Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulietta: Nové oficiální fotografie

Diskuze (107)
Alfa Romeo uvolnila novou sadu oficiálních fotografii hatchbacku Giulietta. Prodej na českém trhu bude zahájen v červnu.

Nová Giulietta je nejdůležitějším modelem Alfy Romeo za posledních pět let. V portfoliu nahradí řadu 147, která měla ve své době úspěch mezi odbornou veřejností (např. zisk titulu Auto roku 2001) i u zákazníků. S Giuliettou má automobilka nemalé ambice – 147 chce překonat ve všech ohledech.

Základem je zcela nová platforma, vyrobená z 90 % z vysokopevnostní oceli. Konstrukce podvozku se sice vzdává předního zavěšení s dvojitými lichoběžníky, avšak uchovává si zadní víceprvkovou nápravu a na poměry nižší střední třídy přináší nebývale vysoký počet hliníkových dílů.

Nabídka motorů bude kombinovat čtyři z nejnovějších agregátů skupiny Fiat, na vrcholu pak stane pátá verze označená tradičně Quadrifoglio Verde. Standardem bude systém Start&Stop a splnění emisní normy Euro 5.

Z nabídky zcela zmizí atmosférické agregáty, základní 1,6 TS tak střídá stejně výkonný 1,4TB s 88 kW. Tento motor Alfa připravila především pro použití ve městě, čemuž odpovídá maximum točivého momentu 206 Nm dostupné již od dieselových 1750 min-1.

Dalším zážehovým motorem v nabídce bude 1,4TB MultiAir o výkonu 125 kW. Maximum točivého momentu je 250 Nm. Vrcholem se stane motor 1750 TBi v provedení Quadrifoglio Verde.

Základní turbodiesel 1,6 JTDM je zástupcem nové generace motorů MultiJet II. Nový typ vstřikování common rail s hydraulickým ventilem umožňuje přesnější dávkování paliva, což se pozitivně projeví na spotřebě, složení emisí i vyrovnanosti chodu. Nejvyšší výkon tohoto agregátu je 77 kW, maximum točivého momentu 320 Nm leží v 1750 min-1. Stejnou technikou disponuje také 2,0 JTDM, který dosahuje 125 kW a 350 Nm při 1750 min-1.

Standardem bude ve všech případech šestistupňová manuální převodovka. Dvoulitrový turbodiesel a 1,4TB MultiAir se budou nabízet i s novou dvouspojkovou převodovkou.

Doporučujeme
Alfa Romeo Giulietta: České ceny

Diskuze (107)
22. 4. 2010 17:05
OHAVNOST
Teprve teď jsem si toho všiml a trochu si to na fotkách prohlédl - bože můj to je ale ohavná splácanina, ještě horší než Mito, proti tomu je i ta Delta hezké auto a to už je co říct....

Megane III nebo nová Astra nejsou sice z hlediska designu žádný zázrak, ale proti tomuhle jsou to skvosty.

Podle fotek se sice nemá soudit, ale když si vezmu, jak na mně nepříjemně zapůsobilo to slavné Mito a jak na živo to bylo ještě horší, nemám co bych dodal. Hlavně ať s tím zase nestraší na magistrále v Praze, aby tam jeden při průjezdu z úleku nenarazil do svodidel.... >:-[] :no:
20. 4. 2010 17:07
Re: Disproporce predni casti
Cim vsim udava ton?
20. 4. 2010 07:45
Re: Niečo o premiantoch
Tak ako píše white label - ale tuná si to veľa ľudí buď pletie, alebo im proste pravopis nehovorí pane...
20. 4. 2010 07:44
Re: Nevím proč
a nakreslil to rakušák... ;-)
19. 4. 2010 19:23
Re: BMW 1vs JULA
Já se ale nebavím o kombi...a alfa je rozhodně rodinější než bmw 1. Ale tak to je věc názoru. No a k technice...bmw 1 už má pár let života za sebou a silně pochybuji o tom, že může konkurovat novým vozům...No dá se s ním jezdit,ale kopec to sotva vyjede, díky náhonu..to je fyzika