Alfa Romeo Giulietta Super: Dvě spojky za 599.900,- Kč
Alfa Romeo uvádí dvouspojkovou převodovku TCT i pro model Giulietta. Dosud byla skříň se šesti převody a dvěma mokrými spojkami nabízena jen pro MiTo 1,4T MultiAir o výkonu 99 kW. Od jara se přidává Giulietta s motorem 1,4T MultiAir (125 kW) a nejsilnějším turbodieselem 2,0 JTDM (125 kW).
Základem je i nadále Progression, dostupné s trojicí nejslabších motorů. V dlouhodobé akci se nabízí od 399.900,- Kč. Nechybí šestice airbagů, stabilizační systém VDC s asistentem pro rozjezd do kopce a elektronickou náhradou samosvorného diferenciálu (funkce Q2), dále rádio s CD/MP3, manuální klimatizace, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické stahování oken a další.
Distinctive je dražší o 80 tisíc (benzinový motor), resp. 38 tisíc (dieselové motory). Přidává dvouzónovou klimatizaci, litá 16palcová kola, elektrické stahování zadních oken, mlhovky a volant potažený kůží s ovládáním rádia. Celková cena této výbavy je v seznamu příplatkových položek 48.500,- Kč – s turbodieselem se proto vyplatí zvolit vyšší výbavu, s benzinovým motorem díky dlouhodobé akci na základní model nikoliv.
Právě Distinctive je jednou z cest ke dvouspojkové převodovce – konkrétně ve spojení s naftovým dvoulitrem. Za něj Alfa žádá 707 tisíc korun, o 55 tisíc víc než s manuální skříní.
Akční model Super je vyhrazen kombinaci benzinového motoru s dvouspojkovou převodovkou. Je o 13 tisíc dražší než provedení Distinctive s manuálem. Kromě převodovky ale za tento příplatek přidává 17palcová litá kola (jinak +13.000,- Kč) a černé čalounění stropu, dosud vyhrazené jen pro Giuliettu Quadrifoglio Verde a příplatkový paket Sport.
Z příplatkové výbavy stojí za zmínku například sportovní podvozek (6.500,- Kč), metalický lak (10.000,- Kč, výjimkou je lak 8C Competizione za 50.000,- Kč), kožené čalounění (33.000,- Kč), navigace (35.000,- Kč) nebo Blue&Me – Bluetooth, USB, hlasové ovládání (6.500,- Kč).
Zvýhodněný paket Premium za 23 tisíc korun přidá natáčecí bi-xenonové světlomety, zadní parkovací senzory a elektricky sklopná zrcátka.
Alfa Romeo Giulietta - technická data a české ceny | |||||
Model | 1,4T | 1,4T MutliAir | 1,6 JTDM | 2,0 JTDM | 2,0 JTDM |
Převodovka | 6M | 6M (6DS) | 6M | 6M | 6M (6DS) |
Zdvihový objem [cm3] | 1368 | 1368 | 1598 | 1956 | 1956 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 88/5000 | 125/5500 | 77/4000 | 103/3750 | 125/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 206/1750 | 250/2500 | 280/1750 | 320/1500 | 350/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 195 | 218 (218) | 185 | 205 | 218 (218) |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 9,4 | 7,8 (7,7) | 11,3 | 9,0 | 8,0 (7,9) |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,4 | 5,8 (5,2) | 4,4 | 4,5 | 4,7 (4,5) |
Cena Progression [Kč] | 399.900,- | - | 508.500,- | 561.500,- | - |
Cena Distinctive [Kč] | 479.000,- | 586.000,- | 546.600,- | 599.000,- | 652.000,- |
Cena Distinctive TCT [Kč] | - | - | - | - | 707.000,- |
Cena Super TCT [Kč] | - | 599.900,- | - | - | - |