Diskuse

Pamatujete vůbec ještě Alfu Romeo MiTo? Končí až teď...

15.8.2018

Klesající zájem o třídveřová auta a léta na trhu znamenají, že prodeje MiTa pozvolna klesají. Alfa ho proto nahradí něčím s vyšším potenciálem.

 

  • 12 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 15.08.  15:22

    dalsie SUV?

    kto by to cakal panecku >:D .. no ale ok srandy bokom... urcite to male nove SUV bude predavat niekolkonasobne viac ako tento trojdverak s vyzorom akoby smutneho klauna :*) .. tak sem s nim.. SUV proste vladnu a alfe vlastne mozu doslova zachranit kozu... takze sem s nim co najskor.. :yes:
  • 21 Reagovat !

    foto comper

    comper 15.08.  16:07

    Alfa

    Alfe a Fiatu celkovo fandim, ich vozy mzdy pekne spestrovali europsku ponuku, ale ich plany a kdejake vyhovorky su na smiech. Prvu dekadu tohto storocia jednoducho posrali ako sa dalo, je otazne ci sa im z toho este podari vyhrabat, bolo by ale chlapske priznat si to, a nie len hladat vyhovorky kde sa da.
    • 71 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 15.08.  16:21

      « Re: Alfa

      Se zajdi někdy kouknout do salonu Fiatu.Kromě 124 Sipder a Tipa je to spíš muzeum.
      • 30 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 15.08.  16:40

        « Re: Re: Alfa

        Přesně chlapi. Je to smutný. V osmdesátkách se na ně VW nechytalo.
        A pak to podělali.
      • 10 Reagovat !

        foto comper

        comper 15.08.  17:31

        « Re: Re: Alfa

        Ved o tom prave hovorim, je to smutny pohlad, v showroomoch takmer nic, a na prezentaciach silne reci.
  • 01 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 15.08.  16:23

    Mito

    Jedno bylo prodané v Prostějově a parkovalo na Olomoucké ulici.Víc jsem jich tam neviděl.
  • 00 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 15.08.  16:52

    Mito VELOCE

    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 15.08.  23:04

      « Re: Mito VELOCE

      Pche - s automatem?!! Ani náhodou! 8-s 8-s 8-s :no:
  • 30 Reagovat !

    foto fsociety

    fsociety 15.08.  17:00

    Viac mini ako Mini

    skoda ze konci, hlavne po tom co je nove Mini tak zbytocne velke
  • 21 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 15.08.  17:48

    Míťa

    Míťa to měl spočítané prakticky od začátku. Podivný design, technika Punta, dnes již nepopulární třídveřová karoserie, sebevědomé ceny a modelová péče žádná. Ani já, téměř perfektní cílovka, jsem po něm nikdy nezatoužil. Ale stejně je ho škoda, lepší než crossover.
  • 40 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 15.08.  18:15

    To, ze ho neznate, je spis vase chyba... ;-)

    Bylo to dobry auto.
    Svet se zblaznil, takze chce pseudonym SUV, ale to na veci nic nemeni, ze to bylo dobre auto.
    Chapu, ze konci... ale toho "starika" muze vetsina "modernich" aut jen zdalky sledovat... zavistive.
    • 20 Reagovat !

      foto pradeda777

      pradeda777 15.08.  18:50

      « Re: To, ze ho neznate, je spis vase chyba... ;-)

      Presne! Kazdy chce SUV a proto dostane MPV, kteremu budeme rikat SUV...... ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 15.08.  19:22

    777? Tady 123...

    Nejde mi pres telefon odepisovat v rade...

    No, je to tak.

    A MiTo bylo fakt fajn auto. Jasne, bylo spocificky... maly, ale jelo jako vitr. Paradni sezeni, DNA je vynalez.
    A to to nemusel byt ani Multiair... jedno z mala aut, kde mi nevadila ani 1.6 olejozrout...
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 15.08.  20:51

      « 777? Tady 123...

      Myslíš ten dízel? ;-\
    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 15.08.  23:05

      « Re: 777? Tady 123...

      Souhlas, ale ten předek s výrazem smutného klauna byl snad ještě větší designová katastrofa, než předek Giulietty.... :-O ;-\ :-(
      • 10 Reagovat !

        foto coubes

        coubes 16.08.  10:37

        « Re: Re: 777? Tady 123...

        Mě se design líbí. Je specifický, ale to neznamená, že je špatný. Navíc je paradox, jak design Alfy stárne strašně pomalu na rozdíl třeba od konzervativnějších němců. Dobrým příkladem je právě Giulietta, která je pořád jeden z nejlépe vypadajících hatchbacků i když patří k designově nejstarším. Když dneska vytáhnete 156ku (po faceliftu), tak z ní nemáte pocit, že je to 15let staré auto. Nebo Alfa 159 je tak nadčasová, že i dnes vypadá, že měla premiéru max před dvěma lety (zvenčí). Naopak například Německá auta opisují každé období tak poctivě, že si u každého auta člověk prostě tipne rok a pravděpodobně trefí.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 16.08.  17:41

          « Re: Re: Re: 777? Tady 123...

          Já si naopak myslím, že 156 vypadá mnohem lépe v původní, předfaceliftované podobě!
          • 00 Reagovat !

            foto coubes

            coubes 17.08.  09:57

            « Re: Re: Re: Re: 777? Tady 123...

            To mě samozřejmě taky! Nicméně to je subjektivní volba, která by v kontextu mého příspěvku nefungovala. Původní 156 má na sobě několik detailů, které ji vizuálně nepustí z doby, kdy vznikla (černé lišty na nárazníku, malá klasická přední světla, grafika světel zadních, nenalakovaná zrcátka,...), proto jsem uvedl fl verzi.
  • 31 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 15.08.  21:04

    Nebožtík zachránil Fiat ve stylu,

    Zachráním kravín na léto tak, že neudělám žrádlo na zimu.
  • 00 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 16.08.  10:01

    do mesta pohoda

    Jezdil jsem tím cca 4 roky, místo nákupní tašky, atmosféra 105koní. DLouho bez poruchy, pak odešlo rízení, tak jsem ho minulej týden prodal. Ale mel jsem ho rád, toho sviste nasranýho >:D
  • 20 Reagovat !

    foto RS

    RS 16.08.  11:05

    MiTo

    Mito už je mrtvé delší dobu. Což o to, svým způsobem je to stále dobré auto, ale za svoji cenu zkrátka nemá krom vzhledu co nabídnout. Realita je taková, že na prodejnách stojí zaprášené kusy s cenovou kolem 350tkč, a je to až nedůstojný holobyt, kde snad není ani rádio. Prémiového na tom není absolutně nic. Pocitová zastaralost je neoddiskutovatelná.

    Vedle stojí "nabitý" kus, jenž bych označil spíš výbavovým průměrem dnešní doby, jen s mnoha pozlátky, které nakračují k prémii, a u toho je cenovka přes 3/4 milionu. Bohužel nesmysl. Že to hezky jezdí a může mít výkonný motor už nikdo neocení.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.08.  12:12

      « Re: MiTo

      Přesně tak. Za ty ceny je Mito neprodejné.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 16.08.  17:43

        « Re: Re: MiTo

        Alfa si to dělá sama. Nejen svoji nerealistickou cenovou politikou, ale i tím, že u silnějších benzinových motorizací MiTa i Giulietty v posledních letech zrušila manuální převodovky. Naprosto neomluvitelné.... :-O ;-\ :'-( :-(
        P.S. A manuál k benzinovému motoru 2.0 v Giulii taky dodnes nenabídli! 8-s 8-s 8-s :no:
  • 00 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 17.08.  18:35

    Přesně trefený důvod

    Dvoudvéřáky jsou nepraktické, doba, kdy se dělávaly kvůli zpevnění karoserie je dávno pryč. Mito bylo plánováno jako základ pro mladě se sportovním duchem, ale jak dlouho jsou tito mladí pouze ve dvou a s bagáží? Navíc Mito nebylo nikdy cenově přitažlivé a sportovní svezení se vždy nabízelo za nižší cenu u konkurence a za nesrovnatelně nižší cenu sportovních ojetin. Proto nejraději jezdím se starými Alfami, které nabízejí přesně to, co ocením a co mne i baví.
  • 00 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 17.08.  18:50

    Co by Alfě pomohlo

    Na rozdíl od pánů produktových manažerů, kteří znají skutečnou situaci běžné populace jen z rychlíku, dobře vím, že je potřeba vyrobit vcelku spartánský pětidveřový hatch s nízkou základní hmotností, dobrými sedadly s bočním vedením, živými neuchlastanými motory, přesnou, ale jednoduchou manuální převodovkou a kromě klimatizace, muziky a elektrického ovládání oken a zrcátek nic zbytečného, co vůz prodražuje, činí ho těžším a poruchovějším. Alfa by měla jít ke kořenům, protože dobře vím, že místo Dacií a Cactusů od Citroenu by v dané cenové kategorii sportovní Alfa doslova zářila. Přitom u Alfy a FCA je spousta použitelných řešení, která jsou levná, robustní a kinematicky vytříbená, že to není nereálný sen ale zcela reálná varianta. Kdo chce, ten dělá, kdo nechce, ten se vymlouvá, že to nejde.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Blonďatá pornoherečka Bree Olson teď vypadá jako babochlap. Může za to její ex Charlie Sheen?

Blonďatá pornoherečka Bree Olson teď vypadá jako…

Sexy rajda Bree Olson (32) už sice s roztahováním nohou před kamerou sekla, ale to neznamená, že by na ni…

Miliardář Paul Allen (†65) zemřel na rakovinu. S kamarádem Gatesem založil Microsoft

Miliardář Paul Allen (†65) zemřel na rakovinu. S…

Spoluzakladatel firmy Microsoft Paul Allen zemřel v pondělí ve věku 65 let. Miliardář, filantrop a hledač…

 

iSport.cz

Griezmann sestřelil Němce, Gibraltar znovu vyhrál, Wales slaví i bez Balea

Griezmann sestřelil Němce, Gibraltar znovu vyhrál,…

Fotbalisté Francie vyhráli po obratu ve šlágru dnešního programu Ligy národů nad Německem 2:1. Letošní mistři…

Ukrajina - Česko 1:0. Suverénní domácí slaví, zajistili si první místo

Ukrajina - Česko 1:0. Suverénní domácí slaví,…

Čeští fotbalisté prohráli v Charkově s Ukrajinou 0:1 a budou tak ve skupině B1 Ligy národů hrát už jen o druhé…

 

Reflex.cz

Příručka moderního fotra: Když dítě není doma, mají rodiče pré. Nebo ne?

Příručka moderního fotra: Když dítě není doma, mají…

Být vlastníkem jednoho či více kusů lidského mláděte bývá dost zápřah. Samozřejmě, že rodiče své děti milují,…

Laurin & Klement: příběh podnikavého dua, které stvořilo slavnou automobilku

Laurin & Klement: příběh podnikavého dua, které…

„Proč si při výrobě jízdních kol na malém městě konkurovat, když můžeme spolupracovat?“ řekli si na podzim 1895…