Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a srovnání s 8C Competizione

Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a srovnání s 8C Competizione

 
 

Novinka, kterou se Alfě podařilo poměrně dobře utajit, navazuje na designový styl modelu 8C Competizione, narozdíl od něj má být ale dostupná široké automobilové veřejnosti.

Alfa Romeo je velmi potěšena zájmem o svůj prestižní model 8C Competizione a již v červnu představí nový vůz, který na něj bude volně navazovat.

Nebude se ale opět jednat o vůz pro vyvolené milionáře, tentokráte jde o znatelně menší a dostupnější model. Jeho vnější rozměry totiž jsou 4,06 x 1,72 x 1,44 m a Alfa Romeo očekává, že si jej oblíbí zejména mladí lidé.

Pro vůz bylo zvoleno poměrně netradiční jméno Mi.To. Jedná se o zkratku dvou měst, Milána a Turína (Torino). To první je známé jako tradiční bašta světového významu v oblasti (nejen automobilového) designu , to druhé se zase stane domovem nového modelu, který se bude vyrábět na tamějších linkách.

Do velkého světa automobilismu přijede nová Alfa poháněna paletou čtyř turbodmychadlem přeplňovaných agregátů (benzinových i dieselových) s výkony od 66 do 114 kW. V budoucnu je prý v plánu doplnit tyto motory o ještě výkonnější verze. Vzhled vozu bude po vzoru jeho většího a dražšího brášky Alfy 8C Competizione dynamický, sebejistý a moderní (což podtrhují například brzdová světla z LED).

Alfa Romeo Mi.To - Tapety na plochu

Novinkou bude elektronický systém Alfa DNA. Pomocí tří módů (D jako Dynamic, N jako Normal a A jako All-weather) bude možné nastavovat voličem jeden ze tří režimů motoru, brzd, řízení, podvozku a převodovky dle přání řidiče. Jako standard bude dodáván systém kontroly jízdní stability VDC. Alfa Romeo dále očekává, že „malé 8C“ obdrží vynikající ocenění v nárazových testech EuroNCAP.

Interiér, jehož první fotografie jsou nově k dispozici, ničím nenaznačuje, že půjde o nejdostupnější Alfu modelové palety. Design je tradičně na vysoké úrovni, nezapomnělo se na odkaz sportovních modelů ani na moderní trendy. Na obrázcích zřejmě vidíme vnitřek vrcholné verze, ale netradiční textura přístrojové desky bude pravděpodobně společným znakem všech provedení. Podle fotografií se zdá ovladací panel koncernové klimatizace umístěn příliš nízko, ale na definitivní výrok je asi nutno vyčkat po prvním kontaktu na živo.

Alfa Mi.To by se měla začít prodávat v průběhu letošního léta.

Spolupracujeme s TipCars.com
Putin by podle průzkumu prezidentské volby drtivě vyhrál Putin by podle průzkumu prezidentské volby drtivě vyhrál

Popularita ruského prezidenta Vladimira Putina v…

Pohledem Jakuba Bruknera: Pandora po korekci Pohledem Jakuba Bruknera: Pandora po korekci

Dánská společnost Pandora, výrobce šperků a luxusní…

KLDR potvrdila test rakety, dohlížel prý na něj přímo Kim Čong-un KLDR potvrdila test rakety, dohlížel prý na něj přímo Kim Čong-un

Severní Korea dnes potvrdila pondělní test další…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a…







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
30 ostrých hatchbacků minulosti, po kterých se nám stýská... 30 ostrých hatchbacků minulosti, po kterých se nám stýská...

Moderní doba nahrává velkým a těžkopádným čtyřkolkám a…

6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč 6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč

Tuzemský automotoklub ÚAMK připravil před nadcházející…

 




Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů

Mezi novinky, které si Alfa Romeo připravila pro ženevský…

Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300 Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300

Alfa Romeo představuje novou verzi subkompaktu MiTo. Nese…

 



 
Volkswagen Group slaví 80 let. Z výrobce lidového auta největší automobilka světa

Volkswagen Group slaví 80 let. Z výrobce lidového auta největší automobilka světa

Dnes 08:00

Původním cílem dnešního Volkswagenu bylo vyrábět lidové vozidlo pro masy. O 80 let později toho firma vlastně dosáhla, je největší automobilkou na světě.




Blesk.cz

Mléko v sobě má hormony, přiznali odborníci. Zahleňování je ale mýtus

Mléko v sobě má hormony, přiznali odborníci.…

Jedním z pilířů naší stravy by měly být i mléčné výrobky, jejichž základní surovinou je samozřejmě mléko. Podle…

Vichřice hrůzy v Moskvě: Lidi zabíjely stromy, altán i utržená zastávka

Vichřice hrůzy v Moskvě: Lidi zabíjely stromy, altán…

Nejméně jedenáct obětí na životech si dnes vyžádal silný poryv větru v Moskvě, více než 100 lidí se zranilo.…

 

iSport.cz

TOP zajímavosti z NHL: Když vyhrajeme, chci na party Federera, říká Josi

TOP zajímavosti z NHL: Když vyhrajeme, chci na party…

Góly, body, čísla. Zámořská NHL se přímo topí ve statistikách, experti tlačí informace ze všech stran a není…

Kuka je ze Slavie nadšený: Poprvé mi někdo zavolal a pozval mě na zápas

Kuka je ze Slavie nadšený: Poprvé mi někdo zavolal a…

Když bývalý výborný útočník Slavie Pavel Kuka vidí, jak se z titulu radují kouč „sešívaných“ Jaroslav Šilhavý a…

 

Reflex.cz

Batakové: Indonéský kmen, který své odsouzené jedl zaživa

Batakové: Indonéský kmen, který své odsouzené jedl zaživa

Nikdy nespojovali svůj domov na březích jezera s okolním světem cestami nebo mosty. Dodnes praktikují…

Delta Okavanga: Jedna z posledních velkých divočin světa láká všechny milovníky přírody

Delta Okavanga: Jedna z posledních velkých divočin…

Kdo už viděl parky v Tanzanii, tisícihlavá stáda pakoňů a zeber promísená s impalami v Ngorongoro, lvy v Etoshi,…