Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: To tady dlouho nebylo! Alfa Romeo odsouvá plány na velký sedan

Zdálo se, že italského konkurenta pro BMW řady 5 nebo Jaguar XF se konečně dočkáme už příští rok, z posledních zpráv ale vyplývá, že tomu tak nebude.
Zpět na článek
19. 9. 2017 13:53
19. 9. 2017 20:15
19. 9. 2017 14:14
19. 9. 2017 14:15
19. 9. 2017 15:55
19. 9. 2017 17:38
20. 9. 2017 07:15
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2017 13:15
Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
ji všichni obdivují, ale odvahu na koupi už má jen málokdo. Kdo by měl taky důvěru k autu, kterému odložili premiéru tolik krát, že konkurence mezitím má nový model.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
19. 9. 2017 13:24
Re: Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
ono hlavně ta kvalita evidentně furt není ono, viz ty aféry v USA kde to xy novinářům během testů zdechlo nebo padlo do nouzáku po ujetí 2 kol na okruhu nebo pár set km po silnici >:D
19. 9. 2017 13:54
Re: Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
Nechapem, ze v dnesnej dobe, ked je vacsina dielov od externych dodavatelov, nedokaze Alfa stale postavit aspon priemerne kvalitne auto. Clovek by myslel, ze to uz pri dnesnych technologiach nemoze byt az taky problem.
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2017 15:54
Re: Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
To bude tím, že FCA nakupuje díly levněji a méně kvalitní. Prostě dohodne si nižší cenu, ale má větší zmetkovost.
19. 9. 2017 19:32
Re: Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
Presne! Blbečkovia uhrajú nízke ceny a dodávateľ cez subdodávateľou dodá odpad!
19. 9. 2017 23:12
Re: Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
100 X opakovaná lež.....
Avatar - Barrichello
20. 9. 2017 08:42
Re: Alfa Romeo si vybudovala takovou pověst, že
žádná lež, ale fakta...
19. 9. 2017 13:53
Velký sedan
podle mě nedává v dnešní době pro Alfu moc smysl, prodeje by nebyly moc velké a jen by kanibalizoval Ghibli.
Rozbalit vlákno
1
19. 9. 2017 20:15
Re: Velký sedan
Byl by to jen další fiat....
19. 9. 2017 14:06
Podivné priority
První, co by měla Alfa udělat, pokud chce zvýšit prodeje Giulie, je zavést do výroby dvoulitrovou benzinovou verzi s manuální převodovkou. Její absence v nabídce je ostudná a skandální! Hned poté by měla následovat Giulia Sportwagon, které by se na řadě evropských trhů prodávalo podstatně víc, než sedanu. Snad by ta odlišná záď nestála zase takový mailant. Ale Alfa je zřejmě s prodeji Giulie spokojená a marketing neřeší, že... ;-\ :-( :'-( :-O :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
19. 9. 2017 15:14
Re: Podivné priority
Souhlas, s tím manuálem je to velký fail a kombi by rozjelo prodeje aspoň v EU.
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2017 18:35
Re: Podivné priority
suhlas Arese... a za dalsie ( uz sa opakujem xy krat ) chyba mi u alfy 5 dverove MiTo ... mozeme len hadat kolko by MiTo predavalo keby sa vyrabalo aj v 5 dveraku... ale iste by predavalo viac ako dvojnasobok sucasnej mizerie... a este by to k Stelviu chcelo nejake mensie SUV/cross ktory by to tam tahal predajmi... ( nieco ako evoque ) lenze to by sme od alfy asi uz chceli moc.. po ukonceni 159tky a 166tky to tam proste uz nefunguje a dnes by som si kludne uz radsej kupil ( mat nejaky ten melon navyse ) nejaku optimu GT alebo arteona ako auto od znacky ktorej buducnost je stale vo hviezdach a kde stale nevies co bude zajtra... neviem kto to tam riadi ale asi aj 5-6 rocne dieta by to zvladlo lepsie a prislo na to skor co alfe k prezitiu chyba a co vyrabat a naopak co uz moc neriesit
25. 9. 2017 10:28
Re: Podivné priority
Ty seš chytré, néseš posrané ?
Avatar - wakantanka
19. 9. 2017 14:14
p. Bureš !
Zase varíte z vody, alebo nám prezradíte aj zdroj zverejnených informácií?
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2017 14:15
Combi !!!
Je mi to líto, ale pro příští rok nebude nic a to se vsadím o co chcete. Na to nemůžou být peníze, nevím z čeho. Prodej sedanu v Evropě je diskutabilní, na to je tu 3D a Alfa by měla jít svou cestou a ne se pořád chtít s nimi srovnat. Bez kombíku, klasického dvoulitru a manuální převodovky za rozumný peníz , to je cesta do pekel . Do améru se měli cpát až se rozjede Evropa, kde je pořád ještě šance se uchytit. Obávám se, jestli půjdou ještě prodeje dolů, budou potíže /už asi jsou teď/......
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2017 15:55
Re: Combi !!!
Proč máš za popis reálného stavu mínus nechápu.
Avatar - Jaros71
19. 9. 2017 17:38
Re: Combi !!!
To je velmi trefné..bohužel !
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2017 14:46
Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
chce to nové Mito postavené na zbrusu novým Puntu. Není. A novou Giulietu by už taky měli postavit, ale turecké Tipo určitě není na použitelné platformě.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - twistedTSD
19. 9. 2017 15:17
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
Mám zato, že nová Giulietta se neplánuje a Mito už vůbec. Ono to vypadá, že se neplánuje vůbec nic, jen dalších 10 let živořit se dvěma modely po jedné karosářské variantě. Cítím další prů*er.
19. 9. 2017 15:38
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
má pravdu předsedo
Avatar - speedfred
19. 9. 2017 17:43
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
To nikto nepochváli Alfu ?? :'-(
aspoň za dizajn či rwd
Avatar - twistedTSD
19. 9. 2017 17:57
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
Tak jako jo, včera kolem mě uličkou projížděla bílá Jůlie Q4 a oči jsem z ní nespustil. V podstatě se mi ani tolik nelíbí, ale má něco do sebe.
Avatar - speedfred
19. 9. 2017 18:02
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
občas ich vidím na ceste,je to krásavica a čumím po nej ako po nejakej modelke :yes:
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2017 18:22
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
stelvio je moc pekne... mne tento jeho obly masivny styl sedi daleko viac prave na SUV kasni.. kdezto giulia mi uz nejako moc pekna nepride
Avatar - speedfred
19. 9. 2017 18:27
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
Ty nemáš vkus !!!! >:D (ftipkujem)
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2017 18:40
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
stelvio je ok... aj levante od maserati ... tu mi ten goliasovsky dizajn sedi... na giulii ale uz nie... ;-\
Avatar - speedfred
19. 9. 2017 20:34
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
SUV moc nemusim ale Stelvio vypada pekne,hlavne v "kvé véčku" to som stekal >:-[]
19. 9. 2017 21:51
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
No, psalo se, že má přijít Gulietta RWD s využitím platformy Giulie.
Avatar - twistedTSD
19. 9. 2017 23:26
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
Psalo se leccos, ale poslední mnou zaznamenaná informace zněla, že na Giuliettě ani Mitu se nepracuje. Ono je v FCA zvykem měnit plány co týden.
Avatar - Barrichello
20. 9. 2017 08:47
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
Oni totiž v reálu nemaj na nic peníze, sice furt házej čísla, jak FCA snižuje dluh, zvyšuje zisky ale už nepíšou, že třeba takový Chrysler představil za 7 let co to vlastní 2 nové modely a z toho jeden byl totální propadák.

Dodge ještě lepší, ti představili jeden ejdiný nový model - taky propadák.

No a protože v USA začali klesat už i prodeje obstarožních pikapů RAM kompletně vyvinutých a dotažených za dua Daimler/Cerberus......v podpstatě je drží nad vodou Jeepy, Ferrari a mírně se zvedající prodeje Alfy.

A v Evropě ještě sem tam prodaj nějaké to Tipo, 500 a hlavně užitkáče.

Ale do vývoje, inovací, motorů jde naprosté minimum a snaží se žít z toho co levně nakoupili a čekaj asi na zázrak nebo že je někdo koupí....
Avatar - wakantanka
20. 9. 2017 16:18
Re: Alfa stejně nemá na velký sedan jméno, ale
Mi vysvetli ako nieco v aute vyvinie kapitalovy holding ...
Avatar - Avanti
19. 9. 2017 17:42
sedan nebude, bude
big Stelvio. ;-)

Ale uznávam, že 2.0 6MT chýba a Giulia Kombi tu mala byť už na predajniach.
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2017 17:48
AR roste dvouciferně...
...myšleno v procentech samosebou. Dost dobře nechápu co je nahoře za komenty.

Naprosto jasně se ukázalo, že stěžejním produktem je SUV Stelvio, opět stejně jako u Jaguaru jsem si téměř jistý, že pokud by SUV přišlo dříve než nové sedany, ty by se následně prodávaly lépe.

Kombi na tom nic nezmění, ani teoretiky co pláčou nad manuálem v dvoulitru a evidentně bude spíš problém v kupní síle.
Větší problém vidím v absenci dostupného šestiválce a otálející nabídku naftové V6 použité např v Ghibli.
Rozbalit vlákno
1
19. 9. 2017 18:06
Re: AR roste dvouciferně...
Možná by ještě k většímu růstu pomohlo nějaké menší( kompaktní) suv, nebo crossover. Dát mu hezké šatičky by AR a (v rozumné míře) využít techniku od Fiatu. Cpát se do vyšší střední...... myslím není dobrý krok. :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2017 18:13
a k comu dnes alfe velky sedan
ked vsade frcia uz crossy a SUVecka... ved ani "mensia" giulia sedan predajmi zatial ziadna slava ... keby radsej spravili 5 dverove MiTo a potom nejake sikovne dostupne cuore sportivo ktore by mohlo konkurovat MX-5-ke ... akoze nechcem hrat mudreho ale v case nastupu crossov a SUVecok alfe velky sedan k zachrane uz rozhodne nepomoze ... to uz najskor treba nejaky mensi cross spravit ( predsa len stelvio je uz dost velke a drahe ) nieco cim by povedzme konkurovali evoque-u alebo nejakej Q2-ke ...
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2017 19:34
Alfa je v sračkách ...
... ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
19. 9. 2017 20:31
Re: Alfa je v sračkách ...
nie,nie,nie a verím ze nie!! dalsie auto BY som chcel QV
20. 9. 2017 07:15
Dva pohľady
Na úspech, alebo neúspech predajov sa treba pozrieť z dvoch pohľadov. Ak chcela Alfa Giuliu predávať ako masovku strednej triedy a výrazne vyššiu cenu si ospravedlniť niečím špeciálnym, napr. objektívne špičkovými jazdnými vlastnosťami, ktoré mimochodom 2/3 majiteľov (hlavne majiteliek) tejto triedy vôbec nezaujímajú, môžeme sa baviť o totálnom neúspechu. Absenciu verzie kombi na tomto mieste treba považovať za úplný fail, ktorý ukazuje na neschopnosť manažmentu racionálne uvažovať. Ak sa ale na predaje pozrieme optikou „prémiovej“ triedy, do ktorej sa Giulia tlačí (chce tlačiť), tak predaje na úrovni cca 3500 – 3800 ks za mesiac nie sú žiadnou tragédiou. V niektorých mesiacoch sa dokonca Giulie predalo viac ako Jaguaru XE. Otázka, čo je to vlastne tá „prémia“ a či Giulia do nej naozaj patrí. O tom rozhodnú zákazníci a zatiaľ to vyzerá, že postaviť krásne, technicky vyspelé a špičkovo jazdiace auto je jedna vec, ale dokázať ho predať úplne iná. Za seba hovorím, že najväčším problémom predajov bolo nekonečné odkladanie uvedenia na trh, čo potencionálnych zákazníkov zneistilo, aktuálna absencia verzie kombi, ktorá v tomto segmente tvorí polovicu predajov a samozrejme sebavedomá cena, ktorá bude musieť ísť o cca 3 – 4 000 € dole, inak to bude posledný sedan tejto značky a so Stelviom (ktorého sa napr. za minulý mesiac predalo viac) možno aj posledné modely vôbec.
Rozbalit vlákno
0