Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo na americký trh v roce 2010

Podle italského magazínu Quattroruote se Alfa Romeo nevrátí na americký trh dříve než v roce 2010. Některé zdroje uváděly rok 2007.
Zpět na článek
1. 6. 2006 14:03
neregistrovaný "Ricardo"
1. 6. 2006 14:39
neregistrovaný "wolff"
2. 6. 2006 05:43
neregistrovaný "Paja"
1. 6. 2006 15:08
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 15:10
neregistrovaný "Tom"
1. 6. 2006 15:14
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 15:14
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 15:44
neregistrovaný "Frollo"
1. 6. 2006 16:25
neregistrovaný "GTI"
1. 6. 2006 18:53
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 05:48
neregistrovaný "Paja"
2. 6. 2006 09:45
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 05:45
neregistrovaný "Paja"
1. 6. 2006 16:27
neregistrovaný "GTI"
1. 6. 2006 16:32
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 16:40
neregistrovaný "GTI"
1. 6. 2006 21:53
neregistrovaný "t.it"
3. 6. 2006 04:13
neregistrovaný "Essesant"
5. 6. 2006 01:03
1. 6. 2006 18:52
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 19:04
neregistrovaný "wolff"
1. 6. 2006 21:55
neregistrovaný "wolff"
2. 6. 2006 05:51
neregistrovaný "Paja"
2. 6. 2006 07:14
neregistrovaný "wolff"
2. 6. 2006 10:11
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:43
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 10:47
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 10:48
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 11:20
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 11:19
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 11:53
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:04
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:31
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:34
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:42
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:46
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:55
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 13:12
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 14:18
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 15:02
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 15:15
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 15:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 6. 2006 15:46
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 19:06
neregistrovaný "wolff"
3. 6. 2006 04:36
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 04:31
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 08:32
neregistrovaný "Marko"
5. 6. 2006 01:04
5. 6. 2006 07:16
neregistrovaný "Jan"
6. 6. 2006 00:05
neregistrovaný "Ricardo"
1. 6. 2006 14:03
Pěkně vymyšleno!
Spojení dealerů Alfy a Maserati bude pro znovuvybudovaní image klíčovým prvkem stejně jako série 8C. Pozitivně také hodnotím posunutí vstupu na trh na rok 2010 resp. později. To už bude další generace modelů (240 místo 149, 250 místo 159, 260 místo 169 a 280 - nástupce velké 189 pokud se bude vyrábět) kdy se může při vývoji vzít ohled na odlišné požadavky amerických klientů (viz Q7 a nový Allroad). Jako hlavní devizu Alfy v US beru fakt že se jedná o úplně nový začátek, nemusí bojovat s legendou o nespolehlivosti benzinových motorů (vlastní zkušenost nemám, tudíž nechci soudit, kdysi dávno jsme měli stařičkou 164 3.0 a byla OK ale dnes může být situace jiná). Navíc tou dobou asi bude v US větší rozšíření i reputace dieselů - image sportovního vozu s kvalitním a silným dieselem považuji za největší devizu Alfy v EU. Takže ALFA ROMEO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
1. 6. 2006 14:39
Re: Pěkně vymyšleno!
Já si zase myslím, že ten nástup bude dřív, aspoň co sem četl... A jestli v Ontáriu udělají tu fabriku...tak se nevrátí jen Alfa... Mám prostě vnitřní pocit, že i GP by se velmi dobře prodávalo... Ale to ještě chvilku zabere, rozšířit dealerskou síť... Ale já se hlásím dobrovolně... >:D
neregistrovaný "Paja"
2. 6. 2006 05:43
Re: Pěkně vymyšleno!
Ze by v roce 2005 byl uz nastupce 159??? to asi ne, ale doufal jsem ve znovuvzkriseni jmenoviteho oznaceni...skoda cisel, pokud to nejsou interni kody...
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 15:08
Terminy noviniek AR
Nemyslim si, ze americania sa dockaju aut nasledujucej generacie (mozno snad iba nastupcu 159...). Ostatne auta budu v tom case na trhu prilis kratko a ich nasledovnici budu este daleko. Tiez si nemyslim, ze by sa dockali "standardnou cestou" 8c. Pokial viem, ma to byt maloseriovy model, a nemyslim, ze sa docka vyroby siahajucej az do 2010. Kalendar noviniek je takyto (aj podla materialov z Fiatu): AR 149 - nastupca na platforme Fiatu Modo (nastupca Stila) pride na buduci rok: [odkaz] //// [odkaz] //// AR GT Coupe: facelift sucasneho auta je pripravovany na buduci rok, o nastupcovi "Fiatacke" materialy nehovoria, takze je tazke odhadnut co s autom bude. Ak pride nejaky nastupca, tak niekedy v horizonte rokov 2009/10. /// AR 159 je realtivne novinka a am pre sebou este 6-7 rokov kariery (vratane mid-life faceliftu) //// AR Brera/Spider: plati to co pre 159, az na to, ze zivotnost tych modelov bude tradicne este vyrazne dlhsia //// AR 169: 5m luxusne auto s feelingom coupe: [odkaz] Postavene na paltforme buduceho Quattroporte ///AR "crossover": niektore zdroje hovoria, ze velke SAV (pozor, z Kamalom to nebude mat nic spolocne! Ani desig, ani velkost) by sa malo objavit okolo roku 2009/10. Z materialu, ktory mam ja k dispozicii ale vyplyva, ze 4WD dostane az dalsi generacia velkej platformy zo spolocneho vyvoja AR-Maserati. A to bude az niekedy okolo roku 2015. Takze v tejto chvili a v svetle tohto faktu je dost nepravdepodobne, ze velke SAV sa objavi skor. /// AR 8C: seriova verzia by sa vraj mala ukazat na jesen t.r. v Parizi, alebo najneskor na jar v Zeneve. Najprv pojde seria Coupe, a potom by mala nsledovat seria Spideru.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tom"
1. 6. 2006 15:10
Re: Terminy noviniek AR
Markózní Marko strikes again :yes:
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 15:14
Re: Terminy noviniek AR
;-)
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 15:14
Re: Terminy noviniek AR
[odkaz]
neregistrovaný "Frollo"
1. 6. 2006 15:44
Re: Terminy noviniek AR
:yes: :yes: :yes: Brilantní info, jako vždy. :-)
neregistrovaný "GTI"
1. 6. 2006 16:25
Re: Terminy noviniek AR
:yes: Tohle, kdyby věděli u Alfy, co je čeká ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 18:53
Re: Terminy noviniek AR
:-) :-) ...skor by som ja kvoli kompletnosti a istote chcel vediet, co bude z GT Coupe. ;-) :-)
neregistrovaný "Paja"
2. 6. 2006 05:48
Re: Terminy noviniek AR
Co ja vim, tak alfa chysta male kupe na zakladech AR149 s rozmery tesne nad 4m, jelikoz je Brera vyse asi nepujde. ;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 09:45
Re: Terminy noviniek AR
Ano...uz som to nasiel aj v tych materialoch od Fiatu. GT Coupe bude normalne pokracovat a je tam uvedene aj v tabulkach modelov pre strednodobi adlhodobi vyhlad. ;-)
neregistrovaný "Paja"
2. 6. 2006 05:45
Re: Terminy noviniek AR
Jsi GENIALNI! :yes:
neregistrovaný "GTI"
1. 6. 2006 16:27
OSOBNĚ BYCH ALFĚ
hlavně přál, aby se vrátila ne evropské silnice... vždyť je to k pláči. Před rokem tuhneme před údajnou dokonalou krásou 159... a skutek utek´. Kde je? Já ji potkal zatím jednou... Viděl někdo někdy na silnici nějakou Alfu?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 16:32
Re: OSOBNĚ BYCH ALFĚ
Ja tiez iba 1x. Potom chodim casto okolo jednej - ale ta sa asi nepocita, lebo je na billboarde...
neregistrovaný "GTI"
1. 6. 2006 16:40
Re: OSOBNĚ BYCH ALFĚ
:-) :yes:
neregistrovaný "t.it"
1. 6. 2006 21:53
Re: OSOBNĚ BYCH ALFĚ
Proč nikdo nekupuje Alfu? Znám několik lidí, kteří když našetřili plus mínus milion, tak si automaticky koupili MB,Audi nebo BMW. Ale nikdo z nich neví o svém autě nic víc, než jestli jezdí na naftu či benzín. Tyto auta se z naprosté většiny kupují kvůli demonstraci nadvlády jejich
majitelů nad okolním světem / a to platí hlavně pro offroady a diesely /
Alfu si nikdo kvůli prestiži nekoupí, tu si kupují pouze fandové. Pro ně je Alfa nástrojem potěšení za volantem / na rozdíl o některých majitelů jiných nejmenovaných značek, kteří tráví nudu za volantem přeměřováním spár slícování na jejich palubce /
1. 6. 2006 23:19
Re: OSOBNĚ BYCH ALFĚ
Hezky jsi to napsal... nenech se ale ukolébávat nepravdivou šablonou... Vždyť milovat trojku od BMW... to je to samé... jako milovat 159.
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 04:13
Re: No a???
Ja osobne potkavam denne 100x vic Alf (bez kecu - kdo byl kdy v Milane nebo obecne v Ita, urcite potvrdi) nez tvych jezevcich apostolu a jsem tomu jen rad... Kazdy ma holt to svoje: Ty pivko nekde v dolni horni v ceske kotlince nadohled od skveleho VW produktu, ja na C.so Como popijim vinko pred svym lokalem kochajic se pohledem na auta z uplne jineho soudku. PS: je mi lito ze se na 159 musis koukat jen na plakat... Tak to naprav a skoc k dealerovi ;-) Za mego ti ji daji v solidni vybave a se slusnou motorizaci. Za 1,35 mega v plne palbe s R.I. a 3,2 JTS. To jde ne?
5. 6. 2006 01:03
Re: No a???
To nejde, Essesante. To je pro mne takřka vyloučené. Vím přesně, čím chci jezdit a tím také jezdím. Kdes koupil ten nesmysl o pití piva? ;-\ :no: A co jako chceš naznačit tím vínkem? Že seš teplej?... nebo co? do toho mě nezatahuj... nerozumím... P.S. Jestli chceš vidět pořádný káry, zajeď do Mnichova... černá to můra Alfistů >:-[] už dlouho... a dlouho ještě bude >:-[] Nebo zkus Londýn... tedy pokud nemáš extra zálibu v Pandách či Puntech...
neregistrovaný "Marko"
1. 6. 2006 18:52
Alfa Corse (DTM)
Ked sme uz pri AR. Na parizsky autosalon pripravuje nejaky concept zavodneho auta. Moze to byt 8C pre Le Mans, ale ja skor tipujem Alfu 159 DTM. Jednak o tom projekte hovoril asi pred dvoma rokmi Schumacher (...s podtextom a medzi riadkami: " Co asi tak budem robit, az odidem z F1..." ;-) ), jednak sa v m-sport kruhoch hovori, ze do DTM maju na buduci rok zaujem vstupit dve dalsie znacky. ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "wolff"
1. 6. 2006 19:04
Re: Alfa Corse (DTM)
Pro GTIho...
A není náhodou chyba v tom, že my nejsme ještě tak docela v Evropě? ;-)
1. 6. 2006 21:40
Re: Alfa Corse (DTM)
Teď tak úplně přesně nechápu, co tím máš na mysli...
neregistrovaný "wolff"
1. 6. 2006 21:55
Re: Alfa Corse (DTM)
Ale chápeš...
já mám stále s tvými příspěvky ten problém, že mám pocit, že máš stejnou úchylku, jako mají Němci už 350 let. Evropa? Evropa je Německo ne...? Asi tak nějak... Takže pokud budeš považovat za Evropu i něco jiného než Německo a náš ubohý státeček, tak se s Alfou setkáš... Pro tvoje info... Alfa je jedna mála značek, které měsíc po měsíci rostou i v tom Německu prodeje (www.vdik.de). Takže prostě neplatí to tvoje heslo, že je 159 propadák... není, jen by se mohla prodávat víc, z čehož bych měl já osobně velikou radost. Jinak asi stále koukáš jen po Guru a Apoštolovi a opravdové krásy si nevšimneš... Už jsem pár 159 potkal. Bohužel musím uznat, že ne tak často jako jezevčíka (to je můj název pro apoštola - Passata, myslím, že mnohem výstižnější). P.S. Už začínám potkávat i Cromy... >:D
1. 6. 2006 22:07
Re: Alfa Corse (DTM)
Nemusíš se mnou mít problém, že vnímám jen německou dokonalost... není to přece tak. Cromě moc fandím... také jsem potkal zatím jen jednu. 159 je propadák tady, v Česku. Když tak tu vypiš růst prodejů třeba v Německu, ať to máme na očích. Také jsem už potkal Pandu Cross :yes:
neregistrovaný "Paja"
2. 6. 2006 05:51
Re: Alfa Corse (DTM)
AR 159 je ctvrty nejdovazenejsi vuz v D za 04/06, mimochodem pred vyrazne levnejsimi kolegy. Fiat GP 1. v dovozu, Panda 2. celkove.
neregistrovaný "wolff"
2. 6. 2006 07:14
Re: Alfa Corse (DTM)
Paja ti to vypsal...
Jinak ten odkaz co sem napsal funguje...
Ony ty nárůsty nejsou 300% každý měsíc... Ale třeba jen 6 -12%, což ale na Německým trhu, kde prodeje každý měsíc teď v poslední době klesají je velmi slušný výsledek. Ale jak říkám není tak úplně chybou Fiatu, že tady jezdí málo Crom a AR 159. Ta chyba je v naších mozcích... Teda u mě ne v mozku,a le momentálně v peněžence
Zejména...

P.S. Nemám problém s tím, že vidíš jen německou "dokonalost", je to tvůj výběr, máš na to právo... Jen jak sem psal, nemůžeš se odkazovat ¨na Evropu dle našeho či Německého trhu. I když jak říkám, kdyby se tady prodalo stejně AR 159 jako Octávek, tak bych byl spokojenější a byl svět zase o něco hezčí a veselejší... Bohužel nežijeme na správné zeměpisné šířce a dýlce...
Ad Americký trh... Myslím, že auto jako AR 159 by se tam prodávalo velice dobře a zle by zatápělo BMW řady 3 (která nemá zatím adekvátní konkurenci), zvláště třeba i Breara, či Spider... Představ si, koupit Spidra za 800 000 Kč s 3,2 V6... Díky daním... Tralalá... Možná se tam pak vrátím... ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:11
Re: Alfa Corse (DTM)
:-) :yes: Napiš, kolik se v Německu prodá trojek a kolik 159.
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 10:43
Doplnek k....
prispevku od Marka. [odkaz] Studie, kterou ma jako 169 se dle jeho linku velmi podoba (spis je totozna) s konceptem Visconti..tusim ze z roku 2004. Jinak Marko vycerpavajici prispevek :yes: ...ostatne jako vzdy :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 10:47
Re: Doplnek k....
chjoo...link mi nejako nemaka [odkaz]
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 10:48
Re: Doplnek k....
:-( hmm..tak neco delam spatne.....mno nic...kdyz si v Google date jen hledani obrazku a date najit Alfa Romeo Visconti tak to bude o.k.
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 11:20
Re: Doplnek k....
Ten odkaz mi funguje. A ano, ta skica vychadza z Visconti. ;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 11:19
Diagnoza Alfy v CR/SR
Ja by som snad vedel zdiagnostikovat to, preco sa v nasich koncinach predava tak malo AR. Zda sa mi, ze je tam tych problemov viac a na roznych urovniach. Prvou vecou je marketingova praca importera. A ta je v pripade spolocneho dovozcu Fiat AUTO CR/SR popravde dost "chaba". Pozrime sa na reklamu znacky: Vzdy ked pride nova Alfa (Fiat), je narazova kampan (a dovolim si tvrdit, ze aj ked je narazova, jej masivnost nie je ani zdaleka taka aka by mala/mohla byt), ktora ale potom odznie "do stratena". Systematicke pripominanie sa formou udrzovacej kampane proste u Fiatu Auto CR/SR nefunguje. To, preco som napisal slovicko "chaba" v uvodzovkach je ale preto, ze si uvedomujem, ze nas importer moze hospodarit iba z peniazmi kt. zarobi. A bohuzial, on ich asi nezaraba vela. Pohybuje sa v zacarovanom kruhu: zla praca s trhom (kvoli slabym zdrojom) - male predaje - malo zisku - malo zdrojov, a zas dokola. Na co by ale importer mohol a mal tlacit je napr. kvalita predajnych miest. U nas v BA je jediny dealer, aj to je sklenena "krabica" v ktorej dotycny predava aj Nissany (!)? Fiaty, a Iveca. Takze to je skor taky "vsehochut bazar" nez seriozne vyzerajuca predajna (ktorejkolvek) znacky, zodpovedajuca realite r.2006. V CR je situacia podobna: dealerstva (az na Imofu Praha - ktora aspon ako-tak zodpoveda predstavam o kvalitnom stanku) su v sklenenych domcekoch, alebo v ground-flooroch kancelarskych budov (niekde v rohu). Porovnajte si toto s vyzorom "superpalacov" Audi, BMW, Mercedesu,... U AR akoby stale panoval zaciatok 90. rokov, kedy islo skor o to predavat, nez o to ako. OK, OK. Alfa nie je BMW, a hardcore jadro Alfistov moze namietat, ze o predajne miesto predsa nejde. Podla mna sice ano, pretoze pri produkte akym je auto to spoluvytvara povedomie o brande a aj jeho image. Ja som sa na tomto priklade ale snazil hlavne ukazat skor to, ako defenzivny je pristup importera vo vseobecnosti. Takze co s tym? Nas dovozca je 100% dcerou Fiat Auto. Na zlepsenie situacie na nasich trhoch evidentne treba investicie zvonka, teda od Fiatu. Ten ale asi teraz na to nema, a otazne je ci pe automobilku je CZ/SK trh az tak zaujimavy. Asi nie, ze?! Predaje ako v D, F, E, GB, I, PL tu nikdy nebudu. Naviac si uvedomuje, ze nase trhy "spadaju" do sfery nemeckeho vplyvu. A prerazit proti nemcom bude praca dlha, tazka a draha. A mozno aj s neistym vysledkom. Na druhu stranu, ak nezacnu nieco robit, situacia sa bude len zhorsovat. // Dalsi problem: vsetci vieme aku povest maju Fiaty a AR. Reklamna kampan na Gd. Punto hovori, ze treba "zborit predsudky" (evidentne naraza na toto)... Lenze slova v reklamnej kampani a realita su dve veci (a tie sluby tu nie su prvykrat). Lenze potom sa nesmie stavat to, co mojmu znamemu, kt. si kupil AR 156 v tom, ze to co sa hovori su blbosti. A ze sa mu Alfa paci. Precitnutie bolo krute. ;-\ 4 roky trapenia z autom, ake som nevidel. Prave to vrcholi komplet vymenou motora za 300.000 po tom co sa nedarilo odstranit opakujucu sa chybu (viedla k zniceniu motora). Dnes uz hovori, ze Alfu nikdy viac...a bohuzial Alfa stratila dalsiu "dusu", aj keby hned uz so 159 nebol problem. Proste, tato povest sa s AR/Fiatom taha. A Alfisti by sa nemali hnevat, pretoze sa taha na zaklade niecoho...(aj ked nechcem generalizovat, a veriz, ze su auta ktore cely cas jazdia OK). Toho niecoho, co sa zrejme v takej miere neobjavuje u inych...
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 11:53
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Uz jsem tu kdysi psal ze Alfista jsem, ale nezbyva mi nez souhlasit s vetsinou toho co jsi napsal. Co se tyce marketingu Fiatu a potazmo AR tak je opravdu dost chaby a po oznameni, ze jde ten a ten model do vyroby a prodeje tak jakoby se po propagaci slehla zem. Dale rozmisteni prodejen se mi zda v nekterych pripadech dosti nestastne. Jsou zapadle na mistech, kde je clovek z hlavnich tahu nevidi a to si myslim dela hodne. Co se tyce poruchovosti, tak znam spoustu lidi, kteri s Alfou nemeli jedinej problem, nebo aspon ne tak fatalni jako je opakujici se zavada, ktera vede ke zniceni motoru. Samozrejme vim i o lidech, kteri motor menit museli, ale z vetsi casti to bylo zavineno jejich chovanim se k autu. Pokud vim tak treba motory TS byly nachylne na kvalitu oleje, na coz dost lidi jaksi pozapomelo a nezridka jsem byl svedkem toceni motoru do maxima za studena. Ale jak jsi napsal nelze generalizovat a bohuzel zavady se vyskytuji i bez zapricineni majitelem. Co se tyce prdsudku k AR tak jsem toho nazoru, ze jsou z nemale casti zapricineny (aspon co se tyce CZ/SK) tim, ze po padu minuleho rezimu se sem zacali dovazet vozy co nejlevnejsi, ktere se nasledne sypaly + plus by se dal pricist v podstate nijaky servis (v te dobe). V dnesni dobe bych chybu nejspis videl i v urcite laxnosti a mozna i neodbornosti osazenstva znackovych servisu (nekterych), protoze co jsem mel moznost slyset tak nektere pribehy a zkusenosti se rovnaji spise hororu. Nevim jestli je mu usudek spravny, ale prijde mi, ze AR mela problemy s kolisajici kvalitou vyroby a tim padem vetsim procentem "patecnich kusu" nez jine znacky a dusledek toho je vetsi procento nespokojenych majitelu. No nezbyva mi nez doufat, ze tento nesvar byl co se tyce odkazu tam me se pouze otevre okno a nic v nem...asi chyba u me
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 11:57
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Aj no me to dneska jde.....takze oprava: Nezbyva mi nez doufat, ze tento nesvar byl odstranen. P.S...k odkazu...me se po kliknuti na nej zobrazi pouze okno a nic v nem, nejspis chybu u me ;-\
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:04
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Ano, takmer so vsetkym suhlas. Ten problem u znameho bol prave s unikom oleja, resp s jeho obrovskou spotrebou. Niekolkokrat to auto bolo na pozorovani v servise, ale vystupy z motortestera vraj boli OK. Az doslo na tretikrat k zniceniu motora a spatne mu povedali, ze jazdil bez oleja. Pravdou je, ze to casto vytacal do vysokych otacok, a choval sa k tomu auto "sportovo" (brutalne), ale ono to je "trosku" problem vyrobcu. Ak sa vo vsetkom co robim profilujem ako emocionalna sportova znacka, musim ratat ze si moje auta nebudu kupovat uzkostlivi otcovia rodin, ale ludia, ktori tomu daju zabrat. A aj technika a vydrz tomu musi zodpovedat... ;-)
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:17
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Jasny s timhle nazorem taky souhlasim. Co se tyce vytaceni tak mi slo spise o to kdyz to nekdo zene do maxima pri neohratem motoru. Samozrejme,ze kdyz prodavam vyrobek, ktery oznacuji jako sportovni tak musim pocitat s tim, ze se taky tak bude pouzivat. Jinak problem tveho kolegy mozna nebyl az tak v motoru jako v servismanech. Spousta Alfistu na ofiko servis zanevrela a radsi jezdi k lidem, kteri se Alfama zabyvaji uz drahne let, coz samozrejme neni mozne u novych vozu. Takze osobne vidim jako velky problem jiz zminenou laxnost a neodbornost. Holt by to chtelo delat vic se srdickem a umem ;-), ale to je uz asi jina diskuze
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:31
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Ano, jasne...aj ten "nas" servis je katastrofa. A to dost velka. Ale to je uz potom fakt o tom, ze majitel centra proste musi vediet, ze si bud "nepostavi k domu bazen" a tie peniaze da na platy a prilaka/udrzi kvalitnych ludi, alebo si ten "bazen dopraje" a v servise mu budu za par supov furt fluktuovat ludia, ktori "spinavu" servisnu pracu robia len preto, ze "ten Vietnmec na trhu zatial ma v stanku ako predajcu niekoho ineho, tazke mna tam teraz nechce".
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:34
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:39
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:42
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
:yes: naprostej souhlas
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 12:46
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Jinak, mozna to nejni jen problem majitele toho urcite centra(i kdyz nejvetsi cast pada dle meho prave na nej), ale i oficialniho dovozce. Prece, kdyz dovazim nekam jakykoli vyrobek, tak musi byt i v mem zajmu aby sluzby fongovaly tak jak maji. Nevim do jake miry je mozne vytvaret tlak dovozcem na prodejce, ale mozna by to pomohlo
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 12:55
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Dovozcovia maju k dispozicii velmi silne paky na predajcu, aby ten splnal iste standardy. Na to su niekolko 10- az 100- stranove manualy, ktore u kazdej znacky predpisuju vsetky mozne veci pre dealerov. Problem je v tom, ci ich chcu uplatnit alebo nie. Zaciatkom 90. rokov boli dealerstva rozdavane kde-ako a kde-komu a nad kvailtou sa prizmurili oci. Islo iba o pokrytie trhu s tym, ze to ostatne sa bude postupne zlepsovat. Boli importeri a dealeri, kt sa zlepsovali...ale su aj taky, co na to kaslu. A importer moze iba tazko vylucit dealera zo siete, pretoze by tym "vycistil pole" v prospech konkurencie. A ono je istym sposobom lepsie mat zleho dealera, ako nijakeho. Obzvlast ked je jediny v meste / regione. (Hore, kde mi to nepridalo reakcie som chcel iba oprait slovo "takze" :-) ;-) )
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 13:12
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Ono to asi bude prave o te chuti a srdicku. Myslim ze by se reseni naslo i kdyz by to bylo bolestive. Myslim ze by se nasel dostatecne solventni clovek, nebo uskupeni lidi, kteri by mohli prevzit zastoupeni v tom danem regionu po "zlobivem" dealerovi. Mozna, kdyby ostatni videli, ze je mozne nekoho vyloucit z oficialni site prodejcu tak by se zlepsily sluzby...rekneme takovej system odstrasujiciho pripadu. Ale porad je to jen mozna, asi, kdyby a ta chut se tomu zacit venovat nejpis taky chybi :-(
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 14:18
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Vidim to rovnako ako Ty. Ja sa teraz pokusam o nieco podobne ale s inou znackou. Otazka je, kde je u investora hranica znesitelnosti u ne(navratnosti) vlozenych prostriedkov a to aj pri tom, ze by chcel ukazat, ze ma ludi kt. pre to maju to srdiecko a chcu ukazat ze sa to da. Nakoniec to vzdy skonci u penazi (myslim teraz je taka doba...a nie som si tiez isty, ci v case a priestore v ktorom zijeme je mozne cakat ze ludia ktori zdielaju nejake vyssie hodnoty a maju schopnosti ich aplikovat do reality najdu investora, ktory tie hodnoty zdiela tiez, resp. si ich osvoji a bude schopny a ochotny znasat v mene vyssich principov aj nejake straty. ;-\ Jedina relativne schodna cesta tak vedie iba cez poziciu u importera znacky, kde clovek so srdieckom pre auta dokaze ovplyvnit vela (ak sa samozrejme moze opriet o silu a ochotu priamo u vyrobcu). A samozrejme, ten importer musi byt dcerou vyrobcu. Ak to je "domaci" subjekt, tak sa tam uz premieta trosku pokrivena filozofia toho, ze sa vsetko vnima iba a len cez peniaze. A potom to je tiez o ludoch s ktorymi robis. Vacsinova populacia je "priemerna" (nemyslim to pejorativne) a tak aj u importerov su ludia vacsinou "priemerni". Mozno na to aj maju vhodnu skolu, a su aj radi a hrdi, ze pracuju v inom a prestiznejsom prostredi ako je napr. manazovanie mliekarne,.... ale chyba tam to srdce a vasen pre auta. A to je strasne citit. :-( Rad by som sa niektorych ludi spytal na znacku u ktorej robia, na jej historiu a smerovanie, na to ci chapu, preco boli urobene u sefov znacky nejake rozhodnutia, a ci ich vedia pochopit a preniest do reality. A ako to urobit co a najucinnejsie (btw. toto vsetko napriklad podla mna nezvladaju u Nissanu). Rad by som sa ich spytal, ake knihy maju doma o autach, ci by trebars vedeli uviest nejake "pribehy" automobiliek, alebo ich historickych obdobi, a ake z toho plynie poucenie (vseobecne, ale aj pre ich firmu a ich rozhodnutia). Rad by som sa ich spytal,ci miluju auta tak, ze investuju aj do zbierky nejakych modelov. To vsetko a milion inych otazok by ukazalo ako moc im bije srdce pre auta. Lenze spytat sa to nemozem, pretoze ludia su na seba vacsinou precitliveli. A podobne otazky by asi "velkym manazerom" ukazali, ze auta a vsety tie veci okolo skor iba "miluju", nez by ich milovali naozaj. ;-\ :-(
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 15:02
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Presne tak..jak jsi napsal..kdyz mas to srdicko a chut, tak ti vetsinou chybi penize a ty co maji penize, tem se nedostava te chuti a elanu. No treba se mi jednou povede dostat se na misto (pracovni u AR >:D) odkud bych mohl ovlivnit aspon par lidicek. Nemyslim ovlivnit ve smyslu jim neco narizovat, ale zkusit je presvedcit o tom, ze kdyz se bude neco delat s laskou, tak se to projevi i na tech penezich. Sice je to cesta delsi a narocnejsi, ale podle me se tim vytvori pevnejsi zaklady pro dlouhodobejsi uspech. Drzim palce at se to aspon tobe povede :-)
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 15:15
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Ja drzim palce Tebe. ;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 6. 2006 15:24
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
:-) :yes: :yes: Chválím. Kdyby byla taková aspon 1/3 obyvatelstva, tak by bylo na světě mnohem veselejc a nejen to. ;-)
neregistrovaný "sys"
2. 6. 2006 15:46
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
:yes: :yes: :yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:37
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Dobrej text... :yes: :yes:
neregistrovaný "wolff"
2. 6. 2006 19:06
Re: Diagnoza Alfy v CR/SR
Hele ti dealeři jsou problémoví všude... Někde jsou lepší někde horší... Bohužel tady nikdy nebudou v servise Italové... ne jinak, Alfa je stejně bezproblémové auto jako jiné (třeba BMW). Prodejní místa jsou trochu horší, je to dané tím, že opravdu náš trh není pro Fiat v této chvíli zajímavý. Ale podle toho co sem měl možnost číst, tak na nás určitě nehází kakáč. Řešením pravděpodobně bude jednotné velení ve stylu, který zvolil GM. Přesunou to doˇBudapeště nebo Varšavy a bude. Já osobně sem si našel dobrý značkový servis na Fiat a nemůžu si stěžovat. Myslím, že je lepší než nejlepší VW servis vzhledem k faktickým schopnostem majitele servisu. Perfektní odbornost, znalost aut, není pouze výměník... Takže já po osobní zkušenosti vím, že v tomhle problém není.
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 04:36
Re: Napis kde!
pls ;-)
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 04:31
Re: Napis kde!
Marko naprosty souhlas s propagaci a katastrofalnim servisem Fiatu a Alf v CR. Co se tyce poruchovosti tak tam veru nevim... BMW ma podobne jako Alfa diky profilaci jako sportovni znacky problemy s nadmernym opotrebenim / kazivosti nekterych dilu (ventilove rozvody, zadni naprava, rozvodovka, optrebeni motoru etc.). To co rikas ty je extrem, ktery se stava minimalne. Mam kamarada, co vlastni servis v Ita. Dela vsechny auta, ale je i autorizovanym servisem na Fiat AR, Lancia. On rika, ze Alfa je na tom s poruchovosti naprosto stejne jako Audi nebo BMW. Vsechno ma sve mouchy a obecne u meho znameho plati tyto znacky spis jako vice poruchove - je to do jiste miry dano take sportovnejsim vyuzitim a politikou vyrobce. Pokud mas hodnotit 3-4 lete auta s min 100.000 najetych km, tak na opravy a nahradni dily je v Ita nejdrazsi BMW 3, tesne nasledovana Audi A4 (nakladne preventivni vymeny) a pak az Alfa 156 - je pry dano i nizsi hmotnosti a mensim opotrebeni soucastek podvozku. Jinak je fak ze z vyse jmenovanych znacek ma Alfa jasne nejvic problemu s elektronikou a alektrikou. Co se ale tyce jinych zavad, tak az na praskle klinove remeny je vetsinou pod prumerem... (preventivni vymeny se berou jako zavada - stoji totiz stejne penez ;-) Tohle jsou jen moudra clveka kteremu verim, uplne stejne na urovni tve zkusenosti... Povest Fiatu a AR v CR je hodne na vrub ojetinam ze zacatku 90 let. Soucasne meodely jsou plne srovnatelne s cimkoliv co lze na trhu koupit. Jen ten blok v lidskych hlavach zustal...
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2006 08:32
Re: Napis kde!
OK, ja to beriem.....;-) Uz so povedal, ze nechcem generalizovat. "Ja mam" bohuzial s Alfou iba tuto skusenost, ktora zapada do toho ramca, nech uz vznikol na zaklade ojazdenych aut, alebo cohokolvek ineho. Takze ano v "globale", a u niekoho ineho moze byt ta skusenost ina... Len ma mrzi, ze sa to s Alfou taha, a potom sa stane "prave mne" ze sa to potvrdi...
5. 6. 2006 01:04
Re: Napis kde!
Každému se to potvrdí... Znám kolegu - koupil 156 a brzy dolítal... vysypal se motor... něco, co jsem nezažil ani u Oltcita... a že to bylo éro.
neregistrovaný "Jan"
5. 6. 2006 07:16
Re: Napis kde!
aaa opet mudrlant gti, ja jsem zase mel 4 alfy - 2 x 147 a 2 x 156, motory 2.4, 1.9, 1.6 a opet 1.9 a vse je OK!!! Sype se naopak nas ubohej passat v praci. Milionkrat ALFU nez vw!!!!
6. 6. 2006 00:05
Re: Napis kde!
No, mrkni do statistik... ne, že bych je přeceňoval, ale když v nich někdo roky obsazuje poslední místa, o lecčems to vypovídá...