Alfa Romeo: nenápadné změny pro modely Brera a Spider na rok 2008
Pro Alfy Romeo Brera a Spider si v automobilce připravili pro modelový rok 2008 několik drobných vylepšení. Na exteriéru těchto dvou modelů se změnil pouze znak na zádi, kterým se po stisknutí otevírá víko zavazadlového prostoru. Dalšími novinkami, které mohou vylepšit vzhled karoserie jsou nový bílý lak Ice White a nová příplatková osmnáctipalcová kola.
V interiéru jsou použity nové materiály a u modelu Brera může být použito černé čalounění od koberců podlahy až po strop, které má přispět k zvýšení sportovní atmosféry za volantem. Pro Breru i Spider jsou připravena nová přední sedadla a hliníkové pedály. Změněna je grafika přístrojů, ovládání satelitní navigace a klimatizace.
Standardní vybavení pro kupé i otevřené provedení na rok 2008 zahrnuje systém VDC (Vehicle Dynamic Control), sedm airbagů, duální klimatizaci, tempomat a sedmnáctipalcová litá kola. Příplatková výbava nabízí xenonové světlomety, osmnáctipalcová a devatenáctipalcová kola, audio systém Bose, systémy Blue&Me a Blue&Me Nav, měnič CD a systém sledující tlak v pneumatikách.
Nabídka pohonných jednotka pro modely Brera a Spider zůstává prakticky beze změn a zájemci o tyto modely mohou vybírat ze dvou zážehových motorů a jednoho vznětového agregátu ve dvou stupních nastavení výkonu. Benzinové motory jsou zastoupeny čtyřválcem 2.2 JTS o výkonu 136 kW (185 k) a šestiválcem 3.2 V6 s výkonem 191 kW (260 k). Vznětové pohonné jednotky zastupuje čtyřválec 2.4 JTDM, který má ve spojení s automatickou šestistupňovou převodovkou výkon 154 kW (210 k) a s převodovkou Q-Tronic disponuje výkonem 147 kW (200 k).
Pro verze s pohonem předních kol bude v modelovém roce standardním vybavením systém Electronic Q2, který má přispět k zlepšení jízdních vlastností
Stejně jako u modelu 159 i u Brery a Spideru došlo na přepracování podvozku a použití hliníku. Na vozech jsou použita nová hliníková ramena přední nápravy, odlehčené stabilizátory a čtyřválcové modely mají jednodílné hliníkové brzdiče na předních kolech. Tak jako u sedanu a Sportwagonu i zde mají tyto úpravy přispět především k odlehčení, ale Alfa Romeo, tentokrát neuvádí o kolik kilogramů.