Diskuse

Alfa Romeo Stelvio má první českou cenu. Kolik dáte za 280 koní a čtyřkolku?

3.2.2017

První SUV Alfy Romeo už u nás můžete koupit v provedení First Edition. Nejlevnější sice není, ale zato nabídne pořádnou výbavu a sympatický motor.

 

  • 120 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 03.02.  17:32

    HÁHÁ

    >:D

    Za FIATA s plackou Alfa More, dát tolik peněz, tolik stojí Prémiová Auta, tolik bych za FIATA teda nedal
    • 95 Reagovat !

      foto alesvladik

      alesvladik 03.02.  17:59

      « Re: HÁHÁ

      Tohle je prémie (:
    • 131 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 03.02.  18:11

      « Re: HÁHÁ

      Slovo bych říká, že ty prachy nemáš...takže irelevantní. Co má společného s nějakou řadou od Fiatu?
      • 30 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 03.02.  18:27

        « Re: Re: HÁHÁ

        Slovo bych ještě neznamená, že na to nemá (stejně můžeš psát i ty), nicméně edův komentář je pitomý.

        Uvedená cena vypadá akceptovatelně. Spíš mě zajímá, kolik budou stát slabší varianty, a když výkon nebude stačit, u turbomotoru se dá snadno dostat výše.
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.02.  05:46

          « Re: Re: Re: HÁHÁ

          Víc mrzí chybějící civilní V6, naopak běžná verze vizuáoně strčí QV do kapsy.

          Slovo BYCH u Edy vypovídá vše ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 03.02.  18:28

        « Re: Re: HÁHÁ

        .
    • 111 Reagovat !

      foto bacilonosic

      bacilonosic 03.02.  20:40

      « Re: HÁHÁ

      Lenze narozdiel od premiovych aut, je Alfa fakt pekna. Taka dieselgate Q7 s prasacim rypakom a umelymi zvukmi z repraku moze ist do *... a je mi fuk kolko stoji.
      • 010 Reagovat !

        foto flyboyeda

        flyboyeda 03.02.  20:48

        « Re: Re: HÁHÁ

        Hlupáčku, kdo neřídil Q7, tak neví, takže nevíš
        • 132 Reagovat !

          foto bacilonosic

          bacilonosic 03.02.  20:50

          « Re: Re: Re: HÁHÁ

          Pepicku, mne je uplne jedno, aka je Q7 , pretoze je mi na pohlad nechutna a vysolit 100 000e za auto, co vydava umele zvuky motora, to urobi len vuuuuul >:D
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 04.02.  13:27

            « Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

            Až na to, že Audi nepouští žádné zvuky motoru z reproduktorů. Alespoň ne těch v kabině. Ta zařízení, která máš na mysli, jsou přímo součástí výfukového potrubí. Jsou nainstalovaná vzadu před nárazníkem, po stranách tlumiče. Ovlivňují pak proudění plynů potrubím ("hrají na něj").
        • 43 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 03.02.  23:12

          « Re: Re: Re: HÁHÁ

          Hele neupad si na hlavičku? Už to s tou oooomezeností přeháníš >:D
        • 65 Reagovat !

          foto overdrive

          overdrive 03.02.  23:17

          « Re: Re: Re: HÁHÁ

          Je zjevné, že jsi Q7 neřídil ani ty, jinak bys nepsal takové bludy. Q7 je všechno možné, jen né řidičsky příjemné.
          • 32 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 04.02.  05:49

            « Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

            Q7 je všechno možné, jen právě řidičsky a jízdně moc chyb v rámci SUV nenajdeš. Pro mě se tahá o špičku s RRS.

            Ale netahal bych to sem.
            • 22 Reagovat !

              foto maxi-

              maxi! 04.02.  09:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

              suhlas, na mna Q7 celkom zaposobila... :-!
            • 52 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 04.02.  09:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

              Q7 první generace je autobus pro maminy a druhá generace je takovej kočkopes >:D
              • 21 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 04.02.  12:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                Které takhle velké SUV jezdí líp?
                • 11 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 04.02.  12:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                  Escalade :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 04.02.  12:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                    Kdepak, nejlepší je Mahindra a Mahindra, Bombaj

                    Nevím který SUV jezdí líp, mě sou SUV šumák, nepotřebuju to tudíž se o to nezajímam. Všechno co se potřeboval kdy odvézt vč. 3 koberců, věšákový stěny do předsíně, 2 fošen, matrace atd sem naložil do sedanu, nevím proč bych si měl kupovat SUV.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 04.02.  14:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                      Zaujimave myslienkove pochody - SUV = stahovanie studentskej izby :-)
                      Inak pre tu srandu som si na par sekund do Mahindry sadol (nahodou som sa ocitol u predajcu Lady).
                      Ono to na prvy pohlad z zvonku nevyzera az tak zle, ale vnutro je trochu retro.
                      Na prvy pohlad je to lakave auto, lebo ceny zacinaju nizko, ale ked si potom uvedomis, ze tie ceny pri vyssej vybave su uplne porovnatelne so zavedenymi znackami.
                      Fakt by som sa toho trochu obaval aj z pohladu techniky.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 04.02.  14:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                        Já sem nestěhoval žádnou studenstkou jizbu. Vozil sem s tím běžný věci, v Sebringu sem odvezl třeba i 300 kg cementu nebo v Aleru 150 kg keraštuku.
                        Psy nemam, 5 dětí taky ne, kola s tím taky nevozím. Tak nevím na co SUV, když má jízdní vlastnosti horší jak sedan či kupé.

                        Na to že je to modní a cool kašlu i na to že sedím vysoko, já naopak rád sedím nízko.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 04.02.  13:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                    jses trochu mimo.Na Q7 nema ani nahodou.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 04.02.  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                      To bol samozrejme zart...
                      • 10 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 04.02.  14:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                        Escalade není konkurent Q7 >:D

                        Jinak amerika má i jiné SUV jestli vám to čistě náhodou neuteklo. Některých se tu v evropě prodalo několik set tisíc jako např. Jeepu Grand Cherokee a Cherokee (to ještě těch hranatých) od roku 1992 a některých třeba pár desítek tisíc jako Fordů Explorer, Escape, Expedition či Edge.

                        A k tomu další SUV co se ofiko nevozí/nevozila jako byly Chevy Blazer, Trailbazer, Tahoe, Suburban, Equinox nebo GMC Yukon atd
                  • 01 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 04.02.  15:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                    To zrovna >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 04.02.  16:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                      Já bych se moc nesmál.
                      Lednové registrace v ČR:

                      Cadillac - 4 ks
                      Chevrolet - 16 ks
                      GMC - 1 ks

                      Zdá se že Camaro a Corvette frčí..... Jen pro srování Jaguar prodal 27 ks, Lexus 22 ks - vše je ofiko dovoz a kolik maj modelů a dealerů po ČR :-) :-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Lojza11

                        Lojza11 04.02.  18:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                        ty jsi vzdy usmevnej s tema americkama kraksnama. Je vseobecne zname, ze amici, ktery maji prachy chteji D3 a ne nake americke sroty. Americke, japonske, korejske auta v usa kupuji lidi co nemaji prachy nebo znacku kary neresi. Kdo ma prachy koupi D3 nebo Lexus.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 04.02.  18:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                          už vidím jak si jde farmář pro pikap k BMW nebo Audi >:D nebo mladý studentík pro kupé k D co má 450 koní a stojí 800 000 kč v přepočtu.

                          A kdo tam v USA kupuje každý měsíc těch 10 000 Cadillaců a 8 000 Lincolnů? To nejsou levná auta pro hispánce >:D
                          • 10 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 04.02.  21:08

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                            Co sem motas farmarov (zase ucelovo) ? Ti si kupuju auta na uplne ine pouzitie a kaslu na ne/premiovost. To nie je cielova skupina EU automobiliek a ani tam neponukaju ziadne modely. Tam dlhodobo vedu Ford F, RAM , cize presne auta pre velkych tucnych farmarov :-) Ale myslim si, ze Amarok tam moze byt uspesny, kedze ho tam planuju teraz predavat.
                            • 11 Reagovat !

                              foto -MT-

                              _MT_ 04.02.  21:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                              Amarok je malý, takový baby pickup. Bráno jejich měřítkem.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Beefcake

                                Beefcake 04.02.  22:14

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                                "We’ve long looked at the Volkswagen Amarok midsize truck from afar with admiration. Stylish, efficient, and diesel-powered, it’s nearly everything we could want in a midsize truck." To len aby bolo jasne, ze ide o "midsize".
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -MT-

                                  _MT_ 05.02.  13:06

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                                  Chceš snad říct, že jsou na tamním trhu ještě nějaké menší? Ford tam ani neprodává Ranger, pokud vím. U pickupů jsem viděl spíš dělení podle toho, kolik uvezou. Realita je, že i nejmenší F, F-150, je, dalo by se říct, o třídu výš. Je citelně větší a víc uveze. Sice tam najdeš podobně velký pickup (napadá mě Navara [Frontier]), jsou to však prckové trhu a nemají zrovna velký podíl. F-150 to tam drtí.

                                  V EU by podobnou funkci zastal třeba Unimog. Ten je stavěný (i) jako univerzální stroj pro zemědělce.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Beefcake

                                    Beefcake 05.02.  23:16

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                                    Schvalne som pozrel na F150 a ta jeho 6.5ft verzia je rozmerovo celkom identicka s Amarokom. Nosnost zalezi od motora a verzie.
                                    No len pozor, ak je pravda, ze v US chcu predavat toto: [odkaz]
                                    , tak to bude trochu o inom - 4.2-L V8 TDI engine that will develop 420 horsepower and 686 lb-ft .
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 05.02.  06:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                        Vůbec nevím o čem točíš :-!
                  • 01 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 05.02.  19:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

                    no to urcite, spadnul si z marsu
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 04.02.  13:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: HÁHÁ

              Přitom je o notný kus větší (je větší než velký RR se standardním rozvorem, pokud si dobře vzpomínám). Opravdu jsem zvědavý na příští Cayenne. Doufám, že nenaroste do rozměrů Q7; jen to ne. Ještě by mohli zachovat stolitrovou nádrž, ale tenhle vlak nejspíš ujel (trend na dvě věci).
      • 02 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.02.  05:48

        « Re: Re: HÁHÁ

        Pěkné Stelvio to je, zbytek co píšeš je stejně dětské plkání jako Eda...
    • 66 Reagovat !

      foto 695

      695 03.02.  20:48

      « Re: HÁHÁ

      máš pravdu, daj radšej za štyri kružky pro teplúšky čo je vlasne vocvagen tieto prachy.. nuda nuda nuda...cele VW
    • 52 Reagovat !

      foto overdrive

      overdrive 03.02.  23:13

      « Re: HÁHÁ

      takže podle tebe je i Ferrari jen Fiatem? Tak to je mi tě hodně líto...
    • 00 Reagovat !

      foto petr164

      petr164 07.02.  14:11

      « Re: HÁHÁ

      No, kdo nic neví, ten kupuje, co nepotřebuje. Stelvio je AR pro ty, kteří nechtějí u SUVu ztratit skvělé jízdní vlastnosti a stylistický bonus. Kam se mnichovší a zuffhauzenští hrabou...
  • 112 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 03.02.  18:18

    Parádní Alfa !

    Super ! :yes: :yes: :yes: :yes:

    Krásné auto..podobně jako Giulia bude skvěle jezdit.

    Takové malé Ferrari SUV...za ty peníze docela levné.

    Za Ferrari materiál s logem Alfy je to dobrá nabídka! ;-) :yes:

    FIAT koncern se vytáhl..jen tak dál.
    • 54 Reagovat !

      foto comper

      comper 03.02.  18:30

      « Re: Parádní Alfa !

      Som zastanca benzinu, ale v eu to bez nafty nepojde, toto nikto nekupi. Mali dat aj 200 konovu naftu, inak stelvio ostane len v showroomoch.
    • 11 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 03.02.  18:31

      « Re: Parádní Alfa !

      Taky jsem si všiml, že je u benzinových R4 uváděn rozvod SOHC, což znamená technologii Multiair, V6 je klasicky s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě, holt Ferrari je pozadu za Fiatem/Alfou. >:-[]
    • 22 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 03.02.  20:32

      « Re: Parádní Alfa !

      Asi sis nevšiml, že nejmenší Ferrari má dvojnásobný počet válců.
      • 70 Reagovat !

        foto 695

        695 03.02.  20:44

        « Re: Re: Parádní Alfa !

        v6 v quadrofogliu je iba oklieštena v8 z ferrari california o 2 valce...Je to Ferrari motor.
        K dieselu, aj ten bude presne v rovnakej špecifikácii ako to je v sedane Giulia. Cena si myslim je absolutne primeraná, tieto auta isto neošidili, kedže na nich stoji osud Alfy... Tieto Alfy sa oplatí kupiť! Ja na Stelvio isto čakám! :yes:
        • 50 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 03.02.  23:25

          « Re: Re: Re: Parádní Alfa !

          Jasně, že neřeknou, že to jen made in Fiat. Ferrari zní lépe. Já Alfě fandím, jde o to, zda tyto sebevědomé ceny nebudou posledním hřebíčkem do rakve.
          • 24 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 03.02.  23:28

            « Re: Re: Re: Re: Parádní Alfa !

            Vysoký ceny sou a budou problém všech značek = viz mezigenerační navýšení vpodstatě všech modelů všech značke. Tuhle o tom byl článek v SM = nový generace sou dražší o 25 - 47%

            Ceny Giulie i Stelvia odpovídaj = týhle realitě ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.02.  06:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Parádní Alfa !

              To psal zase nějaký odborník? U generací bych srovnával medián životního cyklu. Tam je cena obvykle "nejsrovnatelnělnější"
          • 00 Reagovat !

            foto 695

            695 06.02.  11:42

            « Re: Re: Re: Re: Parádní Alfa !

            Ešte raz, skus si najprv naštudovat niečo o tomto motore, potom tu zavádzaj s Fiatom.. To by si kludne mohol napísat o Bugatti že to vlastne vyrobil volcvagen... :no:
        • 40 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 04.02.  16:34

          « Re: Re: Re: Parádní Alfa !

          Taky se mi Alfa moc líbí :yes: Nádherné SUV !
  • 35 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 03.02.  18:55

    ja nejak neviem...

    som stary alfista, mal som kedysi alfetu a 2x 156 ( raz dcera), ale tento model ma nejako nepritahuje...
    je to tak daleko od mojho ponatia znacky - ano, tak vykonna verzia by aj bola fajn, ale tam uz zase ta cena je na alficku dost vysoko a zase slabsia verzia ako SUV by sa hodil diesel?
    Neviem.
    ale kebyze idem teraz vytiahnut 1.5 - 1.7 melona na SUV, tak asi by som pozeral ine auta :-!
    sorry alfa
    • 70 Reagovat !

      foto 695

      695 03.02.  20:46

      « Re: ja nejak neviem...

      Ešte budeš pozerat, Alfa sa do toho poriadne obula, Stelvio bude prémiou, stačí si naštudovat technicku špecifikáciu a tam sa Nemci veru len len chytaju..
      Cena adekvátna.
      • 71 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 03.02.  21:36

        « Re: Re: ja nejak neviem...

        Podvozek bude určitě parádní, jen chybí rozumné šestiválce. Maserati jimi disponuje, nevím, co jim brání je dát i do Alf.
        • 23 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 03.02.  23:06

          « Re: Re: ja nejak neviem...

          Cena ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 04.02.  03:37

          « Re: Re: Re: ja nejak neviem...

          som rad, chlapci, ze Alfa sa do toho obula. OK, je tu Gulia a mam z nej skutocne radost aj s chybkami a drzim palce. A chapem, ze na modnej vlne SUV chce uspiet kazdy, aj Alfa - len som napisal, ze neviem, ci by som ja takuto alficku chcel.... ked uz kupovat SUV, tak potom skor tradicnejsieho - napriklad uvidime Disco?

          Dzakobo

          Maserati - myslis tie povodne Chrysler motory, co montuju aj do Quattroporte? :-!
          • 20 Reagovat !

            foto Dzakobo

            Dzakobo 04.02.  13:37

            « Re: Re: Re: Re: ja nejak neviem...

            V Quattroporte se nabízí V8 3,9T - rozhodně se jedná o italský motor, v zámoří pod 0,5l objemu na válec nejdou. V6 3,0T je taktéž ital a o 3,0 dieselu VM Motori nemá smysl pochybovat.

            Jediný motor, resp. blok, z USA v italském autě byl snad 3,2 V6 v A-R 159. Jo a ještě Lancia Thema, což byl 300C s jiným znáčkem a Freemont, ale tato auta nelze brát jako italská, všechny míry jsou na nich v palcích atd..
            • 12 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 04.02.  16:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja nejak neviem...

              základem benzínových V6 v Maserati je motor Chrysler Pentastar vyvinutý DaimlerChrysler a dotažený Cerberusem >:D >:D

              Italové si to jen upravili
              • 00 Reagovat !

                foto petr164

                petr164 07.02.  14:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja nejak neviem...

                Kdybys znal význam slova "upravili" v tomto kontextu, tak se příspěvku zdržíš. Mimochodem, koncepce Pentastaru je výsledkem vývoje již za italské motorářské účasti.
  • 20 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 03.02.  19:56

    Dilema

    Jednou dopoledne si tak "frajer za vodou" sedne a dumá jaké auto koupit ženě k 30. narozeninám. Ví, že chce SUV a nakonec v konečném hledáčku zůstane Audi Q5 v černé, nebo Alfa Stelvio k cool modré perleti. Co jí asi vybere? :-)
    • 21 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 03.02.  20:27

      « Re: Dilema

      Zcela určitě Audi, jelikož v týhle skupině je Audi "to nejcoolovější" na světě >:D
      • 213 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 03.02.  20:32

        « Re: Dilema

        Anebo chce aby to auto jezdilo, takze Alfa holt ze hry..
        • 82 Reagovat !

          foto 695

          695 03.02.  20:47

          « Re: Re: Dilema

          ...ach zaste tie predsudky....jedna bába povídala a ja tomu všetkemu verím....
          • 48 Reagovat !

            foto Joab

            Joab 03.02.  20:54

            « Re: Re: Dilema

            To je prave bohuzel mnohokrat overenej fakt, vsechny Alfy a Fiaty jsou krapy. Hele, me to taky mrzi.
            • 113 Reagovat !

              foto Ja-Prvni-123

              Ja Prvni 123 03.02.  22:30

              « Re: Re: Re: Dilema

              Kecáš... právě naopak je skutečně mnohokrát opakovaně dokázáno, že se sypou "koncernové" motory a převodovky...

              Chápu, že máš selektivní paměť... ale alfa motory se sypaly naposledy před dost lety - a i to se sypaly později, než slavná té es íčka!
              Akorát tenkrát na to ještě dav nebyl zvyklej.
            • 50 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 04.02.  09:54

              « Re: Re: Re: Dilema

              polovina němců sou taky křápy, jen tady pár tydýtů věřím legendám o spolehlivosti a kvalitě. Jinak je to předražený hegeš >:D
              • 12 Reagovat !

                foto Lojza11

                Lojza11 04.02.  13:24

                « Re: Re: Re: Re: Dilema

                a proto hloupi amici,chteji jezdit v nemeckych premiovych autech.
                • 20 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 04.02.  15:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                  a proto ale prodá víc aut Lexus než kterákoliv značka D3, kdy ještě třeba u BMW jaski falšovali prodejní údaje aby na tom byli opticky lépe, že.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 04.02.  18:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                    prodeje maji +- stejne. Ale Lexus do premie pocitam na rozdil od tech americkych plecek, ktere obhajujes.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 04.02.  18:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                      Cadillac byl prémie dřív než nějakej Lexus vůbec existoval. Tohle stálo stejně jako Mercedes [odkaz]
                      • 01 Reagovat !

                        foto Lojza11

                        Lojza11 04.02.  19:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                        cadilac zadna premie neni a nikdy nebyl, to si jen nalhavas.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Beefcake

                          Beefcake 04.02.  21:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                          Cenovo aj je. Aj ked si myslim, ze ta premiovost v US znamena nieco ine ako v EU.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 04.02.  21:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                          Když si to myslíš, tvůj boj. Realita je, že v segmentu luxury cars sou Cadillac a Lincoln v USA normálně řazeny.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 04.02.  21:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dilema

                    Argumentovat provnavanim predajnosti v premiovom segment, ze co je lepsia a premiovejsia automobilka je uplny nezmysel. Mimochodom, Mercedes predava 2x tolko aut ako Lexus, BMW tiez znacne viac. Takze netusim, odkial si tie info beries.

                    Inak staci si pozriet TOP30 modelov aut v US podla predajnosti - ten US rebricek je uplne chory, same trucky a pickupy, takmer nic ine. Tam su trochu ine kriteria a toto dost skresluje statistiku predajnosti a delenie na krabicky/segmenty, ake su u nas obvykle.

                    Dokonca ako pozeram, aj mala automobilka ako Subaru, preda v US tolko aut, co BMW a Mercedes spolu :yes: Aj ked tam boli vzdy silni.
              • 00 Reagovat !

                foto overdrive

                overdrive 04.02.  19:42

                « Re: Re: Re: Re: Dilema

                máš pravdu
            • 00 Reagovat !

              foto 695

              695 06.02.  11:48

              « Re: Re: Re: Dilema

              Mal som 4 Fiaty, dodnes jeden máme v rodine, dokopy najazdené cca 700tis km a absolutne spolahlivo. Neverím, že mám štastie na dobre kusy...
        • 52 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 04.02.  01:02

          « Re: Re: Dilema

          A presne preto kupi Audi, ktore je v statistikach spolahlivosti , najma motorov, na chvoste >:D
          • 17 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 04.02.  09:07

            « Re: Re: Dilema

            No vidiš a Alfa tam raději není vůbec >:D

            Tak nějak moc nechápu adoraci značky - Alfy, která sotva vyrábí pár desítek tisíc kusů (loni 66tis ks). Pokud to Italové myslí s prodejem aut vážně, musí být lepší a ty pozice si vydobít. Je fajn mít fanoušky, ale ti většinou kupují starý škopky za cenu do 50tis Kč.

            Kdo z nich si koupí Stelvio za 1,5 mega? Z fanoušků málokdo, protože na ni prostě nemají. Co mají, je jen plná huba keců o tom jak je Alfa skvělá, ale to jí nezachrání ;-)
            • 52 Reagovat !

              foto mezek

              mezek 04.02.  09:43

              « Re: Re: Re: Dilema

              Víš, chtělo by to změnit myšlení...
              Souhlasím s tebou, že jeden a půl miliónu je hodně peněz. Pro normálního čecháčka.
              Ale český automobilový trh je nejen pro Alfu Romeo až tím "na chvostu"....
              Takže to chce přemýšlet jinak - co nabídne a za kolik v porovnání s konkurencí "globálně"?
              • 14 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 04.02.  09:50

                « Re: Re: Re: Re: Dilema

                To je blbost, jestli si myslíš, že třeba Nemci přemýšlí jinak a je jim jedno, kolik dají za auto... Jen mají větší kupní sílu, tj mají více možností a hlavně D3 je tam doma ;-)
        • 41 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 04.02.  09:52

          « Re: Re: Dilema

          No Audi je určitě etalon kvality, gratulace, právě si vyhrál VTIP destiletí >:D >:D
    • 40 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 04.02.  00:43

      « Re: Dilema

      Kdyby jí koupil Alfu , tak s ní za chvíli jezdí sám a ta samička šoupe kozačkama na MHD.
      >:D
    • 01 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 04.02.  14:20

      « Re: Dilema

      Kam se poděl Macek z Zuffen... z Lipska? :-) Nebo britská číča? A proč by musela být Q5 černá? I bez exclusive laků bych si vybral.
  • 113 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 03.02.  20:42

    Sice

    Se dá za ty prachy koupit mnoho jiných "luxusních" SUV, ale tohle bude 100% radost z jízdy!!! Za mě :yes:
    • 34 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 03.02.  22:14

      « Re: Sice

      100% radost z jízdy bude Giulia, ne tohle. >:-[]
    • 71 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 03.02.  23:29

      « Re: Sice

      Když chci radost z jízdy, nekupuju SUV. ;-)
      • 63 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 03.02.  23:36

        « Re: Re: Sice

        RRS SVR je možná trochu jiná ale taky radost ;-)

        Vzhledem k fenomenálnímu podvozku Giulie = bude dost pravděpodobně radost i tohle :yes: :-)
      • 62 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 04.02.  06:58

        « Re: Re: Sice

        Když chci radost z jízdy a zároveň potrebuju SUV (s praktickým kufrem a průjezdnosti), koupím právě a jedině tohle! Každé auto má své kupce.
      • 00 Reagovat !

        foto petr164

        petr164 07.02.  14:04

        « Re: Re: Sice

        A když potřebuješ něco s vyšší stavbou? U Stelvia máš SUV i s radostí z jízdy. Alternativy jaksi nevidím...
    • 01 Reagovat !

      foto Lojza11

      Lojza11 05.02.  12:00

      « Re: Sice

      radost z jizdy za 1.5 mega, uz vidim jak vsichni utikaji do showroomu si ji koupit. Bude to neprodejne za tu cenu. Pokud si myslis, ze nemci nebo rakusaci mysli jinak, tak se mylis.
  • 93 Reagovat !

    foto bacilonosic

    bacilonosic 03.02.  20:44

    nadherna

    Toto je krasne SUV, ktore ma smrc a charakter .. a ak k tomu daju do ponuky tu V6, mam dovod zacat setrit.
  • 22 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 03.02.  22:33

    Líbí se mi to - to asi není překvapení.

    Snad jen... je podle dnešních měřítek byla SUV Giardinetta.. akorát tenkrát se tomu tak ještě neříkalo.

    A docela poctivé: trochu vyšší světlost, a skutečně 4x4...
    • 30 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 03.02.  22:44

      « Líbí se mi to - to asi není překvapení.

      Myslíš AR33 kombi se 4x4? Spíš než SUV to byl oplastovaný zvýšený kombík v nižší střední jako je dneska OIII Scout ;-)
  • 38 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 03.02.  23:41

    Když uz

    -budu takový blb a budu chtit dat do auta 1,5 mega,
    -a budu takový osel ze budu chti težké žrave suv,
    -a budu takový hochstapler ze se budu vymezovat autem které nikdo nema,
    -proc bych mel byt jeste slepý masochista a upřednostnit tuhle tlustou bertu pred krásným jaguarem F pace? :-)
    • 81 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 03.02.  23:46

      « Když uz

      Protože Stelvio má eště lepší podvozek = zřejmě nejlepší platforma současnosti ;-)

      - 1,5 mega za auto dá blb? Kolik neblb? >:-[]
      - s tim oslem maličko souhlasim :-)
      - nemít škodovku, VW atd. neni hochštaplerství :-|
      • 24 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 04.02.  07:40

        « Re: Když uz

        No s tim hochstaplerem jsem se malinko netrefil, ti si kupuji spis statusový auta (MB, bmw) i za cenu toho ze se vydají ze vsech peněz, a nebo ze je to olitany strep. Ale to vis uz byl vecer. To myšlenky tolik neprýští. ;-)
        Ale 1,5 mega (60 000 €)za auto mi prijde fakt zbytečně moc. ledaze by to byl multivan. Z myho hlediska neni treba nic lepšího nez auta kategorie Mondeo/passat. Čímž neříkám ze to musi mýt všichni stejne. Ale myslím si svý.
        • 41 Reagovat !

          foto mezek

          mezek 04.02.  09:47

          « Re: Re: Když uz

          Promiň, ale nespadá do té tvé kategorie "...dá tolik peněz jen blb..." i koupě Passata nebo Mondea? V ničem nevynikající auta (netvrdím že špatná) za vysokou cenu....
        • 30 Reagovat !

          foto overdrive

          overdrive 04.02.  11:51

          « Re: Re: Když uz

          kategorie mondeo/passat je střední třída stejně jako Jaguar XE/Alfa Romeo Giulia a tu ja jasná výhra Angličan/Ital, první dvojice není absolutně ničím zajímavá a cenou už vůbec ne.
        • 30 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 04.02.  18:08

          « Re: Když uz

          Ked nasekas Passata na vybavu Stelvia, tak bude stat 1.29mega, tzn. len 170tis, menej, nez Stelvio.
          Otazka je, preco by dakto chcel Passata? nie je k tomu jediny dovod, jedine, ze laska za sedanmi.
    • 31 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 04.02.  00:44

      « Re: Když uz

      Jen chytrák by bral Jaguara místo Alfy... >:D
      • 02 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 04.02.  10:51

        « Re: Re: Když uz

        Tak můžeš to klidně napsat i obráceně. Znáš to 100lidí, 100 chutí... ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 04.02.  12:14

    alfa beta

    Pekne/skarede, to je jedno. Pre mna je Alfa osobne takym "metrosexualnym" autom pre pestovaneho Taliana s fuzikmi :-) Neviem, ako to lepsie vysvetlit. Rovnako, ako sa nove Toyota RAV nechodia k chlapom.
    Skor je zabavne to nutkanie zaskatulkovat kazde auto - premia/nepremia, SUV/crossover, atd. Zrejem tie nalepky predavaju.
    Ale uplne najlepsi je ten udaj 7L kombinovanej spotreby. Uz by fakt mohli ti vyrobcovia dostat rozum (ale to by nesmeli uradom platit poplatky podla "fleetovych" emisii). Ako keby spotreba mala byt to hlavne kriterium pri kupe (alebo kufor). Spotrebu neriesim ani pri "polovicnom" aute, nie , ze pri takomto. Dolezitejsie je, ci auto poskytuje radost z jazdy.
    • 00 Reagovat !

      foto petr164

      petr164 07.02.  14:02

      « Re: alfa beta

      Vidíš, já jsem přesný opak metrosexuála a Alfy prostě miluju, a to rozumem nezvratně. Prostě kdo se o Alfy stará, ten slízává veškerou smetanu. Stelvio si tak jako Giulia Nuova své piloty jistě najde a rozhodně nejde o rozhodnutí v marketingovém rauši.
  • 04 Reagovat !

    foto Lojza11

    Lojza11 04.02.  13:28

    Alfa

    Neznam cloveka co by chtel dat 1.5 milionu za Alfu a k tomu 4 hrnek at je vykon jakykoliv. Alfa neni a nebude premie. Alfa je o tridu nize a k tomu by mela prizpusobit a svou cenovou politiku, jinak prodeje budou minimalni. Koupi si jich jen par fandu znacky.
    • 30 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 04.02.  16:45

      « Re: Alfa

      Alfa je pořád víc sportovní prémie než třeba čínské Volvo..a to má ceny šílené !
      Kolik špičkových značek jezdilo s vlastním autem F1? ;-)
      Jasně FERRARI je někde jinde..ale cenou o pár mega taky.
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 04.02.  16:53

        « Re: Re: Alfa

        Mercedes, Lotus, Caterham, Marussia, Honda, Jaguar, Toyota, Ligier a to sem ještě někoho možná zapoměl.

        V týmech napůl pak ještě BMW, Ford atd
      • 05 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 04.02.  17:18

        « Re: Re: Alfa

        Tak to už je hodně dávno a kupce prémie to víceméné nezajímá. Pro ty je důležitá image a vyjádření společenského statutu. To jim značka jako Alfa dát nemůže. Je to jen mainstream se sportovním srdcem, navíc posledních x let jen paběrkuje. Tj pro typického kupce BMW, MB, Audi, Jaguar, Lexus atd nezajímavá... ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto overdrive

          overdrive 04.02.  19:58

          « Re: Re: Re: Alfa

          Alfa prožívá znovuzrození a kdo to nevidí je slepý. Od doby modelu 164 nebo 155 plnila v podstatě roli karosárny pro Fiat. Poslední pravou Alfou byl model 75 nebo 90 a v té době se nějakému koncernu jen mohlo zdát o takových autech. Teď se vrací v plné síle a nezadržitelně, má podporu Maseratti (podvozek Giulie ja Maseratti Ghibli), má technickou podporu Ferrari, kapitál koncernu Fiat a k ruce karosárnu Pininfarina. Kdo to má, ukažte mi někdo někoho kdo má takové zázemí. Já teda jsem spokojeným majitelem Jaguaru XF 4.2 V8 a doufám, že ještě dlouho budu, ale kdybych musel měnit, tak sáhnu jedině po Giulii Qadrifoglio verde.
          • 01 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 04.02.  22:29

            « Re: Re: Re: Re: Alfa

            No jo ale o to tu nejde, že se Alfa probouzí je fajn, ale za jakou cenu? Chybí jí kontinuita, na pár let zmizela z trhu střední třídy. Ostatní modely z nižších tříd jen paběrkovali. SUV je krok celkem logický, tady mohou jen získat. Bude to ale chtít hodně práce, aby se přes ty sebevědomé ceny dostala zas na výsluní. Hlavně když jako vždy FCA marketing chrápe >:D
            • 20 Reagovat !

              foto overdrive

              overdrive 04.02.  22:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alfa

              to máš pravdu, ale právě pro tu odvahu a sebevědomí Alfě držím palce a nejsem sám. Myslím, že na západě, kde se auta víc točí, tak lidé už prozřeli a možná začínají dychtit po něčem co má bohatou historii. Tady to trvá všechno déle, jelikož hodně lidem ještě vzorně a levně slouží 20 let staré držáky typu Octavia 1. generace, nebo Passat B 5 a tak ostatní značky prostě ignorují. Až si koupí novější model a budou víc servisovat než jezdit tak budou chvíli všem tvrdit, že měnit turbo, převodovku, řízení atd. je běžný servis a pak taky pochopí... (jo a ten karbonový kardan co je v Alfě v základu taky není zadarmo)
          • 10 Reagovat !

            foto deolator

            deolator 04.02.  23:22

            « Re: Re: Re: Re: Alfa

            Promiň, podvozek Giulie není podvozek Ghibli a ani platforma Giorgio není platforma aktuálního Ghibli. Maserati ovšem pomohlo s vývojem a do budoucna se plánuje využití platformy Giorgio i u Maserati a jinde, to je fakt (PS: Maserati opravdu s jedním "t")
            • 10 Reagovat !

              foto overdrive

              overdrive 04.02.  23:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alfa

              v názvu Maserati jsem se spletl, ale s tou platformou myslím ne, ale i to je možné
    • 30 Reagovat !

      foto Makovnik

      Makovnik 04.02.  17:27

      « Alfa

      "Alfa neni a nebude premie. " povedal smiesny Lojza a tak to musi byt a inak to nebude! >:-[]
      • 03 Reagovat !

        foto Lojza11

        Lojza11 04.02.  18:12

        « Re: Alfa

        mozna smesny,ale pravdivy.Pokud sis kupoval nekdy auta za 1.5 mega a vyse tak to pochopis. Ale chapu, ze vetsina diskutujicich jezdi olitane skodovce tdi a tady jen slinta nesmysly. uz vidim podnikatele, ktery veme 1.5 mega a koupi si alfu :-! rad takoveho blazna poznam ve svem okoli znam aspon 20lidi co maji tyto draha auta,ale naprosto nikdo nema alfu.
        • 20 Reagovat !

          foto kdojekdo

          kdojekdo 04.02.  18:57

          « Někteří žijí v jiné době... ještě...

          Pokud nyní chcete auto za 2 mil, nemusíte ty peníze mít, stačí poslat 24 splátek.....
          Prezentované Stelvio má značkovou záruku 5 let nebo 150 tis.km. Kdo další to má?
          • 02 Reagovat !

            foto Lojza11

            Lojza11 04.02.  19:15

            « Re: Někteří žijí v jiné době... ještě...

            hm a proto si koupim Alfu to nemyslis vazne? BMW nabizi servis zdarma snad uz 10let. do 100 000km a 5let. Vice ano pravda za priplatek.MB 6 let do 125 000km v cene. Cas ukaze kdo mel pravdu, moc nadsencu nebude kdo si koupi Alfu za 1.5mega.
        • 21 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 04.02.  20:09

          « Re: Re: Alfa

          Zeby to bolo tym, ze Alfa poslednych 6rokov nemala ziadne auto do triedy premie a este nikdy nerobila SUV? Tazko si tvoji ludia mozu kupit nieco, co doted neexistovalo.

          Ale vlastne staci, ze sa "vyznas" do nakupov ludi, ktorych len poznas >:D
          • 02 Reagovat !

            foto Lojza11

            Lojza11 04.02.  20:38

            « Re: Re: Re: Alfa

            Nechame se prekvapit.Za 55 000eur se alfa nekupuje. Za tyto prachy se kupuji jine kary.
            Tvrdim, ze znam lidi co vydelavaji prachy a z a sve penize chteji protihodnotu, kterou jim alfa nenabidne. Ani by je nenapadlo tuto znacku kupovat.Jestli tento model existoval nebo neexistova je vcelku irelevantni. Vsichni kdo maji prachy jsou vetsi ci mensi kolenovrti. A jak psal nekdo vyse uz vidim, jak si bere nekdo na splatky Alfa za 70 litru mesicne a 2roky splaceni docela scfi fi. >:D vem si milion a pul a bez si koupit alfu a ver tomu ze za ty prachy budes koukat na MB, Audi nebo Bmw, jaga pod kor kdyz vis ze plno dealeru ti da slevu i k 20%.Jak je na tom se slevama alfa ale netusim, to se priznam
    • 20 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 04.02.  18:47

      « Re: Alfa

      Ne všechno co Alfa dělá je prémie (Giulietta, MiTo) ale nové modely určitě do prémie patří (Giulia, Stelvio). Američany těžko podezřívat z nějaké zaujatosti vůči jednotlivým evropským značkám a ti Giulii do prémie jednoznačně řadí, dokonce výše než modely svých prémiových značek. Takže ta cena je v pořádku.
      [odkaz]
      • 03 Reagovat !

        foto Lojza11

        Lojza11 04.02.  18:57

        « Re: Re: Alfa

        uvidime to na prodejich, zda je cena v poradku. Ty jediny nam ukazi kdo mel pravdu. Obavam se, ze v poradku neni. Ja alfu nezatracuji jako automobilku, ale cenou se sponuje do segmentu kam nepatri a klienti ji jeji chovani bohuzel spocitaji. Kazdy klient chce za sve penize to nejlepsi ve svem segmentu. Jinak kolem me auta D3, RR, Jaguar a Volvo.
        • 10 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 04.02.  19:06

          « Re: Re: Re: Alfa

          Vývoj prémiového produktu (Giulia, Stelvio) stojí "prémiové" peníze a když se pro to Alfa rozhodla, tak nemůže couvnout a prodávat tyto produkty za "neprémiové" peníze, to by na tom prodělala kalhoty. Teď už je to hra vabank, nyní musí za sebou spálit všechny mosty, protože cesta vede jenom dopředu.
          • 00 Reagovat !

            foto Lojza11

            Lojza11 04.02.  19:20

            « Re: Re: Re: Re: Alfa

            asi to tak bude bohuzel. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 04.02.  19:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alfa

              Tak uvidíme jestli jim lidi urvou ruce nebo ne, prodeje jsou prodeje. Btw podle těch řečí co se tu vedou, bych si rád letos přečetl alespoň 10 novým recenzí na Stelvio a Giulii na moje.auto.cz ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Ham-

                Ham. 04.02.  23:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alfa

                V této cenové a při tak velké konkurenci je asi naivní mluvit o trhání rukou a vždycky to může být lepší, ale v závěru roku už Giulia celkem s přehledem přefikla Jag XE (listopad 1974 ks vs 1537 ks, prosinec 1830 ks vs 1371 ks) a pokud ji vydrží toto tempo tak to bude jednak slušné a s příchodem coupé ještě slušnější a druhak Jag bude mít docela problémy, protože se zdá, že Giulia odebírá klienty právě jemu a prodeje XE nad kterými nikdo moc nejásal už před příchodem Giulie půjdou asi dolů vodou.
  • 02 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 04.02.  21:33

    Alfa SUV

    Ano, já vím, je to Alfa a je zatraceně hezká, ale dát 1.5mil za čtyřválec, když za ty samý peníze je k máni X3 35i v šestiválci?
    • 13 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 04.02.  22:15

      « Re: Alfa SUV

      Viac valcov, viac Adidas ?
      • 12 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 04.02.  22:22

        « Re: Alfa SUV

        Ne jen poměr výkon/cena ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 04.02.  23:11

          « Re: Re: Alfa SUV

          Ten bude pri kazdej Alfe zly, lebo to auto sa predpokladam nekupuje rozumom :-) Je to viacmenej imidzovka a srdcovka.
          • 02 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 05.02.  07:17

            « Re: Re: Re: Alfa SUV

            Spíš jen ta srdcovka ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 05.02.  10:26

            « Re: Re: Re: Alfa SUV

            Když na sebe vydělá, pak je všechno ok. Ale ona na sebe nevydělá a FCA nemá AR z čeho dotovat. Nevím, kdo podepsal tento projekt, ale business plán měl určitě hodně slabých míst.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 05.02.  10:34

            « Re: Re: Re: Alfa SUV

            Doby, kdy mohla značka přežít výrobou srdcovek jsou dávno pryč. Žádný koncern si nemůže dnes dovolit dlouhodobě podporovat prodělečnou značku. Konkurence je nemilosrdná. ;-\
      • 02 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 05.02.  10:17

        « Re: Re: Alfa SUV

        Víc válců, tižší chod........ ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 05.02.  12:05

          « Re: Re: Re: Alfa SUV

          Tichsi chod nie je vzdy ziaduci. Su motory, ktore si trochu zvuku priam pytaju.
          Ale ano, zvuk 6valca je zaujimavejsi.
  • 10 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 07.02.  13:55

    Kdo má jedenapůl míče

    Mít onen obnos volný a nekonkurující potřebnějším výdajům, tak neváhám. Stelvio je ukázka, jak se vyrovnat s módou a nerezignovat na dobré zásady. Auto má především skvěle jezdit a neodrovnat v něm sedícího pilota a posádku a vše ostatní až daleko za tím. Alfa pochopitelně znamená vždy bonus v podobě takového designu a stylingu, který má duši a ctí zákony souladu se šmrncem napětí. Jen tak dále, vivat Alfa!
  • 00 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 17.02.  14:35

    X3, GLK, Stelvio

    Tyhlety všelijaké quashkaje jsem nikdy moc nepochopil...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

Dvořákova Praha vyvrcholila kantátou Te Deum. Festival vážné hudby navštívilo 16 tisíc posluchačů

Dvořákova Praha vyvrcholila kantátou Te Deum.…

Rudolfinum v sobotu večer zaplnili fanoušci vážné hudby, aby se rozloučili s festivalem Dvořákova Praha. Na…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Propagace islámu jako nástroj pro zajištění budoucnosti? Turci tomu věří

Propagace islámu jako nástroj pro zajištění…

Jakou má budoucnost Turecko oproti budoucnosti naší Evropy? O tom jsem přemýšlel během své návštěvy Istanbulu,…

Čunek láká filmaře do Zlína. Převlékl se za Jacka Sparrowa a slibuje 10 milionů

Čunek láká filmaře do Zlína. Převlékl se za Jacka…

Zlínský kraj chce do regionu přilákat filmaře. Na dotační program vyčlenil deset milionů korun. Podpořeny budou…