Diskuse

Alpine Vision: Tohle je moderní nástupce legendární A110

16.2.2016

Renault rozšíří svoje portfolio o staronovou značku Alpine. První novodobý model se inspiruje tvary sporťáku A110.

 

  • 67 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.02.2016  15:42

    Až na ten motor

    to nevypadá vůbec špatně.

    Pěkný desing, líbí se mi interiér a hlavně talčítkově ovládaná převodovka :yes: :yes:
    • 28 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.02.2016  15:50

      « Re: Až na ten motor

      Po dlouhé době krásnej renault, ale úplně mě praštily do očí ty A7mičkové zadní lampy. I když v tomto případě to asi není nic proti ničemu.
      • 52 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 16.02.2016  16:40

        « Re: Re: Až na ten motor

        ... omlouvám se předem za případné popuzení, ale tvrdit, že "Po dlouhé době krásnej renault" je fakt úlet! Renault dělá krásný design už pár let a úroda let 2012-2015 je po designové stránce famózní!
        • 36 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 16.02.2016  16:46

          « Re: Re: Re: Až na ten motor

          Máš pravdu, zapomněl jsem na tohle [odkaz] a na tohle [odkaz] . Ten zbytek mě tolik nebere.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 16.02.2016  17:46

            « Re: Re: Re: Re: Až na ten motor

            jj to celkem sedí, btw tenhle koncept Alpiny vypadá skvěle. Design na jedničku, zválště v té modré a ani toho motoru 1.8l od Renault Sport bych se nebál. Uvidíme, co realita ;-) :yes:
            • 01 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 16.02.2016  18:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Až na ten motor

              Tak hlavně ta modrá Alpina RS je technika GTR :yes: , ale obávám se, že tyto projekty nedojdou do prodejní fáze.
      • 30 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 16.02.2016  17:02

        « Re: Re: Až na ten motor

        zadek ala A7 v tom vidim taky, a je skoda ze nova A7 ho jiz mit nebude
        • 00 Reagovat !

          foto cendakocour

          cendakocour 16.02.2016  17:14

          « Re: Re: Re: Až na ten motor

          Tak ho třeba bude mít nějaká nová Škoda ;-)
  • 47 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 16.02.2016  15:50

    Dobře

    Většinou jsem zajedno s Ádou...

    Ale tohle se moc povedlo. není to násilně retro, ale člověk pozná, co to je.

    Super
    :yes:
    • 48 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.02.2016  15:53

      « Re: Dobře

      Jen aby to nedopadlo jako 90% renaultovských konceptů. Prototyp do salónu krásnej, sériovka tragédie typu Wind, nebo Vel Satis. ;-)
      • 54 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 16.02.2016  16:59

        « Re: Re: Dobře

        Trefná poznámka. Uvidíme.
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.02.2016  17:36

        « Re: Re: Dobře

        Po pravdě jsem čekal, že už se představí finální auto a ne jen další prototyp...
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.02.2016  22:15

          « Re: Re: Re: Dobře

          Taky, z toho titulu trochu zklamani.
      • 00 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 17.02.2016  09:21

        « Re: Re: Dobře

        Tak na tomhle "prototypu" je vidět, že do série se toho na něm už nemá moc co změnit.
  • 48 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 16.02.2016  15:59

    Od tohoto počinu:

    [odkaz] renault neměl koule udělat něco pořádného /teď nepočítám verze sport jeho HB/. Vždycky to bylo spíš něco pseudo pro buzíky, slečinky a školáky.
    Alpina vypadá líp. :yes:
    • 35 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.02.2016  16:12

      « Re: Od tohoto počinu:

      Souhlasím a doufám, že to tentokrát daj. Je divný házet miliony do F1 a pak těm lidem, co se na tuhle reklamu chytěj v salonu nabídnout superteplej Wind.
      • 15 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.02.2016  16:16

        « Re: Re: Od tohoto počinu:

        :yes: :-)
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 17.02.2016  00:30

        « Re: Re: Od tohoto počinu:

        Však taky ty prodeje toho Windu tomu pak odpovídaly, jeho výroba byla zastaveno opravdu brzy! :-!
  • 51 Reagovat !

    foto Prak-V8

    Prak V8 16.02.2016  16:12

    Nejlepší auto na světě!

    Můj názor je, že to vypadá špičkově! Jestli se s cenou udrží okolo 1 mil., tak do toho půjdu. Zrychlení za 4,5s je na úrovni Porsche 911 Carrera S verze 997, nebo Carrera verze 991, takže neni o čem...
    Škoda, že to nemá natáčecí zadní nápravu. Nebo v článku se o tom nepíše, a ve videu nebylo znát, že by se pootočila.
    Motor je dostačující. 1.8 Tce 250k, na váhu 1100 kg.
    • 50 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 16.02.2016  16:17

      « Re: Nejlepší auto na světě!

      K cemu by ti byla nataceci zadni naprava u malinke lehke zadokolky s kratkym rozvorem? Auta s motorem uprostred zataci uz silou myslenky ;-)
      Jinak skoda toho automatu, nevim, proc to cpou do aut tehle kategorie. Pochopim to u supersportu se zrudnym krouticim momentem, ale ne u hracky na vikendy.
    • 04 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.02.2016  16:17

      « Re: Nejlepší auto na světě!

      Nepíšou, jestli to bude zadokola. Asi jo. Natáčecí zadní náprava je hovadina tak jak tak, hlavně u lehkýho sporťáku.
      S tím zrychlením si to moc nemaluj. Z 0-200 bude 911 dávno pryč. Ale beru, taky se mi ten parametr líbí.
      • 00 Reagovat !

        foto Prak-V8

        Prak V8 16.02.2016  17:22

        « Re: Re: Nejlepší auto na světě!

        911 má také natáčecí zadní nápravu. Dělá to auto ještě agilnější. Samozřejmě v malém autě je to otázka. Nikdy jsem sportovní auto ani neřídil, takže si to představit nedokážu. Ale mohlo by to být zajímavé, to srovnání s řiditelnou, a "fixní" nápravou.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 16.02.2016  18:56

          « Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

          911 ji ma zejmena proto, ze potrebovali trochu umravnit tu hmotu za zadnimi koly, u auta s motorem uprostred mi to prijde zbytecne.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 17.02.2016  14:02

            « Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

            Do GT3 šla proto, aby kompenzovali zvětšení rozvoru. Obecně myšlenka za tímhle řešením je zkrátit rozvor do ostřejších zatáček (agilita) a prodloužit ve vysokých rychlostech jako na dálnici (stabilita).
    • 25 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.02.2016  16:19

      « Re: Nejlepší auto na světě!

      A co 4C? Připomíná mi ji to trochu...filosofií a zaměřením
      • 31 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 16.02.2016  16:29

        « Re: Re: Nejlepší auto na světě!

        presne, při pohlade na to ma napadla 4C.
        • 14 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 16.02.2016  16:32

          « Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

          Někoho napadla natáčecí zadní náprava. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.02.2016  16:33

      « Re: Nejlepší auto na světě!

      Zakladem je udajne KTM X-BOW, podobne jako u AR4C, a ten motor je pry jen modifikovany Alfa 1750TBi. Stejne tak prevodovka je vlastne ze 4C - tedy tato Alpina je postavena na AR4C (no nevim, jestli ten zdroj nekeca).
      • 01 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 16.02.2016  16:36

        « Re: Re: Nejlepší auto na světě!

        Jestli jde o modifikovanou 4C, pochybuju, ze bude stat polovinu jeji ceny. Byla by to financni sebevrazda.
        Zajimalo by me, odkud mas uz tu informaci, ze by mela mit AR 4C konstrukcne neco spolecneho s KTM X-Bow.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.02.2016  17:33

          « Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

          Já zase pochybuju, že to bude do milionu. V UK se spekuluje 40-50kŁ.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 16.02.2016  18:55

          « Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

          Ja jsem o polovine ceny AR4C nikde nic nepsal.
          Co se tyka toho zakladu z KTM, tak o tom se psalo jeste pred uvedenim 4C, no sam si nejsem jisty, jestli to nakonec opravdu pouzili a pokud ano tak do jake miry, dal uz jsem konstrukci 4C nesledoval.
          Az nedavno jsem na nejakem foru zahledl prave spekulace o nove Alpine a tam prave diskuteri psali o zaklady ve 4C, no jak pisu - nevim, na kolik je to forum a diskuteri na nem akuratni, sam uz si ani nepamatuju, kde to bylo...
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 16.02.2016  19:30

            « Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

            Na internetu toho diskuteri nadiskutuji spoustu. Zkus si jenom porovnat sasi 4C s sasi KTM X-Bow a zjistis, ze jde o uplne rozdilne vozy. Nehlede na motorizaci, samozrejme. O spekulaci 4C + pripravovana Alpine nic nevim, ale naopak se vsude pise o Renaultem vyvijenem motoru 1,8T a o celem vyvoji sasi apod. prave taky v dilnach Renaultu. Tenhle motor by se mel udajne pouzit i v novem Megane RS. Obavam se, ze pujde opravdu jenom o cirou spekulaci.
            Ad polovicni cena- pokud spekulujes o prevzeti techniky z AR 4C, potom 4C stoji v zakladu 1,8 milionu. Alpine mela puvodne v nizsi vykonove verzi stat pod milion, coz je polovina tehle ceny. Tezko bude shodny vuz se shodnou technikou v jinem kabatu stat polovinu ceny sveho "darce", nemyslis?
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 16.02.2016  19:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

              Tak predne znovu k te cene:
              JA JSEM O CENE NIKDE NIC NEPSAL. Chapes? Nikde o cene nespekuluju, nikde nepisu, kolik by mela Alpine stat a ani v clanku jsem si nejakych spekulaci o cene nevsiml, nevim, proc mi to tu porad s tou polovicni cenou vysvetlujes.

              O te konstrukci jsem rpave psal "udajne", sam zadne odborne zdroje nemam a hledat se mi to ted nechce. Pokud vis jiste, ze AR4C nema zaklad v X-BOW, a Alpine ma vlastni vyvoj, tak OK, rad si to zapamatuju.

              BTW.: Ta AR4C mela puvodne taky stat pod mega...
              • 10 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 16.02.2016  19:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                Ty o cene nespekulujes a ani to o tobe netvrdim. Spekulujes jenom o stejne konstrukci a motoru z auta, co v realu stoji 2x tolik, nez ma udajne stat Alpine. Podle me bude Alpine (i s vlastnim vyvojem) stejne realne stat okolo 1,5 milionu.
                Peace, rozciluj se tam, kde to ma nejake opodstatneni ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 16.02.2016  22:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                  Ja se nerozciluju, napsal jsem to tak, abysis toho vsiml ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 17.02.2016  19:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                Pokud si dobře pamatuji, původně měli spolupracovat s Lotusem. Pak z toho sešlo a měli na tom snad dělat sami, ale jistý si nejsem.
                • 00 Reagovat !

                  foto Bully-

                  Bully_ 17.02.2016  19:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                  Takhle vznikaji famy >:D S Caterhamem, a ten od toho odstoupil.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 17.02.2016  20:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                    Tak si to pamatuji špatně (nebo to tenkrát napsal někdo v článku špatně). :-) Už je to nějaký ten pátek, co byl předchozí koncept.
    • 00 Reagovat !

      foto Covenant

      Covenant 16.02.2016  17:32

      « Re: Nejlepší auto na světě!

      Na AUTOEXPRESSU cena 50-55 tisíc liber :-(
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.02.2016  17:36

        « Re: Re: Nejlepší auto na světě!

        Viděl jsem... v ČR to může být jinak, ale taky moc nevěřím na to, že by takové relativně sofistikované malosériové auto mohlo stát pod milion... v době, kdy hothatche pomalu šplhají nahoru.
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 16.02.2016  19:39

        « Re: Re: Nejlepší auto na světě!

        Tech 1,5 milionu muze byt docela realny odhad. Cena konkurence: AR 4C od 1.800.000,-, Lotus Elise v porovnatelne motorizaci a daleko spartanstejsi od 1.320.000,-. Pomalejsi (0-100 o vterinu), luxusnejsi a hlavne Porsche :-) 718 v zakladni verzi od cca 1.500.000,-.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 17.02.2016  18:37

          « Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

          4C začíná na zhruba 60 tisících €, co si pamatuji.
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 17.02.2016  19:04

            « Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

            Zaklad zhruba na 65.000,- €, takze tech cca 1.800.000,-Kc. Mozna pujde vyhandlovat sleva za nejaky lehce ojety, vystaveny nebo predvadeci vuz, ale na novy tezko, kdyz je cekaci doba pres 12 mesicu. Cena za Spider potom zacina na +- 75.000,-€.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 17.02.2016  19:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

              Otevřel jsem německý ceník a tam je 62.200. Což je pod 1,7 (něco jako 1,68).
              • 00 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 17.02.2016  19:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                1,7 nebo 1,8, je to mozne, lisi se to v jedne zemi od druhe a na tom, za kolik si vymenis € :-) Zalezi i na aktualnosti ceniku, po "faceliftu" sla cena nahoru.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 17.02.2016  19:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší auto na světě!

                  :yes:
  • 32 Reagovat !

    foto Snooob

    Snooob 16.02.2016  16:12

    WAW!

    Dizajn je na jednotku!
    Bude to FWD alebo RWD?
    • 00 Reagovat !

      foto Prak-V8

      Prak V8 16.02.2016  16:16

      « Re: WAW!

      motor uprostřed, takže zadní ;) Kdyby ve předu, tak to nemusí ani dělat.
  • 59 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 16.02.2016  16:22

    A vůbec,

    dal bych renault k soudu, ty přední kulatý svítilny + umístění, nám ukradl z Yetiho. >:-[] >:D
    • 44 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.02.2016  16:24

      « Re: A vůbec,

      >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
      A voni by Ti právě postavili před čumák tu původní Alpinu. Platil bys soudní výlohy.
      >:D >:D >:D >:D
      • 06 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.02.2016  16:34

        « Re: Re: A vůbec,

        Musíme trochu kompenzovat dieselgate. >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.02.2016  20:16

      « A vůbec,

      To už dřív, u minulého Twinga (FL) >:-[]
  • 35 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 16.02.2016  16:35

    eletricka rucka

    a stahovani oken na stredovem tunelu :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Egi

      Egi 16.02.2016  16:49

      « Re: eletricka rucka

      S elektrickou ručkou souhlas, ale stahování oken na středovém tunelu má opravdu výhody. Míval jsem stejný koncept v M3 e46 a upřímně je to fajn, když má člověk levou ruku na volantu a pravou může řadit, ovládat klimu, rádio nebo právě stahovat okna, aniž by pustil volant. Já vím, že na dveřích je to takové typičtější a asi i logičtěji umístěné, mám to tak dnes v autě taky, ale když si na ta okna na tunelu zvyknete, tak to je opravdu fajn.
    • 23 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.02.2016  18:41

      « Re: eletricka rucka

      K čemu mechanická ruční brzda?
      • 21 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 16.02.2016  20:50

        « Re: Re: eletricka rucka

        Mechanicke auto je pro tento format lepsi volba. Klasicka rucka je navrat k tradicim, je lehci, levnejsi, neni poruchova, zatahnes ji za 0.5s a nemusis cekat 2sekundy, muzes zatahovat za jizdy napr na snehu a muzes davkovat zatazeni 0-100% ne jenom on-off.
        • 10 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 16.02.2016  21:17

          « Re: Re: Re: eletricka rucka

          Alpine bude zadokolka s motorem uprostred.
        • 10 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 17.02.2016  09:24

          « Re: Re: Re: eletricka rucka

          Mimo drifterů jsem ještě nepoznal řidiče zadokolky, který by se neobešel bez mechanické ručky :-)
        • 01 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 17.02.2016  18:56

          « Re: Re: Re: eletricka rucka

          To si jen myslíš, nebo to máš nějak podložené? Co mi bylo řečeno, na papíře jsou elektronické lepší. Už si nejsem jistý hmotností (co si vybavuji, měly by být lehčí), ale mají být spolehlivější (méně reklamací), méně náročné na údržbu, méně náročné na zástavbu, pro automobilky by snad měly být levnější (z hlediska celkových nákladů), umí pracovat s ABS/ ESP (možnost nouzového brzdění všemi koly na stisk tlačítka) a asi ještě něco. Jinak brzdí okamžitě, nemusíš čekat (využívá provozních brzd). Na druhou stranu, kolik lidí dopřává ruční brzdě pravidelnou údržbu? Kdežto případná porucha u elektronické půjde hůř ignorovat. A papír snese ledacos. Pokud tomu tedy rozumíš, rád bych se dozvěděl detaily.
          • 10 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 18.02.2016  09:28

            « Re: Re: Re: Re: eletricka rucka

            Vychazim z elektricke rucky v mem aute. Nemam kolizni asistenty. Zatahovani lanka dela elektromotor rumunske vyroby misto moji ruky. I kdyz staci na cervene zatahnout jenom na 10%, tak zatahne na max jako z kopce se sklonem 40%. Nastesti neodchazi nejak casto, jenom lanovod u koncernu maji hydrauliku a tam praska domecek zadnich brzd. Co se hmotnosti tyce, tak klasicka rucka je lanovod a paka, elektricka ma motor nebo pist, tlacitko, kabely a lanovod. Navic je furt pod napetim baterie. Cena je tak 3x vyssi, nez klasika. Jedine co dokaze je hillholder, ale to takova blbost pro lidi, co se neumi rozjizdet s ruckou.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 18.02.2016  10:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: eletricka rucka

              Samozřejmě jsem psal o plnohodnotném systému, kde žádné lanko není.

              Hill-hold se dá udělat i s klasickou ruční brzdou (normálně by měl využívat provozních brzd, ne parkovací; a v autech byl snad už před druhou světovou). A ty se do kopce běžně rozjíždíš s ručkou? To už musí být, abych ji použil (třeba při parkování v kopci, kde je velmi malá tolerance oběma směry).
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 18.02.2016  23:00

          « Re: Re: Re: eletricka rucka

          Přesně, tohle by si současní šéfové automobilek měli povinně číst každý večer před spaním (snad s výjímkou konstruktérů velkých rodinných MPV)! :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 18.02.2016  22:59

        « Re: Re: eletricka rucka

        A blbější otázku tam nemáš? >:D
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.02.2016  18:57

      « Re: eletricka rucka

      Tak zrovna tyto dve veci jsou u lehkeho sportaku s motorem uprostred fakt dealbreaker >:D
    • 11 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 17.02.2016  04:31

      « Re: eletricka rucka

      Ovládání oken na středovém tunelu mám i v SAAB a Lancia tam má ovládání pro řidiče na zadní okna, takže já jsem na tohle zvyklý a nevidím v tom žádnou nevýhodu oproti ovládání na dveřích. Dřív to tak mělo třeba i BMW. Ovšem ten zbytek v čele s automatem, el. ručkou a hromadou elektroniky z toho dělá tradičně nezajímavé auto dnešní doby. A určitě to nebude výrazně levnější než třeba Lotus, který mi nabídne ještě opravdu sportovní auto pro řidiče.
  • 20 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 16.02.2016  16:46

    Krásný a snad povedený

    Jasně, o tom, jak jezdí, se teprve dozvíme. Ale jinak je to nádherné auto. Mazda 5 má trochu problém.
    Je dobře, že ve srovnání s A110 má větší celkovou výšku: kdo zná A110 naživo, asi stejně jako já žasne, jak se do toho mohli nasoukat takoví chlopi jako Vladimír Hubáček :-) .
    Francouzi ukazují, co nabídnou za rozumné peníze: RCZ a Alpina jsou fakt parádní!
    • 24 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.02.2016  16:48

      « Re: Krásný a snad povedený

      Myslíš to mpv co už se nevyrábí?
      /a pokud myslíš mx5, tak to je cabrio, trochu jiná parketa/
      • 11 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 16.02.2016  16:58

        « Re: Re: Krásný a snad povedený

        Ty jsi ale šťoural: opravdu mám na mysli malý, lehký sportovní vůz, a celkem je mi jedno, jestli je to cabrio nebo coupé... Ještě něco?
        • 21 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 16.02.2016  17:02

          « Re: Re: Re: Krásný a snad povedený

          Coupe nebo cabrio je sakra rozdil. A dalsi zasadni rozdil ve filozofii je ten, ze Miata vubec neni o nejakych sportovnich vykonech.
        • 12 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 16.02.2016  17:22

          « Re: Re: Re: Krásný a snad povedený

          Bully má pravdu předsedo. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.02.2016  18:59

      « Re: Krásný a snad povedený

      Mazda MX-5 ma jediny problem a to neni nejaky prototyp, ktery zatim ani nikdo nevidel nazivo, ale kapacita tovarny, ktera nestiha vyrobu.
    • 00 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 17.02.2016  09:26

      « Re: Krásný a snad povedený

      Opravdu si myslíš, že roadster s klasickou koncepcí může mít problém s dvakrát dražším kupé s motorem uprostřed?
  • 73 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 16.02.2016  16:57

    Držím palce!

    Sakra, toto je pecka! Veľmi dobre sa s tým pohrali. Držím palce, vidím v tom trochu aj ideovú reinkarnáciu športiakov od Matry.
  • 65 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.02.2016  16:58

    No páni!

    Představuju si ho v klasické modré a nemá chybu! :yes:
  • 50 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 16.02.2016  17:01

    nebal bych se

    ze tohle bude bijec aut jako 4C, Boxster, Cayman a mozna i Elis/Exige a podobnych malich kupatek, cena ukaze jestli to nesesadi i BRZ a GT86, jizdne ale verim ze to bude paradni auto, o to se v Renault Sport jiste postaraj :-)
    • 22 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.02.2016  17:21

      « Re: nebal bych se

      Může být, ale věřit budu až uvidím sériovku.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.02.2016  17:33

      « Re: nebal bych se

      Já se bohužel bojím právě toho, že se to do milionu nevejde.
    • 11 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.02.2016  19:01

      « Re: nebal bych se

      Super, auto je jen na obrazcich a Porsche aby uz radeji zavrelo fabriku, Alfa muze skoncit rovnou a Lotus prezije snad jen diky tomu, ze ma volant na blbe strane >:D
      • 10 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 16.02.2016  19:28

        « Re: Re: nebal bych se

        tak jsem to samo nemyslel, ostatne tyhle auta stejne dost spolehaj na fandt znacky, vpodstate kazda z tech znacek si sve zajemce najde, Renault by s timhle proste jen ukousnul kus kolace
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 17.02.2016  19:30

      « Re: nebal bych se

      Z toho seznamu bych ti věřil možná 4C. Na ten zbytek bych musel vidět finální produkt a ceník. Lotus je maloobjemová záležitost a stávajícím zákazníkům jen tak něco jiného neprodáš. Porsche se snaží nabídnou pohodlí a hračky, všude kůže, když chceš, všechno "v elektrice" a je to Porsche. Co se GT86/ BRZ týče, osobně si myslím, že tohle bude citelně dražší.
  • 11 Reagovat !

    foto netcar-xx

    netcar.xx 16.02.2016  17:35

    A110

    byla nadherna a tohle zrovnatak. Prvni Renault o kterem bych uvazoval. Cena bude ( pokud bude ) lehce pres milion.
    • 41 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 16.02.2016  17:47

      « Re: A110

      Spíš si myslím, že to bude konkurence pro Alfu 4C...a tedy cenou úplně mimo. Proto i nová značka, aby se neříkalo 1,5 za Rendlíka.
      • 20 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.02.2016  18:48

        « Re: Re: A110

        Alpina byla vždy samostatná řada. Jak A110 tak 310.
        310 se mi jako malému vždy líbila, když sem jí vídal v Auto Motor und Sport v reklamách
        • 36 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 16.02.2016  19:14

          « Re: Re: Re: A110

          Tak jasné, je to legenda. O tom žádná. Teď jde o to, aby to dobře udělali, Francouzi šli kvalitou dolů, nedělají moc pořádná auta.
          • 30 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2016  19:40

            « Re: Re: Re: Re: A110

            A kdo dneska dělá v Evropě, všude se kouká na náklady a výnosy.
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.02.2016  19:41

          « Re: Re: Re: A110

          Mně se teda naopak 310 silně nelíbila, to auto bylo prostě divný :-)
          • 12 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2016  19:58

            « Re: Re: Re: Re: A110

            Mě jo, asi mam rád divný auta

            https://upload.wikimedia.org/wikipedia… />[odkaz]
            • 12 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 16.02.2016  20:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: A110

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.02.2016  20:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: A110

              Odkaz musí být bez https... ale já vím jak 310 vypadá, viděl jsem ji několikrát naživo... a i když je to nepochybně zajímavý auto, tak pro mě je proporčně špatně... a velká světla to nevylepšují. A110 je mnohem harmoničtější.
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 16.02.2016  21:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A110

                Jo já taky, ale přiznám se že poprvé až na Legendách, nicméně v reálu se mi líbí víc než na foto, jen sem jí čekal trochu větší, ale i tak je to fešanda
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 18.02.2016  23:05

            « Re: Re: Re: Re: A110

            Přesně tak, hlavně ty nevyplněný díry v podbězích, jak u nějakého off-roadu... ;-\
  • 43 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.02.2016  20:02

    je to moc pekne

    ozaj pekne auto.. prave taketo sikovne lahke kupatka podla mna na trhu dnes uz moc chybaju a akosi nam doslova zmizli z trhu ..... takze budem velmi rad ak sa taketo nieco krasne a emocionalne dostane do predaja.... priznavam ... cakal som ze ukazu uz seriovku ale snad sa nebude moc lisit od tohto realistickeho konceptu lebo podla mna je dokonaly..... vizualne uno nuno perfekto ;-) .... uz len zacat vyrabat :yes:
    • 33 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.02.2016  20:13

      « Re: je to moc pekne

      Přesně :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 16.02.2016  23:57

      « Re: je to moc pekne

      Jak chýbajů, dnes se prodává v Evropě i u nás, jestli dobře počítám, nějakých 13 malých kupátek (BMW Z4, Subaru BRZ, Toyota GT86, Peugeot RCZ, Audi TT, Porsche Boxster, Alfa 4C, Nissan 370Z, Lotus Elise, Exige, Evora, Hyundai Genesis, Mercedes SLK). Zkus mi říct v kterém roce se prodávalo víc takových aut, ať to nemáš těžký tak třeba jenom od války dodnes.
      Problém vůbec není, že by chyběla malá kupátka na trhu, problém je, že je lidé málo kupují a to je trochu rozdíl.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 17.02.2016  15:23

        « Re: Re: je to moc pekne

        Přesně tak, hlavní problém této kategorie jsou malé prodeje. Lidi dnes hrozně zpohodlněli a většina z nich už vlastně ani pořádně neumí řídit... ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 17.02.2016  19:49

          « Re: Re: Re: je to moc pekne

          Kupé jsou relativně nepraktická (to je prakticky z definice). To je jádro pudla. Samo o sobě to zvedne cenu. A má to být exkluzivnější zboží. Letí tu tradičně HH, protože se nevzdávají praktičnosti a díky sdílení mnoha dílů a linek jsou levnější než samostatné modely (a jsou méně nápadné, takže se spíš vyhneš závisti; je to smutné, ale i "na západě" lidé umí dělat naschvály jen proto, že si podle nich příliš vyskakuješ).
  • 01 Reagovat !

    foto norday

    norday 17.02.2016  00:28

    toyota celica

    Trochu v tom vidím Toyotu Celicu
    [odkaz]

    Musím uznat, že tento Renault vypadá moc dobře.

    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.02.2016  15:24

      « Re: toyota celica

      Jenže Celica nikdy neměla motor před zadní nápravou! ;-)
  • 24 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 17.02.2016  00:42

    Krásný design, ale...

    ... proč má proboha toto klasicky tvarované, lehké a na řidiče orientované auto samočinnou převodovku?!! Motor 1,8 turbo by si s ní i s klasickou spojkou přece rozumněl naprosto bez problémů? A co ta elektrická ruční brzda?!! To je prostě zločin, tenhle debilní vynález ať si nechají do Scénica, ale ne to takového sportovního skvostu!!!! Pokud Renault u finální verze odstraní tyto dvě zásadní chyby a pokud se základní verze vejde do milionu Kč, bude to automobilová megabomba! :-!
    • 32 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.02.2016  08:33

      « Re: Krásný design, ale...

      Proč maj automaty Lambo, Ferrari, Aston atd?
      To jsou auta vyloženě orientovaná na spolujezdce >:D

      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 17.02.2016  09:34

        « Re: Krásný design, ale...

        A proč je někdo demagog? Pokud to nevíš, tak nesmyslně srovnáváš Alpinku s motorem 1,8 l a supersporty několikanásobně silnějšími motory, které jezdí kolem 300 km/h! >:D
        • 21 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 17.02.2016  09:49

          « Re: Re: Krásný design, ale...

          Ten automat dnes umí řadit rychleji jak průměrný řidič, v tom je ta pointa :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 17.02.2016  10:59

            « Re: Re: Re: Krásný design, ale...

            Tak to je právě ta úplně špatná "pointa", protože u takto koncipovaného auta měla být nekompomisně zvolena pointa "maximální radost z jízdy" a tu může zajistit jen trojice pedálů a ručně řazená převodovka. Ale nemalujme čerta na zeď, třeba se Renault poučil z posledního Clia RS a Alpinku nabídne i s manuálem! :-) :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto beibej

            beibej 17.02.2016  13:50

            « Re: Re: Re: Krásný design, ale...

            tak se nech vozit profesionálním závodníkem, jistě umí řadit rychleji než ty.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.02.2016  14:01

              « Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

              Nepotřebuju, mě stačí automat a vyrzím s ním na světlech většinou dřív než ti kolem mě s fofrklackem. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 17.02.2016  15:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

                No jsi prostě klasický případ automatem degenerovaného řidiče, aspoň že to přiznáš! :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 17.02.2016  20:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

                  Jo já to přiznám. Já sem chtěl vždycky automat a naopak po manuálu sem nikdy netoužil. A sem naprosto spokojený, měl sem 3x 4stunpnový HDM, 1x 5 a 3x 6. Od renomovaných firem jako ZF, Mercedes a GM.
              • 00 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 17.02.2016  19:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

                Zavodnik na 0-50? A zaregistrovali to vubec ostatni, ze jsi zrovna prodelal adrenalinovy zazitek?
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 17.02.2016  19:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

                Což nemá nic moc společného s tím, jakou mají převodovku.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 17.02.2016  20:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

                  Ale s tím jak umějí řadit (a samo i s tím co maj pod kapotou, vono jako 1,2 HTP a TSI a podobné peklostroje má problémy i se 16 let starou 2,4 v posmívaném Aleru) >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 18.02.2016  02:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásný design, ale...

                    Nebo s tím, jak dávají pozor a jak rychle se chtějí rozjet. A jde snad o rozjezd a práci nohou, samotné řazení je těžko problémem (strčit tam jedničku zvládne i dítě).
      • 00 Reagovat !

        foto beibej

        beibej 17.02.2016  13:49

        « Re: Re: Krásný design, ale...

        protože to jsou auta pro pozéry, co by manuál nezvládly.
  • 00 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 17.02.2016  13:56

    honem rychle

    zamést tuhle zprávu pod koberec a naservírovat čtenářům další nálož škodovek...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Milý Ježíšku, přines BAZUKU, MÍR A SVOBODU, a taky PLEŠTEŠE! Vánoční dopisy dětí vás dostanou

Milý Ježíšku, přines BAZUKU, MÍR A SVOBODU, a taky…

Ježíšek to kolikrát nemá jednoduché a rodiče už vůbec ne! Rozklíčovat přání vašeho potomka, pokud psal vánoční…

Recenze: Nejskrytější přání a tajemství se dostanou vždycky na povrch, nebraňte se jim

Recenze: Nejskrytější přání a tajemství se dostanou…

Při pohledu zvenčí může Sycamore Glen vypadat jako naprosto obyčejné ospalé maloměsto. Ale za bílými plaňkovými…

 

iSport.cz

Boleslav bez Uhrina. Kouč skončil v nemocnici, pro hráče to byl šok

Boleslav bez Uhrina. Kouč skončil v nemocnici, pro…

Velmi nepříjemná zpráva postihla kabinu Mladé Boleslavi před utkáním na Dukle. Čtvrteční trénink ještě vedl…

Maier se pral s Hollwegem: Koledoval si o to! Pěkný souboj, chválil Američan

Maier se pral s Hollwegem: Koledoval si o to! Pěkný…

Férová „kanadská“ bitka se vším všudy. V extralize se příliš často nevidí, že by hráči shodili rukavice a bili…

 

Reflex.cz

Symfonie chutí jménem torta: Přečká tradiční mexická specialita nájezd fastfoodových řetězců?

Symfonie chutí jménem torta: Přečká tradiční mexická…

Byla jednou jedna houska. Ale nebyla to obyčejná houska, byla to mexická torta.

Péct, nebo nepéct? První adventní neděli by se podle tradice mělo začít s pečením cukroví

Péct, nebo nepéct? První adventní neděli by se podle…

První adventní neděle letos vychází až na 3. 12. Je to den, kdy by hospodyně měly začít péct cukroví. Není třeba…