Diskuse

Alfa Romeo Giulietta: Nové oficiální fotografie

14.4.2010

Alfa Romeo uvolnila novou sadu oficiálních fotografii hatchbacku Giulietta. Prodej na českém trhu bude zahájen v červnu.

 

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 18.04.2010  11:03

    AR

    :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto bubucci

    bubucci 18.04.2010  11:17

    Romeo a Giullieta

    Krásné auto :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 18.04.2010  11:55

      « Re: Romeo a Giullieta

      jojo je fakt hezká,ar potřebuje prodeje jako sůl...
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 18.04.2010  12:04

      « Re: Romeo a Giullieta

      Krásné, ale na některých fotkách to nedokázali vystihnout - např. už na té titulní
      • 00 Reagovat !

        foto puko

        puko 18.04.2010  13:14

        « Re: Re: Romeo a Giullieta

        presne...vyzera to tam ako model nejaky
  • 00 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 18.04.2010  12:02

    tlustá alfa

    na to že to má být sportovní auto, tak to vypadá dost "obtloustle" :no: hlavně ten předek se moc nepovedl.....zadek vypadá dobře. V Alfě si asi řekli, že budou prvky C8 Competizione aplikovat donekonečna na všechny modely.To ten stávající designovy směr 156 a 159 se mi líbil daleko víc :-)
    • 00 Reagovat !

      foto da-b0mb

      da_b0mb 18.04.2010  17:23

      « Re: tlustá alfa

      maska ze 159 by tam nejspis vypadala mnohem lip. Na druhou stranu - aplikace jednoho designoveho smeru na cely portfolio znacky ti prijde divny? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto del42sa

        del42sa 19.04.2010  08:43

        « Re: Re: tlustá alfa

        ano přijde mi to dost divné když vezmu v potaz, že u jiných se to tolik neosvědčilo... Třeba Peugeot 206, samo o sobě velice povedené autíčko. Když ale jeho designove prvky začali aplikovat ve větším měřítku, ztratilo to svoje kouzlo.Nekonečné protahování předních světlometů, otevřené tlamy , větší modely v podstatě jako nafouklé 206. Všichni víme že Peugeot byl nucen toto rozhodnutí přehodnotit.

        A ještě horší příklad je Seat aneb jeden model na mnoho způsobů :no: :no: tfuj tfuj
        • 00 Reagovat !

          foto da-b0mb

          da_b0mb 19.04.2010  11:16

          « Re: Re: Re: tlustá alfa

          Audi? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto del42sa

            del42sa 19.04.2010  13:59

            « Re: Re: Re: Re: tlustá alfa

            Audi je ale v trochu jiných sférách, tam jsou naopak určitý konzervatismus a uniformita žádanými, nicméně ani Audi se svojí nabídkou nevypadá jako by všechny modely byly nafouknutými A3.
            Myslím že kdo to chce pochopit pochopí, kdo nechce.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 18.04.2010  12:07

    ach bože!

    ach bože,tak vošklivý italský auto už jsem hooooodně dlouho neviděl. Zatímco na provních fotkách to ještě šlo, tak teď především z předu a bočních předních pohledů je vidět co je to za obludu. To je tak kategorie Vel satis a horší. To bay hned začli makat na fecliftu. Dost možná to bude definitivní konec alfy. :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto wolff

      wolff 18.04.2010  12:49

      « Re: ach bože!

      Tak co způsobí konec Alfy to už víme... tak teď ještě prosím radu, co by (legálně) způsobilo konec chytráka... Děkuji.
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 18.04.2010  14:04

        « Re: Re: ach bože!

        Pokud ti nedělá dobře číst některé příspěvky, tak využij hate list a nebudeš se tak blbě ptát. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto P-407

          P 407 18.04.2010  20:06

          « Re: Re: Re: ach bože!

          Moc rád čtu Tvoje příspěvky, poněvadž se poté cítím být moudrým mužem.
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 18.04.2010  20:14

            « Re: Re: Re: Re: ach bože!

            Jsem rád, že tě takto dovedu zahřát na duši, leč měl bys dělat něco s tím, abys tím moudrým mužem byl a ne se tak jen před monitorem cítil. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 18.04.2010  13:19

    Dizajn

    Dizajn je vecou vkusu, pre mňa aktuálne v nižšej strednej triede krajšie auto neexistuje, myslím, že aj porovnaním výbav v základe deklasuje kompletnú konkurenciu. Ak tu ale máme hovoriť o vyslovenom dizajnérskom hnuse, je to určite BMW 1. Niečo tak nedokončené, amatérske, nezaujímavé a hlavne nechutné by iné automobilky pochovalo, BMW však žije predovšetkým z image, takže je všetko OK. Inak, Giulietta je podľa dostupných cenníkov najlacnejšia v SR, samozrejme po prepočítaní aktuálnych kurzov.
  • 00 Reagovat !

    foto rokba79

    rokba79 18.04.2010  13:39

    bella macchina

    Čím déle se na ní dívám, tím víc ji miluju. Řekněme si na rovinu, dřív než tu diskuzi zase zaplevelej slintalové z wolfsburgu, že tohle je nejúžasnější auto ve své třídě. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 18.04.2010  14:33

      « Re: bella macchina

      Koukám, že ještě si s ní ani nejel a už máš jasno. Ale jen víc takových fanatiků, třeba jeden ze sta si to pak i koupí :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mr-Murphy-

        Mr.Murphy_ 18.04.2010  15:02

        « Re: Re: bella macchina

        No a? Prostě se mu líbí... a mě taky ;-) Jízdně to samozřejmě bude špička (mezi předohraby ve své třídě), o tom vůbec netřeba pochybovat.... S lehoučkým Multiairem nad přední nápravou.... hmmm.... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto da-b0mb

          da_b0mb 18.04.2010  17:26

          « Re: Re: Re: bella macchina

          autocar s ni uz jezdil...a údajně veliká spokojenost
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 18.04.2010  18:37

          « Re: Re: Re: bella macchina

          Nikdo mu to nebere, jen si mohl odpustit ty žvásty patnáctiletýho jinocha. A bezporuchová špička je u AR každý nový model, takže snad se jim to konečně povede.
  • 00 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 18.04.2010  14:32

    Nadherna!

    Vic slov neni potreba!
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.04.2010  15:03

    JÚLIA SI ČAROVNÁ?

    Pri prvých oficiálnych snímkoch som hodnotil novú Alfu vcelku neutrálne: v zásade nejde o škaredé auto, isté línie a črty sú dokonca veľmi pekné, ale ani osobitné nadšenie nespôsobila, zvlášť zoberúc do úvahy, ako dobre vyzerala stará AR 147.
    No tieto nové fotky vo mne vyvolali dve reakcie: 1. ako profesionálne je Júlia nafotená; vskutku špičkové fotky, farby, prostredie, detaily, skrátka klobúk dolu pred fotografom.
    2. Júlia vôbec nie je taká čarovná, ako by človek - čítajúc množstvo ód obdivovateľov - mohol získať dojem. Ani na takýchto špičkových fotkách nevyzerá až tak pôsobivo, ako by talianska plnokrvná "machina" mohla, o pôvaboch sa nedá hovoriť vôbec. Najmä čelný pohľad odhaľuje veľké plechové plochy, ktoré sú medzi malou maskou chladiča a oválnymi svetlometmi; biela farba tento detail len zvýrazní: [odkaz]
    Bočný pohľad mnohé zachraňuje; ale je to tak správne, aby niečo zachraňoval? Alfa má očariť najmä pohľadom spredu, pohľadom Júliiných očí, a to rozhodne nerobí, teda aspoň na mňa.
    • 00 Reagovat !

      foto da-b0mb

      da_b0mb 18.04.2010  17:30

      « Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?

      jo, v bílym laku se ztrácej už tak ojedinělý linky na kapotě, takže ty plochy bijou do očí...Jsem zvědavej na živý setkání v červený...no a na velkejch ráfkách, protože ty budou nutností.
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 18.04.2010  18:43

      « Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?

      Čím déle na ní koukám, tím méně se mi líbí. Ty první bílý fotky byly OK, ale v tý červený mě to hodně připomíná to Bravo. Ale jasně, už teď je to nejlepší na světě ve svojí třídě.
    • 00 Reagovat !

      foto kubiki

      kubiki 18.04.2010  19:26

      « Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?

      presne na túto fotku som chcel reagovat - Júlia na nej vyzerá ako vyoraná myš. zo zadu zas ako Bravo. stará 147 sa mi viac páčila.
      • 00 Reagovat !

        foto italio

        italio 18.04.2010  20:29

        « Re: Re: JÚLIA SI ČAROVNÁ?

        Tož jestli to zezadu vypadá jak bravo, tak já potom vypadám jak domorodý náčelník afrického kmene...
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 18.04.2010  18:24

    KOMPAKTNÍ ALFA

    Alfa to má těžké, přetěžké. Předchozí model, takříkajíc tichošlápek stočtyřicetsedm nijak výrazně nezabodoval, nyní přichází vlastně totožná modelová obdoba, avšak do úplně jiné doby. Problém Guilietty spočívá už jen v ambicích bodovat v "neprestižní" třídě. Totiž... například Míťa je solitér, sportovní vůz, stojící mimo subkompaktní, resp. mini třídu. Je to tedy přesně ta alfa, jak má být - sporťáček mimo třídy.

    Giulietta však vstupuje do své třídy se zcela průhlednou ambicí - "jen" koexistovat ve třídě kompakt. Proto také přijíždí na poměrně málo originálním designu. Vizuální pouta spatřuje jistě každý až k Leonovi, a to přes aktuálního mégana a Astru. Bohužel designová parciální výjímečnost, o níž zejména na přídi alfa usiluje je pro mne právě to nejméně působivé.

    Vnitřní členění třídy je jasné a dané - Golf a smečka kolem, to je středobod třídy. Z něho vystrkují prémiové rohy - AUDI A3 (v roli komfortní třídní dokonalosti), BMW 1 ( v roli sportovního prémiového drzka bez kompromisů) a VOLVO 30 v roli šviháka pro estetické znalce. Takto jsou perfektně třídní karty rozdané. A na prodejích vidíme, jak dobře to všechno funguje. Giulietta se samozřejmě nestaví po bok BMW, kde by stála nejraději, nýbrž po bok Brava, to považuji taktéž za velký problém. O to větší, oč méně si z Brava vzala, neb tím dala Alfa signál jednak jak si Bravo technicky v kontextu třídy stojí, jednak, že na regulerní boj v kompaktní třídě holt technika Brava nestačí...

    Abychom však Giuliettu jen nekritizovali, je to (konečně) z koncernu Fiat jistě respektuhodný produkt ve třídě kompakt. Samozřejmě se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1. V čem tedy spatřovat pozitiva, která může Giulietta do třídy vnést. No především ve svébytné vizáži. Není ani tak rozhodné, zda se nám ta příď líbí či ne, berme do úvahy, že když mohl ve třídě jezdit i reprezentant se zadním sklem jak z výlohy od Bati, je možné holt zkoušet to i přes danou příď...

    Zbýva odtušovat prodejní úspěchy. No... především je nutno si uvědomit, že stočtyřicetsedmičky se za celou dobu prodalo tolik, jako se v Evropě prodá golfů za jeden pouhý rok. Toto je tedy třídní status Alfy Romeo - ve třídě kompakt prodávat někde kolem sedmdesáti tisíc kusů ročně. Je to reálné. Odhaduji, že nyní nikoliv.

    P.S. Tichá otázka na závěr. Proč se vytrácí v nových modelech doslova fantastická příď á la 159? Je tu někdo, koho nové přídě (Míťa, Giulietta) oslovují hlouběji než příd 159?
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 18.04.2010  18:51

      « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

      jenom "neználek" může psát o designu seatu pod alfou ;-\ notabene golf a a3 nesehají tomuto ani k výfuku...o bmw1 ani nemluvě ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Navtech

        Navtech 18.04.2010  18:58

        « Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

        Jako třeba že má Alfa lepší šestiválce, než BMW?
        • 00 Reagovat !

          foto bubucci

          bubucci 18.04.2010  19:09

          « Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

          No šestiválce jsou to, o co tady v této třídě, jde nejvíc, že? 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Navtech

            Navtech 18.04.2010  20:26

            « Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

            Jde o to, že někdo umí a někdo Alfa. Já bych si do huby BMW v žádném případě nebral. Z pozice Alfy snad radši nikoho.
            • 00 Reagovat !

              foto wolff

              wolff 19.04.2010  07:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

              Aha, BMW je nejlepší, protože šestiválec. to, že je hnusné jak noc a do vnitř se nevleze ani křovák jaksi nevadí.
              P.S. 6válec je sice hezký,a le jaksi už i pro příští modelovou řadu jim bude víceméně odzvoněno..., takže se odvoláváš na mrtvou věc... Ale budiž. i z tradice se dá žít...nutno podotknout nějakou dobu.
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 19.04.2010  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

              Bravo z pozice Alfy muzes. Ja v tom vubec spatruju pokrok - drive Alfa vznikla tak, ze se na Fiati zaklad naroubovala "hezci"karoserie a "kvalitnejsi" interier. Plus trochu vybavy.
              Giullietta je po dlouhe dobe prvni Alfa, ktera bude aspon po technicke strance lepsi, nez auto, ze ktereho - aspon casti podlahy >:D - vychazi.
    • 00 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 18.04.2010  19:21

      « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

      Já bych byl zatím opatrný v odsudcích s kým se může Giulietta měřit a s kým ne. Zatím většina z nás může akorát soudit dle fotografií a oficiálně vydaných informací. Vzhled mi moc nesedí nicméně minimálně v motorářské oblasti půjde určitě o špičku třídy. Na ostatní si musíme ještě počkat.
    • 00 Reagovat !

      foto kubiki

      kubiki 18.04.2010  19:32

      « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

      GTI, prebuď sa! A3 klenot triedy a komfortná triedna dokonalosť??? Asi si v nej nikdy nesedel... Ale určite máš pravdu, že koncernové autá majú jedny z najlepších interiérov.
      • 00 Reagovat !

        foto jirka1203

        jirka1203 18.04.2010  19:45

        « Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

        A3 a Jednica je podla mna tiez klenot triedy... ako to vidiš ty kubiki?
        • 00 Reagovat !

          foto kubiki

          kubiki 18.04.2010  20:01

          « Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

          bmw1 budiž, ale a3 určite nie. to už skôr golf ako a3.
          • 00 Reagovat !

            foto jirka1203

            jirka1203 18.04.2010  20:03

            « Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

            prečo? mne pride interier naopak na velmi vysokej urovni. s novym golfom som skusenost nemal, takze nesudim. Na bmw asi zhodneme ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto italio

      italio 18.04.2010  20:32

      « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

      >:D Tak takové žvaniny, to jsem opravdu dlouho "neslyšel" >:D Jestli má bravo zastaralou techniku, tak vw golf je nejkrásnější auto na světě >:D Pobavils:D
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 18.04.2010  21:53

        « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

        Trochu se intelektuálně obnaž, rozsekej můj příspěvek napadrť. Třeba svojí dolní "úvahou" o tom, že dnes už jsou všechna auta stejná... >:D To myslím věrně odráží tvůj rozhled a dokonale podtrhuje tvůj telecí věk. A... ani snít neumíš... :-) Bože bože, to je mládež. Já vím, co od tebe může člověk čekat, když jediné co čteš jsou jízdní řády autobusů u vás na vsi viď...
        • 00 Reagovat !

          foto italio

          italio 19.04.2010  19:08

          « Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

          No být Tebou tak pomlčím o intelektuálnosti ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto italio

            italio 19.04.2010  19:16

            « Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

            A nehledě na to, že jsem myslel pouze dílenské zpracování a mezi náma, podle tvých "racionálních" příspěvků, nepoznáš ani rozdíly v jízdních vlastnostech vozidel...A mezi náma, autobusem vážně jezdit nemusím:)
    • 00 Reagovat !

      foto DRBNUTY

      DRBNUTY 18.04.2010  22:31

      « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

      Este si v nom ani nesedel a uz vies, ze se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1.Ty budes urcite vestec, a preto by som ta chcel poprosit aby si mi napisal cisla, ktore budu vyzrebovane na buduci tyzden v sportke. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Navtech

        Navtech 18.04.2010  22:43

        « Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

        Jo, ta sportka by ti jistě bodla, ale na Alfu by si záhy zapoměl. Pořád má ta úvaha větší logiku, než že Jůlinka rozseká celej automobilovej svět, jak tady čtu.
        • 00 Reagovat !

          foto DRBNUTY

          DRBNUTY 18.04.2010  23:03

          « Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

          Vacsinou kriticky Autocar ju hodnotil velmi dobre.No a design asi najlepsie posudime jedine nazivo.BMW 5GT sa mi na fotkach tiez nepacilo a v skutocnosti vyzera dobre.
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto GeekStar

            GeekStar 18.04.2010  23:32

            « Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

            :yes: Je skvělé poslechnout si pohled člověka, který se ve světě aut skutečně orientuje a nedívá se na Alfu prizmatem nadšeného fanouška toho či onoho koncernu.

            Jak to tedy zatím vypadá, umístí se Giulietta po technické stránce a charakterem bez problémů na vrchol kompaktní třídy (odmyslíme-li si velmi specifické BMW 1).
          • 00 Reagovat !

            foto Navtech

            Navtech 18.04.2010  23:42

            « Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

            Otázka je, co bude názor Autocaru znamenat v realitě. Oni taky jednou napsali něco ve smyslu, že je XF 2.7d lepší, než M5. Já, jako bývalý fanda a majitel Alfy jí přeju jen to nejlepší, ale nikdy by mě nenapadlo to s Jůlinkou už teď nandavat konkurenci.
            • 00 Reagovat !

              foto DRBNUTY

              DRBNUTY 19.04.2010  00:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

              Autocar byva velmi kriticky ku Fiat group, takze asi museli vyrobit naozaj dobre auto.A preco byvaly fanda Alfy?
              • 00 Reagovat !

                foto Navtech

                Navtech 19.04.2010  00:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                Proč bývalý? Protože jsem byl ještě mladý nevyrovnaný jinoch bez pudu sebezáchovy.
                • 00 Reagovat !

                  foto GeekStar

                  GeekStar 19.04.2010  13:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                  A teď jsi předpokládám starý vyrovnaný lenoch s vysoce rozvinutým pudem sebezáchovy. To je ten koloběh života ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto DRBNUTY

                    DRBNUTY 19.04.2010  15:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                    Si to mohol napisat aj jednym slovom:Duchodca. >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Navtech

                    Navtech 19.04.2010  16:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                    To ne, jen jsem z těhle aut, co tady o nich puberťáci sní, vyrostl. Měl jsem je, jezdil jsem v nich a užil si je. K tomu taky jednou dospěješ.
                    • 00 Reagovat !

                      foto GeekStar

                      GeekStar 19.04.2010  18:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                      Hned se nečerti, kvůli takovému popíchnutí. [odkaz] :-O
            • 00 Reagovat !

              foto ethicon

              ethicon 19.04.2010  08:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

              ono ako si tu čítam tie príspevky Julinke tu "nandávate" skôr vy , notoricky známe komando priaznivcov tejto značky....a to ste ju naživo ani nevideli ani ste v nej nesedeli, nikdy ju jazdite nebudete a tobôž vlastniť, ... ;-)hlavne, že už teraz je nanič ...človek sa tu v tejto duchaplnej diskusii akurát dočíta o čo je lepšie BMW a nieže si tu o to jeho BMW niekto dovolí "otriet hubu"..skutočne konštruktívna diskusia...jediné pozítivum tejto značky je, že poniektorím pomohla aspon získať pud sebazáchovy a automobilovo dospieť... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Navtech

                Navtech 19.04.2010  16:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                Nejsem příznivcem "této" značky. Namoč si hlavu do kýble s vodou a pak se podívej do příspěvků, jak nesahá BMW Alfě ani po kotníky.
                • 00 Reagovat !

                  foto ethicon

                  ethicon 19.04.2010  17:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                  nespominam si, ze by som niekde spominal, ze Bmw nesiaha alfe ani po kotniky zzato ty tu dost simplexnym sposobom urazas diskuterov mozno s inym vkusom a argumenty nahradzas vulgarizmami. ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Navtech

                    Navtech 19.04.2010  18:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                    Píšu snad někde, že konkrétně ty? Namoč jí ještě jednou. A argumenty na co? Na to, jak koza Jůlinka převálcuje bavora?
                    • 00 Reagovat !

                      foto David-Kos

                      David Kos 19.04.2010  18:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOMPAKTNÍ ALFA

                      Mou Jůlinku do toho netahej, ta nemá s alfou nic společného.... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto planner

      planner 19.04.2010  16:40

      « Re: KOMPAKTNÍ ALFA

      Toto sa fakt neda. A3 je vraj komforzny klenot triedy. Stravil som v tom tvojom ,,klenote,, 6h cestu a bol som po nej zrely na liecenie chrbtice. Po tomto zazitku mi stara Vectra B prisla ako superlimizina.
      Najprv si skus do nejakeho auta sadnut na dlhsie ako 5 minut na autosalone, kym napises taketo voloviny.
  • 00 Reagovat !

    foto ghotic-ghotic-new-Mazlik-

    ghotic.ghotic(new Mazlík) 18.04.2010  18:56

    Nevím proč

    ale toto [odkaz] mi přijde podobné tomuto [odkaz] >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 19.04.2010  07:27

      « Re: Nevím proč

      To vyzerá na ťažkú očnú chorobu, kámo, neviem, či sa z toho dostaneš... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 19.04.2010  07:47

        « Re: Re: Nevím proč

        Klaudie když se podíváš na ty dva profily, tak je ti jasné od čeho to Alfa obšlehla [odkaz] [odkaz] ta podoba je až zarážející ... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 19.04.2010  07:55

          « Re: Re: Re: Nevím proč

          Toto kopíruje väčšina európskych značiek už 60 rokov... :-!
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 19.04.2010  08:02

            « Re: Re: Re: Re: Nevím proč

            :-! :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.04.2010  23:27

            « Re: Re: Re: Re: Nevím proč

            A vzniklo to v roce 1933 v Kopřivnici[odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 20.04.2010  07:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nevím proč

              a nakreslil to rakušák... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 18.04.2010  19:31

    Niečo o premiantoch

    "Samozřejmě se nemůže poměřovat s premiantem třídy (GOLF) ani s klenoty třídy jako A3 či BMW1." Sorry človeče, ale toto je silná káva:-)Dizajn exteriéru a interiéru BMW1 si nemôže dovoliť ani niektorá z veľkého množstva čínskych automobiliek, nieto ešte "prémiová" automobilka s tradíciou. AK by niečo tak neuveriteľne hnusné vyrobila napr. KIA, to by bolo kecov a posmechu, ale hold, ak to vyrobí BMW, ideme sa z toho posrať. GOLF nie je a nikdy nebol žiadnym premiantom triedy, je to úplne obyčajný model nižšej strednej triedy, ktorý sa pri Giuliette musí minimálne červenať...od hanby:-)
    • 00 Reagovat !

      foto P-407

      P 407 18.04.2010  20:14

      « Re: Niečo o premiantoch

      Jo, jo, ale lidi jsou z těch dvou ledvinek úplně zpitomělí.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 19.04.2010  07:29

      « Re: Niečo o premiantoch

      Píše sa "holt" a nie"hold"...
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 19.04.2010  13:28

        « Re: Re: Niečo o premiantoch

        Pise sa aj "hold". Ale v trochu inom vyzname... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 20.04.2010  07:45

          « Re: Re: Niečo o premiantoch

          Tak ako píše white label - ale tuná si to veľa ľudí buď pletie, alebo im proste pravopis nehovorí pane...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.04.2010  13:44

      « Re: Niečo o premiantoch

      hold - pocta
      holt - zkrátka, prostě
  • 00 Reagovat !

    foto jirka1203

    jirka1203 18.04.2010  19:40

    BMW 1vs JULA

    citam ze bmw 1, je hnusne zle zaostale a nedotiahnute auto. obieham pozeram naň a nechapem... moze mi niekto vysvetlit kde mam hladat tie odporne nedotiahnute linie?
    • 00 Reagovat !

      foto kubiki

      kubiki 18.04.2010  20:04

      « Re: BMW 1vs JULA

      nikde ich nehľadaj, lebo ich nemá. pozri vyššie, čo napísal gothic a tá podobnosť sa nedá zaprieť. tu v diskusii sa všetci fiat koncernoví fanúšikovia idú pretrhnúť, kto krajšie opíše dokonalosť Julinky, a na bmw1 budú písať o vrchole nevkusnosti.
      • 00 Reagovat !

        foto italio

        italio 18.04.2010  20:35

        « Re: Re: BMW 1vs JULA

        BMW 1 není škaredé, jen je to taková obyčejná šedá myš jak golf...tím neříkám,že jsou to špatná auta,ale určitě v ničem nevynikají(jen bmw se svým 6ti-válcem)
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 18.04.2010  20:39

          « Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

          >:D >:D >:D Ty budeš vážně ten náčelník z afriky.
          • 00 Reagovat !

            foto italio

            italio 18.04.2010  20:42

            « Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

            :-) Tož mi řekni, v čem třeba ta bmw 1 vyniká krom motoru, který si stejně koupí leda tak 10 procent kupujících?
            • 00 Reagovat !

              foto Navtech

              Navtech 18.04.2010  20:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

              A to se měří pouze nejprodávanější modely?
              • 00 Reagovat !

                foto italio

                italio 18.04.2010  20:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

                Můžeme brát všechny...bmw má např. dobré zpracování a za volantem je s ním zábava(do doby, než přinde zima),ale jinak to za ty peníze nevypadá(neříkám, že je škaredé, to ne,ale prostě obyčejné), ve vnitř zoufale málo místa(na šířku je snad více místa v P207), malý kufr...
                • 00 Reagovat !

                  foto Navtech

                  Navtech 18.04.2010  22:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

                  Na rodinný kombíky není BMW1 a ani ta Alfa. A doufám mi nechceš tvrdit, že se zadokolkou se nedá na sněhu jezdit?! Zkus se podívat na techniku BMW vs. Alfa a ne na kufr a obrázky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto italio

                    italio 19.04.2010  19:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

                    Já se ale nebavím o kombi...a alfa je rozhodně rodinější než bmw 1. Ale tak to je věc názoru. No a k technice...bmw 1 už má pár let života za sebou a silně pochybuji o tom, že může konkurovat novým vozům...No dá se s ním jezdit,ale kopec to sotva vyjede, díky náhonu..to je fyzika
        • 00 Reagovat !

          foto jirka1203

          jirka1203 18.04.2010  20:52

          « Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

          kto teda viniká?
          • 00 Reagovat !

            foto italio

            italio 18.04.2010  20:58

            « Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

            Já bych řekl že nikdo...dneska jsou ty auta na stejné úrovni(když nebudem počítat dacie a levná auta). Kdyby si před lety koncern fiat nesral sám na hlavu svou ledabilostí, co se kvality týká(at to byla alfa,lancia,...), tak by byl dnes tam, kde je třeba vw...je to tak trochu spekulace"kdyby byly v **** ryby"....ale třeba korejci to samé...sice to u nich není stále úplně košér,ale když to srovnáme s minulostí...
          • 00 Reagovat !

            foto da-b0mb

            da_b0mb 18.04.2010  23:14

            « Re: Re: Re: Re: BMW 1vs JULA

            viníka bych hledal u vás na základní škole...zkus kabinet slovenského jazyka ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto milan3

    milan3 19.04.2010  06:27

    Disproporce predni casti

    Nekolikrat zde zaznela výtka na disproporcnost predni casti nove Alfy! Jedine co lze k tomu dodat je pouze to, ze vetsine z vas to muze byt vcelku jednou, protoze kdyz Julinku potkate nekde na ceste tak diky pouzite technice vetsina z vas z ni stejne uvidi jen a pouze zadni cast!
    A zadek ten je prece neskutecne krasnej!
    Jinak samozrejmne bravvvo Alfa, bravvvo Fiat! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 19.04.2010  08:28

      « Re: Disproporce predni casti

      Mně je to dokonce dvakrát :-) Jen jedna poznámka, k tomu aby ukazalova "neskutečně krásnej zadek" potřebuje i pořádnej motor ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ethicon

        ethicon 19.04.2010  08:51

        « Re: Re: Disproporce predni casti

        135 koní na liter objemu ti nestačí..??
        • 00 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 19.04.2010  09:19

          « Re: Re: Re: Disproporce predni casti

          Jestli to stačí mně je nepodstatný, hlavně aby to stačilo Milanovi :-)

          • 00 Reagovat !

            foto ethicon

            ethicon 19.04.2010  10:06

            « Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

            ale ty si písal, že potrebuje poriadny motor...pozri si technickú špecifikáciu Guilietty a potom napíš, ktorý z tých motorov sa ti na danú triedu aj vzhladom ku konkurencii nepozdáva byt poriadny... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 19.04.2010  10:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

              Pokud chci někomu ukazovat záda, tak musím mít výkonnější (rychlejší) auto než nabízí konkurence. Zatím to vypadá tak, že záda ukážeš Alfe ve výkonnějších konkurentech - Focusu, Golfu, Meganu, Impreze atd. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Plautus

                Plautus 19.04.2010  10:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                Dôležité je, že tvoje "záda" neukážeš sedačkám v Giuliette. To pre začiatok úplne postačí. Svoj zadok najskôr v nej povozím a potom si počkám na vynesenie ortieľu. Ak sa bavíme o bežných verziách pre život, tak Giulietta bude mať (zatiaľ je to síce iba na papiery, ale vidím, že papierovo sa tu onanuje ostošesť) navrch, či sa ti to páči alebo nie. Tých RS-iek, GTI-čiek a STI-čiek na cestách zase až tak veľa nie je, i keď u nás to bude s Giuliettami možno rovným dielom, ale to už nie je problém AR, ale blbov, ktorý sa cítia najväčšími objaviteľmi - králikmi ciest v 1.4-kách (80k) ;-\ Darmo, prúd je prúd, a ľudia stále dostatočne masírovateľní, aby sa nechali stiahnuť trebárs i do bahna.
              • 00 Reagovat !

                foto ethicon

                ethicon 19.04.2010  12:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                ty to tu sekáš medzi automobilovými triedami...Impreza je konkurent Giulietty...??ostatné tebou spomínané autá su na tom viac menej podobne a nedovolil by som si tu hodnotit, kto komu ukáže "záda"...hlavne, že tebe je to jasné...staršia verzia AR 147GTA v teste TopGear porazila Golf R32 aj Focus STI, kludne si to pozri na youtube...
                • 00 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 19.04.2010  12:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                  Ne, Impreza je konkurent Mita >:D

                  Konkurence nabízí motory kolem 300 koní a ten rozdíl už je natolik velkej, že si troufám tvrdit, že bude rychlejší než Giulietta. Její vrcholovou verzi můžeme prozatím srovnávat s ST, GTI, WRX...

                  P.S. Focus STI zní hodně zajímavě :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto ethicon

                    ethicon 19.04.2010  14:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                    ST preklep...ktorá priama konkurencia? takže Focus ST či Golf GTI v bežnom prevedení "nabízejí" 300 koní?? to nemyslíš vážne...priamou konkurenciou Giulietty QFV je Focus ST či Golf GTI..Imprezu WRX STI by som sem netahal tá je aj cenovo úplne inde...tak porovnajme úbohu Julinku s tou 300 koňovou konkurenciou:
                    Ford Focus ST 2,5...225 cv
                    Golf GTI...2.0...210 cv
                    AR Guilietta 1.8TBi...235 cv
                    ten rozdiel je naozaj "velký"
                    a tých tvojich 300 koní znie zaujímavo ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Provocateur

                      Provocateur 19.04.2010  15:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                      Čti pořádně. V první větě jsem psal, že konkurence nabízí motory s výkonem kolem 300 koní. Myslel jsem tím Focuse RS, Golf R apod., doufal jsem, že ti to docvakne. Ve druhé větě jsem doplnil, že právě proto se Giulietta může zatím srovnávat "jen" s GTI, ST nebo WRX.
                      • 00 Reagovat !

                        foto wolff

                        wolff 19.04.2010  16:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                        Ne, že bych se Vám chtěl plést do diskuze...Ale s těmito verzemi se dá snad srovnávat Autodelta, která má jakýsi status továrního ladiče + nějakou sice malou podporu továrny. Autodelta nabízí už dnes silnější úpravy (se zárukou) než jsou vere R u Golfu. Ale na rovinu si řekněme.. tahle auta jsou okrajem trhu... tím nejokrajovějším a zatahovat je do diskuze mi přijde mimo mísu. Ony tyhle auta se už ani do běžného provozu moc nehodí.

                        Golf GTI a Julinka QV, to je jiné.. Je to zatraceně rychlé a použitelné i v provozu a tady Alfa rozhodně neztrácí, jak je výše uvedeno, ale naopak udává víceméně tón.
                        • 00 Reagovat !

                          foto mariachi

                          mariachi 20.04.2010  17:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disproporce predni casti

                          Cim vsim udava ton?
    • 00 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 19.04.2010  10:16

      « Re: Disproporce predni casti

      no především díky díky pověstné spolehlivosti to auto na cestách budeme potkávat zatraceně zřídka. ;-) A tak je fakt, že ten ošklivý předek (a vlastně celé auto) nás nemusí tplik vzrušovat.
      :-!
  • 00 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 19.04.2010  09:15

    Alfa a Omega

    tou Omegou nemyslím ani ztužený pokrmový tuk či stěhovák od Opelu, tolik oblíbený mezi hromádkáři tady v pohraničí.... Myslím tím schopnost Alfy vybičovat design na hranici vkusu a vzbudit emoce. Tou hranicí vkusu nemyslím vůbec nic negativního - jen zkrátka posunutí hranic, které někomu příjemně rozbuší srdce a někoho přivede na koronárku.... Nejsem odborník ani rádoby odborník v oblasti automobilismu, jen mne zkrátka auta baví. Ale řekněte - umí někdo emocionálnější interiér? Ach ano - ještě Bmw dokáže svého řidiče obklopit a "pojmout", ale chybí mu něco - respektive je zkrátka z německého hnízda - strohého, funkcionalistického a perfekcionalistického. Alfa je zkrátka hravá italka - když se do ní zamilujete, neřešíte, že za pár let to bude obtloustlá matrona, která Vás bude drtit válečkem na nudle(cenou oprav). Alfa je zkrátka srdcovka.....
    • 00 Reagovat !

      foto Plautus

      Plautus 19.04.2010  10:27

      « Re: Alfa a Omega

      :yes: :yes:
      P.S. Až na ten "váleček", čo sa týka cien opráv a spoľahlivosti, tak gro automobiliek si v dnešnej dobe už fakt nemá čo vyčítať.
    • 00 Reagovat !

      foto LudaBaxa

      LudaBaxa 19.04.2010  14:01

      « Re: Alfa a Omega

      Konečně někdo, kdo to řekl tak, jak to cítí spousta lidí co s Alfou jezdila..

      Ano, tak to je :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.04.2010  14:13

      « Re: Alfa a Omega

      Vcelku souhlas, jen to BMW s interiérem, který dokáže svého řidiče obklopit a "pojmout", je už bohužel většinou spíš jen minulostí...
      :'-( ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto bubucci

        bubucci 19.04.2010  17:12

        « Re: Re: Alfa a Omega

        Obklopit a pojmout dovede i škoda favorit....pokud je zrovna napasovaný v nějakém stromku >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto BeranK

    BeranK 22.04.2010  17:05

    OHAVNOST

    Teprve teď jsem si toho všiml a trochu si to na fotkách prohlédl - bože můj to je ale ohavná splácanina, ještě horší než Mito, proti tomu je i ta Delta hezké auto a to už je co říct....

    Megane III nebo nová Astra nejsou sice z hlediska designu žádný zázrak, ale proti tomuhle jsou to skvosty.

    Podle fotek se sice nemá soudit, ale když si vezmu, jak na mně nepříjemně zapůsobilo to slavné Mito a jak na živo to bylo ještě horší, nemám co bych dodal. Hlavně ať s tím zase nestraší na magistrále v Praze, aby tam jeden při průjezdu z úleku nenarazil do svodidel.... >:-[] :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Patrasovou zdrtila smrt chlapce (†5) po jejím vystoupení: Po kritice učinila zásadní rozhodnutí

Patrasovou zdrtila smrt chlapce (†5) po jejím…

Dagmar Patrasová (63) nakonec dala za pravdu hromadě rozlícených fanoušků a smazala na svém oficiálním…

Vypečená dovolená Peroutky z Tváře: Autonehoda a problémy s policií i plavčíky!

Vypečená dovolená Peroutky z Tváře: Autonehoda a…

Nedávno se dušoval, že nahého ho nikdy nikdo neuvidí, teď fanynky potěšil alespoň fotkou v plavkách. Milan…

 

iSport.cz

Video v prvním kole: Sparta, Slavia i Plzeň by měly být pod dohledem

Video v prvním kole: Sparta, Slavia i Plzeň by měly…

Roman Hrubeš sice předčasně opustil první jednání nové komise rozhodčích, projekt videa to ovšem nemá ohrozit.…

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu restaurace a zkouší trénovat

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu…

Do Česka se vrací jak na dovolenou, jednou za rok. Tomáš Kaberle (40) po skončení kariéry zůstal v Torontu, kde…

 

Reflex.cz

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila a boří zavedené politické standardy

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila…

Jacinda Ardernová nastoupila do úřadu premiérky 26. října roku 2017. Tedy šest dní poté, co zjistila, že je…

Podpořila by nepřátelství vůči islámu. Německé nakladatelství odmítlo vydat knihu bývalého politika Sarrazina

Podpořila by nepřátelství vůči islámu. Německé…

Podle německého deníku Bild se nakladatelství Random House rozhodlo nevydat novou knihu známého německého…