Dobrý základ první generace motorů JTD byl podroben dalšímu vývoji. Zásadní změnou je použití nové hlavy válců s šestnácti ventily a dvěma vačkovými hřídeli...
Svezení bylo parádní už se stávajícím 1.9 JTD 85 kW, jenže kvůli ceně jsem nakonec koupil 1.6 TS 88kW - rozdíl přes 100 000 Kč. S tím novým 103kW to musí být bomba. A jezdit za 4,5 l nafty při 90km/h (i když tak pomalu se se 147kou jezdit nedá) to je prostě pecka. Já při stejné rychlosti jezdím za 7 litrů benzínu. I když ten zvuk Twin Sparku ... Jenže tady zase zůstává ten rozdíl cca 140000 Kč. Vrátí se mi to někdy na rozdílu v cenách paliv? Asi těžko. Přesto - Bravo Cuore Sportivo!
Já o 147 uvažuju a tenhle motor je pro mě jasná volba. Cena zase není tak strašná, třeba Oktávka stojí s 1.9 TDi 96 kW skoro 600 litrů. Tenhle motor u mně vyhrál jednak kvůli spotřebě a taky proto,že je to po 3.2 V6 nejlepší motorizace.