Alfa Romeo Stelvio rozšiřuje nabídku. Kolik stojí čtyřkolka s turbodieselem?

 

Tuzemský dovozce rozšiřuje portfolio verzí prvního SUV Alfy Romeo. Už není v nabídce pouze First Edition s dvoulitrovým benzinovým turbomotorem, ale i turbodiesel.

Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949) byla až dosud v nabídce českého importéra pouze coby čtyřkolka s motorem 2.0 Turbo MultiAir/206 kW. A ještě navíc ve vyšperkovaném zaváděcím provedení First Edition s pořádnou výbavou za 1,46 milionu korun. Nyní přichází skromnější stupeň Super a k němu čtyřválcový přeplňovaný naftový motor objemu těsně nad 2,14 l. Sice zatím opět jen coby Q4 s výkonem 154 kW, ale cena pochopitelně klesla...

Zůstal osmistupňový automat, který ovšem přenáší 470 N.m a Stelvio v tomto provedení vyjde na 1.265.000 korun, tedy o skoro 200 tisíc levněji. Ve standardu nabízí varování před čelní kolizí, samočinné brzdění a hlídače jízdního pruhu, tempomat, adaptivní bi-xenony s denními diodami, mlhovky a koncová světla sestávají rovněž z LED, volant a řadicí páku v kůži, kombinované čalounění sedaček (s látkou), 3,5palcový displej mezi přístroji, dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektrická okna, osmnáctipalcová litá kola, ale bez rezervy, jen s lepicí sadou a zadní parkovací senzory. Super koupíte také s výše zmíněným dvoulitrovým turbobenzinem se 400 newtonmetry za 1,31 milionu, oproti nafťáku si tedy připlatíte 45 tisíc korun.

First Edition ve spojení s touto výkonnou zážehovou jednotku se prodává i nadále, částka z původních únorových 1,46 milionu neklesla. Luxusnější stupeň navíc obsahuje bezklíčkový vstup, celokožené čalounění, hliníkové prvky včetně pedálů, elektrická zrcátka a přední sedadla s vyhříváním včetně volantu, dřevěný dekor, větší sedmipalcový displej, pádla na volantu, informační systém Alfa Connect s 8,8palcovou obrazovkou, navigací, audiem s jedenácti reproduktory a digitálním rádiem, dvacetipalcové ráfky, zatmavená skla, parkovací kameru a přední snímače.

Volitelných prvků k oběma výbavám není příliš. Autoalarm přijde na 13 tisíc, za barevné lakování brzdových třmenů dáte 9,5 tisíce, panoramatické střešní okno, samozřejmě elektrické, z vašeho účtu odčerpá 40 tisíc a adaptivní tempomat stojí 31.500 korun. V nabídce jsou dvě pastelové barvy (základní červená a bílá za 13.000), pět metalíz (příplatek 27.000 Kč) a dva speciální laky za 65 tisíc. Šedá Imola a trojvrstvá bílá Trofeo jsou ale vyhrazeny jen pro levnější Super. K němu lze dokoupit i řadu prvků z First Edition, hlavně interiérovou komfortní a multimediální výbavu, buď jednotlivě, či rozdělenou na pakety. Několik dalších druhů litých kol a dojezdovou rezervu za 5.000 luxusnější stupeň vůbec nemá.

Verze 2.0 Turbo Q4/147 kW a 2.2 Diesel/132 kW pouze se zadním pohonem se zatím na český trh nedostaly, vyrábějí se od dubna. Produkce nejostřejší Quadrifoglio Verde se šestiválcem Ferrari 2,9 l/375 kW se rozběhne až v září.

Alfa Romeo Stelvio – technické údaje a ceny
Motor2.2 Diesel Q42.0 Turbo MultiAir Q4
Převodovka/pohon8A/4x48A/4x4
Zdvihový objem [cm3]21431995
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]154/3750206/5250
Točivý moment [N.m/min-1]470/1750400/2250
Maximální rychlost [km/h]215230
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,65,7
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]4,87,0
Pohotovostní hmotnost [kg]16591660
Cena Super [Kč]1.265.0001.310.000
Cena First Edition [Kč]-1.460.000
Video:YouTube/Alfa Romeo

Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: Alfa Romeo.cz, Wikipedia

Štítky SUV Alfa Romeo Ceníky Video

 

Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo Stelvio rozšiřuje nabídku.…







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle 10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni…

Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout

Automobilovému průmyslu v České i Slovenské republice se…

 






 
Retro test Mercedes-Benz 300 E-24: Sen dobových československých novinářů

Retro test Mercedes-Benz 300 E-24: Sen dobových československých novinářů

Dnes 17:35

Připomeňte si, co psali redaktoři Světa motorů o Mercedes-Benzu 300 E-24, když byl nový.




Blesk.cz

Drahoš si posteskl nad nepozvaným Horáčkem. „Pozdě!“ schytal to od lidí

Drahoš si posteskl nad nepozvaným Horáčkem. „Pozdě!“…

Jako nedůstojné označil kandidát na prezidenta Jiří Drahoš to, že jeho rival Michal Horáček nemohl vystoupit 17.…

iPhone X už nebude výjimečný. Podívejte se na koncepty většího X Plus a menšího iPhonu SE

iPhone X už nebude výjimečný. Podívejte se na…

Snad jste si nemysleli, že to iPhonem X končí. Naopak, pro Apple je to nový začátek. Jedinou otázkou je, jak to…

 

iSport.cz

Hradečtí třikrát filmovali, myslí si v Boleslavi. Žádají přezkoumání

Hradečtí třikrát filmovali, myslí si v Boleslavi.…

Na svazové půdě se bude šetřit údajné simulování hradeckých hráčů. Rovnou tři podněty zaslal jejich páteční…

Čisté konto pro Čecha! Arsenal uspěl v derby, City suverénně vede

Čisté konto pro Čecha! Arsenal uspěl v derby, City…

Ve šlágru 12. kola anglické ligy porazil Arsenal fotbalisty Tottenhamu 2:0 a dotáhl se na ně v tabulce na rozdíl…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…