Diskuse

Alpina B5 posiluje: 540 místo 507 koní

22.2.2012

Alpina zvyšuje výkon přeplňovaného osmiválce B5, který vzniká na základě BMW řady 5.

 

  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.02.2012  08:50

    Alpina B5 za Brumlu

    Kylie, to je zpráva pro tebe a zároveň tip za co vyměnit Brumlu... ;-) >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 22.02.2012  10:40

      « Re: Alpina B5 za Brumlu

      Jo, pro naší princeznu typické, je třeba ukázat, že je jiná, ona přec ví a zná, a proto... Bristol... cože, to už mi tu nikdo nebaští, aha, no tak Alpina... třeba. >:D

      Jinak, od Alpiny logický krok, po příchodu M5. Ono vůbec teď pro Alpinu nebudou moc dobré časy, současná eMka (a jistě hlavně ta příští) svým příklonem k turbům, a nově i dýzlům, kradou Alpině její místo na slunci, tohle byl vždycky její rajon. Jsem docela zvědav, jak tyhle nové em větry s Alpinou zamávají.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.02.2012  11:15

        « Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

        Analytické a dedukční myšlení asi NEbude vaší "nejsilnější stránkou", že? ;-)
        (pro vaše dobro "alespoň doufám" :-)
        PS: Jinak Bristol samozřejmě dostává před Alpina PŘEDNOST :yes:
        Nicméně spojení VELKÉHO výkonu a přitom "nebývalé kultivovanosti jízdy" a ovládání vozu = to je to co mne na Alpina opravdu "bere" :yes: :-) :yes:
        PPS: Ale jinak "děkuji za (tu) princeznu" ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 22.02.2012  11:36

          « Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

          Není zač, ironie je mé druhé jméno. :-) ;-)

          A co se analýzy či dedukce týká, v tvém případě je míra trapnosti s jakou předvádíš své pokrytecké ignoranství v těchto diskusích taková, že k tomu, aby bylo vidět do všech >:D :-) sLožiťoučkých ZÁ :-! koutíček tvé osoB(rumla)nosti, stačí jen umět číst. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto BURTIK-

          BURTIK. 22.02.2012  11:52

          « Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

          "nebývalé kultivovanosti jízdy" ... KYLIE, učíš se ty testy nazpaměť? Kočičko vždyť jen pořád papouškuješ, co si kde přečteš, ale nemáš ani trošku zdání.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.02.2012  11:54

            « Re: Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

            Vidím že mezi BUŘŘŘTÍKem a BURTIKem je docela big Big ale opravdu BIG rozdíl ;-)
            PS: Nojo, vždyť já vlastně ještě nemám ani řidičák :-)
            (a řídit něco jako vůz(ozy) mající přes 500 PS? No to si vůůůbec NEdovedu představit.. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto BURTIK-

              BURTIK. 22.02.2012  11:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

              No pokud jezdíš na tempomat 230 a za 2 hoďky jsi o nějakých 460 dále, jak jsem se o Tobě dočetl, pak jsi zbytečně skromná...
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.02.2012  12:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                To jezdím (když to jde - vzhledem k provozu - už i tomu "brzkorannímu" to jde ale "čím dál tím hůř" ;-)
                PS: A v reálu na delší trasy "ťukám" spíš tak 220 "a něco" km/h.. :-)
                ..a na to rozhodně NENí třeba 500 PS - na to úúúúplně stačí Citroën C5 V6 :yes: ;-)
                (a tohle NEbyl ffftip :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 22.02.2012  12:18

              « Re: Alpina B5 za Brumlu

              To vážně není tvůj Buřtík, no já si říkal, že byste byli tak pohádaní? >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.02.2012  12:19

                « Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                No, i kdybychom byli "sebepohádanější", tak TOHLE by Buřřřtík (NIKDY) NEnapsal.. :-)
                ..byť opravdu jezdí (řídí) líp než já ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto BURTIK-

                BURTIK. 22.02.2012  12:24

                « Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                Já jsem jen její (fanda)!!! Strašně mně KYLIE baví, když mám volno, přečtu co je novýho ve světě aut a pak rovnou na příspěvky KYLIE.

                Celý den píše zajímavé příspěvky, kolem druhé ranní sesumíruje výhody citroenu C5 a pak v ranních hodinách někde kolem chuchle brnkne na tempomatu 220 kmh a za 2 hoďky je o 440 km dál!!!

                Jsi boží KYLIE, fakt!
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.02.2012  12:27

                  « Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                  Děkuji (děkuji Děkuji DĚKUJI :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 22.02.2012  12:31

                  « Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                  Jojo, to je nase divka s citronovou salou...
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 22.02.2012  12:45

                    « Re: Alpina B5 za Brumlu

                    Jen si dej bacha, na překlep, protože třeba taková dívka s citronovou "šavlou", by nemusela vyznít dvakrát lichotivě... :-O >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.02.2012  13:20

                      « Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                      Šálu kdyžtak raději od HERMÉS prosím.. ;-)
                      A do čaje limetku..
                      ..a vůz střední třídy Citroën C5 V6 :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 22.02.2012  14:12

                        « Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                        Hermés s C5kou v jedné větě, >:D to je přesně to, proč tu máš tolik "fanoušků". Koukám, že BURTIK bude taky nějaký pOpleTA :-) ;-) co nedokáže ANALYZOVAT tvou strašně složitou Kyliduši. >:-[] ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.02.2012  17:00

                          « Re: Re: Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                          Fanoušky ráda "potěším" - do Citroën C5 V6 Exclusive Criollo šátek od Hermés, kabelka od Prada, oblečení od H-I-G-H a boty od La Silla "zapadnou jak ulité" (prostě tam patří) .. si představte že bych takhle oblečená sedala třeba do "lidovky" PASSATu :-)
                          PS: Buřtík mne "zanalyzoval" DOKONALE - takové splynutí duší jako je mezi mnou a jeho černou kreditkou abyste pohledal.. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 22.02.2012  13:26

                      « Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

                      :yes: >:D
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 22.02.2012  22:25

        « Re: Re: Alpina B5 za Brumlu

        To je určitě dobrá otázka - jak to bude do budoucna s Alpinou.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.02.2012  11:11

      « Re: Alpina B5 za Brumlu

      Já už to vím - to o dalším zvýšení výkonu (dokonce jsem to tu nedávno psala.. :-)
      PS: Mně se moc Moc MOC líbí - ale NEzcela plní kritérium "nenápadný provozně NEnáročný vůz co se v česku NEkrade" ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MilunKa

    MilunKa 22.02.2012  08:53

    Ale to už je dost stará záležitost

    Tady vidím... 6. února [odkaz] Budíček, to je přes 2 týdny :-) Ale Alpinka je jinak parádní, líbí se mi víc než M5 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 22.02.2012  11:47

      « Re: Ale to už je dost stará záležitost

      Co se ti na Alpině (designově) tak "líbí", že bys ujížděl na tuningovém disegnovém stylu 70tých let... :-O >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.02.2012  12:20

        « Re: Re: Ale to už je dost stará záležitost

        Na designové drobnosti "kašlu" - zajímá mne AUTO a to je D-O-K-O-N-A-L-É :yes:
        (čti "neznám v kategorii lepší" :-)
        • 00 Reagovat !

          foto BURTIK-

          BURTIK. 22.02.2012  12:31

          « Re: Re: Re: Ale to už je dost stará záležitost

          Marketingově je dokonalé KYLIE, souhlasím s Tebou!
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 22.02.2012  14:13

          « Re: Re: Re: Ale to už je dost stará záležitost

          Problém je v tom, že neznáš v kategorii žádné.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.02.2012  17:03

            « Re: Re: Re: Re: Ale to už je dost stará záležitost

            ?? 8-s ?? ;-\ ?? :no: ?? 8-s ?? ;-\ ?? :no: ?? 8-s ??
  • 00 Reagovat !

    foto R32

    R32 22.02.2012  09:17

    540 vs 507

    Spozná ten rozdiel niekto kto sa hraniciam auta nepriblíži ani na 70% ? ;-\ Ale hádam pri odpichu z križovatky na stanovených 50km/h budeš o 0,1 sekundy skôr, to sa už rááta... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Ma007

      Ma007 22.02.2012  10:00

      « Re: 540 vs 507

      s týmto autom sa trochu pozabudneš, povedzme o 4,5 sekundy neskôr sundáš tehlu z pedálu a namiesto 50 bude tachometer ukazovať 150 km/h :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.02.2012  11:19

      « 540 vs 507

      0-100 km/h je víceméně (naprosto) NEsmyslný parametr (na který bůhvíproč VŠICHNI koukají) - MNOHEM zajímavější bude nárůst kW i Nm při "běžné jízdě" (při elasticitě vozu - při tom co by se NA PRVNÍM MÍSTĚ "mělo" měřit/porovnávat.. ;-)
      ..neb z 0 na 100 km/h nejezdíme vpodstatně NIKDY, elasticitu/pružnost využíváme DENNĚ (při předjíždění - tam "pořádný zátah" doslova "mibluji" :yes: :-)
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 22.02.2012  11:40

        « Re: 540 vs 507

        Ty předjíždíš vždy na nejvyšší možnou zařazenou rychlost ? 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 22.02.2012  11:44

          « Re: 540 vs 507

          Vzhledem k tomu, že nemá manuál, tak těžko... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 22.02.2012  11:53

            « Re: Re: 540 vs 507

            Třeba ten automat v Brumlovi neumí kickdown. >:D

            Ale jinak musím říct, že hodnota zrychlení 0-100 je v případě hodnocení aut s výkonem, řekněme nad 150 koní opravdu málo. Podstatné rozdíly se většinou projeví až ve druhé stovce, tj. údaj 0-200 má určitě vyšší vypovídací hodnotu než 0-100, údaj 100-200 by byl jistě taky zajímavý, hlavně s ohledem na velkou míru dálničního využití dnešních povozů. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.02.2012  12:12

              « Re: Re: Re: 540 vs 507

              No, (6ti stupňový) automat v CITROËNech už je "trochu postarší" (dává se tam od r. 2004) a pochopitelně umožňuje jak ruční řazení, tak ... jako všechny automatické převodovky "z principu" (i ty třístupňové v dobách kdy jsme ještě všichni tady byli "na houbách") ... "umí" KICKDOWN :-)
              Ale s tím 0-200 souhlasím (já se koukám tak na od 0-160 km "nahoru" ;-)
              PS: Přiznám (a "uznám" :yes: ) že měření 100-200 km/h mne nějak NEnapadlo - ale "LÍBILO BY SE MI" :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 22.02.2012  14:18

                « Re: Re: Re: Re: 540 vs 507

                Fakt umí kickdown? Žůů. A jak tedy poznáš tu "pružnost", jejíž každodenním využíváním se tu zaklínáš, když ti při jen trochu prudším přidání plynu automat podřadí? Nepředpokládám, že si řadíš v man. modu, když jinde píšeš, že ani nevíš, co má automat právě zařazeno. Máš v tom, jaký div, pěkný brajgl. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.02.2012  17:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: 540 vs 507

                  NEmyslím :-)
                  PS: Možná VY byste si v tom měl (alespoň zkusit) "udělat pořádek" ;-)
                  PPS: I když jestli NEpoznáte jestli je vůz/motor pružný/nepružný - tak.. :-)
                  Já do běžného provozu za "slušně pružné" normální auto vidím takové, které z 80ti na 120 km/h "hupsne" alespoň pod 5 sekund (pro představu Ferrari Enzo to umělo za 1,72 sekundy - cca v těch dobách vw Passat V6 3.2 FSi /na 3ku/ za 5,4 s ;-)
                  PPPS: Vy snad (nějak "důkladně(ji)" sledujete (vás při normální jízdě "zajímá") CO má váš automat zrovna zařazeno? :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 22.02.2012  19:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 540 vs 507

                    Kategorie vůz/motor pružný/nepružný je nesmysl. Mluvíš-li o pružnosti, mluvíš o pružnosti motoru, proto se údaj o pružném zrychlení udává pro jednotlivé převodové stupně. Např. turbodýzly jsou díky příznivějšímu průběhu toč. momentu pružnější než benzinové atmomotory, v hodnotách pružného zrychlení na urč. převodové stupně mohou být rychlejší než ta atmosféra i s vyšším abs. výkonem. Jenže to nic neříká o tom, jak bude to které auto rychlé absolutně, a to proto, že auta mají převodovky. Takže kategorie elasticita motoru je zajímavá v rámci srovnání stejných motorů, např. 2,0 dýzlů (s plus mínus shodným zpřevodováním), ale v obecném posuzování, jak je které auto rychlé, je k ničemu, to už ono obligátní číslo 0-100 má vypovídací hodnotu větší, ačkoliv... viz. co jsem psal výše.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.02.2012  20:23

                      « Re: 540 vs 507

                      Fakt? (turbodiesel je pružnější než benzínová atmosféra..?
                      Opravdu? (pružné zrychlení se udává PRO jednotlivé stupně?
                      No TO jsou ale věci.. :-)
                      (já bych tedy místo "PRO" použila jiné formulace - ale myslím že CHÁPU co chtěl autor říci.. ;-)
                      Elaticita je v reálném autoprovozu NEJ"zajímavější" parametr vozu - a můžete srovnávat RŮZNÉ vozy a RŮZNÉ motory ... a občas objevíte docela ZAJÍMAVÉ výsledky (viz mnou zmiňované: velký těžký "pohodový parník" s mírným přesahem do vyšší střední Citroën C5 V6 je "pružnější" než malý výrazně lehčí sportovní hatchback Golf GTi - ale i mnoho jiných opravdu zajímavých výsledků, řekněme "VÝRAZNĚ ODPORUJÍCÍCH" zažitým představám..
                      PS: A to obligátní 0-100 km/h je (snad krom nějakých sportovních vozů) "naprostý nesmysl" (když už "začínala" bych někde na 0-160 km/h nebo raději ještě "více" - to už alespoň o vozu něco řekne ... jinak je to ale v REÁLu stejně "důležitý" parametr jako jestli vůz má maximálku 290 nebo 305 km/h.. :-)
                      ..ani jedno vám NEřekne jaký ten vůz je ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 22.02.2012  20:50

                        « Re: Re: 540 vs 507

                        Co na takové blábolení říct, snad jen že guma je pružnější než ocel, to by tak mohlo stačit. Popřál bych ti ještě pružnou mysl, ale na to už je asi taky pozdě, ve tvém věku. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.02.2012  21:34

                          « Re: 540 vs 507

                          Tak dokonce věk "nasazujete"? ;-) Hmmm, (velmi) VYSOKÁ "úroveň" :yes: :yes: :-)
                          No a jinak - za tím co jsem napsala o "důležitosti" elasticity jako v reálu NEJdůležitějšího měřitelného parametru (narozdíl od "nesmyslného" 0-100 km/h si S-T-O-J-Í-M ;-)
                          Pěkný den - anonyme BEZ jediného údaje.. :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Dinar

                            Dinar 22.02.2012  22:04

                            « Re: Re: 540 vs 507

                            Ne, tohle fakt není seznamka, zkus tu Vlastu. ;-)
                            A pominu-li ten příšerný guláš, cos tu navařila kolem pojmu elasticita motoru, pak mi prosím nějak předveď, jak je c5 v6hdi rychlejší než golf gti např. ve zrychlení 60-120, což je takové to denně používané zrychlování při předjíždění. oboje třeba s at v režimu D. Ju, díky.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 22.02.2012  22:46

                              « Re: Re: Re: 540 vs 507

                              Získal-li jste (ZCELA) mylný dojem, že se s vámi kdokoli chce seznámit VELMI se omlouvám - to je NAPROSTÉ NEdoruzumění! :-)
                              PS: No tak jestli jeden benzín Golf GTi máte, tak to MŮŽEME vyzkoušet v praxi - RÁDA "předvedu" ;-)
                              (jinak stačí číst/sledovat informace z autoprůmyslu.. :-)
                              PPS: Párkrát jsme to zde již i diskutovali - a bylo to včetně odkazů (ale sorry, v Záložkách apod. je NE"uchovávám".. ;-)
                              ..nicméně "v paměti" mi tahle "zajímavůstka" zůstala.. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 22.02.2012  22:32

                        « Re: Re: 540 vs 507

                        Představ si, že se pružné zrychlení udává pro konkrétní převodové stupně - u manuálních převodovek. U automatů tomu tak nebývá, tam se to měří s kickdownem (někdy pro různé režimy převodovky).

                        A i dieselem má Dinar pravdu.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.02.2012  22:48

                          « Re: Re: Re: 540 vs 507

                          Vy jste asi NEpochopil (mou) VELMI VÝRAZNOU (alespoň jsem myslela) ironii.. (viz dole 21:26 ;-)
                          PS: A to "turbodýýýzly" to NEjsem já - to já jen "přepsala" DINARův "originál" :-)
                          PPS: A tím "pro" jsme myslela že je vhodnější/správnější spíš Sssss konkrétním zařazeným převodovým stupněm.. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.02.2012  11:58

            « Re: Re: 540 vs 507

            Náhodou, jeden manuál jsme ještě před dvěma lety před vánoci měli..
            ..asi tak na 99,999% (byl také) poslední.. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.02.2012  11:57

          « Re: Re: 540 vs 507

          Já se AUTOMATů většinou "neptám" (nedívám se) jakou tam má rychlost, ale KDYŽ už je to (velmi VELMi) výjímečně třeba, tak spíš řadím (nej)NIŽŠí "možnou" rychlost.. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 22.02.2012  14:28

            « Re: Re: Re: 540 vs 507

            No právě. To ale nemá s elasticitou/pružností nic společného.
            Začíná mne čím dál tím víc zajímat tvá autonovinářská kariéra.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.02.2012  17:37

              « Re: Re: Re: Re: 540 vs 507

              A(h)le "znalec" :-)
              PS: A cožeto je/má s pružností (ve figurka.ově světě) společného? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto figurka

                figurka 22.02.2012  19:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: 540 vs 507

                Až napíšeš normálně formulovanou otázku, tak ti odpovím. Neustudoval jsem kyliištiňu.
                Na co myslíš, že narážejí Dinar s whitem. No, že se ptám. Ani netušíš.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.02.2012  20:09

                  « Re: 540 vs 507

                  HEZKÁ "klička" :-)
                  CO nemá s pružností/elasticitou "nic společného"?? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto figurka

                    figurka 22.02.2012  20:47

                    « Re: Re: 540 vs 507

                    Jaká klička. Chtěl jsem pouze otázku, kterou chápu. A takto formulovanou otázku již chápu.
                    Podřazování na nejnižší možnou rychlost nemá nic společného s pružností. Tím se totiž dostáváš do teritoria, kdy se právě měří třeba to 0-100.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 22.02.2012  20:54

                      « Re: Re: Re: 540 vs 507

                      Tady nemá smysl ztrácet čas, to je jakoby sis dopisoval s redaktorkou Vlasty. :-) ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 22.02.2012  21:28

                        « Re: 540 vs 507

                        Byl byste tak laskav a odešel si své urážeco-komplexy řešit nějak jinam nějak jinak? ;-)
                        Třeba čtením - Vlasty nebo něčeho takového "uklidňujícího" :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.02.2012  21:36

                      « Re: 540 vs 507

                      (přiznám že) NEvím jak to myslíte s tím "do teritoria 0-100 km/h"? :-|
                      Pružnost "logicky" měříme na všechny "funkčně možné" převodové stupně (a že na ten nejnižší je nejlepší to je také "docela logické", ne? ;-)
                      Ostatně stejně se chová i ten automat.. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto figurka

                        figurka 22.02.2012  22:32

                        « Re: Re: 540 vs 507

                        Ano, opravdu nevíš. >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.02.2012  22:51

                          « Re: Re: Re: 540 vs 507

                          NE to opravdu NEvím.. a PROTO se PTÁM.. ;-)
                          ..a vy bohužel NEodpovídáte.. :-|
                          PS: Tak CO má společného podřazení pro lepší elasticitu a "teritorium 0-100 km/h"?? JAK se tím (zmínkou o podřazení pro lepší pružnost) "dostávám do teritoria 0-100 km/h"??? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto R32

        R32 22.02.2012  11:47

        « Re: 540 vs 507

        Súhlas... Navyše ak by nejaký výrobca chcel mať primát len v zrýchlení z 0-100 tak mu "stačí" auto správne sprevodovať. Jednička extrémne dlhá tak aby to vytiahla až na tých vytúžených 100km/h a mali by super čas nakoľko by nebolo potrebné preradzovať. Samozrejme by tomu musel sekundovať slušný, pružný motor...
        Mne šlo s nadsázkou o to, že pri takejto porcii výkonu nemôže bežný vodič nárast výkonu o cca 7% pocítiť. Ak by to bolo zvýšenie pri motorizácii ktorá má 100 koní tak OK... Ale za Alipnu :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.02.2012  12:26

          « Re: Re: 540 vs 507

          Ano - to souhlasím, tahle zvýšení jsou spíš "číslíčkové hrátky" (na druhou stranu u minulého vozu mi nahráli komplet nový software motoru i převodovky - a výkon se zvýšil ... teď si to nepamatuji přesně - o 3 kW a 5-10 Nm nebo něco takového) a BYLO to cítit (zcela JEDNOZNAČNĚ) - možná NE až tak "nárůst" výkonu, ale ta "optimalizace průběhu podání výkonu" (nebo jak se to správně řekne), ta tedy cítit BYLA ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto eniel-lorien

    eniel lorien 22.02.2012  12:04

    alpina

    toto je ako by sa tu zhrkli štangasti s krčmy "u supersportovniho diesla".. M5 B5 si akosi konkuruju velmi okrajovo.. M5 tak ako som na nej jazdil skvela na okruh a pre fanatika aj na okresky a dialnice.. B5 tak ako som na nej siel /minula generacia/ uvolnena ine gumy - no runflat no kostitras - ina kalibracia podvozku viac gt ako sport.Desivo rchla ale uplne ina ako m5. Vykon a zrychlenie aj ked budu na 0,0000000001% rovnake nemusia hovorit nic o realite. Odporucam raz jazdit a potom mudrovat. off
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 22.02.2012  12:30

      « Re: alpina

      Počúvaj, bača "panzohorysvatejtekvice", to moudro cos tu právě napsal, tu může napsat úplně každý, kdo si někdy přečetl nějaký srovnávací test BMW M a podobné Alpiny a přitom ani nemusí mít takovou potřebu zdůrazňovat, že zrovna on takové auta (údajně) reálně řídil...
      Nabúduce s tým zkús radšej ohúriť ty "šatngasty" v tej vašej krčme... ;-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto BURTIK-

    BURTIK. 22.02.2012  12:32

    VIN

    Ví někdo, jak se dává na alpině VIN - karoserie jde přece v laku do buchloe, přeráží se to normál přes lak?
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.02.2012  13:25

      « Re: VIN

      To NEvím, ale původní VIN číslo od BMW na voze zůstává (je ale "přeškrtnuto" laserem..
      ..takže vozy Alpina mají dvě "dohledatelná" VIN čísla..
      • 00 Reagovat !

        foto BURTIK-

        BURTIK. 22.02.2012  13:37

        « Re: Re: VIN

        Díky kylie, ale já se ptal jen na opravdu bubost, jakpak se to dělá z hled. další ochrany plechu před korozí.

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.02.2012  17:20

          « Re: Re: Re: VIN

          Tak to opravdu NEtuším - ale koukám že vy o těch dvou VINech "víte" ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 22.02.2012  21:03

            « Re: Re: Re: Re: VIN

            Už zase objevuješ Ameriku? >:D To fakt nemá konce. Jsem zvědav, co se dozvíme příště.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.02.2012  21:26

              « Re: VIN

              V čem jako "Ameriku"? V těch dvou VINech (že mají vozy Alpina DVĚ čísla VIN? ;-)
              PS: Myslím že TO (narozdíl např. od "(skoro)opravdového objevení Ameriky" s formulací typu: "turbodýzly jsou pružnější než atmosferické benzínové motory" :-) ) zas tak VŠEOBECNĚ ZNÁMÁ informace NENí neNí NEní NenÍ nENí - kapiš(to)? ;-)
              PPS: Já klidně přiznám že NEvím kde/jak se to druhé č. vyráží (a když to víte - kde se "škrtá" to první "původní" číslo" BMW? A proč tam vyráží obě? Slyšela jsem že tu a tam s tím nějací "úřední šimlové" na STK mají mívají PROBLÉM? :-|
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 22.02.2012  22:11

                « Re: Re: VIN

                Všechno se to razí a škrtá v BMW, proč a nač to je nejspíš čistě záležitost regulí výrobců aut.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.02.2012  22:52

                  « Re: Re: Re: VIN

                  (po předchozím) jsem doufala v "komplexnější" odpověď.. :-|
                  ..nicméně ok, díky
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 22.02.2012  21:06

      « Re: VIN

      VIN Alpiny se přeráží přímo u BMW, Alpina odstíny se následně auto lakuje také přímo v BMW. K alpině ta auta přicházejí nesmontovaná, myslím nezkompletovaná stoprocentně, bez interieru. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto BURTIK-

        BURTIK. 23.02.2012  07:54

        « Re: Re: VIN

        Výborně, danke děkuji za info. Nikdy mi nesedělo, že jsem jednou četl, že to přebouchávaj až v buchloe...

        Jsem rád, že se ozval někdo jiný, než moje oblíbená a jedinečná KyLiE. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 24.02.2012  02:47

          « Re: Re: Re: VIN

          Škoda že Dinar NEvysvětlil - jak to a proč to tak s těmi dvěma VINy je.
          A proč je ten původní "křížem přeškrtnutý" a HLAVNĚ - proč ten od Alpiny (když je vyrážen přímo u BMW) je JINÝM FONTem písma ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto BURTIK-

            BURTIK. 24.02.2012  09:21

            « Re: Re: Re: Re: VIN

            Nu nejsme ve škole a většiná z nás nejsou (věkem) malá batolata, takže by mi už nepřišlo roztomilé se na vše vyptávat jak to dělají naše svět objevující děti.

            Na co jsem se ptal, jsem odpověď dostal.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 24.02.2012  11:02

              « Re: VIN

              Tak? (no VELKÁ ŠKODA - že nevysvětlil ty dva RŮZNÉ fonty písma - kousek od sebe vyražených čísel VIN :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 22.02.2012  22:42

      « Re: VIN

      Jak píše Dinar, BMW s Alpinou spolupracuje a přímo pro ně vyrábí. Takže VIN bude už v originále.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.02.2012  22:58

        « Re: VIN

        Že "hloubkově" spolupracují, to je bez diskuzí, že jsou tam dvě VIN (jedno přeškrtnuté) to vím - ale s tím že obě dělají u BMW to jsem NEvěděla..
        ..ono totiž (jestli jste to někdy viděl v originálu) to "původní" od BMW je "křížem" přeškrnuto (prý LASERem?) a to od Alpina je hlavně JINÝM FONTem...! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 25.02.2012  18:13

          « Re: Re: VIN

          Neříkám, že je tam obě vyrazí najednou (na stejném stroji), ale VIN Alpiny tam bude vyražen před lakováním. Tedy ještě u BMW.
  • 00 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 22.02.2012  15:05

    Alpina

    Alpina prostě umí udělat z "obyčejného" BMW záležitost pro opravdové fajnšmekry. Pro mě je Alpina společně s Jaguarem a Maserati jeden z nejlepších výrobců sedanů na světě! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.02.2012  17:21

      « Re: Alpina

      dtto :yes: :-)
      PS: Když jsem byla "malá" Maserati Quattroporte (4té generace) V8 3.2 335 PS byl můj "favorit (sen) č. jedna" ;-)
      PPS: Dnes bych ale (jednoznačně) raději volila cupku GranTurismo S :yes: :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Režisér Juraj Herz po mozkové atace: Zásadní změna jeho stavu!

Režisér Juraj Herz po mozkové atace: Zásadní změna…

Lékaři v pátek propustili z nemocnice slavného režiséra Juraje Herze (83). Ten před měsícem prodělal mozkovou…

Snad proto, že jsi na zámku... Podívejte se na zámek, kde se natáčeli »Básníci«!

Snad proto, že jsi na zámku... Podívejte se na…

Snad proto, že jsi na zámku... Tak začíná básnička, na niž Pavel Kříž ve filmu Jak básníkům chutná život balí…

 

iSport.cz

Debut žokeje Owena! Bývalý kanonýr dojel druhý, cenu předával princ Charles

Debut žokeje Owena! Bývalý kanonýr dojel druhý, cenu…

Bývalý anglický reprezentant Michael Owen má za sebou první závod na koních. Někdejší fotbalista Liverpoolu nebo…

Řepka: Ve Spartě se vše otočí. Nerad to říkám, ale Slavia udělala výborný tah

Řepka: Ve Spartě se vše otočí. Nerad to říkám, ale…

Na současné postavení Sparty se mu nedívá dobře. Zároveň věří, že po zimní pauze dojde na zlepšení. Bývalý…

 

Reflex.cz

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o nejkrvavější útok na egyptské civilisty

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o…

Dnešní útok radikálů na mešitu na severu Sinajského poloostrova si vyžádal životy nejméně 155 lidí a zranění…

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě nejezdit na dovolenou

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě…

Bezpečnost je určitě jednou z nejdůležitějších podmínek, pokud jde o výběr místa, kde si chce člověk odpočinout…