na to že to má být sportovní auto, tak to vypadá dost "obtloustle" :no: hlavně ten předek se moc nepovedl.....zadek vypadá dobře. V Alfě si asi řekli, že budou prvky C8 Competizione aplikovat donekonečna na všechny modely.To ten stávající designovy směr 156 a 159 se mi líbil daleko víc :-)
ano přijde mi to dost divné když vezmu v potaz, že u jiných se to tolik neosvědčilo... Třeba Peugeot 206, samo o sobě velice povedené autíčko. Když ale jeho designove prvky začali aplikovat ve větším měřítku, ztratilo to svoje kouzlo.Nekonečné protahování předních světlometů, otevřené tlamy , větší modely v podstatě jako nafouklé 206. Všichni víme že Peugeot byl nucen toto rozhodnutí přehodnotit.
A ještě horší příklad je Seat aneb jeden model na mnoho způsobů :no::no: tfuj tfuj
Audi je ale v trochu jiných sférách, tam jsou naopak určitý konzervatismus a uniformita žádanými, nicméně ani Audi se svojí nabídkou nevypadá jako by všechny modely byly nafouknutými A3.
Myslím že kdo to chce pochopit pochopí, kdo nechce.... ;-)
ach bože,tak vošklivý italský auto už jsem hooooodně dlouho neviděl. Zatímco na provních fotkách to ještě šlo, tak teď především z předu a bočních předních pohledů je vidět co je to za obludu. To je tak kategorie Vel satis a horší. To bay hned začli makat na fecliftu. Dost možná to bude definitivní konec alfy. :no::no:
Dizajn je vecou vkusu, pre mňa aktuálne v nižšej strednej triede krajšie auto neexistuje, myslím, že aj porovnaním výbav v základe deklasuje kompletnú konkurenciu. Ak tu ale máme hovoriť o vyslovenom dizajnérskom hnuse, je to určite BMW 1. Niečo tak nedokončené, amatérske, nezaujímavé a hlavne nechutné by iné automobilky pochovalo, BMW však žije predovšetkým z image, takže je všetko OK. Inak, Giulietta je podľa dostupných cenníkov najlacnejšia v SR, samozrejme po prepočítaní aktuálnych kurzov.
Čím déle se na ní dívám, tím víc ji miluju. Řekněme si na rovinu, dřív než tu diskuzi zase zaplevelej slintalové z wolfsburgu, že tohle je nejúžasnější auto ve své třídě. :-)
No a? Prostě se mu líbí... a mě taky ;-) Jízdně to samozřejmě bude špička (mezi předohraby ve své třídě), o tom vůbec netřeba pochybovat.... S lehoučkým Multiairem nad přední nápravou.... hmmm.... :-)
Nikdo mu to nebere, jen si mohl odpustit ty žvásty patnáctiletýho jinocha. A bezporuchová špička je u AR každý nový model, takže snad se jim to konečně povede.
Pri prvých oficiálnych snímkoch som hodnotil novú Alfu vcelku neutrálne: v zásade nejde o škaredé auto, isté línie a črty sú dokonca veľmi pekné, ale ani osobitné nadšenie nespôsobila, zvlášť zoberúc do úvahy, ako dobre vyzerala stará AR 147.
No tieto nové fotky vo mne vyvolali dve reakcie: 1. ako profesionálne je Júlia nafotená; vskutku špičkové fotky, farby, prostredie, detaily, skrátka klobúk dolu pred fotografom.
2. Júlia vôbec nie je taká čarovná, ako by človek - čítajúc množstvo ód obdivovateľov - mohol získať dojem. Ani na takýchto špičkových fotkách nevyzerá až tak pôsobivo, ako by talianska plnokrvná "machina" mohla, o pôvaboch sa nedá hovoriť vôbec. Najmä čelný pohľad odhaľuje veľké plechové plochy, ktoré sú medzi malou maskou chladiča a oválnymi svetlometmi; biela farba tento detail len zvýrazní: [odkaz]
Bočný pohľad mnohé zachraňuje; ale je to tak správne, aby niečo zachraňoval? Alfa má očariť najmä pohľadom spredu, pohľadom Júliiných očí, a to rozhodne nerobí, teda aspoň na mňa.
jo, v bílym laku se ztrácej už tak ojedinělý linky na kapotě, takže ty plochy bijou do očí...Jsem zvědavej na živý setkání v červený...no a na velkejch ráfkách, protože ty budou nutností.
Čím déle na ní koukám, tím méně se mi líbí. Ty první bílý fotky byly OK, ale v tý červený mě to hodně připomíná to Bravo. Ale jasně, už teď je to nejlepší na světě ve svojí třídě.
Alfa to má těžké, přetěžké. Předchozí model, takříkajíc tichošlápek stočtyřicetsedm nijak výrazně nezabodoval, nyní přichází vlastně totožná modelová obdoba, avšak do úplně jiné doby. Problém Guilietty spočívá už jen v ambicích bodovat v "neprestižní" třídě. Totiž... například Míťa je solitér, sportovní vůz, stojící mimo subkompaktní, resp. mini třídu. Je to tedy přesně ta alfa, jak má být - sporťáček mimo třídy.
Giulietta však vstupuje do své třídy se zcela průhlednou ambicí - "jen" koexistovat ve třídě kompakt. Proto také přijíždí na poměrně málo originálním designu. Vizuální pouta spatřuje jistě každý až k Leonovi, a to přes aktuálního mégana a Astru. Bohužel designová parciální výjímečnost, o níž zejména na přídi alfa usiluje je pro mne právě to nejméně působivé.
Vnitřní členění třídy je jasné a dané - Golf a smečka kolem, to je středobod třídy. Z něho vystrkují prémiové rohy - AUDI A3 (v roli komfortní třídní dokonalosti), BMW 1 ( v roli sportovního prémiového drzka bez kompromisů) a VOLVO 30 v roli šviháka pro estetické znalce. Takto jsou perfektně třídní karty rozdané. A na prodejích vidíme, jak dobře to všechno funguje. Giulietta se samozřejmě nestaví po bok BMW, kde by stála nejraději, nýbrž po bok Brava, to považuji taktéž za velký problém. O to větší, oč méně si z Brava vzala, neb tím dala Alfa signál jednak jak si Bravo technicky v kontextu třídy stojí, jednak, že na regulerní boj v kompaktní třídě holt technika Brava nestačí...
Abychom však Giuliettu jen nekritizovali, je to (konečně) z koncernu Fiat jistě respektuhodný produkt ve třídě kompakt. Samozřejmě se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1. V čem tedy spatřovat pozitiva, která může Giulietta do třídy vnést. No především ve svébytné vizáži. Není ani tak rozhodné, zda se nám ta příď líbí či ne, berme do úvahy, že když mohl ve třídě jezdit i reprezentant se zadním sklem jak z výlohy od Bati, je možné holt zkoušet to i přes danou příď...
Zbýva odtušovat prodejní úspěchy. No... především je nutno si uvědomit, že stočtyřicetsedmičky se za celou dobu prodalo tolik, jako se v Evropě prodá golfů za jeden pouhý rok. Toto je tedy třídní status Alfy Romeo - ve třídě kompakt prodávat někde kolem sedmdesáti tisíc kusů ročně. Je to reálné. Odhaduji, že nyní nikoliv.
P.S. Tichá otázka na závěr. Proč se vytrácí v nových modelech doslova fantastická příď á la 159? Je tu někdo, koho nové přídě (Míťa, Giulietta) oslovují hlouběji než příd 159?
Aha, BMW je nejlepší, protože šestiválec. to, že je hnusné jak noc a do vnitř se nevleze ani křovák jaksi nevadí.
P.S. 6válec je sice hezký,a le jaksi už i pro příští modelovou řadu jim bude víceméně odzvoněno..., takže se odvoláváš na mrtvou věc... Ale budiž. i z tradice se dá žít...nutno podotknout nějakou dobu.
Bravo z pozice Alfy muzes. Ja v tom vubec spatruju pokrok - drive Alfa vznikla tak, ze se na Fiati zaklad naroubovala "hezci"karoserie a "kvalitnejsi" interier. Plus trochu vybavy.
Giullietta je po dlouhe dobe prvni Alfa, ktera bude aspon po technicke strance lepsi, nez auto, ze ktereho - aspon casti podlahy >:D - vychazi.
Já bych byl zatím opatrný v odsudcích s kým se může Giulietta měřit a s kým ne. Zatím většina z nás může akorát soudit dle fotografií a oficiálně vydaných informací. Vzhled mi moc nesedí nicméně minimálně v motorářské oblasti půjde určitě o špičku třídy. Na ostatní si musíme ještě počkat.
GTI, prebuď sa! A3 klenot triedy a komfortná triedna dokonalosť??? Asi si v nej nikdy nesedel... Ale určite máš pravdu, že koncernové autá majú jedny z najlepších interiérov.
>:D Tak takové žvaniny, to jsem opravdu dlouho "neslyšel" >:D Jestli má bravo zastaralou techniku, tak vw golf je nejkrásnější auto na světě >:D Pobavils:D
Trochu se intelektuálně obnaž, rozsekej můj příspěvek napadrť. Třeba svojí dolní "úvahou" o tom, že dnes už jsou všechna auta stejná... >:D To myslím věrně odráží tvůj rozhled a dokonale podtrhuje tvůj telecí věk. A... ani snít neumíš... :-) Bože bože, to je mládež. Já vím, co od tebe může člověk čekat, když jediné co čteš jsou jízdní řády autobusů u vás na vsi viď...
A nehledě na to, že jsem myslel pouze dílenské zpracování a mezi náma, podle tvých "racionálních" příspěvků, nepoznáš ani rozdíly v jízdních vlastnostech vozidel...A mezi náma, autobusem vážně jezdit nemusím:)
Este si v nom ani nesedel a uz vies, ze se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1.Ty budes urcite vestec, a preto by som ta chcel poprosit aby si mi napisal cisla, ktore budu vyzrebovane na buduci tyzden v sportke. ;-)
Jo, ta sportka by ti jistě bodla, ale na Alfu by si záhy zapoměl. Pořád má ta úvaha větší logiku, než že Jůlinka rozseká celej automobilovej svět, jak tady čtu.
Vacsinou kriticky Autocar ju hodnotil velmi dobre.No a design asi najlepsie posudime jedine nazivo.BMW 5GT sa mi na fotkach tiez nepacilo a v skutocnosti vyzera dobre.
[odkaz]
:yes: Je skvělé poslechnout si pohled člověka, který se ve světě aut skutečně orientuje a nedívá se na Alfu prizmatem nadšeného fanouška toho či onoho koncernu.
Jak to tedy zatím vypadá, umístí se Giulietta po technické stránce a charakterem bez problémů na vrchol kompaktní třídy (odmyslíme-li si velmi specifické BMW 1).
Otázka je, co bude názor Autocaru znamenat v realitě. Oni taky jednou napsali něco ve smyslu, že je XF 2.7d lepší, než M5. Já, jako bývalý fanda a majitel Alfy jí přeju jen to nejlepší, ale nikdy by mě nenapadlo to s Jůlinkou už teď nandavat konkurenci.
ono ako si tu čítam tie príspevky Julinke tu "nandávate" skôr vy , notoricky známe komando priaznivcov tejto značky....a to ste ju naživo ani nevideli ani ste v nej nesedeli, nikdy ju jazdite nebudete a tobôž vlastniť, ... ;-)hlavne, že už teraz je nanič ...človek sa tu v tejto duchaplnej diskusii akurát dočíta o čo je lepšie BMW a nieže si tu o to jeho BMW niekto dovolí "otriet hubu"..skutočne konštruktívna diskusia...jediné pozítivum tejto značky je, že poniektorím pomohla aspon získať pud sebazáchovy a automobilovo dospieť... ;-)
nespominam si, ze by som niekde spominal, ze Bmw nesiaha alfe ani po kotniky zzato ty tu dost simplexnym sposobom urazas diskuterov mozno s inym vkusom a argumenty nahradzas vulgarizmami. ;-\
Toto sa fakt neda. A3 je vraj komforzny klenot triedy. Stravil som v tom tvojom ,,klenote,, 6h cestu a bol som po nej zrely na liecenie chrbtice. Po tomto zazitku mi stara Vectra B prisla ako superlimizina.
Najprv si skus do nejakeho auta sadnut na dlhsie ako 5 minut na autosalone, kym napises taketo voloviny.
"Samozřejmě se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1." Sorry človeče, ale toto je silná káva:-)Dizajn exteriéru a interiéru BMW1 si nemôže dovoliť ani niektorá z veľkého množstva čínskych automobiliek, nieto ešte "prémiová" automobilka s tradíciou. AK by niečo tak neuveriteľne hnusné vyrobila napr. KIA, to by bolo kecov a posmechu, ale hold, ak to vyrobí BMW, ideme sa z toho posrať. GOLF nie je a nikdy nebol žiadnym premiantom triedy, je to úplne obyčajný model nižšej strednej triedy, ktorý sa pri Giuliette musí minimálne červenať...od hanby:-)
citam ze bmw 1, je hnusne zle zaostale a nedotiahnute auto. obieham pozeram naň a nechapem... moze mi niekto vysvetlit kde mam hladat tie odporne nedotiahnute linie?
nikde ich nehľadaj, lebo ich nemá. pozri vyššie, čo napísal gothic a tá podobnosť sa nedá zaprieť. tu v diskusii sa všetci fiat koncernoví fanúšikovia idú pretrhnúť, kto krajšie opíše dokonalosť Julinky, a na bmw1 budú písať o vrchole nevkusnosti.
BMW 1 není škaredé, jen je to taková obyčejná šedá myš jak golf...tím neříkám,že jsou to špatná auta,ale určitě v ničem nevynikají(jen bmw se svým 6ti-válcem)
Můžeme brát všechny...bmw má např. dobré zpracování a za volantem je s ním zábava(do doby, než přinde zima),ale jinak to za ty peníze nevypadá(neříkám, že je škaredé, to ne,ale prostě obyčejné), ve vnitř zoufale málo místa(na šířku je snad více místa v P207), malý kufr...
Na rodinný kombíky není BMW1 a ani ta Alfa. A doufám mi nechceš tvrdit, že se zadokolkou se nedá na sněhu jezdit?! Zkus se podívat na techniku BMW vs. Alfa a ne na kufr a obrázky.
Já se ale nebavím o kombi...a alfa je rozhodně rodinější než bmw 1. Ale tak to je věc názoru. No a k technice...bmw 1 už má pár let života za sebou a silně pochybuji o tom, že může konkurovat novým vozům...No dá se s ním jezdit,ale kopec to sotva vyjede, díky náhonu..to je fyzika
Já bych řekl že nikdo...dneska jsou ty auta na stejné úrovni(když nebudem počítat dacie a levná auta). Kdyby si před lety koncern fiat nesral sám na hlavu svou ledabilostí, co se kvality týká(at to byla alfa,lancia,...), tak by byl dnes tam, kde je třeba vw...je to tak trochu spekulace"kdyby byly v ryby"....ale třeba korejci to samé...sice to u nich není stále úplně košér,ale když to srovnáme s minulostí...
Nekolikrat zde zaznela výtka na disproporcnost predni casti nove Alfy! Jedine co lze k tomu dodat je pouze to, ze vetsine z vas to muze byt vcelku jednou, protoze kdyz Julinku potkate nekde na ceste tak diky pouzite technice vetsina z vas z ni stejne uvidi jen a pouze zadni cast!
A zadek ten je prece neskutecne krasnej!
Jinak samozrejmne bravvvo Alfa, bravvvo Fiat! ;-)
ale ty si písal, že potrebuje poriadny motor...pozri si technickú špecifikáciu Guilietty a potom napíš, ktorý z tých motorov sa ti na danú triedu aj vzhladom ku konkurencii nepozdáva byt poriadny... ;-)
Pokud chci někomu ukazovat záda, tak musím mít výkonnější (rychlejší) auto než nabízí konkurence. Zatím to vypadá tak, že záda ukážeš Alfe ve výkonnějších konkurentech - Focusu, Golfu, Meganu, Impreze atd. ;-)
Dôležité je, že tvoje "záda" neukážeš sedačkám v Giuliette. To pre začiatok úplne postačí. Svoj zadok najskôr v nej povozím a potom si počkám na vynesenie ortieľu. Ak sa bavíme o bežných verziách pre život, tak Giulietta bude mať (zatiaľ je to síce iba na papiery, ale vidím, že papierovo sa tu onanuje ostošesť) navrch, či sa ti to páči alebo nie. Tých RS-iek, GTI-čiek a STI-čiek na cestách zase až tak veľa nie je, i keď u nás to bude s Giuliettami možno rovným dielom, ale to už nie je problém AR, ale blbov, ktorý sa cítia najväčšími objaviteľmi - králikmi ciest v 1.4-kách (80k) ;-\ Darmo, prúd je prúd, a ľudia stále dostatočne masírovateľní, aby sa nechali stiahnuť trebárs i do bahna.
ty to tu sekáš medzi automobilovými triedami...Impreza je konkurent Giulietty...??ostatné tebou spomínané autá su na tom viac menej podobne a nedovolil by som si tu hodnotit, kto komu ukáže "záda"...hlavne, že tebe je to jasné...staršia verzia AR 147GTA v teste TopGear porazila Golf R32 aj Focus STI, kludne si to pozri na youtube...
Konkurence nabízí motory kolem 300 koní a ten rozdíl už je natolik velkej, že si troufám tvrdit, že bude rychlejší než Giulietta. Její vrcholovou verzi můžeme prozatím srovnávat s ST, GTI, WRX...
ST preklep...ktorá priama konkurencia? takže Focus ST či Golf GTI v bežnom prevedení "nabízejí" 300 koní?? to nemyslíš vážne...priamou konkurenciou Giulietty QFV je Focus ST či Golf GTI..Imprezu WRX STI by som sem netahal tá je aj cenovo úplne inde...tak porovnajme úbohu Julinku s tou 300 koňovou konkurenciou:
Ford Focus ST 2,5...225 cv
Golf GTI...2.0...210 cv
AR Guilietta 1.8TBi...235 cv
ten rozdiel je naozaj "velký"
a tých tvojich 300 koní znie zaujímavo ;-)
Čti pořádně. V první větě jsem psal, že konkurence nabízí motory s výkonem kolem 300 koní. Myslel jsem tím Focuse RS, Golf R apod., doufal jsem, že ti to docvakne. Ve druhé větě jsem doplnil, že právě proto se Giulietta může zatím srovnávat "jen" s GTI, ST nebo WRX.
Ne, že bych se Vám chtěl plést do diskuze...Ale s těmito verzemi se dá snad srovnávat Autodelta, která má jakýsi status továrního ladiče + nějakou sice malou podporu továrny. Autodelta nabízí už dnes silnější úpravy (se zárukou) než jsou vere R u Golfu. Ale na rovinu si řekněme.. tahle auta jsou okrajem trhu... tím nejokrajovějším a zatahovat je do diskuze mi přijde mimo mísu. Ony tyhle auta se už ani do běžného provozu moc nehodí.
Golf GTI a Julinka QV, to je jiné.. Je to zatraceně rychlé a použitelné i v provozu a tady Alfa rozhodně neztrácí, jak je výše uvedeno, ale naopak udává víceméně tón.
no především díky díky pověstné spolehlivosti to auto na cestách budeme potkávat zatraceně zřídka. ;-) A tak je fakt, že ten ošklivý předek (a vlastně celé auto) nás nemusí tplik vzrušovat. :-!
tou Omegou nemyslím ani ztužený pokrmový tuk či stěhovák od Opelu, tolik oblíbený mezi hromádkáři tady v pohraničí.... Myslím tím schopnost Alfy vybičovat design na hranici vkusu a vzbudit emoce. Tou hranicí vkusu nemyslím vůbec nic negativního - jen zkrátka posunutí hranic, které někomu příjemně rozbuší srdce a někoho přivede na koronárku.... Nejsem odborník ani rádoby odborník v oblasti automobilismu, jen mne zkrátka auta baví. Ale řekněte - umí někdo emocionálnější interiér? Ach ano - ještě Bmw dokáže svého řidiče obklopit a "pojmout", ale chybí mu něco - respektive je zkrátka z německého hnízda - strohého, funkcionalistického a perfekcionalistického. Alfa je zkrátka hravá italka - když se do ní zamilujete, neřešíte, že za pár let to bude obtloustlá matrona, která Vás bude drtit válečkem na nudle(cenou oprav). Alfa je zkrátka srdcovka.....
Teprve teď jsem si toho všiml a trochu si to na fotkách prohlédl - bože můj to je ale ohavná splácanina, ještě horší než Mito, proti tomu je i ta Delta hezké auto a to už je co říct....
Megane III nebo nová Astra nejsou sice z hlediska designu žádný zázrak, ale proti tomuhle jsou to skvosty.
Podle fotek se sice nemá soudit, ale když si vezmu, jak na mně nepříjemně zapůsobilo to slavné Mito a jak na živo to bylo ještě horší, nemám co bych dodal. Hlavně ať s tím zase nestraší na magistrále v Praze, aby tam jeden při průjezdu z úleku nenarazil do svodidel.... >:-[]:no: