reklama


Alfa Romeo MiTo MultiAir na českém trhu: Ceny od 389.000,- Kč

Alfa Romeo MiTo MultiAir na českém trhu: Ceny od 389.000,- Kč

 
 

Alfa Romeo provedla u modelu MiTo obměnu nabídky motorů. Místo 1,4T o výkonu 88 kW přicházejí dvě varianty nového 1,4 MultiAir a současně s tím jde do prodeje nový 1,3 MultiJet II, u Alfy označený jako 1,3 JTDM.

Motory MultiAir jsme podrobně představili v článku Alfa Romeo MiTo: Motory MultiAir 1,4 přicházejí. Na český trh uvádí Alfa Romeo stejnou dvojici, jaká se o víkendu začala prodávat ve Fiatu Punto Evo. Jedná se tedy o atmosférický 1,4 MultiAir o výkonu 77 kW a přeplňovaný 1,4T MultiAir o výkonu 99 kW.

Dobrou zprávou pro zájemce o malou Alfu je fakt, že automobilka nežádá za revoluční technologii pod kapotou žádný závratný příplatek, a zároveň MiTo s MultiAirem vyjde na prakticky shodnou částku jako stejně motorizované Punto Evo.

Motor 1,4T (88 kW) prodávaný od začátku letošního roku stál v základní výbavě 424.000,- Kč. 1,4T MultiAir, který je jeho přímým nástupcem má 99 kW, o 0,4 sekundy lepší akceleraci na 100 km/h a o půl litru nižší kombinovanou spotřebu. Za to Alfa žádá o 22 tisíc více, základní cena je tedy 446.000,- Kč. Alternativou je atmosférická verze s cenou 389.000,- Kč. Ta dosahuje výkonu 77 kW a vyplňuje tedy odstup mezi základní 1,4 MPI a turbomotorem.

Dosavadní vrchol nabídky 1,4T se 114 kW zůstává i nadále v prodeji, stojí od 464.000,- Kč. Model MiTo Quadrifoglio Verde s motorem 1,4TB MultiAir o výkonu 125 kW zatím v českém ceníku není.

Doporučujeme
Alfa Romeo MiTo: Motory MultiAir 1,4 přicházejí
Představujeme: Alfa Romeo MiTo - Mini po italsku

Další novinkou je druhá generace MultiJetu, u Alfy označená 1,3 JTDM. Maloobjemový turbodiesel posílil o 4 kW na 70 kW při 4000 min-1, maximum točivého momentu zůstalo na 200 Nm, začíná ale už při 1500 min-1 místo dosavadních 2000 min-1. Kombinovaná spotřeba zůstává 4,3 l/100 km, akcelerace z klidu na 100 km/h se zlepšila z 12,0 na 11,6 sekundy. Nový agregát splňuje (stejně jako všechny ostatní motory v MiTu) Euro 5 a nabízí se za stejné ceny jako předchozí 66kW verze.

Alfa Romeo MiTo MultiAir - ceny na českém trhu (listopad 2009)
Motor1,4 MPI1,4 MultiAir1,4T MultiAir1,4T
Převodovka6M6M5M6M
Zdvihový objem [cm3]4/44/44/44/4
Válce/ventily1368136813681368
Největší výkon [kW/min-1]58/600077/650099/5000114/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]120/4750130/4000206/1750230/3000
Max. rychlost [km/h]165185207215
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,310,88,48,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,75,66,5
Cena Progression [Kč]359.000,-389.000,-446.000,-464.000,-
Cena Distinctive [Kč]394.000,-424.000,-481.000,-499.000,-

Vůz je nabízen ve dvou stupních výbavy. Základní Progression v sobě zahrnuje poměrně obsáhlý seznam bezpečnostní výbavy, kde nechybí sedm airbagů, aktivní opěrky hlav, stabilizační systém VDC v kombinaci s ABS, ASR, brzdovým asistentem pro pomoc při panickém brzdění a Hill-holderem. Z dalších prvků základní výbavy jmenujme například elektronický systém Q2, autorádio s CD a MP3 se šesti reproduktory, elektrický posilovač řízení, ocelová šestnáctipalcová kola či palubní počítač.

Zvýhodněný paket Progressive za 20 tisíc Kč přidává litá kola a klimatizaci, 24 tisíc Kč stojí paket Junior, který dále přidává přední mlhovky a sportovní doplňky exteriéru.

S vyšší výbavou Distinctive navíc zákazník dostane například manuální klimatizaci, prahové lišty, šestnáctipalcová kola z lehkých slitin či volant a hlavici řadící páky v kůži. Z bohatého seznamu příplatkové výbavy se zastavme alespoň u těch nejzajímavějších položek. Za 25 tisíc Kč je možno objednat paket Premium, který v sobě zahrnuje přední loketní opěrku, automatickou klimatizaci, tempomat, zadní parkovací senzory, 12V zásuvku v interiéru a bederní opěrku spolujezdce.

Prémiový audiosystém Bose, vyvinutý MiTu na míru přijde na 20.000,- Kč, mlhovky na 4.500,- Kč a metalický lak na deset tisíc korun. Bi-xenonové světlomety stojí v ceníku Alfy Romeo MiTo 20.000,- Kč a vyhřívaná přední sedadla 6.500,- Kč. Největší, osmnáctipalcová kola z lehkých slitin přijdou na 25.000,- Kč. K dispozici jsou pouze pro vyšší výbavový stupeň, stejně jako dvojice kol sedmnáctipalcových s cenou 15.000,- Kč.

Alfa Romeo MiTo - ceny vznětových motorů na českém trhu (listopad 2009)
Motor1,3 JTDM1,6 JTDM
Převodovka5M6M
Zdvihový objem [cm3]6/46/4
Válce/ventily12481598
Největší výkon [kW/min-1]70/400088/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1500320/1750
Max. rychlost [km/h]180198
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,69,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,34,8
Cena Progression [Kč]419.000,-469.000,-
Cena Distinctive [Kč]454.000,-504.000,-
Rallye Dakar 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Glosa Jany Havligerové: Pamlsky a indiáni Glosa Jany Havligerové: Pamlsky a indiáni

Školy zřizované kraji a obcemi už by neměly dostávat…

Trump utahuje šrouby - na tiskovky budou moci jenom novináři, které sám schválí Trump utahuje šrouby - na tiskovky budou moci jenom novináři, které sám schválí

Někteří američtí novináři nejspíš nedostanou povolení k…

Svět posílení koruny nečeká. Bránit mu mají spekulanti Svět posílení koruny nečeká. Bránit mu mají spekulanti

Průměr z více než čtyř desítek prognóz počítá s tím, že…

Z parketu Jany Steckerové: Blýská se na lepší časy Z parketu Jany Steckerové: Blýská se na lepší časy

Na středoevropský region v loňském roce dopadlo výrazné…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo MiTo MultiAir na českém trhu:…



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety

Automobil Aero Minor mohl hrát roli lidového vozu v…

Jaká auta doporučují ve Velké Británii ke koupi? Fotky vítězů 16 kategorií Jaká auta doporučují ve Velké Británii ke koupi? Fotky vítězů 16 kategorií

Už skoro 40 let organizuje britský časopis What Car…

 




Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů

Mezi novinky, které si Alfa Romeo připravila pro ženevský…

Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300 Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300

Alfa Romeo představuje novou verzi subkompaktu MiTo. Nese…

 



 
Víme, kdy se objeví nová Lada Niva. Bude pořád drsná?

Víme, kdy se objeví nová Lada Niva. Bude pořád drsná?

Včera

Ani ruská offroadová legenda se nedožije třetí dekády 21. století, dostane bude nahrazena novým modelem. Bude také tak hardcore?




Blesk.cz

Ochrnutý moderátor počasí Michal Jančařík (41): Rozchodí ho v Kladrubech?!

Ochrnutý moderátor počasí Michal Jančařík (41):…

Týdny náročných rehabilitačních cvičení čekají na Michala Jančaříka (41). Jak potvrdil exkluzivně Blesku, za pár…

Pražský kavárník »nabízí« loď z PET lahví: Unikát 15 let vyráběl bratr Janžurové

Pražský kavárník »nabízí« loď z PET lahví: Unikát 15…

Kavárník a podnikatel, který oživuje Prahu, Ondřej Kobza hledá vhodné místo pro ekoloď. Tu vytvořil bratr…

 

iSport.cz

Druhá prohra v řadě! Real nestačil doma na Celtu a čelí vyřazení z poháru

Druhá prohra v řadě! Real nestačil doma na Celtu a…

Čtyřicet zápasů neprohráli, aby pak padli hned dvakrát za sebou. Fotbalisté Realu Madrid nezvládli po ligové…

Kadeřábek: Schalke pro mě nebylo téma. Odchody do Bayernu ho motivují

Kadeřábek: Schalke pro mě nebylo téma. Odchody do…

Obránce Hoffenheimu Pavel Kadeřábek kvůli lehčímu zranění lýtka možná vynechá sobotní úvodní zápas druhé části…

 

Reflex.cz

Petr Kratochvíl: Trump není oligarcha typu Babiše, nemá peníze díky kontaktům z minulého režimu

Petr Kratochvíl: Trump není oligarcha typu Babiše,…

Petr Kratochvíl (66) je nejúspěšnější český divadelní producent. Po pěti letech veřejného mlčení poskytl Reflexu…

Obamova váhavost přinesla Evropě větší migraci a terorismus. Jenže teď se bojíme i Trumpa

Obamova váhavost přinesla Evropě větší migraci a…

Důsledky někdejšího nezasahování prezidenta Baracka Obamy v Sýrii byly pro Evropu v některých ohledech stejně…

 
 
reklama