Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Exkluzivní svezení s Alpine A110. Tenhle sporťák se povedl! Má vůbec nějakou chybu?

Renault oživuje značku Alpine sporťákem pojmenovaným po jejím neznámějším modelu. Za tuhle reinkarnaci se však původní A110 stydět nemusí!
Zpět na článek
14. 12. 2017 20:16
14. 12. 2017 21:13
14. 12. 2017 22:58
15. 12. 2017 01:45
14. 12. 2017 20:14
15. 12. 2017 08:14
15. 12. 2017 13:22
14. 12. 2017 21:18
14. 12. 2017 21:53
15. 12. 2017 08:15
15. 12. 2017 08:57
15. 12. 2017 09:32
15. 12. 2017 09:37
15. 12. 2017 13:23
15. 12. 2017 10:42
15. 12. 2017 10:56
15. 12. 2017 11:58
15. 12. 2017 12:01
15. 12. 2017 12:31
15. 12. 2017 13:11
15. 12. 2017 15:43
15. 12. 2017 11:56
14. 12. 2017 21:33
14. 12. 2017 22:42
14. 12. 2017 22:57
15. 12. 2017 01:51
15. 12. 2017 08:18
15. 12. 2017 08:59
14. 12. 2017 22:50
15. 12. 2017 01:55
17. 12. 2017 18:25
neregistrovaný "SR20"
Avatar - wakantanka
14. 12. 2017 19:13
Otazka na autora.
Cenu Alpiny na FR trhu porovnavate s cenami konkurentov rovnako na FR trhu ci za kolko sa predavaju v CR ?
PS: Inak celkom pekne popisane jazdne dojmy aj ked mohlo toho byt aj viac. :-)
Rozbalit vlákno
7
14. 12. 2017 20:02
Re: Otazka na autora.
...no Renault.... >:D ,snad budem mat moznost sa zviest...s fugujucou prevodovkou..... >:D :yes: ....alebo poprosia Porsche o PDK ? >:D >:D
Avatar - lamal
14. 12. 2017 21:29
Re: Otazka na autora.
to je ako francuzka prevodovka made by renault ano ?
14. 12. 2017 21:32
Re: Otazka na autora.
ano >:D
Avatar - lamal
14. 12. 2017 21:35
Re: Otazka na autora.
Tak jedine, ze Ludwigsburg je vo Francuzku aj s Getragom 8-s
14. 12. 2017 21:35
Re: Otazka na autora.
Jen aby to nebyla jenom chyba obsluhy, ta převodovka. >:D
14. 12. 2017 22:31
Re: Otazka na autora.
Skoro určite áno.
15. 12. 2017 07:03
Re: Otazka na autora.
Ses trochu zbytecne horkej. Vzhledem k tomu, ze alespon podle nicku mas auto s podobnym charakterem bych ocekaval trochu vic nadseni.
Takhle kricis do sveta , ze sis ho koupil jen kvuli znacce, aby ses vytah a ego se na chvilku utisilo...
Takovi lide jsou jen ostudou pro kazdou znacku....
Avatar - Ada je zase tady
14. 12. 2017 20:01
Má chybu?
Ano. A není malá. Tipněte si... :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kosmonaut
14. 12. 2017 20:16
Re: Má chybu?
Diesel, kelímky, francouzský, ruční brzda, Renault, světlá výška,... No děs a hrůza.
Avatar - white label
15. 12. 2017 00:15
Re: Má chybu?
... a hlavně "automat". ;-)
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2017 21:13
Re: Má chybu?
To já vím přesně - není moje!
Avatar - Floyd
15. 12. 2017 01:45
Re: Má chybu?
Jseš až moc čitelnej >:D >:D >:D
Avatar - CHerokee
14. 12. 2017 20:14
Paráda
Vypadá to hodně zajímavě. Ale proč 2019? Kolik prodejců a servisů bude v ČR...to jsou otázky. A pak samo ta cena, je hodně vysoko.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
15. 12. 2017 08:14
Re: Paráda
Ale copak, vždyť to nemá osmiválec ani manuál, a stojí to víc než mustang. Nebo, že bys pochopil, že recept na sporťák není jenom jeden? >:D ;-)
15. 12. 2017 13:22
Re: Paráda
Cena bude u nas cca 1,19 Milion.
14. 12. 2017 21:18
ach jo...
Nádherné auto. Ale při pohledu na jeho středovou konzolu je mi do pláče. Bože, jak nádherně by se tam vyjímala krátká a perfektně tvarovaná řadicí páka a za ní perfektní páka ručky. Takto je to autíčko zcela zbytečně jen poloviční radostí. Smutné.... :-O :-O :-O :no:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Kolouš
14. 12. 2017 21:53
Re: ach jo...
přesně. Kde jinde už manuál když ne v malym hravym auticku. U premotorovanych moster to clovek uz neuradi, ale tady by to sedelo jako pr.del na hrnec
Avatar - Dinar
15. 12. 2017 08:15
Re: ach jo...
Tady souhlasím, auto s motorem uprostřed, jedenáctset kilo, čirá esence sporťáku, kam už by měl manuál více pasovat?! Je to škoda... ;-\
Avatar - removed
15. 12. 2017 08:57
Re: ach jo...
Sic to nerozporuju, i pádlování má svoje "kouzlo". Pokud lze nastavit mód, který ti umožní výrazně omezit zásah omezovače ( což Alpa má), nemusí to být až tak bolavé. Trochu postrádám v článku informaci o tom, zda jsou pádla statická, nebo se točí společně s volantem. Podle velikosti tipuju, že jsou statická.
Ale jasně, v tomto případě by páka s hezky vyvedenou koulí určitě pocit spojení s vozem zvýraznila. Přece jen i ten spojkový pedál by jízdu významně okořenil. Přesto absence Areseho tyček (převodovka/ruční brzda) v mých očích tohle autíčko rozhodně nezabíjí.
Avatar - Dinar
15. 12. 2017 09:32
Re: ach jo...
Pro mně tohle není otázka omezovače nebo vůbec kvality dvojspojky, nemusí na ní být nic špatného, pro mně je to otázka ovladatelnosti auta, u daily caru beru tu jistou ztrátu míry ovladatelnosti auta danou automatem jako akceptovatelnou, protože vyváženou (až převáženou) jinými vlastnostmi, zejména pohodlím, přičemž ten rozdíl v ovladatelnosti je v této kategorii zanedbatelný, většinou jsou tu pádla, a když si chce člověk s cesťákem "zasportovat", pak to pro dobrou ovladatelnost stačí, většinou dříve narazí na jiné limity auta, než je převodovka. Ovšem u auta, jehož primárním posláním je sportovní jízda, mě absence části ovladatelnosti daná použitím automatu, byť dvojspojky, vadí, prostě bych ten třetí pedál a areseho hůl chtěl alespoň jako opšn. ;-)
Avatar - removed
15. 12. 2017 09:37
Re: ach jo...
tak že verzi s MT nebudou nabízet je samozřejmě... nechci říct chyba, ale škoda to je. Ono takhle zašlápnout spojku, špičkou nohy přibrzdit a patou držet motor v otáčkách... to bude v tomto případě trochu chybět
15. 12. 2017 13:23
Re: ach jo...
Jsou staticka jako v Megnae GT/RS.
Avatar - iudex
15. 12. 2017 10:42
Re: ach jo...
Presne tak, ultimatívny malý športiak, auto pre zábavu, stripped to the bone a nie je tu manuál? Kde inde potom dať manuál, ak nie sem? Predovšetkým je to spojenie s autom a pocit priamejšej kontroly a ovládania, ako aj čistá radosť z radenia, ale tiež aj filozofia oholeného ultralight športiaku, ktorý nemá ani tapacírung ani nastavovanie sedadiel, aby sa ušetril každý gram a potom tam dajú ťažšiu svojspojku. Ešte aj ten Megane RS manuál popri dvojspojke dostane a do Alpiny nútia len automat. To je z môjho pohľadu najväčší nedostatok auta. Inak samozrejme chválim, že Renault s takýmto niečím prišiel na trh, notabene v dnešnej eko dobe, takýchto áut je tu veľmi málo.
Avatar - removed
15. 12. 2017 10:56
Re: ach jo...
Krucinál Iudexi, Dinare... pěkně jste nahlodali můj AT purismus >:D
Nakonec se ještě přikloním na Areseho MT stranu ;-) ( a začnu utrácet za kloubní preparáty)
Avatar - iudex
15. 12. 2017 11:58
Re: ach jo...
Takto, s automatom v Insignii môžeš byť spokojný, tam by Ti manuál žiadnu pridanú hodnotu nepriniesol. Ale auto pre zábavu, puristická víkendovka na okresky, tam nedať manuál je jednoducho hriech.
Avatar - Dinar
15. 12. 2017 12:01
Re: ach jo...
Tohle vidíme úplně stejně. ;-)
Avatar - removed
15. 12. 2017 12:31
Re: ach jo...
Samozřejmě do cesťáků typu Insi, Mondeo, Passat atd vidím manuál jako nesmysl (při současných kvalitách automatů). Možná Mazda se v této kategorii trochu vymyká, ale i tu já rád spíše s automatem... no tak jo kluci, nahlodali jste mne a musím souhlasit.
Avatar - speedfred
15. 12. 2017 13:11
Re: ach jo...
no ja ti poviem takto: som vcelku priaznivec automatov ale tento rok som trošku začal jazdiť po okruhoch a zisťujem že mi tam to miešanie guľášu s kutáčom troška chýba. V boji o čo najlepsi čas je asi lepší automat,ale pre také moje sebauspokojenie by som chcel tú moju haraburdu radšej s manuálom.
Aspoň že mám normálnu park brzdu, však Are :-)
Takze Alpina vitaj na trhu,aj keď s maličkou “kaňkou”. Som zvedavý na predaje Megane RS mt vs at
15. 12. 2017 11:56
Re: ach jo...
Souhlas, tady to fakt bude chybet. :yes:
Avatar - lamal
14. 12. 2017 21:33
engine
´´Novou osmnáctistovku najdeme nově také v Espacu, navzdory dřívějším marketingovým prohlášením však oba agregáty mají jen pramálo společného ´´

Kvoli tymto beznym trivi setup zalezitostiam maju tak pramalo spolocne ?
´´svébytné nakalibrování, nové vstřikování, jiné turbodmychadlo, přepracované výfukové potrubí ´´

ake su tie zasadne rozdiely v prospech alpine? to by ma zaujimalo teda
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2017 22:42
Alpine
Má určitě chybu a tou je vzhled, ten se opravdu moc nepovedl (klasická Francie).Ostatní chyby přijdou s nájezdem kilometrů, určitě bych nevěřil převodovce a motoru.Je škoda že se nepovedlo udělat motor bez turba který by se přiblížil k 8000 otáčkám.Na druhou stranu chválím Renautl že dokázal udělat auto s motorem uprostřed, třeba o proti Mercedesu který si myslím má podstatně větší a lepší zázemí.Těším se až se svezu a budu moci ohodnotit kvalitu podvozku ?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - removed
14. 12. 2017 22:57
Re: Alpine
Dovolim si nesouhlasit s povzdechem k designu nove Alpy. Jen vyjimecne se podari zachovat dusi predchudce. V tomto pripade jsem presvedcen o tom, ze zakladni geneticka linka byla zachovana na vybornou a tvurci se nemaji zac stydet. Srdce starce opet plesa ;-)
Avatar - Floyd
15. 12. 2017 01:51
Re: Alpine
Souhlasím, rovněž se mi to auto velmi zamlouvá. Pro mě je naopak opět zklamání odfláknutá práce redakce - to je fakt takovej problém natočit "normální" video? Takto promrhat potenciál, zvlášť když další příležitost bude až za dva roky.

Co na to Machala?
Avatar - Dinar
15. 12. 2017 08:18
Re: Alpine
Zvenku fajn, ale vnitřek se mi nelíbí, je to takové sbiraniko, jak tvarové tak materiálové, tam těch 1,5 mega nevidím.
Avatar - removed
15. 12. 2017 08:59
Re: Alpine
možná je to moc modré... ale kolkrát jsem si už říkal i o jiných autech, jak je ten interiér divnej... a po rozjetí mi to pak bylo stejně úplně jedno.
Avatar - removed
14. 12. 2017 22:50
Bychareni
...nad fotografii no 13... ententyky... fakt BYCH chtel obe auta... a to se nenechavam uhranout snadno.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
15. 12. 2017 01:55
Re: Bychareni
Připojuji se. Obě jsou nádherné. Za toto :yes: :yes: :yes:
Avatar - žlababa
15. 12. 2017 14:52
To je úplný Hyundai Coupe
po přibastlení (dost ošklivých) přídavných světel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
17. 12. 2017 18:25
Renault za cenu Porsche...
Dobrý deal.
Áno, áno, je menšia, šikovná. Ale to aj Lotus a Caterham. Takže prečo kúpiť Renault?
Rozbalit vlákno
0