Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo: nenápadné změny pro modely Brera a Spider na rok 2008

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Dalšími zástupci automobilky Alfa Romeo, kteří se na ženevském autosalonu představí v podobě pro rok 2008 jsou modely Brera a Spider. Automobilka u těchto modelů provedla pouze decentní změny.

Pro Alfy Romeo Brera a Spider si v automobilce připravili pro modelový rok 2008 několik drobných vylepšení. Na exteriéru těchto dvou modelů se změnil pouze znak na zádi, kterým se po stisknutí otevírá víko zavazadlového prostoru. Dalšími novinkami, které mohou vylepšit vzhled karoserie jsou nový bílý lak Ice White a nová příplatková osmnáctipalcová kola.

V interiéru jsou použity nové materiály a u modelu Brera může být použito černé čalounění od koberců podlahy až po strop, které má přispět k zvýšení sportovní atmosféry za volantem. Pro Breru i Spider jsou připravena nová přední sedadla a hliníkové pedály. Změněna je grafika přístrojů, ovládání satelitní navigace a klimatizace.

Standardní vybavení pro kupé i otevřené provedení na rok 2008 zahrnuje systém VDC (Vehicle Dynamic Control), sedm airbagů, duální klimatizaci, tempomat a sedmnáctipalcová litá kola. Příplatková výbava nabízí xenonové světlomety, osmnáctipalcová a devatenáctipalcová kola, audio systém Bose, systémy Blue&Me a Blue&Me Nav, měnič CD a systém sledující tlak v pneumatikách.

Nabídka pohonných jednotka pro modely Brera a Spider zůstává prakticky beze změn a zájemci o tyto modely mohou vybírat ze dvou zážehových motorů a jednoho vznětového agregátu ve dvou stupních nastavení výkonu. Benzinové motory jsou zastoupeny čtyřválcem 2.2 JTS o výkonu 136 kW (185 k) a šestiválcem 3.2 V6 s výkonem 191 kW (260 k). Vznětové pohonné jednotky zastupuje čtyřválec 2.4 JTDM, který má ve spojení s automatickou šestistupňovou převodovkou výkon 154 kW (210 k) a s převodovkou Q-Tronic disponuje výkonem 147 kW (200 k).

Pro verze s pohonem předních kol bude v modelovém roce standardním vybavením systém Electronic Q2, který má přispět k zlepšení jízdních vlastností

Stejně jako u modelu 159 i u Brery a Spideru došlo na přepracování podvozku a použití hliníku. Na vozech jsou použita nová hliníková ramena přední nápravy, odlehčené stabilizátory a čtyřválcové modely mají jednodílné hliníkové brzdiče na předních kolech. Tak jako u sedanu a Sportwagonu i zde mají tyto úpravy přispět především k odlehčení, ale Alfa Romeo, tentokrát neuvádí o kolik kilogramů.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Avatar - MajoThePuk
24. 2. 2008 21:13
Re: ....úžasné
Tu ho asi nikto nechape len on sam seba a mysli si, ze je zaujimavy.
Avatar - MajoThePuk
24. 2. 2008 21:12
Re: ....úžasné
Ani mi neuveris, ale normalne som to po anglicky nemusel ani hladat to ma napadlo uplne samo...obcas sa kukni na svoju gramatiku a potom tu kvakaj lol..inak vidim, ze uz nevies o com pisat tak to zahovaras nepodstatnymi vecami..co uz
Avatar - Enzo
22. 2. 2008 16:06
Re: ....úžasné
Opět mě strašně bavíš - ty jsi komik. Já jsem pologramotný - díky za analýzu, ale jako analytik by ses neuživil panáčku, dej si dva prášky a hoď se do klidu.
Demagogie z tvojeho příspěvku přímo čiší, jak asi mohu citovat tvoje žvásty, který jsi nenapsal, přečetl sis to po sobě? Opravdu inteligentní výlev.
Záchvaty vzteku netrpím, neměj péči.
Pro tvůj klid ti doporučím, dej si odchod, pod články o italských autech nelez a už se radši vůbec nevyjadřuj, protože je to snůška nesmyslů.

Ad odlehčení - o 100 kilech se mluvilo u verze GTA to za prvý.
Za druhý došlo k odlehčení podvozkových částí.
Když si porovnáš hmotnosti A 159 s konkurencí z německa, je na tom o 30 - 50 kg hůř.

Nehledě na to že A159 patří ve svojí třídě k tomu nejlepšímu co má náhon na předek a to si myslím je rozhodující.

Opět se musím smát.......inteligente.
Avatar - MajoThePuk
22. 2. 2008 08:33
Re: ....úžasné
UNFUCKING BELIEVABLE...mám známeho psychyatra dám ti číslo on ti pomôže určite. No dobre, teraz vážne.

Z tvojich príspevkov je jasné a okaté, že proste talianske autá nemusíš. Ďalej je tam vidieť, že sa veľmi nemáš v láske s ENZOM a A2...a ešte vidím, že tam spomínaš nejakú negramotnosť alebo demenciu neviem presne už. NO ja by som k tomu napísal asi len toľko:

Keď sú pre teba zaujímavejšie autá ako 159 (s tým novým Superbom si ma pobavil), nerád čítaš reakcie od Enza a A2, tak mi pripadá, že naozaj si negramotný a dementný TY, pretože normálny beloch, ktorý nemá rád autá danej značky a nemá rád určitých ľudí sa predsa vedome nebude prihlasovať do diskusí, kde sa obidva subjekty vyskytujú..tak mi prepáč ak som ťa urazil, nebolo to mojim cieľom, ale naozaj mi to tak pripadá. Ja taktiež nemusím npr.francúzov a snažím sa sa proste veľmi nezapájať do diskusí, lebo sa to zvrhne z debaty o autách na podpriemerné osočovanie a dokazovanie si veľkosti vtáka..

K tej alfe...povedali, že zížia hmotnosť...ráta sa s tým pri facelifte(väčšina automobiliek robí zmeny pri faceliftoch), takže to, že oni znížili hmotnosť pre modelový rok 2008 neznamená, že ju neznížia pri facelifte. Ako tu už niekto napísal, Brera nie je ľahký športiak ani jej o to nejde..je to skôr GT pri ktorom je hmotnosť menej podstatná, aks a pozrieš na konkurenciu tiež to nie sú atléti..ale keď sme pri hmotnosti..vie niekto o alfe napísať aj iné či každý len doblba bude písať o tej hmotnosti, ktorá nie je vlastne taká podstatná? V 159 aj Brere ide viac o eleganciu a luxus ako o dravé športové výkony..uvedomil si to niekto?
Avatar - Enzo
21. 2. 2008 18:59
Re: ....úžasné
Opět co slovo to perla, přímo nabitý příspěvek myšlenkami.
Trochu to sice smrdí diktátem a rudým komančem, tenkrát se taky musela držet huba a krok, dneska to chce jeden beránek znovu.
Doufám že tě z toho dneska klepne, protože za dnešek se tu píše o Alfách dost. Tak si to užij panáčku.

Takže dnes jsme se dozvěděli že Fiat má jeden model a z toho deriváty od Lancie přes Alfu a možná to končí u Ferrari. Bravo to je myšlenka roku, možná i století, začalo to Pandou a končí to F599.