Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulietta Super: Dvě spojky za 599.900,- Kč

Diskuze (49)
U příležitosti uvedení dvouspojkové převodovky do řady Giulietta přichází Alfa Romeo s akčním modelem Super.

Alfa Romeo uvádí dvouspojkovou převodovku TCT i pro model Giulietta. Dosud byla skříň se šesti převody a dvěma mokrými spojkami nabízena jen pro MiTo 1,4T MultiAir o výkonu 99 kW. Od jara se přidává Giulietta s motorem 1,4T MultiAir (125 kW) a nejsilnějším turbodieselem 2,0 JTDM (125 kW).

Základem je i nadále Progression, dostupné s trojicí nejslabších motorů. V dlouhodobé akci se nabízí od 399.900,- Kč. Nechybí šestice airbagů, stabilizační systém VDC s asistentem pro rozjezd do kopce a elektronickou náhradou samosvorného diferenciálu (funkce Q2), dále rádio s CD/MP3, manuální klimatizace, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické stahování oken a další.

Distinctive je dražší o 80 tisíc (benzinový motor), resp. 38 tisíc (dieselové motory). Přidává dvouzónovou klimatizaci, litá 16palcová kola, elektrické stahování zadních oken, mlhovky a volant potažený kůží s ovládáním rádia. Celková cena této výbavy je v seznamu příplatkových položek 48.500,- Kč – s turbodieselem se proto vyplatí zvolit vyšší výbavu, s benzinovým motorem díky dlouhodobé akci na základní model nikoliv.

Právě Distinctive je jednou z cest ke dvouspojkové převodovce – konkrétně ve spojení s naftovým dvoulitrem. Za něj Alfa žádá 707 tisíc korun, o 55 tisíc víc než s manuální skříní.

Akční model Super je vyhrazen kombinaci benzinového motoru s dvouspojkovou převodovkou. Je o 13 tisíc dražší než provedení Distinctive s manuálem. Kromě převodovky ale za tento příplatek přidává 17palcová litá kola (jinak +13.000,- Kč) a černé čalounění stropu, dosud vyhrazené jen pro Giuliettu Quadrifoglio Verde a příplatkový paket Sport.

Z příplatkové výbavy stojí za zmínku například sportovní podvozek (6.500,- Kč), metalický lak (10.000,- Kč, výjimkou je lak 8C Competizione za 50.000,- Kč), kožené čalounění (33.000,- Kč), navigace (35.000,- Kč) nebo Blue&Me – Bluetooth, USB, hlasové ovládání (6.500,- Kč).

Zvýhodněný paket Premium za 23 tisíc korun přidá natáčecí bi-xenonové světlomety, zadní parkovací senzory a elektricky sklopná zrcátka.

Alfa Romeo Giulietta - technická data a české ceny
Model1,4T1,4T MutliAir1,6 JTDM2,0 JTDM2,0 JTDM
Převodovka6M6M (6DS)6M6M6M (6DS)
Zdvihový objem [cm3]13681368159819561956
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/5000125/550077/4000103/3750125/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]206/1750250/2500280/1750320/1500350/1750
Max. rychlost [km/h]195218 (218)185205218 (218)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,47,8 (7,7)11,39,08,0 (7,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,45,8 (5,2)4,44,54,7 (4,5)
Cena Progression [Kč]399.900,--508.500,-561.500,--
Cena Distinctive [Kč]479.000,-586.000,-546.600,-599.000,-652.000,-
Cena Distinctive TCT [Kč]----707.000,-
Cena Super TCT [Kč]-599.900,----

Diskuze (49)
28. 2. 2012 17:01
Re: Pokud by tenhle Fiat
Když fakta, tak fakta - napsal jsi o devadesátých letech v souvislosti se 156kou, se kterou já má reálné zkušenosti. Líbí se mi, že jak člověk převede řeč na suchá fakta, najednou se tobě podobní ohánějí slovíčkařením.

Jestli ti stačí, aby auto bylo pojízdné, tak blahopřeji, pojízdná je i třicet let stará popelnice. JInak jiný známý měl ještě tu 147ku a strašně si jí taky chválil, že ho vždycky dovezla a nikdy ho nevypekla. Sice vrzala jek fotel po babičce, polovina oken nešla stáhnout, ručka se zasekávala, ale bylo to (podle něj) super auto, protože ho nikdy "nevypeklo". Nedivím se - předtím měl dvakrát Dacii....

Co se týká onoho upadlého kola, má to dva aspekty - tím prvním je fakt, že mně po 70 tisících a jí po 60 tisících odešla ramena, která se musela měnit. To je znak kvality jako noha a asi jenom tyhle dvě auta byly vyjímky....jinak všechna ostatní byla perfektní. No a ten druhý aspekt opět svědčí o tom, že s auty máš bohaté zkušenosti - ona totiž úroveň značkového servisu vypovídá hodně i kvalitě značky, notabene když těch značkových servisů je s ohledem na počet aut v republice jako šafránu. A neméně zajímavé je, že každý jsme v Praze využívali jiný servis. Jestli škodovku opravujou na každém rohu, tak bych tvůj argument ještě bral, ale po zkušenostech s Hondou předtím a Mazdou potom musím konstatovat, že kvalita se pozná nejenom podle produktu, ale i podle doprovodných služeb - tedy hlavně toho servisu.

Zajímalo by mně, jak a na základ čeho víš, že dneska je situace s Alfami úplně jiná....podívej se na tabulky prodejů, rozhlídni se po silnici a zrovna Alfa je u nás (na rozdíl od toho přelomu tisícíletí) zcela marginální značka, takže zkušenosti s ní se v obecném podvědomí ani neobjevují.

Jestli Opely rezly nebo ne nevím, kamarádi, co ve stejném čase měli Astry jako firmení auta si rozhodně nestěžovali, totéž platí o dvou kolezích, co jezdili Opel vectra 1. generace a kteří byli nesmírně spokojení. U reznoucích aut je třeba rozlišovat, jetsli to auto bylo nové, nebo bylo z druhé ruky. Pokud bylo z druhé ruky, tak bych to za bernou minci nebral, bourané auto dost často může reznout - to záleží tom kdo a jak ho opravoval. Nicméně o kvalitě Alf (ale i Fiatů) svědčí asi nejlépe fakt, že po zkušenostech s nimi si je už skoro nikdo další nekupoval. Za srandovní považuji, že ačkoliv jsme se té hrůzy zbavil už před devíti lety, ještě předloni mi chodily nabídky od prodejce, kde mě nazývali (brrrr) alfistou.

Jelikož jsem měl (a mám) dvě superkvalitní auta (první byla Honda Civic), tak jsem asi schopen posoudit, co to kvalitní auto je a to včetně servisu. A když odhlídnu od vlastních uat, která jsme koupil zásadně jako nová, tak synonymem kvality je pro mně třeba Toyota Corolla,kterou jsme měli půjčenou před pár lety na Islandu. Vsadím se, že ti, co ji měli přede mnou ji taky moc nešetřili (kde jinde si může dneska zkusit člověk jízdu na šotolině, když ne tam...) a přesto se ani nehnula, nic nevrzalo, všechno perfektně fungovalo....zrovna na tom Islandu jsme neviděl jediné italské auto, proč asi? A není pravda ani, že tam jsou jenom nezpevněné silnice ani, že tam jezdí samé teréňáky. Většina aut tam byly normální nižší střední a střední třída, pravda počet oněch teréňáků tam byl roven počtu pidiaut na jihu Evropy v celkové skladbě vozového parku.....
28. 2. 2012 16:35
Re: Pokud by tenhle Fiat
Á hovado s nickem DRBNUTY a s fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti sedí až po krk ve sračkách, snad ho někdo přebalí - to se tady člověk dozví věcí....
27. 2. 2012 11:47
Re: Pokud by tenhle Fiat
Pane podléháte německé demagogické propagandě.
27. 2. 2012 11:44
Vážený pane redaktore, ta převodovka má SUCHÉ SPOJKY !!
Plácáte...
27. 2. 2012 08:02
Velmi zajímavý vůz
Mám zkušenosti s Alfou GT 2.0 JTS Selespeed a musim říct, že (robotická) převodovka tam byla vážně brutální. Jednak měla tu drzost tam dát pětku i v 50km/h do kopce, ale také nesmírně pomalu reagovala na kickdown. Tohle bude jistě jiné kafe. Co se týče cen, nechci se tu dotknout fanoušků koncernu, ale svou koncepcí jsou auta od VW něco zcela jiného než Alfa Romeo. Alfy jsou v podstatě stylové vozy, kde se platí za design. Jejich užitelnost není zásadní (je až sekundární, byť dochází v nové generaci Alf trochu k posunu). Giulietta rozhodně není konkurencí pro VW Golf. Tato auta jsou někde úplně jinde (ne výše a níže - zkrátka jinde) a kdo si chce koupit Golf, tak se stejně nějakou Alfou zlákat nenechá.