Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo schválila výrobu retrokupé Disco Volante

Touring Superleggera může vyrobit malou sérii nádherného kupé Alfa Romeo Disco Volante, milánská automobilka dala palec nahoru. Pokochejte se i novými fotografiemi.
Zpět na článek
13. 9. 2013 10:27
13. 9. 2013 10:42
13. 9. 2013 10:52
13. 9. 2013 11:17
13. 9. 2013 12:17
13. 9. 2013 15:58
13. 9. 2013 10:52
13. 9. 2013 12:16
13. 9. 2013 12:19
13. 9. 2013 13:08
13. 9. 2013 13:25
13. 9. 2013 13:54
13. 9. 2013 15:13
13. 9. 2013 15:42
13. 9. 2013 13:03
13. 9. 2013 13:58
13. 9. 2013 23:24
Avatar - Jaros71
13. 9. 2013 10:27
Alfa..
Auto je to krásné.. :yes:
Jen by takové měla vyrábět samotná automobilka..
O zájemce by asi nouzi neměla...
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2013 10:42
SNÍMEK
Titulní snímek je doslova skvostný. S rostoucím se nořením do galerie se nadšení postupně vytrácí, až z něho nakonec zůstane jen malá diskusní slza nostalgie...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
13. 9. 2013 10:52
Re: SNÍMEK
Těch pěkných fotek je tam víc...
[odkaz]
13. 9. 2013 11:17
Re: SNÍMEK
No, to je on :-) Já to napsal špatně, myslel jsem tím ten snímek na titulce, tedy ten nyní nahoře.
13. 9. 2013 12:17
Re: SNÍMEK
Trochu mi to připomíná Zagata, taky z některých úhlů krásné studie, ale z jiných (obvykle z těch běžných) to byla katastrofa, tak zprznit některá Ferrari uměl fakt jen on...
Avatar - michalmarek
13. 9. 2013 10:52
interier?
Zvenčí není co vytknout, ale ten interier je už trochu moc, ne? Zrovna tady by platilo, že méně je někdy více - je to hrozně přeplácaný, ten vnitřek se vážně nepovedl :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
13. 9. 2013 12:00
VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely
A možno aj 4 variácie na tú istú tému.
Alfa má obrovský potenciál. Tým to ale bohužiaľ končí.
Nebol by pod kapotou tejto Alfy perfektný motor 1.4 TSI s vypínaním 2 valcov? Alebo 2-litrový TSI z Octavie RS?
Rozbalit vlákno
11
13. 9. 2013 12:19
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely
Na co?
Do města stačí 1,0 12v.
Avatar - Fe
13. 9. 2013 13:29
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely
Nie, nebol.
13. 9. 2013 13:54
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
com je 1.75TBi horsi, nez 2.0TSI?
13. 9. 2013 14:52
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
1.4TSI v tomto aute??? si sa zblaznil, ne? >:D >:D >:D
13. 9. 2013 18:36
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
Dufam, ze si robis srandu na temu prevzatie Alfy Volkswagenom. Jedine vtedy by to bolo mozne :-)

Alfa 8C je "prebuchane" Maserati GranTurismo, motor 1.4 TSI tam naozaj nema co hladat.
13. 9. 2013 19:45
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
no za prvé motor z 8C pochází z poněkud ušlechtilejší stáje než je VW >:D , za druhé si nemyslím, že by VW byl schopen takové auto vyrobit, protože jde defakto o ruční výrobu, za třetí, pokud by ho VW vyrobil, nejspíš by ho nedokázal prodat. U těchto aut je to přesně obráceně - Alfa dokáže vyrobit na stejné technické úrovni auto jako je Golf, ale má problém ho masově prodat, protože lidi, co takové auta kupují, jsou zvyklí kupovat Golfy, ale lidi co si kupují auta jako je Alfa 8C, Lambo nebo Ferrari, tak si NIKDY nekoupí sporťák od VW. Je to podobně naivní, jako když si VW myslel, že si někdo místo Mercedesu nebo BMW 7 koupí luxusní Volkswagen >:D
Avatar - jozephko
13. 9. 2013 21:42
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
Zaujímavé je, že Bentley patrí do koncernu Volkswagen, a v podstate to nikomu nevadí. Odvtedy čo je Bentley pod krídlami koncernu VW, objem jeho predajov viacnásobne vzrástol.
Nevidím žiadny dôvod, prečo by sa to isté nemohlo zopakovať pri oveľa mainstreamovejšej značke ako je Bentley, teda pri Alfe. A VW by určite vedel vedel dobre marketingovo zvládnuť, aké motory do Alfy montovať. Možno by ponechal pôvodné a asi by ich doplnil koncernovými. Je rozdiel, či poviem, že v Alfe je motor z VW alebo je tam motor z Porsche.
Určite by Alfa pár zákazníkov stratila, ale rádovo viac (teda min. 10x viac) by ich získala ako stratila. Alfa je teraz značka pre Talianov a fajnšmekrov zo zahraničia. Žiadna masovka v štýle Audi či Mercedes sa z nej vo Fiate nikdy nestane.
14. 9. 2013 00:32
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
Mozno mozno keby, boli by sme v nebi....
Podstatna je tvoja prva myslienka, ze by tam mal ist 1,4TSI alebo 2,0TSI, co je totalny nonsens. To su onicom motory bez charakteru, bez zvuku a pre dany model aj bez vykonu a s podivnou rozpadavajucou minulostou a neistou buducnostou.
14. 9. 2013 18:20
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
Jena věc je, zda by taková auta dokázal vyrábět VW jako takový, druhá, zda by to dokázala Alfa ve vlastnictví VW. Chápu VW, že má zájem o Alfu, protože taková vyloženě sportovní značka jí v portfoliu chybí (Lamborghini je trochu jiný segment). Jde o to jak by s Alfou následně naložil, přepokládám, že by pod touto značkou nabízel variace aut na bázi Golfu GTI, Audi TT , RS4, RS6 s motory TFSI, TSI a TDI, ale staly by se tak z Alfy pouze přestrojené VW a Audi, tedy auta zcela jiného charakteru, než byly klasické Alfy. On se o něco podobného tak trochu pokusil už Fiat unifikací některých dílů a tím začal postupný konec, Alfy pod křídly VW by se možná prodávaly, ale otázkou je, zda by to byla ještě Alfa :-(
Avatar - jozephko
14. 9. 2013 19:38
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
Volkwagen nie je hlúpy. Nemeckí manažéri na rozdiel od tých vo Francúzsku a Taliansku vedia veľmi presne odhadnúť, čo a ako treba urobiť, "aby sa vlk nasýtil a koza zostala celá".
Ak VW Alfu kvôli niečomu chce, tak kvôli jej histórii a jedinečnému dizajnu. Je nad slnko jasné, že dizajn Alfy by ponechal na starosti Talianom. A možno by sa niečo z talianskeho dizajnu prenieslo aj na iné značky koncernu VW.
Nie som veštec, aby som vedel, ako by to urobil po technickej stránke. Ale ak sa dnes pozrieme na Škodovku, tak pred 20 rokmi nikto ani len nesníval, že by škodovka mohla vyrábať také autá, aké vyrába, a v takých množstvách.
15. 9. 2013 09:40
Re: VW by bez problémov dokázal vyrábať oba modely, ale nedo
přesně - VW není hloupý a tak mu nejde o to zachránit Alfu Romeo, ale koupit si tu značku, aby mohl prodávat více svých aut se znakem Alfy na kapotě. Kdyby mu šlo o italský dizajn, tak si dávno nechal navrhovat auta u některých z italských studií - i Alfy vznikají tam... Škodovka je trochu jiný příklad, tam nezůstal kámen na kameni, ale ta by neměla šanci vůbec přežít, protože jejím posledním autem co udělala sama byla vlastně felicie - evoluce favoritu a od té doby se tam vyrábí Volkswageny s trochu jinou karoserií a je nutné říci, že je to v tomto případě dobře, protože ta technika je úplně někde jinde - no i když Škodovácká 1.3 OHV - 3x uložený klikový hřídel po letech přežila většinu VW motorů >:D
13. 9. 2013 12:16
no...
a kdy přijde nástupce 159 ?? 166 ? Giulietta kombi ??? ;-\
Rozbalit vlákno
6
13. 9. 2013 12:19
Re: no...
Nástupce 159 přijde už 30.února a ty další dvě budou následovat hned poté - 31.
13. 9. 2013 13:08
Re: no...
A hned po nich přijde i kouzelník. :-)
13. 9. 2013 13:25
Re: no...
moc tomu chci věřit...ale těch termínů už bylo tolik...třeba o Giuliettě v kombi se nemluví vůbec, což je škoda..nová "159" se vydá na dost nejistou cestu posunu k luxusním vozům. Jako návrat k pohonu zadních kol nadšeně chválím, jen se bojím nereálné ceny..tak jak je tomu právě u Giulietty a obzvlášť tady v ČR..to je ve srovnání s PL a SK nehoráznost
13. 9. 2013 13:54
Re: no...
to jo, těch 30tých únorů tu už bylo... ;-)
mariachi tě dostal :yes:
13. 9. 2013 15:13
Re: no...
Jó, dostal jsem tě >:D
13. 9. 2013 15:42
Re: no...
Souhlasím, Alfa by se měla raději zaměřit na modely, které jsou masově prodejné a dokáží automobilce generovat provozní kapitál a k tomu přiměřený zisk, model nahoře je sice nádherný, ale koupí si ho jenom pár přiměřeně bonitních jedinců, to ale nezajistí automobilce s pouhými třemi modely budoucnost.
Alfa prostě zaspala dobu a její nabídka je naprosto žalostná, to nemůže změnit ani produkce malých sérii skvostných modelů.
Jedno se ale Alfě nedá upřít, když chce dokáže stvořit nádherné auto !! :yes:
Avatar - fOE
13. 9. 2013 13:03
Nadhera
Uvnitr i venku :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2013 13:58
8C...
...sa mi paci viac. no nic, proti gustu ziaden disutat :-!
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2013 14:55
Spickovy dizajn
Neuveritelne prepracovany model, nie je tomu co vytknut.
To vsak plati pre exterier, interier by mohol byt mierne zjednoduseny. Najma co sa tyka stredoveho panelu. Interier ma mnoho napaditych detailov, ktore by vsak potrebovali zosuladit a vyhladit do hodnotneho celku.

Alfa by skor mala uvazovat o vlastnej vyrobe tohto auta, hoci aj spolocne s dielnou entuziastov, ktori to dali dokopy, nie iba o kyvnuti na modifikaciu existujuceho modelu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - romgator
13. 9. 2013 18:50
Je to fakt boží, ale
nejsem si jistý, jestli bude někdo opravdu chtít přestavět svou 8C. Mě by spíš zajímal nástupce 159ky. Zatím je ticho po pěšině.
Rozbalit vlákno
1
13. 9. 2013 19:08
Re: Je to fakt boží, ale
pěkné to je, ale já bych si teda nechal raději 8C >:D
13. 9. 2013 23:24
Modelka
Tohle auto je typická reflexe obecného povědomí o modelkách - navenek je krásné, vábí oko svými křivkami a detaily, ale uvnitř?... Alfa 8C je sice krásná, ale takovýto koncept by si zasloužil víc než jen "slepeniny", které jsou dosti cizorodé v celkovém kontextu díla. Nu škoda. A nebudu lhát, že mě nemrzí tahle bratrovražda. Alfa Romeo 8C je na rozdíl od tohoto sice moc krásného konceptu, přece jen dotažený kus designu po všech stránkách, takže kdybych byl čistě hypoteticky majitelem 8C, tak bych jej neprznil, krásnou, ale nesourodou kastlí. Tohle auto by si zasloužilo samostatný projekt a karosáři by se měli zaměřit spíše na modely, které převléknout potřebují a nenechávat zmizet už tak dost omezenou sérii těchto krasavic, ale to je jen můj osobní názor.
Rozbalit vlákno
0