Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo zvažuje, jak nahradit MiTo a Giuliettu. Dorazí místo nich crossover?

Alfa Romeo zvažuje, co bude s modely MiTo a Giulietta. Vedle toho se údajně blíží také premiéra kupé střední třídy.
Zpět na článek
25. 9. 2017 10:14
25. 9. 2017 10:19
25. 9. 2017 10:50
25. 9. 2017 11:01
25. 9. 2017 15:19
25. 9. 2017 16:59
25. 9. 2017 17:08
25. 9. 2017 17:28
25. 9. 2017 11:21
25. 9. 2017 11:37
26. 9. 2017 06:51
Avatar - twistedTSD
25. 9. 2017 10:14
Ach...
Kompaktní crossover místo dvou dobře jezdících HB? Jo, přesně to zákazníci očekávají od řidičsky zaměřené automobilky. 8-s
Rozbalit vlákno
7
25. 9. 2017 10:19
Re: Ach...
Přesně tak, proč měnit něco, co perfektně funguje..
Avatar - Dinar
25. 9. 2017 10:50
Re: Ach...
Mám obavu, že to dopadne následovně, nové mito bude pětistovka s alfím předkem, nová giullieta bude pětistovka L s alfím předkem. Značkový crossover. :-!
25. 9. 2017 11:01
Re: Ach...
Tak to jsi vedle. Obojí bude nahrazeno 500X s alfím xichtem.
Avatar - _Karel_
25. 9. 2017 15:19
Re: Ach...
Předpokládám, že ironie? :yes:
25. 9. 2017 16:59
Re: Ach...
Chtěl určitě ještě napsat, že ... místo dvou dobře jezdících a velmi pohledných HB ... jen se bál >:D

Btw jinak má pravdu Crossover Alfu místo MiTa a Giulietty značku nespasí. Navíc jak známe pana účetního, bude si za to chtít účtovat opět až příliš sebevedomou cenu = další hřebíček do rakve Alfy ;-\
Avatar - _Karel_
25. 9. 2017 17:08
Re: Ach...
Já jsem se díval na evropské prodeje a nenašel jsem Giuliettu mezi 20-ti kompakty vůbec, tak jsem si říkal - co na tom jako funguje?
Ale špatně jsem hledal, ona je v prémiových kompaktech, cca 20tis. ks za pololetí. Což není nic moc, ale je to daleko lepší, než jsem čekal. Takže to ironie být nemusela.
25. 9. 2017 17:28
Re: Ach...
jj jsem koukal na:

[odkaz]

Giulietta za 1-7/2017 21575ks, to zas zak hrozné není :-)
MiTo za 1-7/2017 7333ks - to bída je...
Avatar - speedfred
25. 9. 2017 11:21
Mám
lepší nápad!
Nech nakupujú od VW Polo/Golf a v ITA to môžu iba preznackovať na Alfu.
Spokojnosť na oboch stranách :
VW bude mať Alfu a Serdžo bude predávať .
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2017 11:37
Dva pohľady
Alfa si hlavne musí konečne určiť priority, zaradenie na trhu a podľa toho upraviť/doplniť modelovú ponuku. Zatiaľ len prešľapuje na jednom mieste a skúša reakcie zákazníkov, čo je krásne vidieť na predajných výsledkoch napr. Giulie. Ak chcela Alfa Giuliu predávať ako masovku strednej triedy a výrazne vyššiu cenu si ospravedlniť niečím špeciálnym, napr. objektívne špičkovými jazdnými vlastnosťami, ktoré mimochodom 2/3 majiteľov (hlavne majiteliek) tejto triedy vôbec nezaujímajú, môžeme sa baviť o totálnom neúspechu. Absenciu verzie kombi na tomto mieste treba považovať za úplný fail, ktorý ukazuje na neschopnosť manažmentu racionálne uvažovať. Ak sa ale na predaje pozrieme optikou „prémiovej“ triedy, do ktorej sa Giulia tlačí (chce tlačiť), tak predaje na úrovni cca 3500 – 3800 ks za mesiac nie sú žiadnou tragédiou. V niektorých mesiacoch sa dokonca Giulie predalo viac ako Jaguaru XE. Otázka, čo je to vlastne tá „prémia“ a či Giulia do nej naozaj patrí. O tom rozhodnú zákazníci a zatiaľ to vyzerá, že postaviť krásne, technicky vyspelé a špičkovo jazdiace auto je jedna vec, ale dokázať ho predať úplne iná. Za seba hovorím, že najväčším problémom predajov bolo nekonečné odkladanie uvedenia na trh, čo potencionálnych zákazníkov zneistilo, aktuálna absencia verzie kombi, ktorá v tomto segmente tvorí polovicu predajov a samozrejme sebavedomá cena, ktorá bude musieť ísť o cca 3 – 4 000 € dole, inak to bude posledný sedan tejto značky a so Stelviom (ktorého sa napr. za minulý mesiac predalo viac) možno aj posledné modely vôbec. Výroba Coupe, alebo sedanu vyššej strednej triedy je v čase zanedbateľných predajov (hlavne coupe) týchto karosárskych verzií, navyše plne pod kontrolou nemeckej trojky, absolútnym blúznením manažmentu. AR potrebuje silný kaliber v hatchbackoch nižšej strednej triedy, prípadne spomínaný crossover, ktorých predaje „zarobia“ na zvyšok.
Rozbalit vlákno
1
26. 9. 2017 06:51
Re: Dva pohľady
Za mě chybí v nabídce Giulie venější verze do fleetů. Prostě benzín cca 120 kw s manuálem za ceníkovku (před povinnou slevou) cca 820 tis. D3 tyhle verze mají a pár lidí z okolí co mají při výběru svého služebáka volnou ruku tohle volí a budgetem na to dosáhne.
Popravdě - na Giulii jsem si dělal zálusk sám, ale diesel prostě nechci a nejlevnější benzín je za 950 tis. Neříkám že za 147 kw a automat je to moc, ale ta částka už je pro mě nedosažitelná..
25. 9. 2017 15:06
Mám dojem, že už Marchione začal skupovať ...
klasické Alfy, a keď ho vyrazia, tak bude na nich zarábať!
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2017 15:08
A.R.magedon značky ...
Sergio sa zapíše do histórie! Ale ako najväčší pablb!
Rozbalit vlákno
2
25. 9. 2017 16:38
Re: A.R.magedon značky ...
Taky se mi spousta věcí nelíbí a těch podivných rozhodnutí je celá řada, ale jinak se musí nechat, že i přes to všechno Marchionne dokázal vytáhnout Fiat, Alfu, Maserati a nyní celé FCA do stále se zlepšující křivky. V rámci možností co mají a nabízí je koncern v celkem dobré formě a roste.
25. 9. 2017 20:22
Re: A.R.magedon značky ...
No dobre, vymenuj svoje úspechy, čo si dokázal ty?
25. 9. 2017 16:37
"...zvažuje..."
"...zvažuje..." >:D To brzy.
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2017 17:10
Cesta do peke (bohužel) pokračuje
Nahradit 2 výborně jezdící (nicméně již zastaralé a zbytečně zatížené nepovedeným desigem světlometů) hatchbacky jedním kompaktním crossoverem je u značky jako AR naprostou sebevraždou. To už je fakt evropští zákazníci vůbec nezajímají?!!
Taky coupé od Giulie je ekonomický nemysl, počet odlišných karosářských dílů od sedanu je obrovský (pravděpodobně by se i mírně zkracoval rozvor), zato prodeje budou minimální. Sportwagon na stejném rozvoru jako sedan vyžaduje mnohem méně investic a přitom má nesrovnatelně větší prodejní potenciál! A taky je životně nutný benzinový dvoulitr s manuální převodovkou, jinak Giulia ztratí svoji tradiční evropskou klientelu, dosavadní majitele 156 a 159! To už se v té centrále AR fakt definitivně zbláznili?l!!!!! 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
8
25. 9. 2017 17:19
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
>:D
Avatar - _Karel_
25. 9. 2017 17:21
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
Já nejsem milovník SUV , ale realita je ta, že ten segment roste. A ti "nadšení řidiči" Alfě zatím moc prodejně nepomáhají. Takže jo - umí(nebo uměli?) krásný auta, ale zatím jim to prodejně moc nešlape. SUV jim může, nebo taky nemusí přivést nové zákazníky.
25. 9. 2017 17:23
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
Prodejně pomáhá Stelvio...už i Sergio to vidí ;-)
25. 9. 2017 17:36
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
No je fakt, že se v Evropě Stelvia prodalo víc jak MiTa, ale jen o chlup - za 1-7/2017 8149ks.

Lépe je na tom i Giulia za 1-7/2017 16078ks, ale pořád žádný trhák... ;-\
25. 9. 2017 17:39
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
Od kdy se Stelvio prodává a jak nabíhaly motorizace? Zatím nic měřitelného. AR všude roste dvouciferně.
25. 9. 2017 17:41
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
Od února, ale trend je vzrůstající :

February 23
March 1.074
April 1.305
May 1.858
June 1.677
July 2.212

jen koukám na čísla, ať je to trochu konkrétní :yes:
25. 9. 2017 17:46
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
Troufnu si odhadnout, že příští rok bude Stelvio tvořit polovinu prodejů AR.

Díky za čísla ;-) :yes:
25. 9. 2017 17:50
Re: Cesta do peke (bohužel) pokračuje
No proč ne. Jen si osobně myslím, že v nižší střední by měli nechat HB + udělat nějakou "off-road" verzi jako má MB u A / GLA ;-)
25. 9. 2017 17:22
Dochází mu to dlouho po konkurenci...
...přijít s tímto nápadem před 5-ti lety, mohl mít dnes Sergio dostatek kapitálu na hračky typu kupé, barchetta apod.

Samozřejmě, že SUV a crossovery jsou vstupenkou k zisku...k tomu kýženému zisku, zajišťujícímu růst modelového portfolia. Tankuje snad kohokoliv z majitelů Boxsteru, 911 nebo třeba Continentalu (nemyslím Lincoln), že se jejich vývoj financuje z peněz generovaných SUV, SAV a já nevím co ještě?

Ano, pokud k tomuto A bude i správné B, nemám nic proti. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
25. 9. 2017 17:48
Re: Dochází mu to dlouho po konkurenci...
Pokud ten crossover nebude mít dvoulitr s manuálem a ručku, nemá šanci. >:D
25. 9. 2017 18:00
Re: Dochází mu to dlouho po konkurenci...
Ty jsi v.ů.l.! >:D
Avatar - speedfred
25. 9. 2017 19:46
Re: Dochází mu to dlouho po konkurenci...
>:D >:D >:D
25. 9. 2017 20:07
Re: Dochází mu to dlouho po konkurenci...
Za trest budeš rok kvedlat a rozjíždět se zataženou ručkou do kopce!