že se to může podařit oběma ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.09.2015  11:33

          « Re: Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

          tie predne svetla maju akysi divny bumerangovity tvar.... a akusi velku plochu..... mozno je to len fotkami... ale kde sa podela ta elegancia 166tky? alebo 156tky?... nebudem to tajit ... cakal som viac alfy na tomto aute... ktore inak ako take nema chybu.... to samozrejme uznavam..... stale ma ale prekvapuje ze beznu verziu nadalej nevidime... v com je problem.. vie niekto?
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.09.2015  11:38

          « Re: Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

          Jde o to kolik chybnych kroku ustoji tva penezenka. Kde jaguar by si treba nejaky dilci neuspech i mohl dovolit diky kapitalu co za nim ted stoji, a stejne se mu zatim (zda se) vyvaroval, tak alfa ma dost mozna jen jednu sanci.
          Secteno podtrzeno, u jaguaru uz jsem temer presvedcen o minimalne dilcim uspechu, u alfy se naopak postupne dostavam z "verim" do "doufam".
          A doufam ze se pletu :-)
          • 21 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  11:41

            « Re: Re: Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

            Díky znalosti Ghibli jsem ještě stále ve stádiu "věřím". Nedotaženosti byly otravný, ale ne tak zásadního charakteru, aby je nemohli makaroni odstranit hned tento rok v rámci novýho MY. Sázel bych i na změnu přístupu fabriky, co se ke mě dostalo z neoficiální komunikace při prezentaci byl typicky italskej přístup... "My jsme Mazeráááty, my se přizpůsobovat nebudeme" a ejhle o rok později... ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 16.09.2015  11:06

      « Re: Už letos na podzim mi buší...

      Podle mě ten úvodní wow efekt a natěšení ovlivní prodeje tak v prvním roce. Potom stejně záleží hlavně na kvalitě auta, což bylo vidět na některých italských modelech poslední doby, kterým prodeje po prvním roce, kdy fungoval ten wow efekt, spadly. Takže za mě říkám, že zas tak neva, že to uvedení protahují, pokud to auto bude stát zato. Kupce stejně bude muset přesvědčovat potom dalších minimálně 5-6 let hlavně svojí kvalitou.
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  11:21

        « Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

        Máš pravdu JOJO efekt byl patrný hlavně u Ghibli, ale je vidět, že Maserati na modelu neustále pracuje, něco podobnýho očekávám taky tady ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.09.2015  14:36

        « Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

        Jistěže dál musí Giulie potvrdit své kvality, ale to nic nemění na faktu, že postup při představování nového, a pro zachování samotné existence značky tak zásadního, modelu je amatérský až běda, takto se marketing nedělá. Wow efekt by pomohl v prvním roce, ano, jenže takto žádný wow první rok nebude, julií prodaných v prvním roce díky novinkovosti bude málo, povědomí o nové alfě bude malé a v druhém roce ještě menší... I kdyby vyhrávala srovnávací testy v autoperiodikách, nic ji neprodá víc, než výskyt jí samotné na silnicích. Proto promrhaný prodejní potenciál novinky považuju za, v dané situaci automobilky, ohromnou chybu.
        • 40 Reagovat !

          foto zlysoused

          zlysoused 16.09.2015  16:16

          « Re: Re: Re: Už letos na podzim mi buší...

          No, možná máš pravdu a tahle taktika, ať už chtěná, nebo nechtěná, Giulii ublíží. Nadruhou stranu, je to nějaké velké protahování, nebo vyjímečné protahování? AR Julču poprvé ukázala letos v červnu (před tím nebyla vidět ani na fotkách, ani nijak jinak) a do prodeje by měla jít někdy příští rok na jaře. Když se podíváš na modely jiných automobilek, jak dlouho trvá od představení konceptu (často v podobě shodné s finální verzí) do zahájení prodeje, tak je to většinou mnohem větší doba. RR Evoque byl poprvé představenej v roce 2008 a do prodeje šel až 2011. A že by mu to čekání nějak ublížilo, si nemyslím. Přitom vnější podoba studie z roku 2008 byla prakticky shodná s tou finální. A podobných příkladů by se našlo dost.
  • 50 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 16.09.2015  22:31

    srdcovka

    Stále si slibuju, že si jednou koupím Alfu. Něco už jsem v nich odjezdil, a ty auta mají prostě svoje kouzlo. Bohužel, nebo spíš bohudík, průměrnej uživatel, pro kterýho je top auto cokoliv z koncernu VW, to v životě neocení. A to je na nich krásný.
    • 21 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 16.09.2015  23:10

      « Re: srdcovka

      :yes:
      Historii od roku 1906 a kontinuální výrobu automobilů, úspěchy v závodech od F1, přes Mille Miglia a Le Mans až třeba po DTM, závidí nejedna automobilka. To se koupit nedá.

      Možná proto, i přes některé slabé chvilky, má Alfa Romeo stále charizma a já říkám, že každá Alfa má duši.

      Jednou si jí opravdu kup. Dobře si vyber a udělá ti obrovskou radost.
  • 20 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 17.09.2015  09:18

    (Q)Vlhké sny

    V noci se mi zdálo o QV. Slyšel jsem ten řev motoru. Ten se snad ničemu nepodobá. Možná tak kácení lesa atomovými bombami.
    Teď si znovu a znovu prohlížím fotky. Je to dokonalost! No, třeba jednou... ;-)
    Líbí se mi jak je auto mohutné. Mohl jsem si sednout i za sebe. Zadní místa tělo krásně drží. Při tom co tato Alfa umí je to důležité, aby se tam člověk nemlátil jako v pračce. Prostě a jasně píp píp píp a píp!

    Jen pro představu: kapota auta je tak velká, že by se z ní dala na zahradě udělat pergola! :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Makovnik

    Makovnik 17.09.2015  10:10

    Cena

    Okolo 30000Eur za bosy zaklad ako zacina BMW3 je uplne realne, vrcholna verzia za 70000Eur znova tak akurat.
  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 17.09.2015  10:12

    Už aby tu byly běžné verze!

    Jsem moc zvědavý, jak budou vypadat běžné verze Giulie. Doufám, že dostanou hezčí přední nárazník a že kola budou mít klasický design s kruhovými motivy! :-) :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 17.09.2015  10:19

      « Re: Už aby tu byly běžné verze!

      Klasická Giulia se dala poznat u bílé QV. Trochu představivosti a bylo. Nemuselo by to autu ublížit.
    • 01 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 17.09.2015  10:43

      « Re: Už aby tu byly běžné verze!

      Taky doufám, že u běžných verzí dostane alfí maska klasické vodorovné žebrování. Tahle prázdná maska u QV se mi moc nelíbí, ani ten nárazník. Aspoň tahle na fotkách.
  • 20 Reagovat !

    foto SiskaPetr

    SiskaPetr 17.09.2015  20:34

    SW

    Sice mi to nejspíš vynese palce dolů, ale doufám, že udělají i verzi Sportwagon, jako byla (a stále je) krásná a skvělá 159.
    • 10 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 18.09.2015  06:52

      « Re: SW

      Vidíš, tohle mě ani nenapadlo! A ta by mohla vypadat opravdu skvěle! :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto SiskaPetr

        SiskaPetr 19.09.2015  13:45

        « Re: Re: SW

        A asi by se i lépe prodávala. Na silnicích vídávám 159 spíše v SW, než v sedanu.
        Poměrem cena/výkon by jí pak konkuroval asi jen Jaguar XFR-S Sportbrake, protože BMW M5 se v kombi nedělá a RS6 Avant je o více než půl milionu Kč výše.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dabér Vinnetoua Stanislav Fišer: Vytrhali mu všechny zuby!

Dabér Vinnetoua Stanislav Fišer: Vytrhali mu všechny zuby!

Přesně před týdnem v rozhovoru pro Blesk přiznal, že jeho zdravotní stav není dobrý! A od té doby se českému…

Nejošklivějším psem světa se stala fenka: Nelichotivý titul získala buldočka Zsa Zsa

Nejošklivějším psem světa se stala fenka:…

Titul nejošklivějšího psa letošního roku má právo nosit devítiletá fenka anglického buldoka Zsa Zsa, která…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Radakovič i Bero do Sparty chtějí. Jak vypadá jednání a kdy mohou přijít?

Radakovič i Bero do Sparty chtějí. Jak vypadá…

Dvě posily už Sparta má, další dvě by mohla představit v nejbližších dnech. Podle informací deníku Sport vedení…

 

Reflex.cz

Postřiky nikdo netestuje. Hmyz vymírá a dává nám signál, v jak špatném prostředí žijeme, říká entomolog

Postřiky nikdo netestuje. Hmyz vymírá a dává nám…

Umíte si představit přírodu bez ptáků nebo květin? Pokud se naplní nejčernější scénáře, možná to bude realita.…

Imigrační systém USA nevpustil do země bývalého šéfa NATO, tvrdí španělský deník

Imigrační systém USA nevpustil do země bývalého šéfa…

Bývalý šéf diplomacie Evropské unie a někdejší generální tajemník NATO Javier Solana nedostal nedávno povolení…