Nepovídej :-) . Rozhodně by se jim ta auta tak krásně neprodávala, kdyby to byly křápy. Prostě to co oceňují na jiných kontinentech, se tady nějak míjí účinkem...
figurka snad někde psal, že to jsou "křápy"?
V principu úplně stejně lze tvrdit, že to co zákazníci oceňují v Evropě se na US trhu míjí účinkem..., takže o přesvědčivý argument se nejedná.
Také nikdo netvrdí, že to křápy jsou. ;-) Jde o to, že dle tohoto tvrzení američtí zákazníci vůbec nemusejí hledat zábavné auto s nízkou spotřebou. ;-)
To je pravda. Ale logicky vzato by si to měli myslet. Přeci jen Honda je v USA celkem dostupné auto pokud se nemýlím a Američané zároveň japonské vozy považují za kvalitní, tedy auta co vydrží a tím pádem neztrácejí hodnotu. Nemá to nic společného s tím, jak tady neztrácí hodnotu např. Fabie či Octavie, to je jen neuvěřitelná bublina. Tu zábavnost samozřejmě netuším, ale v rámci segmentu to možné je.
Možné to je. Jde mi jen o to, že pokud to zazní z úst výkonného viceprezidenta Hondy pro prodeje, je to irelevantní, resp. jde o marketingové tvrzení. V momentě, kdy by se jednalo o závěr výzkumu mezi zákazníky, bylo by to o něčem jiném. ;-)
To každopádně, ani jsem tu citaci tak nemyslel :-) Jde o to, že by to byl z jeho úst kec, kdyby za sebou neměla Honda výsledky. A jelikož je má, může si tento "velkohubý marketing" dovolit :yes:
Co mně ovšem vytáčí jsou lidé jako ti dva výtečníci níže, srovnávající Hondu s hambáčem z mekáče. Asi nikdy neslyšeli o tom, že Hondy jsou hodnoceny jako jedny z nejkvalitnějších aut co se spolehlivosti týče a jestli si je je amíci kupují, tak rozhodně ne kvůli tomu, že by byla nekvalitní jako ***burgr od meka...
Výsledky má. Stejně jako je má ten Mac. ;-) V kontextu tvrzení, které cituješ ve svém prvním příspěvku by klidně mohl CEO Maca tvrdit, že americký strávník chce nutričně vyváženou, chutnou stravu a protože přesně toto Mac nabízí, tak mají výsledky. Mac i Honda mají společné to nejzásadnější a to US trh.
:yes:;-) Spíše mi jde o diskuzní logiku argumentů a tvrzení a za dlohou doby jsi snad první, s kým se lze diskuzně bavit/oponovat. Díky.
Postavení Hondy na evropském trhu mne mrzí a je to dle mne bohužel důsledek neevropské orientace Hondy.
Nikdo (a já už vůbec ne) tu nesrovnával hambáč z mekáče s autem od Hondy, pokud ano, tak prosím cituj. V opačném případě bys měl umět takové tvrzení vzít zpět.
P.S. Zkus si uuvědomit, že tu nepíšeme pod produkty Hondy obecně, ale specificky o americkém Civicu.
Můžou mít společné, podobně "náročné", americké zákazníky...
Na US trhu se často kupují auta typu Civic sedan s podobným "zápalem" a individuálními nároky (a často i za relativně obdobnou cenu), jako třeba u nás ledničky.
nemyslim si, ze su to ini americania co tlacia do seba hamnurgery a ini co kupuju lacne auta typu Honda Civic. Proste maju len ine naroky. Auto sa musi dat lahko a rychlo zvnutra umyt atd. Takze ta radost bude asi z toho, ze za relativne maly peniaz natlacil do seba velky hamburger a zahnal hlad >:D
V něčem nároční nejsou (jídlo, plasty, spotřeba...) a v něčem zase jsou a na rozdíl od spousty Evropanů na to mají peníze. To co měla americká auta ve výbavě před deseti lety tady některá nenabízejí ani dnes.
Prostě opět do sebe zahledění, bezpečně konzervativní "Evropané" v českém podání >:D
"Evropský trh je nejkonkurenčnější na světě, ale pro zámořskou firmu není lehké se na něm prosadit." řekl ředitel Honda ČR. Jinak řečeno prosadit se mimo Evropu je lehčí, v Evropě je to velký "vořech". ;-)
Chvála marketingu. Realita je taková, že je Civic na US trhu relativně levný (což se v prohlášení "překvapivě" nezmiňuje), než že by si tam nějak výjimečně dlouhodobě držel svou hodnotu.
Honda Civic se zkratka povedla. Zacina nekde na 18000$, coz patri mezi nejdrazsi v dane konkurenci. Fakt, ze se prosadi je dan kvalitou a image.
Napriklad Volkswagen nabizi Jettu za nejakych 16000$ a stale je povazovan za "nekvalitni kram", ktery se prodava ve vetsi mire mezi spanelsky mluvicimi pristehovalcemi pobliz mexicke hranice.