Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alpine A110 Première Edition zahajuje návrat slavné značky na evropský trh

Automobilkou Renault oživená značka Alpine připravuje uvedení modelu A110 v limitované úvodní edici na vybrané trhy a v souvislosti s tím se rozhodla své sportovní kupé řádně připomenout.
Zpět na článek
6. 12. 2017 13:20
6. 12. 2017 14:02
6. 12. 2017 14:04
6. 12. 2017 14:54
6. 12. 2017 16:10
6. 12. 2017 16:40
6. 12. 2017 16:09
6. 12. 2017 19:32
6. 12. 2017 15:42
6. 12. 2017 16:54
6. 12. 2017 16:15
6. 12. 2017 16:38
6. 12. 2017 16:55
6. 12. 2017 16:59
6. 12. 2017 17:15
6. 12. 2017 17:35
6. 12. 2017 19:16
6. 12. 2017 22:01
6. 12. 2017 22:20
7. 12. 2017 11:18
7. 12. 2017 11:37
7. 12. 2017 11:24
7. 12. 2017 13:24
Avatar - Hittman
6. 12. 2017 13:20
Škoda
čtyřválce, šestiválec by byl adekvátnější, hlavně zvukem a nenucenou silou. Navíc jak tady všichni kritizují u VW koncernovou unifikaci dílů od páček u volantu až po nevím co, zde to jde také dobře v interiéru vědět, která značka je mateřská... ;-)
Rozbalit vlákno
8
6. 12. 2017 14:02
Re: Škoda
S tím šestiválcem ti nevím.
když pominu, že se tam nevejde. Tohle je specifická kategorie i rámci sporťáků. Váha hraje důležitou roli. A naopak přirozenou sílu nepotřebuje, je to víkendovka ma tak nějak má bejt ve votáčkách.
Je to kategirie jako malý Lotusy, sesterská 4C a tak. Mě v tomhle případě jedovatej R4 neva.
Avatar - Hittman
6. 12. 2017 14:04
Re: Škoda
Neříkám, že tam čtyřka nemusí být, ale jako alternativa by tam šestka být mohla.
Avatar - fOE
6. 12. 2017 14:54
Re: Škoda
Se sestkou to sveho casu zkousela treba Artega, a dopadla neslavne.
Avatar - lamal
6. 12. 2017 16:10
Re: Škoda
teorie viac valcov vacsinou vzdy podporim, ale v aute tejto kategorie navyse s turbom 6val nechyba... ohrozoval by jednu z klucovych veci tj hmotnost... asi aj cenu, v tejto dobe by som bol celkom rad ze vzniklo nieco taketo, ked 6val tak by musel mat maly objem a plnit emisne blbiny... vyvoj by pochoval aj prosperujuci renault
6. 12. 2017 16:40
Re: Škoda
Starý Alpiny nikdy V6 neměly, věřím, že se bez nich obejde i ta nová - zvlášť, když se tak zuřivě snaží udržet odkaz.
Samo, to stejný by šlo říct i o automatu a turbu...
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 18:55
Re: Škoda
Fousku >:D , jel jsi přes Černobyl a ozářilo tě, nebo ti někdo dal nějakou tajnou tabletku, že často v poslední době mluvíš rozumně? ;-) :yes:
6. 12. 2017 16:09
Re: Škoda
..ano moze byt i ta trikolora je :yes: >:-[] ...otazka Alpine alebo Cayman?....asi vec srdca..
6. 12. 2017 19:32
Re: Škoda
Brecet nad sestivalcem je nepochopeni tohohle segmentu. Spis me stve nemoznost objednat si manual (byt teda v Renaultu to skoro mozna ani skoda neni, no).
6. 12. 2017 13:24
Zvláštny živočích
Dizajn ma teda popravde zatial neuchvátil. Primopína mi to kombo všetkého možného. Dve vnútorné kruhove svetla pôsobia ako by sa tam ocitly nedopatrením a namiesto zadného stredového výfuku mohli použit dvojite koncovký po stranách. Z exteriéru tak najlepšie pôsobí asi profil, akoby Porsche z oka vypadol :-)
Rozbalit vlákno
3
6. 12. 2017 13:48
Re: Zvláštny živočích
Ty se mi zdáš doufám, že se brzy probudím.
"Dve vnútorné kruhove ...bla bla"
Nedopaterním? Víš ty vůbec, co je předobrazem a důvodem vzniku tohohle auta?
[odkaz]
Na autech je jedna děsná věc obecně. Neustále se k nim vyjadřujou pitomci, kteří neví, o čem melou!!!!
6. 12. 2017 14:59
Re: Zvláštny živočích
LOL >:D >:D >:D
Dík za koment a za ukážku svojho nepriestrelne smutného charakteru.
Áno viem čo je predobraz. To ale neznamená, že nová verzia musí byť divotvorný paskvil. Keď už chceš byť múdry ako rádio, tak mi ukáž kde máš na originále výfuk v strede a prečo na novej verzii nie sú hlavné svetlomety kruhové tak ako na predchodcovi?
6. 12. 2017 16:21
Re: Zvláštny živočích
No, tak ses vykecal a vysmajlíkoval. Snad je to odbytý.
6. 12. 2017 13:30
Exteriér jednoduše krásný
Za mě krásný kus auta. Tedy z venku, zevnitř je to zvláštní variace na Renault. Přitom se mi interiéry rendlíků líbí svojí nevšedností, ale tady bych si představoval něco jiného.

Každopádně přeju autu úspěch, už jenom kvůli odvaze vzkřísit legendu. Rád bych Alpiny občas potkával i u nás.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
6. 12. 2017 16:55
Re: Exteriér jednoduše krásný
Souhlas povedené lehkonohé retro!
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 13:40
Tak co Ádo,
uděláme výjimku u fy. Rendlík a spol.? ;-) >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2017 15:42
Bohužel,...
...to nebude ve verzi s manuální převodovkou, což je trestuhostné... :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
6. 12. 2017 16:54
Re: Bohužel,...
S tím souhlasím... ani 4C, ani Alpine jako MT nejsou a je to škoda.
Avatar - lamal
6. 12. 2017 16:15
Alpa
Ze v dnesnej dobe vznikne takyto koncepcne unikatny projekt je skvele... parametre, umiestnenie motora, nahon, hmotnost, hlinik, podarena 1.8t skvele brzdy na papieri... dizajn je OK odkazuje sa,,.,. s tou siluetou a zadkom treba trochu ocami pracovat ale jo, ma to charizmu... skvele fakt skvele
Rozbalit vlákno
12
6. 12. 2017 16:38
Re: Alpa
Britové už novou A110 otestovali a v hodnoceních to někteří staví i nad Caymana - odpružení to má spíš jako rallye speciál (dlouhej zdvih), brzdí to i zrychluje skvěle a hlavně je to Alpine :-)
Avatar - lamal
6. 12. 2017 16:55
Re: Alpa
mmm to znie dobre... da sa cakat ze to s tou hmotnostou a vykonnym v strede ulozenym motorom, zadnym nahonom, bude prehanat silnejsie masiny .... koncepcne velmi vyspele vozitko
Avatar - Emel
6. 12. 2017 16:59
Re: Alpa
Je to skvělé.

Jenom... nechci znít jako strýček skrblík, ale já bych prostě chtěl něco trošku víc lidového. Něco ve stejném duchu, ale třeba bez automatu a bez kosmických technologií. Prostě něco mezi GT-86 a Alpine. No, uvidíme, na kolik pak přijde nějaká běžná verze u nás.

Ale dobře, máš pravdu, měl bych spíš chválit auto za to co je než vzdychat nad tím co není a nemá být. Takže - ano, vypadá parádně, jezdí parádně, bravo Renault.

PS: praštila mě do očí ta fotka budíků... ujet trasu 340km s průměrnou spotřebou 12,8l je ok, ale průměrná rychlost 23km/h... měli tam aspoň nafotošopovat jedničku dopředu :-)
Avatar - lamal
6. 12. 2017 17:15
Re: Alpa
jj lacne to nebude... s tym sa musi suhlasit, ze by to chcelo aj nieco ludovejsie, uvidime cim viac takychto vozitiek a projektov bude tym viac moznosti /platformy/ bude a aj nejaka sanca, ze to pojde aj niekam na menej ultimativne koncepty... Toyota tiez hlasa, ze okrem GT86 by mala mat este nieco mensie a lahsie, od realu to moze byt daleko, no mam dojem, ze pomaly sa to trocha prebudza a medzi coraz viac eko-drezurovanymi autami sa zacina vytvarat akasi snaha aj o vyuzitie dnesnych hi-tech moznosti na driving fun modely za trochu nizsie ceny ako v revire supersportov... bolo by smutne a na zaplakanie aby tato éra bola postihnuta ekofasizmom, ziskom, nekvalitou a nevznikalo by nic pre ´´ludi´´

nj 23kmh to bude mesto...
Avatar - Emel
6. 12. 2017 17:35
Re: Alpa
Když Alfa v návalu optimismu hlásala, že by 4C měla stát do milionu, tak jsem zpozorněl, ale moc jim to nevěřil. Pak přišla s cenovkou cca. 1,3 a bylo po srandě.

Do jisté míry je to srovnatelné auto - stovka pod 5, motor uprostřed, cca. 1.8 turbo, dvouspojka. Alfa je ale lehčí, suchá hmotnost byla snad pod 900kg. I z toho pohledu se zdá 1,5M za Alpinu jako dost peněz... ale nemám přehled, jak je to s 4C dneska.
Avatar - lamal
6. 12. 2017 19:16
Re: Alpa
asi ide aj o to aby ta ktora znacka rozbehla daky typ sportovej platformy... ako mal nissan s-chassis, mal z-chassis a mal skyline chassis to je aky luxus... teda bol ;-\ ak by rendik rozbehol typ takejto platformy, ktora by prezila tak casom sa moze situacia aspon z casti vratit a to aj z pohladu inych automobiliek... stavat vsetko na platforme pre low cost HB je klucove obmedzenie, bohuzial najlacnejsie... moze sa zdat, ze prave z takej obyc platformy by to predsa stacilo, ale zadny pohon tam nedostanes to by uz cenu navysilo extremne na uroven pomaly novej plaformy... ok predok coupe s nejakym 1,6-1,8 turbo pri sucasnej nizkej hmotnosti a pevnej karoserii by tiez bola mala naplast... ale musel by mat proporcie velkost a pevnost ozaj podstatne lepsiu ako 3dv HB inac by to bolo na nic
Avatar - Emel
6. 12. 2017 22:01
Re: Alpa
VW má kulový, Opel má kulový, Honda má až NSX, Fiat si nechává stavět 124 v Hirošimě... a Renault má Alpinu :yes:

Já beru, že RWD kupé musí být dražší než hothatch, to je v pořádku. Jenže tady je cca. dvakrát dražší a to je relativně dost.
Avatar - lamal
6. 12. 2017 22:20
Re: Alpa
prave pre to ide o to aby to prezilo ta platforma a predanymi kusmi sa zlacnovala... prezila aspon zopar generacii tak ako kedysi, vtedy to malo vyznam a produkcia takto orientovanych aut bola ovela vyssia... holt tie zaciatky musi niekto zaplatit, tot tolko diskutovana tema aj u toyobaru.... auta sa predavaju viac ako kedykolvek predtym a automobilky krachuju... zmenila sa doba, predava sa lacno ale sa aj lacno vyraba atd... tazko zhrnut vsetky impakty doby, treba kazdopadne chapat ake to je narocne pre automobilky dnes, si vydrziavat prakticky stratove projekty a len sa snazit znizovat straty... malo ktora takato samostatna low runner platforma sa o seba postara sama a nie to este zisk prinesie
Avatar - speedfred
7. 12. 2017 11:18
Re: Alpa
predaje,predaje a predaje. Je tu ToyoBaru a predaje sú asi za očakávaniami (kdesi písali) aj keď tá cena tam nie je až tak vysoká.
7. 12. 2017 11:37
Re: Alpa
Honda má kapesní sporťáček. Motor uprostřed, RWD. Japonská cena je myslím < 400 tisíc českých. Ale nevozí ho sem. A měli pracovat na něčem větším, výkonnějším, nástupci S2000.

VW měl malý roadster (motor uprostřed, RWD) připravený k výrobě (cenu malovali někde kolem 600-700 tisíc v základu, pokud si dobře vzpomínám), ale Porsche se do toho nechtělo a nakonec to zařízli s tím, že v tom nevidí pro ně dostatek peněz. A to bylo dávno před gatěmi, víceméně v reakci na GT86. Audi by určitě dokázalo něco prodat, ale to je dnes asi prakticky vyloučené. Porsche by bylo zásadně proti.
7. 12. 2017 11:24
Re: Alpa
Menší sportovní auto klidně můžou udělat, ale je otázkou, jestli ho dovezou do EU.
Avatar - lamal
7. 12. 2017 13:24
Re: Alpa
Keby to islo ako za starych cias, tak sa dostane aj do EU nieco, stare casy su ale fuč...