Diskuse

Alpina D3 Bi-Turbo je nejrychlejší diesel na světě

11.10.2013

Alpina začíná prodávat očekávanou rodinu modelů D3, vycházející z trojkového BMW, osazeného třílitrovým naftovým šestiválcem. Jeho 350 koní mu zajišťuje titul nejrychlejšího sériového turbodieselu na světě.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Recii

    Recii 11.10.2013  09:13

    Moc hezký

    i ta spotřeba není špatná, já s M550d jezdim po městě v průměru za 10 takže tohle si vezme 8.
    Ale už to chce GTS >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 11.10.2013  09:26

      « Re: Moc hezký

      no jestli ho fakt máš, tak ti závidím. To je můj asi nesplnitelnej sen. Kolik máš průměr dlouhodobě ?
      • 10 Reagovat !

        foto Recii

        Recii 11.10.2013  10:38

        « Re: Re: Moc hezký

        po půl ročním používání je dlouhodobá spotřeba 10.7l a to ho moc nelochtam. (70% město, 30% dálnice a okresky)
        • 00 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 11.10.2013  10:43

          « Re: Re: Re: Moc hezký

          tak snad to dělá to město, snad olověná bota, nicméně výrobce uvádí něco úplně jinýho, myslim. Ale to je celkem známá věc, zcela u všech značek. Myslíš, že by ses na tu normovanou vůbec dostal ?
          • 02 Reagovat !

            foto Berenika-ANTIDIESEL

            Berenika ANTIDIESEL 12.10.2013  10:29

            « Re: DIESEL BBi-Turbo ABY TO VŮBEC JELO :-)

            Jako není mi celkem jasný kde v Čechách by se 278 km/h využilo, na tankodromech vůbec a D1 se vopravuje >:D Jo a 257 kW ?? panečku to je teda výkon - to už má skoro jako TESLA MODEL S 225/275kW [odkaz] >:D >:D >:D >:D
            NO ALE KAŽDOPÁDNĚ NA Mercedes SL63 AMG TO NEMÁ !! [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Berenika-ANTIDIESEL

              Berenika ANTIDIESEL 12.10.2013  13:12

              « Re: Re: DIESEL BBi-Turbo ABY TO VŮBEC JELO :-)

              HÉÉZKÝ UŽ JE TO I VE ZPRÁVÁCH [odkaz] Vydíte jaký mají ve Švédsku na naše poměry fantastický okresky !? Jj, tam silničáři stavaři a uředníci makají ne jako v Čechách..
              • 00 Reagovat !

                foto Berenika-ANTIDIESEL

                Berenika ANTIDIESEL 12.10.2013  13:28

                « Re: PŘI RYCHLOSTI 250+kmh

                PŘI RYCHLOSTI 250+kmh BY MĚL BÝT V POVINNÝ VÝBAVĚ PADÁK !!
                >:D >:D >:D >:D >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Berenika-ANTIDIESEL

                  Berenika ANTIDIESEL 12.10.2013  13:33

                  « Re: Re: PŘI RYCHLOSTI 250+kmh

                  Ale nesmutněte hošánkové i ve STARÝ POPELNICI SE DÁ JET 300kmh [odkaz] ... ale jen z kopečka !!
                  >:D >:D >:D >:D >:D >:D
                  ... v Německu zrána po dálnici ovšem ...
            • 00 Reagovat !

              foto Kjirka

              Kjirka 12.10.2013  16:35

              « Re: Re: DIESEL BBi-Turbo ABY TO VŮBEC JELO

              co ty seš za magora .......
        • 00 Reagovat !

          foto PERNO

          PERNO 11.10.2013  11:04

          « Re: Re: Re: Moc hezký

          Môžem sa spýtať (čisto bez neakej nepríjemnej narážky) že prečo si si vybral práve M550d a za pol roka máš drvivú vačšinu jazdenia po meste? Ja by som tipoval že tieto autá budú skôr na dlhé presuny mimo mesta/dialnice.
          • 10 Reagovat !

            foto Recii

            Recii 11.10.2013  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Moc hezký

            Vybral sem si to proto, abych měl 5ti dveřový auto, čtyřkolku na zimní období a trochu toho pohodlí.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 11.10.2013  13:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

              xDrive se k jiným dieselům nedává? :-) PERNO narážel, předpokládám, na výběr motoru.
              • 00 Reagovat !

                foto Recii

                Recii 11.10.2013  13:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                Proč bych si kupoval slabší? ono i teď je to pro mě celkem nuda ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 11.10.2013  14:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                  Někdo prostě neumí pochopit proč sis nevzal benzín aby si mohl ve stejným režimu v jakým auto používáš jezdit místo za 10 za 20 litrů.
                  • 11 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 11.10.2013  18:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                    Nepiš hlouposti. 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Kjirka

                  Kjirka 11.10.2013  19:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                  takhle nějak to taky vidím. Prostě na to máš, líbí se ti to, chceš to, tak si to koupíš. Už jsem to psal, že to považuju za vůbec nejlepší naftu současnosti. Tak proč něco jinýho, ne ?
            • 00 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 11.10.2013  15:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

              Tak to sis měl koupit něco, co těch 5 dveří má. M550d, pokud se nemýlím, má dveře jen čtyři.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 11.10.2013  17:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                Předpokládám, že má Touring.
        • 00 Reagovat !

          foto nomises

          nomises 11.10.2013  13:42

          « Re: Re: Re: Moc hezký

          550xi (70% mimo město, zbytek město), dlouhodobá 12.8l/100, počítáná při tankování.
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 11.10.2013  14:48

            « Re: Re: Re: Re: Moc hezký

            Sakra, ale to se musíš hodně krotit.
            • 00 Reagovat !

              foto nomises

              nomises 11.10.2013  15:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

              Jen ve městě. Tam fakt "přemýšlím", mám tu výhodu, že se příliš nepohybuji ve městech nad 50.000 obyv., takže se tam taky dá jezdit jinak, úsporněji, člověk pořád nestojí.
              • 01 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 11.10.2013  15:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                Mhm tos mně trochu nahlodal. s předchozí padesátkou jsem jezdil za 13, ale zas to byl jenom šestikvalt. tady jsem předpokládal spotřebu okolo 14-15 a to už mi bylo moc.
                Navíc se dá koupit za levněji než 530xd:-)
                • 00 Reagovat !

                  foto nomises

                  nomises 11.10.2013  15:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                  Já jsem hrozně spokojený. V druhém autě, to je E500 4M, s tím jezdí partnerka a je na tom o něco hůř - ta má 90% město, a jezdí dlouhodobě za 14l/100km. Kolega má 530d (bez x) a jezdí dlouhodobě za 10l/100km. No, asi tušíš, kdo si rve vlasy :-) .
                  • 01 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 11.10.2013  15:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                    pětikilo je stará atmosféra, nebo 4,7 turbo?
                    já už nevím čemu mám věřit, známý pořídil Panameru Turbo a tvrdil, že jezdí za 12,5.
                    I když u něho jsou to hlavně štreky ustálenou rychlostí a tam to opravdu možné je...
                    nic ti nevrže, nejsi na reklamacích každý druhý týden, jak to tady popisuje kolega
                    stealth? :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto nomises

                      nomises 11.10.2013  17:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                      Jeho recenzi na moje.auto.cz jsem četl velice důkladně, a musím konstatovat, že buď on měl obrovskou smůlu, nebo já velké štěstí. Najeto mám 105.000 km, a vše ok, kromě standartního servisu. A pokud vím, tak kolegova 530d je na tom obdobně jako moje 5er. MB je 4.7. Ten má teda najeto něco kolem 30.000 km :-) . Já jsem teda zatím s oběma vozy velice spokojený. Po faceliftu bych dal přednost asi Ečku. Sice není tak jisté, ale ten komfort, neskutečný. A pomalu ten problém začínám řešit, protože 5er se dostává do nájezdu, kdy mením za nové, a poprvé nevím, za jaké.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 11.10.2013  17:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                        Měl jsem podobné zkušenosti se všemi svými BMW, nekupoval jsem nikdy nové, ale s najetými 20-30 tkm a do 100 tkm nebyl nikdy žádný problém...
                        • 00 Reagovat !

                          foto nomises

                          nomises 11.10.2013  23:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký

                          No, já beru vždycky nové, ale tím, že všechna auta nakupuju už dlouhá léta u jednoho prodejce, napříč značkami, tak mám myslím velice dobré podmínky, jak při nákupu, tak při prodeji. Zjistil jsem, a toho se poslední léta držím, že mi nejvíc vyhovuje model 110.000 km nebo max. 4 roky, při dosažení jednoho, jde auto pryč. Jezdím tak bez problémů, a auto se dobře prodává.
    • 02 Reagovat !

      foto Xawier

      Xawier 11.10.2013  10:22

      « Re: Moc hezký

      Jen blázen si koupí M550d na ježdění po městě >:D
      • 40 Reagovat !

        foto Recii

        Recii 11.10.2013  10:42

        « Re: Re: Moc hezký

        blázen si koupí na ježdění po městě ameriku 6,4 l >:D
      • 10 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 11.10.2013  14:33

        « Re: Re: Moc hezký

        No on ale jasně psal, že 30% najezdí po dálnicích a okreskách. Co je nepochopitelnýho na tom, že chce mít pohodlný a rychlý auto, který ho nesežere na benzínu.
        • 00 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 11.10.2013  19:13

          « Re: Re: Re: Moc hezký

          a i kdyby s tím jezdil třeba jen přes chodbu na h*jzl, tak je to pořád jen jeho věc.
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 11.10.2013  14:35

      « Re: Moc hezký

      jj moc hezký, ale co tam dělá proboha ten automat. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Kjirka

        Kjirka 11.10.2013  19:14

        « Re: Re: Moc hezký

        nezačínej zas s těma blbostma
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 12.10.2013  19:41

          « Re: Re: Re: Moc hezký

          tak, když už postaví takovou raketu na kolech, tak by mohli dát na výběr mezi automatem a manuálem.
  • 20 Reagovat !

    foto kubas93

    kubas93 11.10.2013  09:16

    5,3l na 1000km

    Must have one! >:D
    • 01 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 11.10.2013  19:54

      « Re: 5,3l na 1000km

      Tak tak. V kombíku...ve čtyřkolce...v bílé barvě...na jaře 2014. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto nanni2

    nanni2 11.10.2013  10:31

    spotřeba

    Zdar,550 d bych si také nechal líbit,už jen kvůli tomu triturbu..Ovšem 10 l po městě,to jsi dobrý.občas jezdím s525 xdrive a čistě po městě(opravdu hustý provoz)si to také 10 klidně vezme..Jinak jsem ale četl srovnávací test s novou A6 230 kw a údajně ty rozdíly v dynamice tak propastné nebyly..No a ta Alpina by také nebyla marná, 5er jke přece jen na něco až moc velké auto..
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 11.10.2013  14:44

      « Re: spotřeba

      Nesmysl. Kdyby to po městě žralo deset tak to jezdí v kombinaci za 8..
  • 10 Reagovat !

    foto robsi167

    robsi167 11.10.2013  11:56

    spotreba II

    5,3 nafty na 1000 km.
    neodolatelna ponuka
    :-!
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 11.10.2013  12:36

      « Re: spotreba II

      papier by zniesol aj 4,9 litra na 100km ..... sa cudujem ze to tak nedali ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Iv8

        Iv8 11.10.2013  12:58

        « Re: Re: spotreba II

        Když si někdo takové auto koupí, tak spotřebu bere jako příjemný bonus, ale není to to hlavní. Jinak auto je to nádherné a je vidět, že kvalitní materiály a zpracování mají stále koho oslovit. BMW jako základ dobré, ale toto je o dva "levely" víš.
      • 00 Reagovat !

        foto robsi167

        robsi167 11.10.2013  14:02

        « Re: Re: spotreba II

        v texte je na tisic km!
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 11.10.2013  17:08

      « Re: spotreba II

      :-O >:D
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 11.10.2013  13:27

    To je fakt žrádlo

    K zamyšlení je, jak nás automobilky šidí a jaké rezervy si nechávají pro úpravce.
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 11.10.2013  16:08

      « Re: To je fakt žrádlo

      Viď. Kor třeba jak nás ošidily u 1,9TDi, ze které se dá dostat i 300 koní.
      • 00 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 11.10.2013  18:41

        « Re: Re: To je fakt žrádlo

        jasný a lítají s tím do vesmíru >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 11.10.2013  17:19

      « Re: To je fakt žrádlo

      šidí? no to mně po...
      nenapadlo tě někdy, že taky řeší životnost motorů?
  • 00 Reagovat !

    foto nanni2

    nanni2 11.10.2013  16:11

    nesmysl

    hoj,Mig_35 ..To bylo na mě?Tak tos uhodil hřebíček na hlavičku. Ano, 8 l/100 je taková reálná kombin.spotřeba..Já sice konkrétně mám 7,1/100 za bezmála 30 000, ale jezdím dosti defenzivně a na režim Comfort. Pokud bych se vůbec nehlídal a jezdil na Sport, tak si to bez uzardění vezmë kombin. 9 a možná více..Ona sice ta 530 by brala o 0,5-1 l více,ale opravdu záleží na stylu jízdy. Pokud se bude člověk ploužit a jezdit málo po městě,tak si umím představit tak 6,2,ale udávaných 5,8 v žádném případě.Těch 10 by byl fakt hustý opravdu městský provoz s kolonami, na volnějším okruhu to pak klesne pod 8.Já se také dívím,proč se mnozí podivují,proč si "Recii " koupil 550 d,když jezdí hodně po městě.Těch 30 % dálnice a okresek snad stojí za to...Spíš je zarážející odpověď- komfortní a praktické 5 dv.auto...To by snad stačila 530 dx drive, případně 535d o 0,5 M levnější..
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 11.10.2013  16:21

      « Re: nesmysl

      čéče stačí se podívat na spritmonitor.de, tyhle auta jsou tam sice jenom 4, ale mají spotřebu od 10,5 do 12,5 litru. Tu co jsem měl půjčenou já měla spotřebu 12,7 ale bylo to auto s najetýma 3000 km, takže nic moc vypovídací hodnota.
      Ale 7,1 to opravdu neeeeeeeeeeeee
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 11.10.2013  17:58

      « Re: nesmysl

      A co je ti vlastně do toho, proč si koupil 50d do města? Je to snad jeho volba ne? To jako mají jezdit po městě jen slabá auta s TSI?
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 11.10.2013  19:35

        « Re: Re: nesmysl

        Zkus to ještě jednou. ;-)

        'Já se také dívím,proč se mnozí podivují,proč si "Recii " koupil 550 d,když jezdí hodně po městě.Těch 30 % dálnice a okresek snad stojí za to...'
    • 00 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 11.10.2013  19:47

      « Re: nesmysl

      Nevim proc si 550d koupil "Recii".. ale ja proto, ze jsem ji chtel, protoze se mi libi a bylo mi uplne burt, za kolik s ni pak budu jezdit a jestli vic ve meste nebo mimo a kazdemu preji, aby si take mohl koupit auto, ktere chce a nemusel u toho resit podobne kraviny.

      Btw dlouhodoby prumer mam neco kolem 11, nevim uplne presne, musel bych se jit podivat, spotrebu tak dusledne nesleduji.
      • 22 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 11.10.2013  22:49

        « Re: Re: nesmysl

        To auto mi smysl moc nedává... 550D není ani dost rychlá, ani kultivovaná, ani dost usporná a ani dost pekná (hlavně vnitřek). Navíc ten trapný zvuk. Já 5 let nadával, že už pro mně na trhu nejsou dobrá auta a pak jsem se svezl v S7 MTM (555PS) a bylo jasno. Snad ji budu mít do vánoc :-)
        Na stejné trati jsem projel ji i Audi SQ5. S naftou jsem jel za 15.5 a byla hlučná a nejela. S S7 MTM jsem jel o dost rychleji za 14.8 a byl to zážitek!
        Hurá už nemusím řešit co bude (zdravím Miga) ;)
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 12.10.2013  09:14

          « Re: Re: Re: nesmysl

          taťka se slitoval? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Sysoj-Psojic

            Sysoj Psojič 12.10.2013  09:50

            « Re: Re: Re: Re: nesmysl

            Ne, tentokrát to byla sportka, ojetináři ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 12.10.2013  10:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

              od někoho, kdo je 2x vystavenej na stránkách dovozce "zánovních vozů" AMILOCAR jako spokojený zákazník to fakt zabolí :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Sysoj-Psojic

                Sysoj Psojič 12.10.2013  15:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

                Dodávají i nové, stači se naučit číst ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 12.10.2013  19:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

                  chápu, u vás na vsi není autosalón, tak se kupují nové přes bazar.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Sysoj-Psojic

                    Sysoj Psojič 13.10.2013  01:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

                    Jo po zkušenostech z autosalonů dám raději vydělat kamarádům, ale to bys nepochopil ;-)
                    Hlavně že je v čem jezdit a neprší do toho...
                    Upřimně v Praze je kvalita prodejců aut na salonu asi fakt vyšší, stejně jako točené Plzně. V Praze je i Kempinski, tím ale výčet výhod končí :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 13.10.2013  14:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

                      Moje maminka vždycky říkala: "Když sedlák zpanští, žere kafe vidličkou.". Anebo:
                      "Když se ho... stane hnojem, chce se vozit na voze."
                      Nevím o nikom, na koho by to víc pasovalo:-)))
                      • 00 Reagovat !

                        foto Sysoj-Psojic

                        Sysoj Psojič 13.10.2013  16:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

                        To nevadí, máš právo si myslet co chceš ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 12.10.2013  16:42

          « Re: Re: Re: nesmysl

          S7, hmmm.... kdepak sis ho objednal ? Corgi nebo snad Matchbox ? >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Sysoj-Psojic

            Sysoj Psojič 12.10.2013  17:55

            « Re: Re: Re: nesmysl

            Já taky o autech nesním ale kupuju si je, ale jiná než Ty, promiň. Nebo mám ženě po X6 koupit passata? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Kjirka

              Kjirka 12.10.2013  18:22

              « Re: Re: Re: Re: nesmysl

              teď si mě teda dostal. Není nad to tahat si triko, kdo má lepší auto a vytrubovat to do světa.
              • 00 Reagovat !

                foto Sysoj-Psojic

                Sysoj Psojič 12.10.2013  18:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

                Pokud tak byl pochopen můj první text zde, tak byl pochopen špatně. Pokud reaguješ na mé reakce, spíš se zamysli, na co jsem reagoval :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 12.10.2013  19:18

            « Re: Re: Re: nesmysl

            Sysoji nemachruj. Víš, že sám o sobě by sis nekoupil ani Logana:-)
        • 00 Reagovat !

          foto Machyrek

          Machýrek 12.10.2013  19:45

          « Re: Re: Re: nesmysl

          Gratuluji, dobra volba. Ja jsem spis na ty diesely, takze u me to bylo jasne.
          Ad interier soucasne 5er: me se zrovna libi, dle meho vkusu je hezci nez napr. Audi, pripadne MB. Btw jedno Audi mi take stoji v garazi, musim uznat, ze ve srovnani s BMW ma jeho interier navrch zejmena v urcite mechanicke vytribenosti a bytelnosti, ktera me vzdy znovu dokaze prekvapit, coz se bohuzel neda rict o designu, treba budiky jsou ve srovnani s BMW tragicke.
          Nicmene pokud bych chtel benzin, bylo by to tezke rozhodovani. Alepon pro me, zde vidim mnoho adeptu, vice nez ve svete nafty, kde je pro me jasny vitez BMW.
  • 00 Reagovat !

    foto nanni2

    nanni2 11.10.2013  17:22

    spotřeba

    Já už teda asi nevím o jaké motorizaci se vlastně bavíme.Ten spritmonitor neznám,zajímavé, ale např. bmw 520 d sedan bez X-drivu tam má něco pod 6, tak si umím představit , že 525 Touring s X-drivem má o 1 l víc, tedy pod 7.a to je reálné. Dnes jsem např. jel s 420 d(fungl nové) a spotř. 6,6 na krátkém úseku mix dálnice,obec,okreska...
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 11.10.2013  17:40

      « Re: spotřeba

      bavíme se o M550d, která za 7 jezdí jednomu člověku na světě a to jsi ty.
      hele, je to možné, stejně jako ten rakušák jezdí s Fabií za 2,5 litru nebo kolik - ten rekordman. možné to je, ale v tom případě pohybuješ plynem s horních 3 cm a nedává mi smysl kupovat si tak výkonné auto a pak s ním jezdit ekorallye.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 11.10.2013  17:44

        « Re: Re: spotřeba

        Zkus si to znovu přečíst.

        "Zdar,550 d bych si také nechal líbit,už jen kvůli tomu triturbu..Ovšem 10 l po městě,to jsi dobrý.občas jezdím s525 xdrive a čistě po městě(opravdu hustý provoz)si to také 10 klidně vezme."

        Občas jezdí s 525, ne 550. A těch deset po městě byla reakce na Recii:

        "já s M550d jezdim po městě v průměru za 10 takže tohle si vezme 8."

        Předpokládám, že sedm má s 525. Jen by se mohl naučit používat "reagovat".
        • 01 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 11.10.2013  18:00

          « Re: Re: Re: spotřeba

          jo je to zmatek jako prase, už to vidím.
          ovšem Recii tvrdí, že jezdí v průměru za 10,7 ale jen po městě za deset. takže mu zvyšuje spotřebu jízda na dálku:-)
          • 10 Reagovat !

            foto echo-zulu

            echo zulu 12.10.2013  00:22

            « Re: Re: Re: Re: spotřeba

            no tak diaľkové trasy jazdí nad 200 km/h a je to vyriešené.. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto nanni2

          nanni2 11.10.2013  18:22

          « Re: Re: Re: spotřeba

          Tak,tak.Na "reagovat" jsem sice klikal, ale pak musel znova přihlásit.. a už to vyšlo jako obecný příspěvek a zařadilo se to asi nějak zmateně, moje chyba..Těch "7" je s 525.
          Pořád se to tady točí kolem spotřeby..je tedy vidět, že i když si někdo koupí auto za řekněme 1,5 M tu spotřebutaké řeší.
          Jo v 550 jsem v životě neseděl ,takže ke spotřebě tohoto motoru se neumím vyjádřit,ale klidně věřím, že 12 bez problémů. Čím větší počet turbín, tím více si motor rád přihne,když se využívá jeho potenciál..Je tam(u 550 d) sice M-paket (a jinak laděný podvozek) ,nějaká drobná výbava v základu,ale jinak zhola stejné auto,takže nechápu ten gigantický cenový rozdíl..Mě tedy 2 turba zatím stačí,ale triturbo je taková technická lahůdka,tak proč ne.Otázka je,zdy vydrží tento trend i do příští generace.Třeba opět vylepší twinturbo a triturbo se přestane vyrábět. beztak Alpina z něj dostane obdobný výkon..
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 11.10.2013  18:35

            « Re: Re: Re: Re: spotřeba

            spotřeba se řeší, protože jsou lidi, co tvrdí, že jim auto žere v kombinaci víc než ve městě. a spotřeba se řeší protože spousta lidí si myslí, že je to diesel a bude to jezdit za šest, i kdyby to mělo tisíc koní.
            • 10 Reagovat !

              foto nanni2

              nanni2 11.10.2013  19:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba

              jo za 6...taky za 4.Když jsem ale např.byl na zkušebních jízdách na letišti s řadou 3 ,tak tam rozdíl mezi 320 d a 328 i ve spotřebě nešlo postřehnout, obojí bylo bohatě přes 20 litrů...
              Nejhorší jsou samozřejmě opak. rozjezdy,tak jako ve městě, to je o strach se dívat na ten PP.Žádný objev. Ten výkon(uvolněná energie) prostě musí mít fyzikálně-chemický podklad v tom palivu ..Pokud je ve "městě"(ono je město a město) provoz plynulý,jezdí se do 50 km/h tak si umím představit ,že lze mít vyšší průměr třeba na dálnici. U rychlostí nad 130km už to jde strmě nahoru,takže takové 2 tuny těžké auto si třeba ve 180 pořádně přihne ..Nárůstá odpor všeho možného atd
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!



Blesk.cz

Doprava v Chorvatsku kolabuje: Řidiči stojí v kolonách i 7 hodin

Doprava v Chorvatsku kolabuje: Řidiči stojí v…

Jízdu do Chorvatska dnes řidičům komplikují dopravní nehody a zácpy. Český poskytovatel asistenčních služeb ÚAMK…

Tajný kryt pro 30 vyvolených komunistů: Tady měli „papaláši“ přečkat katastrofu

Tajný kryt pro 30 vyvolených komunistů: Tady měli…

Nejdůležitější z nejdůležitějších – jen takoví komunističtí „papaláši“ by se v případě útoku mohli ukrýt v…

 

iSport.cz

Froome si jede pro triumf na Tour. Jak zastavit favorita v časovce?

Froome si jede pro triumf na Tour. Jak zastavit…

PŘÍMO Z FRANCIE | Kolem půl šesté odpoledne pozná cyklistická Tour de France svého letošního vítěze. Tehdy…

Český talent Leicesteru: Vardyho vídám v posilovně. Zná se i s koučem

Český talent Leicesteru: Vardyho vídám v posilovně.…

Ráno vejde do posilovny a vidí střelce Jamieho Vardyho. Poté si podá ruku s koučem Craigem Shakespearem a takhle…

 

Reflex.cz

Historik hledá Stalinovy masové hroby. Začal vadit Putinovi a teď mu hrozí 15 let vězení

Historik hledá Stalinovy masové hroby. Začal vadit…

Ruský historik Jurij Dmitrijev strávil léta odhalováním a exhumací masových hrobů, v nichž skončily oběti období…

Kuchyňský freestyle aneb muži improvizují a ženy čtou recepty? Nesmysl!

Kuchyňský freestyle aneb muži improvizují a ženy…

Jedno z celkem běžných genderových klišé praví, že vaření podle receptů je především doménou žen, zatímco muži v…