Diskuse

Alfa Romeo zvažuje, jak nahradit MiTo a Giuliettu. Dorazí místo nich crossover?

25.9.2017

Alfa Romeo zvažuje, co bude s modely MiTo a Giulietta. Vedle toho se údajně blíží také premiéra kupé střední třídy.

 

  • 50 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 25.09.2017  10:14

    Ach...

    Kompaktní crossover místo dvou dobře jezdících HB? Jo, přesně to zákazníci očekávají od řidičsky zaměřené automobilky. 8-s
    • 20 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 25.09.2017  10:19

      « Re: Ach...

      Přesně tak, proč měnit něco, co perfektně funguje..
      • 03 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 25.09.2017  10:50

        « Re: Re: Ach...

        Mám obavu, že to dopadne následovně, nové mito bude pětistovka s alfím předkem, nová giullieta bude pětistovka L s alfím předkem. Značkový crossover. :-!
        • 03 Reagovat !

          foto milic

          milic 25.09.2017  11:01

          « Re: Re: Re: Ach...

          Tak to jsi vedle. Obojí bude nahrazeno 500X s alfím xichtem.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 25.09.2017  15:19

        « Re: Re: Ach...

        Předpokládám, že ironie? :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 25.09.2017  16:59

          « Re: Re: Re: Ach...

          Chtěl určitě ještě napsat, že ... místo dvou dobře jezdících a velmi pohledných HB ... jen se bál >:D

          Btw jinak má pravdu Crossover Alfu místo MiTa a Giulietty značku nespasí. Navíc jak známe pana účetního, bude si za to chtít účtovat opět až příliš sebevedomou cenu = další hřebíček do rakve Alfy ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 25.09.2017  17:08

            « Re: Re: Re: Re: Ach...

            Já jsem se díval na evropské prodeje a nenašel jsem Giuliettu mezi 20-ti kompakty vůbec, tak jsem si říkal - co na tom jako funguje?
            Ale špatně jsem hledal, ona je v prémiových kompaktech, cca 20tis. ks za pololetí. Což není nic moc, ale je to daleko lepší, než jsem čekal. Takže to ironie být nemusela.
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 25.09.2017  17:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ach...

              jj jsem koukal na:

              [odkaz]

              Giulietta za 1-7/2017 21575ks, to zas zak hrozné není :-)
              MiTo za 1-7/2017 7333ks - to bída je...
  • 03 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 25.09.2017  11:21

    Mám

    lepší nápad!
    Nech nakupujú od VW Polo/Golf a v ITA to môžu iba preznackovať na Alfu.
    Spokojnosť na oboch stranách :
    VW bude mať Alfu a Serdžo bude predávať .
  • 31 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 25.09.2017  11:37

    Dva pohľady

    Alfa si hlavne musí konečne určiť priority, zaradenie na trhu a podľa toho upraviť/doplniť modelovú ponuku. Zatiaľ len prešľapuje na jednom mieste a skúša reakcie zákazníkov, čo je krásne vidieť na predajných výsledkoch napr. Giulie. Ak chcela Alfa Giuliu predávať ako masovku strednej triedy a výrazne vyššiu cenu si ospravedlniť niečím špeciálnym, napr. objektívne špičkovými jazdnými vlastnosťami, ktoré mimochodom 2/3 majiteľov (hlavne majiteliek) tejto triedy vôbec nezaujímajú, môžeme sa baviť o totálnom neúspechu. Absenciu verzie kombi na tomto mieste treba považovať za úplný fail, ktorý ukazuje na neschopnosť manažmentu racionálne uvažovať. Ak sa ale na predaje pozrieme optikou „prémiovej“ triedy, do ktorej sa Giulia tlačí (chce tlačiť), tak predaje na úrovni cca 3500 – 3800 ks za mesiac nie sú žiadnou tragédiou. V niektorých mesiacoch sa dokonca Giulie predalo viac ako Jaguaru XE. Otázka, čo je to vlastne tá „prémia“ a či Giulia do nej naozaj patrí. O tom rozhodnú zákazníci a zatiaľ to vyzerá, že postaviť krásne, technicky vyspelé a špičkovo jazdiace auto je jedna vec, ale dokázať ho predať úplne iná. Za seba hovorím, že najväčším problémom predajov bolo nekonečné odkladanie uvedenia na trh, čo potencionálnych zákazníkov zneistilo, aktuálna absencia verzie kombi, ktorá v tomto segmente tvorí polovicu predajov a samozrejme sebavedomá cena, ktorá bude musieť ísť o cca 3 – 4 000 € dole, inak to bude posledný sedan tejto značky a so Stelviom (ktorého sa napr. za minulý mesiac predalo viac) možno aj posledné modely vôbec. Výroba Coupe, alebo sedanu vyššej strednej triedy je v čase zanedbateľných predajov (hlavne coupe) týchto karosárskych verzií, navyše plne pod kontrolou nemeckej trojky, absolútnym blúznením manažmentu. AR potrebuje silný kaliber v hatchbackoch nižšej strednej triedy, prípadne spomínaný crossover, ktorých predaje „zarobia“ na zvyšok.
    • 00 Reagovat !

      foto frite

      frite 26.09.2017  06:51

      « Re: Dva pohľady

      Za mě chybí v nabídce Giulie venější verze do fleetů. Prostě benzín cca 120 kw s manuálem za ceníkovku (před povinnou slevou) cca 820 tis. D3 tyhle verze mají a pár lidí z okolí co mají při výběru svého služebáka volnou ruku tohle volí a budgetem na to dosáhne.
      Popravdě - na Giulii jsem si dělal zálusk sám, ale diesel prostě nechci a nejlevnější benzín je za 950 tis. Neříkám že za 147 kw a automat je to moc, ale ta částka už je pro mě nedosažitelná..
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 25.09.2017  15:06

    Mám dojem, že už Marchione začal skupovať ...

    klasické Alfy, a keď ho vyrazia, tak bude na nich zarábať!
  • 06 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 25.09.2017  15:08

    A.R.magedon značky ...

    Sergio sa zapíše do histórie! Ale ako najväčší pablb!
    • 40 Reagovat !

      foto RS

      RS 25.09.2017  16:38

      « Re: A.R.magedon značky ...

      Taky se mi spousta věcí nelíbí a těch podivných rozhodnutí je celá řada, ale jinak se musí nechat, že i přes to všechno Marchionne dokázal vytáhnout Fiat, Alfu, Maserati a nyní celé FCA do stále se zlepšující křivky. V rámci možností co mají a nabízí je koncern v celkem dobré formě a roste.
    • 10 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 25.09.2017  20:22

      « Re: A.R.magedon značky ...

      No dobre, vymenuj svoje úspechy, čo si dokázal ty?
  • 00 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 25.09.2017  16:37

    "...zvažuje..."

    "...zvažuje..." >:D To brzy.
  • 11 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 25.09.2017  17:10

    Cesta do peke (bohužel) pokračuje

    Nahradit 2 výborně jezdící (nicméně již zastaralé a zbytečně zatížené nepovedeným desigem světlometů) hatchbacky jedním kompaktním crossoverem je u značky jako AR naprostou sebevraždou. To už je fakt evropští zákazníci vůbec nezajímají?!!
    Taky coupé od Giulie je ekonomický nemysl, počet odlišných karosářských dílů od sedanu je obrovský (pravděpodobně by se i mírně zkracoval rozvor), zato prodeje budou minimální. Sportwagon na stejném rozvoru jako sedan vyžaduje mnohem méně investic a přitom má nesrovnatelně větší prodejní potenciál! A taky je životně nutný benzinový dvoulitr s manuální převodovkou, jinak Giulia ztratí svoji tradiční evropskou klientelu, dosavadní majitele 156 a 159! To už se v té centrále AR fakt definitivně zbláznili?l!!!!! 8-s 8-s 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.09.2017  17:19

      « Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

      >:D
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 25.09.2017  17:21

      « Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

      Já nejsem milovník SUV , ale realita je ta, že ten segment roste. A ti "nadšení řidiči" Alfě zatím moc prodejně nepomáhají. Takže jo - umí(nebo uměli?) krásný auta, ale zatím jim to prodejně moc nešlape. SUV jim může, nebo taky nemusí přivést nové zákazníky.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 25.09.2017  17:23

        « Re: Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

        Prodejně pomáhá Stelvio...už i Sergio to vidí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 25.09.2017  17:36

          « Re: Re: Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

          No je fakt, že se v Evropě Stelvia prodalo víc jak MiTa, ale jen o chlup - za 1-7/2017 8149ks.

          Lépe je na tom i Giulia za 1-7/2017 16078ks, ale pořád žádný trhák... ;-\
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 25.09.2017  17:39

            « Re: Re: Re: Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

            Od kdy se Stelvio prodává a jak nabíhaly motorizace? Zatím nic měřitelného. AR všude roste dvouciferně.
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 25.09.2017  17:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

              Od února, ale trend je vzrůstající :

              February 23
              March 1.074
              April 1.305
              May 1.858
              June 1.677
              July 2.212

              jen koukám na čísla, ať je to trochu konkrétní :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 25.09.2017  17:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

                Troufnu si odhadnout, že příští rok bude Stelvio tvořit polovinu prodejů AR.

                Díky za čísla ;-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 25.09.2017  17:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje

                  No proč ne. Jen si osobně myslím, že v nižší střední by měli nechat HB + udělat nějakou "off-road" verzi jako má MB u A / GLA ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 25.09.2017  17:22

    Dochází mu to dlouho po konkurenci...

    ...přijít s tímto nápadem před 5-ti lety, mohl mít dnes Sergio dostatek kapitálu na hračky typu kupé, barchetta apod.

    Samozřejmě, že SUV a crossovery jsou vstupenkou k zisku...k tomu kýženému zisku, zajišťujícímu růst modelového portfolia. Tankuje snad kohokoliv z majitelů Boxsteru, 911 nebo třeba Continentalu (nemyslím Lincoln), že se jejich vývoj financuje z peněz generovaných SUV, SAV a já nevím co ještě?

    Ano, pokud k tomuto A bude i správné B, nemám nic proti. :yes:
    • 22 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 25.09.2017  17:48

      « Dochází mu to dlouho po konkurenci...

      Pokud ten crossover nebude mít dvoulitr s manuálem a ručku, nemá šanci. >:D
      • 11 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 25.09.2017  18:00

        « Dochází mu to dlouho po konkurenci...

        Ty jsi v.ů.l.! >:D
      • 01 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 25.09.2017  19:46

        « Re: Dochází mu to dlouho po konkurenci...

        >:D >:D >:D
      • 21 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 25.09.2017  20:07

        « Re: Dochází mu to dlouho po konkurenci...

        Za trest budeš rok kvedlat a rozjíždět se zataženou ručkou do kopce!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zvracející a močící Hitler i mrzačení nácků opět baví. Recenze Wolfenstein II: The New Colossus pro Switch

Zvracející a močící Hitler i mrzačení nácků opět…

Že bude Wolfenstein II: The New Colossus taková bomba, která se z videohry vyklubala, čekal málokdo. Počítalo se…

Miliardář Musk udělal z hrdiny z jeskyně pedofila. Dotkl se prý jeho chlouby

Miliardář Musk udělal z hrdiny z jeskyně pedofila.…

Americký miliardář a majitel vesmírné společnosti SpaceX Elon Musk se omluvil britskému jeskynnímu záchranáři za…

 

iSport.cz

Do žlutého jde Thomas. Na Tour končí Cavendish a Kittel, nestihli limit

Do žlutého jde Thomas. Na Tour končí Cavendish a…

Britský cyklista Geraint Thomas je novým vedoucím jezdcem Tour de France. Do žlutého trikotu se oblékl díky…

Blázinec a fotka s Ronaldem! Jak se český talent Juve potkal s idolem

Blázinec a fotka s Ronaldem! Jak se český talent…

Splnil si sen, možná i jeden z největších životních zážitků. Roman Macek, český záložník Juventusu, na vlastní…

 

Reflex.cz

Babiš bude hlavní koordinátor boje proti korupci aneb Agrokozel nejvyšším zahradníkem

Babiš bude hlavní koordinátor boje proti korupci…

Někdy si říkám, že už mne v Česku nemůže nic překvapit, avšak… Premiér Andrej Babiš se nově stal nejvyšším (!!)…

Miss Írán: Těžko uvěřit, ale i v této zemi kdysi probíhaly soutěže o nejkrásnější dívku. Podívejte se

Miss Írán: Těžko uvěřit, ale i v této zemi kdysi…

V současnosti je Írán země, kde vládne tvrdý islámský režim. Ne vždy tomu tak ale bylo. Před islámskou revolucí…