obecně celé FCA tam míří do kopru,Chrysler meziroční ztráta 39% , Dodge ztráta 17% ; Jeep ztráta 7%, fiat 9% a celé to zas drží RAM >:D
A zde opěvované legendy typu obludný Cherokee u žasi 6 měsíců po sobě neustále meziroční pokles, ten lednový už čítal krásných 25%. Přesně jak sem říkal - trh se nasytil a obludy už nikdo nechce. Nechci se tu kasat, ale zas sem měl pravdu >:D
a FCA stále nic nedělá, sedí, čeká a prodává 8 let staré modely typu Charger a 300 a má tak bohaté modelové portfolio, že u značky Chrysler čítá 2 vyráběné modely, U Jeepu 4 a u Dodge 5 a z toho jeden má brzy končit.
Teeda, bohatší nabídku má snad i Lincoln co prodá měsíčně 8 tisíc aut >:D >:D
Boom se nedostavuje, ale nelze popřít, že celé FCA stále roste. Všude produkují zisk, umořují dluhy, akcie rostou... situace je nejlepší za mnoho mnoho let. [odkaz]
Jinak místo tlachání o ničem, k tématu.
Kupé je super, ale v počtu prodejnosti "jen" prestižní model. Bez kombíku díru do světa neudělají. Vzhledem k tomu jak přidávají motory a verze postupně, tak prodeje jsou zatím jen průměrné. Tahounem Giulie je a bude Evropa, a tady to jinak zkrátka nejde. Nevím nad čím pořád přemýšlí :no:
Ten Tvůj Cadillac by byl bez Obamy a pomoci vlády USA už dávno po smrti.
Mrkni na město duchů Detroit... 8-s tam se lidi bojí jít ven na ulici.. >:-[]
FIAT zachránil Chrysler před krachem..oni nějak ti amíci jsou celkem automobilově v háji.
GM nic moc , a Ford se taky sotva klepe..
Danové polplatníky v USA to stálo majlant..a výsledky nikde.
Cerberus dotahoval tu druhou generaci prodávanou doted, v roce 2009 to bylo připravené k výrobě, akorát krize a nástup Fiatu to odsunuli o rok. Ale to auto bylo hotové. Takže ve výrobě je aktuálně věc z roku 2009 - tedy 8 let stará. Původní 300C se dělalo POUZE 6 let - 04-010. Tohle už 2 roky přetahuje neb FCA nemá děngy.
Esli to nebude tím, že v centru Detroitu není žádná továrna, ty továrny sou kolem Detroitu v rámci Michiganu a pokud je mi známo poslední zavřelo právě FCA a to Sterling Heights Assembly plant kde se vyráběl Chrysler 200.
kterej postupně opadá a místo toho se kupují crossovery a SUV. Poslední novej kombík kterej nekupovala firma si ze soukromých lidí koupil akorát loni jeden soused - I40 kombi.
Jinak je to všechno Kuga, Edge, Tiguan, ASX, Tuscon, Grandčíro, Yeti + pak sedany a hathbacky.
To asi jo ... Ono to bude asi fakt tím, že se asi do 2008 musely kupovat auta s přepážkama (takže nabídka ojetin) a možná taky taková ta mánie, mít co největší auto. Až se přestěhuju na jih, tak si koupím Smarta v kábriu ;-)
Pokud mohu mluvit za sebe, tak jsem jako alternativu ke kombi ochoten připustit liftback, v případě větší rodiny MPV, ale rozhodně ne kočkopsa (SUV), předstírajícího něco čím není. ;-\