Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alkohol za volantem: konec snům (video)

Dobrá nálada způsobená alkoholem může za volantem rychle přerůst v tragédii. Nevěříte? Tak se pozorně dívejte.
Zpět na článek
11. 7. 2005 08:06
neregistrovaný "aiwan"
11. 7. 2005 09:04
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2005 09:18
neregistrovaný "Johny"
11. 7. 2005 09:47
neregistrovaný "Petr"
11. 7. 2005 12:04
neregistrovaný "petriik"
11. 7. 2005 12:49
neregistrovaný "Petr"
12. 7. 2005 20:21
neregistrovaný "Spider"
19. 7. 2005 12:15
neregistrovaný "Papin"
11. 7. 2005 09:49
neregistrovaný "josef"
15. 7. 2005 17:26
neregistrovaný "lubos"
15. 6. 2006 22:02
neregistrovaný "u.boat"
13. 7. 2005 19:18
neregistrovaný "aiwan"
11. 7. 2005 10:39
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2005 11:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 7. 2005 11:19
neregistrovaný "Charon"
11. 7. 2005 11:07
neregistrovaný "Charon"
11. 7. 2005 11:28
neregistrovaný "GTI"
11. 7. 2005 12:20
neregistrovaný "tamin"
11. 7. 2005 13:05
neregistrovaný "Vlada"
11. 7. 2005 16:10
neregistrovaný "125S"
11. 7. 2005 16:46
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2005 16:50
neregistrovaný "cyrus"
11. 7. 2005 17:45
neregistrovaný "tamin"
11. 7. 2005 17:48
neregistrovaný "tamin"
11. 7. 2005 23:47
neregistrovaný "Cool-hand"
12. 7. 2005 00:03
neregistrovaný "Cool-hand"
12. 7. 2005 11:10
neregistrovaný "tamin"
12. 7. 2005 11:24
neregistrovaný "Passat"
12. 7. 2005 11:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 15:18
neregistrovaný "Passat"
12. 7. 2005 12:19
neregistrovaný "Maverick"
14. 7. 2005 11:59
neregistrovaný "TT"
neregistrovaný "aiwan"
11. 7. 2005 08:06
to je ale píčovina
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2005 09:04
Re: to je ale píčovina
..každopádně zkus příště vymyslet jiný slovo než **vina... jestli to teda zvládněš... Jinak si myslím, že tyto spoty by měl vysílat BESIP... a ne ty trapnosti co pouštějí a co jsou na billboardech s doufáním nějakého úspěchu...
neregistrovaný "Johny"
11. 7. 2005 09:18
Re: to je ale píčovina
Ale inak toto video fakt nema ziadnu logiku, sanca ze alkoholik do niecoho narazi je velka, ale ze rozbije stenu a spadne akurat na decko? neuveritelne. V kazdom pripade alkohol za volant nepatri, a na tom nemeni nic ani toto video
neregistrovaný "Petr"
11. 7. 2005 09:47
Re: to je ale píčovina
Samozřejmě, že toto video má logiku. Je stále třeba lidem připomínat co by se mohlo stát, když nebudou dodržovat pravidla. Už jsem se setkal s několika nehodami, které si nedokázal nikdo představit ani pochopit jak se to mohlo stát. A navíc ten plot byl jenom dřevěnej, takže žádný problém projet skrz.
neregistrovaný "petriik"
11. 7. 2005 12:04
Re: Re:
Jak souvisí dodržování pravidel s tím že se může něco takového stát? To jako když je budu dodržovat tak nemůže? Každý kdo si sedá do auta a neuvědomuje si co se může stát asi není dostatečně dospělý. Co se týče toho videa je to sentimentální blbost jako nějaký americký film, daleko lepší je ukázat pár fotek z nehod které se doopravdy staly ...
neregistrovaný "Petr"
11. 7. 2005 12:49
Re: Re:
Pravidlo nepít za volantem
neregistrovaný "Spider"
12. 7. 2005 20:21
Re: Re:
Neblbni člověče, je to jen příklad...proč by to zrovna takhle nemohlo být? Ty si seš 100% jistej,že zrovna k tomuhle nikdy nedojde? Já teda rozhodně ne...
neregistrovaný "Papin"
19. 7. 2005 12:15
Re: Re:
Sentimentalni to musi byt, jinak to na lidi nezapusobi. Kdyby se Zabil sam ridic, tak to vyzni, jako: "Dobre mu tak. At si chlastaji, aspon pomrou." Ale tak to bohuzel neni. Vetsinou s sebou nekoho vezmou a navic casto to ti * prezijou...
neregistrovaný "josef"
11. 7. 2005 09:49
Re: Re:
tak ale taku "stenu" - drevenný plôtik, by prerazil snad aj na bicykli. bola to len obrovska zhoda nahod, ale to vädsinou nehody byvaju - aspon pre tych nic netusiacich, co na to doplatia. ale aj tak ako to mohli natocit (hlavne to predchadzajuce - nikdy nevies, kto ta moze zabit). a co sa tyka zverejnenia, je aj ina moznost, pokial to neuvidime v TV. poslite to mailom - aspon tym na ktorých vam zalezi.
neregistrovaný "lubos"
15. 7. 2005 17:26
Re: Re:
alkohol za volantom a logika ??? prosim ta..., to, co si napisal nema logiku
neregistrovaný "u.boat"
15. 6. 2006 22:02
Re: Re:
Souhlas. Snazí se ta videa dělat tak drastická že se to míjí účinkem.
neregistrovaný "aiwan"
13. 7. 2005 19:18
Re: Re:
omlouvám se za to sprosté slovo, prostě mě to video přišlo úplně nemožný. Nemam nic proti tomu, co se tím snaží autor dokázat, ale tvrdit, že dobrá nálada za volantem může být nebezpečná je totální nesmysl. Nebezpeční jsou právě naopak arogantní a bezohlední řidiči.
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2005 10:39
bezpečnost a kampaně
Myslím, že tohle je natolik vážné téma, že by se nemělo podceňovat... Jen mám ten pocit, že to úřady dělají špatně..! myslím tím Besip a vládu... Zeptejte se někoho jestli zná nějakou reklamu/kampaň na Benneton... každej něco určitě viděl... a vědí o tom všichni.. je totiž tak agresivní, že zůstane nejen v myslích ale i v médiích vděčným tématem.. a o tom to je.. její fotograf - Toscani.. využil postavení u bennetonu pro to, aby mohl dělat to co dělal.. - aids, války, rasismus atd.. a všichni o tom vědí, že je to třeba i kontroverzní... jenže účel to splní..!!! A teď mi někdo řekněte, jestli znáte nějakou kampaň, která měla nějaký účinek od Besipu a našich úřadů...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 7. 2005 11:04
Re: bezpečnost a kampaně
Obecně tyhle zastrašovací kampaně nemám rád, protože sám je k zodpovědnému chování nepotřebuju. Ale chápu, že velká část spoluobčanů je na úrovni malého dítěte, které když nepostraší, tak asi ničeho nedosáhnou. Hlavně by to chtělo vymyslet něco, co naboří nejčastější z argumentů bezohledných řidičů a to: já umím řídit skvělě. Nechápu totiž jak souvisí skvělé řízení s tím, že s narůstající rychlostí se prodlužuje brzdná dráha a rostou síly, které pak budou všem okolo usilovat v případě nehody o život. Každý se neustále naváží do starých "čepičářů" ve 120kách a nesmělých mladých řidiček. Ale kolik smrtelných nehod oni způsobí? Skoro žádnou. Ale blb, který porušuje rychlost a proto mu někdo nestihne dát přednost a navíc není připoutaný a proto umře, je nakonec hrdinou. A je jedno, jestli je to princezna nebo dělá u hokeje. Pravidla platí pro všechny. I pro ministry.
neregistrovaný "Charon"
11. 7. 2005 11:19
Re: bezpečnost a kampaně
Dobře, nemáš je rád, chováš se zodopovědně, to je super. Ale vezmi si, že ten šok, který způsobí, je nejlepší lék na "probrání se". Alkohol za volantem je pro normálního člověka vcelku abstraktní problém, ale jen do chvíle, kdy tě někdo takový fakt sejme. To najednou vyskočíš jako čertík z krabičky (pokud ještě můžeš) a brojíš proti tomu (popřípadě tví pozůstalí). A to je správné a logické, proto jsou ty reklamy koncipovány takhle - jednoduše a účinně. Ale ani vysoká rychlost nezpůsobuje nehody, jen zvyšuje pravděpodobnost - to by mohli pochopit i ve vládě a konečně porozumět tomu, že jen přes tvrdé hlídání povolené rychlosti cesta nevede, to ví už i v Británii, kde s tím začali. Problém je v hlavách řidičů - ať už jsou to namachrovaní pozéři, staří pánové ve 120kách, nebo nesmělé mladé řidičky - velká část řidičů není z autoškol připravena na to, co se vlastně v provozu děje, nedejbože na kritickou situaci.
neregistrovaný "Charon"
11. 7. 2005 11:07
Re: bezpečnost a kampaně
Ono je to otázkou, řekněme, reklamní kultury. U nás přeci jen není tak rozvinutá - srovnejte si jakoukoliv českou reklamu se zahraniční, nebo třeba i jen reklamu stejného výrobce pro ČR a ostatní svět, je to o něčem jiném. A také je tu rozdíl v koncepcích. Besip se snaží "vyučovat" nenásilnou cestou, britové jdou cestou šoku. Je pochopitelné, že šokující obrazy jsou víc vidět a lidi spíš upoutají, ale je taky fajn, když někdo, jako Besip, řekne, že když pojedeš jako *urák, tak tomu, co jede normálně, na okreskách stejně moc neujedeš a potkáte se na dalších světlech. A jestli se nemýlím, tak Besip vysílal reklamu... no, něco ve smyslu tanec bez pásů.. a ta byla taky výtečná. Tohle je podobné, jen víc ze života... a to bude asi lidem bližší... Jinak alkohol za volant fakt nepatří.. takové lidi bych z fleku střílel, nic nezodpovědnějšího si nedovedu představit...
neregistrovaný "GTI"
11. 7. 2005 11:28
Re: bezpečnost a kampaně
Jo, to máš pravdu... Stačí nalepit plakát s napůl slisovaným autem někam u Průhonic k dálnici a do Brna jedem všichni šedesátkou... Já si pamatuji také na jednu reklamní akci - jak byli na plakátech kolem silnic dva líbající se hošani... tak to jsem viděl a málem jsem potřeboval sáček jako v letadle Ten Benneton... to byla jízda - ty koně... pak porod... já z toho byl tak rozjetej, že jsem si šel koupit tričko... ale nedělali XXL
neregistrovaný "tamin"
11. 7. 2005 12:20
Re: bezpečnost a kampaně
No to jak to auto projelo tím plotem je jak vystřižený z kobry 11.Taky je odporný jak je to sentimentální.Tohle, že má člověka dojmout?Já když byl v pubertě tak mě fasnicovali filmi se zběsilejma honičkama a bouračkama.Říkal jsem si, že budu jezdit taky jak oni, 90 ve městě v natůněný káře, 200 po dálnici, no prostě underground.Pak mi kámoš poslal na e-mail fotky z havárek, hned mě to přešlo, protože jsem nechtěl dopadnout jak ta rodinka slisovaná pod náklaďákem,borec s autem obtočenej kolem stromu,motorka napraná do auta.Tohle člověka sklidní tak , že si skoro rozmyslí dělat řidičák.Dneska mám sice vyladěný auto, ale jezdím co nejbezpečněji.Chci se ještě dožít důchodu!
neregistrovaný "Vlada"
11. 7. 2005 13:05
Re: bezpečnost a kampaně
Jestli potrebujete video o rychlosti a pocitu, ze se vsechno zvladne, jen pockejte, Libor vam ho brzo naserviruje....
Jmenuje se Slow down boys a myslim, ze plne vystihuje svuj nazev. Could YOU live with the shame?
neregistrovaný "125S"
11. 7. 2005 16:10
Re: bezpečnost a kampaně
Jednou sem na internetu narazil na fotku motorkáře, kterému chyběla čelist... Tak měsíc sem si nemoh sednout ani na kolo. Takový fotky by měly ukazovat, u tihle filmů všichni ví že to bylo natočeno.
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2005 16:46
Re: bezpečnost a kampaně
Taky si ji vybavuji a byl to asi jediný obrázek, po kterém se mi chtělo opravdu zvracet. Nic na tom nemění, že to asi nebyl motorkář, ale neúspěšný sebevrah.

David
neregistrovaný "cyrus"
11. 7. 2005 16:50
Re: bezpečnost a kampaně
nedávno emailem kolovaly fotky nehody někde na jižní moravě - mladej kluk to v protisměru narval s cordobou pod scanii, prý jel asi 140. to auto bylo zalisovaný až po C sloupek pod náklaďákem. ano, tohle by se mělo ukazovat v autoškole.
neregistrovaný "tamin"
11. 7. 2005 17:45
Re: bezpečnost a kampaně
jo je to na www.autorevue.cz.taky jsem to viděl je tam asi 6 fotek a některý jsou fakt hustý
neregistrovaný "tamin"
11. 7. 2005 17:48
Re: bezpečnost a kampaně
přesně tady [odkaz] koukněte se ať víte jak to může dopadnout!
11. 7. 2005 18:00
Re: bezpečnost a kampaně
Kruté... pravdivé... definitivní...
neregistrovaný "Cool-hand"
11. 7. 2005 23:47
Re: bezpečnost a kampaně
Tady je těch fotek ještě víc. [odkaz] Slabším povahám opravdu nedoporučuju koukat na všechny fotky.
Jinak co se týče videa, nedavno někdo na idnes.cz (v diskuzi u článku o té nehodě, kdy se zabila ta 5ti člená rodina) dával odkazy na videa od DOE. Bylo tam tohle i zmiňované Slow down Boys, a ještě další tři. 2 o nepozornosti (chodců i řidičů) a jedno o pásech - docela povedený. 4 v autě, 1 vzadu sedící se nepřipoutá. Při nehodě pak "plachtí" po kabině sem a tam a všechny ostatní pozabíjí. To si myslim, že je dost potřebný video, protože u nás (v ČR) se poutam vzadu snad jen já nebo ten koho vezu, protože ho k tomu donutim. Zkusim najít ty odkazy. Kdyžtak je sem dopíšu.
neregistrovaný "Cool-hand"
12. 7. 2005 00:03
Re: bezpečnost a kampaně
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "tamin"
12. 7. 2005 11:10
Re: bezpečnost a kampaně
pane bože tak to je humus.Píšou tam, že předjížděl kolonu ve 130.Pěknej hazard se životem, pak to tadle dopadne!!!
neregistrovaný "Passat"
12. 7. 2005 11:24
zajímavé.........
Tahle situace (s toho videa) si ale myslím může nastat vcelku bez nějakých extra náhod,ono když někdo jede v obci jako raketa a ještě ožralej,tak to klidně může někde střihnout přes plot.....a tragédie je na světě.Ale co se týče těch starých "čepičářů" ve 120kách,k těm mám teda hodně výhrad.problém je tu ten,že testy třeba reakcí nebo viditelnosti u starých lidí jsou málo přísné,v hlavě mám několik nehod,kde starej * srazil malé děti na přechodu a prej je vůbec neviděl!A takhle to tady funguje,hňup který za pár let stejně chcípne zabije mladé lidi,kteří mají celý život před sebou a třeba by ještě něco dokázali (našli by třeba lék proti rakovině apod.).........Pravda po dálnici a mimo obec jezdím trošku svižněji,ale v obci bych si fakt nedovolil jet rychle natožpak chlastat před tím než sednu za volant!To je ta nejhorší věc co může řidič udělat!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 11:26
Re: zajímavé.........
A trocha úcty ke stáří by ti bodla.
neregistrovaný "Passat"
12. 7. 2005 15:18
Re: zajímavé.........
Pozor já mám úctu ke starým lidem......jenomže jaká úcta ke člověku,kterému je 75 a řidičák má min. 20 let starý jezdí 1x do měsíce,jeho reakce jsou sníženy na minimum a viditelnost je i s brejlema špatná,kdybych sem měl psat kolik starých dědků mě málem skáslo na křižovatce kde já sem jel po hlavní a on mě tam najel,jako kdybych tam vůbec nebyl (a to svítím po celý rok) popsal bych tu několik stránek.Několikrát sem to ubrzdil jen taktak abych to doněj nenapral a to můžu troubit blikat a nic!Slepej dědek jede dál,všechno v pohodě........kdyby tak zamnú něco jelo měl bych sešrotovanej zadek.A oprava nárazníku na mojém autě by stála víc než celé jeho auto dohromady,a taky by mě zajímalo s čeho by mě to chtěl zaplatit.......z důchodu asi těžko.........Pokud je starý člověk za volantem skutečně ohleduplný,tak by si měl zhodnotit svůj stav ve kterém je a pokud nato nemá,nechá řídit někoho mladšího a nebo nejezdí.Já sem před řidičákem taky jezdil busama a vůbec mě neubylo.
neregistrovaný "Maverick"
12. 7. 2005 12:19
i jeden zivot je dost
Kdyz tahle kampan zachrani jediny zivot, bude stat za to.
Nema cenu se o tom dal rozsirovat, jestli je to moralni nebo eticke. V podtstate o to ani nejde. Ucel je jiny.

Mimochodem, doporucuji shlednout vsechna videa. Jestli je nejaka situace podle nekterych nerealna, tak asi zijou na jiny planete. Fakt nevim, co je na tom nerealneho, videl jsem mnohem vetsi shodu nahod...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TT"
14. 7. 2005 11:59
bez titulku
z komentaru je krasne videt, kdo chape a nechape, co je to to bezpecnost provozu a de fuckto to vysvetluje NASI situaci na NASICH silnicich. Misto, aby kazdy alkohol odsoudil, bude radis rypat do toho jestli jako jo nebo ne, a co vydrzi a nevydrzi plot...je videt o cem premyslime za volantem

PS.(btw. ridici modreho Mondea z dnesniho rana vzkazuji, ze vystrazna svetla neslouzi pri predjizdeni jako ukazatel zmeny smeru jizdy => packu je treba tlacit ne smerem k sobe, ale smerem dolu nebo nahoru; vim ze to mozna ve svych 50-ti letech nechapes, ale nadeje umira posledni, doufej blbce stara, ze ti to sepne, jinak te ten nakladak priste smete a to bych po ranu opravdu nerad videl)))
Rozbalit vlákno
0