Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a srovnání s 8C Competizione

Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a srovnání s 8C Competizione

 
 

Novinka, kterou se Alfě podařilo poměrně dobře utajit, navazuje na designový styl modelu 8C Competizione, narozdíl od něj má být ale dostupná široké automobilové veřejnosti.

Alfa Romeo je velmi potěšena zájmem o svůj prestižní model 8C Competizione a již v červnu představí nový vůz, který na něj bude volně navazovat.

Nebude se ale opět jednat o vůz pro vyvolené milionáře, tentokráte jde o znatelně menší a dostupnější model. Jeho vnější rozměry totiž jsou 4,06 x 1,72 x 1,44 m a Alfa Romeo očekává, že si jej oblíbí zejména mladí lidé.

Pro vůz bylo zvoleno poměrně netradiční jméno Mi.To. Jedná se o zkratku dvou měst, Milána a Turína (Torino). To první je známé jako tradiční bašta světového významu v oblasti (nejen automobilového) designu , to druhé se zase stane domovem nového modelu, který se bude vyrábět na tamějších linkách.

Do velkého světa automobilismu přijede nová Alfa poháněna paletou čtyř turbodmychadlem přeplňovaných agregátů (benzinových i dieselových) s výkony od 66 do 114 kW. V budoucnu je prý v plánu doplnit tyto motory o ještě výkonnější verze. Vzhled vozu bude po vzoru jeho většího a dražšího brášky Alfy 8C Competizione dynamický, sebejistý a moderní (což podtrhují například brzdová světla z LED).

Alfa Romeo Mi.To - Tapety na plochu

Novinkou bude elektronický systém Alfa DNA. Pomocí tří módů (D jako Dynamic, N jako Normal a A jako All-weather) bude možné nastavovat voličem jeden ze tří režimů motoru, brzd, řízení, podvozku a převodovky dle přání řidiče. Jako standard bude dodáván systém kontroly jízdní stability VDC. Alfa Romeo dále očekává, že „malé 8C“ obdrží vynikající ocenění v nárazových testech EuroNCAP.

Interiér, jehož první fotografie jsou nově k dispozici, ničím nenaznačuje, že půjde o nejdostupnější Alfu modelové palety. Design je tradičně na vysoké úrovni, nezapomnělo se na odkaz sportovních modelů ani na moderní trendy. Na obrázcích zřejmě vidíme vnitřek vrcholné verze, ale netradiční textura přístrojové desky bude pravděpodobně společným znakem všech provedení. Podle fotografií se zdá ovladací panel koncernové klimatizace umístěn příliš nízko, ale na definitivní výrok je asi nutno vyčkat po prvním kontaktu na živo.

Alfa Mi.To by se měla začít prodávat v průběhu letošního léta.

Vše o autosalonu Ženeva 2018 čtěte zde

Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Martina Čabana: Sjezd ČSSD rozhodl Zeman Komentář Martina Čabana: Sjezd ČSSD rozhodl Zeman

Malý div, že sociální demokracie přepřahá. Spíše je s…

Babiš se sešel se Zemanem, na večeři v Průhonicích řešili podporu vlády Babiš se sešel se Zemanem, na večeři v Průhonicích řešili podporu vlády

Premiér v demisi Andrej Babiš (ANO) dnes v Průhonicích…

ČSSD jednala v retro stylu, Zimola rozdával růžové brýle ČSSD jednala v retro stylu, Zimola rozdával růžové brýle

Královéhradecký kulturní dům Střelnice už něco pamatuje.…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a…







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI

Že nedávají vznětové motory zase takový smysl v malých…

 



Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů

Mezi novinky, které si Alfa Romeo připravila pro ženevský…

Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300 Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300

Alfa Romeo představuje novou verzi subkompaktu MiTo. Nese…

 



 
Volkswagen Scirocco končí. Takto příběh sportovního kupé v roce 1974 začal

Volkswagen Scirocco končí. Takto příběh sportovního kupé v roce 1974 začal

Včera

Výroba Scirocca loni skončila. Pojďme si připomenout jeho dávného předchůdce ze sedmdesátých let.




Blesk.cz

Čínský superphone dostane superčip. V Antutu málem strhal počítadlo

Čínský superphone dostane superčip. V Antutu málem…

Zvěsti o připravovaném Xiaomi Mi Mix 2S vídáme na webu již několik týdnů, ovšem telefon vypadá reálněji až…

Láďovi přišel za mobil účet na pět tisíc. Víme, jak poznat předražené linky

Láďovi přišel za mobil účet na pět tisíc. Víme, jak…

Panu Láďovi je 70 let a nedávno mu přišel účet za mobilní telefon na pět tisíc korun. Jeho vnuk zjistil, že na…

 

iSport.cz

Proč Ledecká před novináři nesundala brýle? Vysvětlila to a rozesmála je

Proč Ledecká před novináři nesundala brýle?…

PŘÍMO Z KOREJE | Její šokující vítězství v super-G bylo staré jen několik desítek minut a Ester Ledecká, která…

Program olympiády: České vrcholy na ZOH 2018 v Koreji, co a kdy sledovat?

Program olympiády: České vrcholy na ZOH 2018 v…

KOMPLETNÍ TELEVIZNÍ PROGRAM | Zimní olympijské hry v korejském Pchjongčchangu odstartovaly v pátek 9. února 2018…

 

Reflex.cz

ČSSD povede Hamáček, porazil Zimolu i Chovance

ČSSD povede Hamáček, porazil Zimolu i Chovance

Sociální demokracii povede dosavadní místopředseda strany a místopředseda Poslanecké Sněmovny Jan Hamáček. V…

Záhada velrybích ztroskotání: Překvapivé vysvětlení hromadných sebevražd kytovců

Záhada velrybích ztroskotání: Překvapivé vysvětlení…

Vědci už dlouho hledají příčiny, proč velryby vplouvají na mělčiny, kde hromadně hynou. Jednu z nich teď možná…