Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo MiTo MultiAir na českém trhu: Ceny od 389.000,- Kč

Alfa Romeo provedla u modelu MiTo obměnu nabídky motorů. Místo 1,4T o výkonu 88 kW přicházejí dvě varianty nového 1,4 MultiAir a současně s tím jde do prodeje nový 1,3 MultiJet II, u Alfy označený jako 1,3 JTDM.
Zpět na článek
22. 11. 2009 11:45
neregistrovaný "wector"
20. 11. 2009 13:52
20. 11. 2009 13:59
20. 11. 2009 14:34
20. 11. 2009 14:43
20. 11. 2009 14:53
20. 11. 2009 15:01
20. 11. 2009 15:40
20. 11. 2009 15:48
20. 11. 2009 16:56
20. 11. 2009 17:16
20. 11. 2009 21:46
23. 11. 2009 12:57
23. 11. 2009 12:59
20. 11. 2009 15:42
21. 11. 2009 19:39
20. 11. 2009 21:53
20. 11. 2009 22:16
20. 11. 2009 12:00
Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Jde vidět, které vozy vzbuzují značné emoce, tato Alfa to asi nebude, článek je tu od rána a ani jeden příspěvěk. >:D To si to auto snad ani nezaslouží, kdepak jsou všeci italomilci?

Jinak mi nový MultiAiry zatím jako nějaká revoluce nepřijdou. Parametry tak nějak průměrné, parametry nijak excelentní, tabulková spotřeba sice slušná, ale moc jí nevěřím, ceny poměrně nastřelený.
Rozbalit vlákno
38
Avatar - miromen
20. 11. 2009 12:13
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Tak mě se MIŤA exterierem zamlova dost ale interierem už teda moc ne. No ty parametry u MULTIAIRU mě taky nějak nenadzvedavaji ale v praxi třeba o to vic překvapi. S tim turbovanym MA už nějake mini testiky byli a vesměs jsou nadmiru spokojeni z prvnich km. Mě by ale spiš zajimal ten atmosfericky MA ale bohužel o ně ještě nikde ani zmiňka.
20. 11. 2009 14:30
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Já si myslím, že to tradičně žádná sláva nebude. Stačí si to srovnat s obstarožní šestnáctiventilovou jednačtyřkou, která vykazuje podobný parametry. Ano, neplní Euro dvacetdevět apod, ale kde je ta velká výhoda? O pár deci nižší spotřeba?

Obávám se, že praktický dojem rozhodně nebude o nic lepší než papírové parametry.
Avatar - miromen
20. 11. 2009 14:46
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
To by si ovšem taloši nasmolili na hlavu po tom jakou dělaji MULTIAIRU reklamu a vali na lidi same procentuelni vyhody tohoto systemu a jaka že neni plocha křivka apod. >:D Považuji to pokud se nemilim za revoluci tak uvidime.
20. 11. 2009 14:54
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Ti hulákají u všeho.Vzpomeňme Alfu 169. Jim se hodí cokoli k tomu, aby se pokusili zvýšit prodejní šance.
Avatar - miromen
20. 11. 2009 14:56
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Jednou to vijit musi. >:D
20. 11. 2009 15:41
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Tak jako wolffovi. ;-)
21. 11. 2009 12:44
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
určitě jim to jednou vIjde, tomu věř... ;-)
20. 11. 2009 15:02
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Tak je dobre si uvedomit, ze to je prvni motor v jejich seriovem aute s touhle technologii. (Prvni FSI motory od VW taky nebyly az takova bomba.) Ja myslim, ze to ale skyta zajimave moznosti pro dalsi vyvoj.
20. 11. 2009 15:42
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
To je jako bys prohlásil, "lidi, nekupujte to, je to neodzkoušené a nestojí to zato". :-!

Uvidíme časem. Horší než staré VVT to nebude.
20. 11. 2009 16:47
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Vsak ja jsem se vseho casu taky divil komu chtela Skoda prodavat prvni verze s benzinovym dvoulitrem s temi parametry vzhledem k ostatnim motorum. Tady ale myslim, ze to neni spatne jen jsem chtel rici, ze to casem bude jeste lepsi (a taky v jinych objemovych tridach). ;-)
21. 11. 2009 12:47
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
děláš jako by u jiných nejmenovaných koncernových vozidel lidi před papírovejma hodnotama na zadek sedali ;-)

Narozdíl od jiných se snaží hnout s technologií a pokusit se o něco jinýho, na tom nic špatnýho není..

a o obstarožní šestnáctiventilový jednačtyřce bych moc nediskutoval, znam koncern kde se montuje dlouhou a dlouhou dobu a stále žádná změna...o spotřebě ani nemluvě :-)
Avatar - pelikoš
22. 11. 2009 14:29
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
myslet znamená hovínko vědět ;-)
20. 11. 2009 13:10
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
za Mito mluví prodeje ;-)
20. 11. 2009 13:34
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Nebo invence a solventnost populace. Stačí se projít po satelitech. Všichni mansardičky na střechách katalogových domků, anglický trávník, dřeviny, na všech vchodových dveřích i v léte adventní věnec, jako přes kopírák. Vlastní tvůrčí nápad žádný. Kolik lidí kupuje modelový nábytek? Co má soused, musím mít taky, resp. je to dobré i pro mě. Taky proto nejvíce vyhovuje krabicoidní Golf a spol.... Na druhou stranu je to dobře, aspoň se lze od stáda za malý příplatek odlišit.
20. 11. 2009 13:48
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
no vždyť říkám že Mito má prodeje slušné, přes neustálou kritiky že vypadá divně :yes:

mně osobně se líbí
Avatar - Dinar
20. 11. 2009 15:24
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Jistě, jen většinou to odlišení vypadá jako obstarožní 156ka s jakožexenonama v podobě modrých žárovek, to vše v celkové hodnotě bratru šedestát klacků. Všechno lze paušalizovat a ironizovat, milé, cuoresportivo. :-) ;-)
20. 11. 2009 18:53
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
No akože sa to...? Aha...
Chudoba cti netratí.
:-)
20. 11. 2009 16:55
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Tak to je třeba tvůj názor, ale já si například dokážu klidně představit, že si koupím Golfa proto, že se mi prostě líbí a proto, že je to podle mého názoru komplexně velmi vyvážené auto. A je mi úplně jedno, co má můj soused, nebo ne. Takové to paušalizování ve stylu "Golfa si koupí jen člověk bez vkusu, ovečka ze stáda, ...." mi nepříjde příliš šťastné. A neznamená to, že když se mi líbí Golf, že mám automaticky nějakou averzi na italská, francouzská nebo japonská auta (jak je zde také často zvykem zobecňovat). Třeba právě MiTo se mi velmi líbí. :-)
20. 11. 2009 14:33
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
No, asi je to jedinná Alfa, která se vůbec prodává, ale u nás se jich prodalo za deset měsíců tristních 65 kusů. Ano, nejsme směrodatný trh, ale i tak, žádná sláva to tedy není. :-!
20. 11. 2009 14:45
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
důvod je právě ve specifikách našeho trhu - Fabie kombi je stále pro značnou část populace jediný dostupný rodinný vůz a za cenu Mita mají Oktávku Tour snad i s TDI

+ je to tuším jenom 3dv., takže 65 kusů bych bral jako realitu všedních dnů.

Hlavní cílovou skupinu pro MITO bych viděl do cca 30let. A tady je problém - šampóni by Mito určitě chtěli ale na ni nemají, takže berou vytuněnou 15letou Hondu.
Ti kdo by na ni měli už začínají zakládat rodiny a potřebují něco většího, a na druhé auto do rodiny zatím nemají.
Takže okruh zákazníků, kteží na ní jako na novou mají je relativně úzký.
20. 11. 2009 14:55
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
:yes: :-!
20. 11. 2009 18:54
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
A ešte si zabudol na týpkov, čo akoby Ti z oka vypadli, totiž čo radi kúpia takúto štýlovečku manželke či priateľke... ;-)
20. 11. 2009 13:48
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
No tak já bych ani tak netvrdil, že by snad liška hýbala světem a byla snad předmětem stezku bazarových kovbojů..., spíš se tam lidi baví nad příZpěvky jednoho postiženého recesisty...

Mito je fajn auto, myslím, že o mitu toho bylo napsáno mnoho... a že diskuzi o Mitu máme za sebou..

P.S. Viděl si spy video AR Milano? Co říkáš na šířku toho auta? Neskutečně široké auto (určitě širší než mnoho aut ze střední třídy... Vypadá to moc moc dobře... :yes:
20. 11. 2009 13:49
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
hoď sem link ne? ;-)
Avatar - miromen
20. 11. 2009 13:53
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
[odkaz]
20. 11. 2009 14:42
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Ty se snad v žádné tvé reakci neobejdeš bez vzpomínky na GTIho. To ti teda vypálil pěkný stigma do mozku. Určitě má z toho velkou radost. >:D

Alfa Milano vypadá vcelku dobře. Některý prvky jsou až moc sportovní v sérii (typicky přední nárazník), což možná někteří ocení, ale v této třídě vládne spíše střízlivější pojetí základního modelu, ne každý chce vzezřením dravce (alfáci určitě ano, ale ti mu prodej neudělají). Šířku neznám (přesnou), hodně udělají proporce - hlavně poměr k výšce, pak jsem zvědav na podvozek a motory, ty už jsou snad jasné.
Troufám si tvrdit, že lámat rekordy nebude, na to má moc sportovní vzhled, tipuju ji hluboko pod Astrou mimo dohled Focusu a Golfu.
20. 11. 2009 18:59
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
To už bude asi trvalé postihnutie, ajkeď si tiež neodpustím rýpnutie do GTI-ho, ale snažím sa mať aspoň dôvod... >:D

Milana by som rád videl naživo, z fotiek mám trochu rozpačitý dojem. K športovému vzhľadu by sa hodili výhradne športové motory, pod 1.8 v atmosfére by u malej Alfy nemal byť ani základ...
Na rekordy to nebude, súhlas, ale vydarená ALfa je príjemným spestrením tradinej šede na cestách. ;-)
20. 11. 2009 23:11
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Ty se zas nikdy neobejdes bez kladneho prispevku na GTI-ho a vzdy ho podporujes... uz zacina byt podezdrely.
Avatar - Dinar
20. 11. 2009 15:27
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Vidím, že ses místo steSků vydal steZkou kritiky příZpěvků, wolffe, jsou věci na které nemáš, ale není nutné nám to pořád dokazovat. ;-)
20. 11. 2009 17:41
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Jéžiši, ty si ubožáááááááááááááááááák, to nemá obdoby... Víš co, až budu psát to literárního kroužku, tak tyhle ty tvoje trapné pokusy v diskuzi třeba vemu. Teď opravdu ne.

Za prvé - nauč se psát slovo diesel
Za druhé - nikde sem netvrdil, že sem lingvista, na autoforu se to ostatně gor na chatu nečeká. Pokud budu psát blog a udělám podobnou chybu, pak budu rád, když mne opravíš, i když já osobně bych podobné upozornění na překlep bral jako osobní selhání, nebo´t tam kde si asi nedostatečný v materiální stránce věci, tam se musíš více odkazovat na tu formální
Za třetí - jdi si usměrnit k lišce svýho Guru
Za čtvrté - Co znamená slovo "oddůvodnit"?, když ho tak rád používáš... Oddůvodnit cenu? Možná nějaké VW-specifikum, jak si vysvětlit, že sem jako kupec naletěl, ne?
20. 11. 2009 19:00
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Necítiš sa už trochu trápne..? ;-\
Avatar - Ricardo
20. 11. 2009 21:45
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
ZZ tu už dlouho nebyl, je to škoda :-(
20. 11. 2009 15:11
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
italomilci nemají potřebu se ukájet pod každým článkem o jejich oblíbených autech.... od toho jsou tady jiní... 8-s
20. 11. 2009 15:47
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
Jasně, ti mají potřebu se ukájet u článků koncernu, co? >:D

Střílíš do vlastní brány. ;-)
20. 11. 2009 23:13
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
pouzij rucnik
Avatar - DRBNUTY
20. 11. 2009 15:41
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
To bude asi tym,ze Alfa nie je Mistr elegance. >:D
20. 11. 2009 15:48
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
No asi ne, tolik emocí tady zatím nevzbudila. >:D
20. 11. 2009 17:57
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
:yes: :yes: :yes:
20. 11. 2009 12:49
Kvalita laku nových ARo
Zdravím,
není to tak dávno co jsem přemýšlel nad 159 SW. Nakonec mne odradil známy z autodílny, že novým Alfám naměřil tloušťku laku 60 mikrometrů. Je to možné? Totiž soused baží po MiTo s multiar a ptal se mě, jestli náhodou nevím jak jsou na tom nové Alfy s lakem...
Rozbalit vlákno
15
20. 11. 2009 13:45
Re: Kvalita laku nových ARo
???
tomuhle nerozumím...
To jako jak jste na to přišli? jako, když natřu plch štětkou a budu tam mít tl. laku 2 mm, tak to jako bude super?
20. 11. 2009 13:52
Re: Kvalita laku nových ARo
hlavně trefit správnou barvu ;-)

jako dítě si pamatuji souseda, který někde koupil Oktávku (tu nejstarší, snad začátek 60tých let), moc to sice nejezdilo, rezavé to bylo až až, tak spáchal samodomo upgrade: vzal plechovku barvy a natřel ho. Barvou na okapy >:-[]
20. 11. 2009 13:54
Re: Kvalita laku nových ARo
>:D Nevím, zda to víš, ale barva na auto se dala sehnat jen v Praze a jen v prodejně v Karlíně. Já takhle čekal na barvu půl roku...
20. 11. 2009 14:29
Re: Kvalita laku nových ARo
až tak starý nejsem, takže tohle už bylo po revoluci ;-)

jinak to byla taková hezká matná tmavě červená, asi jak co se dává na železné konstrukce (třeba mosty) jako antikorozní ochrana

aspoň mu to ladilo s barákem >:-[]
20. 11. 2009 14:33
Re: Kvalita laku nových ARo
>:D
Avatar - pelikoš
20. 11. 2009 19:00
Re: Kvalita laku nových ARo
tzv,ZÁKLADOVKA ;-)
20. 11. 2009 22:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2009 14:48
Re: Kvalita laku nových ARo
Problém je v trvanlivosti laku. Tohle není závodní speciál, kde by se hledělo na každé deka barvy navíc.
Pak stačí kamínek, ťukanec a lak půjde dolů jedna dvě.

A poté samozřejmě hrozí, že mnozí leštiči mazlíčků se brzy proleší až na plech. >:D >:-[] ;-)
20. 11. 2009 15:02
Re: Kvalita laku nových ARo
>:D >:D
20. 11. 2009 16:20
Re: Kvalita laku nových ARo
Má měřičku tloušťky laku. Běžná tloušťka laku je O,1 mm a víc, což 100 mikrometrů a víc. Štětkou to asi bude víc, ale to leda tak doma zatřít škrábance :-) Nevím jak je to u aut, ale bežně se tlakem nastříká tlaková barva ve formě prášku a pak se dá vypálit do pece. Auta se ale snad stříkají. Nikdy jsem se o to nějak nezajímal a nemám o tom ani páru. Kdysi v Carautu byl rozhovor s maníkem, který tvrdil, že Ferrari mají jen 40 mikrometrů. Zajímalo by mě jak to teda je.
20. 11. 2009 16:28
Re: Kvalita laku nových ARo
Normálně, sportovní auta, kde se hledí na váhu, používají tenké vrstvy laků, naopak pracovní auta na každý den a do terénu, ty mají vždy více. Hotová alchymie. ;-)
20. 11. 2009 13:57
Re: Kvalita laku nových ARo
Na to se rad preptam ;-) Jinak lakum v autosvete vladne M-B a Lex, vsichni ostatni jsou pak prumer nebo jeste hur.
Avatar - pelikoš
20. 11. 2009 19:02
Re: Kvalita laku nových ARo
nissan a infiniti má nějaký samoopravovací :yes:
Avatar - pelikoš
20. 11. 2009 19:08
Re: Kvalita laku nových ARo
159 sw je nádherná...ten lak bych asi neřešil,je tam nějaká záruka na karoserii i lak
neregistrovaný "wector"
22. 11. 2009 11:45
Re: Kvalita laku nových ARo
To nemusí být problém, záleží taky na použité technologii. Třeba lékařské implantáty se potahují bioinertními vrstvami o ješě mnohem nižší tloušťce a sám uznáš, že tam je otázka trvanlivost mnohem ožehavější. Takže jen o šířce to opravdu není.
20. 11. 2009 13:52
PRAVÝ MÍŤA
Alfu musíme pochválit. Takhle přesně si představuji auto pro mladýho horkokrevnýho evropskýho býčka. Přesně tak, jako je (velikostně i konfigurací karoserie takřka obdobný) Fox ideálem pro mladou dívku, či starší pár, je Míťa jistě touhou mladých kluků. Oprávněně. Míťa má jiskru, zezadu mu to i sluší a uvnitř je to kára jak má být - s nadějí na zážitky. Jak ovšem víme, jsou i mladí jimž lahodí stylnapříklad Velsatisu. Tohle nechám bez podrobnější odezvy a napíši ještě, že nechápu, jak se mohou prodávat kdejaké bazarové prožrané šunky, když zde je na stříbrném podnosu doslova klenot.

Beru to přes palec, ale odečtu-li od pořicovací ceny kolem čtyř set tisíc depeháčko, dostávám se někam k třistadvaceti tisícům. Leasingová akontační (první) splátka má možné rozpětí, řekněme od cca 30 do 200 tisícům, vybírám i mladým klukem snad nastřádatelných... 100 tisíc. Leasing na 60 měsíců, dělím tedy zůstatek na splátky (nepočítám navýšení, které ti snad rádi dnes i odpustí) a vychází mi to na částku Kč 3,700,-- Měsíčně. To je částka na úrovni jedné solidní rodinné večeře s výhledem do zahrady. Bez vína, jasně. No, takže Míťa je za cca třipade měsíčně.

Je tu snad někdo, kdo má ještě ve voku zapíchlej drát z bazarovýho plotu?

A abych nemusel čelit nájezdu argumentů, že ne každej mladej kjluk odečítá depehá, beru tedy těch 400 za danou cenu, platím stovku akontaci a na měsíc to vychází na pět tisíc korun českých. V rámci objektivity připočtěme tisícovku na pojištění, tedy... za šestku měsíčně máš dokonalé dělo.

Héj, nevíte jak se to dělá, když člověk potřebuje vrátit mládí? :yes:
Rozbalit vlákno
21
20. 11. 2009 13:58
Re: PRAVÝ MÍŤA
:-) ...a deti do polepsovny, pokud nechteji sedet na zadni lavici
20. 11. 2009 13:59
Re: PRAVÝ MÍŤA
:-) :yes:
20. 11. 2009 14:34
Re: PRAVÝ MÍŤA
tvé cenové relace na večeři v rámci už známých mantinelů pro rodinnou dovolenou v Bibione ponecháme stranou, ale být členem Alfa klubu, tak po výroku v kterém jakkoli dáváš do souvislosti cokoliv se znakem AR s tou vypelichanou mrchou bych musel na tvojí osobu aplikovat fyzické nasilí ve větším než malém množství ;-)
20. 11. 2009 14:43
Re: PRAVÝ MÍŤA
:-) Včera jsem večeřel v restauraci/penzionu Diana na Černém mostě. Dokonalej klub. Auto stálo před, tedy bylo to bez vína... :-) ;-) Mimochodem, tu karosářsky konfigurační souvislost jsem ale fakt trefně... trefil, to mi neupřeš.

Akcentuji ovšem především ten horní leasingový rozbor, jsem zvědavý, jak mě tu kdo rozcupuje. Ať počítám jak počítám, považuju tam uvedená čísla za plus mínus reálná. a tedy i za reálného Míťu v takřka kdejaké garáži...
20. 11. 2009 14:53
Re: PRAVÝ MÍŤA
leasingový rozbor je fajn, jsou to čísla, tam není co mlžit.

Akorát si mnoho lidí neuvědomí, že servisní prohlídky, pneumatiky, wunderbaum a hlavně benzin není započítán ve splátce :-)

já večeřel v mé oblíbené pizzerii ve Vysočanech, taková malá, schovaná, ale fantastická pizza, auto stálo taky venku, takže jsem jel Birella ;-)
20. 11. 2009 15:01
Re: PRAVÝ MÍŤA
:-) Vysočany... to jsem projížděl asi kolem, jel jsem na ten černej most od centra. Pokud tam umí pizzu, je to klenot, tady se za pizzu vydávaj pomalu i rozpláclý vdolky...

Jo, jo, provoz auta, to není selanka.
20. 11. 2009 15:40
Re: PRAVÝ MÍŤA
tady umí fakt fajnovou, a prý je ještě jedna vynikající v Počernicích, hned za Čerňákem. Chystám se tam, tak pak poreferuji. Ano, bohužel jsem už taky jedl různé variace tému pizza. Třeba akorát minulý čtvrtek nějaká kvázi Mexicana, zadělaná s kečupem. Pohlreich by jim tam z toho nadělal kůlničku na dříví >:-[]
20. 11. 2009 15:48
Re: PRAVÝ MÍŤA
>:D je k neuvěření, za co máme v některých restauracích platit... Nahoře směrem nad Vysočanama, na Proseku je poblíž metra neokázalý podnik Prosecco, dělají tam pizzy, ty jsem nejedl, ale jinak tam výborně vaří, patří to bývalému kuchaři z Flambé, stojí to za to, tak to tam případně prubni.
20. 11. 2009 16:56
Re: PRAVÝ MÍŤA
tam byla tuším teď moje kolegyně - myslíš v tom novém administrativním komplexu naproti Bille? Jestli je to to, tak ona si to moc pochvalovala, a měla pizzu :yes:
20. 11. 2009 17:16
Re: PRAVÝ MÍŤA
Ano, to je ono.
Avatar - Emel
20. 11. 2009 21:46
Re: PRAVÝ MÍŤA
Ta v Počernicích není nic moc, i v diskusích jsou dost rozporuplné ohlasy. Každopádně, já na ni vyzkoušel prubířský kámen - smetanovou Pizzu s tuňákem. Pohořela... smetany málo, pizza vysušená, příště zkusím raděj klasiku s rajčaty, pokud tedy nějaké příště bude. O pár metrů dál je totiž restaurace Chvalská tvrz, polední menu za 90 ti vyrazí dech - třeba krevety jako předkrm, pak nějaký steak jako hlavní chod a čokoládový krém jako zákusek. Koukni na www.chvalskatvrz.cz.

Smetanovou Pizzu umí dobře v Pizzerii Roma, je to u Rokytky ve Vysočanech.
23. 11. 2009 12:57
Re: PRAVÝ MÍŤA
Tu v Počernicích právě chválili naši známí. Uvidíme.

Roma je ta na Sokolovské? Kousek od Polikliniky? Bydlel jsem tam 5 minut pěšky a nikdy se tam nedostal. Byla tam akorát ženuš a moc to chválila.

Pak je ještě jedna malá, starý rodinný dům přestavěn na pizzerii, přímo vedle Rokytky, když se dáš ze Sokolovské vedle hřiště a pak je tam taková nová zástavba. Párkrát se to přejmenovalo, teď aktuálně je to tuším Tiamo. :yes:
Avatar - Katikakus
21. 11. 2009 07:36
Re: PRAVÝ MÍŤA
Jo, to asi myslis Turbanti - tu muzu vrele doporucit. Vari tam opravdu vyborne, nejen pizza je vynikajici. Doporucuji ochutnat zampionovy krem, ten stoji za to ;-)
Skoda, ze to mam dost z ruky, zajel bych tam casteji.
23. 11. 2009 12:59
Re: PRAVÝ MÍŤA
dík za tip, trefil jsi se přesně do jednoho z mála jídel co nerad >:-[] ale určitě si vyberu něco jiného ;-)
20. 11. 2009 15:09
Re: PRAVÝ MÍŤA
Ja vcera dostal behem vecirku v Holesovicich botu od MP. Ale byli slusni, to pisu bez jakekoliv znamky sarkasmu. :-)
20. 11. 2009 15:42
Re: PRAVÝ MÍŤA
jo Holešovice, tak už si člověk neškrtne...

Holt do téhle části Prágu jen Poršákem za 24Kč bratru ;-)
20. 11. 2009 15:52
Re: PRAVÝ MÍŤA
...se mi nechtelo ;-\
20. 11. 2009 22:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2009 18:26
Re: PRAVÝ MÍŤA
No nevím nevím. Tebe by měli zaměstnat jako sociálního poradce. :-) Radit mladýmu klukovi s holou *, aby se zadlužil kvůli plechovce, která bude mít na konci splácení cenu tak akorát té akontace. Začínáš se nebezpečně přibližovat některým zdejším virtuálním nakupovačům. ;-)
21. 11. 2009 19:39
Re: PRAVÝ MÍŤA
Proč zadlužit? Čteš mě vůbec? Píši, že tu stovku snad dá dohromady i ten mladej kluk, a zbytek, že dohází z výplaty. Žádné zadlužení, naopak.
21. 11. 2009 23:16
Re: PRAVÝ MÍŤA
Četl jsem to správně. Jistě, můžeš namítat, že leasing není klasické zadlužení. Ale stejně, mladej kluk s holým zadkem, kterej našetří svých prvních 100 tyček a potom si uváže na dalších 5 let na krk splátku 6000 měsíčně? Aby mu na konci zbyla ojetá kára, která bude stát o něco víc než těch 100k?
20. 11. 2009 14:56
.... je potěšitelné ....
.... že aspoň v rámci téhle třídy se Alfa (ikdyž dopovaná Fiatem) zase stala motorářskou špičkou.... Kdy to u téhle automobilky takto bylo naposledy? V 70. letech? MiTo se (zejména motoricky) opravdu moc povedlo! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
20. 11. 2009 21:53
Výbava
Zatímco FIAT Punto nabízí MultiAir pouze v kombinaci s litými 17", Alfa vám ho klidně prodá na plechu bez klimy, za stejné peníze. No není to bordel :-)?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
20. 11. 2009 22:16
Re: Výbava
Jo u fiatu ten cenik pěkně podělali. :no: