Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Američané za Dieselgate vrací VW vraky. Tento je očesaný na dřeň!

Američané mají zajímavý trik na Dieselgate. Volkswagen vykupuje zpět všechna auta, která jsou schopná jízdy. Někteří majitelé to vzali opravdu do důsledku.
Zpět na článek
20. 12. 2016 09:07
20. 12. 2016 09:23
20. 12. 2016 15:15
20. 12. 2016 09:26
20. 12. 2016 11:21
20. 12. 2016 16:03
20. 12. 2016 21:53
20. 12. 2016 10:38
20. 12. 2016 11:09
20. 12. 2016 15:34
20. 12. 2016 11:31
20. 12. 2016 11:35
20. 12. 2016 12:13
20. 12. 2016 19:25
20. 12. 2016 15:05
23. 12. 2016 23:47
Avatar - JirkaV8
20. 12. 2016 09:07
made in usa
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - netcar.xx
20. 12. 2016 09:12
Uz jsem tady jednou psal,
ze jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva. A evropske ovce ( hlavne poloopice z vychodni evropy ) budou nadale jezdit smradlavejma popelnicema ktere nemaji na silnici co delat, popripade si nechaji namontovat do auta Scheissdreck kterej snizi vykon a zvysi spotrebu. Tak to berte burani tak, ze amici to podvodnikum vratili i za vas.
Rozbalit vlákno
4
20. 12. 2016 15:27
Re: Uz jsem tady jednou psal,
Evropské "ovce" si koupili auto, který používají a používat můžou dál. Nestala se jim žádná újma. Není teda potřeba VW nic "vracet". V Americe jsou zvyklí soudit se za věci, za který by se styděli soudit možná i obyvatele Kocourkova. Nemyslím, že by nám zrovna tento národ mohl jít příkladem. Takže to beru tak. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2016 17:57
Re: Uz jsem tady jednou psal,
Zrovna v soudnictví jednoznačně jo = i když třeba Rath si to určitě nemyslí >:D
21. 12. 2016 16:42
Re: Uz jsem tady jednou psal,
Prosím tě ani tuhle ptákovinu se soudnictvím neříkej nahlas. V souvislosti s tím Rathem mě napadla myšlenka odkud se do našich zákonů dostal nesmysl v podobě neuznání důkazu, protože byl získán nezákonně? Důkaz je důkaz a jestli je nevyvratitelný a nezfalšovaný, tak je úplně jedno jak se k němu přišlo. Neuznání kamerovýho záznamu nebo odposlechu jako důkazu, z důvodu že k němu někdo oprávněný nedal souhlas je do nebe volající zhovadilost a pošlapávání pravdy a práva!!
Avatar - _Karel_
20. 12. 2016 18:20
Re: Uz jsem tady jednou psal,
Podle tvé dobré češtiny patříš mezi poloopice taky. A podle kravin co píšeš už dávno.
Avatar - MGRR
20. 12. 2016 09:18
Němci takového člověka chápou jako slabého jedince, nevyspěl
Neudělají nic, nezareagují, prostě to projdou beze slova.

Smradlavé a podvodníky vwaudiskodaseat mi vadí, dýchat to budeme desítky let. Taky Fordům už od nových aut, někdy od 2000 lezou doslova z výfuku černé saze.

Jinak jde o Abgasskandal
Rozbalit vlákno
2
Re: Němci takového člověka chápou jako slabého jedince, nevy
Slabý, nevyspělý jedinec je ten, který ničí práci jiných :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2016 18:01
Re: Němci takového člověka chápou jako slabého jedince, nevy
To jako obecně? :-)

Silný, vyspělý jedinec je ten kdo se dovede postavit zlu a špatnostem = to je obecně platný ;-)
Avatar - hedvin
20. 12. 2016 09:23
váha
Zajímalo kolik váhy ušetřil, tím že odmontoval k jízdě nepotřebné díly, tipuju to tak na 500 kg. Asi to i líp pojede to auto
Rozbalit vlákno
1
20. 12. 2016 15:15
Re: váha
No, ale měl by si vzít radši leteckou kombinézu ;-)
20. 12. 2016 09:26
Co dodat
Snad len tolko, ze pravnik wagenu co mal na starosti dohodu o urovnani by mal ist kopat kanale, toto sa nemoze nikdy v podobnej zmluve stat.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
20. 12. 2016 11:21
Re: Co dodat
Psalo se tu, že ve smlouvě je uvedeno, že vykupované vozidlo musí být "provozuschopné" (kromě problémových emisí k vůli kterým to vykupují zpět) a myslíš si, že takhle vypadá provozuschopné auto?
Je to nesmysl.
20. 12. 2016 16:03
Re: Co dodat
Podla tamojsich predpisov evidentne ano ked to akceptuju. Ale dobry pravnik by namiesto prevadzkyschopne napisal napriklad - obsahujuce vsetky diely a sucasti, ktore vozidlo obsahovalo v case predaja v showroome, v pripade chybahuceho dielu alebo sucasti bude vykupna cena znizenena o ich hodnotu po zohladneni amortizacie - taketo pripady vychcanosti by sa nestali a nikto by nemohol na daswagen povedat ani slovo.
Avatar - white label
20. 12. 2016 21:53
Re: Co dodat
Já si právě nemyslím (viz "nesmyls" v závěru mé reakce), že to akceptují. Jde o nereálnou nadsázku., viz i ta RZ. ;-)
Avatar - pumpkin
20. 12. 2016 09:32
Kopanie do mŕtvoly
Takýchto chytrákov vážne nemusím. Je úplne samozrejmé, že to spravil len aby na seba upútal pozornosť a ešte ho budú tľapkať po pleci, aký je to borec. Z môjho pohľadu trápne.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pelikoš
20. 12. 2016 10:13
Re: Kopanie do mŕtvoly
asi jo, ale vw si za to může sám.je to jenom očúrání systému a u nás by takových byli stovky
20. 12. 2016 11:08
Re: Kopanie do mŕtvoly
To jo, ale je přece rozdíl v dodání produktu, který nesplňuje slibované parametry a sprostým okradením výrobce. Tohle totiž krádež bezesporu je a já se pouze divím tomu, že VW tyto vozy vykupuje. Vždyť to auto na první pohled není provozuschopné, což je jedna z podmínek. VW musí mít dobré právníky, kteří přece toto musí snadno obhájit..
Avatar - white label
20. 12. 2016 11:22
Re: Kopanie do mŕtvoly
Souhlas, tohle vypadá (mírně řečeno) hodně nepravděpodobně.
20. 12. 2016 15:19
Re: Kopanie do mŕtvoly
Nejde ani až tak o právníky, já bych to od něj prostě nevykoupil. Zdokumentoval bych stav vozidla a zavolal bych na něj policajty, že s tímhle jezdí po silnici a ať si na to zavolá majitel odtahovku. Odkupu se pak přes právníky může domáhat on. V okamžiku, kdy veřejně troubí do světa, že všechno z auta očesal za účelem zisku, by ani v americe neměl být problém ho od soudu poslat rovnou do prd*ele.
20. 12. 2016 15:32
Re: Kopanie do mŕtvoly
Přeééésně tak. :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2016 18:05
Re: Kopanie do mŕtvoly
Škoda že vám čtyřem stejně jako týhle kraviny nevadí milion autobusů který tu dík VW jezděj navíc a vy ten smrad dejcháte = nejdřív akce až pak je reakce = banální proti tomu co na páchalo a eště způsobí Dieselgate

Je to jako když kritizujete zloděje tabulky čokolády a omlouváte výrobce kterej vyrobil miliony kusů šidil na kakau a dobarvoval rakovinotvornym barvivem a dalšíma svinsvama = nejen že je nestavíte na stejnou úroveň ale toho zlodějíčka hodnotíte dokonce hůř než toho výrobce. Fakt dobrý :yes: :yes: >:-[]
21. 12. 2016 16:47
Re: Kopanie do mŕtvoly
Nevadí. Kvalita ovzduší tím totiž nijak neutrpěla. Podívej se na aktuální stav NOx v ČR a pak mi ukaž kde se ty tvoje hypotetický miliony autobusů projevují. Hlavní znečištění stejně způsobují průmyslový podniky a topení domácností. Kolik myslíš, že vyprodukuje NOx takový kotel na uhlí? Přepočítaval si to někdy na autobusy?

[odkaz]
20. 12. 2016 10:38
Cerny vyfuk
Vsimnete si cerny vyfuk. Pubescent ho poladil uz driv. Jak je videt, ksiltovkari jsou vsude stejni. Maji hluboko do kapsy a ropak s trbem je fascinuje zrychlenim prvnich 500otacek/min. Prvni vec, co udelaji, jde DPF do kopru, nasledne pripoji ajfoun a zvednou vstrikovaci davky. Ti lepsi s notebookuem i plnici tlak turba.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - teoretikus
20. 12. 2016 10:59
Re: Cerny vyfuk
Chtěl bych od tebe vysvětlit jak se dají zvednout u TDi CR vstřikovací. dávky. Jistě to víš, tak se poděl. 8-s
20. 12. 2016 11:09
Re: Cerny vyfuk
Nemam ropaka, nepotrebuju nic zvedat.
20. 12. 2016 15:34
Re: Cerny vyfuk
Pokud vím tak v tom spočívá podstata zvyšování výkonu tj spálit víc paliva, což vede k vyššímu výkonu, takže zvedneš plnící tlak turba (přidáš vzduch) a s tím přidáš i naftu aby si udržel ideální poměr vzduchu a paliva. Co je na tom divnýho?
Avatar - Anonym
20. 12. 2016 11:31
Teď
v Evropě vzrostou krádeže těhle očesanejch typů VW, protože od VW tyhle očesánky koupí za pár šupek nějaký mafiáni a na jejich VIN snadno zlegalizují ukradený auťáky a šup s nima do ČR bazarů. A vydělají na tom všichni. >:D
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2016 11:35
ale prdlacku
na nekterych serioznejsich webech v USA se da docist ze tohle vsechno jsou HOAXy, a auto.cz se na ne asik lepi nak moucha na mucholapku, ty lidi co to takto prezentuji tak vetsinou na danych strankach pak vydelavaji reklamou cims se jim zaplati to ze dane auto dealer nevykoupi, auto musi bejt nejen pojizdne ale i kompletni, realne odkoupena auta z dieselgate musi splnovat standardni prihlasovaci procedury v danych statech USA, a tohle vam v USA nikdo na VW neprevede ;-) takze Mayerovi jste pekne skocili na lep >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - removed
20. 12. 2016 12:13
Re: ale prdlacku
ona stačí ta RZ, aby člověk ihned pochopil, která bije... :-)
20. 12. 2016 19:25
Re: ale prdlacku
Přesně, je to "fejk" >:D
20. 12. 2016 15:05
Rakovinomety
Nech si to fauve riadne vyzere! Mozu byt radi, ze EU je s nimi najsamvacsi kamarat! Inac povedane, ojeb na zakaznikoch v europe dovedeny do dokonalosti za podpory nemeckej vlady! :no:
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2016 20:21
treba to tak koupil
to je ta cena od
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2016 23:47
Zaslouzi
Zaslouží si to VW či ne? Jelikož emise jako takové jsou podvod největší a výrobci na nich profitují dost, tak zaslouží. Nebýt emisní záminky pro snižování objemů a instalaci různých kurvítek, byla by vozidla spolehlivější a pro výrobce dílů tedy méně rentabilní...
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2017 16:38
pojízdné je
jen ať si to koncern vyžere
Rozbalit vlákno
0