Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Stelvio rozšiřuje nabídku. Kolik stojí čtyřkolka s turbodieselem?

Tuzemský dovozce rozšiřuje portfolio verzí prvního SUV Alfy Romeo. Už není v nabídce pouze First Edition s dvoulitrovým benzinovým turbomotorem, ale i turbodiesel.
Zpět na článek
8. 5. 2017 10:03
8. 5. 2017 11:07
9. 5. 2017 12:33
8. 5. 2017 11:00
8. 5. 2017 11:50
8. 5. 2017 13:46
8. 5. 2017 17:36
8. 5. 2017 22:32
8. 5. 2017 19:29
8. 5. 2017 21:05
8. 5. 2017 08:20
zajímavý auto
Už i v Alfa Romeo přišli na to, že nejprodávanější auta jsou SUV, ale těžko říct, jak to bude vypadat v porovnání s BMW, Audi, VW, kdyby byl aspoň cenový rozdíl znatelný, tak třeba budou mít na trhu šanci.. I když já si stejně počkám na to, až ho původní majitel dá do bazaru a pak se na tohle auto podívám třeba i z blízka >:D
Rozbalit vlákno
63
8. 5. 2017 08:40
Re: zajímavý auto
VW má proti Stelviu co?

Q5, X3/4, F-Pace, GLC nebo XC60 jsou na tom cenově podobně.
Avatar - fOE
8. 5. 2017 08:53
Re: zajímavý auto
Uspesne prodeje chtelo by se rict. :-) Ikdyz jasne, nic od VW nejde primo proti Stelviu. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2017 10:25
Re: zajímavý auto
Já si kupuju auto tak, aby plnilo mé potřeby... předpokládám, že to tak dělají všichni.

Takže ty máš potřebu, aby auto, které si koupíš, mělo hodně jiných lidí?
8. 5. 2017 10:43
Re: zajímavý auto
Od fOE to bylo relevantní, ony (ne)prodeje Alfu málem zabily.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2017 20:28
Re: zajímavý auto
Četl jsem to rychle... a pochopil jsem Tvoji otázku jako co má VW co nemá Stelvio... a v tomto duchu zazněla i odpověď - že VW má prodeje, které nemá Alfa.

Takže na otázku proč bych si teda měl koupit raději VW - protože á něco na víc - zaznělo, že kvůli prodejům.

Na to jsem reagoval já.

Teď koukám, žes to myslel spíš tak, co má za typ, kterej by postavil proti Stelviu... a proti ostatním citovaným konkurentům.

Ale v zásadě je to jedno - neřeš to.
8. 5. 2017 20:58
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
jj
VEN Z MĚSTA S DÍZLSRAČKOU >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - fOE
8. 5. 2017 11:11
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Tvuj postreh, proc si koupit auto je sice spravny a uspokojuju ho stejne, ale taky nepodstatny. Reagoval jsem na komenty nad sebou, kde kamil se pta:"Už i v Alfa Romeo přišli na to, že nejprodávanější auta jsou SUV, ale těžko říct, jak to bude vypadat v porovnání s BMW, Audi, VW..." mluvil tedy (mimojine) i o prodejich. Webpaja se zeptal co ma VW proti Stelviu a ano, on se ptal na model, ale ja to stocil zpet k tem prodejum, ktere AR (a v podstate jakakoliv automobilka na svete) muze VW zavidet.

Takze ne, ja urcite nemam potrebu aby auto, ktere si koupim, mela spousta lidi (kdyz uz mam potrebu prave opacnou), ale o tom sjem v prvnim rade vubec nepsal. ;-)
Avatar - white label
9. 5. 2017 00:53
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Přímo určitě ne, ale pro někoho může být třeba i Tiguan (případně i větší Touareg) zajímavou SUV alternativou, i když to nejsou takové stylovky.
Mně se Stelvio (jako stylové SUV) docela líbí.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 09:59
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
za podobnu cenu moze byt teoreticky touareg.... ktory je sice vacsi ale v podstate v tychto cenach a na ucel aky to auto bude sluzit uz je to mozno jedno... a s 3.0V6 vie touareg byt ozaj zaujimavy aj pre niekoho kto vw za inych okolnosti moc nemusi .. a aj nejaky ten teren iste zvladne... samozrejme nie je to papierovo priamy konkurent ( podla mna ma k Stelviu najblizsie F-pace ) ... ale viem si predstavit suboj stelvia voci touaregu s 3.0V6 ... ako suboj dvoch roznych svetov... nieco ako superb 4x4 vs outback ;-)
8. 5. 2017 10:07
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Ta auta jsou cílovkou jinde. Touareg je obecně o třídu větší SUV a jeho aktuální cenová láce skončí s novou generací.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 10:22
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
touareg je dlhsi "len" o 12cm... co sa moze zdat na papieri ako moc.. ale v reale to nebude az take viditelne... a asi ani sirsi a mozno ani razvorovo o moc vacsi ako stelvio nebude ... mne pride ze je k Stelviu vlastne hodne blizko aj ked samozrejme ano .. touareg je uplne iny svet ako alfa ... a chapem ze kto pozera po Stelviu nesiahne po touaregu to je jasne ;-)

najblizsie ma k Stelviu stylom aj genetikou ale aj rozmerovo jednoznacne F-pace od jaguaru

PS: na talianskych strankach najdes normalne porovnanie Stelvio vs Touareg ... par som ich nasiel.. vid google... sranda... ale fakt
8. 5. 2017 11:13
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Pořád, je to úplně jiný druh auta. Nejde o parametry na papíře. Stelvio je stylové SUV, Touareg víc rodinnější (i když ani on není nijak prostorem oplývající).
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 11:34
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
jo ved ja netvrdim opak... mas pravdu ..... povedane slovy z filmu marecku .... to se jedna o uplne jineho zaka z jine tridy ;-) ...
Avatar - happy_driver
8. 5. 2017 12:22
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Presne tak. Iba čo si znovu nakydal kopu nezmyslov a nič nepovedal. Typické. Môžeš ako obvykle poďakovať za názor a zaželať pekný deň, truhlík.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 12:25
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
dik za komplimenty.... aj tebe krasny den stastny jazdec ;-) :yes:
8. 5. 2017 12:39
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Na tenhle kousek z "Marečka" jsem úplně zapoměl ;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 19:06
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
tak tento "kousek" pouzivam casto.... ;-) ... alebo napriklad aj: .... ta kanka v tvym veku ;-) ... obcas sa tieto srandu z toho filmu sem hodia...

alebo: jestli se nepletu... ale to uz sme zase pri winetouovi ;-)
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 23:51
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Stelvio - sportove auto pre "kadernikov", aby mohli jazdit do "fitka".
Touareg - poctive chlapacke auto :-) VW moc nemusim, ale s nim by som vedel zit.
Stelvio som videl asi pred tyzdnom-dvomi nazivo na ceste v tej cervenej farbe a nejako to na mna nezabralo. Mam z toho pocit ako z X6.
Avatar - Emel
9. 5. 2017 10:10
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Neviděl bych to tak dramaticky. Touareg je jistě chlapáčtější auto, ale se Stelviem bych taky neměl problém, když teda pominu to, že to je SUV a já chtěl Giulii v kombíku :-) .

Auto pro kadeřníky, to se tu už psalo o TT, MX-5 a dokonce o Caymanu... a je to blbost. Samozřejmě, představa, jak white kouká z MX-5 vrchem přes sklo je lehce komická... :-)
Avatar - white label
9. 5. 2017 11:10
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Musel bych si vzít přilbu. ;-)
P.S. O Caymanu jsem to zatím neslyšel, o Boxsteru ano, ale je mi to obecně úplně jedno, myslím podobné kecy.
Avatar - Beefcake
9. 5. 2017 21:26
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Cayman isto nie, ale MX-5 a TT suhlas. A na mna tak posobia aj nove modely RAV :-)
Stelvio je metrousske :-)
Avatar - Emel
9. 5. 2017 22:22
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Hele... MX-5 je primárně řidičské auto spíš než co jiného. Teď jsem zrovna koukal, co se dá za kolik koupit... až jsem si musel připomenout, že už jsem kabriolet měl a nechytlo mě to.

Nevím kde se vzala ta nálepka 4% auta, pro mě je nesmyslná.
Avatar - Beefcake
9. 5. 2017 22:56
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Jasne, to ber s rezervou :-)
Avatar - Machýrek
8. 5. 2017 21:32
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Tiguan XL?
Avatar - white label
9. 5. 2017 01:01
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Přidal bych Macan a případně přicházející RR Velar.
Avatar - Jaros71
9. 5. 2017 18:13
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Zrovna včera byl na autosalonu VW nový Tiguan za 1,3 milionu ;-)
Podotýkám že v TOP výbavě ale jen 150 k TDI 4*4..
Silnější je o 100 tis ještě dražší..
Stelvio vypadá moc dobře ! :-)
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 09:22
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
presne taketo sive Stelvio maju u nas vystavene pred predajnou ;-) .. za mna je nazivo velmi pekne.... fotky kusok klamu zrak a moze sa zdat ze vyzera kusok neforemne ale v reale je to podla mna daleko lepsi dizajn ako to co predvadza cayenne od porsche ... jak maska tak zadne partie aj celkova aura Stelvia je za mna v reale prekvapivo dobra a sedi mi to na tom aute... :yes: a kedze predne partie su vyssie a masivnejsie ako na giulii tak aj tie predne kukadla mi zrazu uz tu nepridu tak prerastene a obrovske.. naopak na vyssej kasni razom posobia stihlo... a ladi to lepsie...

ja ocakavam uspech Stelvia... rozhodne daleko vacsi ako u giulii ktorej podla mna chyba kombik aj nejaka ta "outdoorova" verzia aku mala kedysi 156tka pod menom crosswagon.. SUV su proste v kurze a Stelvio bude urcite lacnejsie ako Cayenne pritom majitelovi spravi mozno este lepsiu sluzbu ... fakt Stelvio je nazivo moc pekne ;-) normalne sa mi zapacilo :yes:

PS: pre Barichella .... vcera poobede som pri Kechneci videl prvykrat ladu vestu .. striebornu ( prekvapivo dobre vyzera.. vyrysovanejsie a napaditejsie ako logan ... je to fakt pekny a vcelku stihly sedan ) .. takze zrejme nejake tie kusy u nas uz jazdia :yes:
8. 5. 2017 10:19
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
ano suhlas to auto vyzera naozaj dobre,material...spracovanie ok. ano urcite na zamyslenie :yes: >:D ......a mozno benzin..
Avatar - wakantanka
8. 5. 2017 17:08
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Ale no tak, veď práve kombík od Giulie má toto SUV suplovať. Nehovoriac, že kombík predajú akurát tak v Európe, zataiľ čo Stelvio predajú všade po svete.
Avatar - Dzakobo
8. 5. 2017 09:42
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Zejména příplatek pouhých 45tKč za 70 koní je velmi příjemný. Oproti R4 v X3 budou tyhle čtyřválce mnohem trvanlivější. Chtít střední SUV, jdu pro Stelvio.
8. 5. 2017 09:58
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Mig má R4 v 330i a rozhodně si nestěžuje. Tento R4 z AR naopak neznám, nechal bych tedy posouzení na čas ;-)
8. 5. 2017 10:08
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Nemá(l) Mig ešte R6?
8. 5. 2017 10:12
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Nemá ;-)
Avatar - fOE
8. 5. 2017 12:49
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
2 valce odesli, spotreba zustala. >:D >:-[] Nebo? :-)
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 13:08
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Ještě ti tam chybí "=" >:-[]
8. 5. 2017 13:09
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Nebo? 2 válce odešly. ;-)
Avatar - fOE
8. 5. 2017 13:51
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
[odkaz] :-)
8. 5. 2017 13:39
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Asi tak, spíš mi šlo o Dzakobem zmíněnou trvanlivost ;-)
8. 5. 2017 15:27
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
já doufám, že na čtyřválci s turbem není nějak extra co pokakat:)
8. 5. 2017 15:25
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
O nás bez nás:)))
hele budeš se divit, ale spotřeba šla o litr níž. dlouhodobá 8.4
Avatar - fOE
8. 5. 2017 15:57
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Automat?
8. 5. 2017 17:50
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
manuál. automat by měl brát míň, vzhledem k osmi kvaltům, ne?
Avatar - fOE
8. 5. 2017 18:18
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Urcite jo, s manualem je ta spotreba na ten vykon toho 2L vazne hezka. Jen se nemuzu zbavit dojmu, ze by ti zral 3L atmo r6 z minule generace ve tvem rezimu cca stejne.
8. 5. 2017 19:25
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
9.5 tam bylo a když jsem se krotil šlo to níž. spritmonitor tyhle čísla v podstatě potvrzuje.
každopádně po načipování o 50 kobyl spotřeba víceméně stejná, možná dvě deci dolů. proti čemuž jsem vždycky brojil, když takové věci někdo říkal:)
btw. když vyselektuju na spritmonitor diesely s 300 hp+ tak mi vyskočí spotřeba okolo 7.8 litru
Avatar - fOE
8. 5. 2017 19:36
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Tak oni ty diesly s 300k+ jsou jen 35d/40d u BMW a to se pak v minule generaci bavime o vnucenem automatu a v aktualni generaci vnucenem automatu a xDrive. Docela by me zajimalo zakolik by umela jezdit 335d v F30 s 8hp ale bez xDrivu. Tipnu ze by se vesla k 7L.
8. 5. 2017 21:47
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Prvni 335d mela v pohode rwd, v druhe generaci zacali tvrdit, ze vzhledem k tocivemu momentu jen awd... Dinar mel 330d (resp stale ma) s vykonem okolo 300 kobyl tak ti muze rict validni info...
8. 5. 2017 16:32
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Dík za upresnenie, nejako som zaspal dobu, alebo som bol celú dobu v omyle :-)
8. 5. 2017 17:50
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
byla předtím.
8. 5. 2017 18:15
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Dík za upresnenie
8. 5. 2017 15:26
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Máš nějaký validní info? Mám najeto cca 50 tkm ale netuším, že by tyhle motory provázely nějaké fatální selhání... ani jsem nečetl, ani neslyšel...
8. 5. 2017 16:33
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Nechodíš na fórum, Barík ti to vysvetlí, on jedno bávo mal a dokonca aj stierač mu odpadol >:D >:D
Avatar - wakantanka
8. 5. 2017 17:10
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
:-) :yes:
Avatar - speedfred
8. 5. 2017 21:00
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
tak,tak kupovať SUV v cca tejto cene tak Stelvio je asi prvá voľba,aj ked som bmw-pozitív.
8. 5. 2017 10:38
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Nejprodávanější auta rozhodně SUV nejsou. Podíl SUV v kategorii osobní vozy v ČR je asi jen 20 %. V celé Evropě 27 %. U nás je dominantní nižší střední třída zastupovaná Octávií s přibližně 32 %.
8. 5. 2017 10:53
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Právě proto je potřeba ukončit Fabii kombi a Rapida a pustit do světa 19 nových SUV, když si to ty lidi nechcou kupovat dobrovolně tak je k tomu donutíme
Avatar - Bubáq
8. 5. 2017 10:51
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Proč "těžko říct"?. To není tak těžké... Požádal jsem o vůz na víkend a nechtěl jsem ho ani vrátit! Úžasný podvozek, famózní benzínové turbo, totální pohoda na palubě.... mám pokračovat?
Největší dojem udělala snadná ovladatelnost i hodně vysokých rychlostech, dále skvělé pohlcování všech děr a hrbů i na hodně rozbité silnici, dovolím si říci totální hluková izolace a navrch pak pocti, že řídím opravdovou Alfu. Je jasně poznat, že jde o SUV- ale jen posazem dost vysoko nad podlahou vozu. Zbytek je prostě hodně sportovní auto, snadno dojdete k závěru, že je jízdně na úrovni X3, ale komfortem a pohodlím mnohem víc srovnatelné s GLC. Někdo by možná usoudil, že GLC bude tedy lepší volbou, já ale volím Alfu. Už jen proto, že při plné srovnatelnosti všeho (rozměrů, komfortu, jízdních vlastností) jí netrčí displej nad palubkou jak nějaký ten Samsung, ale je pěkně integrovaný do velice příjemné a luxusní palubní desky.
Nic těžkého, osobní zkušenost je k nezaplacení.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 11:00
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
ja sa obavam kusok aj o to ze giulii asi nebude najviac konkurovat ziadne C klasse ani lexusy ci audi A4 .... ale paradoxne jej mladsi a urastenejsi bracha Stelvio ... kedze nejeden zakaznik dnes uz miesto sedanu chce SUV.... chcelo by to kombik.. ved ono aj polovica superbov je v kombiku... a pochopila to aj kia s optimou ze bez kombika to v strednej triede v eu proste nepojde..... tak neviem... ale snad alfa na to tiez zareaguje kym nebude neskoro inak sa obavam ze Stelvio zvalcuje aj vlastnu giuliu
Avatar - Bubáq
8. 5. 2017 12:04
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
To je pravda; rozumně uvažující lidé by ale měli vzít v potaz, že SUV kombík prostě nenahradí... Vyšší jízdní odpory jsou ve spotřebě každopádně znát, tu navíc zvyšuje zpravidla o dost vyšší hmotnost SUV oprosti stejně rozměrnému kombíku.
Jenže: se zvyšujícím se "bohatstvím" společnosti roste obliba SUV přímo raketově. Takovou vlnu zájmu nezažil autoprůmysl nikdy v předchozích letech: snad jen dočasný zájem Američanů o malá auta v první polovině sedmdesátých let může být podobným boomem, ale nikoliv celosvětovým, jakým se SUV jeví nyní (Čína).
Alfa má nyní těžkou pozici: Stelvio vyhnalo zájem o její auta hodně vysoko, generuje peníze, ale jít do kombíku se zdá být vyhazováním zdrojů do vzduchu. Myslím, že spíše než kombík, je centrem prací v Alfě velký sedan na podvozku Ghibli. Přeci jen, po letech "ústrků" potřebují povýšit image značky. Giulia je výborný začátek, Stelvio odpovídá na trendy a nová Alfetta by měla značce zajistit definitivně pozornost potenciálních kupců ([odkaz]
Snaha rozšířit prémiovou D o Volvo naráží na problém zvaný "motory", Alfa snad se podobným chybám vyhne. Už jen diesel 2,1 lt znamená, že se Alfa nechce jen vejít do daňového limitu 1,75 lt (platí v Itálii; objemnější motory znamenají daně vyšší skoro dvojnásobně), ale že preferují movitější zákazníky a nadšence pro pohodlnou dynamiku. Jak do toho zapadne Giulia kombi? Hm, fakt těžko říci.
Avatar - wakantanka
8. 5. 2017 17:15
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
No pokiaľ sa nemýlim, tak kombi od Giulie stopli krátko pred predstavením, čo sa na prvý pohľad javí ako vyhodené peniaze, na druhej strane prihráva kupcov práve Stelviu. Alfe by skôr prospel model menší od Giulie ktorý by nahradil Giuliettu a samozrejme obmenu potrebuje aj Mito. Menšie a relatívne lacnejšie modely by im asi zabezpečili čierne čísla skôr.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 19:09
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
a to MiTo by podla mna malo byt uz konecne v 5 dveraku... na tomto hodne straca .... ja napriklad aj tie kdejake male audiny A1 co vidim tak minimalne z polovice su to vzdy 5 dveraky... ale tak snad na to uz konecne pridu kde je sever... Stelvio je uz konecne spravnym krokom :yes:
Avatar - Bubáq
8. 5. 2017 22:22
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
... přestože se na střední a vyšší střední vydělá řádově více, než na malých autech?! Ano, souhlasím, pokud jde o Itálii. Ta samotná ale Alfu nespasí, nehledě k již zahájenému ataku na trh v USA. Tam FCA postačuje jedna katastrofa nazvaná Fiat 500... Pokud nemají být milióny EUR investovaných loni a letos v u-es-a vyhozeny jen tak do vzduchu, musí přijít konkurent pro BMW 5 a MB E (a Volvo S 90).
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 08:25
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
Ono ideálom by bolo byť prítomný aj tam aj tam. Vo vyššej strednej sa síce zarába viac, ale na slušné predaje nestačí len auto samotné. Určite by bolo nutné dobudovať aj dealerskú a servisnú sieť. A dostať značku viac do povedomia širokej verejnosti znamená byť videný v uliciach a to sa skôr podarí s menším modelom ako vlajkovou loďou.
Avatar - Machýrek
8. 5. 2017 21:36
Re: TURBO-*-DÍZL NESTOJÍ, TEN PADÁ :))))))
No tak si me navnadil, ze si tu zkusebni jizdu taky objednam.
Jsem zvedavy, na kolik si budou cenit sestivalec.
Avatar - Floyd
8. 5. 2017 09:24
Kolik stojí čtyřkolka s turbodieselem?
Vy to nevíte? Že se na to ptáte hned v titulku, a pomalu v každém článku. Co jste to proboha za novináře?! Žádná interpunkční znaménka do titulku nepatří, to jsou naprosté základy žurnalistiky. Doporučuji doučit, nebo se jít živit něčím jiným, co vám půjde lépe. Psaní to ale rozhodně není :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2017 12:39
Re: Kolik stojí čtyřkolka s turbodieselem?
;-) :yes:
Avatar - euro89
8. 5. 2017 10:03
Stelvio
Jedno Fiatu uprit nelze. Konecne pochopili, ze nestaci postavit jen dobre auto, ale ze je treba zainvestovat i do marketingu. Nevim jak v CR, ale tady v Nemecku je to prvni italske auto, na ktere vidam v TV reklamu opravdu nekolikrat za den. To si pamatuji naposledy u toho pro Fiat tolik nestastneho Stila... po jeho neuspechu jako by se u Fiatu bali lidem rict, ze maji nejaky novy model.
Sice jako skalni lancista Alfe zadny uspechy nepreju a sam bych si ji nekoupil, ale uz znam ve svem okoli dva lidi, kteri ji maji objednanou (oba v benzinu), tak jsem zvedavy, jaky dojem na me udela svezeni. Nezaujate to bude asi opravdu dobry auto.
Akorat ten diesel by mel byt vzhledem ke svemu skutecnemu objemu oznacovany jako 2,1 a ne 2,2l. A prodej vrcholne verze QV zacne mozna na podzim, ale produkce zcela jiste zacala jiz davno. Uz v breznu jsem potkal v Engadinu na okresce mezi St. Moritz a Zernez kolonu osmi Alf Stelvio s italskymi znackami, z nichz dve byly prave vrcholne verze QV.
Mimochodem, sranda je, ze na te stejne okresce jsem o mesic pozdeji potkal i alijassky ostrov z Mlade Boleslavi na tovarnich zelenych "efkovych" znackach.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 10:09
Re: Stelvio
ale ved na tu novu 500X s tou "modrou" pilulkou reklamy donedavna tiez frcali ci nie? a to snad vsade ... aj v amerike ;-) .. videl som ju este "nedavno" a frcala kazdy den u nas a myslim ze aj u vas... tak preco spominat az na stilo ;-) ...

daj si na youtube do vyhladavaca fiat 500X reklama ;-) ... a uvidis co mam na mysli :yes:
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 11:17
Re: Stelvio
ale jak tu pilulu "hodil" uplne mimo >:D
Avatar - euro89
8. 5. 2017 11:07
Re: Stelvio
Vim samozrejme, co mas na mysli. Taky pamatuji reklamy na Grande Punto, Ideu, Bravo, Giuliettu a dalsi... Ale naposledy Stilo jsem vidal v televizi tak casto, jako vidam nyni reklamu na Stelvio. I na novou Giulii jsem parkrat reklamu videl, ale proste zdaleka ne tak casto. V tomhle smeru treba francouzi, korejci nebo VW koncern investuje do reklam mnohem vice. A Stelvio je po dlouhe dobe prvni italske auto, ktere vidam v TV stejne casto, jako otravny Kadjar nebo Das Auto z vlkohradu.
U nas ted bezi tahle reklama a i kdyz mimo zprav a aktualne hokeje koukam na televizi jen hodne malo, tak je videt porad:
[odkaz]
Na muj vkus je ale ta reklama moc americka, nebo jak to rict... zkratka se k Alfe nehodi. Klasicke italske reklamy na auto mam radsi. Treba tahle reklama na Giulii je mnohem povedenejsi, ale ta se u nas nevysila:
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 11:24
Re: Stelvio
ta reklama so Stelviom je akoby kusok "utok" na zmysly ale ked ju zbadas uz 3ti krat tak sa ti podla mna okuka... ... a suhlasim ze posobi az moc neitalsky... ja mam rad vtipne reklamy ako ta s tym vw beetle a akoze "zamaskovanymi lupicmi" alebo tato s pilulkou na 500X ... ktore sa daju pozerat stale.... a obecne prave vw ma nahodou celkom vtipne reklamy ... alebo ta s tymi ujetymi 100 000 mil na vw ... ta fakt nema chybu.. sila ;-)

velmi dobra bola kedysi aj na fluence... len ju neviem na youtube najst akosi.. aj dobra hudba tam bola... ( nejde o alberta teraz )
9. 5. 2017 12:33
Re: Stelvio
Ta reklama na Stelvio je výborná. Paradoxně není ani právě tak "americká". Je to absolutně jiný přístup, není tak otravný jako reklamy Hyundai, nebo vyprázdněný jako reklamy od Škody. Jasně každá z těch značek pracuje s jinou cílovou skupinou, ale reklama na Stelvio je v záplavě průměrnosti a zahlcování informacemi, jedna z mála, kterou nepřepnu. Ten příklad reklamy na Giulii se ničím nevymyká průměru ostatních značek. Bla bla bla, auto bla bla bla panorama. Ta "italskost" je pouze ve voice overu, kdy se snaží poeticky mluvit o spotřebě. Ale kdyby tam místo Giulie projel Passat, tak si rozdílu ani nevšimnete.
Avatar - wakantanka
8. 5. 2017 17:17
Re: Stelvio
asi sa nedívame na rovnaké tv stanice, ale reklamu na 500X som nevidel už minimálne rok. :-)
Avatar - Bubáq
8. 5. 2017 11:00
Re: Stelvio
Skalní Lancista..... pohltil mě závan smutku. Doslova grandiózní značka až do konce šedesátých let. Ale hlavně před a po světové válce. Jak se skalnímu Lancistovi žije deset let po ukončení výroby poslední opravdu poslední Lancie? A co poslední Delta s tragickou úrovní plastů, dalo by se říci čínského původu?
Doporučuji vzít Alfu na milost. Guilia i Stelvio za to opravdu stojí.
Osud Lancie je hodně smutný, ale život běží dál. Maserati a Alfa milovníkům jižanské radosti z jízdy (a krásného designu) prostě dělají opravdu radost.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 11:09
Re: Stelvio
mne sa kedysi takto moc pacili saaby.. 9-5ka aero s 2,3t 169kw je dodnes bezchybna masinka :yes: ... rovnako zlte 9-3 kabrio... krajsie uz nikto nikdy nevyrobi ;-)

lancia kusok akoby este ozila pred "par" rokmi modelmi lybra a thesis ... a novou Ypsilonkou ( vtedy som normalne veril ze nastal zlom k lepsiemu ) ale potom akoby utalo ;-\ ... zrazu ziadne nove modely .. len prelepene chryslery... :'-( ... pritom tak slavna znacka to bola... ale asi to uz teraz nijako neporiesime ... aj znacky prichadzaju a odchadzaju ... v minulosti nic neobvykle
Avatar - euro89
8. 5. 2017 11:50
Re: Stelvio
Tak zije se dobre, zatim si dokonce muzu zajet se svou Themou V6 i do centra velkych mest (ma zelenou plaketu) na nakup. >:D Ale ted vazne... samozrejme se mi na osud Lancie nediva lehce, ale vzhledem k tomu, ze nova moderni auta nejsou tak jako tak pro me moc zajimava (ve zkratce: moc elektroniky a bezpecnostnich prvku a malo dreva, chromu a kvalitni kuze), tak se zameruji hlavne na jeji bohatou historii.
Nejvic me stve ignorance Fiatu k vlastni historii a s tim souvisejici absence programu pro klasicka auta, jako ma napr. Mercedes, BMW nebo Porsche. U Lancie, resp. vseobecne u koncernu Fiat clovek nesezene nektere dily ani na 10 let stara auta. To je proste ostuda! Ale nez vzit na milost Alfu, tak jsem se radsi rozhodl s timhle problemem neco udelat. Inspiraci jsem nacerpal u male rodinne firmy Heuschmid, ktera je nejvetsim specialistou na SAABy v Nemecku. Na denni jezdeni mam 9000 a oni sidli asi jen 30km od meho bydliste, takze jezdim prave k nim. A postupny nedostatek originalnich dilu resi vlastni zakazkovou vyrobou. Diky tomu muzou saabisti prakticky jakykoliv model pouzivat k dennimu jezdeni, jako je tomu trebu u Mercedesu. No a presne to same bych rad jednou nabidl ja vsem skalnim lancistum. Za tim ucelem jsem se i rozhodl vratit na "stara kolena" zpet do skoly a budu od zari delat skolu u Mercedesu zamerenou specialne na renovace oldtimeru.
Mam docela dobre kontakty s lidmi ze svycarskeho Lancia clubu nebo z klubu Lancia Valsesia primo z Vincenzova rodiste a tak vim, ze by o neco podobneho rozhodne byla poptavka. :-)
Jinak k te trojkove Delte. Mas naprostou pravdu. Interier z Brava s materialy naprosto zoufale kvality a zivotnosti. V r. 2009 jsem mel na par dni pujcenou novou Deltu z autosalonu kvuli sve maturitni praci a na aute, ktere melo jako predvadecka najeto jen nekolik tisic kilometru, uz bylo zretelne osoupani kozene hlavice radici paky. O tom, ze ta kuze vypada jak z cinske fabriky a ne jak ze skutecne kravy, ani nemluve. I volant vypadal osoupaneji, nez na dvojkove Delte z r. 1998 me pritelkyne, ktera ma aktualne najeto nejakych 290tis. km. Design Delty III se mi jinak moc libi, ale pouzita technika z Brava v kombinaci s levnymi materiely ji naprosto degraduji nekam na uroven hezciho Renaultu.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 13:18
Re: Stelvio
jo Saaby boli uzasne vozy.... len boli kusok svojske ... a to sa v dnesnom uniformnom a na biznis zameranom svete uz bohuzial neodpusta... nam tu dokonca na ulici parkuje dodnes jedna C6 od citroena za ktorou sa neda neotocit sa... to je proste fenomenalne auto.. fantomas v praxi... neskutocna vizaz... mali sme tu kedysi aj staru 9000ku od saaba.. aj kupe subaru SVX alebo "noblesny" rover 75.... bohuzial to vsetko rokmi pomizlo a dnes je to tu sama klasika golfy ceedy ASX fiesty yarisy ... vitary fabie a tak dalej.. ved to pozname... proste klasika...

posledna pekna lancia bola podla mna thesis... ( lebo ta posledna prerastena mega-delta sa mi uz moc nepacila ) ja jeden thesis u nas v meste dokonca vidim behat a je to stale na pohlad nestarnuce a zaujimave auto... predne male kukadla thesisu su aj dnes stale coraz aktualnejsie ... a zadne svetla takisto... proste nestarne to auto voebc .. aj vedla nejakeho noveho mondea alebo superbu dnes vyzera uplne paradne ... skoda ze nakoniec znacky ako rover lancia ci saab dopadli ako dopadli ... asi nejde byt krasny stylovy jedinecny a zaroven predavat masovo na miliony aby prezili ... to asi nejde dokopy :'-(
Avatar - euro89
8. 5. 2017 13:46
Re: Stelvio
SAAB ani Lancii nezabilo to, ze byly jiny, ale proste jejich neschopny vedeni v podobe Fiatu a GM. Uz jsem se o tom kdysi pod jinym clankem o Lancii rozepisoval a dnes nemam naladu ani cas to opakovat. Me jen prekvapuje, ze zrovna ty tu vzpominas, jaka je skoda Lancie, Saabu nebo Roveru a ze dnes je to sama klasika (mimochodem, pro me jsou klasikou prave auta od Lancie nebo Saabu, nez od Kie...) jako Ceed, ale pritom zrovny ty jsi tady na diskuzich nejvetsi onanista nad tou bezpohlavni nudnou korejskou produkci. :-!
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 18:12
Re: Stelvio
neber to v zlom ale teraz narazam na nieco ine ;-) ... a ty to vies
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2017 21:06
Re: Stelvio
Asi jsem to nepochopil... Lancie mám rád. A po těch letech s Themou 2.0 turbo a Deltou HF Integrale snad můžu říct, že vím, o čem Lancia byla.
Prismu, Dedru a Ypsilonku nepočítaje.

Ale pořád mám za to, že se rozhodli správně: v mezích možností investují do Fiata a do Alfy a na Lancii prostě nezbývá,
Udržují Ypsilonku docela hezky... a pořád si myslím, že když na to Fiat, jako koncern, bude mít, tak udělá i nějakou novou.
Ale docela dobře se může stát, že na to mít nebude, to se nedá zpochybnit. Autům nastaly těžké časy, a už nějakou dobu se jich vyrábí příliš mnoho... míněno obecně, jako lidstvem.
8. 5. 2017 17:36
Zrychlení
Zrychlení u dieselu ze 6.6 s? To asi ne.
Rozbalit vlákno
10
8. 5. 2017 18:07
Re: Zrychlení
Zajímavá hodnota, moc tomu nevěřím. Vzpomněl jsem si na vrcholný naftový Ford Edge - se stejným výkonem má o 3s (tj. 50%) horší 0-100 >:D
8. 5. 2017 20:44
Re: Zrychlení
Stačí si pustit záznam na youtube. Skutečnost je 8.8 s.
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2017 18:50
Re: Zrychlení
do alfy dizel? to si normalny alfista nikdy nekupi.. ale firme je to jedno samozrejme ;-)
8. 5. 2017 20:31
Re: Zrychlení
jo...tak se podívej jak se prodávala 159- převážně v naftě 2.4 jtd
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2017 20:36
Re: Zrychlení
Proč si to myslíš?
Považuju se docela za pravověrného... v sobotu jsem se vrátil z báječné české generálky srazu Alf 164, která předchází 30 narozeninám tohodle typu v Miláně... a v dieelu jsem měl Alfy hned 3.
Postupně.
33 s tříválcovým VM turbodieselem byla ve své době kousek před konkurencí a jezdila báječně a úsporně.
Ano, přední ramena na to moc nadšeně nereagovala - ale i tím předběhla konkurenci. Pořád vydržely víc, než později v Audinách.
:-)

S dieselm jsem měl Alfu, se kterou jsem najezdil nejvíc kilometrů - 90 s 2,4 VM TD jsem vodil po silnicích 380 tisích km, většinou s 1,5 tunovým vlekem... a pak jsem ji prodal a ještě jezdila dál - nevím jak dlouho.

Pravověrný Alfista ale má problém s tím, si koupit "rychlé SUV". Dvoulitr turbo patří do Giulie, rychlého sedanu.

I tu 500X od Fiata mám s 1.6 atmosférou. Je to auto, které vlastně ani nemá jezdit moc rychle... ale dobře se do něj sedá, je z něj hezkej rozhled a díky světlé výšce neřeším uklizenost silnice.
Nejde mi to dohromady s tím výkonným motorem.

A platí to bez ohledu na to, jestli spaluje benzín nebo naftu.
:-)
Avatar - Bubáq
8. 5. 2017 22:32
Re: Zrychlení
\uf, uf, \topper... to není správná úvaha.... V Itálii? Hlavně diesely....
8. 5. 2017 19:29
Re: Zrychlení
Je to ve specifikacích výrobce.
210k verze 6,6 a slabší 180k za 7,2s

Se zrychlením bych problém neměl, spíš ta kombinovaná spotřeba 4,8 ... >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2017 20:37
Re: Zrychlení
:-)

No, tuhle spotřebu rozhodně nemá při tom maximálním zrychlení..

>:D
8. 5. 2017 20:46
Re: Zrychlení
Měření v testu ukazuje značně jiné hodnoty zrychlení.
8. 5. 2017 21:05
Re: Zrychlení
Mrkl jsem na youtube a +- to pasuje... [odkaz]