Diskuse

Alpine plánuje ostřejší A110 Sport s výkonem kolem 300 koní

11.12.2017

Automobilkou Renault oživená značka Alpine se sice teprve připravuje na uvedení modelu A110 v limitované úvodní edici na vybrané trhy, ale již nyní se objevují informace o příchodu výkonnějšího provedení s označením Sport.

 

  • 11 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 11.12.2017  16:18

    I když

    Alpině fandím, tak doufám, že tu osumnáctistovku dobře nadimenzovali, když z ní dolují 221 Kw. Všichni víme jak neslavně dopadá 1,6 THP odladěná na 147 Kw v peugeotu RCZ. Za 221 Kw by se nemusel stydět ani koncernový 2,0 TSI.
    • 10 Reagovat !

      foto sebinko

      sebinko 11.12.2017  16:31

      « Re: I když

      mas pravdu v 147kw verzii sa to len a len kazilo. aj JCW mal ten isty motor a viem o kuse kde ho 2x do 50 000km menili >:D
      ta vykonnejsia verzia 280HP tam je to uz vsetko OK.

      300k bude mat 1.8ka od Renaultu aj v Megane RS
    • 00 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 11.12.2017  20:22

      « Re: I když

      podle mě je problém že ty motory vlastně nejsou vůbec vyzkoušené, 2.0TSI jsou už v několikáté generaci, tady jde o prvotinu, přeji Renaultu úspěch jen je asi potřeba počítat s problémy které mají všichni kdo s turbem začli, viz třeba nedávno 2.3Ecoboosty..
      • 20 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 11.12.2017  21:11

        « Re: Re: I když

        no nemám pocit že by renó začal s turbami iba teraz. 1.8 je novinka to áno,ale skúsenosti už nejaké majú.
        • 00 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 11.12.2017  22:14

          « Re: Re: Re: I když

          Že ta osumnáckta bude fachčit na 300% je jasné už dnes. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 12.12.2017  08:28

          « Re: Re: Re: I když

          to ne, ale s turbem mají problém v podstatě všichni, minimálně v začátcích, snad to tentokrát bude fungovat(i dlouhodobě:)
          • 00 Reagovat !

            foto jenda911

            jenda911 12.12.2017  12:03

            « Re: Re: Re: Re: I když

            A nedá si říct a nedá, tak znova a polopaticky - pro ty, co nepamatují, NAPŘÍKLAD R5 TURBO (na plakátu řízený Leo Pavlíkem v bílo-žluto-černé) nebo Alain Prost s Renault F1 Turbo (RE40) ... psal se třeba rok 1983... předpokládám, ještě jsi nebyl na světě? Dobře, tak Laguna/Megane/Espace/VelSatis 2.0T 125kW, Megane RS, zrovna o turbomotor bych se u Alpinky nebál. Spíš bych se bál chystaného SUV nebo těch lidí co takto uvažují. Vyrobíme SUV Alpine, abychom mohli vyrábět skutečnou Alpine... zvrhlé. Spíš kdo to koupí - když chci Alpine (značka, co vždycky vyráběla malá, lehká, laminátová minikupátka, protože v podstatě vždycky šlo o ryze účelové stroje), tak si koupím SUV? To snad ne. To auto se samozřejmě zaplatí samo, jen si z té značky nesmí Renault chtít udělat vlastní Porsche, tím to zazdí. Němčouři mají totiž jiný příběh a není to srovnatelné. A110 je nádherná a bude úplně v pohodě (snad).
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 12.12.2017  08:59

      « Re: I když

      RCZ-R měl z té 1.6 195kW nebo tak něco, ne? 147kW je čajíček, to mělo Clio RS nebo Megane GT už dávno.
      • 00 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 12.12.2017  09:10

        « Re: Re: I když

        A jak to dopadlo? No...?
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.12.2017  11:22

          « Re: Re: Re: I když

          Pointa je... že třeba Pežot špatně udělal jednu verzi THP neznamená nic pro TCe od Renaultu. Pro Alpinu si můžou dát záležet... měli by si dát záležet.
          • 00 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 12.12.2017  11:42

            « Re: Re: Re: Re: I když

            Netvrdím, že apriori bude špatný. Na druhé straně kolik výrobců nám něco tvrdí že mají vše zmáknuté a praxe je jiná. U trubo-benzínů je to častý jev.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.12.2017  09:39

        « Re: Re: I když

        Mal dokonca 200 kW, t.j. 125 kW na liter. Megane RS bude menej prefúknutý, 1,8l - 206 kW je 114 kW na liter a ani budúca silnejšia verzia Trophy Peugeot neprekoná (221 kW = 123 kW na liter). Aj keď o spoľahlivosti to aj tak nič nepovie, Peugeot mal problémy so slabšou 147 kW verziou THP, kdežto tá 200 kW verzia je OK.
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 12.12.2017  10:01

          « Re: Re: Re: I když

          v tej silnejšej verzii boli poriadne kované črevá.
          ten motor išiel parádne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance? Otrávené ksichty divákům neušly!

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance?…

Po dvou letech »kralování« předal Zdeněk Piškula (20) žezlo dalšímu vítězi StarDance Jiřímu Dvořákovi (51) a…

Sedm let od smrti Václava Havla: Nejen v Praze se plánuje řada pietních akcí

Sedm let od smrti Václava Havla: Nejen v Praze se…

Dnes je to přesně na den sedm let od chvíle, kdy zemřel první porevoluční československý a český prezident…

 

iSport.cz

Další Čech v Americe! Kanonýr Ondrášek odešel z Polska do Dallasu

Další Čech v Americe! Kanonýr Ondrášek odešel z…

V roce 2018 v zámořské MLS zářil Bořek Dočkal, následující rok může patřit jinému hráči. Útočník Zdeněk Ondrášek…

Tvrdík o Slavii: Zatím nejhezčí sezona. Náš odchovanec Král stojí o satisfakci

Tvrdík o Slavii: Zatím nejhezčí sezona. Náš…

První místo v lize, postup do jarní části Evropské ligy. Ve Slavii mohou být s podzimem více než spokojení, tomu…

 

Reflex.cz

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil prezident Václav Havel

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil…

Žádný jiný fotograf neznal Václava Havla tak dobře jako Oldřich Škácha. Od 70. let zvěčnil prvního…

Europranýřování Babiše je lákavé, ale neprozíravé

Europranýřování Babiše je lákavé, ale neprozíravé

Andrej Babiš se nikdy neměl stát ministrem financí, natož premiérem. Jak kvůli svému byznysu, který je nezdravě…