Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta: Nové oficiální fotografie

Alfa Romeo uvolnila novou sadu oficiálních fotografii hatchbacku Giulietta. Prodej na českém trhu bude zahájen v červnu.
Zpět na článek
18. 4. 2010 11:03
18. 4. 2010 12:02
18. 4. 2010 12:07
18. 4. 2010 12:49
18. 4. 2010 20:06
18. 4. 2010 13:19
18. 4. 2010 13:39
18. 4. 2010 14:32
18. 4. 2010 18:24
19. 4. 2010 07:47
19. 4. 2010 08:02
19. 4. 2010 23:27
neregistrovaný "nrV"
18. 4. 2010 19:40
19. 4. 2010 09:15
22. 4. 2010 17:05
18. 4. 2010 11:03
AR
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
18. 4. 2010 11:17
Romeo a Giullieta
Krásné auto :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
18. 4. 2010 11:55
Re: Romeo a Giullieta
jojo je fakt hezká,ar potřebuje prodeje jako sůl...
Avatar - Ricardo
18. 4. 2010 12:04
Re: Romeo a Giullieta
Krásné, ale na některých fotkách to nedokázali vystihnout - např. už na té titulní
18. 4. 2010 13:14
Re: Romeo a Giullieta
presne...vyzera to tam ako model nejaky
Avatar - del42sa
18. 4. 2010 12:02
tlustá alfa
na to že to má být sportovní auto, tak to vypadá dost "obtloustle" :no: hlavně ten předek se moc nepovedl.....zadek vypadá dobře. V Alfě si asi řekli, že budou prvky C8 Competizione aplikovat donekonečna na všechny modely.To ten stávající designovy směr 156 a 159 se mi líbil daleko víc :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - da_b0mb
18. 4. 2010 17:23
Re: tlustá alfa
maska ze 159 by tam nejspis vypadala mnohem lip. Na druhou stranu - aplikace jednoho designoveho smeru na cely portfolio znacky ti prijde divny? >:D
Avatar - del42sa
19. 4. 2010 08:43
Re: tlustá alfa
ano přijde mi to dost divné když vezmu v potaz, že u jiných se to tolik neosvědčilo... Třeba Peugeot 206, samo o sobě velice povedené autíčko. Když ale jeho designove prvky začali aplikovat ve větším měřítku, ztratilo to svoje kouzlo.Nekonečné protahování předních světlometů, otevřené tlamy , větší modely v podstatě jako nafouklé 206. Všichni víme že Peugeot byl nucen toto rozhodnutí přehodnotit.

A ještě horší příklad je Seat aneb jeden model na mnoho způsobů :no: :no: tfuj tfuj
Avatar - del42sa
19. 4. 2010 13:59
Re: tlustá alfa
Audi je ale v trochu jiných sférách, tam jsou naopak určitý konzervatismus a uniformita žádanými, nicméně ani Audi se svojí nabídkou nevypadá jako by všechny modely byly nafouknutými A3.
Myslím že kdo to chce pochopit pochopí, kdo nechce.... ;-)
18. 4. 2010 12:07
ach bože!
ach bože,tak vošklivý italský auto už jsem hooooodně dlouho neviděl. Zatímco na provních fotkách to ještě šlo, tak teď především z předu a bočních předních pohledů je vidět co je to za obludu. To je tak kategorie Vel satis a horší. To bay hned začli makat na fecliftu. Dost možná to bude definitivní konec alfy. :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
18. 4. 2010 12:49
Re: ach bože!
Tak co způsobí konec Alfy to už víme... tak teď ještě prosím radu, co by (legálně) způsobilo konec chytráka... Děkuji.
18. 4. 2010 14:04
Re: ach bože!
Pokud ti nedělá dobře číst některé příspěvky, tak využij hate list a nebudeš se tak blbě ptát. :-!
18. 4. 2010 20:06
Re: ach bože!
Moc rád čtu Tvoje příspěvky, poněvadž se poté cítím být moudrým mužem.
18. 4. 2010 20:14
Re: ach bože!
Jsem rád, že tě takto dovedu zahřát na duši, leč měl bys dělat něco s tím, abys tím moudrým mužem byl a ne se tak jen před monitorem cítil. :-!
18. 4. 2010 13:19
Dizajn
Dizajn je vecou vkusu, pre mňa aktuálne v nižšej strednej triede krajšie auto neexistuje, myslím, že aj porovnaním výbav v základe deklasuje kompletnú konkurenciu. Ak tu ale máme hovoriť o vyslovenom dizajnérskom hnuse, je to určite BMW 1. Niečo tak nedokončené, amatérske, nezaujímavé a hlavne nechutné by iné automobilky pochovalo, BMW však žije predovšetkým z image, takže je všetko OK. Inak, Giulietta je podľa dostupných cenníkov najlacnejšia v SR, samozrejme po prepočítaní aktuálnych kurzov.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokba79
18. 4. 2010 13:39
bella macchina
Čím déle se na ní dívám, tím víc ji miluju. Řekněme si na rovinu, dřív než tu diskuzi zase zaplevelej slintalové z wolfsburgu, že tohle je nejúžasnější auto ve své třídě. :-)
Rozbalit vlákno
4
18. 4. 2010 14:33
Re: bella macchina
Koukám, že ještě si s ní ani nejel a už máš jasno. Ale jen víc takových fanatiků, třeba jeden ze sta si to pak i koupí :-)
18. 4. 2010 15:02
Re: bella macchina
No a? Prostě se mu líbí... a mě taky ;-) Jízdně to samozřejmě bude špička (mezi předohraby ve své třídě), o tom vůbec netřeba pochybovat.... S lehoučkým Multiairem nad přední nápravou.... hmmm.... :-)
Avatar - da_b0mb
18. 4. 2010 17:26
Re: bella macchina
autocar s ni uz jezdil...a údajně veliká spokojenost
18. 4. 2010 18:37
Re: bella macchina
Nikdo mu to nebere, jen si mohl odpustit ty žvásty patnáctiletýho jinocha. A bezporuchová špička je u AR každý nový model, takže snad se jim to konečně povede.
Avatar - Katikakus
18. 4. 2010 14:32
Nadherna!
Vic slov neni potreba!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
18. 4. 2010 15:03
JÚLIA SI ČAROVNÁ?
Pri prvých oficiálnych snímkoch som hodnotil novú Alfu vcelku neutrálne: v zásade nejde o škaredé auto, isté línie a črty sú dokonca veľmi pekné, ale ani osobitné nadšenie nespôsobila, zvlášť zoberúc do úvahy, ako dobre vyzerala stará AR 147.
No tieto nové fotky vo mne vyvolali dve reakcie: 1. ako profesionálne je Júlia nafotená; vskutku špičkové fotky, farby, prostredie, detaily, skrátka klobúk dolu pred fotografom.
2. Júlia vôbec nie je taká čarovná, ako by človek - čítajúc množstvo ód obdivovateľov - mohol získať dojem. Ani na takýchto špičkových fotkách nevyzerá až tak pôsobivo, ako by talianska plnokrvná "machina" mohla, o pôvaboch sa nedá hovoriť vôbec. Najmä čelný pohľad odhaľuje veľké plechové plochy, ktoré sú medzi malou maskou chladiča a oválnymi svetlometmi; biela farba tento detail len zvýrazní: [odkaz]
Bočný pohľad mnohé zachraňuje; ale je to tak správne, aby niečo zachraňoval? Alfa má očariť najmä pohľadom spredu, pohľadom Júliiných očí, a to rozhodne nerobí, teda aspoň na mňa.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - da_b0mb
18. 4. 2010 17:30
Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?
jo, v bílym laku se ztrácej už tak ojedinělý linky na kapotě, takže ty plochy bijou do očí...Jsem zvědavej na živý setkání v červený...no a na velkejch ráfkách, protože ty budou nutností.
18. 4. 2010 18:43
Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?
Čím déle na ní koukám, tím méně se mi líbí. Ty první bílý fotky byly OK, ale v tý červený mě to hodně připomíná to Bravo. Ale jasně, už teď je to nejlepší na světě ve svojí třídě.
18. 4. 2010 19:26
Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?
presne na túto fotku som chcel reagovat - Júlia na nej vyzerá ako vyoraná myš. zo zadu zas ako Bravo. stará 147 sa mi viac páčila.
18. 4. 2010 20:29
Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?
Tož jestli to zezadu vypadá jak bravo, tak já potom vypadám jak domorodý náčelník afrického kmene...
18. 4. 2010 18:24
KOMPAKTNÍ ALFA
Alfa to má těžké, přetěžké. Předchozí model, takříkajíc tichošlápek stočtyřicetsedm nijak výrazně nezabodoval, nyní přichází vlastně totožná modelová obdoba, avšak do úplně jiné doby. Problém Guilietty spočívá už jen v ambicích bodovat v "neprestižní" třídě. Totiž... například Míťa je solitér, sportovní vůz, stojící mimo subkompaktní, resp. mini třídu. Je to tedy přesně ta alfa, jak má být - sporťáček mimo třídy.

Giulietta však vstupuje do své třídy se zcela průhlednou ambicí - "jen" koexistovat ve třídě kompakt. Proto také přijíždí na poměrně málo originálním designu. Vizuální pouta spatřuje jistě každý až k Leonovi, a to přes aktuálního mégana a Astru. Bohužel designová parciální výjímečnost, o níž zejména na přídi alfa usiluje je pro mne právě to nejméně působivé.

Vnitřní členění třídy je jasné a dané - Golf a smečka kolem, to je středobod třídy. Z něho vystrkují prémiové rohy - AUDI A3 (v roli komfortní třídní dokonalosti), BMW 1 ( v roli sportovního prémiového drzka bez kompromisů) a VOLVO 30 v roli šviháka pro estetické znalce. Takto jsou perfektně třídní karty rozdané. A na prodejích vidíme, jak dobře to všechno funguje. Giulietta se samozřejmě nestaví po bok BMW, kde by stála nejraději, nýbrž po bok Brava, to považuji taktéž za velký problém. O to větší, oč méně si z Brava vzala, neb tím dala Alfa signál jednak jak si Bravo technicky v kontextu třídy stojí, jednak, že na regulerní boj v kompaktní třídě holt technika Brava nestačí...

Abychom však Giuliettu jen nekritizovali, je to (konečně) z koncernu Fiat jistě respektuhodný produkt ve třídě kompakt. Samozřejmě se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1. V čem tedy spatřovat pozitiva, která může Giulietta do třídy vnést. No především ve svébytné vizáži. Není ani tak rozhodné, zda se nám ta příď líbí či ne, berme do úvahy, že když mohl ve třídě jezdit i reprezentant se zadním sklem jak z výlohy od Bati, je možné holt zkoušet to i přes danou příď...

Zbýva odtušovat prodejní úspěchy. No... především je nutno si uvědomit, že stočtyřicetsedmičky se za celou dobu prodalo tolik, jako se v Evropě prodá golfů za jeden pouhý rok. Toto je tedy třídní status Alfy Romeo - ve třídě kompakt prodávat někde kolem sedmdesáti tisíc kusů ročně. Je to reálné. Odhaduji, že nyní nikoliv.

P.S. Tichá otázka na závěr. Proč se vytrácí v nových modelech doslova fantastická příď á la 159? Je tu někdo, koho nové přídě (Míťa, Giulietta) oslovují hlouběji než příd 159?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - pelikoš
18. 4. 2010 18:51
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
jenom "neználek" může psát o designu seatu pod alfou ;-\ notabene golf a a3 nesehají tomuto ani k výfuku...o bmw1 ani nemluvě ;-)
18. 4. 2010 18:58
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Jako třeba že má Alfa lepší šestiválce, než BMW?
Avatar - bubucci
18. 4. 2010 19:09
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
No šestiválce jsou to, o co tady v této třídě, jde nejvíc, že? 8-s
18. 4. 2010 20:26
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Jde o to, že někdo umí a někdo Alfa. Já bych si do huby BMW v žádném případě nebral. Z pozice Alfy snad radši nikoho.
19. 4. 2010 07:40
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Aha, BMW je nejlepší, protože šestiválec. to, že je hnusné jak noc a do vnitř se nevleze ani křovák jaksi nevadí.
P.S. 6válec je sice hezký,a le jaksi už i pro příští modelovou řadu jim bude víceméně odzvoněno..., takže se odvoláváš na mrtvou věc... Ale budiž. i z tradice se dá žít...nutno podotknout nějakou dobu.
19. 4. 2010 10:14
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Bravo z pozice Alfy muzes. Ja v tom vubec spatruju pokrok - drive Alfa vznikla tak, ze se na Fiati zaklad naroubovala "hezci"karoserie a "kvalitnejsi" interier. Plus trochu vybavy.
Giullietta je po dlouhe dobe prvni Alfa, ktera bude aspon po technicke strance lepsi, nez auto, ze ktereho - aspon casti podlahy >:D - vychazi.
18. 4. 2010 19:21
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Já bych byl zatím opatrný v odsudcích s kým se může Giulietta měřit a s kým ne. Zatím většina z nás může akorát soudit dle fotografií a oficiálně vydaných informací. Vzhled mi moc nesedí nicméně minimálně v motorářské oblasti půjde určitě o špičku třídy. Na ostatní si musíme ještě počkat.
18. 4. 2010 19:32
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
GTI, prebuď sa! A3 klenot triedy a komfortná triedna dokonalosť??? Asi si v nej nikdy nesedel... Ale určite máš pravdu, že koncernové autá majú jedny z najlepších interiérov.
18. 4. 2010 19:45
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
A3 a Jednica je podla mna tiez klenot triedy... ako to vidiš ty kubiki?
18. 4. 2010 20:01
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
bmw1 budiž, ale a3 určite nie. to už skôr golf ako a3.
18. 4. 2010 20:03
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
prečo? mne pride interier naopak na velmi vysokej urovni. s novym golfom som skusenost nemal, takze nesudim. Na bmw asi zhodneme ;-)
18. 4. 2010 20:32
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
>:D Tak takové žvaniny, to jsem opravdu dlouho "neslyšel" >:D Jestli má bravo zastaralou techniku, tak vw golf je nejkrásnější auto na světě >:D Pobavils:D
18. 4. 2010 21:53
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Trochu se intelektuálně obnaž, rozsekej můj příspěvek napadrť. Třeba svojí dolní "úvahou" o tom, že dnes už jsou všechna auta stejná... >:D To myslím věrně odráží tvůj rozhled a dokonale podtrhuje tvůj telecí věk. A... ani snít neumíš... :-) Bože bože, to je mládež. Já vím, co od tebe může člověk čekat, když jediné co čteš jsou jízdní řády autobusů u vás na vsi viď...
19. 4. 2010 19:08
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
No být Tebou tak pomlčím o intelektuálnosti ;-)
19. 4. 2010 19:16
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
A nehledě na to, že jsem myslel pouze dílenské zpracování a mezi náma, podle tvých "racionálních" příspěvků, nepoznáš ani rozdíly v jízdních vlastnostech vozidel...A mezi náma, autobusem vážně jezdit nemusím:)
Avatar - DRBNUTY
18. 4. 2010 22:31
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Este si v nom ani nesedel a uz vies, ze se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1.Ty budes urcite vestec, a preto by som ta chcel poprosit aby si mi napisal cisla, ktore budu vyzrebovane na buduci tyzden v sportke. ;-)
18. 4. 2010 22:43
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Jo, ta sportka by ti jistě bodla, ale na Alfu by si záhy zapoměl. Pořád má ta úvaha větší logiku, než že Jůlinka rozseká celej automobilovej svět, jak tady čtu.
Avatar - DRBNUTY
18. 4. 2010 23:03
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Vacsinou kriticky Autocar ju hodnotil velmi dobre.No a design asi najlepsie posudime jedine nazivo.BMW 5GT sa mi na fotkach tiez nepacilo a v skutocnosti vyzera dobre.
[odkaz]
18. 4. 2010 23:32
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
:yes: Je skvělé poslechnout si pohled člověka, který se ve světě aut skutečně orientuje a nedívá se na Alfu prizmatem nadšeného fanouška toho či onoho koncernu.

Jak to tedy zatím vypadá, umístí se Giulietta po technické stránce a charakterem bez problémů na vrchol kompaktní třídy (odmyslíme-li si velmi specifické BMW 1).
18. 4. 2010 23:42
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Otázka je, co bude názor Autocaru znamenat v realitě. Oni taky jednou napsali něco ve smyslu, že je XF 2.7d lepší, než M5. Já, jako bývalý fanda a majitel Alfy jí přeju jen to nejlepší, ale nikdy by mě nenapadlo to s Jůlinkou už teď nandavat konkurenci.
Avatar - DRBNUTY
19. 4. 2010 00:06
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Autocar byva velmi kriticky ku Fiat group, takze asi museli vyrobit naozaj dobre auto.A preco byvaly fanda Alfy?
19. 4. 2010 00:26
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Proč bývalý? Protože jsem byl ještě mladý nevyrovnaný jinoch bez pudu sebezáchovy.
19. 4. 2010 13:27
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
A teď jsi předpokládám starý vyrovnaný lenoch s vysoce rozvinutým pudem sebezáchovy. To je ten koloběh života ;-)
Avatar - DRBNUTY
19. 4. 2010 15:25
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Si to mohol napisat aj jednym slovom:Duchodca. >:D
19. 4. 2010 16:25
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
To ne, jen jsem z těhle aut, co tady o nich puberťáci sní, vyrostl. Měl jsem je, jezdil jsem v nich a užil si je. K tomu taky jednou dospěješ.
19. 4. 2010 18:14
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Hned se nečerti, kvůli takovému popíchnutí. [odkaz] :-O
Avatar - ethicon
19. 4. 2010 08:39
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
ono ako si tu čítam tie príspevky Julinke tu "nandávate" skôr vy , notoricky známe komando priaznivcov tejto značky....a to ste ju naživo ani nevideli ani ste v nej nesedeli, nikdy ju jazdite nebudete a tobôž vlastniť, ... ;-)hlavne, že už teraz je nanič ...človek sa tu v tejto duchaplnej diskusii akurát dočíta o čo je lepšie BMW a nieže si tu o to jeho BMW niekto dovolí "otriet hubu"..skutočne konštruktívna diskusia...jediné pozítivum tejto značky je, že poniektorím pomohla aspon získať pud sebazáchovy a automobilovo dospieť... ;-)
19. 4. 2010 16:28
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Nejsem příznivcem "této" značky. Namoč si hlavu do kýble s vodou a pak se podívej do příspěvků, jak nesahá BMW Alfě ani po kotníky.
Avatar - ethicon
19. 4. 2010 17:40
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
nespominam si, ze by som niekde spominal, ze Bmw nesiaha alfe ani po kotniky zzato ty tu dost simplexnym sposobom urazas diskuterov mozno s inym vkusom a argumenty nahradzas vulgarizmami. ;-\
19. 4. 2010 18:34
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Píšu snad někde, že konkrétně ty? Namoč jí ještě jednou. A argumenty na co? Na to, jak koza Jůlinka převálcuje bavora?
19. 4. 2010 18:39
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Mou Jůlinku do toho netahej, ta nemá s alfou nic společného.... >:-[]
19. 4. 2010 16:40
Re: KOMPAKTNÍ ALFA
Toto sa fakt neda. A3 je vraj komforzny klenot triedy. Stravil som v tom tvojom ,,klenote,, 6h cestu a bol som po nej zrely na liecenie chrbtice. Po tomto zazitku mi stara Vectra B prisla ako superlimizina.
Najprv si skus do nejakeho auta sadnut na dlhsie ako 5 minut na autosalone, kym napises taketo voloviny.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Nevím proč
ale toto [odkaz] mi přijde podobné tomuto [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
6
19. 4. 2010 07:27
Re: Nevím proč
To vyzerá na ťažkú očnú chorobu, kámo, neviem, či sa z toho dostaneš... >:D
Avatar - T613
19. 4. 2010 07:47
Re: Nevím proč
Klaudie když se podíváš na ty dva profily, tak je ti jasné od čeho to Alfa obšlehla [odkaz] [odkaz] ta podoba je až zarážející ... :-!
19. 4. 2010 07:55
Re: Nevím proč
Toto kopíruje väčšina európskych značiek už 60 rokov... :-!
neregistrovaný "nrV"
19. 4. 2010 23:27
Re: Nevím proč
A vzniklo to v roce 1933 v Kopřivnici[odkaz]
20. 4. 2010 07:44
Re: Nevím proč
a nakreslil to rakušák... ;-)
18. 4. 2010 19:31
Niečo o premiantoch
"Samozřejmě se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1." Sorry človeče, ale toto je silná káva:-)Dizajn exteriéru a interiéru BMW1 si nemôže dovoliť ani niektorá z veľkého množstva čínskych automobiliek, nieto ešte "prémiová" automobilka s tradíciou. AK by niečo tak neuveriteľne hnusné vyrobila napr. KIA, to by bolo kecov a posmechu, ale hold, ak to vyrobí BMW, ideme sa z toho posrať. GOLF nie je a nikdy nebol žiadnym premiantom triedy, je to úplne obyčajný model nižšej strednej triedy, ktorý sa pri Giuliette musí minimálne červenať...od hanby:-)
Rozbalit vlákno
5
18. 4. 2010 20:14
Re: Niečo o premiantoch
Jo, jo, ale lidi jsou z těch dvou ledvinek úplně zpitomělí.
19. 4. 2010 07:29
Re: Niečo o premiantoch
Píše sa "holt" a nie"hold"...
19. 4. 2010 13:28
Re: Niečo o premiantoch
Pise sa aj "hold". Ale v trochu inom vyzname... :-)
20. 4. 2010 07:45
Re: Niečo o premiantoch
Tak ako píše white label - ale tuná si to veľa ľudí buď pletie, alebo im proste pravopis nehovorí pane...
Avatar - white label
19. 4. 2010 13:44
Re: Niečo o premiantoch
hold - pocta
holt - zkrátka, prostě
18. 4. 2010 19:40
BMW 1vs JULA
citam ze bmw 1, je hnusne zle zaostale a nedotiahnute auto. obieham pozeram naň a nechapem... moze mi niekto vysvetlit kde mam hladat tie odporne nedotiahnute linie?
Rozbalit vlákno
13
18. 4. 2010 20:04
Re: BMW 1vs JULA
nikde ich nehľadaj, lebo ich nemá. pozri vyššie, čo napísal gothic a tá podobnosť sa nedá zaprieť. tu v diskusii sa všetci fiat koncernoví fanúšikovia idú pretrhnúť, kto krajšie opíše dokonalosť Julinky, a na bmw1 budú písať o vrchole nevkusnosti.
18. 4. 2010 20:35
Re: BMW 1vs JULA
BMW 1 není škaredé, jen je to taková obyčejná šedá myš jak golf...tím neříkám,že jsou to špatná auta,ale určitě v ničem nevynikají(jen bmw se svým 6ti-válcem)
18. 4. 2010 20:39
Re: BMW 1vs JULA
>:D >:D >:D Ty budeš vážně ten náčelník z afriky.
18. 4. 2010 20:42
Re: BMW 1vs JULA
:-) Tož mi řekni, v čem třeba ta bmw 1 vyniká krom motoru, který si stejně koupí leda tak 10 procent kupujících?
18. 4. 2010 20:46
Re: BMW 1vs JULA
A to se měří pouze nejprodávanější modely?
18. 4. 2010 20:52
Re: BMW 1vs JULA
Můžeme brát všechny...bmw má např. dobré zpracování a za volantem je s ním zábava(do doby, než přinde zima),ale jinak to za ty peníze nevypadá(neříkám, že je škaredé, to ne,ale prostě obyčejné), ve vnitř zoufale málo místa(na šířku je snad více místa v P207), malý kufr...
18. 4. 2010 22:48
Re: BMW 1vs JULA
Na rodinný kombíky není BMW1 a ani ta Alfa. A doufám mi nechceš tvrdit, že se zadokolkou se nedá na sněhu jezdit?! Zkus se podívat na techniku BMW vs. Alfa a ne na kufr a obrázky.
19. 4. 2010 19:23
Re: BMW 1vs JULA
Já se ale nebavím o kombi...a alfa je rozhodně rodinější než bmw 1. Ale tak to je věc názoru. No a k technice...bmw 1 už má pár let života za sebou a silně pochybuji o tom, že může konkurovat novým vozům...No dá se s ním jezdit,ale kopec to sotva vyjede, díky náhonu..to je fyzika
18. 4. 2010 20:52
Re: BMW 1vs JULA
kto teda viniká?
18. 4. 2010 20:58
Re: BMW 1vs JULA
Já bych řekl že nikdo...dneska jsou ty auta na stejné úrovni(když nebudem počítat dacie a levná auta). Kdyby si před lety koncern fiat nesral sám na hlavu svou ledabilostí, co se kvality týká(at to byla alfa,lancia,...), tak by byl dnes tam, kde je třeba vw...je to tak trochu spekulace"kdyby byly v ryby"....ale třeba korejci to samé...sice to u nich není stále úplně košér,ale když to srovnáme s minulostí...
Avatar - da_b0mb
18. 4. 2010 23:14
Re: BMW 1vs JULA
viníka bych hledal u vás na základní škole...zkus kabinet slovenského jazyka ;-)
19. 4. 2010 09:08
Re: BMW 1vs JULA
TO SOM SI AZ TERAZ VSIMOL >:D PREKLEP NO
19. 4. 2010 06:27
Disproporce predni casti
Nekolikrat zde zaznela výtka na disproporcnost predni casti nove Alfy! Jedine co lze k tomu dodat je pouze to, ze vetsine z vas to muze byt vcelku jednou, protoze kdyz Julinku potkate nekde na ceste tak diky pouzite technice vetsina z vas z ni stejne uvidi jen a pouze zadni cast!
A zadek ten je prece neskutecne krasnej!
Jinak samozrejmne bravvvo Alfa, bravvvo Fiat! ;-)
Rozbalit vlákno
13
19. 4. 2010 08:28
Re: Disproporce predni casti
Mně je to dokonce dvakrát :-) Jen jedna poznámka, k tomu aby ukazalova "neskutečně krásnej zadek" potřebuje i pořádnej motor ;-)
Avatar - ethicon
19. 4. 2010 08:51
Re: Disproporce predni casti
135 koní na liter objemu ti nestačí..??
19. 4. 2010 09:19
Re: Disproporce predni casti
Jestli to stačí mně je nepodstatný, hlavně aby to stačilo Milanovi :-)
Avatar - ethicon
19. 4. 2010 10:06
Re: Disproporce predni casti
ale ty si písal, že potrebuje poriadny motor...pozri si technickú špecifikáciu Guilietty a potom napíš, ktorý z tých motorov sa ti na danú triedu aj vzhladom ku konkurencii nepozdáva byt poriadny... ;-)
19. 4. 2010 10:32
Re: Disproporce predni casti
Pokud chci někomu ukazovat záda, tak musím mít výkonnější (rychlejší) auto než nabízí konkurence. Zatím to vypadá tak, že záda ukážeš Alfe ve výkonnějších konkurentech - Focusu, Golfu, Meganu, Impreze atd. ;-)
Avatar - Plautus
19. 4. 2010 10:48
Re: Disproporce predni casti
Dôležité je, že tvoje "záda" neukážeš sedačkám v Giuliette. To pre začiatok úplne postačí. Svoj zadok najskôr v nej povozím a potom si počkám na vynesenie ortieľu. Ak sa bavíme o bežných verziách pre život, tak Giulietta bude mať (zatiaľ je to síce iba na papiery, ale vidím, že papierovo sa tu onanuje ostošesť) navrch, či sa ti to páči alebo nie. Tých RS-iek, GTI-čiek a STI-čiek na cestách zase až tak veľa nie je, i keď u nás to bude s Giuliettami možno rovným dielom, ale to už nie je problém AR, ale blbov, ktorý sa cítia najväčšími objaviteľmi - králikmi ciest v 1.4-kách (80k) ;-\ Darmo, prúd je prúd, a ľudia stále dostatočne masírovateľní, aby sa nechali stiahnuť trebárs i do bahna.
Avatar - ethicon
19. 4. 2010 12:15
Re: Disproporce predni casti
ty to tu sekáš medzi automobilovými triedami...Impreza je konkurent Giulietty...??ostatné tebou spomínané autá su na tom viac menej podobne a nedovolil by som si tu hodnotit, kto komu ukáže "záda"...hlavne, že tebe je to jasné...staršia verzia AR 147GTA v teste TopGear porazila Golf R32 aj Focus STI, kludne si to pozri na youtube...
19. 4. 2010 12:42
Re: Disproporce predni casti
Ne, Impreza je konkurent Mita >:D

Konkurence nabízí motory kolem 300 koní a ten rozdíl už je natolik velkej, že si troufám tvrdit, že bude rychlejší než Giulietta. Její vrcholovou verzi můžeme prozatím srovnávat s ST, GTI, WRX...

P.S. Focus STI zní hodně zajímavě :-)
Avatar - ethicon
19. 4. 2010 14:33
Re: Disproporce predni casti
ST preklep...ktorá priama konkurencia? takže Focus ST či Golf GTI v bežnom prevedení "nabízejí" 300 koní?? to nemyslíš vážne...priamou konkurenciou Giulietty QFV je Focus ST či Golf GTI..Imprezu WRX STI by som sem netahal tá je aj cenovo úplne inde...tak porovnajme úbohu Julinku s tou 300 koňovou konkurenciou:
Ford Focus ST 2,5...225 cv
Golf GTI...2.0...210 cv
AR Guilietta 1.8TBi...235 cv
ten rozdiel je naozaj "velký"
a tých tvojich 300 koní znie zaujímavo ;-)
19. 4. 2010 15:35
Re: Disproporce predni casti
Čti pořádně. V první větě jsem psal, že konkurence nabízí motory s výkonem kolem 300 koní. Myslel jsem tím Focuse RS, Golf R apod., doufal jsem, že ti to docvakne. Ve druhé větě jsem doplnil, že právě proto se Giulietta může zatím srovnávat "jen" s GTI, ST nebo WRX.
19. 4. 2010 16:26
Re: Disproporce predni casti
Ne, že bych se Vám chtěl plést do diskuze...Ale s těmito verzemi se dá snad srovnávat Autodelta, která má jakýsi status továrního ladiče + nějakou sice malou podporu továrny. Autodelta nabízí už dnes silnější úpravy (se zárukou) než jsou vere R u Golfu. Ale na rovinu si řekněme.. tahle auta jsou okrajem trhu... tím nejokrajovějším a zatahovat je do diskuze mi přijde mimo mísu. Ony tyhle auta se už ani do běžného provozu moc nehodí.

Golf GTI a Julinka QV, to je jiné.. Je to zatraceně rychlé a použitelné i v provozu a tady Alfa rozhodně neztrácí, jak je výše uvedeno, ale naopak udává víceméně tón.
20. 4. 2010 17:07
Re: Disproporce predni casti
Cim vsim udava ton?
19. 4. 2010 10:16
Re: Disproporce predni casti
no především díky díky pověstné spolehlivosti to auto na cestách budeme potkávat zatraceně zřídka. ;-) A tak je fakt, že ten ošklivý předek (a vlastně celé auto) nás nemusí tplik vzrušovat.
:-!
19. 4. 2010 09:15
Alfa a Omega
tou Omegou nemyslím ani ztužený pokrmový tuk či stěhovák od Opelu, tolik oblíbený mezi hromádkáři tady v pohraničí.... Myslím tím schopnost Alfy vybičovat design na hranici vkusu a vzbudit emoce. Tou hranicí vkusu nemyslím vůbec nic negativního - jen zkrátka posunutí hranic, které někomu příjemně rozbuší srdce a někoho přivede na koronárku.... Nejsem odborník ani rádoby odborník v oblasti automobilismu, jen mne zkrátka auta baví. Ale řekněte - umí někdo emocionálnější interiér? Ach ano - ještě Bmw dokáže svého řidiče obklopit a "pojmout", ale chybí mu něco - respektive je zkrátka z německého hnízda - strohého, funkcionalistického a perfekcionalistického. Alfa je zkrátka hravá italka - když se do ní zamilujete, neřešíte, že za pár let to bude obtloustlá matrona, která Vás bude drtit válečkem na nudle(cenou oprav). Alfa je zkrátka srdcovka.....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Plautus
19. 4. 2010 10:27
Re: Alfa a Omega
:yes: :yes:
P.S. Až na ten "váleček", čo sa týka cien opráv a spoľahlivosti, tak gro automobiliek si v dnešnej dobe už fakt nemá čo vyčítať.
19. 4. 2010 14:01
Re: Alfa a Omega
Konečně někdo, kdo to řekl tak, jak to cítí spousta lidí co s Alfou jezdila..

Ano, tak to je :yes:
Avatar - white label
19. 4. 2010 14:13
Re: Alfa a Omega
Vcelku souhlas, jen to BMW s interiérem, který dokáže svého řidiče obklopit a "pojmout", je už bohužel většinou spíš jen minulostí...
:'-( ;-\
Avatar - bubucci
19. 4. 2010 17:12
Re: Alfa a Omega
Obklopit a pojmout dovede i škoda favorit....pokud je zrovna napasovaný v nějakém stromku >:D >:D >:D
22. 4. 2010 17:05
OHAVNOST
Teprve teď jsem si toho všiml a trochu si to na fotkách prohlédl - bože můj to je ale ohavná splácanina, ještě horší než Mito, proti tomu je i ta Delta hezké auto a to už je co říct....

Megane III nebo nová Astra nejsou sice z hlediska designu žádný zázrak, ale proti tomuhle jsou to skvosty.

Podle fotek se sice nemá soudit, ale když si vezmu, jak na mně nepříjemně zapůsobilo to slavné Mito a jak na živo to bylo ještě horší, nemám co bych dodal. Hlavně ať s tím zase nestraší na magistrále v Praze, aby tam jeden při průjezdu z úleku nenarazil do svodidel.... >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0